Chyba pomyliłeś przewody. Sprawdź ciągłość między masą zapalniczki a masą za radiem, musi być niezależnie od zapłonu.
Tutaj masz opis http://obrazki.elektroda.pl/7030825100_1... B28 pin3:12V B28 pin2:sygnał (5V) B28 pin1:masa
Żadne NTY, kupuj coś porządniejszego, kto Ci powiedział żeby sondy wymieniać parami? Jesteś na 100% pewny że padła grzałka? Czy może nie dostaje zasilania?
https://www.digital-kaos.co.uk/forums/sh... 7Kl. 30Positive + 8 9Kl. 31Negative - 10 11CANHigh 12CANLow
A po chcesz sprawdzać kluczowanie, skoro nie masz poprawnego zasilania?
Witaj. W czym tkwi problem, by naprawić gniazdo lub podpiąć drugie na krótko? Skoro nie ma zasilań, to przewód musi być uszkodzony. Wg schematu, zasilanie leci bezpośrednio po zapłonie bez bezpiecznika do obu czujników...
Spaliłeś bezpiecznik a syrena z własnym zasilaniem zaczęła wyć.
Witaj, przekaźników jest kilka, bezpieczniki są chyba dwa. Obrazki może pomogą. http://obrazki.elektroda.pl/6619771700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5646095000_1... Pozdrawiam.
Bezpiecznik dobry na krótko działają więc szukaj za instalacją/wiązką gdzie problem. Dobra to zobacz jaki tam jest przekaźnik, jak zmostkuje zasilanie cewki ze stykiem roboczym to będą działać. Na pinie nr 8 nie ma zasilania.
Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Nie. I długo by tłumaczyć czemu. Najbardziej reprezentatywny sygnał obciążenia silnika, to wartość parametru MAP. A że w Corsie C czegoś takiego nie ma, to można dołożyć ze starszej - kwestia podpięcia się z wężykiem...
No tak po majówce trzeba będzie to naprawić puki co wyciągam bezpieczniki :)
Równie dobrze mogli nie spiąć dwupinowej kostki z plusem stałym i plusem za stacyjką ( kable czarny i czerwony) która łączy instalację wtrysku z instalacją komory silnikowej. Jest ona albo na ścianie grodziowej, albo na wsporniku jak się silnik łączy ze skrzynią.
Weź poki co żarówkę minimum 21W i sprawdź Zasilania tego sterownika.
20 C- 2.500 ,3.500 omów 90 C-300 ,350 omów napięcie zasilania 5v
Usterka usunięta, nie było połączenia między pinem B9 sterownika, a przekażnikiem zasilania, temat zamykam.
Sprawdź czy masz zasilanie (+) na bezpiecznikach F1(7,5A). F11(15A) i F17(20A). Zasilają one moduł nadwozia, z którego idzie zasilanie na przekaźniki sterujące siłownikami. F1 jest zapewne zasilaniem modułu a F11 lub F17 zasila siłowniki. Chyba, że masz dokładany zamek centralny, który był zasilany z tego gniazda, w którym nie masz zasilania.
To może ta syrenka nie ma własnego zasilania.
http://obrazki.elektroda.pl/7655845200_1... Wtyczka B pin 18 plus stały - czerwony przewód , pin 58 plus po zapłonie - czarny przewód masa chyba z obudowy sterownika bo na schemacie nie widzę.
Dwa przekaźniki w skrzynce pod maską, nie te małe wąskie, a te kwadratowe, jest tak, że jeden obok drugiego na krawędzi skrzynki od strony pasa, jeden jest od zasilania strownika wtrysku, drugi pompy.
Ale czego brakuje zasilania czy PWM?
Wzmacniacz jest w stopce anteny. Sprawdź czy dostaje zasilanie.
