Jeżeli zestaw jest od jednego samochodu (jest to komplet) to będzie git, nie potrzeba nic programować. A weź ty to immo zamontuj sobie np w schowku. Wklej tylko pastylkę z kluczyka do środka i będzie git. 350 oszczędzisz ;)
Witam, Corsa Żony odmówiła współpracy i rzuciła palenie .... objawy (prócz braku możliwości odpalenia) brak komunikacji z komputerem silnika , kontrolki oleju , check engine, autko z kluczykiem zapalają się po ok 30 sekund po włączeniu zapłonu , uruchamia się sam wentylator... padło na sterownik . Zdemontowałem go i przeczyściłem styki ( pomogło jak...
Parametry tempomatu aktywujesz w sterowniku
Corsa C, silnik to Z14XE Sterownik Delco HSFI -uszkodzony....
Proszę bardzo.
Może to Ci trochę rozjaśni.
Nie czytałem całości, ale wychodzi że sterownik silnika leży.
A po co kupowałeś wszystkie te rzeczy, skoro problem był tylko ze sterownikiem silnika?
Pasuje tylko i wyłącznie ten sam numer sterownika.
Proponuje na początek zmienić warsztat i mechanika. Jest jeszcze druga możliwość - złóż reklamację i czekaj. W drugim przypadku, po tym co się dowiedziałem z twoich postów, nie wróżę sukcesów.
L-LAMPKA DFM-SYGNAŁ STERUJACY ALTERNATOREM POPRZEZ STEROWNIK SILNIKA.
1,0 i 1,2 na silniku, głowica strona prawa, 1,4 i 1,6 za nakładką słupka
Pętla z elektroniką przy stacyjce. A reszta, w puszce sterownika silnika.
Sterownik silnika musi być od manuala.
Przelutuj pamięć.
Niebiesko-biały leci do sterownika silnika (na pin 42 jednej z kostek).
Po schemacie było by ci łatwiej dojść co jest grane przeanalizował byś sobie uruchamianie sprzęgła , gdzie skąd i jak brany jest syg do spręźarki , jeszcze sprawa czujnika ciśnienia czy w przypadku podłączenia z ECM nie ma jakiś różnic z podpięciu .
Wymień sterownik silnika
Oczywiście że się da ominąć, ale nie masz takiej funkcji jak WOT i EVAP, załaczanie po zapaleniu silnika najlepiej zrealizować poprzez sygnał z alternatora. Ale można też podpiąć pod sterownik silnika jeśli jest kompatybilny .
W pierwszym poście piszesz że silnik nie kręci i na pewno nie będzie to z winy pompy paliwa . Masz jakiś problem z napięciem i od tego bym zaczął , luźne klemy, masa , rozrusznik . Corsa taka jak twoja sprawiła mi kiedyś niezłą zagwostkę tylko z powodu akumulatora , który jeszcze kręcił ale sterownikowi silnika już to nie pasowało .
Sygnał prędkości wychodzi z licznika do puszki immo i sterownika silnika ( prawdopodobnie czarny z czerwonym paskiem) .
Może czujnik biegu wstecznego ? Nie da rady sterowanie masą do sterownika silnika.. Przesyłam schemat przekaźnika w komorze silnika..
Temat ogarnięty. Uszkodzony sterownik silnika.
Usterka usunięta, nie było połączenia między pinem B9 sterownika, a przekażnikiem zasilania, temat zamykam.
Niestety najczęściej winny jest sterownik silnika.
Jak goły słupek ???? silniki 1.0 mają 3 cylindry a 1.2 i 1.4 4 cylindry - czyli inne kolektory , katalizator , wiązka silnika ,sterownik ew przeprogramowanie ,dokodowywanie immo do bcm cewka zapłonowa itd ...
Jak regenerowany to może żle zrobiony sterownik. Trza zajrzeć do niego co było w nim robione? Nie obstawiam sterownika na górze silnika. A moze się pompa kończy? Objaw podobny do uszkodzenia sterownika.
Wygląda mi to na sterownik silnika.
Auto pali, uszkodzony był sterownik silnika .
Usterka dalej wskazuje na czujnik temperatury ... Najlepiej zmierzyć oporność czujnika na jego stykach (sprawdzić czy jest prawidłowa dla danej temperatury silnika) i następnie opornośc tego czujnika na stykach wtyczki sterownika multec .. Może instalacja gdzieś padnięta ??? ...
To znaczy że jest przykręcony do silnika w środku ma płytkę i galaretkę . generalnie wymaga sporej wiedzy i sprzętu żeby go zregenerować .W każdym oplu poczynając od corsy B masz immo i musisz spersonalizować sterownik do auta .
