Przekaźnik jest od długich a mijania są sterowane z BCM . W najlepszym wypadku uszkodzony kabelek a w najgorszym spalony BCM.
Tak dokładnie podłączyłem
Jaki olej zalany. Czy usterka pojawiła się po wymianie oleju.
Schemat odnaleziony . Wynika z niego , że prąd podawany jest na przekaźnik a ten podaje je dalej dwoma parami przewodów na świece. U mnie właśnie pierwsza para ma usterkę . I co dalej ? Czyżby świeca nr2 robiła zwarcie ?
Teraz już wiesz że masz EGR. Mmialem kiedyś corse 1.4 i znam te auto dobrze z różnych usterek.
W tych autach z tym silnikiem częsta usterka.
Zamień wtryskiwacze miejscami i zobacz co się będzie działo. Jeżeli usterka się pojawi sprawdź błędy. Jak błąd wyskoczy na tym samym wtryskiwaczu to masz odpowiedź.
Jesteś bardzo blisko, ale jest tylko jedna usterka. Spróbuj jeszcze raz, bardzo dobrze kombinujesz.
Po odłączeniu akumulatora wszystko Ci się powinno zresetować. Błąd 505 to usterka regulacji biegu jałowego. Jak wykluczyłes usterkę?Może jednak jest nadal?
Dzisiaj podłączyłem auto i wybrałem opel adam z silnikiem A14XER to pokazało błędy: P0480 -Sterowanie przekaźnikiem wentylatora chłodzącego nr 1 - usterka funkcji -nieciągle P0481 -Przekaźniki 2 i 3 wentylatora chłodzącego -usterka funkcji -stale
Przepływka w tych silnikach to częsta usterka
Usterką jest przełącznik zespolony przy kierownicy, czyli tym włącznikiem którym sterujesz :)
Usterka usunięta, nie było połączenia między pinem B9 sterownika, a przekażnikiem zasilania, temat zamykam.
ok sprawdze, ale jeszcze mam tam taki przycisk ogrzewania tylniej szyby jak go wcisna- wlaczam to i tak nie dziala. wiec moze jakies kable? albo powazniejsza usterka?
Czy w oplu corsa model c można zamontować silnik od wycieraczki z opel corsa B
Czyli to usterka zewnętrznego? nie skoro nie "tykały" na skręconej kierownicy.
wykrec sterownik pompy ten z tyłu silnika i przelutuj go w srodku czesta usterka
Posłuchaj, wszystko o co pytasz jest na forum. Nie mam zamiaru przepisywać tego po raz kolejny, tym bardziej że to usterka częsta.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... tu jest podobną usterka.
Czyli co trzeba z tym zrobić? Czy to duża usterka ?
jak się skończyło? Dodano po 5 Jak się zakończyła twoja usterka pompa czy coś innego?
A co to za usterka H02s
Napisz co pokazuje MAP po zapłonie i na wolnych obrotach.
no to czemu usterka ustąpiła?
temat znany w tych corsach, są firmy naprawiające te sterowniki, traktowanie młotkiem może i tanie ale to pewnie nie sposób na udaną naprawę kod błędu P1700- ogólny błąd sterownika skrzyni- usterka oprogramowania modułu - usterka wewnętrzna modułu
o. i to jest to, czego potrzebowałem (cieszę się, że to nie usterka). dzięki
Pewnie silnik X12SZ. Typowa usterka-wtyczka czujnika wału.
lub to wina tego czujnika temperatury na chłodnicy? Jak chłodnica zimna to proste że czujnik się nie załączy żeby włączyć wentylator. Nie grzeb w elektryce bo nie tam jest przyczyna. Skoro ogrzewanie jest dobre to wątpliwa jest usterka pompy. W zapchanie chłodnicy też jakoś nie za bardzo wierzę. Ja bym zajął sie wymianą termostatu.
