Możesz mi wysłać immobox to Ci to ogarne.
generalnie Corsa D rocznik 2006-2010 ma transponder PCF7941AT lub PCF7936. Natomiast od rocznika 2010 PCF7941.
W scyzoryku nie będzie rurka. Transponder jest chyba w układzie. Ewentualnie może być PCF7936.
transponder znajduje sie w srodku kluczyka .
Co ma immo do stacyjki? Da się ją wymienić bez ingerowania w nie. Transponder da się przełożyć w nowy kluczyk.
Witam. Transponder jest w kluczyku? Zasilanie cewki jest? Napisz co sprawdziłeś. Jak nie ma transpondera miga check engine. czujnik walu do sprawdzenia lub cewka w ecotec często padała cewka w\n.
Jak jestes z Dublina to Maciej z Tallaght ogarnie Ci temat. Info na priv.
W techu funkcje specjalne mam szare (niedostępne).
transponder musi być przekodowany pod opla ID40
Ta cała operacja nie odbędzie się bez udziału komputera. Konieczne jest zakodowanie nowych kluczy w sterowniku. No chyba, że wymieni się całą elektronikę, łącznie ze sterownikiem i wyżej wymienionymi elementami. Jak ma się dostęp do tanich części, to można to zrobić. Ale najprostszą i najtańszą metodą jest dorobienie nowych kluczy i zakodowanie ich...
Corsa D ma trapeza.Corsa C 2003 rok prostokąt.Goldwinger przypomnij sobie ,jak wysuniesz pilot z klucza widzisz transponder to corsa c i prostokąt.Corsa D trapez transponder na płytce wewnątrz pilota.
Przełóż transponder ze starego do nowego kluczyka ,jak otworzysz kluczyk szukaj takie coś: 1145425
Pewnie transponder zgubiłeś z kluczyka. Żadne "Gaga" tu nie pomoże.
Rozumiem że w tym przypadku potrzebny będzie security code do ecu + nowy transponder ?
"Pętla immo", transponder z klucza, sterownik silnika ECU - wtedy wymieniasz komplet i odjazd Nie takie proste, zegary i BCM będą się stawiać. Ale przy silniki Z10XEP zrobił bym to inaczej.
Nieprawidłowy transponder i przerwa w obwodzie zdalnego sterowania w kierownicy.
przerzuciłem cały zestaw startowy ecu, immo box, licznik, pętle i transponder i auto śmiga.
Witam,corsa z 2003 r,podczas odpalania miga kontrolka czek engine i czasami immo.Na początku błędy,uszkodzony transponder i czujnik temperatury,skasowane- wraca blad czujnika temperatury.Słychać klikanie przekaznika pompy paliwa(cyklicznie).Dołozona dodatkowa masa do kompa i silnika,zasilania sprawdzone ok.Klucz widzi,ale raz odpali raz nie,cieply lepiej...
Sprawdzenie przewodów: biały i zielony w kostce licznika. Za radą kolegi sprawdziłem połączenie licznika opiszę moje wnioski. Odłączenie przewodu białego lub zielonego powoduje że liczniki nie działają w całości = nie zaświecają się kontrolki, nie działa wskaźnik poziomu paliwa itp. Tylko w momencie gdy obydwa są podłączone licznika działają całe. Piny...
PIN i SECURITY CODE to jedno i to samo. Potrzebny TECH2 lub OP-COM i transponder do tego auta.
aaaa czy jest w nim jakis metalowy element ? wykrywaczem metalu szlo by to ogarnac ? :) Dodano po 7 Szukalem przed praca ale nie znalazlem:/ po pracy jeszcze poszukam :3 ale w drugim kluczyku jesr ten transponder i z tamtego tez nie chce palic ? dlaczego ? ;/
Transponder PHILIPS 33 ( ID33 / JMA TP01 )
Dlaczego ma nie odpalić ? Musisz tylko do nowych kluczyków, przełożyć transponder do immobilizera, i płytkę pilota ze starych, ewentualnie z nowych przełożyć same groty do strych.
