Sprawdze to w weekend i może podpowiem. 00 KMH to bieżąca prędkość pojazdu.Spróbuj w czasie jazdy mierzy do 53 KMH powyżej dodaje +.Zapalenie wszystkich segmentów to normalny test wyswietlacza.
Witam, mam pytanie. Jak przerobić instalację w Opel Corsa D Esytronik, na manual? Czyli jakie piny i gdzie zewrzeć, aby auto paliło z kluczyka, gdzie wpiąć światło cofania?
sprawdzić bezpieczniki oznaczone jako KL30.Nic innego.
Witam! Sprawdzałeś ustawienia w trybie serwisowym? Wejście w tryb: TV w Standby -->wysłać z pilota kolejno: lub 2 sposób: zewrzeć styki serwisowe
Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
tylko że nie wiem i nie mogę coś znaleźć który to przekaźnik i jak go zewrzeć na krutko Powinien być za schowkiem, tak jakby nad sterownikiem. Zwierasz te dwa piny w gniazdku, co odpowiadają stykom zwiernym przekaźnika.
Nie o to chodzi.podświetlenie pokręteł powinno być wyłączone jeśli światła sa wyłączone.Dlaczego świeci podgrzewanie tylknej szyby gdy jest faktycznie wyłączone.:D Bo podświetlanie jest po zapłonie a nie z pozycyjnych.P
Musisz sprawdzić czy jest masa i czy jest plus na wtyczce wentylatora jak włączysz zapłon i zewrzesz styki na wtyczce od czujnika w chłodnicy. Brakuje tam masy lub plusa i trzeba wiedzieć czego by znaleźć gdzie jest problem.
Przekaźnik K8 doprowadza dodatkowe napięcie zasilania do ECU (po włączeniu stacyjki) i jest sterowany wyprowadzeniem z ECU. Zwierając piny na przekaźniku k9 i k8 auto bez problemu odpala Czy wystarcza tylko zewrzeć jeden przekaźnik aby odpalało?
Po co robisz takie rzeźby? Już ktoś napisał, żeby zewrzeć wtyczkę czujnika na chłodnicy. Ma działać wtedy wentylator i już. Jak nie działa to szukasz w elektryce, jak działa podmienić czujnik na próbę. Jak nie pomoże to termostat, zapchana chłodnica, leży uszczelka itp. itd. To że był wąż zimny po dwudziestu minutach znaczy tyle co nic. Przy jakiej...
Kabel jest raczej na MAX 232 więc możesz dla testu zewrzeć linię RX z TX i powinno pojawić się echo w programie. MAX bierze zasilanie z OBD. Błąd nie wyskakuje bo komputer widzi port, czyli masz coś nie tak z laptopem.
Wygląda na typowe uszkodzenie alternatora.
Problem rozwiązany, działa na zmodyfikowanym wsadzie do epromki. wystarczyło zewrzeć pin 6 z 7 w immo i go w ogóle nie podłączać. Auto jeździ :)
Nie rozumiem dlaczego nikt tego nie wytłumaczył przecież przyczyna jest prosta ponieważ bezpiecznik F-18 20A zasila nie tylko zapalniczkę ale między innymi sterownik grzania świec.P
A jak je zewrzesz i światło się zapali, to jest uszkodzony ten włącznik.
Autodata tak podaje: 1 - ok 3V w 20°C, pin czujnika temperatury 2 - 12V zasilanie czujnika 3 - masa po zapłonie 4 - 5V zasilanie czujnika 5 -1,5V na wolnych obrotach, ok. 4,2V przy gwałtownym wciśnięciu gazu Co do gniazda to jest chyba OBD, więc nic się nie da zewrzeć, tylko komputer to odczyta.
Zdjąć wtyczkę z czujnika światła cofania na skrzyni biegów (nie trzeba kanału) , włączyć zapłon ,zewrzeć styki w wyciągniętej wtyczce lampa powinna zaświecić ,jeżeli tak to do wymiany czujnik.Powodzenia.
Tak się składa, że z alarmami nigdy nie wojowałem. Jak znajdę przewody immobilizera przy centralce alarmu, to je po prostu odciąć, czy jeszcze coś trzeba zewrzeć??
