Wzmacniacz jest w stopce anteny. Sprawdź czy dostaje zasilanie.
15 napięcie po włączeniu zapłonu. Kostka stacyjki ? Jak nie masz napięcia na X5 pin 3, czarny przewód wg schematu, to nic nie masz. Stacyjką włączasz zasilanie tego 15, i może się zepsuła, a może przewód z niej do cewki i innych podzespołów silnika. http://www.corsa-b.cba.pl/Schemat1.JPG
Tutaj masz opis http://obrazki.elektroda.pl/7030825100_1... B28 pin3:12V B28 pin2:sygnał (5V) B28 pin1:masa
Chyba pomyliłeś przewody. Sprawdź ciągłość między masą zapalniczki a masą za radiem, musi być niezależnie od zapłonu.
złącze x7 znajduje się przy nogach kierowcy ale od strony silnika za puszką przekaźników
Z Twojego opisu to radio zachowuje się tak jakby nie miało napięcia po stacyjce. Sprawdzałeś na kostce zasilanie ? Pzdr
A z czego zasilasz ten rozrusznik ?
Zasilanie pompy w zbiorniku tnij.
Auto odpala, podpinasz żarówki na zasilanie i nie świecą, to brak zasilania sterownika, a Tobie auto pali? Poczytaj wszystkie posty od początku, to znajdziesz odpowiedź. Po pierwsze, ten przekaźnik nie zasila sterownika, tylko kilka podzespołów, a w dodatku pomiary wskazały, że przekaźnik działa w określonych warunkach prawidłowo. co to ma za znaczenie?...
Witaj. W czym tkwi problem, by naprawić gniazdo lub podpiąć drugie na krótko? Skoro nie ma zasilań, to przewód musi być uszkodzony. Wg schematu, zasilanie leci bezpośrednio po zapłonie bez bezpiecznika do obu czujników...
Również o tym pomyślałem i wyciąłem wszystkie sygnały zostawiająć na kostce ISO tylko dwa plusy i masę. Auto to Opel Corsa. Zasilanie pociągnięte prosto z Aku, wszystko OK.
Bezpiecznik dobry na krótko działają więc szukaj za instalacją/wiązką gdzie problem. Dobra to zobacz jaki tam jest przekaźnik, jak zmostkuje zasilanie cewki ze stykiem roboczym to będą działać. Na pinie nr 8 nie ma zasilania.
Żadne NTY, kupuj coś porządniejszego, kto Ci powiedział żeby sondy wymieniać parami? Jesteś na 100% pewny że padła grzałka? Czy może nie dostaje zasilania?
Spaliłeś bezpiecznik a syrena z własnym zasilaniem zaczęła wyć.
Czy słychać pracę pompy paliwowej? Pompa nie jest testowana elektronicznie ,więc nie wywali Ci błędu. Często zdarza się ,że amatorzy zagazowanych aut jeżdżą na oparach benzyny przez co dochodzi do zatarcia pompy. Posłuchaj ,czy chodzi. Jeśli nie to sprawdz w pierwszej kolejności zasilanie pompy.
albo odciąć zasilanie sterownika po zapłonie też nic mu nie będzie
https://www.digital-kaos.co.uk/forums/sh... 7Kl. 30Positive + 8 9Kl. 31Negative - 10 11CANHigh 12CANLow
A po chcesz sprawdzać kluczowanie, skoro nie masz poprawnego zasilania?
Szukaj gdzie zginęło zasilanie zegarów.
Według TIS-a ten bezpiecznik odpowiada też za zasilanie pompki do opon w bagażniku. Masz takie coś u siebie?
Sprawdź manetkę i jej zasilanie.
Rozumiem, że sprawdziłeś zasilanie 12V na pinach 1 i 2 cewki i go nie ma ?
Czy na kostce jest zasilanie?
