Fałszywe powietrze? Podciśnienie ssania do kontroli? Położenie EGR?
Sygnał z czujnika temp. powietrza ma znikomy wpływ w benzyniaku. Tak znikomy, że czujnik możesz nawet odpiąć i różnicy nie poczujesz. Tym, którym to pomogło to opcje są dwie: -autosugestia -mieli założony stożek i silnik ssał saunę z komory silnikowej. To częsty błąd.
Opel corsa B silnik 1.0 brak ssania i przy 2 tyś obrotów silnik faluje przed tygodniem zauwarzyłem że rano silnik nie pracuje na ssaniu a puzniej silnik zaczął dziwnie falować na obrotach tak przy 2tyś obrotów powoli zaczyna mnie ten samochód denerwować do tego doszły jeszcze dziwne odgłosy jagby szklanki zaworowe chwilami pracuje cicho a czasem klekocze...
Silnik po rozgrzaniu pali dobrze na gazie i benzynie, tylko na zimnym występuje ten problem. Zastanawiam się czy coś co jest odpowiedzialne za wtrysk benzyny nie jest zepsute ,jakiś moduł, który jest odpowiedzialny za odpalanie oraz ssanie .
Przy mono czujnik jest wkręcany z tyłu w kolektor ssący.
A tak na poważnie co powiesz na: -czujnik temp. wysyłający info do komputera -czytnik map -silnik krokowy Wiesz może co dokładnie odpowiada za ssanie w Corsie. Wiem że za obr na biegu jałowym odpowiada silnik krokowy.
Japończycy robili pompy wtryskowe na licencji BOSCH-a, ich pompy miały więcej osprzętu choćby automatyczne ssanie. Załącz zdjęcie tej pompy.
Wypadanie zapłonów może mieć kilka różnych przyczyn - uchylony EGR, słabe ciśnienie sprężania - co w sumie jest najbardziej prawdopodobne, ssanie powietrza "bokiem" przez silnik. Podobnie zużyte świece, czy zgniła izolacja na wyprowadzeniach cewki. Oprócz "błędów" trzeba przepatrzeć - czas wtrysku, przepływ powietrza, temperaturę silnika itd. Ma to...
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Wypadają zapłony - niedomknięty EGR - ssanie dodatkowego powietrza, ewentualnie usterka samego DIS-a.
Albo nieszczelna rura ssąca bądź zażużlowany EGR.
Teraz pogoda taka to więcej na ssaniu jeździ.
witam mam nastepujacy problem corsa 1,2 91 r jak odpale auto na ssaniu jest wszystko ok gdy juz jest silnik cieply wylacze ssanie obroty sa w porzadku a gdy wcisne pedal gazu auto gasnie !!<szok> wogole nie idzie ruszyc odrazu gasnie a jesli lekko pociagne ssanie auto ma srednie obroty tzn wyzsze niz normalnie ale wtedy normalnie reaguje na pedal...
A wiesz że ty nie masz ssania w swoim autku.``
Moze i mowi o "i" ale mowi ze jak wylaczy ssanie to sie zaczyna wiec "i" to se mozesz wstawic do nazwiska Po pierwsze to "i" zawsze oznacza wtrysk.. Po drugie ja nie odpowiadam w temacie jak sie nie znam, a widze ze u Ciebie z tym jest nie koniecznie.. akurat w oplach siedze i wiem ze jesli 1.2 i Corsa A to napewno jest to c12nz (8v na jednopunkcie)...
Samochów zaczął dymić i osłab jskiś rok temu po zatankowaniu paliwa na prywatnej stacji. 6 miesięcy temu były zawory sprawdzane, były ok. Samochód bez zmian. Ciśnienie było mierzone zegarem podpiętym pod kolektor ciśnieniowy z turbiny. Ssanie turbiny bezpośrednio z atmosfery.
chip rezystor to takie urządzenie które wpina się pomiędzy przepływomierzem a wtyczką przepływomierza, jest to rezystor który powoduje że komputer otrzymuje błędne info o ilości powietrza które trafia do silnika Wydaje mi się że silnik pracuje wówczas po prostu na ssaniu.
