rzeczywiście jakaś modyfikacja... Stosowany był jeden zawór regulujący i to dokłądnie taki, jak masz na zdjeciach. Zwróć uwage na polaryzację bo zawór posiada diodę.
Powinno pomóc [url=http://forum.vectraklub.pl/index.ph... Ja osobiście troszkę się bardziej pobawiłem żeby mieć w miarę właściwe funkcje pod klawiszami.
Miałem ten sam problem. Trzeba napiąć membranę. Do tego służy śruba z łbem na imbus schowana w otworze z boku parownika. wystarczy lekko wkręcić o kilka stopni. Najlepiej ustawić doświadczalnie.
Nie możesz tak zrobić, bardzo szybko zniszczysz silnik(popłyną tłoki albo korba wyjdzie bokiem)... A jak wystroisz ori komputer na turbo to po odłączeniu sprężarki będzie go niemiłosiernie zalewać - i tak źle, i tak niedobrze...
A co sie dzieje z klamką?
A sterowanie na wtryskach jest? Jak tak to albo zła dawka (błąd czujnika) zapchany wydech ,padł ECM.
Schematu wnętrza sterownika nie znajdziesz nigdzie, zapomnij Za sterowanie wtryskiwaczami odpowiada ten rząd 8 tranzystorów mosfet na krawędzi płyty, przyglądnij się jak wygląda płyta sterownika w ich pobliżu
Po włożeniu przekaźnika napięcie na dwóch stykach cewki wynosi tyle co akumulator. Czyli nie działa sterowanie cewki. Jeżeli przy włożonym przekaźniku na cewce masz napięcie akumulatora to jak sterowanie nie działa? Coś źle odpisujesz albo mierzysz do masy każdy pin osobno. Po włączeniu zapłonu pompa ma się na chwilę uruchomić i nie ma nic do tego...
Nie rozpoznaje cię kluczyka. Albo się imo posypało. Masz opcom to działaj.
pin 2 w złączu A
Może czujnik biegu wstecznego ? Nie da rady sterowanie masą do sterownika silnika.. Przesyłam schemat przekaźnika w komorze silnika..
Witaj kolego zacznij od schematów znajdziesz je także na tym forum po schemacie dojdziesz gdzie co idzie , https://obrazki.elektroda.pl/4040849700_... Tu jest kolejność liczenia pinów pierwsze 3 przewody kicząc od A zasilające pozostałe 4 sterowanie iskrą.
W Merivie, w Corsie pewnie też, z radiem CD30 MP3 przyciskami na kierownicy można była ustawiać co ma być wyświetlane na komputerze pokładowym. Przyciski i tak powinieneś sobie zaprogramować wedle upodobania w tym nowym radiu. Ja jak przerabiałem u siebie w Vectrze B sterowanie z kierownicy pod Pioneera to z lewej miałem zmianę/przewijanie utworów przód...
czemu służy ten rezystor? Jest to sterowanie c.z. z "parametrem". Rezystor, to tzw. "parametr". Zamykanie - czysta masa. Otwieranie - masa przez rezystor.
sprawdzenie zasilania w podobny sposób Tak, ...i sprawdzenie sterujących sygnałów "masy" wychodzących z ECU i dochodzących do elementów wykonawczych. Czyli, np: B3 - masa czujnika Halla przy ECU i przy samym czujniku ... ... i analogicznie pozostałe. zaświecenie się check engine jest uwarunkowane czy ECU da zasilanie na tą kontrolkę Nie, A5 - sterowanie...
Szary to sterowanie pompą plusem. Tak jak napisano wyżej daj przekaźnik i wysteruj go z wyłącznika masą.
A tam Pany czasem sterowanie świateł nie idzie z BCM. Trzeba zobaczyć czy wychodzi z niego sygnał.
Piny 85 i 86 to sterowanie przekaźnika i skoro po zapłonie zarówno na 30 i 87 jest +12V to przekaźnik wbrew temu co napisałeś "zwiera" tzn. działa poprawnie. Łącząc pin 30 z 87 pompa powinna podejmować pracę niezależnie od ECU. Skoro tak się nie dzieje proponuje odpiąć pompę paliwa i przetestować jej działanie na krótko ew. sprawdzić konektory, zbadać...
Tylko że tam nie ma przewodów WN. A ten sterownik taki mądry jest że odcina sterowanie wtryskiwaczem na "wypadajacym" cylindrze. EGR masz utknięty w otwarciu prawdopodobnie. Może pomóc jego oczyszczenie, wymiana nie konieczna. Ewentualnie zaślepić i zaemulować.
