ten błąd oznacza że różnica obrotów biegu jałowego jest różna o 170 rpm od prędkości bazowej. Sprawdź przecieki powietrza,zwłaszcza uszczelkę pod korpusem. Nie zawsze elektronika......
To moze byc uszczelka pod głowica.Sprawdz na chodzacym silniku czy przewody wodne masz twarde.Jak tak to uszczelka
Witam Mam problem z chłodzeniem silnika w Oplu COrsa B 1996r. Wymieniono już termostat, uszczelkę pod głowicą, a nadal silnik się przegrzewa. Czy może ktoś miał podobny problem?
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
Witam poszukuję informacji na temat regulacji obrotów w modelu samochodu ja w temacie. Czy na szybkość obrotów może mieć wpływ uszkodzona uszczelka pod głowicą-widoczny wyciek oleju. proszęo odpowiedz Regulamin pkt 11 prosze poprawić. goldwinger
Silnik 1200. Ciśnienie jest prawidłowe, sprawdzone było. Wszystkie uszczelki też. Miska oleju też, panewki też.
Sprawdź czy łańcuch nie przeskoczył.
https://motofocus.pl/technika/7593/prawi... http://www.autoszlify.pl/porady/10-grubo...
Powodem pojawiającej sie wody na dywaniku kierowcy jest sparciała uszczelka pod pokrywką bezpieczników/przekaźników , która znajduje się pod podszybiem. Dostęp tylko od strony komory silnika. Trzeba zdjąć plastikową osłonę podszybia i wtedy odkręcić pokrywę bezpieczników.
Należało by w sklepie poprosić uszczelkę łączącą silnik ze skrzynią 4 i 5 i je porównać albo sprawdzić w katalogu czy to niejest to samo. niemożesz także zapomnieć o innym mechaniźmie zmiany biegów.
lub czujnik ,czy zegar przekłamuje ,łatwo to sprawdzic.
W porządnym zakładzie który się zajmuje naprawą będą wiedzieli co sprawdzić żeby było ok. Wypadało by sprawdzić czy blok silnika a konkretnie powierzchnia uszczelki pod głowicą jest prosta, jeżeli silnik został przegrzany.
W kwestii uszczelki moim zdaniem nie wytrzyma. Spaliny pchają się tam pod ciśnieniem pulsacyjnie. Po pewnym czasie rozwali uszczelkę i wciągnie do silnika. Negatywnych skutków zamknięcia EGR nie ma, pomijając ekologię.
Może być.Pewnie wywaliło uszczelkę pod wtryskiwaczem.
No może to być od wszystkiego....żle ustawiony zapłon wtryskiwacze mogą szwankować lub poszla uszczelka przy silniku od wydechu....
Sama wymiana uszczelki pod głowicą, nie ma się nijak do zużycia paliwa. Istotne jest to z jakiego powodu została wymieniona i co oprócz niej się jeszcze mogło stać. Mierzyłeś kompresję na cylindrach? Czy po złożeniu silnika była przeprowadzana regulacja instalacji?
Corsa B 1.4 8v ( nie wiem gdzie znaleźć model silnika ) bez gazu , przejechane 80 tys. Bo czytasz tylko lamerów co wymieniają bezawaryjne silniki krokowe, a problem w 90% przypadków ten sam w tym silniku - wydmuchnięta uszczelka pod korpusem przepustnicy.
Temat zamykam, kompletne czyszczenie przepustnicy wraz z wymiana uszczelek pomogło;)
Czy przy silniku 1.0 12V przy pokrywie rozrządu występuje uszczelka?
Efekt nie dogrzanego silnika , niskie temp. i małe przebiegi. Normalne. Jaka uszczelka , normalny objaw przy takich warunkach i eksploatacji.
Sprawdź połączenie miedzy kolektorem dolotowym a przepływką. Jest tam uszczelka.
Uszczelka pod kolektorem ssącym.Trzeba ją sprawdzić.
W tych silnikach jest "odma wewnętrzna", czy zostały przeczyszczone kanały tej odmy przy wymianie uszczelki i pokrywa zaworów? Jeżeli nie to masz odpowiedź.