Witam. Zabrałem się z wymianę diod w radiu CD30 MP3 i gdy chciałem przetestować jak świeci niechcący zwarłem płytkę sterowania do obudowy. Efekt jest taki że radio się nie podświetla oraz na zegarach świeci mi się kontrolka z poduszką. Kupiłem nowe radio i gdy chciałem przetestować przed zalogowaniem okazało się że podświetlenie nowego radia działa...
Jutro od rana walki z corsa ciąg dalszy . Dam znać co z dodatkową masa . Na bezpiecznikach 6 i 18 mam normalnie 12 volt . Na przekaźniku k9! z tego co pamiętam na jednym pinie jest 12 v . Przekaźnik k8 normalnie cyka jak jest próbą odpalenia ( z opisu to przekaźnik rozrusznika ) Jak byś mi pokoleii rozpisał gdzie co ma się pojawić chodzi o napięcia...
To trzeba było tak napisać od razu w pierwszym poście. Stawiam na przebitą diodę w alternatorze lub inne problemy w jego obrębie.
Rozepnij klemy od aku. i je razem zewrzyj na 15-20 min.
Tam jest silnik 1.0 na jednopunktowym wtrysku eco tec. Swieci się cały czas kontrolka silnika a w momencie jazdy jak nacisnie sie mocniej na pedal gazu to wtedy spada moc silnika( tak go jakoś dławi) da sie tam sprawdzić kod błędu przez zwarzie styków w gnieździe diagnostycznym, a i gdzie jest to gniazdo i które zewrzeć. Ma ktoś kody błedów??
Zrobilo mi sie gdzieś zwarcie po podłączeniu klemy akumulator wytrzymuje 3 minuty (podłączone pare akumulatorów wiec nie wina akumulatora) alternatora tez nie, nie mam pojęcia gdzie szukac przyczyny
Bezpiecznik nr 18-20Amper żółty.P
Zdemontuj obudowę pod kierownicą( uwaga na wkręty z góry pod kołem kierownicy) i sprawdź , czy wychodzi napięcie ze styków. Jeśli nie to wymień cały zespół styków i nić nie kombinuj, bo w środku mogło coś się wysypać i może uszkodzić/zewrzeć inne styki. Koszty niewielkie 20-40zł zależnie od firmy/jakości.
Jeśli oryginalne radio z oryginalnymi papierami, to kod jest wpisany. Ale fakt, jak bardzo się boisz, to na czas wymiany akumulatora podepnij jakieś niezależne źródło prądu równolegle do akumulatora Wpięte np na zacisk prądowy rozrusznika, żeb się przewody nie plątały. Tylko wtedy trzeba bardzo uważać z klemami, żeby nie zrobić zwarcia.
o właśnie, trzeba zewrzeć i to na zapłonie włączonym, a powinien sam się włączyć przy około 98 stopni, najprawdopodobnie będzie do wymiany ten włącznik w chłodnicy
Zwarcie w wiązce lub bardziej sklejony przekaźnik
Wilgoć w złączu za tylną lewą lampą masz z powodu pęknięcia wężyka spryskiwacza szyby tylnej w przelotce gumowej. Tam też mogą być poprzerywane przewody instalacji klapy . Poza tym alarmista pewnie nie odseparował obwodów drzwi i klap diodami i wszystkie lampiony się zapalają.
a ma moze ktos jakies schematy czy jakies plany instalacji Sygnalu dzwiekowego gdzie muglbym szukac tego zwarcia.
Wtryskiwacz albo sterownik , lub uszkodzona (zwarta instalacja) .
