Nie czytałem całości, ale wychodzi że sterownik silnika leży.
A po co kupowałeś wszystkie te rzeczy, skoro problem był tylko ze sterownikiem silnika?
https://obrazki.elektroda.pl/4603407400_... i jeszcze jedno pytanko - co steruje tym przekaźnikiem ? Sterownik silnika masą , plusy są stałe.
Corsa C, silnik to Z14XE Sterownik Delco HSFI -uszkodzony....
L-LAMPKA DFM-SYGNAŁ STERUJACY ALTERNATOREM POPRZEZ STEROWNIK SILNIKA.
Parametry tempomatu aktywujesz w sterowniku
Wymień sterownik silnika
Jeżeli zestaw jest od jednego samochodu (jest to komplet) to będzie git, nie potrzeba nic programować. A weź ty to immo zamontuj sobie np w schowku. Wklej tylko pastylkę z kluczyka do środka i będzie git. 350 oszczędzisz ;)
Witam mam ten sam problem z moją Corsą D 2010r. tylko mam pytanie gdzie znajduje się ten sterownik silnika???
Niestety najczęściej winny jest sterownik silnika.
Proszę bardzo.
Sprawdzić zasilania na sterowniku silnika.
Pętla z elektroniką przy stacyjce. A reszta, w puszce sterownika silnika.
Sterownik silnika musi być od manuala.
Oczywiście że się da ominąć, ale nie masz takiej funkcji jak WOT i EVAP, załaczanie po zapaleniu silnika najlepiej zrealizować poprzez sygnał z alternatora. Ale można też podpiąć pod sterownik silnika jeśli jest kompatybilny .
Wygląda mi to na sterownik silnika.
W zasadzie nie powinna mieć znaczenia więc co może być przyczyną takich zachowań jeśli wtryski sprawne ,świece nowe, kompresja jest, wszystkie czujniki sprawdzone. Może skłaniać się w strone sterownika silnika?
Najlepiej byłoby odczytać błędy sterownika silnika.
Może to Ci trochę rozjaśni.
Temat ogarnięty. Uszkodzony sterownik silnika.
86 plus, 85 masa po stacyjce ze sterownika silnika. A świece żarowe grzeją? Bo plus na 86 w/g schematu podawany jest ze sterownika świec. Prześwietl kable czerwono-czarny od sterownika świec do do przekaźnika pompy oraz brązowo-czerwony od 85 do pinu 75 sterownika silnika.
panowie gdzie w corsie 2000r jest sterownik silnika?
Sygnał prędkości wychodzi z licznika do puszki immo i sterownika silnika ( prawdopodobnie czarny z czerwonym paskiem) .
Zamieniłem wtrysk 3 z 4 i dalej 3. cylinder nie pracuje. Jaka jest metodyka dalszej diagnostyki? Da radę jakoś na krótko podłączyć wtrysk innymi przewodami? Czy ten sygnał sterujący wychodzi bezpośrednio z sterownika silnika?
Niebiesko-biały leci do sterownika silnika (na pin 42 jednej z kostek).
Sygnał że sterownika do obejrzenia na oscyloskopie, jeżeli nie masz, to przez diodę. Jak sygnały sterujące ok, to alternator pod pachę i na stół. Błędy w sterowniku silnika są?
W pierwszym poście piszesz że silnik nie kręci i na pewno nie będzie to z winy pompy paliwa . Masz jakiś problem z napięciem i od tego bym zaczął , luźne klemy, masa , rozrusznik . Corsa taka jak twoja sprawiła mi kiedyś niezłą zagwostkę tylko z powodu akumulatora , który jeszcze kręcił ale sterownikowi silnika już to nie pasowało .
To na foto te gniazdo OBD2 to chyba nie jest pin 7 tylko 4, Motronic 1.5.5 ma diagnostyke na pinie 7. A przejście z pinu diagnostycznego radia do pinu 7 obd2 jest, albo do pinu w sterowniku silnika.
Masz uszkodzoną przelotkę w którychś drzwiach albo bagażniku, kable się zwierają i trzymają plusa na sterowniku silnika. Corsa C miała taki problem.
świeci normalnie i przygasa z innymi kontrolkami przy próbie odpalenia.Samochód był ponownie podłączony pod komputer , nie ma żadnych błędów i co najlepsze komputer nie widzi silnika...diagnoza że prawdopodobnie sterownik silnika....
Proponuje na początek zmienić warsztat i mechanika. Jest jeszcze druga możliwość - złóż reklamację i czekaj. W drugim przypadku, po tym co się dowiedziałem z twoich postów, nie wróżę sukcesów.