Długo jeździsz tym autem, coś było robione? Nie wiem czy to ten silnik, ale w którymś z nich był problem z uszczelką pod pokrywą rozrządu i objawy były identyczne olej w płynie chłodniczym.
Walnięta uszczelka pod korpusem nonowtrysku
Jak by kogoś to interesowało to wałek do wymiany i krzywki + uszczelka pod głowicą.
A ja bym sprawdził uszczelkę pomiędzy korpusem a kolektorem.
Oj czy na pewno słaba iskra?Czy przy dodawaniu gazu pracuje na trzech?Jeżeli przy dodawaniu gazu jest OK to radzę sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.Bardzo częsty przypadek.Słaba iskra szczególnie wyczówalna jest przy dodawaniu gazu (wzbogacona mieszanka utrudnia przeskok iskry)wypada wtedy zdecydowanie jakiś cylinder.
Jak dla mnie była zepsuta uszczelka, ktoś zrobił, wymyl układ, ale przy takim typie uszkodzenia po czasie olej potrafi zebrać się jeszcze w zbiorniku. Wymyj i obserwuj. A w tym silniku poza głowica nie ma miejsca gdzie olej może pójść w układ chlodzenia
Byłem po zakupie samochodu u mechanika i dokręcił śruby kolektora, bo wcześniej ewidentnie był nieszczelny. Jest o niebo ciszej, ale jak dla mnie dalej nie jest w 100 % szczelny. Niestety nie mam jak porównać pracy silnika z innym pojazdem. Świece czyścisz zamiast wymienić, kolektora ssącego nie dokręca się na siłę, tylko wymienia się uszczelki, czym...
Witam bardzo serdecznie.Mam na warsztacie CORSE C 2001r 1.7Di w zbiorniczku wyrównawczym od cieczy chłodzącej znalazł sie olej. Z doswiadczenia wiem ze to prawdopodobnie uszczelka. Odkręciłem głowice i uszczelka wygłada jak nowa. Moze wie ktos co jest bolączką tych silników??? Bardzo prawdopodobnie moze byc jeszcze głowica... Pozdrawiam
Nie wygląda jakby tędy miał się płyn do silnika przedostać. Tu nie powinno być połączeń. To coś luzakiem latało po układzie chłodzenia, pompa to zaciągała i zatrzymało się w tym otworze, bo dalej się nie mogło przecisnąć. Tak czy inaczej, jeżeli to jest luźne to wyciągaj to i zobaczysz co to jest. Może wąż od chłodnicy się rozwarstwił i to jego kawałek....
Skoro kopcił to olej brał, więc chyba naprawa samej głowicy nie wiele da. to oto rodzi sie pytanie na jaki kolor kopci. to ze kopci to nie znaczy ze od oleju może tez "brać" płyn chłodniczy w takim przypadku planowanie głowicy i zmiana uszczelki zlikwiduje problem.
Macie jakieś propozycje dodatkowej diagnostyki do zrobienia we własnym zakresie? Byłem z tym w 3 warsztatach i jak dotąd wszystkie propozycje opierały się na wymianie (i oczywiście opłaceniu) losowych elementów. Wałki rozrządu, uszczelniacz wałka, uszczelka kolektora, łożysko oporowe. Część z tego jest dość droga, wolałbym mieć bardziej ukierunkowany...
Jeśli jest to napinacz, to czy jest to problem, którym powinienem się na ten moment martwić? Ogólnie to i tak planowałem wymianę rozrządu z pompą w przyszłym roku. Jest to mój pierwszy samochód i wolę o niego dbać, mimo, że już ma swoje lata. A co do Meganki, to rzeczywiście mój tato miał Renoult i silnik brzmiał dokładnie tak, jak w Corsie. Okazało...
Miałem kiedyś tak jak przy wymianie uszczelki lekko się przesuneła przy zakładaniu (zgioł taki mały pierścień ustalający położenie uszczelki) i waliło metalem o tłok na 4 cylindrze ale po kilkunastu km przestało. Po jakimś czacie uszczelka z tego powodu padła i się okazało co było. Po prawidłowym zamontowaniu nowej uszczelki wszystko było ok.
