To sprawdź czy na bęzynie łapie błędy czy na gazie . W/g mnie nabęzynie będzie Ok , a gaz do regulacji.
No więc tak, pompa paliwa wymieniona, wtryski od gazu med-y wymienione, gaz do regulacji. Zostaje jeszcze błąd P0170. Wydaje mi się, że regulacja gazu załatwi problem, jeżeli nie to przepływa do wymiany, i powinno być ok.
A tak w ogóle to dzieje się to na gazie czy na benzynie? Jak pisałem wyżej... zasilanie tylko benzyną. Co do zaworów to wydaje mi się, że pierwszy od lewej hałasuje ciut głośniej od pozostałych. Wymieniając ostatnio uszczelkę pod pokrywa zaworów nie zauważyłem nic "nadzwyczajnego". A tak na marginesie jaki może być mniej więcej koszt ustawienia zaworów...
Nie, cokolwiek nie zrobisz sterownik będzie próbował ustalić zadane obroty jednocześnie utrzymując zadany skład spalin. Jak mu się nie uda - wyświetli chceck engine, odłączy część czujników, rozjedzie korekty. Mógłbyś oszukać czujnik położenia wału (ale nie opornikiem, bo on wysterowuje impulsami a nie prądem), jednocześnie wyeliminować czujnik położenia...
Jaki błąd Ci wyświetla? Mi regularnie co 40km wyskakiwał P0420 - niby coś nie tak z katalizatorem. Oprócz tego 2 razy miałem sytuację z migającym check engine - wypadanie zapłonu. Jak wspomniałem wyżej, trafiłem na dobrego gazownika, który oprócz regulacji instalacji (w tym podciśnienie) wymienił listwę wtryskową gazu. Od naprawy przejechałem już kilka...
chętnie skorzystam - powiedz jeszcze ile tych przysłowiowych piw wziąść, zebym później nie szukał :D powiedz mi jeszcze czy masz możliwość ustawienia kąta wyprzedzania zapłony i regulacji zaworów?
No nie wiem z tymi 50złotymi. Tyle to biora za samo wetknięcie wtyczki do fejsu i odczytanie błędów. A skoro check się nie pali to błedów pewnie nie będzie. Dokładna diagnostyka to ok 150zł i żadnej gwarancji że coś zrobią. Corsa żony (C14NZ) pali ok 10,5 po miescie i 7 w trasie wiec też bardzo dużo jak na takiego pizdzika. Niestety przyczyny nie znalazłem....
Witam, jeśli nie jest to MULTEC to nie ma możliwości regulacji zapłonu. Stukające zawory na gorącym silniku świadczą o uszkodzonej pompie olejowej lub panewkach. Nie napisałeś jaki olej lejesz. Miałem to same objawy co ty. Ja musiałem wymienić wał i panewki. Sprawdź ciśnienie oleju na zimnym i gorącym silniku lub jeśli to nie jest dla ciebie problem,...
Powiem tyle zły kąt wyprzedzenia zapłonu, czytając mądrości niektórych znawców mechaniki, to trafił się taki jeden że napisał że ustawiając zapłon lampą stroboskopoą, że znaki na kole pasowym i obudowy rozrządu muszą się pokrywać, większej głupoty to nie słyszałem, ponieważ to przyśpieszy zapłon do punktu krytycznego w którym może dojść do uszkodzenia...
To wszytko co mogłem dzisiaj uzyskać, ale brak błędów OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,14/01/2017. 10:1209 Dane serwisu: hkj Wybrany model>,1997,Corsa-B,Silnik,X 12 SZ Sterownik KW81 protocol initialized. ECU ID=16212209-JD-2209-5C Software=2209 Hardware=5C Dane z bloków pomiarowych: Identyfikator,01...
Nie ma regulacji na kołach.Nie musisz wierzyć.Ja wiem jedno że o 3 zęby przyśpieszyłem ten wałek i auto gada na dotyk. Dodano po 3 Było by za pięknie.Silnik po nagrzaniu zaczyna nierówno chodzić i błąd p1405. Zaczyna lubić te silniki.Ciekawy czy faktycznie EGR jest brudny czy komputer na niego wskazuje a tak na prawdę coś innego go boli ?
Witam, Kąt wyprzedzenia ma być 10'. Dowiedziałem się że regulacje w pewnym zakresie można dokonywać kręcąc aparatem zapłonowym. Zauważyłem pewną rzecz. Wydaje mi się że mam przestawiony aparat zapłonowy. Ustawiony jest na wyprzedzanie zapłonu chyba. Czy możliwe jest że mechanik który wymieniał wałek za bardzo przekręcił aparat i to powoduje spalanie...
Witam, Na wstępie może powiem że przeczytałem chyba wszystkie tematy dotyczące tego problemu. Corsa B 1.4 8v ( nie wiem gdzie znaleźć model silnika ) bez gazu , przejechane 80 tys. Problem dotyczy wysokich obrotów oraz wysokiego spalania , wyskakuje check engine (p0505 błąd regulacji biegu jałowego)+syczenie pod maską elementy wymienione : 2 czujniki...
Aha, zapomniałem dodać że teraz pompkę słychać jak dopompowuje paliwo bo próbie zapłonu. No i że świece przeczyściłem, domyślając się że będą zalane i zakopcone po X próbach odpalenia :) //edit przez pomyłkę dopisałem drugi post pod pierwszym, zamiast edytować. nie bardzo wiem jak połączyć więc.. pewnie ktoś z administracji forum mnie ścignie :) Znalazłem...
