rzeczywiście jakaś modyfikacja... Stosowany był jeden zawór regulujący i to dokłądnie taki, jak masz na zdjeciach. Zwróć uwage na polaryzację bo zawór posiada diodę.
Powinno pomóc [url=http://forum.vectraklub.pl/index.ph... Ja osobiście troszkę się bardziej pobawiłem żeby mieć w miarę właściwe funkcje pod klawiszami.
Filtr paliwa do wymiany na początek póżniej sprawdzić pompę paliwa i jej sterowanie.
jak działa sterowanie
Miałem ten sam problem. Trzeba napiąć membranę. Do tego służy śruba z łbem na imbus schowana w otworze z boku parownika. wystarczy lekko wkręcić o kilka stopni. Najlepiej ustawić doświadczalnie.
A co sie dzieje z klamką?
ten opornik To nie jest żaden OPORNIK to jest modulator PWM i tak samo jest sterowany .
Nie możesz tak zrobić, bardzo szybko zniszczysz silnik(popłyną tłoki albo korba wyjdzie bokiem)... A jak wystroisz ori komputer na turbo to po odłączeniu sprężarki będzie go niemiłosiernie zalewać - i tak źle, i tak niedobrze...
Po prostu znajdź manuala...To jest proste. :wink: :wink:
pin 2 w złączu A
tak
Można podpiąć bo w tym zamku też jest sterowany bezpośrednio siłownik.
Pawłowi chodziło o obrotowy włącznik świateł, ten po lewej stronie kokpitu. Może tam być anomalia, ale nie musi. To odciązony przełącznik, steruje modułem BCM
Miganie diody akurat jest już zapewnione. Mam już kupioną diodę migającą. Chodzi o układ który by ją włączał i wyłączał, gdy zamykamy i otwieramy drzwi pilotem. Instalacja ta ma byc w opel corsa.
Witaj kolego zacznij od schematów znajdziesz je także na tym forum po schemacie dojdziesz gdzie co idzie , https://obrazki.elektroda.pl/4040849700_... Tu jest kolejność liczenia pinów pierwsze 3 przewody kicząc od A zasilające pozostałe 4 sterowanie iskrą.
Podeślij, zrobię.
A sterowanie na wtryskach jest? Jak tak to albo zła dawka (błąd czujnika) zapchany wydech ,padł ECM.
Dwa silniczki połączone razem tym żółto brązowym i dalej bezpośrednio do potencjometra przy włączniku świateł
Czy udało się naprawić usterkę? Co było przyczyną?
Zrób tak, jak to zrobiło Daewoo - sterownik załącza pompkę na chwilę po włączeniu zapłonu, potem przekaźnik jest sterowany czujnikiem ciśnienia oleju.
Przekaźnik jest sterowany poprzez ECU. Przekaźnik do sprawdzenia, bądź zmiany, oraz sprawdzenia wymaga sterowanie tego przekaźnika.
Nie podajesz o jaką wersję chodzi. SMD czy przewlekaną? Możesz dobrać zamiennik na podstawie jego danych (w załączniku).
corsa b ma takie same sterowanie,po prawej rowniez na slupku --tam powienien byc tez sterownik fabryczny na dole slupka,corsa c ma sterowanie inne kolorystycznie za pomoca masy oczywiscie
Dwa przekaźniki w skrzynce pod maską, nie te małe wąskie, a te kwadratowe, jest tak, że jeden obok drugiego na krawędzi skrzynki od strony pasa, jeden jest od zasilania strownika wtrysku, drugi pompy.
Może czujnik biegu wstecznego ? Nie da rady sterowanie masą do sterownika silnika.. Przesyłam schemat przekaźnika w komorze silnika..
Witam. Jakie jest sterowanie + czy - i do jakich przewodów się podłączyć. Z góry dziękuję za informację.
Zamontowałem je tak ,że na 100% dochodzą do końca... Nie mają! W tej chwili nie opuszczają się na tyle, by przełączyć się na zamykanie .To jest problem. Jeśli sterowanie centralki z alarmu, to tak, schemat dobry.
Nie rozpoznaje cię kluczyka. Albo się imo posypało. Masz opcom to działaj.
Czy podanie + 12 V z "30" na "85" lub na "86" może uszkodzić sterowanie przekaźnika pompy ECU ?
Np termostat sterowany elektronicznie.
Schematu wnętrza sterownika nie znajdziesz nigdzie, zapomnij Za sterowanie wtryskiwaczami odpowiada ten rząd 8 tranzystorów mosfet na krawędzi płyty, przyglądnij się jak wygląda płyta sterownika w ich pobliżu
Radio udało się zaadoptować do Corsy C i wykorzystać zarówno wyświetlacz jak i sterowanie z kierownicy.