Jeśli nie zaslepisz rury i króćca to wszystko będzie uwalone olejem i będzie ci ciagło syf do przepustnicy. A jak zaslepisz wąż to nadmiernie ci może wzrosnąć ciśnienie w silniku i zacznie wywalać olej uszczelkami. Warto też sprawdzić drożność tego cienkiego przewodu co ja zaznaczyłem bo on już ma realny wpływ na pracę silnika.
Czujnik nowy Boscha bo w innym samochodzie miałem coś podobnego i to pomogło. Przepustnica czyszczona dokładnie tak jak pisałeś poprzez kąpiel. Dalej to samo. Podmieniony był też DIS, czujnik wału rozrządu, przepływomierz, każda uszczelka sprawdzona, dalej bez zmian. Nawet lambda była sprawdzana.
uszczelka pod korpusem monowtrysku,albo nieszczelność membramy siłownika EGR
tak jakby problem na rozgrzanym silniku występował dodam, iż ostatnio miałem wrażenie ze traci mi się płyn z chłodzenia , tak po mojemu to głowica do zdjęcia i oby to była tylko dmuchnięta uszczelka pod głowicą. Masz tam gaz ? Jaki jest stan/poziom oleju na zimno rano Przewody odmy wypadałoby przeczyścić i sprawdzić czy całe https://e-opel24.pl/wp-content/uploads/2...
blok od corsy B USZCZELKA GLOWICY TEZ RESZTA OD CORSY D I SMIGA LEPIEJ NIZ NA NOWYM IM NOWSZE TYM GORSZY BADZIEW
No i problem rozwiązany. Powodem nierównej pracy silnika był brak uszczelki od filtra powietrza na aparacie wtryskowym, taka duza okragła papierowa. Oczywiście nikt inny jak panowie gazownicy gdzieś mi zgubili ta uszczelkę przez co wogle nie dało sie jezdzić na benzynie bo zassysało z boku powietrze ;/;/;/
To czyli tak jak myślałem na początku kupię goły słupek z x10xe i przełożę mój osprzęt . Z tym dołem to chciałem trochę zaoszczędzić ,mam dół za 200 zł do kupienia ,ale może masz racje uszczelki robocizna nie opłacalne ,znalazłem cały słupek za 550 zł to chyba odpuszczę ten dół ! Jeszcze raz dzięki za poświęcony czas.
Jeśli autor tematu posiada Corsę B z silnikiem X10XE (1.0 Ecotec) to ma na myśli za pewnę czujnik ciśnienia oleju. Jest on montowany po lewej stronie silnika obok obudowy rozrządu lub na jej obudowie(nie pamietam dokładnie). Proponuję nie bawić się w wymianę uszczelek tylko wymienić cały czujnik gdyż to koszt zaledwie 10-20zł a więc niedrogo. W zestawie...
1. W 12 letnim samochodzie jak wyjmiesz wtryski to na maszynie prawie zawsze wyjdą, że są do zrobienia. To jak czasami ludzie dają „z ręki” do regeneracji alternator z 20letniego auta, szczotek prawie nie ma, pierścień na ukończeniu. Naprawisz, a potem telefon po co był robiony jak dalej źle:p 2. EGR po 12 latach będzie zabity nagarem, ale...
Jeszcze chciałem zapytać, czy jest niezbędne zrzucanie łapy silnika przy wymianie pompy wody w tym silniku? W zasadzie patrząc na konstrukcję tego wszystkiego, to mógłbym zrzucić pasek z napinacza i alternatora, odkręcić koło pasowe z pompy wody a następnie wszystkie śruby mocujące pompę wody. Wyjdzie ona "bezkolizyjnie", ponieważ łapa silnika nie blokuje...
Osobiście w to wątpię. Ale co niby z odmą? Pracę czujnika temp. możesz sprawdzić pod komputerem jeśli masz gdzieś dostęp, jeśli nie to u mechanika. Nie wiem jak w Corsie, ale w Vectrze inny czujnik podaje na zegary, inny załącza chłodnicę a jeszcze inny daje temperaturę do ECU. Trzeba porównać czy wskazania się zgadzają (2 mam na chłodnicy i jeden ten...