Przesyłam zdjęcie gniazda diagnostycznego w moim Oplu. Mam nadzieję, że dobrze ponumerowałem styki. Z tego co się dowiedziałem, by wywołać kody migowe, trzeba zewrzeć styki nr 5 i 6, ale u mnie są tylko styki nr 3, 4, 5, 7, 16. Co gdy brakuje styku 6? 1046649
Bo niestety corsa miała zwarcie i część instalacji się spaliło i próbuje to doprowadzić jakoś do porządku
Sterownik trochę schowany ale masz tu podpowiedź. A1.9 http://obrazki.elektroda.pl/6429776100_1... Rozbierz go i tam w środku są takie sprężyste blaszki które od przeciążenia się odlutowują (taki rodzaj bezpiecznika), trzeba przylutować i dalej prąd leci do świec. Sprawdź świece pod kątem zwarcia.
Te zwarte punkty przy prawym przycisku były oryginalnie?
Wejście w serwis. Rozebrać pilot, zewrzeć dolny lewy ukryty przycisk. Ok zmiana plansz, dalej już widać na ekranie.
Witam, Dzięi za info. Właśnie. Czy bez obawy mogę zewrzeć przekaźnik pompy i próbować odpalić auto? Przecież pompa będzie pracować cały czas- a w tej początkowej fazie wyłacza się po sekundzie.. nie wiem sam..
Witam Zepsuł mi się już trzeci taki przełącznik (czy wyłącznik), objawy zawsze te same: przedni prawy kierunkowskaz w ogóle nie miga, a tylny miga słabo z bardzo dużą częstotliwością. Najczęściej ma to miejsce podczas upalnych dni - teraz cały czas ciepło i auto mam praktycznie nie do użytku. Może miał ktoś kiedyś podobny problem ? Da się ten przełącznik...
A świeci się teraz kontrolka "czek"? Błędy możesz odczytać za pomocą kodu błyskowego/migowego, są fajne opisy jak to zrobić, wystarczy zewrzeć zworką dwa piny w złączu OBD i odczytać miganie kontrolki. Ja w Corsa B 1.2 miałem taki problem z masą na silniku, wyczyść punkt masowy który jest po lewej stronie silnika (koło paska rozrządu) od strony ściany...
witam mam problem. kupilam auto tydzien temu corsa z 2001 r 5 dzwiowa silnik 1.2 benzyna ... a wiec w aucie bylo orginalne radio ktore sie tylko swiecilo ale nie dzialalo wiec kupilam nowe bo myslalam ze stre jest zepsute. wymienilam radio na nowe i juz auta nie odpalilam.. tak jakby padl akumulator... przyjechjal znajomy odpalil auto popatrzyl do radio...
Liebe Kolege SUPER,,,,,w mojej Corsie zanalazlem w gniezdzie zapalniczki jeden Eurocent ktory powodowal zwarcie ,nie funktionowalo Swiatla biegu wstecznego jak rownierz predkosciomierz, Problem Rozwiazany .jeszcze raz dziekuje . Pozdrowiam Teresja aus Mainz Niemcy.
iskry idą przy próbie podłączenia minusowej klemy do akumulatora( przy zwarciu)
Zwarcie wewnątrz rozrusznika!
Są jakieś błędy?
Sprawdź jaka jest charakterystyka czujnika poziomu przy pompce paliwa, to jest mechaniczny miernik oporowy, może się przetrzeć lub mieć zwarcia.
Jak pisał przedmówca w tym aucie są dwie (trzy?) niezależne sieci CAN (tak jak w Grande Punto) i do części modułów jest dostęp z jednej sieci, a do reszty - z drugiej. Gdyby alarm blokował którąkolwiek z tych sieci, auto z pewnością nie funkcjonowałoby normalnie. Nie wiem jak w Corsie ale w Punto enumerację modułów możesz zrobić tylko z sieci Body Komputera,...
Najpierw usuń zwarcie następnie sprawdz bezpieczniki.
A to dobre pytanie. 65 i 86 to sterowanie przekaźnika. Zazwyczaj plus pojawia się po stacyjce, więc podanie plusa na ten pin bezpośrednio nic nie uszkodzi. Jednak jeśli podasz plus na pin sterowany minusem przez ECU przy włączonym zapłonie lub np. otwartych drzwiach( które czasem też uruchamiają pompę paliwa} najprawdopodobniej uszkodzisz sterownik...
masy,masy skorodowane masy.pozdr.
