Miałem ten sam problem. Trzeba napiąć membranę. Do tego służy śruba z łbem na imbus schowana w otworze z boku parownika. wystarczy lekko wkręcić o kilka stopni. Najlepiej ustawić doświadczalnie.
Filtr paliwa do wymiany na początek póżniej sprawdzić pompę paliwa i jej sterowanie.
ten opornik To nie jest żaden OPORNIK to jest modulator PWM i tak samo jest sterowany .
jak działa sterowanie
rzeczywiście jakaś modyfikacja... Stosowany był jeden zawór regulujący i to dokłądnie taki, jak masz na zdjeciach. Zwróć uwage na polaryzację bo zawór posiada diodę.
Powinno pomóc [url=http://forum.vectraklub.pl/index.ph... Ja osobiście troszkę się bardziej pobawiłem żeby mieć w miarę właściwe funkcje pod klawiszami.
Nie podajesz o jaką wersję chodzi. SMD czy przewlekaną? Możesz dobrać zamiennik na podstawie jego danych (w załączniku).
Pawłowi chodziło o obrotowy włącznik świateł, ten po lewej stronie kokpitu. Może tam być anomalia, ale nie musi. To odciązony przełącznik, steruje modułem BCM
Witaj kolego zacznij od schematów znajdziesz je także na tym forum po schemacie dojdziesz gdzie co idzie , https://obrazki.elektroda.pl/4040849700_... Tu jest kolejność liczenia pinów pierwsze 3 przewody kicząc od A zasilające pozostałe 4 sterowanie iskrą.
Można podpiąć bo w tym zamku też jest sterowany bezpośrednio siłownik.
Nie możesz tak zrobić, bardzo szybko zniszczysz silnik(popłyną tłoki albo korba wyjdzie bokiem)... A jak wystroisz ori komputer na turbo to po odłączeniu sprężarki będzie go niemiłosiernie zalewać - i tak źle, i tak niedobrze...
Kompresja, pompa CR, turbo (olej w dolocie), jeszcze raz świece i ich sterowanie.
A co sie dzieje z klamką?
Zrób tak, jak to zrobiło Daewoo - sterownik załącza pompkę na chwilę po włączeniu zapłonu, potem przekaźnik jest sterowany czujnikiem ciśnienia oleju.
Przekaźnik jest sterowany poprzez ECU. Przekaźnik do sprawdzenia, bądź zmiany, oraz sprawdzenia wymaga sterowanie tego przekaźnika.
Po prostu znajdź manuala...To jest proste. :wink: :wink:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
A sterowanie na wtryskach jest? Jak tak to albo zła dawka (błąd czujnika) zapchany wydech ,padł ECM.
Np termostat sterowany elektronicznie.
Jaki kolor ma ten przewód od podświetlenia przycisków sterowania ?
pin 2 w złączu A
Ma Pan może chemat elektryczny tego układu? Który obwód na kostce zasilającej jest sterowany?
tak
Masz klime - czy nie?A jak masz to jaką? Jakie masz sterowanie?
Jeśli obroty rosną a prędkość nie to tylko sprzęgło lub docisk lub sterowanie sprzęgłem.
sprawdź bańkę od turbiny tą która steruje kierowniczkami, może jest dziurawa i dla tego nie steruje.
Czy podanie + 12 V z "30" na "85" lub na "86" może uszkodzić sterowanie przekaźnika pompy ECU ?
Zamontowałem je tak ,że na 100% dochodzą do końca... Nie mają! W tej chwili nie opuszczają się na tyle, by przełączyć się na zamykanie .To jest problem. Jeśli sterowanie centralki z alarmu, to tak, schemat dobry.
Może czujnik biegu wstecznego ? Nie da rady sterowanie masą do sterownika silnika.. Przesyłam schemat przekaźnika w komorze silnika..
sprawdzenie zasilania w podobny sposób Tak, ...i sprawdzenie sterujących sygnałów "masy" wychodzących z ECU i dochodzących do elementów wykonawczych. Czyli, np: B3 - masa czujnika Halla przy ECU i przy samym czujniku ... ... i analogicznie pozostałe. zaświecenie się check engine jest uwarunkowane czy ECU da zasilanie na tą kontrolkę Nie, A5 - sterowanie...
Nie wnikam ale A15 od czegoś też jest a do niego masz podłączone też włączniki drzwiowe jak i sterowanie przednimi.