Podwyższone obroty na zimnym to tylko załączyli się ssanie silnik dostaje wzbogacona dawkę paliwa żeby się szybciej nagrzał jest to zupełnie normalne i prawidlowe
A ja bym zaproponował jeszcze sprawdzenie czujnika temperatury wody i powietrza . Może przekłamują i komp daje za dużo paliwa i zalewa świece gdy jest już ciepły silnik Silnik pracuje cały czas na "ssaniu"
Co może być powodem tego że po zapalaniu silnika przejechaniu około 10km rozgrzaniu silnika puszczeniu gazu silnik przez 10-20s utrzymuje obroty jak by był na ssaniu. Czasami zdarzy się to w czasie jazdy ale wtedy te wyższe obroty utrzymują się parę sekund.
spróbój wymienić czujnik temperatury silnika ten z 2 pinową wtyczką prawdopodobnie jeżdzisz na ssaniu podaj typ silnika i rocznik corsy
Nie ma tam żadnego czujnika ssania. Ile razy można to pisać?
Na kolektorze ssącym...
przedmuchaj caly gaznik i sprawdz pozim zaplon odpada bo nikt przynim nie kopal a na ssaniu jedzie prawda??
Osobiście podejrzewał bym problem z czujnikiem temperatury załaczającym ssanie.. Jednak bez podłączenia komputera to takie gdybanie.. po podłaczeniu wykaże Ci co i jak jest nie tak..
wskaż mi w tym silniku membranę odmy :) Zintegrowana z pokrywą zaworów. Patrz jednak jest. Jaką masz wartość podciśnienia w kolektorze ssącym?
Witam! Jeździsz na zimnym silniku na ssaniu - dlatego tyle pali. Cześć!
Myślałem o problemie i skoro jet paliwo i iskra to czego może brakować, powietrza ? Do zapłonu mieszanki jeśli jest paliwo i iskra jak piszesz, potrzeba najważniejszego kompresji!!! Dla tego ci piszę non stop abyś to sprawdził, i nie szukał po omacku i obwiniał elektronikę, skończy się na tym że wymienisz pół samochodu a problemu nie rozwiążesz. Jeśli...
zmienna długość kolektora ssącego. Tylko wymiana na inny kolektor choć bez gwarancji że ucichnie.
Pewnie jest tam mnóstwo oleju i zaciąga do kolektora ssącego.
Oczywiście że to co powyżej zostało napisane będzie wpływać na jazdę (spalanie) w trasie. Za niskie ciśnienie w oponach zwiększa opory toczenia, tak samo sprawa ma się z hamulcami. Owiewki, spojlery i bagazniki dachowe to samo. Wszystko jak sie zsumuje to wychodzi troche. Wiem :). Moje pytanie wzięło się stąd, że w pierwszym post'ie zaznaczyłem, że...
może niedogrzana sonda lambda ( padła grzałka) ale i tak powinie ci wyskoczyć błąd nieprawidłowej mieszanki czy w silniku na zimmnym załancza się ssanie może czujnik temperatury chłdziwa nie rozpoznaje zimnego silnika i źle ustawia mieszanke
Sprawdź krokówkę i czy nie ma nieszczelności na kolektorze ssącym.
przepustnica inna , ale masz starą. Więcej czujników ma Z10XEP,chociaż tylko na kolektorze ssącym
To ten czujnik z niebieską izolacją, szukaj z prawej strony samochodu w kolektorze ssącym
Witam Najczestsza przyczyna; '' LEWE POWIETRZE '' lub elektrozawor ssania Nie na 100% ale to wazny slad.... thx
Jaki czujnik podciśnienia? toż to elektrozawór jest, w Astrze taki sam jest do pochłaniacza par paliwa, jest to całkowicie nie potrzebne W skodach widziałem, że wadliwy zgniatał zbiorniki paliwa. Sam kiedyś podciśnieniem zdjąłem oponę z felgi, drugiego koła się nie udało, ale opona zrobiła się "kwadratowa". Jest moc tego ssania...