Moim zdaniem, odcięcie pompki odpada, rozrusznik i zas. stacyjki -łatwe do obejścia, rozsadnym pomysłem jest uwalenie sygnału czujnika poł. wału.Pozostaje jeszcze zasilanie zesp. cewek, albo zasilanie kompa.
Jeśli zamiana zasilań nie pomogła, to możliwe, że uszkodzone jest radio. Czy w kostce ISO nie ma podłączonych jakiś dodatkowych sygnałów? Zostaw w kostce tylko zasilania, masę. Jak radio ruszy, to podłączysz zasilanie anteny i ewentualnie podświetlenie.
http://obrazki.elektroda.pl/1255002300_1... Sprawdź czy jest napięcie w czerwonym kablu od wtyku przełącznika w drzwiach od strony kierowcy.
Witaj. 1. Czujnik temperaturowy na chłodnicy, który załącza wentylator - zewrzyj przewody to pominiesz czujnik. 2. Zasilanie wentylatora - patrz bezpieczniki duże w komorze silnika. Pozdrawiam.
Sprawdź czy masz zasilanie (+) na bezpiecznikach F1(7,5A). F11(15A) i F17(20A). Zasilają one moduł nadwozia, z którego idzie zasilanie na przekaźniki sterujące siłownikami. F1 jest zapewne zasilaniem modułu a F11 lub F17 zasila siłowniki. Chyba, że masz dokładany zamek centralny, który był zasilany z tego gniazda, w którym nie masz zasilania.
Na Pin-4 i Pin-7 na radiu ma być zasilanie. Jak możesz to zdjęcie gniazd ISO radia.
Równie dobrze mogli nie spiąć dwupinowej kostki z plusem stałym i plusem za stacyjką ( kable czarny i czerwony) która łączy instalację wtrysku z instalacją komory silnikowej. Jest ona albo na ścianie grodziowej, albo na wsporniku jak się silnik łączy ze skrzynią.
Weź poki co żarówkę minimum 21W i sprawdź Zasilania tego sterownika.
Daj zdjęcie tego złącza, które masz aktualnie w samochodzie. Podejrzewam że to po prostu przejściówka do jakiegoś specyficznego radia, której ktoś nie wyjął.
Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Nie. I długo by tłumaczyć czemu. Najbardziej reprezentatywny sygnał obciążenia silnika, to wartość parametru MAP. A że w Corsie C czegoś takiego nie ma, to można dołożyć ze starszej - kwestia podpięcia się z wężykiem...
jak sprawdzić czy jest to zasilanie Pod tylną kanapą jest podłączenie pompy. Sprawdź żarówką, czy zaświeci na dwóch grubszych przewodach.
20 C- 2.500 ,3.500 omów 90 C-300 ,350 omów napięcie zasilania 5v
nie widzę napięcia sterownika To jest Twój problem. Zasilanie sterownika.
Sprawdz, czy masz tam zasilanie.
Witaj, przekaźników jest kilka, bezpieczniki są chyba dwa. Obrazki może pomogą. http://obrazki.elektroda.pl/6619771700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5646095000_1... Pozdrawiam.
Usterka usunięta, nie było połączenia między pinem B9 sterownika, a przekażnikiem zasilania, temat zamykam.
W skrzyni wybierak biegów , pedały + pompa sprzęgła , przewody sprzęgła w zależności od modelu wysprzęgnik (siłownik w skrzyni) , kodowanie tech , mdi lub opcom , zbiorniczek płynu hamulcowego musi mieć wyjście na zasilanie pompy sprzęgła i pewnie jeszcze jakieś drobne głupoty ..
albo stara fiesta,tylko zasilanie i impuls ładowania,stare clio podobnie.
Ja nie rozumiem Na przekaźnik od pompy przychodzi sterowanie na cewkę oraz styk który zawiera i podaje zasilanie na pompę.