Witam. Mam zamiar uruchomić "na sucho" (tzn bez włączania silnika) pompę paliwową. Otworzyłem odpowiednią klapę i na zdjęciu widzę kostkę z czterema przewodami - niebieski, dwie masy (brąz) i niebiesko-czerwony. http://obrazki.elektroda.net/86_12138066... Poniżej podaje fragment schematu, niestety tylko taka jakość jest możliwa http://obrazki.elektroda.net/31_12138067...
Schemat odnaleziony . Wynika z niego , że prąd podawany jest na przekaźnik a ten podaje je dalej dwoma parami przewodów na świece. U mnie właśnie pierwsza para ma usterkę . I co dalej ? Czyżby świeca nr2 robiła zwarcie ?
Na pewno to sprawdzę.Które przewody należało by zewrzeć ? Kiedy kluczyk jest w pozycji zapłon słychać załączenie przekaźnika.Gdzie jeszcze może leżeć usterka.Jeżeli nie uda mi się tego ''naprawić'' będę musiał jakoś dojechać stopem :cry:
No dobrze, to w takim razie chętnie popróbowałbym z odczytywaniem tych kodów migowych. Tylko prosiłbym kolegów, żeby mnie oświecili które styki mam zewrzeć, a do których podpiąć diodę (o której napisał SlaweK). I jeżeli ta metoda zadziała to przyjanmniej zczytam jakieś błędy, a jak nic nie będzie migać no to trzeba będzie szukać dalej.
Po zwarciu raczej brakuje Ci zasilania na czujnik...
Witam serdecznie, mam podobny problem z oświetleniem wnętrza,tyle że bezpieczniki są w porządku. Samochód stał pół roku, po odpaleniu silnika słychać było dziwne piszczenie podczas jakiejkolwiek operacji (nawet podczas ruszania kierownicą) po jakimś czasie piszczenie ustało a wraz z piszczeniem straciłem oświetlenie wnętrza :/ proszę o pomoc Dodano...
Masa masą ale są jeszcze zasilania. Pomyśl co tam jest, masa, chyba dwie linie 5v, zasilanie 12v i PWM dla silnika przepustnicy. Oscyloskop od bidy miernik w dłoń i sprawdzaj co się dzieje na tych liniach. Albo przepustnica leży albo wiązka gdzieś zwarta.
Jaki miał, taki założył............
Prawdopodobnie zwarcie w rozruszniku.
Chodzi ci o programy ze strony Doc-Scorpion.Istotnie są to dema,pełne wersje kosztują około 100$ za program.Są one już w Polsce,pojawiają się na Allegro.Ja je też mam.I powiem-nic szczegolnego.Program Multec moitor przypomina Windowsową nakładkę na Dos'owy minitor który służy do diagnostyki Poloneza MPI.Ogólnie Opel stosuje kilkanaście protokołów diagnostyki.Program...
Czujni wałka co : przerwa,brak sygnału ,zwarcie ,niewiarygodny sygnał? Ważne informacje.
Nie mogło Może akku po prostu rozładowałeś. Albo gdzies zwarcie / przerwę zrobiłes.
Stwierdziłeś zwarcie i naprawiłeś?
Jak tylko z przodu to jak obrotowy włącznik, jak on zapina stronę prawą ( przód i tył) i tak samo lewą-zaciski 58L i 58R Tak jest, przy poprawnej i sprawnej instalacji to nie możliwe w Golfach. Natomiast był gdzieś na necie taki temat ale pozycyjne z tyłu - powód: woda/wilgoć w złączu wiązki na podłodze, chyba Opel Corsa która w ogóle ma zwarte obwody...
Witam. Podam w jaki sposób sprawdzic czujnik Halla w samochodzie Audi 80. Byc może w Corsie i innych można sprawdzic w ten sam sposób. 1)przy włączonym zapłonie na zacisku 15 (+) cewki zapłonowej jest napięcie odpowiadajace napięciu akumulatora 2) sterownik zapłonu ( moduł) jest sprawny 3) przewód wysokiego napięcia łączący cewkę zapłonową z rozdzielaczem...