Niestety w Corsie E nie ma opcji "wymrugania" błędu ale odłączając na chwilę akumulator możemy je skutecznie błędy wykasować jeżeli usterka została usunięta. Pozdrawiam
Auto z kluczem to usterka elektryczna zapewne spalona świeca.
Nie, nie jest możliwy. Nie ma kodów błyskowych. Pozdrawiam.
Proszę napisz jak rozwiązałeś problem. Po "odsłuchaniu" filmiku stwierdzam że w moim egzemplarzu jest dokładnie taka sama usterka. Pozdrawiam.
Opel Corsa 1,7DI 2mce po gwarancji-usterka mod.ster.nadwozia -gdzie można kupić z schematem elektroniki?w serwisie OPLA chcą600zł :(
czesta usterka. ecu do roboty.
Witam, niedawno kupiłem Corse D z 2009 roku, po tygodniu używania [2 dni temu] pojawiła się kontrolka "samochodu z kluczykiem". Mechanik powiedział że to chodzi o olej i filtry co i tak miałem wymienić. Dziś po wymianie oleju i filtrów wciąż kontrolka się pojawia, po przejechaniu jakoś 0,5-1km, oczywiście od razu wróciłem do mechanika. On chciał podłączyć...
Prawdopodobnie skalibrujesz kablem diagnostycznym, ale jeśli już wytarta ścieżka rezystancyjna lepiej kupić nowy. Możesz ratować się preparatem do potencjometrów ale prędzej czy później usterka powróci.
Na PRACUJĄCYM silniku zobacz czy masz plusa na grzałkach , EGR, EVAP. Jeżeli niema zacznij od sprawdzenia bezpiecznika od tego obwodu. Masy sterownik silnika wystawia na oddzielnych kablach więc tu usterka jest mniej prawdopodobna. Przekaźniki sobie odpuść bo w przypadku ich awarii silnik nie pracowałby wcale.
W jaki sposób to zrobić najprościej? Zamykasz samochód pilotem, czekasz ok.10 minut, podłączasz amperomierz cęgowy. https://obrazki.elektroda.pl/7593551900_... W zależności od wskazania - albo wszystko jest ok, albo szukasz zawyżonego poboru prądu przez wyciąganie kolejnych bezpieczników i obserwację wskazania amperomierza. Jeżeli...
To się nie przejmuj i jeździj dalej. To nie usterka. Tak może byc.
W Łodzi jest cała masa warsztatów które sobie z tym poradzą bez problemu. Zadzwoń, poszukaj haseł elektronika łódź czy coś w tym stylu. Pewnie nie jeden podjedzie na miejsce lub nawet zacholuje. Nie napisałaś w jakich okolicznościach się pojawiła usterka, domyślam się że usuwać jej sama nie masz zamiaru więc od porad się powstrzymam. Powodzenia
Posprawdzaj połączenia z masą (odkręć i oczyść miejsce styku przewodu (-) od akumulatora z nadwoziem i silnikiem). Wygeneruj błędy z ECU: [url=https://forum.opel24.com/topic/18-i... - jeśli są, przyspieszą znalezienie usterki. Sprawdz czujnik temperatury płynu (dwupinowy) - częsta usterka.
Sprawdź taśmę.
a ja bym poprostu wymienił czujnik poł wału , poniewaz jest to najczestrza usterka w tym silniku
I jak usterka już nie wróciła nigdy?
Możliwe, one miały taką wadę, że lubiły padać, daje się je naprawić. Po naprawie są lepiej i trwalej wykonane niż fabryczne, drugi raz usterka się nie pojawia.
podmień cewkę WN i autko bedzie chodzić,czesta usterka w tych 1.0
Prawdopodobnie zerwała się linka bądź mechanizm od regulacji
Corsa z silnikiem X10XEV-tylko tester odczyta rodzaj usterki,w tym systemie (motronic 1.5.5) nie ma możliwości odczytów kodów błyskowych. Usterka mi pachnie awarią w obrębie przepływomierza
(at)karwo Byłem w Siedlach kilka razy, całkiem fajnie. Mnie siedlce kojarzą się z ubezpieczeniami. Swego czasu było głośno o tym że znaczna część Warszawiaków miało samochody rejestrowane w Siedlcach lub w pobliżu Siedlec. To było wtedy gdy OC zależało od gminy, i że by nie było to Warszawa też jest gminą. Chyba znam przyczynę wysokiego spalania, nawet...