Wentyl wysterować komputerem?! Podłączasz komputer diagnostyczny i robisz test elementów. Wentylator powinien miec 2 prędkości. To wtedy wiesz czy jest sprawny i czy sterowanie nim działa.
Usterką jest przełącznik zespolony przy kierownicy, czyli tym włącznikiem którym sterujesz :)
Podeślij, zrobię.
Odepnij mastera od instalacji, z pilota wyprowadź sobie przewody do switchy i dolutuj do mastera I będziesz mieć sterowanie :D
Ja cie....taka kobieta to majątek..............i jest o czym pogadać wieczorem:D Sylwiaczek poszukaj schematu sterowania silnikiem z wykorzystaniem przekaźników, z przycisków podajesz na przekaźniki tylko masę sterującą
Po co? Ty sądzisz, że on żyje swoim zyciem? Nie, on jest sterowany.
Ale chodzi ci o samo zasilanie czy o sterowanie poszczególnymi funkcjami?
Typowo odcina się pompę paliwa - w razie zadziałania na pracującym silniku nie spowoduje uszkodzenia katalizatora, nie powinno też powodować świecenia MIL (a przecięcie obwodu sterowania cewki - może).
Czy udało się naprawić usterkę? Co było przyczyną?
Dwa silniczki połączone razem tym żółto brązowym i dalej bezpośrednio do potencjometra przy włączniku świateł
Schematu wnętrza sterownika nie znajdziesz nigdzie, zapomnij Za sterowanie wtryskiwaczami odpowiada ten rząd 8 tranzystorów mosfet na krawędzi płyty, przyglądnij się jak wygląda płyta sterownika w ich pobliżu
Znalazłem padł bezpiecznik nr 11 central control unit który odpowiada za sterowanie zasilaniem kierunków
Dwa przekaźniki w skrzynce pod maską, nie te małe wąskie, a te kwadratowe, jest tak, że jeden obok drugiego na krawędzi skrzynki od strony pasa, jeden jest od zasilania strownika wtrysku, drugi pompy.
Wystarczy. Podstawa pisana w tym dziale to jakaś mała znajomość budowy silników i ich systemów sterowania. Tu tej podstawy nie widać.
Nie rozpoznaje cię kluczyka. Albo się imo posypało. Masz opcom to działaj.
corsa b ma takie same sterowanie,po prawej rowniez na slupku --tam powienien byc tez sterownik fabryczny na dole slupka,corsa c ma sterowanie inne kolorystycznie za pomoca masy oczywiscie
Fotka bardzo słaba. Z tego co widzę to check. Oznacza to problem z sterowaniem silnikiem.
Szary to sterowanie pompą plusem. Tak jak napisano wyżej daj przekaźnik i wysteruj go z wyłącznika masą.
U mnie hałas jest duży podejrzewam wyrobione jakieś tryby do sterowania.
A czy na wszystkich kablach ta sama rezystancja? może kable poleciały ? Może ktoś z kolegów pomoże czy to cewka czy sterowanie nią?
Witam. Jakie jest sterowanie + czy - i do jakich przewodów się podłączyć. Z góry dziękuję za informację.
Jaka była przyczyna? Mam ten sam problem w dodatku nie działa sterowanie lusterkami. Żadnego błędu na Kompie Texa nie pokazuje.
(at)attkaa, chciałbym Tobie baaaardzo podziękować za opisanie tego przypadku. Zdarzyło się dokładnie to samo w mojej, identycznej corsie. Szczegółowy opis pomógł mi zaoszczędzić mnóstwo nerwów i zapewne pieniędzy. Od razu odnalazłem spalony żółty bezpiecznik 2,0 A. Szybka wymiana i usterka znikła. Pozostaje pytanie: jakim cudem gniazdo zapalniczki może...
https://obrazki.elektroda.pl/4603407400_... i jeszcze jedno pytanko - co steruje tym przekaźnikiem ? Sterownik silnika masą , plusy są stałe.
CorsaC z listopada 2005 roku z dużą kostką fabryczną. Oryginał jaki był wcześniej wsadzony to CD30.
Sprawdź: szczelność za przepływomierzem do kolektora oraz turbo - sterowanie, mechanicznie itp.
Silnik 1.2 z łańcuchem rozrządu rok produkcji 2001.Firmy klimatyzacji nie znam.To co stwierdziłem to brak przejścia na cewce sprężarki.Nie załancza elektromagnes.Na wtyczce od strony instalacji nie ma napięcia..Czy usterka sprężarki powoduje brak tego napięcia.Jaka procedura włanczania klimy.Co nią steruje ?