Może czujnik biegu wstecznego ? Nie da rady sterowanie masą do sterownika silnika.. Przesyłam schemat przekaźnika w komorze silnika..
Witam Mam pytanko,gdzie znajduje sie sterownik w corsie A c12nz Dziekuje z góry za odpowiedzi
Jak regenerowany to może żle zrobiony sterownik. Trza zajrzeć do niego co było w nim robione? Nie obstawiam sterownika na górze silnika. A moze się pompa kończy? Objaw podobny do uszkodzenia sterownika.
Uszkodzony sterownik silnika, brak jego zasilania, uszkodzona instalacja sterownika silnika.
To znaczy że jest przykręcony do silnika w środku ma płytkę i galaretkę . generalnie wymaga sporej wiedzy i sprzętu żeby go zregenerować .W każdym oplu poczynając od corsy B masz immo i musisz spersonalizować sterownik do auta .
Nie posiada.
Mam zdiagnozowana usterkę: sterownik silnika (Corsa typ C, 1364 cm3, Twinport Ecotec, DOHC, 2005). Objaw: silnik chodzi max 1000 obr/min. Warsztat twierdzi, że trzeba kupic nowy sterownik, cena modulu 3200 PLN . Slyszalem jednak, ze czasami mozna to naprawic, ewntualnie przeprogramowac sterownik ze starego samochodu. Numer czesci: 6235399. Dzięki za...
Jak goły słupek ???? silniki 1.0 mają 3 cylindry a 1.2 i 1.4 4 cylindry - czyli inne kolektory , katalizator , wiązka silnika ,sterownik ew przeprogramowanie ,dokodowywanie immo do bcm cewka zapłonowa itd ...
Po schemacie było by ci łatwiej dojść co jest grane przeanalizował byś sobie uruchamianie sprzęgła , gdzie skąd i jak brany jest syg do spręźarki , jeszcze sprawa czujnika ciśnienia czy w przypadku podłączenia z ECM nie ma jakiś różnic z podpięciu .
Tam były dwa rodzaje z którego roku ten silnik i sterownik?
Usterka usunięta, nie było połączenia między pinem B9 sterownika, a przekażnikiem zasilania, temat zamykam.
Usterka dalej wskazuje na czujnik temperatury ... Najlepiej zmierzyć oporność czujnika na jego stykach (sprawdzić czy jest prawidłowa dla danej temperatury silnika) i następnie opornośc tego czujnika na stykach wtyczki sterownika multec .. Może instalacja gdzieś padnięta ??? ...
A co jaśniej? Chcesz rozebrać sterownik silnika?
Impuls = zwarcie tego pinu do masy. Ten pin jest podciagniety do 12V, a sterownik silnika zwiera go do masy w takt sygnalu obrotow
Jakie błędy wywala sterownik silnika? Sprawdź silnik obracający przepustnicą.
Zbytnio nie mam czym zmierzyć ale postaram się coś ogarnąć. Auto trafiło po mechanikach. Ze stwierdzeniem na sterownik silnika.
Fakt , że sterowniki do tego silnika to kombajny , ale odpięcie samej wtyczki ABS , nie powinno skutkować uszkodzeniem sterownika silnika.
Witam. Mam problem z moja Corsą B 1.0 12V Samochód kreci ale nie odpala, nie ma iskry i nie załącza się pompka paliwa. Próby podłączenia komputera kończą się niepowodzeniem Wie ktoś może co może być przyczyną? Podejrzewam sterownik silnika[/img]
Przelutuj pamięć.
Za mało danych. Podaj rok produkcji oraz numerki które się znajdują na sterowniku silnika.
Przełożyłem przepustnicę ze sprawnego samochodu, dalej błąd p1526 i nie można go skasować, chyba uszkodzony sterownik silnika :(
A te U to z czego czytałeś? Bo napewno nie ze sterownika silnika.
Podmieniałeś sterownik silnika czy pompy?
Pasuje tylko i wyłącznie ten sam numer sterownika.
Nikt nie pomoże w uruchomieniu silnika?
Przygotowałem wykresy z pracy silnika na luzie: NA LPG: https://obrazki.elektroda.pl/6471692700_... NA BENZYNIE: https://obrazki.elektroda.pl/6171687800_... Początek na benzynie i przełączenie na gaz: https://obrazki.elektroda.pl/7773883300_... Widać że na gazie korekty paliwowe się rozjeżdżają. Tylko...
Rozumiem że na zgaszonym silniku nic takiego się nie dzieje i radio działa pięknie? Wygląda na to że twój alternator wprowadza spore zakłócenia, które mogą być powodem dziwnej pracy radia lub sterownika silnika.