Brzęczyk zaczął brzęczeć po zgaszeniu światła i zamknięciu drzwi, bo "załapał" sobie "lewego" plusa poprzez włókno żarówki w podsufitce oraz "lewą" masę poprzez włókna żarówek postojowych. Rozwiązaniem tego problemu jest wpięcie kabelka od brzęczyka do przycisku w drzwiach poprzez diodę 1N4007 połączoną w szereg i katodą do zacisku przycisku w drzwiach....
Naprawa zasilania
Sprawdź jeszcze bezpiecznik F46 czy masz na nim napięcie. Jak masz napięcie to sprawdź zasilania i masę głównego przekaźnika , oraz sam przekaźnik.
Nie rozwiązano
15 napięcie po włączeniu zapłonu. Kostka stacyjki ? Jak nie masz napięcia na X5 pin 3, czarny przewód wg schematu, to nic nie masz. Stacyjką włączasz zasilanie tego 15, i może się zepsuła, a może przewód z niej do cewki i innych podzespołów silnika. http://www.corsa-b.cba.pl/Schemat1.JPG
Jak corsa diesel to zgnity bezpiecznik za akumulatorem.
O źle zaprojektowanych układach zasilania i odklocania w mt35e, te same objawy zaczynają się objawiać w seriach Exx, ja zawsze zaczynałem od świec, Ori ASO lub beru z rezystorem odkłócającym, potem cewka, w ostateczności rozrusznik. Iskrzenie komutatora potrafi także skutecznie zawiesić ECU. Te sterowniki szczególnie nie lubią rozruszników AS (choć...
Przydałby się link do twojego radyjka bo wyskakują podobne , ale czy takie same ? 1. głośniki mogą być źle podłączone 2. brak połączenia CAN lub niewłaściwe ustawienia 3. opel stosował wzmacniacz antenowy zasilany kablem antenowym , być może brak tego zasilania
A z czego zasilasz ten rozrusznik ?
Nie ruszaj żadnej śrubki. Szukaj braku zasilania na sygnał a nie wymyślasz. Skoro stuka to jest i przekaźnik tylko poprostu nie możesz go znaleźć.
Nie podajesz jakie to radio ?W internecie znajdziesz schemat polaczen kostki do radia .Miernikiem mozesz okreslic gdzie masz zasilanie ,wyjscie na glosniki w instalacji samochodowej .Czesto jest ze radia potrzebuja 2 zasilania ,jedno do pamieci (pomarancz)oraz glowne (czerwony).
Auto odpala, podpinasz żarówki na zasilanie i nie świecą, to brak zasilania sterownika, a Tobie auto pali? Poczytaj wszystkie posty od początku, to znajdziesz odpowiedź. Po pierwsze, ten przekaźnik nie zasila sterownika, tylko kilka podzespołów, a w dodatku pomiary wskazały, że przekaźnik działa w określonych warunkach prawidłowo. co to ma za znaczenie?...
złącze x7 znajduje się przy nogach kierowcy ale od strony silnika za puszką przekaźników
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Jeśli zamiana zasilań nie pomogła, to możliwe, że uszkodzone jest radio. Czy w kostce ISO nie ma podłączonych jakiś dodatkowych sygnałów? Zostaw w kostce tylko zasilania, masę. Jak radio ruszy, to podłączysz zasilanie anteny i ewentualnie podświetlenie.
A może tak szukać problemu w zasilaniu?
Z Twojego opisu to radio zachowuje się tak jakby nie miało napięcia po stacyjce. Sprawdzałeś na kostce zasilanie ? Pzdr
Za podświetlenie odpowiada czarno-biały przewód na pinie 27 złącza wyświetlacza, możesz go podpiąć pod sterowanie załączaniem się wzmacniacza, zazwyczaj niebieski przewód w złączu zasilania radia.
Zasilanie pompy w zbiorniku tnij.
To coś ci siekło na zasilaniu, bezpiecznik ,szczur, immo jakieś itd. Kontrolka i poszukaj.
Witam! Jest prosta metoda weryfikacji opinii z sieci: Włącz amperomierz w przewód zasilania +12V, "on prawdę Ci powie...", lepiej niż Cyganka :D . Pozdrawiam, Lee
może byc wina sterownika ,albo jego zasilania.