1.czujnik w okolicy filtra oleju lub w bloku silnika 2.w głowicy lub na przewodach gumowych idących do chłodnicy lub w termostacie w sumie nie mam tego silnika przed oczami ale pomylki nie zabolą ponieważ wszystkie czujniki sterują masą
Awarię systemu sterowania silnikiem. Pasowało by prawdziwą diagnostykę przeprowadzić.
Witam! Mam problem z radiem blaupunkt CD30 Corsa C Po wpuszczeniu pianki do czyszczenia klimatyzacji radio przestało wyświetlać informacje na wyświetlaczu, są tylko informacje godzina temperatura i data. Radio nie włącza i nie wyłącza się samo, brak podświetlenia radia, nie działa sterowanie z kierownicy. Proszę o pomoc
1 Wymontować radioodbiornik 2 Wymontować wnękę radioodbiornika 3 Wymontować osłonę panelu sterowania ogrzewaniem Wskazówka: Odczepić ręcznie lub za pomocą klina z tworzywa sztucznego osłonę panelu sterowania ogrzewaniem najpierw na górze w obszarze wnęki radioodbiornika, a następnie po bokach przy panelu sterowania ogrzewaniem
Tak ta czarna wygląda na tą od sterowania lusterkiem.
Ja obstawiam sterowanie turbo i przeładowanie powyżej 3000
To by było zbyt proste, poszukaj temat poruszany.P
Ale będziesz jednak miał możliwaść zamknięcia się "z pilota".
witam, montaż sterownika centralnego zamka sterowanego pilotem w samochodzie opel Corsa D 2007 - fotorelacja pdf. w załączeniu. jeśli temat w nieodpowiednim miejscu to przepraszam. pozdrawiam
Termostat sprawny? Corsa ma LPG? Dawno czyściłeś nagrzewnicę z osadu? Wentylator pracuje w całym zakresie nawiewu, czy blokuje się? Sprawdź w panelu sterowania ogrzewaniem, czy linki regulatora (pokrętło od nawiewu) otwierają kanał przewiewu do końca.
Tylko że tam nie ma przewodów WN. A ten sterownik taki mądry jest że odcina sterowanie wtryskiwaczem na "wypadajacym" cylindrze. EGR masz utknięty w otwarciu prawdopodobnie. Może pomóc jego oczyszczenie, wymiana nie konieczna. Ewentualnie zaślepić i zaemulować.
Miganie diody akurat jest już zapewnione. Mam już kupioną diodę migającą. Chodzi o układ który by ją włączał i wyłączał, gdy zamykamy i otwieramy drzwi pilotem. Instalacja ta ma byc w opel corsa.
Masz zapchaną nagrzewnicę albo sterowanie ciepło-zimno uszkodzone.
Może to też być przekaźnik od sterowania silniczkiem.
Jest to corsa D 1,4 i 2010 r chodzi mi o termostat,jest on sterowany elektronicznie,został wymieniony ponieważ za późno otwierał się i wywalało płyn korkiem.Sprawdziłem komputerem otwarcie następuje około 105 stopni.Jedno mnie zastanawia że podczas jazdy chłodnica jest chłodna i temperatura na wylocie jest około 30 stopni,jak chwilkę pochodzi na postoju...
Czy to jest mechaniczna skrzynia sterowana elektronicznie ?
zawór egr i wezyki do sterowania turbo sprawdz
Przypatrz się kostce z przewodami do tego zaworu i pinom w niej, wiem, że w niektórych przypadkach pomagała wymiana kostki i pinów. Co do zaworu o której wspominałem powyżej to jeśli masz Z17DTR to powinien być wkręcony do listwy CR tak to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/5085545300_... To nie jest żaden zawór, to czujnik ciśnienia...
Witam. Nie wiadomo czy to radio obsługuje protokół opla, jak podłączysz to się dowiesz. Pozdrawiam.
a zamek jest sterowany + czy - ?? bo np. w fordach jest sterowany +.
Witam Zazwyczaj radze sobie z problemami z moja corsa . Ale eraz brak mi pomysłu co może być przyczyn . Otóż od jakiegoś czasu rośnie mi temperatura na silniku po godzinie jazdy 100 co chwila. Wymieniłem olej płyn chłodniczy , rozrząd regulowany z wymian a pasków 20 000 km temu. Zauważyłem że jak włączę nawiew na grzanie temperatura spada na dół . Czy...