Te starocia (kieszeniowe) nie miały podtrzymania z auta, wewnątrz sprzętu jest bateria do zasilania pamięci
W Merivie, w Corsie pewnie też, z radiem CD30 MP3 przyciskami na kierownicy można była ustawiać co ma być wyświetlane na komputerze pokładowym. Przyciski i tak powinieneś sobie zaprogramować wedle upodobania w tym nowym radiu. Ja jak przerabiałem u siebie w Vectrze B sterowanie z kierownicy pod Pioneera to z lewej miałem zmianę/przewijanie utworów przód...
Pewnie masz prawidłową temperaturę i ewentualnie walnięty wskaźnik temperatury, albo jego zasilanie.
Nie podajesz jakie to radio ?W internecie znajdziesz schemat polaczen kostki do radia .Miernikiem mozesz okreslic gdzie masz zasilanie ,wyjscie na glosniki w instalacji samochodowej .Czesto jest ze radia potrzebuja 2 zasilania ,jedno do pamieci (pomarancz)oraz glowne (czerwony).
tak, zasilanie jest.
Przydałby się link do twojego radyjka bo wyskakują podobne , ale czy takie same ? 1. głośniki mogą być źle podłączone 2. brak połączenia CAN lub niewłaściwe ustawienia 3. opel stosował wzmacniacz antenowy zasilany kablem antenowym , być może brak tego zasilania
podłącz lampkę kontrolną i poszukaj czy masz zasilanie ?
Styk A4- bezpośrednie podłączenie + (zasilanie pamięci), do sprawdzenia.
Biały i żółty to biegi szybki i wolny sterowane plusem. Masa brązowy. Możliwe że "wisi" szczotka masowa i jak podałeś zasilanie na szczotki od 2 biegów jednocześnie to silniczek ruszył na krótko mimo że jest niesprawny.
Pierwsze co, popraw masę z akumulatora na silnik i na karoserię. Potem zasilanie na rozrusznik, na końcu sprawdź wysterowanie rozrusznika (kontrolką minimum 21W), czy pojawia się zasilanie na cienkim przewodzie od automatu rozrusznika, oczywiście w chwili przełączenia kluczyka na "rozruch".
na zimnym silniku odpal z plaka lub samostartu i będzie wiadomo czy zasilanie paliwa czy elektronika
Przede wszystki niech autor postu określi jaki silnik oraz jakim paliwem zasilanie. Ja miałem bardzo podobną sytuacje. Najpierw wymieniono świece, poźniej cewkę a na końcu wymiana listwy gazu. I problem znikł
Z 3 kolumn na 2? Mam podobny problem w astrze, nie ma pamięci zegara, stacji i tp. Chociaż lekko jest podświetlane po wyłączeniu że stacyjki, jakby zasilanie było
zasilania wszędzie są tylko na tej kostce pod kopułką wtrysku nie ma masy ale zasilanie jest
Drugi czyli który
Dwa przekaźniki w skrzynce pod maską, nie te małe wąskie, a te kwadratowe, jest tak, że jeden obok drugiego na krawędzi skrzynki od strony pasa, jeden jest od zasilania strownika wtrysku, drugi pompy.
Kabel jest raczej na MAX 232 więc możesz dla testu zewrzeć linię RX z TX i powinno pojawić się echo w programie. MAX bierze zasilanie z OBD. Błąd nie wyskakuje bo komputer widzi port, czyli masz coś nie tak z laptopem.
Ale czego brakuje zasilania czy PWM?
Tak, to najprawdopodobniej "rezystor" elektroniczny tzw. jeż. Jest zamontowany w kanale powietrznym (musi być chłodzony), leć po przewodach od silnika to znajdziesz. Sprawdź czy masz zasilanie.
Na czarnym zasilającym cewkę przekaźnika jest prąd?