Impulsy masy od 2Hz na włąściwy pin i wspomaganie sie aktywuje, choć tego nie widać ani nie słychać dopuki nie ruszysz kierownicą. I tylko te impulsy sa potrzebne do pracy wspomagania oprócz zasilania.
A co sprawdziłeś? Zasilania są?
jak padnie bezpiecznik termiczny ,to jest tylko 4-ty bieg.Musi być inna przyczyna,silnik lub całkowity brak zasilania.
A na cewce przekaźnika masa powinna być na pinie "85" czy "86" przekaźnika ? Patrzyłeś w ogóle na schemat który podesłałem? Na 86 idzie 12 V z przekaźnika K46, jeśli nie masz tam napięcia to sprawdź ten przekaźnik i jego obwód. Jak nie masz napięcia na 86 to bardzo możliwe że nie masz też zasilania sterownika.
Na czarnym zasilającym cewkę przekaźnika jest prąd?
mam problem a mianowicie w oplu corsa c 1.7 silnik isuzu z 2002 roku nagle zgasl i koniec. doszedlem do tego ze nie podaje zasilania na elektrozawor na pompie paliwa. mial ktos taki przypadek? dziekuje za wszelkie info.
ECU także potrzebuje zasilania....
Corsa B. Tam do uruchomienia poza stałym zasilaniem potrzeba tylko plusa po stacyjce.
Po przemierzaniu kostki wchodzącej w cewkę brakuję tylko zasilania cewki
Corsa B układ zasilania silnika posiada sterowany przez ECM co będzie się wiązało z zmianą sterownika i dopasowaniem instalacji elektrycznej co podniesie koszty wymiany.
Posprawdzaj zasilania kolego.
Przekaźnik (ni to czerwony, ni to filetowy) jest koło sterownika silnika, czyli za nakładką słupka prawych drzwi. Krucazeks, przestaniesz robić te błędy?
Skoro radzisz sobie z podpinaniem "kontrolek" LED do złącza ECU, to podłącz jeszcze kontrolki stałego zasilania [30] i zasilania po stacyjce [15] Sprawdź czy w momencie gaśnięcia silnika nie znikają te napięcia.
Sprawdzić zasilania na sterowniku silnika.
albo odciąć zasilanie sterownika po zapłonie też nic mu nie będzie
Raczej nie może być to wina radia. Co się dzieje z zasilaniem radia gdy wyłącza się?
Odpiąć pompę i sprawdź, jeżeli bezpiecznik strzeli to zwarcie jest w pompie jeśli nie to czeka cię szukanie w instalacji.
Witam. Mialem podobny przypadek w Renówce,po wyłaczeniu alarmu i otwarciu drzwi , n ie odpalał. Okazało sie, ze alarm odcinał zapłon i pompę. Po podstawieniu drugiego alarmu ,pracuje prawidlowo. Pozdrawiam.
u mnie w 1.2 pomogło podanie zasilania z Akumulatora na przekaźnik z ECU.
nr nie znam, opis błędu jak wyżej, żadnych innych błędów nie zapisał.
Temat jest prosty,błąd na postoju to: kabel czujnik ECM Błąd po ruszeniu czy podczas jazdy to zły sygnał a więc: czujnik, odległość, łożysko. Pomiar prędkości w formie wykresu i zasilań na czujnikach a nie "łomów" Jak kupiłeś najtańszy od czajnika to właśnie tak będzie .
Czarny przewód w oplach z tych roczników to zasilanie 15, czyli + po zapłonie. Wygląda na to że brakuje na puszce immo zasilania po zapłonie. Na początek baypas przez żarówkę może być z pinu 9 i próba odpalenia, jak odpali szukasz gdzie jest problem na czarnym przewodzie.