Jest to "standardowa" usterka, poczytaj i zobaczysz, wystarczy przelutować i będzie dobrze.
Witam, po ostatnich deszczach zaraz po odpaleniu zapaliły się trzy kontroki na tablicy abs esp i hamulca ręcznego. Wizyta na kompie ujawniła : -obwód pompy powrotnej -nieprawidłowe działanie -nieciągłe Pompy nie udaje się uruchomić z kompa, czy jest możliwe że padła ? Dodam że już wcześniej miałem problemy z instalacją również po intensywnych opadach...
Kiedy pojawiła się usterka? Odrazy po wymianie rozrządu?
Usterka usunięta, wymiana czujnika ciśnienia doładowania,cena 124zł zamiennik.
Dalej mam problem. Dziś rano opalił, mimo że temp. była ujemna, ale po przejechaniu kilkuset metrów zgasł i nie mogłom znów odpalić. Po kilkunastu próbach na sczczęście zaskoczył (za mną korek). Teraz znów chodzi o.k. Pomóżcie zlokalizować usterkę . Byłem w serwisie OPLA, za samą diagnostykę chcą 192 zł. Jak odczytać samemu kody błyskowe o usterkach?
Bo zaraz po odpaleniu wentylator się załącza. Jak masz włączoną klimę to wentylator będzie pracował, jak będzie usterka związana z chłodzeniem silnika to też będzie pracował, podstawa to diagnostyka-odczyt usterek i podgląd parametrów (szczególnie temperatur)
zastanów się nad wymianą filtra paliwa oraz wydajnością pompy paliwa.Ta usterka była notoryczna w oplach.
Usunięcie kodu usterki z pamięci następuje po odłączeniu akumulatora na co najmniej 10 sek. lub po 20 uruchomieniach silnika podczas których usterka nie wystąpila.
P0335 - usterka czujnika wału korbowego. często problem z samym czujnikiem lub jego wtyczką. myślę, że problem braku mocy jest zupełnie inną usterka pozdrawiam jarek
mam w swoim aucie sterownik LUCAS,taki napis wyczaiłem na układzie hydraulicznym.Czy ktoś wie jak odczytać informacje o usterkach ze sterownika??
Wypadają zapłony - niedomknięty EGR - ssanie dodatkowego powietrza, ewentualnie usterka samego DIS-a.
Mam corsę w której pali się lampka Airbag rzekomo po odpięciu akumulatora. Po odczycie usterek okazało się że jest to usterka B1000. Moje pytanie to czy ta usterka to zarejestrowany crash czy usterka wewnętrzna sterownika.
Od 2 dni pali się kontrolka taki samochód z kluczykiem, po podłączeniu interfejsu pokazuje błąd P0597 i wentylator chodzi. Co to może być za usterka, od czego zacząć??
Twoje podejrzenia są słuszne, mechaniczne uszkodzenie / zużycie stacyjki - usterka w obwodzie ACC.
Usunąłem błędy i gdy skanuję ponownie, to już nie pokazuje tego błędu. Ale gdy odpalę auto ponownie, to na ekranie pojawia się i tak komunikat "usterka systemu wykrywania zdarzenia". I gdy skanuję kolejny raz, to znowu wyskakuje ten błąd...
