Właśnie że pompa paliwa działa, bo przewód zasilający sika paliwem jak kręcę rozrusznikiem.
Zapewne masz webasto podłączone pod obieg chłodzenia, plus uruchomienie wentylatora i dodatkowa pompka obiegu płynu chłodzącego. Do tego sterowanie czasowe i jest komplet. A co ze zbiornikiem na ON? Webasto ma wbudowany zbiorniczek na paliwo, napełniane jest przez przewód powrotny z listwy paliwowej silnika. Wystarcza na około 15-20 minut pracy palnika....
Odkręć przewód przy listwie od biedy można od filtra paliwa zdjąć. Zmostkuj przekaźnik pompy i spuśc to coś. Wlej z 10l benzyny i powinien odpalić.Warto świece wykręcić i wymienić.
Witam, problem rozwiązany. Pompa sprawna. Po otwarciu zbiornika ujawnił się uszkodzonym przewód elastyczny łączący pompę ze sztywnym przewodem (rurką) doprowadzającym paliwo do silnika. Przewód wymieniłem. Auto dalej sprawne. PS. Komputera NIE wyrzucam.
Szary to sterowanie pompą plusem. Tak jak napisano wyżej daj przekaźnik i wysteruj go z wyłącznika masą.
Świecą wszystkie, wczoraj próbowałem poklepać po liczniku i nic. Edit: I teraz tak, sprawdziłem czy słychać pompę paliwową pod kanapą podczas kręcenia i nie słychać nic. Odpiąłem też przewód paliwowy by sprawdzić czy będzie lecieć paliwo i sucho.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
sprawdziłem 2 komplet kluczy - to samo. Czy miga kontrolka silnika, czy świeci? - sprawdziłem pompę paliwa Czy leci paliwo powrotem z wtryskiwacza? I sprawdź przewód idący do mapsensora oraz reszte małych przewodów podciśnienia.
pompa wtryskowa skąd ma napęd Pompa ma napęd paskiem rozrządu. Jest więc oddzielona od silnika pod względem obiegu olejowego. Po prostu przykręcona z prawego boku silnika i smarowana ON. Co do testu szczelności wtryskiwaczy. Być może to będzie wskazówka, jak sugeruje kol. kortyleski. Odkręciłem dziś jeden metalowy przewód paliwowy idący od szyny CR...
Pompa paliwa czerwono-niebieski plus po stacyjce czarny
Witam Temat do zamknięcia Corsa odpaliła , przyczyną były zapchane przewody pompa paliwa - wtryskiwacz. Oraz same wtryskiwacze.Uderzenie powietrzem pod ciśnieniem 8bar pomogło. Przy okazji zmieniłem filtr i dolałem ulepszacza do paliwa. Dziękuję za chęci do pomocy. Pozdrawiam
Witam wszystkich użytkowników, Mam taki problem z moim Opel Corsa B 1.4 KAT X14XZ 8V 60 KM. Mianowicie co się mogło stać, samochód chodził bez zarzutów, gdzie wróciłem do domu, zjadłem obiad i wyszedłem, aby jechać, załatwiać dalsze sprawy, silnik jeszcze był ciepły i samochód tylko kręci, a nie odpala. Po sprawdzeniu, czy jakieś błędy wskoczyły, to...
Dzień dobry. Sprawa dotyczy Opel Corsa C 1.0 rocznik 2004 silnik 3 tłoki, 12 zaworowy Z10XE Potrzebna jest pomoc w nakierowaniu jak dalej zdiagnozować. Zanim zapakuje go na lawetę a to kosztuje 100-200zł potrwa ok miesiąc zanim ktokolwiek w okolicy znajdzie na niego czas. Mam problem znaleźć mechanika 4 w okolicy wszyscy zawaleni robotą - samochód drugi,...