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
sprawdzenie zasilania w podobny sposób Tak, ...i sprawdzenie sterujących sygnałów "masy" wychodzących z ECU i dochodzących do elementów wykonawczych. Czyli, np: B3 - masa czujnika Halla przy ECU i przy samym czujniku ... ... i analogicznie pozostałe. zaświecenie się check engine jest uwarunkowane czy ECU da zasilanie na tą kontrolkę Nie, A5 - sterowanie...
Sprawdź jeszcze bezpiecznik F46 czy masz na nim napięcie. Jak masz napięcie to sprawdź zasilania i masę głównego przekaźnika , oraz sam przekaźnik.
Jaki alarm? Silicon-y potrafiły tak wariować, wystarczy odłączyć na chwilę zasilanie.
Brzęczyk zaczął brzęczeć po zgaszeniu światła i zamknięciu drzwi, bo "załapał" sobie "lewego" plusa poprzez włókno żarówki w podsufitce oraz "lewą" masę poprzez włókna żarówek postojowych. Rozwiązaniem tego problemu jest wpięcie kabelka od brzęczyka do przycisku w drzwiach poprzez diodę 1N4007 połączoną w szereg i katodą do zacisku przycisku w drzwiach....
Nie ruszaj żadnej śrubki. Szukaj braku zasilania na sygnał a nie wymyślasz. Skoro stuka to jest i przekaźnik tylko poprostu nie możesz go znaleźć.
To coś ci siekło na zasilaniu, bezpiecznik ,szczur, immo jakieś itd. Kontrolka i poszukaj.
Jak corsa diesel to zgnity bezpiecznik za akumulatorem.
Mogą a nawet są. Nic nie koduj, masz zakodowany prawidłowo. Inaczej w ogóle by nie odpalił. Twoim problemem jest szeroko pojęte zasilanie.
Czarny przewód w oplach z tych roczników to zasilanie 15, czyli + po zapłonie. Wygląda na to że brakuje na puszce immo zasilania po zapłonie. Na początek baypas przez żarówkę może być z pinu 9 i próba odpalenia, jak odpali szukasz gdzie jest problem na czarnym przewodzie.
To może ta syrenka nie ma własnego zasilania.
http://obrazki.elektroda.pl/7655845200_1... Wtyczka B pin 18 plus stały - czerwony przewód , pin 58 plus po zapłonie - czarny przewód masa chyba z obudowy sterownika bo na schemacie nie widzę.
O źle zaprojektowanych układach zasilania i odklocania w mt35e, te same objawy zaczynają się objawiać w seriach Exx, ja zawsze zaczynałem od świec, Ori ASO lub beru z rezystorem odkłócającym, potem cewka, w ostateczności rozrusznik. Iskrzenie komutatora potrafi także skutecznie zawiesić ECU. Te sterowniki szczególnie nie lubią rozruszników AS (choć...
Dobór głośników to szeroki temat-rzeka, ale co do ustawień to jest banał. O ile sam podłączałeś radio. Zasilanie radia masz podłączane na dwa kabelki czerwoni i żółty - jeden jest od czuwania - gdy radio jest wyłączone (wiec podtrzymywanie pamięci) a drugi (PERMANENT) - normalne zasilanie. Ja u siebie mam podłączone oba kabelki pod kabel idący bezpośrednio...
Prąd jest w oprawkach? Ja bym obstawial na zasniedzialłe oprawki czy kabel zgnity przy nich. Musisz szukać gdzie te kable lecą i sprawdzać. Sprawdź czy w bezpieczniku dochodzi prąd. Jak się nie uda znaleźć to może trzeba przeciągnąć kabel z zasilaniem z światła pozycyjnego tylnej lampy.
Więc nawet nie sprawdziłeś akumulatora i bezpieczników? Oj chłopie, więc do boju, jak nie masz miernika weź krótki przewód, dociśnij do jednego zacisku akumulatora, i przejedź po drugim drugim końcem po drugim zacisku. Jak nawet nie zaiskrzy znaczy że akumulator padł. I tą super niebezpieczną poradę nagradzamy przyciskiem ostrzeżenie. Jak masz miernik...