Witaj. Jaki silnik? Ja bym stawiał na czujnik położenia wału - standardowa usterka. Pozdrawiam
Bardzo dziekuje za tak szybka odpowiedz zapomnialem dodac ze podjechal do serwisu i po podlaczeniu pod kompa wlasnie zglosil ten blad ale tak jak piszes z braku zasilania tego przelacznika i palenia bezpiecznika moze pewnie zglosza sie ten blad przez kompa. jest to jakas typowa usterka?
rozpoczecie procedury to kod 12,dopiero otrzymasz kod usterki...17 to usterka czujnika stukowego lub jego obwodu.pozdro
Ten błąd to uszkodzona grzałka sondy, musisz ją wymienić. Ona tylko monitoruje pracę katalizatora, przyczyny usterek szukaj gdzie indziej. Przepływomierz, lewe powietrze. A możesz sprawdzić odczyty pierwszej sondy?
Po godzinie skrobania całej fury ze szronu, postała na słońcu, doszła do 0st C, włożyliśmy aku, odpieliśmu parownik, no i odpaliła na plaku po czym po sekundzie zgasła :crazyeyes: No okej, jest nadzieja, próbowaliśmy powtórzyć rezultat i nic. podpieli parownik, oblali obficie ciepłą wodą, nic. No więc robimy nowy kluczyk z immo, podejrzanie że po sekundzie...
Mojej Corsie nie pomogło wypięcie wtyczki od stacyjki. Zakładam, że mam wodę w sterowniku, która zwiera losowe sygnały. Usterka zmieniła objawy: teraz załączenie stacyjki jest cykliczne i zamek centralny uruchamia się w sposób niekontrolowany.
Opel załącza wentylator około 96 stopni, więc jest gdzieś usterka, sprawdź opornik i termostat.
Moja corsa jak zimna pracowała cichutko , po rozgrzaniu jej dźwięk przypominał Diesla, i stukot był równomierny. To najczęstsza usterka w tych autach. Popychacze jak dla mnie to stukają na zimnym niedosmarowanym silniku.
Serdeczne dzięki. Usterka to urwany przewodzik cewki w samym liczniku (wskaźniku temperatury). Usterka usunięta. Dzięki za pomoc.
Czujnik położenia wału był rzeczywiście uszkodzony. Po wymianie pojawił się nowy problem. Zapala się lampka usterki, a na wolnych obrotach silnik pracuje niestabilnie (zwiększają się i zmniejszają obroty). Po kilkukrotnym przygazowaniu lampka gaśnie i obroty są stabilne, ale po chwili usterka powraca.
Muszę się skorygować. W tym modelu sygnał tachometru podawany jest wspólnie z innymi informacjami za pomocą CAN-Bus. Jeśli wymieniony sterownik ABS i sensory, to usterka występuje raczej na zegarach. Czy licznik kilometrów zlicza?
Tak to mozna zgadywać ,na mojego nosa (doswiadczenie) problem w zaworze EGR-zatarty tłoczek (czyli pokryty grubą warstwą nagaru).Typowa usterka w Ecotecach,po przebiegu około 70 kkm.
Ta corsa ma pod consolą po stronie pasażera przekaźnik od ładowania. Ma on oczywiście połączenie w alternatorem. Schematu nie posiadam, nie naprawiałem w takim aucie takiej usterki. Pozdr.
Bo ja nie mówie o usterkach występujących w tym układzie tylko o samej obsłudze
Raczej żaden ,bo bez włączonego zapłonu nie powinno nabijać nic. Usterka może być w samym liczniku.
A jakiego koloru masz płyn hamulcowy powinien być bardzo jasny. Może płyn się przegrzał i gdzieś przestarzały płyn poszedł w układ . Koszt wymiany płynu nie jest duży także daję możliwie tanie rozwiązanie które może pomoc w usunięciu usterki.