Cała sprawa polega na tym że w momencie wypadku gaśnie silnik i pompa jest automatycznie wyłączana, zrządza tym sterownik silnika, czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop, inaczej paliwo wylewało by się na jezdnię i dodatkowe nieszczęście gotowe, do puki czujnik nie wykryje obrotu wału silnika sterownik nie uruchomi pompy...
Nikt nie pomoże w uruchomieniu silnika?
Musisz kupić sterownik wylogowany lub znać pin dawcy. Nie miałem kontaktu z tym maxiecu ale elm dobrze nie wróży więc nie wiem czy będziesz w stanie nim dopisać sterownik do auta. Możesz też kupić sterownik bez pinu (będzie tańszy) i pojechać do kogoś kto ma sprzęt do wylogowania go bez pinu.
W tym konkretnym przypadku , sądzę że masz poważny problem ze sterownikiem silnika , który niszczy się przez zabrudzoną przepustnicę . Ponieważ całe zasilanie silnika przepustnicy przechodzi przez sterownik silnika , jakiekolwiek zwiększenie poboru prądu przez silnik przepustnicy (zanieczyszczenie powoduje opory mechaniczne ) może powodować uszkodzenie...
Tam były dwa rodzaje z którego roku ten silnik i sterownik?
Wpisz w wyszukiwarkę "regeneracja sterowników isuzu" i masz firmy które się tym zajmują, np. Elektro-bip.
Sprawdzić zasilania na sterowniku silnika.
Sygnał że sterownika do obejrzenia na oscyloskopie, jeżeli nie masz, to przez diodę. Jak sygnały sterujące ok, to alternator pod pachę i na stół. Błędy w sterowniku silnika są?
Impuls = zwarcie tego pinu do masy. Ten pin jest podciagniety do 12V, a sterownik silnika zwiera go do masy w takt sygnalu obrotow
Zamieniłem wtrysk 3 z 4 i dalej 3. cylinder nie pracuje. Jaka jest metodyka dalszej diagnostyki? Da radę jakoś na krótko podłączyć wtrysk innymi przewodami? Czy ten sygnał sterujący wychodzi bezpośrednio z sterownika silnika?
Jakie błędy wywala sterownik silnika? Sprawdź silnik obracający przepustnicą.
Nie wiem jak ma Opel, ja w Audi miałem immo w liczniku, a nie w sterowniku. Owszem, po dwukrotnym zablokowaniu się immo /wywalało się/, zawiozłem sam sterownik silnika by zdjąć z niego blokadę, od tego czasu miałem spokój.
W końcu nie widać sterownika.....
Deska rozdzielcza w tym modelu jest diagnozowalna każdym testerem diagnostycznym. Jakie są błędy i czy wskazówki da się uruchomić w trybie testu aktuatorów? Problem ten może się też wiązać z usterką sterownika silnika, który to własnie wysyła niezbędne dane do zespołu wskaźników.
Techem 2 zdziałasz i zainicjujesz sterownik.
To u mnie wszystkie kontrolki i reszta elektroniki działa, ale przy przekręcaniu kluczyka słychać przez chwile taki stukot, który znika przy podgrzaniu sterownika.
Nie da rady złączyć silnika corsa B ze sterownikiem Yaris 2. !!!! DOkup sterownik z corsy B.
Witam. Mam problem z moja Corsą B 1.0 12V Samochód kreci ale nie odpala, nie ma iskry i nie załącza się pompka paliwa. Próby podłączenia komputera kończą się niepowodzeniem Wie ktoś może co może być przyczyną? Podejrzewam sterownik silnika[/img]
Uszkodzony sterownik silnika, brak jego zasilania, uszkodzona instalacja sterownika silnika.
Tak musisz ogarnąć immo. Ale najpierw sprawdz kableoczko masy na sterowniku.
Witam Mam pytanko,gdzie znajduje sie sterownik w corsie A c12nz Dziekuje z góry za odpowiedzi
Nie sam. Tata sprawdził błąd w programie pomierzył oporność czujnika temp. i mnie wyśmiał :( ale cóż ,auto śmiga i jest dobrze.
Najlepiej byłoby odczytać błędy sterownika silnika.
Dobrze zrobił poprzednik. Brązowy, pin 1 cewki to masa. Teraz wystarczy dojść czemu robi się zwarcie. Pytanie kluczowe, czy zwarcie jest przy podłączonej i odłączonej cewce? Jak tylko przy podłączonej, do wymiany masz cewkę. Jeśli zwarcie jest przy odłączonej cewce, do zrobienia sterownik. Jeśli jeszcze da się zrobić.
Spr. czujnik temperatury silnika i błędy w sterowniku na początek.
W zasadzie nie powinna mieć znaczenia więc co może być przyczyną takich zachowań jeśli wtryski sprawne ,świece nowe, kompresja jest, wszystkie czujniki sprawdzone. Może skłaniać się w strone sterownika silnika?