odetnij przewód fioletowo czerwony w wiązce która idzie do tyłu to przewód ok.0,75-1,5mm to przewód od pompy paliwa
Poruszaj/dociśnij licznik może nie kontaktuje styk i wtedy też nie odpali. Chodzi o licznik ten od prędkości, paliwa itp? Ja mam corsę C z innym silnikiem i u mnie auto odpala nawet bez tego licznika, przekonałem się o tym nie raz gdy zaszła potrzeba wymontowania go także wątpie aby było to możliwe. Jednak gdy się go wymontuje to nie ma ładowania alternatora....
hmmm no tak zapomniałem o biegunowości :) ale zaraz to sprawdzę . Filtr zakupiłem (16 Euro) i za momencik ide zamontować i sprawdzę przy okazji wtrysk . Co do pompki to myślę że jest ok , wymieniałem ją jakieś parę miesięcy temu i jak włączę zapłon lub kręcę to paliwko niby leci dość solidnie z pompki no ale wszystko możliwe :) A wiec :) sprawa wygląda...
Nie dostaje paliwa ze zbiornika. Sprawdź pompę w baku, przewody i filtr paliwa. Dodatkowo sprawdź, czy w czasie kręcenia jest napiecie we wtyczce pompy przy baku.
Na liczniku 200000km. Idę sprawdzić jak się zachowa po ostygnięciu. Paliwo raczej dochodzi, bo mogłem wrócić. Dodano po 23 Zrobiłem testową rundę. Po odpaleniu zaczął od razu szarpać, przygazowałem troszkę, wydał dźwięk chlupającej wody z przodu. Zgasiłem. Zapaliłem ponownie, szarpanie mniejsze, sprawdziłem prąd. Wyciągnąłem pokolei każdy przewód od...
A coś było przy samym zespole zamontowanym w baku robione? Odłączane przewody, zespół wyjmowany z baku? Była wymieniana pompa paliwa. Przewody zasilające były odłączane. A przyczyna uszkodzenia tego bezpiecznika została ustalona? . Nie, został wymieniony bezpiecznik.
W zbiorniku jest tylko sitko na smoku pompy niskiego ciśnienia. Jedyny filtr paliwa jest pod maską zintegrowany z separatorem wody. Połączenia przewodów przy filtrze jak i obudowa filtra muszą być szczelne.
Czy ten zawór można samodzielnie wymienić czy trzeba w zakładzie, bo jest przynitowany na 2 niby 'nity'? czy ten zawór to taka mała, czarna plastikowa puszka z tyłu pompy, jak przewody paliwa?
Rezystor 50ohm wepnij w cieńkie przewody wtyczki i zobacz czy drgnie
Tak, tylko nie zamień rurek miejscami !!! (oznacz przed zdjęciem). Do filtra dochodzą trzy węże gumowe: jeden ze zbiornika, drugi z kolektora ssącego i trzeci ...z atmosfery. Przy kolektorze jest zawór pneumatyczny lub elektromagnetyczny, który opróżnia zbiornik par przez co następuje odpowietrzenie zbiornika. Powietrze w drugą stronę przepływa poprzez...
Stary numer, zgnity pręt metalowy w gnieździe w pokrywie baku. Wiertarka w rękę, dodatkowa dziura w plastiku, przepuszczasz nowy przewód i problem znika.
Okej, jutro sprawdzę a czy to coś to mogą być przewody co idą do pompy?
odcięcie najprostrze to pompa paliwa, czerwono niebieski przewód, o ile nie ma gazu
Problem rozwiązany, wysuszyłem przewody zapłonowe, kopułkę i wyczyściłem świece. Po tym zabiegu odpaliła od strzała
Witam gdzie będzie najlepiej odciąść pliwo w oplu corsie lub jakoś wpiąś się w układ zasilania cewki.Wolałbym odcięcie paliwa niewiem czy jest tam jakaś pompa z przewodami z tyłu koło baku czy trzeba odciąść przewody z przodu pod maską.
Myrek - trudno zobaczyć przewody , a tym bardziej lejące się paliwo ,w zespole pompy znajdującym się w baku.
Mam to samo, powymieniane czujniki temperatury silnika, płynu chłodniczego, silnik krokowy, filtry paliwa, oleju, powietrza, kable WN, kopułka, palec, świece, czujnik podciśnienia, pompa paliwa, przewody odpowietrzające udrożnione, przewody paliwa drożne. Dalej bez zmian. Może już wymieniłeś czujnik temperatury płynu chłodniczego? Jaki efekt? Może ja...