Samochód został podpięty pod komputer Jaki diagnoskop ? czy jest to na pewno problem z katalizatorem czy może być to sonda lambda? Czy wykonano jazdę testową i podgląd parametrów bieżących ? jakie powinna mieć parametry sonda 1 i sonda 2? Corsa D z silnikiem A12XER, A12XEL, - Kod produktu OPEL:855252|55562206 Trzeba podglądnąć, czy przy małym obciążeniu...
Trza sprawdzić czego brakuje na wtryskiwaczu ,zasilania czy wysterowania.
Znalazłem padł bezpiecznik nr 11 central control unit który odpowiada za sterowanie zasilaniem kierunków
jeszcze nie sprawdzałem. Wymieniłem przed chwilą całą listwę z wtryskiwaczami no i nie wiem zaczął jakby równiej chodzić mniej przerywa, ale problem pozostał. chociaż po przejściu w tryb awaryjny ma jakby więcej mocy i zauważyłem jeszcze że dźwięk z tłumika nie jest jednolity tylko takie bulgotanie, nawet gdy samochód nie jest w trybie awaryjnym. Po...
Co to za radio, zasilania sprawdzone, radio sprawne?
Również o tym pomyślałem i wyciąłem wszystkie sygnały zostawiająć na kostce ISO tylko dwa plusy i masę. Auto to Opel Corsa. Zasilanie pociągnięte prosto z Aku, wszystko OK.
Czy słychać pracę pompy paliwowej? Pompa nie jest testowana elektronicznie ,więc nie wywali Ci błędu. Często zdarza się ,że amatorzy zagazowanych aut jeżdżą na oparach benzyny przez co dochodzi do zatarcia pompy. Posłuchaj ,czy chodzi. Jeśli nie to sprawdz w pierwszej kolejności zasilanie pompy.
Po zwarciu raczej brakuje Ci zasilania na czujnik...
Według TIS-a ten bezpiecznik odpowiada też za zasilanie pompki do opon w bagażniku. Masz takie coś u siebie?
Jak nie podmieniałeś to podmień przekaźnik, sprawdź czy na pewno jest prawidłowy, sprawdź przewód zasilania od sterownika i masę do przekaźnika żarówką nie tylko multimetrem czy kontrolką , sprawdził bym jeszcze masę i zasilanie przy pompie paliwa pomimo że działa po podaniu zasilania na przekaźnik.
Czy ktoś mógłby podesłać schemat zasilania panelu klimy do Corsy D po lifcie Silnik 1.4XER albo napisać gdzie idzie żółto-czerwony przewód zasilania z pinu A15 panelu klimatyzacji?
a nie ma jakiegoś przewodu do pamięci? (np. oprócz czerwonego (+) jest różowy. Ów różowy nie może być podłączony pod stacyjkę - bo wtedy pamięć szlak trafia (nie ma zasilania) Albo oba podłączasz do + (przez bezpiecznik), albo zasilanie radia do stacyjki, a ten drugi do + zasilania.
Coś tam w środku niedomaga. Jak radio jest na gwarancji, to je reklamuj.
Sprawdzone już wcześniej. Zasilania na sterowniku ok
Drugą możliwą przyczyną jest to, że brakuje stałego zasilania do silnika.
Widze ze jest to na zasilaniu wiec mysle ze 100nf i bedzie działać.
Masz zasilania na bezpieczniku dmuchawy i grzania szyby? Wygląda na kostkę stacyjki.
Prąd jest w oprawkach? Ja bym obstawial na zasniedzialłe oprawki czy kabel zgnity przy nich. Musisz szukać gdzie te kable lecą i sprawdzać. Sprawdź czy w bezpieczniku dochodzi prąd. Jak się nie uda znaleźć to może trzeba przeciągnąć kabel z zasilaniem z światła pozycyjnego tylnej lampy.
Szukaj gdzie zginęło zasilanie zegarów.
Warto wymienić filtr paliwa. Jeśli faktycznie wytrąciła się parafina, to filtr ją z baku zaciągnął ale jej nie przepuści do układu wtryskowego. Powiedz Teściowi, niech przed zimą tankuje ON zimowy i stosuje preparat zapobiegający wytrącaniu się parafiny i zapobiegający zamarzaniu wody w układzie zasilania. :-) Pozdrawiam.