Czy problemy te mógł spowodowac ten czujnik i lepiej go wymienić Mógł, jednak nie koniecznie sam czujnik: - wiązka przewodów biegnąca do czujnika (przetarta, złamana, ...) - złącze wtykowe czujnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - złącze wtykowe sterownika silnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - ... itp - uszkodzony czujnik
SWitam. Dawno tu nie zaglądałem - niestety nie dało się naprawić sterownika. Konieczna była wymiana na nowy. Pozzdrawiam
Nie posiada.
Opel dopiero co uporał się w sterownikach silników z odłamującymi drucikami od padów, no i bęc. W przyrodzie nic nie ginie, to samo w CIM. Link na alledrogo wysłałem na priv.
Auto kręci rozrusznikiem, paliwo na przelewach podaje w miarę równo na czterech wtryskach. Komunikacja z licznikiem, komputerem pokładowym, poduszkami, radiem - jest. Gdy odepnę sterownik silnika uzyskuję komunikację z immo, elektrycznym wspomaganiem oraz ABS -em na wpiętym sterowniku silnika brak komunikacji z tymi urządzeniami, oczywiście brak komunikacji...
Na PRACUJĄCYM silniku zobacz czy masz plusa na grzałkach , EGR, EVAP. Jeżeli niema zacznij od sprawdzenia bezpiecznika od tego obwodu. Masy sterownik silnika wystawia na oddzielnych kablach więc tu usterka jest mniej prawdopodobna. Przekaźniki sobie odpuść bo w przypadku ich awarii silnik nie pracowałby wcale.
Niestety masz rację, pytanie tylko, czy ubiłeś cewkę czy jej driver w sterowniku. Na próbę możesz zamienić kable we wtyczce cewek i zobaczyć, czy na niepracujących cylindrach pojawi się iskra
Tak jak w temacie potrzebuję rozpiski pinów do ECU. Mogą być tylko same zasilania i masy. Samochód opel corsa c 2004r silnik z10xep sterownik BOSCH
Podmieniałeś sterownik silnika czy pompy?
Absolutnie nie jest to wina sterownika, na mojego nosa jest tam góra pół godziny roboty jeżeli to silnik X12SZ.
P1612 To błąd związany z immobilizerem. Może być uszkodzony "kluczyk", brak zasilania, masy, komunikacji na module immo przy stacyjce, zaśniedziałe złącza przewodów dochodzących do modułu immo, licznika lub do sterownika silnika ECU ewentualnie "gdzieś po drodze... pomiędzy tymi sterownikami", zimne luty w module immo, liczniku,... , uszkodzona pętla...
W zasadzie są dwie rodzaje pętli immo w oplu immo 1 i immo 2 w większości przypadków nie ma znaczenia z jakiego auta pochodzi puszka i daje się dopisać do dowolnego auta . Warunek jest tylko jeden sterownik ma tą samą generację immo 1 puszka jest na motoroli Hc05 i 2 puszka jest na TMS 370 . Należy tylko zakodować puszkę pod wersję silnika ( sterownika...
Można zmienić sam sterownik, bo w rocznikach przed 96 (Astra F, Corsa B) występowały takie same sterowniki bez immo.
A obroty też CAN-em? czekam na sterownik silnika aż dojdzie.
Proponuje sprawdzić przekaźnik czy jego styki nie są podpalone. Możesz też sprawdzić jaka wartość napięcia jest na zasilaniu sterownika silnika bo wychodzi na to że przekaźnik ma podpalone styki i na sterownik dochodzi mniej niż 12V.
To jest Z10XEP. Ewentualnie inny sterownik takiego silnika bedzię dobrze pracował?
proszę podpowiedzcie mi. Próbowałem aktywować tempomat w corsie z silnikiem Z12XE z 2002. Cała instalacja jest poprowadzona brakowało tylko czujnika sprzęgła. Kłopot w tym ze w module nadwozia można aktywować a w sterowniku silnika nie ma takiej opcji. (tech 2 serwisowy) Podobno trzeba wybrać inny model, Jaki? Może ktoś wie?
Mruga taka pomarańczowa z takim jakby silniczkiem Immobilizer blokuje sterownik.
Fakt , że sterowniki do tego silnika to kombajny , ale odpięcie samej wtyczki ABS , nie powinno skutkować uszkodzeniem sterownika silnika.
http://obrazki.elektroda.pl/5227420600_1... Ten schemat powinien pasować Dodano po 2 http://obrazki.elektroda.pl/5227420600_1... Ten schemat powinien pasować, złącze 562 INS, to właśnie wyjście sterownika do kontrolki wtrysku
A co jaśniej? Chcesz rozebrać sterownik silnika?