:) doprowadzenie napięcia , przewody , wsuwki itd przeważnie w miejscach połączeń powstają różnego rodzaju tlenki itd
Piny 85 i 86 to sterowanie przekaźnika i skoro po zapłonie zarówno na 30 i 87 jest +12V to przekaźnik wbrew temu co napisałeś "zwiera" tzn. działa poprawnie. Łącząc pin 30 z 87 pompa powinna podejmować pracę niezależnie od ECU. Skoro tak się nie dzieje proponuje odpiąć pompę paliwa i przetestować jej działanie na krótko ew. sprawdzić konektory, zbadać...
Może masz coś nie tak z gazem, sprawdź przewody przy wtryskiwaczu bo jak masz gaziwo wtryskiwacz jest odcinany.
Hmm nie bardzo rozumiem o jakim module mówicie.. Podłączaliśmy z innego samochodu ten moduł do którego podłącza się przewody wysokiego napięcia. Hmm a możliwe żeby ten moduł blokował iskrę i wyłączał pompę?
Poza pompą paliwa z tego samego bezpiecznika są tez zasilane wtryskiwacze w Oplach na wielopunkcie, ten sam kolor przewodu czerwony z niebieskim paskiem.
wszystkie filtry wymieniłem,przewody paliwowe są nowe. pompa benzyne podaje ale trzeba ją brać na krótko bo też coś nie tak.
Przy załączonej pompie możesz sprawdzić jakie jest napięcie między przewodem masowym idącym na pompę a karoserią. Jeżeli będzie zauważalne masz słabą masę, jak nie to pewnie przewód plusowy zaśniedział. Nie ma sensu do takiego stopnia robić nowej instalacji, skoro na przekaźniku jest prawidłowe napięcie. Jak już można wymieniać przewód pompa-przekaźnik,...
Sorki,że po tak długim czasie. Usterka usunięta.Winne były przewody zasilające sterownik.Trzy cienkie przewody.Jeden czerwony,dwa czerwone/czarne.Popękane w środku wiązki przy silniku.
Jest to sterownik Delphi Multec F - sprawdź ciągłość przewodu ze sterownika pin.A12 do pin.85 przekaźnika i masę na samym sterowniku - oczywiście podczas kręcenia. Immo gaśnie?
Wepnij w grube przewody wtyczki zbiornika żarówkę i jak kręcisz ma sie świecić. po prostu. Miernik w takich przypadkach może robić w konia.
Dzięki za podpowiedzi - na razie kosiara chodzi. Filtr paliwa wymieniłem, ten na przewodzie pod progiem. Ale że jest jeszcze filtr w zbiorniku - nie wiedziałem. Jak się do niego dobrać?
nie autko jest bez lpg,paliwo non stop na połowie baku,dzis wymieniłem na inna pompe uzywaną ale orginał i to samo.Dodam ze gdzies na forum podają że rozwiązaniem jest filtr wegla aktywnego i odczepienie jednego z przewodów,ale narazie tego nie robie,chce porady od kogoś znającego temat.Dlatego pytam was.
Zbiornik zdjęty i sprawdzony w serwisie Opla razem z pompą, przewody są drożne, ponieważ teraz "duszenie" zdarza się rzadziej i jeździ. Napiszę jutro wieczorem jak się sprawowało auto.
Pierwsza sprawa, rozebrałeś to? Posprawdzałeś dokładnie połączenie przewodów? Jeśli uszkodzony jest uszczelniacz, to znaczy, że KTOŚ musial go uszkodzić przy nieumiejętnym montażu. Zresztą wcale nie jest powiedziane, że trzeba go wymienić.
pompę zawsze było słychać po przekręceniu kluczyka kilka sekund psss pomierzyłem żarówką 12v5w jak pan pisał słabo się świeci ledwie żarzy są 4 przewody w kostce czarny, dwa brązowe , czerwony po podłączeniu czarny-- brązowy (bez różnicy który ) świeci po zmierzeniu woltomierzem 10V czarny -czerwony NIC woltomierz 0V czerwony-brązowy NIC woltomierz...
