Możesz mi wysłać immobox to Ci to ogarne.
Przepraszam że pytam , ale czy to . http://obrazki.elektroda.net/91_12831522... / lub podobne /. też przełożyłeś?
transponder znajduje sie w srodku kluczyka .
generalnie Corsa D rocznik 2006-2010 ma transponder PCF7941AT lub PCF7936. Natomiast od rocznika 2010 PCF7941.
Corsa D ma trapeza.Corsa C 2003 rok prostokąt.Goldwinger przypomnij sobie ,jak wysuniesz pilot z klucza widzisz transponder to corsa c i prostokąt.Corsa D trapez transponder na płytce wewnątrz pilota.
Co ma immo do stacyjki? Da się ją wymienić bez ingerowania w nie. Transponder da się przełożyć w nowy kluczyk.
Rozumiem że w tym przypadku potrzebny będzie security code do ecu + nowy transponder ?
transponder musi być przekodowany pod opla ID40
Jak jestes z Dublina to Maciej z Tallaght ogarnie Ci temat. Info na priv.
Nie chwalę się ale przynajmniej setkę opli robiłem z taką usterką. Immo przekładasz, w kluczyku jest transponder, kluczyk jest otwierany.
przerzuciłem cały zestaw startowy ecu, immo box, licznik, pętle i transponder i auto śmiga.
Witam. Transponder jest w kluczyku? Zasilanie cewki jest? Napisz co sprawdziłeś. Jak nie ma transpondera miga check engine. czujnik walu do sprawdzenia lub cewka w ecotec często padała cewka w\n.
W techu funkcje specjalne mam szare (niedostępne).
Jeżeli problem w immo to sobie nie poradzisz. Patrz czy nie wypadł transponder z klucza.
A spróbuj przed procedurą programowania klucza najpierw dać "erase transponder" i potem koduj od nowa.
PIN i SECURITY CODE to jedno i to samo. Potrzebny TECH2 lub OP-COM i transponder do tego auta.
Tak, można "sklonować" transponder na podstawie zawartości centralki immobilisera...
Pewnie transponder zgubiłeś z kluczyka. Żadne "Gaga" tu nie pomoże.
Transponder PHILIPS 33 ( ID33 / JMA TP01 )
Potrzebujesz nowy "klucz z pilotem", transponder, kod PIN oraz odpowiednie "narzędzia" np. Tech2 .
upadł ci klucz, rozsypal się, wyleciał transponder. 90% usterek ma taki mechanizm.
Używanego klucza (pilota) z innego samochodu nie dopiszesz do swojej Corsy C. A czy jest możliwość w tym wypadku zmienić jakiś element w używanym pilocie aby zrobić z niego "nowy"? Kiedyś poruszaliśmy taki temat odnośnie Astry H i było to wykonalne, wystarczyło podmienić transponder PCF
Przełóż transponder ze starego do nowego kluczyka ,jak otworzysz kluczyk szukaj takie coś: 1145425
Możliwości jest kilka. Wymiana sterownika silnika na taki bez immo (Astra, Corsa przed 1994 rokiem), zdobycie kompletu pętla+transponder i dopasowanie do sterownika, zezłomowanie auta? Gratisowej domowej recepty na ta bolączkę nie ma.
Da się, kupujesz na złomie klucz ( astra, corsa, vectra, omega) za powiedzmy 30 zł, wydłubujesz transponder-chwała Bogu nie jest przyklejany jak w VW- i programujesz.
Zacznij od sprawdzenia czy w kluczyku jest transponder , może wypadł jeśli jest może wystarczy go ponownie dokodować .
Szukaj ECU z box i transpondery,w kładasz i jazda. Albo dopasowanie.
ale w drugim kluczyku jesr ten transponder i z tamtego tez nie chce palic Jak nigdy nie próbowałeś to może nie jest zakodowany. Sąsiada/kolegi kluczyk też ma transponder i co? Ma pasować do Twojego auta?