Zamontowałem je tak ,że na 100% dochodzą do końca... Nie mają! W tej chwili nie opuszczają się na tyle, by przełączyć się na zamykanie .To jest problem. Jeśli sterowanie centralki z alarmu, to tak, schemat dobry.
Czy udało się naprawić usterkę? Co było przyczyną?
Nie podajesz o jaką wersję chodzi. SMD czy przewlekaną? Możesz dobrać zamiennik na podstawie jego danych (w załączniku).
Zapewne masz webasto podłączone pod obieg chłodzenia, plus uruchomienie wentylatora i dodatkowa pompka obiegu płynu chłodzącego. Do tego sterowanie czasowe i jest komplet. A co ze zbiornikiem na ON? Webasto ma wbudowany zbiorniczek na paliwo, napełniane jest przez przewód powrotny z listwy paliwowej silnika. Wystarcza na około 15-20 minut pracy palnika....
Dwa silniczki połączone razem tym żółto brązowym i dalej bezpośrednio do potencjometra przy włączniku świateł
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
Instalacja do radia powinna być w każdym samochodzie - wiązka z plusem, minusem, 2 przewody CAN, przewody głośnikowe, parę innych cienkich kabli i kabel antenowy. Całość przewodów zakończona wtyczką Fakra, antenowy taką małą, zatrzaskową wtyczką. Jeśli tego niema to trzeba będzie dorobić wtyk do radia i do anteny. Sterowanie w kierownicy jest podłączane...
Coby nie strzępić języka na daremno. Chyba ci namieszałem bo jak nie masz siłownika w bagażniku i pod wlewem paliwa to masz dokładany centralny. Rozumiem że sterowanie zamka nie jest radiowe? Jeżeli trafiłem to drogą dedukcji wystarczy że jednak znajdziesz sterownik zamka - im bliżej tym łatwiej więc pod kolumną kierowniczą albo za osłoną progu kierowcy....
Nie, cokolwiek nie zrobisz sterownik będzie próbował ustalić zadane obroty jednocześnie utrzymując zadany skład spalin. Jak mu się nie uda - wyświetli chceck engine, odłączy część czujników, rozjedzie korekty. Mógłbyś oszukać czujnik położenia wału (ale nie opornikiem, bo on wysterowuje impulsami a nie prądem), jednocześnie wyeliminować czujnik położenia...
Witam!!! Ja zawsze odcinam sterowanie zintegrowanych cewek zapłonowych impulsem wychodzącym bezpośrednio z komputera, tego sygnału też nie da się zastąpić i komputer tego nie wykrywa a samochód nie odpali na bank. Moim zdaniem jest to najskuteczniejsze zabezpieczenie przed kradzieżą. Jedynym mankamentem jest to, że najlepiej użyć do tego przekaźników...
Dziękuję bardzo , że zgodziłeś się mi to rozrysować . Co do tych opóźnień skrzydła to nic , że się nie da , najwyżej zlikwiduję zakładkę . No a jak sprawa wygląda z fotokomórkami? Czy jest jakaś szansa wpiąć je pod ten układ ? byłoby to przynajmniej jakieś zabezpieczenie przed zgnieceniem , gdyby coś w bramie stało np. auto. Dałbym wtedy jedne przed...
Przekaźnik jest sterowany poprzez ECU. Przekaźnik do sprawdzenia, bądź zmiany, oraz sprawdzenia wymaga sterowanie tego przekaźnika.
Witam. Jakie jest sterowanie + czy - i do jakich przewodów się podłączyć. Z góry dziękuję za informację.
Czy podanie + 12 V z "30" na "85" lub na "86" może uszkodzić sterowanie przekaźnika pompy ECU ?
CorsaC z listopada 2005 roku z dużą kostką fabryczną. Oryginał jaki był wcześniej wsadzony to CD30.
Witam. Nie wiadomo czy to radio obsługuje protokół opla, jak podłączysz to się dowiesz. Pozdrawiam.
sterowanie jest na jednym przewodzie,na zamknij przez jednokilowy opornik,otwórz bezpośrednio
(at)attkaa, chciałbym Tobie baaaardzo podziękować za opisanie tego przypadku. Zdarzyło się dokładnie to samo w mojej, identycznej corsie. Szczegółowy opis pomógł mi zaoszczędzić mnóstwo nerwów i zapewne pieniędzy. Od razu odnalazłem spalony żółty bezpiecznik 2,0 A. Szybka wymiana i usterka znikła. Pozostaje pytanie: jakim cudem gniazdo zapalniczki może...