Nie rozwiązano
Naprawa zasilania
Najlepsza opcja to wyjąć panel i podłączyć go na krótko na stole pod akumulator. Zostawić na godzinę i obserwować. Wtedy będzie wiadomo czy problemem jest panel czy ginące zasilanie w aucie. Chyba że wolisz zaryzykować kupno panelu ale tak czy siak będziesz go wyciągał wiec warto go podłączyć na stole.
Zazwyczaj się rozpina kostkę/wtyczkę. Który rok , który czujnik , i o jakie zasilanie Ci chodzi ??
Raczej nie może być to wina radia. Co się dzieje z zasilaniem radia gdy wyłącza się?
radio potrzebuje kodów jak zostanie odłączone zasilanie, kluczyk tez działa
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Pal licho zasilanie bo wiadomo gdzie ale sygnały z komputera silnika to już trzeba mieć schematy Zasilanie to przewody min 6mm2 a reszta to pikuś.
Położenie bezpiecznika w gnieździe - dla prądu - nie ma istotnego znaczenia. Natomiast pozostałe symptomy wskazują na uszkodzone lub źle podłączone radio. Jeżeli samochód posiada instalację LPG, to również sterownik pobiera prąd, jeżeli zasilanie nie jest rozłączane przez stacyjkę. Proponuję obejrzeć filmik, który co nieco wyjaśni, w temacie podłączenia...
Witam. Transponder jest w kluczyku? Zasilanie cewki jest? Napisz co sprawdziłeś. Jak nie ma transpondera miga check engine. czujnik walu do sprawdzenia lub cewka w ecotec często padała cewka w\n.
Temat jest prosty,błąd na postoju to: kabel czujnik ECM Błąd po ruszeniu czy podczas jazdy to zły sygnał a więc: czujnik, odległość, łożysko. Pomiar prędkości w formie wykresu i zasilań na czujnikach a nie "łomów" Jak kupiłeś najtańszy od czajnika to właśnie tak będzie .
Corsa B. Tam do uruchomienia poza stałym zasilaniem potrzeba tylko plusa po stacyjce.
Do czego są te białe wtyczki ? wygląda na zasilanie modułu i gniazda haka .
Jak pisze że to zasilanie syreny to wyjmij i zobacz.
Jak nie podmieniałeś to podmień przekaźnik, sprawdź czy na pewno jest prawidłowy, sprawdź przewód zasilania od sterownika i masę do przekaźnika żarówką nie tylko multimetrem czy kontrolką , sprawdził bym jeszcze masę i zasilanie przy pompie paliwa pomimo że działa po podaniu zasilania na przekaźnik.
Podświetlenie włącza się po przekręceniu stacyjki, a nie po włączeniu świateł. Dlatego trzeba szukać np. przepalonego bezpiecznika zasilanego po stacyjce.
Zasilania sprawdzone? Masa sprawdzona? Zasilanie po włączeniu pozycyjnych sprawdzone?
a czujnik pol wału to nie łaska? stacyjka? zasilanie do ecu?
www.studio24.prv.pl
Sprawdź podłączenie przekaznika odcięcia zapłonu prawdopodobnie cewka przekaznika jest zasilana
Najprostrze do przeróbek to chyba z jakiś renówek i mercedesa A klasy ,gdzie potrzeba tylko sygnał ładowania alternatora i zasilanie .(wiem że nie na temat ale może :| )
To co mam zrobić by to zasilanie było Sprawdź czy do sterownika silnika dochodzi zasilanie i masa.
corsa zasilanie licznika zasilanie radia corsa corsa wymiana żarówka corsa
eminence odwrotka monter elektronik skrzynka bezpiecznik voyager
parkowanie silnika wycieraczki parkowanie silnika wycieraczki
Problemy z odpaleniem Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS Zmiana grafiki w systemie Opel Insignia DVD800