Z tym olejem to masz podobnie jak u mnie {corsa 96 1.2 8V} , u mnie stopień sprężania w tym silniku to wg danych zawartych w WKŁ "Sam naprawiam opel tigra corsa" to 10,1 czyli ciśnienie sprężania powinno zawierać się w granicach 1,15-1,20Mpa , obecnie mam 1Mpa czyli spadek o jakieś 10% auto ma przejechane 164 000 km , również mam założony gaz . Mam...
Pomogła wymiana uszczelki na dolocie powietrza pod wtryskiem. Temat uważam za zamknięty.
Dzień dobry, Mam problem z swoim samochodem od pewnego czasu zaczął pracować nierówno objawia to się tak, na zimnym silniku jak działa ssanie samochód działa elegancko, kiedy tylko ssanie zaczyna się wyłączać słychać charakterystyczne "pyrkanie" jak by przegrywał na którymś cylindrze podczas jazdy czuć poszarpywanie dodam, że wymieniłem już: silniczek...
Kupiłem ten samochód kilka dni temu jeden problem (dławienie się silnika) to prawdopodobnie zawór EGR (jest w fatalnym stanie) , a jeżeli chodzi o "płyn chłodniczy" koleś zamiast płynu nalał wody i zbiornik wyrównawczy jest cały uwalony czymś więc to też muszę zmienić , wymienię ten olej z full syntetyka na mineralny a później sprawdzę rozrząd i uszczelkę...
Np. uszkodzona uszczelka pod wtryskiem, taka papierowa w silnikach 8 zaworowych....wystarczy podać pędzelkiem troszkę benzyny na połączeniu kolektora i korpusu przepustnicy...i będzie wiadomo...
Do wersji ze zmiennymi fazami rozrządu i bez nich są różne uszczelki pokrywy rozrządu i różne napinacze. Chociaż nie mam pewności czy stosowanie zamienne napinaczy jest błędem? Różnicę napinaczy widać na drugim zdjęciu powyżej. Koło zębate wału głównego jest identyczne. Oczywiście koła wałków rozrządu nie są zamienne.
Piszesz,że z górnej uszczelki,a przypadkiem nie zalewa świec olejem przez uszczelkę pokrywy zaworów.Może jakieś błędy na kompie?Sprawdzałeś?
Gdzieś wyciek jest z okolicy koła pasowego bo podczas jazdy to jest nawet wentylator od chłodnicy ochlapany. Dzisiaj silnik umyłem jakimś środkiem do mycia silników. I wszystkie co możliwe połączenia gdzie jest uszczelka to wyczyściłem. Jutro zaleje jakimś najtańszym olejem. I zostawię żeby się nagrzał i dostał ciśnienia i zobaczymy którędy leci.
Odebrałem z naprawy.Planowana głowica,jeden zawór nowy drugi wyprostowany,docieranie zaworów,uszczelki,płyn chłodzący,robocizna 500zł. Niedopilnowanie terminu wymiany rozrządu kosztowało niepotrzebnie 500zł. Silnik pracuje poprawnie. Temat zamykam.Dziękuję.
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Ale rzecz w tym, że EGR po wsadzeniu na orginalną uszczelkę i zrobione tak jak być powinno nie zgłasza błędu To gdzie problem?
Mechanik sprężynę zaworu sprawdzał. Zamontował przyciętą, bardziej miękką. Na rozruszniku był 1 bar, ale po uruchomieniu silnika sytuacja się powtarza Czy mogło dojść do uszkodzenia głowicy (zatkania kanałów olejowych szlamem powstałym przy awarii uszczelki)? Skończyły nam się już pomysły. Ktoś nam podpowiedział aby zrobić chamski numer i zaspawać hydropopychacze
toku74 : Więc tak. Victor Reinz - bardzo dobra jakość (polecam również). A co dokręcania, to znam ten silnik i uszczelka (czasami) "wchodzi" do środka (widać to dokładnie po odciśnięciu się na niej śladów przylegania. Dwa, to o silikonie nie ma mowy (no chyba, że przezroczysta warstwa), bo to jeszcze bardziej pomaga w "wyślizgięciu" się uszczelki z...