Witam Dzięki za instrukcję ,mam pytanie odnośnie czujnika temp płynu chłodzącego. Który czujnik ma wpływ na podawanie danych po uruchomieniu silnika ?, chodzi tu o dziwnej pracy silnika na zimno , może coś ze ssaniem jest zwalone bo na ciepłym jest w miare ok . Pozdrawiam.
Sprawdź podciśnienie w kolektorze ssącym.
Na wszelki wypadek wymieniliśmy też czujnik temperatury odpowiadający za ssanie. Nie tylko za ssanie, bo to czujnik temperatury sterownika, który odpowiedzialny jest za ten błąd. Dlatego na początku napisałem, że to nie ten wymieniasz. Al Ty zamiast pogrzebać po maską, wertowałeś jakieś fora.
Olej krąży w obiegu zamkniętym, jeżeli go ubywa, to gdzieś musi się wydostawać, najczęściej przez wydech, jeżeli pierścienie zgarniające nie zgarną go z powrotem to w cyklu wydechu wylatuje razem ze spalinami. Sprawdź jak wygląda końcówka rury wydechowej, powinna być jasnobrązowa, tak jak świece, tylko trzeba przejechać dłuższą trasę, bo w takich warunkach,...
ale ten dwupiowy w kolektorze ssącym.
Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Nie. I długo by tłumaczyć czemu. Najbardziej reprezentatywny sygnał obciążenia silnika, to wartość parametru MAP. A że w Corsie C czegoś takiego nie ma, to można dołożyć ze starszej - kwestia podpięcia się z wężykiem...
Do tej pory zawsze musiałem dodawać gazu żeby odpalić, inaczej nie chciała zapalić. Nie wiem czy tak powinno być?!?! Mam jeszcze R19 i tam jest ssanie automatycznie - odpala bez dodawania gazu. Dzięki za rady, przejrze jeszcze podane podzespoły i dam znać czy nastąpi jakaś poprawa.
Witam mam problem z odpaleniem silnika w Corsie gdy jest zimny. W silniku wymieniłem następujące części : świece przewody cały aparat[palec kopułke] czujnik ssania filtr paliwa. Wystarczy popchnąć pół metra a Corsa odpali. Czekam na pomocną rade.
Witam mam dokładnie taki sam problem jak u kolegi. Mianowicie samochód postoi kilka godzin i nie zapali. Rozruch kręci akumulator nowy. Świece sprawdzone. Ciężko powiedzieć coś więcej ponieważ samochód mam a w posiadaniu kilka dni. Jutro przeprowadzę diagnostykę a już wiem, że z jakiegoś powodu nie ma kontrolki check. Samochód odpalimy po 2 metrach...
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe,które odchodzą od kolektora ssącego.
W takim silniku miałem przypadek właśnie dzwonienia z okolic zaworów, nie uwierzysz, ale poluzowały się wszystkie śruby na wałku ssącym.
Zawór zwrotny od serwa do kolektora ssącego.
Ta wtyczka wchodzi w gniazdko które siedzi na blasze za kolektorem ssącym.
Sytuacja u ciebie jest taka-stwierdzony duży przepływ powietrza to sterownik wydłużył czas wtrysku aby zachować proporcję mieszanki. Jeżeli masz vakumetr to sprawdź podciśnienie w kolektorze. A słuchaj-nie ma nieszczelności na rurze ssącej?
Mam to samo na zimnym silniku, gdy pracuje na ssaniu przez kilka minut i na obrotach pomiędzy 1000 a 1200. Wtedy trzęsie całą karoserią i tłumikiem trzęsie o podwozie auta, że masakra. Wymieniłem gumy na wieszakach i nic to nie dało. Miał ktoś taki problem? Proszę o pomoc.
Witam Mój samochód Corsa A'92 bardzo źle reaguje na wilgoć chłodnymi dniami. Traci obroty, szarpie, trzeba się posiłkować ssaniem przy ruszaniu, później wyłączać, żeby się nie dławiła. Parę lat temu przeczytałem wszystkie wątki w internecie o tym problemie w silnikach 12NV, także 10NV i 14NV. Niestety ludzie pisali, że wymieniali większość osprzętu...