Witam, Jak jest paliwo, iskra i kompresja na cylindrze to ja bym sprawdził czy wałek rozrządu nie jest nadmiernie wyeksploatowany. Możliwe że zawory wydechowe nie całkowicie się otwierają i jest problem z wydaleniem spalin. Czy usterka nastąpiła nagle, czy z czasem się nasilała? Usterka wystąpiła nagle.
Przecież w pedale jest tylko podwójny potencjometr. to co się może blokować. Usterka mechaniczna.
A co łaskawie kolega był uprzejmy sprawdzić do tej pory ? Ciśnienie paliwa, wskazania sondy, MAP, czujników temperatury itd ?
Powiem Ci szczerze,że nie spotkałem się z takim błędem,ale masz tłumaczenie błędu. P0170,"Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa"
odczytaj kody usterek
zrzucenie klem powinno zresetowac chyba ze usterka jest aktywna to kontrolka bedzie palic nadal
Jeżeli świece ok a brak iskry to sprawdź czujnik położenia wału a najlepiej go wymień. Częsta usterka i takie objawy.
Witam Mam problem następujący Opel corsa b 1.4 - słychać syczenie powietrza przy tłoczku hamulca roboczego w kokpicie po leciutkim naciśnięciu stopą syczenie ustaje co to jest przyczyną? - Czy to jakaś usterka, zapowietrzenie układu hamulcowego ? - Hamulce działają normalnie.
nieskladnie napisane , ale zrozumiale. Tak jak kolega powiedzial , mechaniczna usterka polaczenia silownika w drzwiach.
C1522 - usterka sygnału silnika - miał ktoś z tym do czynienia ? Czy to silnik walnięty ?
Sorry za wpis nie zwróciłem uwagi na silnik, to jest standardowa usterka w starszych modelach corsy.
Usterka usunięta manetka kierunkowskazów Zamykam temat i dziękuję koledze g107r
Kolega Motronic się trochę"czepia" ale ma rację. Tam jest nastawnik przepustnicy z zestykiem. Uszkodzony zestyk może nieco uprzykrzyć życie, ale jego usterka najczęściej powoduje zapalenie kontrolki silnika.
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Z całym szacunkiem, auto do warsztatu na diagnostykę. Do opisanych objawów może dojść w wyniku kilkudziesięciu różnych usterek. Zamykam.
Wychodzi, że problemem będą wtryski. Spróbuj metody przelewowej, tak aby nie pchać się w koszty. Z w.w objawów masz co najmniej 2 usterki.
pasowało by zrobic diagnostyke cpw to czesta usterka, ale niepasuje to do braku mocy. Sprawdziłbym jeszcze przepływke.
Na moje masz gdzieś zwarcie. Rozdziel sobie tą usterkę na dwie osobno światła i licznik. Znajdź bezp. od świateł i wyjmij go to już da jakiś obraz gdzie może być usterka. Ogólnie sprawdź wszystkie bezpieczniki.
Z tego co piszesz nt tego zakładu to nie wiem czy można im ufać. Wykręć świece, sprawdź kolor i przerwy i ogólnie zobacz czy na pewno są nowe. Sprawdź czy cewka na pewno jest nowa czy tylko np umyta? Sprawdzenie kompresji to nie jest trudne i czasochłonne a daje pewność i wyklucza jedna z możliwych usterek.
Usterka dalej wskazuje na czujnik temperatury ... Najlepiej zmierzyć oporność czujnika na jego stykach (sprawdzić czy jest prawidłowa dla danej temperatury silnika) i następnie opornośc tego czujnika na stykach wtyczki sterownika multec .. Może instalacja gdzieś padnięta ??? ...
usterka corsa corsa wymiana żarówka corsa corsa wymiana żarówki corsa
pralka whirlpool słabo wiruje układ scalić zegarowy wtyczka angielska
pralka samsung ecobubble pralka samsung ecobubble
Skoda Fabia 1: Elektryka gaśnie przy biegu wstecznym Zasada działania wirówki: siła odśrodkowa w praktyce