Ale gdy by sie zapowietrzal to bylyby trudnosci z odpaleniem ,a on pali od strzala tak na cieplym jak i na zimnym silniku, chociarz jak odkrecilem filtr paliwa to paliwa bylo tylko do polowy wkladu ,sprwdzilem smoka w zbirniku, przewody, nic nie znalazlem, na wszelki wypadek wymienilem uszczelki w obudowie filtra paliwa, tak jeszcze mysle jak sprawdzic...
Jest jeszcze taki temat ze jak wiadomo wtyczka w GSI jest 3 przewodowa a ja mam sonde 1 przewodową bo twierdzili ze nie potrzebna jest grzałka do tych modeli bo jest polozona blisko silnika (czy tez w samym silniku). Trochę mi się włosy jeżą... Jakby była niepotrzebna 3 przewodowa to myślę że by jej nie było. Ostatnio pewien "spec" doradzał mi wlanie...
, bo zauwazylem to wlasnie po myciu karcherem.. Sam sobie dałeś odpowiedź na pytanie. Nie zaleca się mycia wodą pod takim ciśnieniem komory silnika, z uwagi na złącza instalacji elektrycznej. Woda wciska sie pod uszczelki z miękkiej gumy i nie może potem wyparować. Poszukaj w starych tematach, była o tym mowa na forum.
Uszczelka zrobiona miesiąc temu :? , możliwe że to zimny silnik, bo gliokol raczej nie, chociaż olej się nierozwarstwia to są jakieś na nim jaśniejsze smugi :?:
Witam, Detale auta: Opel Corsa 2010 1.2 16v benzyna A12XER kod silnika Auto po wymianie pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszczelki pod głowicą, łańcucha itp. Odpala bardzo dobrze, silnik pracuje cicho, bez objawów wypadania zapłonu. Podczas jazdy brakuje mocy, i czasami bardzo mocno kopci(mam na myśli chmurę dymu że nic nie widać w lusterku wstecznym)....
samochód ponad rok temu został sprzedany. za to za ile go kupiłem, zrobiłem kapitalny remont głowicy + bardzo droga uszczelka + termostat. W konsekwencji wymieniłem cały silnik a ten stary razem z tym rzeczami które wymieniłem został mi. Podsumowując wszystkie koszta przy sprzedaży i tak na nim zarobiłem. No i jeszcze mam głowice w idealnym stanie,...
Odczytaj kody błędów (co powoduje zapalenie się kontrolki check engine) - jeżeli masz możliwość to podjedź pod kogoś, kto podepnie komputer. Jeżeli nie - to na własne ryzyko: http://forum.opel24.com/topic/26000-kody... Wtedy będzie można powiedzieć coś więcej. Bez tego to jest gdybanie. Obstawiam 2 typy -...
Wentylator chodzi już? Jeśli po zgaszeniu silnika jeszcze "gotuje" się chwile to ja bym obstawiał termostat. Spróbuj na zimnym silniku zalać pełen zbiorniczek i zobacz czy pojawiają się bąbelki gazu. Jeśli tak to uszczelka. Po zimie karton z chłodnicy zdjęty? :-)
Mamy w 3 służbowych corsach c silniki z16se, niestety gazu toto nie za bardzo lubi, jeden komp poszedł, dwa razy uszczelka, trochę się pier.... te silniki. Za dużo obwiesili elektroniką.
Roko1, też wymieniłem cały rozrząd i ta sama cena, bo uszczelki do tego wszystkie doszły, cena 1200 chyba i silnik chodzi jak nowy, a wcześniej chodził jak diesel , nie obrażając właścicieli tych drugich ;D
Rozpytałem po znajomych i nikt nie ma testera wiec pozostaje mi go kupić. :( Dzisiaj spróbowałem odpalić na kable. Samochód kolegi miał włączony silnik a ja kręciłem corsę. Auto na początku kręciło normalnie ale po kilkunastu razach odgłosy były takie jakby nie miał siły zakręcić silnikiem mimo że zasilane było z innego samochodu na włączonym silniku....