Jeśli 2001r to silnik oplowski już. Sprawdź wszystkie kostki przy pompie wtryskowej, jeśli nie są zaśniedziałe to do naprawy jest sterownik pompy wtryskowej lub ewentualnie cała pompa wtryskowa.
Już się pogibałem na maxa. Na starym sterowniku kontrolka usterek silnika miga czy nie?
Jeden z mechaników powiedział że winą może być sterownik silnika bo ople mają wadę związana ze sterownikiem. Jego wymiana i wgranie czegoś tam może pomóc. Jesteście w temacie??
Można wyłączyć w sterowniku silnika i zaślepić.
Masz uszkodzoną przelotkę w którychś drzwiach albo bagażniku, kable się zwierają i trzymają plusa na sterowniku silnika. Corsa C miała taki problem.
Jak najbardziej ale warto dać dodatkową masę na sterownik silnika i na blok.
Rozumiem że na zgaszonym silniku nic takiego się nie dzieje i radio działa pięknie? Wygląda na to że twój alternator wprowadza spore zakłócenia, które mogą być powodem dziwnej pracy radia lub sterownika silnika.
Mam zdiagnozowana usterkę: sterownik silnika (Corsa typ C, 1364 cm3, Twinport Ecotec, DOHC, 2005). Objaw: silnik chodzi max 1000 obr/min. Warsztat twierdzi, że trzeba kupic nowy sterownik, cena modulu 3200 PLN . Slyszalem jednak, ze czasami mozna to naprawic, ewntualnie przeprogramowac sterownik ze starego samochodu. Numer czesci: 6235399. Dzięki za...
Zbytnio nie mam czym zmierzyć ale postaram się coś ogarnąć. Auto trafiło po mechanikach. Ze stwierdzeniem na sterownik silnika.
Prześwietlić kontrolką 21W instalację - przepustnica sterownik. Te wiązki silnika są podatne na gnicie.
To na foto te gniazdo OBD2 to chyba nie jest pin 7 tylko 4, Motronic 1.5.5 ma diagnostyke na pinie 7. A przejście z pinu diagnostycznego radia do pinu 7 obd2 jest, albo do pinu w sterowniku silnika.
Wyjmij silnik wycieraczek i zdemontuj pokrywkę przekładni. na dużum kole zembatym , masz ścieżkę ktura podtrzymuje zasilanie silnika ,do momentu pierwotnego położenia wycieraczek. Zobaczysz wtedy , że jest spalona lul przetarta. Wtedy bedziesz pewny że jest do wymiany i zrobisz z nim , co chcesz. Dodano po 4 Czasówka to sterownik impulsowy , i nie ma...
Tak... a ten 1.6 to będzie świeżo po dotarciu... Pomarzyłeś? To teraz trochę faktów, przekładasz wszystko co pod maską, cały wydech i instalacje elektryczną, jeśli to ma jeździć. Inaczej wyjdzie kuriozum techniczna, które szybko odbije ci się czkawką. Skrzynia, ma inne przełożenie główne, wkładając silnik 1.6, spowodujesz wzrost zużycia paliwa i nie...
Tak prosto to nie ma. Możesz mierzyć czas otwarcia jednego z wtryskiwaczy albo w niektórych sterownikach był sygnał zbiorczy czasu wtrysku na MID-a (komputer pokładowy - funkcja spalanie). Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Jak chcesz aktualną moc...
Tak jeśli chodzi o ścisłość to sterownik co jest opisany 1.4 8v to tak naprawde Corsa - 1.2 litre (C12NZ) 92 Delco Multec BBHY Ale to nie ma znaczenia i powinno chodzić. Sprawdziłeś czy sterownik wystawia impulsy masy na styku D15 ?
jaki silnik, kod silnikia ? jakie bledy w sterowniku? pewnie modul
Instalacje i sterowniki inne .
A te U to z czego czytałeś? Bo napewno nie ze sterownika silnika.
Powinna działać tylko trzeba ją nauczyć drugiego sterownika.
Równie dobrze może być tak, że silnik gaśnie z innego powodu. ...a błąd czujnika?... no cóż to jedyna informacja dla sterownika, że silnik zgasł.
A czasem immo nie zablokował sterownika silnika? Podłącz corsę pod kompa. Dodano po 3 Spróbuj zapalić drugim kluczem
za małe wszkazanie z maf skutkuje tym , że jest za ubogo i to pierwsze sterownik widzi.
sterownik silnik corsa komunikacja corsa sterownik silnik wymiana sterownik corsa
nawijanie zwojów przygasa płomień discman wyłącza
Problem z wyłączeniem wzmacniacza Philips FR-731/00 Przegrzewanie się dławicy na jachcie - przyczyny