A sądzisz że na czujnik wału wywali? Wtyczka czujnika gnije, zaraz koło rury ssącej.
można tak jeździć?
Jak w temacie - Corsa b Po odpaleniu silnik czasami pracuje na normalnych obrotach a czasami obroty delikatnie falują Przy wciśnięciu pedału gazu silnik dusi się poczym wchodzi na wysokie obroty Żadnych błędów w komputerze silnika Mam euroscana wiec mogę podejrzeć co sie dzieje ale jako iz nie jestem mechanikiem samochodowym nie wiem na co zwrócić uwagę...
Jak "trzyma prąd" i rano ma tyle siły by zapalić to możesz założyć. Problem jest jak Ci nie zapala na " dotyk" tylko długo kręciśz zanim zechce zapalić. Po wymianie filtra paliwa jak będzie ciężko palił nadal będzie to problem z ssaniem. Jak to jest wtrysk może czujnik temp. błędnie informuje ECU? W niektórych autach po wypięciu wtyczki z cz. temp....
Sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej, może podaje okresowo błędne informacje i auto wymusza stam zbliżony do ssania, a czasmia jak jestzimny podje info że jest ciepły i lecą obroty. Miałem podobne zjawisko w VW, po wymianie czujnika i wykasowaniu błędów chodzi ok. Pozdr.J.
Dzień dobry, Mam problem z swoim samochodem od pewnego czasu zaczął pracować nierówno objawia to się tak, na zimnym silniku jak działa ssanie samochód działa elegancko, kiedy tylko ssanie zaczyna się wyłączać słychać charakterystyczne "pyrkanie" jak by przegrywał na którymś cylindrze podczas jazdy czuć poszarpywanie dodam, że wymieniłem już: silniczek...
Witam, nie mogłem znaleźć dokładnej odpowiedzi na pytanie, które mnie męczy więc założyłem nowy temat. Dokladnie chodzi o Opla Corsę C 2004r. silnik 1.2 Twinport. Mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym. Przy odpalaniu na zimnym gdy załącza się ssanie automatyczne auto działa normalnie, gdy się rozgrzeje obroty opadają do 650 i drgaja do...
(at)karwo Byłem w Siedlach kilka razy, całkiem fajnie. Mnie siedlce kojarzą się z ubezpieczeniami. Swego czasu było głośno o tym że znaczna część Warszawiaków miało samochody rejestrowane w Siedlcach lub w pobliżu Siedlec. To było wtedy gdy OC zależało od gminy, i że by nie było to Warszawa też jest gminą. Chyba znam przyczynę wysokiego spalania, nawet...
- przepływomierz na jałowym 0kg/h, 1,31v Niemożliwe. No chyba, że zwalona rura ssąca.
jeśli skończył ci sie gaz i auto normalnie zaczęło jechać to wcześniej pracowało i na gazie i na benzynie udaj sie do gazowników aby sprawdzili listwę paliwową morze być uszkodzona i przepuszczać gaz do kolektora ssącego
Witam, posiadam Opla Corse C. Ostatnio wymieniałem w niej cewkę, ponieważ miał problem ze ssaniem. Niestety jest problem z podłączeniem przewodu pod cewkę. Co najśmieszniejsze pod starą cewkę też nie chce się podłączyć. Nic nie zostało uszkodzone, wtyczka wyszła lekko, ale żeby ją włożyć potrzeba nie wiadomo jakiej siły a i tak nie idzie... Co mogło...
Na pompe mi to nie wygląda. To wygląda na tgz.brak ssania i nie wiem jaki element za to odpowiada. Co do popy to na dotyk by nie palił gdyby nie było ciśnienia. Czy ktoś ma jeszcze jakieś sugestie.
Witam mam nasteoujacy problem . Pod odpaleniu auta (na ssaniu ) jest wszystko ok po przejechaniu paru km(do 3 -4) jest dobrze (juz ssanie wylaczone) pozniej obroty ida mi w gore sa dosc wysokie a nastepnie znow po przejechaniu z 2 km spadaja az auto gasnie i zeby normalnie jechac musze mu wlaczac ssanie zeby nie gasl (to jest niedorzeczne ) od czego...