Śruby głowicy: nowe; Stopień 1 - 20nm St2 - 40nm St3 - 60 stopni kątowych St4 - 13 stopni St5 - 60 stopni St6 - 13 stopni Świeca żarowa 18nm bez past. Najważniejsze w tym silniku jest sprawdzenie lub wymiana tulei wtryskiwaczy bo potrafią być dziurawe i puszczają ciśnienie do układu chłodzenia!
Ogólnie to u mnie silnik już jest w kiepskim stanie (bierze olej) to dolałem uszczelniacza do chłodnic i śmigam tak już ponad 22 tysiące kilometrów. Wymiana uszczelki pod głowicą żeby to zrobić dobrze w tym silniku jest kosztowna, gdyż dochodzą uszczelki rozrządu itp, a u mnie przydałoby się zrobić generalny remont silnika z uszczelnieniem cylindrów...
Opel corsa 1,0 12V za apetyt na olej , za rozrząd ,egr , kulturę pracy silnika ,hydraulikę zaworów ,czujnik oleju , za ceny osprzętu silnika , za check engine ....ogólnie za całokształt Zdążyłem sie przyzwyczaić Oleju od wymiany przez 20 tys deka nie wzięła ale kontrolka check już mnie nie wzrusza Słyszałem na forach że uszczelka pod głowica też nie...
I tu też konkretne pytanie gdyż uszczelka wymieniona łańcuszek rozrządu również ( choć to beznzyna 1.2 i przejechane ma ponad 100 tyś a łancuszki niby moga sie wyciagnąc lecz nie po 100 tysiacach tak myślę choć własnie wyminiłem razem z uszczelką pod głowicą . ) W zbiorniczku nie widac oleju a na bagnecie jak narazie nie przybywa oleju. Czy można by...
Do tego pewnie ubywa Ci płynu chłodzącego. Biały dym dziwnie pachnie. Silnik nie ma mocy. Niestety tyle o ile da się zdiagnozować na odległość typowe objawy przepalonej uszczelki. Kolega Goldwinger ma racje.
Listwa nie była wymieniana a czyszczona po zalaniu olejem. Olej był na 1 i 3 świecy, świeca od cylindra 1 lekko skorodowana, wyciekł jednak nie spod uszczelki a ze śrub montażowych - wyczyszczone ich gniazd oraz tulei rozwiązało problem. Sama listwa nie ma pęknięć ale gumowe osłony fajek są w bardzo złym stanie. Cewkę od początku podejrzewałem jednak...
A właśnie moja wina zwlekalelem z wymiana nie myślałem że tak szybko strzeli. Rozrzad kupiłem kompletny z zebatkami okolo 500zl teraz muszę glowice dac do zrobienia no i pewnie komplet uszczelek i też nie jest tani Dodano po 3 I chyba trzeba pierścienie wymienić bo będzie brał olej jak góra będzie zrobiona prawda to? Pół prawda/pół nie prawda. Zależy...
Na początek cześć wszystkim. Mam dość spory problem. Padła mi uszczelka pod głowicą w Opel Corsa D 1.2 rok 2008. Zrobiłem test CO2. Auto można powiedzieć normalnie jeździło tylko się troszkę gotowało ;) Jako że miałem drugi silnik ( z auta po wypadku) to postanowiłem po prostu przełożyć silnik. Zrzuciłem stary silnik. Założyłem drugi. Cały osprzęt(...
Mam problem ze swim samochodem.Po wymianie uszczelki pod głowicą i ustawieniach na komputerze świeci mi kontrolka awarii silnika(zółta kontrolka na desce rozdzielczej w kształcie silnika).Po wymianie uszczelki samochod nie mial sily i mechanik stwierdzil ze to jest wina elektorniki.Pojechałem n\do elektronika-automotoryzowanego serwisu Opla w Gdańsku.Po...
Witam kolegów mam pytanie apropo. Chcę wymienić uszczelkę po głowicą Corsa b x12sz 8v.Czy przy popuszczaniu śrub głowica rozejdzie się w miejscu gdzie łączny się z obudową wałka rozrządu czy tylko w miejscu połączania z blokiem silnika. Ponieważ w sam naprawiam opel Corsa jest napisane "wyjąć dźwigienki zaworów" itd. Mi sie wydaje że sprężyny zaworów...