Kontynuacja diagnostyki: Pomysł mam, żeby wyciągnąć te dwie nóżki, które się przypalają, i dać je do góry, a do płytki podłączyć je przewodami, tak żeby była tam izolacja. -> Pomysł nie wypalił nóżki w miejscu przypalania się styków wyciągnięte odizolowane, problem dalej występuje. Kolejnym sprawdzeniem było odłączenie wtyczki od ecu odpowiedzialnej...
Wentyl wysterować komputerem?! Podłączasz komputer diagnostyczny i robisz test elementów. Wentylator powinien miec 2 prędkości. To wtedy wiesz czy jest sprawny i czy sterowanie nim działa.
Załóżmy że są po dwa na jedną stronę to tak.Tylko pod obwód wykonawczy 87 a nie pod sterowanie z BCM.Halogeny rozdziel i podłącz przez diodę.Dowiedz się jakie jest wyjście prądowe albo załóż dodatkowo przekaźniki.Zasilanie po zapłonie to musisz sobie poszukać w skrzynce.A impuls prędkości to nie wiem skąd weźmiesz bo jak wymaga kwadratu 5v (a czujnika...
fajna sprawa :) kurcze była ostatnio na złomie taka Corsa z tym dizlem, i na zdechłym akumulatorze ledwo kręcącym odpaliła od razu.. aż szkoda silnika.. jak coś to mam z niego pompę wtryskową Bosch wersja do turbo, myślałem, że będzie pasować do Mastera 1.9DTI zamiast tej elektronicznej, ale niestety ta z isuzu ma mocowanie na 2 śruby a nie na 3, a...
Poradzę to co koledze- wyprowadzić sterowanie do przekaźnika świec żarowych na przycisk jak w ciągniku (np. C360) Chodzi już parę lat, nazwijmy to że kupił auto za śmieszne pieniądze, sprzedający wiedział o usterce.
Sondy wydają się pracować prawidłowo. Druga sonda w przypadku sprawnego katalizatora tak właśnie powinna pracować. Przy jeździe i hamowaniu silnikiem napięcie na niej powinno spadać prawie do 0V. Grzałki są realizowane w tej sposób: napięcie 12V pozyskiwane jest z przekaźnika pompy paliwa, natomiast sterowanie masą idzie że sterownika silnika.
Skoro podłączyłeś żółty i żółto-czarny do masy to skąd chcesz mieć plus na białym i biało-czarnym? Umiesz czytać schematy? Chyba wyraźnie masz napisane sterowanie masą.
Jeżeli dobrze pamiętam to były w TiD jakieś zmiany pomiędzy 2004 a 2005, tylko że mogą być związane ze złączem 12 PIN na 32 PIN. W pierwszych TiD była komunikacja wyświetlacz radio bezpośrednio a później już po CAN. 32 PIN był chyba zastosowany bo chodziło o dodatkową obsługę innych bajerów na przyszłość. Wydaje mi się że nawet przed 2004 był w wyświetlaczach...
Witam! Mam problem z radiem blaupunkt CD30 Corsa C Po wpuszczeniu pianki do czyszczenia klimatyzacji radio przestało wyświetlać informacje na wyświetlaczu, są tylko informacje godzina temperatura i data. Radio nie włącza i nie wyłącza się samo, brak podświetlenia radia, nie działa sterowanie z kierownicy. Proszę o pomoc
Zasilanie grzałki sprawdzaj probówka 12v . Na jednym przewodzie masz mieć stały plus a na drugim ECM załacza masę. Jest to Sterowanie PWM dlatego na masowym żarówka będzie lekko migać. Dwa pozostałe przewody to masa i sygnał do ECM. Tutaj miernik. Te 0.45 jest utrzymywane przez ECM (bias voltage ) i nie jest to napięcie sondy. Nie zawsze jest to też...
Ale chodzi ci o samo zasilanie czy o sterowanie poszczególnymi funkcjami?
To radio nie ma żadnej kostki ISO tylko zwykłe złącze przewidziane do tego modelu, jeśli jeszcze nie ubiłeś radia pierwszą z brzegu zakupioną przejściówką to musisz znaleźć wiązkę będącą na wyposażeniu tego radia.,która powinna być z nim w komplecie Opcja druga to zakup normalnego radia ze złączem ISO (nie żadne 26 pin, TO są złącza ISO zasilania, głośnikowe...
Nie wnikam ale A15 od czegoś też jest a do niego masz podłączone też włączniki drzwiowe jak i sterowanie przednimi.
sterowanie corsa corsa sterowanie kierownicy sterowanie kierownicy corsa
przekrój przewodu kolumny moduł zigbee passat połączenie sterownik
Bezpiecznik elektroniki prawych przednich drzwi Passat B5 1.9 TDI 90 KM kombi Regulacja śrub S i H w gaźniku pilarki Makita