Zamykam temat. Dziękuję za odpowiedzi. Mechanik postawił diagnozę że w tych samochodach jest automatyczne ssanie i przez pierwsze minuty po odpaleniu(kiedy jest zimny silnik) w samochodzie jest słychać i będzie słychać metaliczny stukot. Kiedy się rozgrzeje już nie słychać tego stukotu i co najważniejsze nie ma groźby poważnego uszkodzenia silnika mimo...
Niewiem co to oscyloskop, ale pewnie nie było tym urządzeniem sprawdzane. Błąd występuje na postoju, jak tylko ustaje ssanie, czuć jak zaczyna co chwile delikatnie drgać silnik. Może dopisze, że samochód kupiłem juz z tą usterką,w sumie to jej nie zauważyłem, dopiero po jakimś czasie CHECK się zapalił. Po wykasowaniu się zapalał po jakichś 50-60km,...
Witaj! silniczek krokowy wymieniony bo wcześniej przy zmianie biegów zwiększałobroty i na biegu luzem wariował prz przygazowaniu. Teraz jakby miałza wysokie obroty mimo wyłączenia ssania. uszczelka pod pokrywą zaworó wymieniona była już wcześniej ale wyciek jest spod głowicy czy to tez moze miec wpływ?
Są duże skoki cisnienia, po właczeniu zapłonu jest około 2 barów, jak kręce to szybko rośnie. Dodano po 1 test przelewowy wtryskow zrobiony,niby dobrze. Dodam zauwazyłem ze nie ma dobrego ssania . cisnienie na cylindrach ok. Egr oczyszczony, rozgładałem sie za klapa, badz przepustnica w ssacym ale nic nie ma
Mam problem z silnikiem. Gdy zapalam go gdy jest zimny, potrafi po zaskoczeniu zgasnąć. Po ponownym zapaleniu praca jest nierówna. Słychać nawet jakby "strzelał w gaźnik".Wymieniłem świece, filtr powietrza, filtr paliwa. Jak zauważyłem taka praca silnika jest, gdy pracuje na ssaniu. Samochód jest garażowany. Może ktoś się spotkał z taką awarią. Proszę...
Świece sprawdziłem jeszcze raz i są ok, firma ngk. Pod komputer postaram sie podłączyć jutro samochód. wydaje mi się że oleju teraz nie bierze, gdyby palił olej to by kopcił na czarno albo niebiesko, a on tylko zakopci na siwo kiedy go odpalam na zimnym silniku. Kiedy auto już zagrzane to normalnie pali na dotyk i nic nie kopci. Może to mieć związek...
kolektor ssący od strony grodzi /z tyłu/
Witam wszystkich . wpadłem tylko po drodze i zauważyłem wasz problem. Miałem ten sam przypadek w swojej corsie 1,2 97 rok. Więc na zimnym silniku auto odpala bez problemów, a gdy już się zagrzał został zgaszony i ponownie odpalony występowały szarpania, nie równomierna praca i ciężko było go odpalić. Okazało się że jest uszkodzony czujnik temperatury...
Witam!Zmierzyłem średnicę koła pasowego i wyniosło ono 150mm,wyrysowałem cyrklem koło na papierze i wyrysowałem promień 10° oczywiście od 0° i wyszło mi 17mm,a książka podaje 17-23mm czyli chyba to jest ten kąt wyprzedzenia.Według tego aparatem zapłonowym obracamy w lewo tak żeby znak na aparacie ustawił się z lewej strony znaku na pokrywie zaworów,przestajemy...
Nie ubywa płynu od chłodzenia ? Miałem kiedyś troche podobny problem, gdy głowica była pęknięta, po lekkim nagrzaniu najwidoczniej po rozszerzeniu metalu sklepiało się pęknięcie. Ale wówczas bardzo dymiło z rury na biało.. Drugi motyw - A czujnik temperatury ? Też doświadczyłem, że puki auto się nie nagrzało świrował mi i dawał ogromne dawki paliwa...