Witam,corsa z 2003 r,podczas odpalania miga kontrolka czek engine i czasami immo.Na początku błędy,uszkodzony transponder i czujnik temperatury,skasowane- wraca blad czujnika temperatury.Słychać klikanie przekaznika pompy paliwa(cyklicznie).Dołozona dodatkowa masa do kompa i silnika,zasilania sprawdzone ok.Klucz widzi,ale raz odpali raz nie,cieply lepiej...
Ta cała operacja nie odbędzie się bez udziału komputera. Konieczne jest zakodowanie nowych kluczy w sterowniku. No chyba, że wymieni się całą elektronikę, łącznie ze sterownikiem i wyżej wymienionymi elementami. Jak ma się dostęp do tanich części, to można to zrobić. Ale najprostszą i najtańszą metodą jest dorobienie nowych kluczy i zakodowanie ich...
Dlaczego ma nie odpalić ? Musisz tylko do nowych kluczyków, przełożyć transponder do immobilizera, i płytkę pilota ze starych, ewentualnie z nowych przełożyć same groty do strych.
Kostka od pętli przy stacyjce podpięta? Kluczyk nie był rozbierany - nie wypadł z niego transponder? Skoro pali się kontrolka z kluczykiem to ewidentnie wina immo.
PIN będzie w CARPASS - wygląda jak karta płatnicza (kształt). Musi być transponder Crypto ID40 - JMA TP09, musi być prekodowany. Powinien podejść od Astry G.
W 94 nie mogło być na transponderze.
Komplet pompa,puszka,transponder>chyba ze cos jest wiecej??? Przy zapalaniu i dodaniu gazu,wchodzi na obroty i gasnie.
Najprościej ze wsadu z puszki immo zrobić drugi transponder tylko trzeba mieć czym. I pinu u nie potrzebujesz i programować nie musisz. poprostu wkładasz do stacyjki i odpalsz.
Fabrycznie wszystkie Ople od 96r miały. Transponder, jak nie ma go w kluczyku to może ktoś zamontował na stałe przy stacyjce, albo całkiem immo wyłączone.
zapala na 2 sek.i gaśnie Odczytałeś błędy silnika i immobilizera diagnoskopem ? Zapala się kontrolka silnika lub immobilizera na "zegarach"? Sprawdziłeś testerem czy transponder immo w kluczyku jest sprawny ? Zmierzyłeś, czy pętla immo przy stacyjce jest sprawna ?
Problem z immo fabrcznym, mianowicie, co kilka przekręceń kluczykiem miga lampka silnika. Odpytałem immobilaizer i widzi problem kluczyka, a sterownik silnika problem immobilaizaera. Czasem parę dni nic się nie dzieje, a czasami odpalisz auto zgasisz i nie wyciągając kluczyk przekręcisz na zapłon i po chwili miga lampka. Sprawdziłem puszkę immo nie...
"Pętla immo", transponder z klucza, sterownik silnika ECU - wtedy wymieniasz komplet i odjazd Nie takie proste, zegary i BCM będą się stawiać. Ale przy silniki Z10XEP zrobił bym to inaczej.
Tak Pod tą zaślepka masz transponder od immo, masz kluczyk nierozbieralny gdyż widocznie był on dorabiany. Jak nie chce silnik odpalić, czy żółta kontrolka od awarii silnika świeci czy mruga, jeśli świeci się światłem ciągłym to immo jest ok?
Dziękuje za wskazówki. Panowie sprawa wyglada następująco- pin odnaleziony😀 Ale mam następujący problem- wykonałem czynności tj: 1 wprowadziłem nr VIN do sterownika ( bo był niezaprogrowany) 2 usunąłem kluczyk i dodałem na nowo, lecz chyba pogorszyło to sprawę bo błąd p1610 zmienił się na p1614 ( brak kluczyka) Auto dalej trup.... Mogę to swoim...