Jeżeli problem w immo to sobie nie poradzisz. Patrz czy nie wypadł transponder z klucza.
Po pierwsze co oznacza że koleś nie mógł wprowadzić pinu? połączył się wogole z immo ? po drugie jak zabrał puszke to musi mieć PIN to akurat jest proste, chyba ze uwalił treść albo sam immobiliser. po trzecie na podstawie zawartosci z twojego immobilizera moge sprzedać Ci pestke z treścią która zapala auto (bez jakichkolwiek modyfikacji w immo lub...
Najprościej ze wsadu z puszki immo zrobić drugi transponder tylko trzeba mieć czym. I pinu u nie potrzebujesz i programować nie musisz. poprostu wkładasz do stacyjki i odpalsz.
Używanego klucza (pilota) z innego samochodu nie dopiszesz do swojej Corsy C. A czy jest możliwość w tym wypadku zmienić jakiś element w używanym pilocie aby zrobić z niego "nowy"? Kiedyś poruszaliśmy taki temat odnośnie Astry H i było to wykonalne, wystarczyło podmienić transponder PCF
Problem z immo fabrcznym, mianowicie, co kilka przekręceń kluczykiem miga lampka silnika. Odpytałem immobilaizer i widzi problem kluczyka, a sterownik silnika problem immobilaizaera. Czasem parę dni nic się nie dzieje, a czasami odpalisz auto zgasisz i nie wyciągając kluczyk przekręcisz na zapłon i po chwili miga lampka. Sprawdziłem puszkę immo nie...
Tak Pod tą zaślepka masz transponder od immo, masz kluczyk nierozbieralny gdyż widocznie był on dorabiany. Jak nie chce silnik odpalić, czy żółta kontrolka od awarii silnika świeci czy mruga, jeśli świeci się światłem ciągłym to immo jest ok?
Zacznij od sprawdzenia czy w kluczyku jest transponder , może wypadł jeśli jest może wystarczy go ponownie dokodować .
PIN będzie w CARPASS - wygląda jak karta płatnicza (kształt). Musi być transponder Crypto ID40 - JMA TP09, musi być prekodowany. Powinien podejść od Astry G.
zapala na 2 sek.i gaśnie Odczytałeś błędy silnika i immobilizera diagnoskopem ? Zapala się kontrolka silnika lub immobilizera na "zegarach"? Sprawdziłeś testerem czy transponder immo w kluczyku jest sprawny ? Zmierzyłeś, czy pętla immo przy stacyjce jest sprawna ?
Witam Przedstawiam tutaj kroki jak, i co należy zrobić op-comem aby zakodować nowy kluczyk Pierwsze co musimy zrobić to zdobyć car pass czy jak kto woli kod pin do komputera, proponuje zrobić to tą metodą: Podpinamy interfejs do samochodu Testujemy go Jeżeli jest ok to wkładamy klucz do stacyjki i włączamy zapłon. Następnie sprawdzamy czy interfejs...
Raz na 10 prób samochód uruchamia się. Jak się nie uruchamia to mruga check i pojawia się błąd P1503 - nieprawidłowy sygnał z transpondera. Ponoć w tym przypadku błędu należy na nowo zakodować transponder kluczyka zapłonowego. Mam na wyposażeniu Tech2 - KLON. Co można zrobić w tym przypadku ? Jest jeszcze jeden problem z autem. Po wyłączeniu zapłonu...
nie upadł mi ani nic podobnego, próbowałem ale niestety nic nie dało sie zrobić Dodano po 3 Słyszałem jeszcze i jednej opcji wyciagnac z kluczyka transponder włozyc kluczyk do stacyjki i osobno go przyłożyć. i wtedy spróbować
MOżna tak: zdobyć PIN do immo i skombinowac (allegro?) transponder do kluczyka. Przy pomocy PINu dopisać klucz do immo (TECH ale oczywiście orginał lub OpelScanner) PIN mozna zdobyć w serwisie (troche kosztuje) lub przy dokumentach od samochodu poszukać. Jeżeli juz kolejny właściciel to zwykle karty z kodem nie ma.