Witam . Mianowicie mam problem z corsa b 1.5d 4ec1 . Corsa rozładowuje mi akumulator na postoju. A dziś podczas jazdy zgasła mi, upalił mi się przewód od akumulatora masowy który jest przykręcony do karoserii i nie wiem co mam teraz zrobić wymieniłem już przewód sprawdziłem ładowanie przewody od alternatora i rozrusznika wporzadku , bezpieczniki również...
brak zasilania sterownika,lub uszkodzony.
Na Pin-4 i Pin-7 na radiu ma być zasilanie. Jak możesz to zdjęcie gniazd ISO radia.
Moim zdaniem, odcięcie pompki odpada, rozrusznik i zas. stacyjki -łatwe do obejścia, rozsadnym pomysłem jest uwalenie sygnału czujnika poł. wału.Pozostaje jeszcze zasilanie zesp. cewek, albo zasilanie kompa.
Witaj. 1. Czujnik temperaturowy na chłodnicy, który załącza wentylator - zewrzyj przewody to pominiesz czujnik. 2. Zasilanie wentylatora - patrz bezpieczniki duże w komorze silnika. Pozdrawiam.
Mam założone nie oryginalne radio w corsie C 2001r, nie podłączyłem jednego kabla (nie pamiętam koloru) gdyż gasła data na wyświetlaczu po włączeniu radia. Może to jest od zasilania anteny ?, coś w tym stylu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Dało by coś podłączenie wzmacniacza antenowego z zasilaniem ?.
Czy na kostce jest zasilanie?
jak sprawdzić czy jest to zasilanie Pod tylną kanapą jest podłączenie pompy. Sprawdź żarówką, czy zaświeci na dwóch grubszych przewodach.
Punto też nie wystarczy,bo adaptacja siedzi w pamięci eeprom HC11 F1.Już samo przeniesienie centralki z jednego modelu (dawcy) do drugiego (biorcy) powoduje że biorca będzie hyżo biegał na nastawach wypracowanych przez dawcę. Piszę o punto I Jak eeprom może utracić zapis z chwilą braku zasilania?
Odłączałem po kolei gniazda zasilania wtryskow I jeden na pewno nie reagował. Czy to możliwe że po regeneracji siadł wtrysk albo wtryski?
Górne małe pokrętło służy do ustawiania poziomu głośności "przód-tył". Czy masz je ustawione na środku ? Jeśli tak i nadal nie gra Ci przód, sprawdź instalację przednich głośników. Jeżeli po włączeniu radia na wyświetlaczu nie gaśnie data, to znaczy, że nie jest do niego doprowadzane napięcie sterujące z radia. Sprawdź czy przy kostce zasilania radia...
albo stara fiesta,tylko zasilanie i impuls ładowania,stare clio podobnie.
no włsnie problem z tym ze nie ma zadnych błedów dlatego chce wyeliminowac urządzenia które by sterownik rozpoznał wiec jak nie ma błedów to pozostaje tylko modół przy cewce pomijajac paliwo bo ma zasilanie lpg a sytuacja mam miejsce przy obu zasilaniach
http://obrazki.elektroda.pl/1255002300_1... Sprawdź czy jest napięcie w czerwonym kablu od wtyku przełącznika w drzwiach od strony kierowcy.
pierwsza sprawa to posprawdzać zasilania i diagnostyka komputerowa.
corsa zasilania pompy corsa wymiana żarówka corsa corsa wymiana żarówki corsa
programator amica kuchenka stacji multimedialnej wtrysk mercedes
łucznik naprężacz sprinter podłączenie webasto
Philips PerfectCare, ProVelocity – diagnostyka i naprawa generatorów pary, typowe usterki Hyundai i30 Elantra – spadek wskazań obrotomierza, czujnik CKP, diagnostyka OBD-II