Jaka była przyczyna? Mam ten sam problem w dodatku nie działa sterowanie lusterkami. Żadnego błędu na Kompie Texa nie pokazuje.
sprawdzenie zasilania w podobny sposób Tak, ...i sprawdzenie sterujących sygnałów "masy" wychodzących z ECU i dochodzących do elementów wykonawczych. Czyli, np: B3 - masa czujnika Halla przy ECU i przy samym czujniku ... ... i analogicznie pozostałe. zaświecenie się check engine jest uwarunkowane czy ECU da zasilanie na tą kontrolkę Nie, A5 - sterowanie...
Kompresja, pompa CR, turbo (olej w dolocie), jeszcze raz świece i ich sterowanie.
Tak, w starszych Oplach sterowanie z kierownicy masz na pinie 2 kostki ISO A. W wiązce od radia znajdź przewód oznaczony KEY 1 (prawdopodobnie będzie brązowy a KEY 2 różowy) i podepnij go pod ten pin 2 w kostce A. Dalej pozostanie ci przyuczenie w ustawieniach radia funkcji poszczególnych przycisków. Jeśli jednak jest to nowszy model to musisz się podpiąć...
Szary to sterowanie pompą plusem. Tak jak napisano wyżej daj przekaźnik i wysteruj go z wyłącznika masą.
Witam! Mam problem z radiem blaupunkt CD30 Corsa C Po wpuszczeniu pianki do czyszczenia klimatyzacji radio przestało wyświetlać informacje na wyświetlaczu, są tylko informacje godzina temperatura i data. Radio nie włącza i nie wyłącza się samo, brak podświetlenia radia, nie działa sterowanie z kierownicy. Proszę o pomoc
Masz klime - czy nie?A jak masz to jaką? Jakie masz sterowanie?
Nie wnikam ale A15 od czegoś też jest a do niego masz podłączone też włączniki drzwiowe jak i sterowanie przednimi.
Ma Pan może chemat elektryczny tego układu? Który obwód na kostce zasilającej jest sterowany?
Typowo odcina się pompę paliwa - w razie zadziałania na pracującym silniku nie spowoduje uszkodzenia katalizatora, nie powinno też powodować świecenia MIL (a przecięcie obwodu sterowania cewki - może).
Wentyl wysterować komputerem?! Podłączasz komputer diagnostyczny i robisz test elementów. Wentylator powinien miec 2 prędkości. To wtedy wiesz czy jest sprawny i czy sterowanie nim działa.
Jeśli obroty rosną a prędkość nie to tylko sprzęgło lub docisk lub sterowanie sprzęgłem.
Ale chodzi ci o samo zasilanie czy o sterowanie poszczególnymi funkcjami?
Usterką jest przełącznik zespolony przy kierownicy, czyli tym włącznikiem którym sterujesz :)
sprawdź bańkę od turbiny tą która steruje kierowniczkami, może jest dziurawa i dla tego nie steruje.
Wystarczy. Podstawa pisana w tym dziale to jakaś mała znajomość budowy silników i ich systemów sterowania. Tu tej podstawy nie widać.
https://obrazki.elektroda.pl/4603407400_... i jeszcze jedno pytanko - co steruje tym przekaźnikiem ? Sterownik silnika masą , plusy są stałe.
Odepnij mastera od instalacji, z pilota wyprowadź sobie przewody do switchy i dolutuj do mastera I będziesz mieć sterowanie :D
Termostat sprawny? Corsa ma LPG? Dawno czyściłeś nagrzewnicę z osadu? Wentylator pracuje w całym zakresie nawiewu, czy blokuje się? Sprawdź w panelu sterowania ogrzewaniem, czy linki regulatora (pokrętło od nawiewu) otwierają kanał przewiewu do końca.
Znalazłem padł bezpiecznik nr 11 central control unit który odpowiada za sterowanie zasilaniem kierunków
Awarię systemu sterowania silnikiem. Pasowało by prawdziwą diagnostykę przeprowadzić.
Tylko że tam nie ma przewodów WN. A ten sterownik taki mądry jest że odcina sterowanie wtryskiwaczem na "wypadajacym" cylindrze. EGR masz utknięty w otwarciu prawdopodobnie. Może pomóc jego oczyszczenie, wymiana nie konieczna. Ewentualnie zaślepić i zaemulować.
witam, montaż sterownika centralnego zamka sterowanego pilotem w samochodzie opel Corsa D 2007 - fotorelacja pdf. w załączeniu. jeśli temat w nieodpowiednim miejscu to przepraszam. pozdrawiam
Fotka bardzo słaba. Z tego co widzę to check. Oznacza to problem z sterowaniem silnikiem.