Winnym okazala sie, zgodnie z pierwsza sugestia Tolka, uszczelka na kolektorze. Zamiast zasysac mieszanke na trzecim cylindrze łapał powietrze. Po jej wymianie silnik chodzi jak nowiutki :D Dziekuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc :)
Ok. Skłaniam się do Twojej opcji, ale tylko pod jednym względem - remont słaby. Druga opcja panewki - chinatown z CER plus moja sugestia dla szlifierza aby spasowł ciasno...a docierałem delikatnie - ale uwaga, poprzednio też nie miałem ciśnienia na 2-gim, a pomiary gładzi cylindrów wskazywały, że są problemy ze zużyciem 4tego tłoka, 0,2mm poniżej normy....
Witam. Zauważyłem dziś że poci się filtr paliwa. Wyciek jest na złączu przewodu paliwowego idącego w stronę silnika. Nie rozpinałem tego jeszcze. Co się mogło stać? Wymiana filtra pomoże? Wygląda jakby jakaś uszczelka była uszkodzona. Próbowałem docisnąć te złącze, ale nadal są wycieki.
Silnik Z10XE, po nagrzaniu i dłuższym postoju przy uruchamianiu silnika kontrolka oleju świeci przez dłuższy czas - tak około 5 sek. (wcześniej tego nie było) Problem pojawił się po wymianie uszczelki miski olejowej, wymianie oleju, filtra. Uszczelkę wymieniałem nawet dwa razy ponieważ problem pojawił się od pierwszej wymiany a za drugim razem podejrzewałem...
psikaj plakiem na kolektor ssący na pracującym silniku i słuchaj czy się coś zmienia - często w tych silnikach puszczają uszczelki pod kolektorem ssącym i ciągnie lewe powietrze i wtedy nie pali na któryś gar. Na który cylinder nie pali? odłączaj kable od świec na pracującym silniku (tylko kombinerkami bo kopnie!) i sprawdzaj na którym to cylindrze....
Witam, wdzięczny będę za kilka instrukcji jak znaleźć usterkę w moim samochodzie. Nie znam się zbytnio na mechanice pojazdów a chciałbym w miare moich możliwości zaoszczędzić na naprawie. Temat wygląda tak, kupiłem Opla Corsę C 1.0 z 2001r. sprowadzoną z niemiec. Posiada 170 000 km przebiegu, zadbane, regularne przeglądy, zero korozji podwozia. Ostatni...
witam panowie mechanicy Mam problem z Corsa B 1.4 z gazem. Ostatnio była wymieniana uszczelka pod głowicą. Razem z planowaniem i innymi uszczelkami. Od tego czasu silnik po normalnym nagrzaniu wykazuje tendencje do wzrostu tempeartury w okolicach 100 st Celcjusza a nawet i więcej. Byłem u mechanika który podpiał mi samochód pod komputer i sprawdzał...
Cześć Od dwóch lat mam problem z samochodem Opel Corsa C 1.2 80km i już nie wiem co dalej z tym robić dlatego piszę tutaj, może ktoś będzie miał jakiś pomysł/wskazówke. Historia usterek: 1. koniec roku 2019 – wymienione bebny i hamulce z tyłu 2. koniec lata 2020 – wymieniony pasek klinowy z napinaczem 3. jesienia 2020r padła mi uszczelka...
Witam, tydzień temu pojechałem do sklepu 1km ,corsa stała całą noc no dworze więc jej nie gasiłem… Gdy wyszedłem ze sklepu widziałem tylko kłęby niebieskiego dymu. Stwierdziłem ,że to pewnie uszczelka pod głowicą, więc kupiłem wszystko i w czwartek zdjąłem głowicę ,w piątek dałem do splanowania i wieczorem poskładałem wymieniłem gumki ,dotarłem...