Raz na 10 prób samochód uruchamia się. Jak się nie uruchamia to mruga check i pojawia się błąd P1503 - nieprawidłowy sygnał z transpondera. Ponoć w tym przypadku błędu należy na nowo zakodować transponder kluczyka zapłonowego. Mam na wyposażeniu Tech2 - KLON. Co można zrobić w tym przypadku ? Jest jeszcze jeden problem z autem. Po wyłączeniu zapłonu...
MOżna tak: zdobyć PIN do immo i skombinowac (allegro?) transponder do kluczyka. Przy pomocy PINu dopisać klucz do immo (TECH ale oczywiście orginał lub OpelScanner) PIN mozna zdobyć w serwisie (troche kosztuje) lub przy dokumentach od samochodu poszukać. Jeżeli juz kolejny właściciel to zwykle karty z kodem nie ma.
Czy na pewno jest tam immo? Mam wątpliwości w tym roczniku Patrzyłeś czy jest pętla na stacyjce i transponder w kluczyku Raczej immo nie wyłącza iskry! (dla bezpieczeństwa układu wydechowego) Jakie masz gniazdo diagnostyczne OBD2 czy stare 10pin.? Zajmujesz się profesjonalnie naprawą, czy robisz swoje auto? Czy użyłeś jakiegoś sprzętu typu Tech1 lub...
Mam transpondery do opla (PCF'y) Aby doprogramowac musi znać security code (powinien być z papierami samochodu,albo do uzyskania na serwisie na podstawie VIN,albo mozna odczytać z moduliku Immo).No i konieczny Tech,ewentualnie równowazny sprzęt.
Podłącz kompa z czytaj błędy- ja stawiam na immo W identyczny sposób zachowuje się astra g gdy nie widzi transpondera jak jest w corsie nie wiem
Chciałbyś do QX5 dopisać oryginalny klucz Opla - to się nie uda ! Jest stosowany inny algorytm szyfrowania informacji. Częstotliwość pracy to nie wszystko. Właśnie dlatego są produkowane alarmy bezpilotowe, sterowane odpowiednimi impulsami centralnego zamka sterowanego fabrycznym pilotem. W Katowicach usługa frezowania i programowania klucza do samochodów...
Dzięki kolego za podpowiedz autko stało 5 tygodni po czym odpaliło bez problemu. Przejechałem 5 metrów zgasiłem. Chciałem odpalić za 5 minut i już się nie udało. kręcił aż padł akumulator. Też tak myślałem na początku ale na obydwu kluczykach jest to samo. Odłączyłem akumulator na 2 dni i nic to nie pomogło. Poza tym czy pompa paliwa by się załączyła...
Witam Przedstawiam tutaj kroki jak, i co należy zrobić op-comem aby zakodować nowy kluczyk Pierwsze co musimy zrobić to zdobyć car pass czy jak kto woli kod pin do komputera, proponuje zrobić to tą metodą: Podpinamy interfejs do samochodu Testujemy go Jeżeli jest ok to wkładamy klucz do stacyjki i włączamy zapłon. Następnie sprawdzamy czy interfejs...
Do zgrania nowego transpondera/kluczyka potrzebujesz TECHa z przystawką CANdi. Może też z nim uda się odpalić awaryjnie
WItajcie. Dziś trafiła do mnie Corsa jak w temacie. Po nocy już nie kręci, błędy związane z immo: Opel (7) 2007 Corsa-D 1. P1632-00 Nieprawidowy kluczyk z transponderem Jest 2. P1678-00 ECM (Engine Control Module) Identification Failed Jest 3. P1679-00 Otrzymano nieprawidowy identyfikator rodowiskowy BCM (Modu sterujšcy nadwozia) Jest MaxiPRO RAPORT...