Po co? Ty sądzisz, że on żyje swoim zyciem? Nie, on jest sterowany.
Witam Mam problem z Corsa B sieci sie lampka kontorlna systemu sterowania silnika Co to może być za przyczyna
Ja cie....taka kobieta to majątek..............i jest o czym pogadać wieczorem:D Sylwiaczek poszukaj schematu sterowania silnikiem z wykorzystaniem przekaźników, z przycisków podajesz na przekaźniki tylko masę sterującą
prace trwaja ... dam znac na pewno! ... dzieki za info ...
(at)attkaa, chciałbym Tobie baaaardzo podziękować za opisanie tego przypadku. Zdarzyło się dokładnie to samo w mojej, identycznej corsie. Szczegółowy opis pomógł mi zaoszczędzić mnóstwo nerwów i zapewne pieniędzy. Od razu odnalazłem spalony żółty bezpiecznik 2,0 A. Szybka wymiana i usterka znikła. Pozostaje pytanie: jakim cudem gniazdo zapalniczki może...
Adaptory UNI obsługują kierownice które zdalne sterowanie mają wykonane na zasadzie drabinki rezystorowej (są schematy na ich stronie). Nowa Astra , Corsa C itp mają sterowanie cyfrowe czyli potrzebny jest inny interfejs który potrafi to zdekodować. Przykre ale prawdziwe.
CorsaC z listopada 2005 roku z dużą kostką fabryczną. Oryginał jaki był wcześniej wsadzony to CD30.
Sprawdź: szczelność za przepływomierzem do kolektora oraz turbo - sterowanie, mechanicznie itp.
Ja obstawiam sterowanie turbo i przeładowanie powyżej 3000
A czy na wszystkich kablach ta sama rezystancja? może kable poleciały ? Może ktoś z kolegów pomoże czy to cewka czy sterowanie nią?
Witam czy da się podłączyć radio (alpine) pod sterowanie kierownicy w corsie c skoro nie było tam nigdy takiego sterowania standardowo, bo mam samą kierownice z tym starowaniem i chciałbym wymienić starą na tą i podłączyć pod radio. czy istnieje taka możliwość? wiem ze są specjalne interfejsy i adaptery ale jak nie mam standardowych kabli które mogę...
4 takie same samochody jak w temacie, miał być szybki strzał i prawie był :-) 3 autka sterowanie zamkiem na p.29 fioletowy/szary jak zawsze-wszystko gra , natomiast 4-ty ma ten p.29 z takim samym kolorem ale sterowanie nie działa, pytanie czy w tych autkach było inne sterowanie zamkiem centralnym?? ktoś spotkał coś takiego?? we wszystkich zamki chodzą...
U mnie hałas jest duży podejrzewam wyrobione jakieś tryby do sterowania.
Witam Kupiłem sterownik do operowania centralnym zamkiem z pilota firmy RTX. W corsie zamontowana jest oryginalna centralka, a ja chciałbym dołożyć sterowanie z pilota. Tylko.... wiem, że muszę szukać kabli z sterowania centralką i kierunkowskazów, a ja nie wiem jakie to są kable. Czy ktoś mógłby mi pomóc w odnalezieniu ich (jakie kolory mają, do czego...
Yaris I ma normalny przełącznik choć schemat nieco pokrętny ( krótkie/długie sterowane masą i stały plus na żarówki) do dwójki nie znalazłem na szybko.
Tak przypadkiem Corsa C ma sterowanie po canach i nowy standart iso od roku 2004. I tak jak pisałem "Podłączenie CAR400 jest możliwe tylko w Corsie do roku 2004". Sam miałem zainstolowane w swojej Corsie C bj2002 SC202,303 CAR200,300,400 a teraz CCR600. CAR400 i CCR600 chodzą najlepiej. Sprawdź index wyświetlacza, zrób lub kup przejściówkę i życzę dobrego...
a zamek jest sterowany + czy - ?? bo np. w fordach jest sterowany +.
Masz zapchaną nagrzewnicę albo sterowanie ciepło-zimno uszkodzone.
Zamontowałem w Oplu Corsa D zamiast fabrycznego radia Grundig CD30, zestaw VORDON HT-869C2. Czy jest możliwość sterowania załączeniem, sterowaniem podświetlania itp.? Radio fabryczne ma w kostce piny CAN H i CAN L, natomiast VORDON CAN_RXD i CAN_TXD.
Jest to corsa D 1,4 i 2010 r chodzi mi o termostat,jest on sterowany elektronicznie,został wymieniony ponieważ za późno otwierał się i wywalało płyn korkiem.Sprawdziłem komputerem otwarcie następuje około 105 stopni.Jedno mnie zastanawia że podczas jazdy chłodnica jest chłodna i temperatura na wylocie jest około 30 stopni,jak chwilkę pochodzi na postoju...