Nie wiem jak ma Opel, ja w Audi miałem immo w liczniku, a nie w sterowniku. Owszem, po dwukrotnym zablokowaniu się immo /wywalało się/, zawiozłem sam sterownik silnika by zdjąć z niego blokadę, od tego czasu miałem spokój.
Deska rozdzielcza w tym modelu jest diagnozowalna każdym testerem diagnostycznym. Jakie są błędy i czy wskazówki da się uruchomić w trybie testu aktuatorów? Problem ten może się też wiązać z usterką sterownika silnika, który to własnie wysyła niezbędne dane do zespołu wskaźników.
W tym konkretnym przypadku , sądzę że masz poważny problem ze sterownikiem silnika , który niszczy się przez zabrudzoną przepustnicę . Ponieważ całe zasilanie silnika przepustnicy przechodzi przez sterownik silnika , jakiekolwiek zwiększenie poboru prądu przez silnik przepustnicy (zanieczyszczenie powoduje opory mechaniczne ) może powodować uszkodzenie...
Dzięki za odpowiedź. Załóżmy, że chciałbym sam sobie z tym poradzić. Zaplecze mam spore, wymiana alternatora jest oczywista. Jakie kroki należy powziąć w celu diagnostyki sterownika silnika?
A co mam sprawdzać? Nie widzisz objawu jaki opisał? Na zegarach zapala się tylko jedna kontrolka usterki silnika ( a ten model ma dwie). To już na start sugeruje, że nie wstaje sterownik silnika.
Czy problemy te mógł spowodowac ten czujnik i lepiej go wymienić Mógł, jednak nie koniecznie sam czujnik: - wiązka przewodów biegnąca do czujnika (przetarta, złamana, ...) - złącze wtykowe czujnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - złącze wtykowe sterownika silnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - ... itp - uszkodzony czujnik
Można wyłączyć w sterowniku silnika i zaślepić.
Podłączałem zespół diód led o mocy łącznej ~0,5W i przy odłączonej wtyczce świeciły w takt sterowania wtryskiwacza. Po podłączeniu wtyczki diody nie reagują. Kwestia czy było to wystarczające obciążenie prądowe, żeby wykluczyć ewentualne uszkodzenie sterownika silnika?
Pytanie autko jak w tytule nie kręci rozrusznikiem (brak sterowania na przekaźniku K61) Na krótko jak przekaźnik się zewrze rozrusznik kręci. Do tego przy próbie odczytu błędów z ECU brak komunikacji. Posiada ktoś schematy do tego silniczka głównie oczywiście interesuje mnie schemat sterownika silnika.
Masz uwalony sterownik silnika. Jasno?
No immo nie jest uszkodzone chyba, tylko sterownik silnika prawdopodobnie .
Witam,chciałem podziękować za tak liczne sugestie w moim temacie.......... Wymiana sterownika silnika załatwiła sprawę.
Spr. czujnik temperatury silnika i błędy w sterowniku na początek.
Równie dobrze może być tak, że silnik gaśnie z innego powodu. ...a błąd czujnika?... no cóż to jedyna informacja dla sterownika, że silnik zgasł.
Mogą być świece zapłonowe, filtr paliwa bądź coś grubszego. Należy zacząć od diagnostyki i sprawdzić czy coś w sterowniku silnika siedzi.
Wpisz w wyszukiwarkę "regeneracja sterowników isuzu" i masz firmy które się tym zajmują, np. Elektro-bip.
Dobrze zrobił poprzednik. Brązowy, pin 1 cewki to masa. Teraz wystarczy dojść czemu robi się zwarcie. Pytanie kluczowe, czy zwarcie jest przy podłączonej i odłączonej cewce? Jak tylko przy podłączonej, do wymiany masz cewkę. Jeśli zwarcie jest przy odłączonej cewce, do zrobienia sterownik. Jeśli jeszcze da się zrobić.
Nie da rady złączyć silnika corsa B ze sterownikiem Yaris 2. !!!! DOkup sterownik z corsy B.
To jest Z10XEP. Ewentualnie inny sterownik takiego silnika bedzię dobrze pracował?
W zasadzie są dwie rodzaje pętli immo w oplu immo 1 i immo 2 w większości przypadków nie ma znaczenia z jakiego auta pochodzi puszka i daje się dopisać do dowolnego auta . Warunek jest tylko jeden sterownik ma tą samą generację immo 1 puszka jest na motoroli Hc05 i 2 puszka jest na TMS 370 . Należy tylko zakodować puszkę pod wersję silnika ( sterownika...
A obroty też CAN-em? czekam na sterownik silnika aż dojdzie.