Sondy wydają się pracować prawidłowo. Druga sonda w przypadku sprawnego katalizatora tak właśnie powinna pracować. Przy jeździe i hamowaniu silnikiem napięcie na niej powinno spadać prawie do 0V. Grzałki są realizowane w tej sposób: napięcie 12V pozyskiwane jest z przekaźnika pompy paliwa, natomiast sterowanie masą idzie że sterownika silnika.
Witam Mam problem z Corsa B sieci sie lampka kontorlna systemu sterowania silnika Co to może być za przyczyna
Yaris I ma normalny przełącznik choć schemat nieco pokrętny ( krótkie/długie sterowane masą i stały plus na żarówki) do dwójki nie znalazłem na szybko.
Skoro podłączyłeś żółty i żółto-czarny do masy to skąd chcesz mieć plus na białym i biało-czarnym? Umiesz czytać schematy? Chyba wyraźnie masz napisane sterowanie masą.
Witam, od kilku dni walczę z Opel Combo C 2006 1,3 cdti - poszukiwania w necie nic nie przyniosły, a sterowanie radia z kierownicy jak nie działało tak dalej nie działa. Opel Combo C 1,3 cdti 2006, radio: CD30 MP3 - auto ze Szwecji. Kupiłem kierownice ze sterowaniem radia oraz taśmę AirBag na 6 przewodów. Zainstalowałem wszystko - sterowanie NIE działa...
Wymieniłeś ten sterownik co wrzuciłeś fotkę i nadal nie działa? Tam jest jedno sterowanie nie dwa i ono będzie przez chwile po włączeniu stacyjki nie cały czas. Na moje to albo ten sterownik ma zwarcie albo Ty coś źle mierzysz bo niby skąd na dwóch świecach napięcie bez sterowania?
Nieprawidłowy transponder i przerwa w obwodzie zdalnego sterowania w kierownicy.
Panel klimatyzacji. Sterowanie analogowe.
A jaki masz silnik? Czy auto ma klimatyzację ?? Raczej nie ma czujnika w chłodnicy bo steruje nim ecu i może masz walnięty czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Witam Czy ma moze ktos schemat przekaznikow do corsy d jak w temacie ale 1.2 xep ?? Chodzi dokladnie o potencjometr, przepistnice i jej sterowanie. Z gory dzieki
Jeśli zamierzasz użyć jakiś oddzielny sterownik do domykania szyb to sam sygnał wyzwalający nim możesz wsiąść ze sterowania siłowników.
sterowanie jest na jednym przewodzie,na zamknij przez jednokilowy opornik,otwórz bezpośrednio
To oznaczenia złącz. X2 to złącze skrzynki bezpieczników, X1 natomiast złącze ECM. Na schemacie zaznaczyłem niebieskimi strzałkami sygnały sterujące poprzez ECM. Teraz zauważyłem, że faktycznie istnieją dwa przekaźniki przyłącza K15. Czyli się zgadza K2 i K11. Tylko nie wiem, który z nich doprowadza napięcie do ECU (nie podano dokładnie w tym linku)....
zaworem na pompie steruje sterownik zawor do czyszczenia sterownik do naprawy moge pomóc
Adaptory UNI obsługują kierownice które zdalne sterowanie mają wykonane na zasadzie drabinki rezystorowej (są schematy na ich stronie). Nowa Astra , Corsa C itp mają sterowanie cyfrowe czyli potrzebny jest inny interfejs który potrafi to zdekodować. Przykre ale prawdziwe.
No niestety nie ma żadnych błędów wskazujących na uszkodzenie wybieraków oraz silniczków nimi sterującymi.
a jakie proponujecie radyjko ? żeby to wszystko grało .....cena tak max.do 350zł ...te radio musi posiadać "Możliwość podłączenia fabrycznego sterowania"??
Ślicznie Ci dziękuję, przy takim schemacie podłączenie nie stwarza żadnego problemu.
. Termostaty sterowane elektronicznie corsa b 1.0. EEEeee ? chyba ci się z elektrycznym EGRem pomyliło ;)
Z tego co wiem,to silniczki krokowe do gazu są takie same.Ale żeby go podłączyć,musisz mieć odpowiedni komputerek,z wyjściami na ten właśnie silniczek.
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
corsa sterowanie corsa sterowanie kierownicy sterowanie silnika corsa
amica optima instrukcja numeryczna klawiatura błąd turbina
Jak uzyskać dostęp do schowka w różnych systemach? Które koło nie rusza się podczas skrętu w lewo?