VIN musi byc ten sam, musisz miec pin z puszki, pin ze sterownika, zrobić reset obydwu no i nowe transpondery. To wszystko. Opcomem zrobisz na pewno, a co do innych to nie wiem.
Impulsy sprawdzam 1W żarówką, obserwuje jej błyski i porównuje z innymi wyjściami. Nie mam oscyloskopu. Rozebrałem sterownik i nic nie widziałem podejżanego, zrobiony jak abs w boscha w passatach, czyli kilka mikropająków w galarecie. Dokonałem porównania spadków napięciana wyjściach względem masy, wszystkie trzy wyjścia 0.5V na odłączonym ECU na stole....
Doszedłem do: Uszkodzony sterownik ECU (zaśniedział w środku korozja zrobiła swoje) Bez sterownika pobór prądu 8mA Teraz tak podmieniłem sterownik ECU na drugi te same oznaczenia tyle że sterownik nie był wylogowany. Obecnie mam błędy: B3977 - 00 Otrzymano nieprawidłowy identyfikator środowiskowy ECM (moduł sterujący silnika) P1611 - 00 Wpisano nieprawidłowy...
Musisz zwrócić uwage na immo: jeżeli sterownik będzie pochodził z "dawcy" który miał immo fabryczne, to musisz albo wycziscić sterownik (wywalić immo) albo przekładać komplet: sterownik, immo, transpondery w kluczach. Ale po objawie patrząc to raczej nie sterownik. Czy ja k nie chce odpalić to jest iskra ? Jezeli nie, to w ciemno wymieniaj moduł, jest...
Po zdemontowaniu transpondera dochodza dodatkowe błędy. Czyli problem nie lezy w cewce tylko w komunikacji. Dokładnie w odpowiedzi ECU na pytanie IMMO. Ma ktoś dokładny schemat jak wyglądają połączenia pomiedzy immo a ECU
Witam Panowie Jak w temacie corsa zdechła po dłuższym - kilkudniowym postoju. Tzn samochód odpalił ale po kilku km jazdy po zgaszeniu i próbie odpalenia po 10min już kaplica cisza słychać tylko pompę i miga samochód z kluczem. Ciekawostka w samochodzie jest jeszcze ori aku 12lat ;) Dzięki elektrodzie natrafiłem na ten sam problem (swoją drogą w sieci...
To jest opis gdy immo blokuje a nie programowanie. Jeśli chodzi o transpondery to napewno astra2 vectraB CorsaC może nawet B powinny pasować, kwestia próby. Pilot od innej astry lub Vectry ale nowszego typu powinien pasować. Programowanie poprzez Tech2 z kodami na karcie Car-Pass
Witam Problem dotyczy świateł w Corsie B, a dokładniej tego, że mam tylko długie i nie potrafię sobie z tym poradzić. Dodatkowo teraz przestały działać kierunki. Wiem, mogę iść do mistrza od elektryki, który za opłatą rozwiąże problem. Jednakże z uwagi na fakt, że auto warte jest niewiele, a ponadto nie stać mnie obecnie na zapłacenie specjaliście,...
Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Otóż kilka dni temu podczas normalnego uruchamiania silnika zaświeciła się kontrolka od elektrycznego układu silnika (samochód z kluczykiem) samochód odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Nigdy takiego przypadku jeszcze nie miałem. Próbowałem już odpinać akumulator, ładowałem go, próbowałem na zapasowych kluczykach....
Czujnik położenia wału też był wymieniony... Ostatnio na komputerze pojawi się błąd związany z zakłóceniem transpordera kluczyka. Kluczyk dałem do sprawdzenia i jest ok..
transponder transponder kluczyka astry transponder fiata czysty transponder
znajduje przerywacz kierunków silnik pralki hoover konto microsoft office
pioneer gniazda wyjściowe iveco dayli
Kompatybilność panelu Kenwood 377R z Renault Clio 2012 Włącznik świateł Mercedes 1424 1996 - Gdzie kupić?