Jaką temperature silnika widzi sterownik?
Auto kręci rozrusznikiem, paliwo na przelewach podaje w miarę równo na czterech wtryskach. Komunikacja z licznikiem, komputerem pokładowym, poduszkami, radiem - jest. Gdy odepnę sterownik silnika uzyskuję komunikację z immo, elektrycznym wspomaganiem oraz ABS -em na wpiętym sterowniku silnika brak komunikacji z tymi urządzeniami, oczywiście brak komunikacji...
Na PRACUJĄCYM silniku zobacz czy masz plusa na grzałkach , EGR, EVAP. Jeżeli niema zacznij od sprawdzenia bezpiecznika od tego obwodu. Masy sterownik silnika wystawia na oddzielnych kablach więc tu usterka jest mniej prawdopodobna. Przekaźniki sobie odpuść bo w przypadku ich awarii silnik nie pracowałby wcale.
Najpierw podepnij komputer i odczytaj błędy ze sterownika silnika. Tak na początek.
Techem 2 zdziałasz i zainicjujesz sterownik.
Jak sie nie da naprawić polecam zapomnieć o tym pseudo automacie. W bardzo prosty sposób można go przerobić na manuala i tez problemy sie kończą. Strona mechaniczna jest praktycznie banalna. Wymiana lewarka dźwigni zmiany biegów, cięgna, oraz wymiana podstawy pedałów hamulca i sprzęgła. Później tylko mała przeróbka instalacji elektrycznej i przeprogramowanie...
Już się pogibałem na maxa. Na starym sterowniku kontrolka usterek silnika miga czy nie?
Musisz kupić sterownik wylogowany lub znać pin dawcy. Nie miałem kontaktu z tym maxiecu ale elm dobrze nie wróży więc nie wiem czy będziesz w stanie nim dopisać sterownik do auta. Możesz też kupić sterownik bez pinu (będzie tańszy) i pojechać do kogoś kto ma sprzęt do wylogowania go bez pinu.
Tak jak w temacie potrzebuję rozpiski pinów do ECU. Mogą być tylko same zasilania i masy. Samochód opel corsa c 2004r silnik z10xep sterownik BOSCH
Jak najbardziej ale warto dać dodatkową masę na sterownik silnika i na blok.
To u mnie wszystkie kontrolki i reszta elektroniki działa, ale przy przekręcaniu kluczyka słychać przez chwile taki stukot, który znika przy podgrzaniu sterownika.
Niestety masz rację, pytanie tylko, czy ubiłeś cewkę czy jej driver w sterowniku. Na próbę możesz zamienić kable we wtyczce cewek i zobaczyć, czy na niepracujących cylindrach pojawi się iskra
tylko fabryczny tester prawde ci powie to za nowy samochód tu sterownik silnika włancza ac
Prześwietlić kontrolką 21W instalację - przepustnica sterownik. Te wiązki silnika są podatne na gnicie.
Proponuje sprawdzić przekaźnik czy jego styki nie są podpalone. Możesz też sprawdzić jaka wartość napięcia jest na zasilaniu sterownika silnika bo wychodzi na to że przekaźnik ma podpalone styki i na sterownik dochodzi mniej niż 12V.
Sprwdzić wypada czujnik temp cieczy od sterownika.
Problem rozwiązany dwa sterowniki silnika uszkodzone. Na trzecim wszytko ok.
Problem odpalenia stoi w sterowniku silnika, więc nie potrzebnie użyłeś siły ;) Natomiast każde zwarcie może ubić sterownik, immo, oraz inne podzespoły. Na Twoim miejscu weź ten za 100 zł na próbę, odłącz wszystko od immo i zobacz czy pali. Jeżeli się uruchomi silnik to wiesz co Cię czeka.
Absolutnie nie jest to wina sterownika, na mojego nosa jest tam góra pół godziny roboty jeżeli to silnik X12SZ.
Powinna działać tylko trzeba ją nauczyć drugiego sterownika.
Witam. Pilnie poszukuję schematu elektrycznego, sterowania silnikiem do Opla Merivy, Corsy albo Astry z silnikiem 1.7 CDTI, 2004 rok, sterownik Denso. Pozdrawiam. Damian
corsa sterownik silnik sterownik silnik corsa komunikacja corsa sterownik silnik wymiana
licznik energia dwukierunkowy tauron zasilacz przegrzanie tabliczka znamionowa panasonic
Schemat elektryczny żarówki LED z powerbankiem, ładowanie Li-Ion, driver AL8860, USB MT3608 Philips DVDR3570H DVDR3575H – pojemność dysku HDD 160 GB, brak HDD w DVDR357