jeśli po dłuższej pracy na wolnych obrotach zapala się lampka silnika to duża szansa na uszkodzoną uszczelkę pod mieszalnikiem wtrysku.może to być również potencjometr przepustnicy - na niebieskim przewodzie ma być ok 0,5 - 0,6 v na wolnych obrotach sprawdź uszczelkę - podnies mieszalnik do góry pozdrawiam
Witam, mam problem z Corsą 1.4 16V (1996). Jadąc na V biegu (powiedzmy 100km/h) puszczam pedał gazu, obroty spadają poniżej 850 po czym albo silnik gaśnie albo wchodzi na moment na obroty kolo 1000 i znowu spada do 850. Ostatino dodatkowo zapala się pomarańczowa kontrolka od kompa (po puszczeniu pedały gazu jadąc na V), silnik gaśnie. Ponowne odpalenie...
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
ale po co zakładasz temat jak nie chcesz uszczelnić silnika i wymienić oleju na właściwy? Nie ja założyłem temat. Nigdzie nie napisałem że nie chcę uszczelnić silnika wręcz podałem kiedy były wymieniane uszczelki prócz tej od głowicy: - przy 186tyś. km wymiana rozrządu bez kół zębatych i wszystkich uszczelek, czyszczenie zaworu EGR Również temat ze...
Gregor a po co ściągać klemę do tego? Sam czujnik rozwiąże problem spalania? pawlik, ciężko opisać skąd jest wyciek bo sam tego nie wiem. Generalnie to nie wiem czy silnik się nie przegrzał i nie walnęły uszczelki, bo płynu było bardzo mało. Jak mówiłem, wymieniłem uszczelkę od pokrywy zaworów, o tą - http://opelczesci.com.pl/userdata/gfx/aa...
Witam ten temat pewnie byl poruszany nie raz lecz jestem 1 raz na tym forum i mam problem z oplem corsa 1.6 16v 99r otoz zmienilem uszczelke pod głowica zrobilem szlif głowicy złozylem wszystko tak jak ma byc ale auto nie chce zapalic paliwo na swiecach jest rozrzad ustawiony idealnie na znakach tak jak bylo wczesniej przed rozebraniem silnika iskra...
jaki silnik x12sz c12nz c14nz x14sz-jezeli którys z tych to sprawdz najpierw czy niewydmuchana jest uszczelka pod agregatem wtrysku.Moze byc tez uszczelka pod kolektorem ssacym. Na pracujacym silniku polej polonczenie kolektora ssacego z glowica delikatnie woda, jak bedzie ciagna lewe powietrze to albo zabombli ,lub silnik na moment zglupieje. Jezeli...
II gen LPG bym się zbytnio nie przejmował to był standard u nas w tym okresie co kładli. Corsa wygląda przyzwoicie ciekawe jak fotele. Bo pokrowce tandetne mają. Do tego ten symboliczny przebieg. W seicento brak wspomagania ujdzie tu już tak na styk. Z drugiej strony czego nie ma to się nie psuje. OK ale rdza wychodzi na progach, i raczej odpada. Corsa...
Gdyby masełko pod korkiem było skutkiem tego co mówisz to cały olej miał by konsystencje i kolor emulsji (kawa z mlekiem ) no i stan oleju by się podnosił.miałem kilka samochodów i występował problem masełka włąśnie pod korkiem,a układy chłodzenia były sprawne(nie ubywało płynu)Jak mniemam w skutek małego kilometrażu dziennego ,wieczorem gdy silnik...
Proszę zobacz teraz dodałem parę nowych informacji o lokalizacji oraz zdjęcia na jednym wyraźnie widać śrubę z której leci szczególnie jak wkręcam na obroty silnik. Myślę że ma to sens. Pompa wody. Ale skoro działa bo jest cyrkulacja płynu i jak doleje płynu chłodniczego to grzeje to myślę że nowa uszczelka załatwi sprawę. Mam rację?
corsa uszczelki corsa wymiana uszczelki uszczelki głowicą corsa
gramofon technics cicho matryca paski poziome miernik ustawiania anteny
aparaty słuchowe aparat słuchowy
Kod błędu T640 w wózkach widłowych Linde - diagnostyka i rozwiązania Nissan Qashqai 2008 - Komunikat "SECURE" na radiu