Czy na pewno jest tam immo? Mam wątpliwości w tym roczniku Patrzyłeś czy jest pętla na stacyjce i transponder w kluczyku Raczej immo nie wyłącza iskry! (dla bezpieczeństwa układu wydechowego) Jakie masz gniazdo diagnostyczne OBD2 czy stare 10pin.? Zajmujesz się profesjonalnie naprawą, czy robisz swoje auto? Czy użyłeś jakiegoś sprzętu typu Tech1 lub...
Przepraszam że pytam , ale czy to . http://obrazki.elektroda.net/91_12831522... / lub podobne /. też przełożyłeś?
Szukaj ECU z box i transpondery,w kładasz i jazda. Albo dopasowanie.
W 94 nie mogło być na transponderze.
Mam transpondery do opla (PCF'y) Aby doprogramowac musi znać security code (powinien być z papierami samochodu,albo do uzyskania na serwisie na podstawie VIN,albo mozna odczytać z moduliku Immo).No i konieczny Tech,ewentualnie równowazny sprzęt.
Nie chwalę się ale przynajmniej setkę opli robiłem z taką usterką. Immo przekładasz, w kluczyku jest transponder, kluczyk jest otwierany.
Chciałbyś do QX5 dopisać oryginalny klucz Opla - to się nie uda ! Jest stosowany inny algorytm szyfrowania informacji. Częstotliwość pracy to nie wszystko. Właśnie dlatego są produkowane alarmy bezpilotowe, sterowane odpowiednimi impulsami centralnego zamka sterowanego fabrycznym pilotem. W Katowicach usługa frezowania i programowania klucza do samochodów...
Potrzebujesz nowy "klucz z pilotem", transponder, kod PIN oraz odpowiednie "narzędzia" np. Tech2 .
Podłącz kompa z czytaj błędy- ja stawiam na immo W identyczny sposób zachowuje się astra g gdy nie widzi transpondera jak jest w corsie nie wiem
Dziękuje za wskazówki. Panowie sprawa wyglada następująco- pin odnaleziony😀 Ale mam następujący problem- wykonałem czynności tj: 1 wprowadziłem nr VIN do sterownika ( bo był niezaprogrowany) 2 usunąłem kluczyk i dodałem na nowo, lecz chyba pogorszyło to sprawę bo błąd p1610 zmienił się na p1614 ( brak kluczyka) Auto dalej trup.... Mogę to swoim...
Możliwości jest kilka. Wymiana sterownika silnika na taki bez immo (Astra, Corsa przed 1994 rokiem), zdobycie kompletu pętla+transponder i dopasowanie do sterownika, zezłomowanie auta? Gratisowej domowej recepty na ta bolączkę nie ma.
WItajcie. Dziś trafiła do mnie Corsa jak w temacie. Po nocy już nie kręci, błędy związane z immo: Opel (7) 2007 Corsa-D 1. P1632-00 Nieprawidowy kluczyk z transponderem Jest 2. P1678-00 ECM (Engine Control Module) Identification Failed Jest 3. P1679-00 Otrzymano nieprawidowy identyfikator rodowiskowy BCM (Modu sterujšcy nadwozia) Jest MaxiPRO RAPORT...
Da się, kupujesz na złomie klucz ( astra, corsa, vectra, omega) za powiedzmy 30 zł, wydłubujesz transponder-chwała Bogu nie jest przyklejany jak w VW- i programujesz.
Do zgrania nowego transpondera/kluczyka potrzebujesz TECHa z przystawką CANdi. Może też z nim uda się odpalić awaryjnie
transponder transponder kluczyka astry transponder fiata zgubiłem transponder
faktury energię lampy przyczepie ustawienia zapory
Whirlpool AFG 070E-AP – lokalizacja czujnika temperatury, kapilara termostatu, zamrażarka skrzyniowa Whirlpool AFG 070E-AP – lokalizacja czujnika NTC, opis przewodów, panel 4-przyciskowy