A jaki masz silnik? Czy auto ma klimatyzację ?? Raczej nie ma czujnika w chłodnicy bo steruje nim ecu i może masz walnięty czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Skoro podłączyłeś żółty i żółto-czarny do masy to skąd chcesz mieć plus na białym i biało-czarnym? Umiesz czytać schematy? Chyba wyraźnie masz napisane sterowanie masą.
Witam Czy ma moze ktos schemat przekaznikow do corsy d jak w temacie ale 1.2 xep ?? Chodzi dokladnie o potencjometr, przepistnice i jej sterowanie. Z gory dzieki
W corsach B nie było sterowania z pilota zamkiem fabrycznym. Reszta jw.
Panel klimatyzacji. Sterowanie analogowe.
Sondy wydają się pracować prawidłowo. Druga sonda w przypadku sprawnego katalizatora tak właśnie powinna pracować. Przy jeździe i hamowaniu silnikiem napięcie na niej powinno spadać prawie do 0V. Grzałki są realizowane w tej sposób: napięcie 12V pozyskiwane jest z przekaźnika pompy paliwa, natomiast sterowanie masą idzie że sterownika silnika.
Corsa B układ zasilania silnika posiada sterowany przez ECM co będzie się wiązało z zmianą sterownika i dopasowaniem instalacji elektrycznej co podniesie koszty wymiany.
Witam, Corsa D 2007 oryginalnie kierownica bez sterowania planuję wymienić na kierownicę ze sterowaniem radia i pytanie jak to podłączyć do radia. Dziękuję za wszelkie rady.
Tak ta czarna wygląda na tą od sterowania lusterkiem.
Może to też być przekaźnik od sterowania silniczkiem.
To by było zbyt proste, poszukaj temat poruszany.P
A co to jest srerowanie plusem i sterowanie masą?
1 Wymontować radioodbiornik 2 Wymontować wnękę radioodbiornika 3 Wymontować osłonę panelu sterowania ogrzewaniem Wskazówka: Odczepić ręcznie lub za pomocą klina z tworzywa sztucznego osłonę panelu sterowania ogrzewaniem najpierw na górze w obszarze wnęki radioodbiornika, a następnie po bokach przy panelu sterowania ogrzewaniem
zaworem na pompie steruje sterownik zawor do czyszczenia sterownik do naprawy moge pomóc
zawór egr i wezyki do sterowania turbo sprawdz
Po włożeniu przekaźnika napięcie na dwóch stykach cewki wynosi tyle co akumulator. Czyli nie działa sterowanie cewki. Jeżeli przy włożonym przekaźniku na cewce masz napięcie akumulatora to jak sterowanie nie działa? Coś źle odpisujesz albo mierzysz do masy każdy pin osobno. Po włączeniu zapłonu pompa ma się na chwilę uruchomić i nie ma nic do tego...
sterowanie jest na jednym przewodzie,na zamknij przez jednokilowy opornik,otwórz bezpośrednio
Ślicznie Ci dziękuję, przy takim schemacie podłączenie nie stwarza żadnego problemu.
Sterowanie zamkiem na fioletowo/szarym (29 pin) przewodzie w 60 polowym złączu. Złącze jest na BSI. Rezystor 620 omów (680 też działa). Miałem dokładniejszą instrukcję montażu, jak znajdę to prześlę na PW.
Nieprawidłowy sygnał sterowania układu nadwozia - jaka jest przyczyna?
Spróbuj ASSETO CORSA ;)
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
1.czujnik w okolicy filtra oleju lub w bloku silnika 2.w głowicy lub na przewodach gumowych idących do chłodnicy lub w termostacie w sumie nie mam tego silnika przed oczami ale pomylki nie zabolą ponieważ wszystkie czujniki sterują masą
Witam corsa D 1,0 pobór prądu 0,40A na postoju po 1 godzinie ,gdy wyjmę przekaźnik sterowania silnika pobór spada do 0,01A .Problem w tym iż ten przekaźnik się nie załancza ,wystarczy ze jego cewka jest podpięta pobór wzrasta ,przekaźniki zmieniane , w czym problem ???
sterowanie corsa corsa sterowanie kierownicy sterowanie silnika corsa
roboty przemysłowe praca siemens ustawić piekarnik zasilacz przegrzanie
suszarka electrolux selecline telewizor
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 – długość przewodu anteny emulatora immobilizera, wpływ na rozruch i pracę silnika Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 emulator immobilizera – długość przewodu anteny, wpływ na rozruch