15 ssący 25 wydech na ciepłym.
Sprawdź przejście kabla czarny/czerwony pasek z pojedynczym konektorem w okolicach kolektora ssącego
Dzięki za podpowiedź. Po wymianie uszczelek (dwóch) po kolektorem ssącym samochód jak nowy.
Uszkodzony czujnik temperatury, z tyłu silnika, w kolektorze ssącym - na jedną wsuwkę.
zawórm egr masz nad rozrusznikiem- bardzo mila wymiana, nic tylko sie pochlastac. sprawdz czujnik temperatury cieczy chlodacej, wyczys przepustnice, i ewentualnie spróbuj zweryfikowac czy nie zaciaga lewego powietrza. odczyt bledów to taka sobie diagnoza-trzeba najlepiej zrobic wglad w liste danych. Ja mam teraz taka tigre 1.6 po nocnym postoju po odpaleniu...
Witam. Posiadam Corsę C 1,3 tdci z 2005r. Przebieg 160 tyś. km. Auto bardzo mnie denerwuje bo puszcza czarne bąki jak się nim przyśpiesza. Szczególnie przy ruszaniu bieg 0-1 i 1-2 . Jak autko jest zimne problem jest większy. Tak samo puszcza taki dym na 5 biegu jak mocno wduszę pedał gazu. Zdjagnozowałem sobie samemu że na postoju jak z wolnych obrotów...
Witaj. Z tego co napisałeś według mnie (może się mylę) skoro po usunięciu skasowaniu błedów wymianie tylu części usterka dalej występuje to ja bym się przyglądnął przewodom tzn. czy są dobre masy, czy wszystkie przewody związane z usterką mają dobre styki ze sobą, mam tu na myśli złącza łącznie z modułem silnika. A co do czujników to mażesz mieć 2 jeden...
Witam. Problem jak w temacie. Gdy wsiadam do samochodu rano pali bez problemu, po przejechaniu 5 km wysiadam. Gdy wracam do auta po ok 30 minutach auto odpala i zaraz gasnie i zaczyna migać check engine. Czytałem że to immobiliser, ale auto po 3-5 próbach pali normalnie. Dodam tez że po przejechaniu wiekszej ilosci kilometrów i pozostawieniu go na 30...
Chyba X16XEL Jeżeli przekładasz sam silnik to nie ma znaczenia.Tylko kolektory ssące, są dwa rodzaje.
Próbowałeś metody z plakiem na wykrycie nieszczelności kolektora ssącego ? jakie masz konkretnie błędy ?
Witam! Mam problem z moim maleństwem a jest nim opel corsa A silniczek litrowy. Uw opelek nie pali jak powinien opisze dokładniej:na zimno nie pali na wszystkich cylindrach (8 zaworków) po minutce pracy na ssaniu pali juz na wszystkich, a po dłuższej jeździe gdy "serduszko" jest juz całkiem rozgrzane jest problem z odpaleniem po 5-6 razach startuje....
Właśnie od kilku osób słyszałem też takie rady - po pierwsze wymienie świece. Bo i tak już na nich pora z całą pewnością :-) Boje się, że może być to sonda lambda - troche wtedy kosztuje :-). Co do czujników (może komus się to przyda) to miałem kiedyś problem z czujnikiem temperatury - podczas jazdy kiedy zdejmowalem noge z gazu calkowicie (np mam zamiar...
Raczej działa prawidłowo, bo samochod chodzi normalnie jak sie zagrzeje i trzyma obroty. Tylko nie wiem dlaczego nie trzyma obrotow na ssaniu. A dodam ze ten samochod ma przejechane 106 tys. i aktualnie jezdzi po czechach w okolicach pragi i co 2 tygodnie zjezdzam nim do domu (500km w jedna strone)
Witam Sprowadziłem sobie Corsę C 1.2 benzyna silnik Z12XE 2000 rok mam problem z bardzo wysokim spalaniem w mieście. Mieszkam w Grudziądzu jeżdżąc po mieście spala mi 5,43l na 45,7km tj 11,8l/100km stosuje zasady ecodrivingu bo już po prostu zwątpiłem w siebie :( na trasie pali mi średnio 5,3l/100 jeżdżę bez szaleństw 3,5-4tys obrotów klima włączona...