Witam. Koledzy prosze o podpowiedź gdzie założyć zaworek kierunkowy do tego auta. Pompka paliwa pompuje około 2 miniut i wyłancza się. Gdzie szukać miejsca zapowietrzania? (pod kanapą jest sucho, przewody zasialające i filtr też jest suchy - tzn brak wycieków paliwa). Jak założę zaworek na powrocie do pompy to jakie dawać ciśnienie otwarcia?
Kolego z całym szacunkiem ale wydaje mi się że "wypłynąłeś na szeroki przestwór oceanu" i prawie się utopiłeś. Zacznij od zakupu książeczki typu SAM NAPRAWIAM SAMOCHÓD -OPEL CORSA cena ok 50 pln czyli dokładnie tyle ile trzeba zapłacić za kasowanie błędów poduszki . Przewód 15 to +12V po stacyjce lecz mądrzej jest rozciąc pompę paliwa jeśli to benzyniak...
W sumie minął rok od poruszonego tematu, problem został rozwiązany dawno temu ale może komuś się przyda ta informacja, najbardziej pomocna okazała się rada "Pawel wawa" ,usterka leżała po stronie zasilania jeden z kabli zasilających przetarł się ale nie przerwał w peszlu głównej wiązki (nie do wiary) wytworzyła się nim śniedź przez co na początku tegoż...
Witam jeżeli paliwa nie dostaje to wyjmij tylne siedzenie i wyjmij klapke która jest tam i dostan sie do wtyczki tam są dwa grybsze przewody i zobacz czy po włączeniu stacyjki dostaje sie impuls napiecia jak nie to moze byc przerwa w układzie lub przekażnik pompy paliwa ewetualnie główny komputer Pozdrawiam Jacek
Witam, Od dłuższego czasu mam spore problemy z odpalaniem mojej Corsy. Nim zaskoczy rozrusznik musi sporo się nakręcić. Dodatkowo na zimnym silniku pochodzi trochę na benzynie i zaraz gaśnie (zał. film). https://filmy.elektroda.pl/24_1379577035... Zauważyłem też, że mocno kopci na biało z wydechu. Bardzo proszę o wskazówki czy jest to wina tylko układu...
Witam mam problem z corsa raz na 10 razy odpali i nie zgaśnie a większości kreci nie pali lub pali 3 s i gaśnie. Co dziwne pompa nieraz załącza się po przekręceniu samej stacyjki. Nie chce palić dopóki na kablu ze sterownika nie przeżuci plusa na 87. A jak odpali to po chwili odcina prąd na przekaźniku pompy i gaśnie. Pompa sprawna czujnik położenia...
Nie dawno kupiłem sobie Corsę B 1.5TD i przez parę dni wszystko było w porządku. Dziś rano okazało się, że nie mogę zgasić silnika kluczykiem. Elektrozawór w pompie paliwowej jest sprawny (odłączenie kabla gasi silnik). Nie wygląda mi to też na uszkodzenie stacyjki ponieważ po wypięciu kostki silnik nadal pracuje a połączenia wewnętrzne sprawdzałem...
Witam posiadam golfa II 1.6td silnik 1.6td 1v z katalizatorem, Mam z autem mały problem, mianowicie dużo pali około 8,5-10l/100km. Auto dosiadam od niedawna więc nie wiem czy wcześniej było żwawsze czy nie, chociaż wydaje mi się że corsa b 1.0 jest dużo zwinniejsza. Przewody paliwowe z baku do silnika są suche, przewody przelewowe wymienione, siltr...
corsa pompa paliwo pompa paliwo corsa pompa paliwo przewód
renault ręczny hamulec paski ekranie cienkie medion internetowy
falownik powmr edifier r1280db
MT-246D Italy - triak czy tyrystor? Rozpoznanie elementu Moduł sterowania silnikiem w pralce Grundig GWN 59673 C - brak obrotów bębna