Witajcie, Moja Corsinka ma 90 000, z czego 40 000 tysięcy zrobiłem na gazie. Mam z tą bestyjką od jakiegoś czasu problemy w rozwiązaniu których może będzie w stanie pomóc. 1. Od dłuższego czasu, z początku sporadycznie pojawił się problem, że gdy zapalam zimny silnik(np. rano) to tuż po zapaleniu, dopóki się trochę nie zagrzeje (2-4 minuty) bardzo nie...
sprawa jest rozwiązana-krokowy lpg przy wyłączeniu zapłonu zamyka automatycznie przepływ czynnika,ale jest tutaj mały " myk",przy wyczuciu oporu stwierdza on ,że jest to już koniec i przestaje zamykać,a wcale nie jest to koniec ,bo przyciera o ścianki i stąd opór-po przetarciu pastą szlifierską grzybka zaworu i gniazda zaworu,krokowy działa prawidłowo...
tez tak sądzę, kolega przepala gaz na małych obrotach i hamowaniu silnikiem ( trzeba wkrecic srubke parownika) a jak chce przyspieszyc to idzie slabo bo gazownicy skrecili za bardzo dopływ na węzu a wtedy na wiekszych obrotach silnik sie dławi. W prawidłowo wyregulowanym nie ma zauważalnej różnicy w mocy na benzynie a gazie i check engine nigdy nie...
Witam wszystkich. Moje problemy z corsa zaczęły się w ubiegłą niedzielę. Jechałem sobie pełny uśmiechu późnym popołudniem, jedną z obwodnic mojego miasta (70km/h), aż zacząłem słyszeć na wysokich obrotach wycie. Myślałem że to chwilowe, tymczasem każdy kolejny kilometr to co raz gorsze wycie. Moc samochodu bardzo spadła, gaz w podłodze, a samochód ledwo...
Jeśli chodzi o próbę rozwiązania problemu to wzciąż się nie poddałem. Zmierzone zostały ponownie ciśnienia w cylindrach już dobrym manometrem. Wyniki są następujące: Na zimnym silniku: 1 cyl-13,5bar 2 cyl-13,5 3 cyl-13,45 Na zimnym silniku próba z olejem: 15,5bar 15,5bar 15bar Na gorącym: 14,5 bar 14,5 bar 14,4 bar Ciśnienie na wtryskiwaczach równe...
Witam serdecznie Ostatnio podłączyłem, swoją Corsę C 1.2 16v (Z12xep) 2006r pod OP-COMA. W danych z bloków pomiarowych są dwie prędkości obrotowe silnika. Pierwszą wskazuje prawidłowo np. 750 obr/min, ale już na drugiej dwa razy więcej czyli 1500 obr/min. Co może być przyczyną takiej różnicy? Czy jakiś czujnik przekłamuje? Odpięcie czujnika położenia...
Jeżeli " Układ regulacji spalania stukowego wewnątrz sterownika" to może za wczesny zapłon i spalanie stukowe więc stuka, oczywiście bez oleju też klekocze jak diesel.
Napiszę Ci jak wyglądała u mnie taka wymiana w innym samochodzie -założyłem silniczek zamontowałem lampę i przekręciłem kluczyk na zapłon lampa sie ustawiła ale źle świeciła pojechałem więc na stację diagn. gdzie do-ustawili mi światło ręcznie na przyrządzie
Moze to coś pomoże Bloki pomiarowe na samym zapłonie Napięcie akumulatora12.3 V Status zapłonuZał 12V Glówny przekaznikAktywny Przekaźnik pompy paliwaNieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu)0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu)0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu0,00% Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowegoAktywny Pożądana...
Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Otóż kilka dni temu podczas normalnego uruchamiania silnika zaświeciła się kontrolka od elektrycznego układu silnika (samochód z kluczykiem) samochód odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Nigdy takiego przypadku jeszcze nie miałem. Próbowałem już odpinać akumulator, ładowałem go, próbowałem na zapasowych kluczykach....
Policja też to sprawdza i dowodzik może polecieć. Odwołam się. Światła które posiadam mają pełną homologację w takiej wersji w jakiej występują, więc nie wiem o co ten rumor. Nie po to wydałem 150 złotych... Pomijam już fakt, że każdy sprzedawany na polskim rynku Opel Corsa z 2016 roku i późniejsze powinien mieć przerabianą instalację, bo tam fabryczne...
Witam, posiadam Opla Corsę 1.4 benzyna. W samochodzie naprawiany był sterownik ponieważ cały czas pojawiały się błędy a mianowicie błąd czujnika położenia wałka rozrządu oraz błąd EGR. Naprawa pomogła na miesiąc czasu. Ponownie w samohodzie wyskakują błędy: - P0340 czujnik wałka rozrządu -Sygnał nieprawidłowy -Nieciągłe - P0220 czujnik położenia przepustnicy...
Witam. Jak w temacie opel corsa b z silnikiem 1.2 8v a problem wygląda następująco: Jeśli silnik (auto) jest zimny to odpala bez najmniejszych problemów natomiast jeśli silnik się nagrzeje podczas jazdy baaa nagrzeje od słońca są problemy z jego ponownym odpaleniem. Rozrusznik kręci normalnie, a silnik nie odpala przez ~4 sekundy. Gdy nareszcie załapie...
Zakładam, że 1 gen., ponieważ brak ECU, brak silnika krokowego na wężu. Założone jest coś takiego jak na zdj. https://obrazki.elektroda.pl/6930455500_... Przełącznik operuje przekaźnikiem zapewne od wtrysków, prócz tego podpięty jest pod reduktor i cewkę. Jedyna regulacja to parownik i śruba na wężu, ten cały przełącznik jedynie ma...
corsa zapłonu regulacja zapłonu odcięcie zapłonu corsa
niemieckie kolumny uszczelka podgrzewacza światło dyskotekowe
Jak przywrócić ustawienia fabryczne w falowniku EASun SMG III? AEG Lavamat nie świeci - przyczyny i rozwiązania