Wymienilem te czesci bo wyskakiwały jako błedy! Auto u eletromechanika bylo sprawdzane na dwóch komputerach roznych. Jedyny problem jaki blizej zidentyfikowali to fakt ze sonda pracowala od 0,1 poprzez 0,2 do 0,3 max (a jak wiemy powinna falowac do 0,9) Przynajmniej cos takiego wspominali! Ostatecznie powiedzieli ze stawiaja na komputer! Ja zastanawiam...
Woltomierzem wpiąłem się do czarnego przewodu w sondzie a drugi do masy sondy. Na wolnych napięcie trzymało się cały czas na poziomie 0,2V dopiero po przygazowaniu skakało do 0,67V. Wiem że woltomierz jest za wolny, ale nie mam jak tego sprawdzić oscyloskopem. Zastanawia mnie jeszcze coś. Dlaczego w danych odczytywanych z ECU skanerem napięcie sensora...
Niestety wymiana czujnika nie rozwiazala problemu. Nie mam juz pomyslu co to moze byc. Myslicie ze mogla pasc przepustnica? Bo dokładnie objaw jest taki: odpalam silnik, przez 2-3 sekundy chodzi na ssaniu czyli w granicach 1250 obrotow a potem obroty szybko spadaja do 500-600 i auto dławi sie i gaśnie. Czy moze to byc spowodowane uszkodzonym silniczkiem...
Witam :D W czym problem, otóż autko słabo odpala a jak już odpali to chodzi na niskich obrotach i po chwili gaśnie tak jakby nie było ssania. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia, kopułkę.... a po rozgrzaniu auto chodzi równo i odpala bez problemu,silniczek krokowy odkręciłem ale nie mogłem go wcisnąc tak jak by się zapiekł czy coś czy on tak powinien...
Podciśnień nie sprawdzałem Wszystkie wężyki i uszczelki gumowe w okolicy przepustnicy , kolektora ssącego itp...
Miałem tak jak paliwo się kończyło. i tak też u mnie sie stało lol eh... buczała pompa bo ssała powietrze...zamiast benzy Ręce opadają!!! Choć w takim przypadku chciałbym zacytować mego kolegę. Tyle tylko, że na forum sie nie przeklina. Szkoda... Temat zamykam, a jego autora odesłałbym najchętniej do przedszkola.
Teraz konkretnie, gdyż może się to komuś sprzydać: wymieniłem termostat (przy okazji pasek i rolkę z napinaczem) i wszystko OK. Wnioskuję, iż autko musiało być wcześniej ciągle "na ssaniu", a silnik niedogrzany stąd "apetyt na paliwo". Po wymianie części wskaźnik poziomu paliwa (co dziwne dla mnie bardzo) działa prawidłowo, temperatura jest w normie...
Witam. Czujnik z foto czujnik2.mpg to ten, który daje sygnał na wskaźnik temperatury. Ten drugi, niebieski, to czujnik z układu wtrysku, montowany na kolektorze ssącym pod zespołem przepustnicy i wtryskiwacza
Witam, w dniu dzisiejszym opelek mnie trochę zaskoczył. Uruchomiłem silnik i gdy zakończył pracę z ssaniem, przechodząc do jałowych obrotów, pracował nierówno ("kulawo") tak jak wtedy gdy celowo odłączyłem kostkę z przepływomierza. Pracował na tyle nie równo, że po chwili sam gasł. Po zgaszeniu ponownie go uruchamiałem, i tak około 10 razy, po czym...
Gdzie zatykasz, ściągasz rurę ssącą z filtra czy z przepustnicy?
ssanie corsa romet ssanie ssanie maluch
sterowanie kątem zapłonu centrala alarmowa allegro czyszczenie drukarka canon pixma mg5150
piekarnik samsung autocom orginalnu
Jak usunąć klapę przyłączeniową do wymiany wkładki bezpiecznika? Świergot w panelu klimatyzacji Renault Laguna 3 2.0