Ok jeśli tylko natrafię na tranzystor to zacznę od jego wymiany i zobaczymy co będzie dalej. Poprzedni właściciel mówił że TID nie działa od momentu gdy ktoś mu zakładał radio. Okazało się że TID miał wyrwane piny z gniazda i być może coś gdzieś zwarło.
Z uwagi na brak świateł cofania niedawno wymieniłem czujnik wkręcany w silnik. Światła się ponownie pojawiły i było wszystko OK. Kilka dni temu zaobserwowałem jednak ponowny brak świateł cofania. Okazało się, że jest spalony bezpiecznik. Niestety po wymianie bezpiecznik ponownie uległ uszkodzeniu (przepaleniu). Wygląda na to, że w układzie jest zwarcie....
Ma być 5v, masa i sygnał.I nie coś takiego tylko dobrze sprawdź.Napięcie 5v nie może spadać po podłączeniu czujnika.Albo problem z wiązką albo zwarcie wewnętrzne w czujniku.Masa też ma być dobra.
Wróżąc ze szklanej kuli stawiam na przepływkę.
Przy takim spalaniu to na pewno mieszanka jest zbyt bogata. Sprawdzałeś napięcie ładowania z alternatora? Dziwny jest objaw z tym radiem, możliwe że dioda w alternatorze jest uszkodzona i jest zwarta.
Usuń pozostałości cyny, jeśli jakieś są i podłącz zasilacz przez żarówkę minimum 100W (oczywiście zwykłą, nie LED). Żarówka powinna błysnąć, a potem może migać. Nie może natomiast się świecić ciągłym światłem. Jeśli NIE będzie świeciła, to możesz zewrzeć zielony kabelek do masy i sprawdzić czy zasilacz się uruchomi. Gdyby natomiast żarówka się zaświeciła...
Sprzęgło kompresora kręci się lekko bez oporów, ale się nie załącza. Tu nie ma elektrycznego sprzęgła, jest zawór sterujący ciśnieniem kompresora. Czynnik w klimie jest, jakie ciśnienie HP?
Wejście tel. mute zwarte do masy.
Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem - na forum nie znalazłem. Auto nie odpala, kręci ale nie pompa nie podaje paliwa na wtryskiwacze. Dzisiaj ciągnąłem auto na warsztat zaprzyjaźnionego amatora mechanika i podczas jazdy auto dawało się uruchomić na "zapych" ale wtedy, obroty były bardzo wysokie (ok 4 tyś), jak tylko obroty zmniejszyło się do ok...
Próbuj z tymi narzędziami (ty masz kontroler MW8209) z tej strony: http://flashboot.ru/index.php?name=Files... Opis jak zewrzeć nogi też tam jest - poczytaj także komentarze: http://flashboot.ru/index.php?name=News&...
Witam, Ostatnio miałem ten sam problem. Pewnego dnia wycieraczki staneły. Bezpiecznik non-stop sie przepalał. Wymieniłem silniczek i po problemie. Sugeruje drogą dedukcji eliminować krok po kroku wszystkie podejrzane elementy takie jak: mechanizm (zatercie), styki (przepalenie), silniczek (zwarcie??) Powodzenia
Byłem u mechanika zostałem zmuszony no niestety , mechanik znalazł usterkę przyczyna taśma w kierownicy zwarcie w złączu
Witam Dziękuje za pomoc. Szczęśliwie dojechałem do siebie - jednak usterki jeszcze nie usunąłem. W czasie drogi (jakieś 3,5h) wskaźnik dwa razy się podniósł - ale do wartości - moim zdaniem - błędnej - powinien wskazywać więcej (ale oczywiście nie jestem pewny ile paliwa zostało w baku) Mam pytanie: po wyciągnięciu tej plastykowej uszczelki, odkręcam...
Wygląda ze uszkodziłeś alternator.
kabel co idzie od prądnicy To ciekawostka masz prądnice , a nie alternator? Dodano po 2 Teraz przewód wczepiłem z powrotem można powiedzieć że przytrzasnąłem go klamrą. A sprawdziłeś czy ten kabel jest założony prawidłowo i nie robi nigdzie zwarcia ?
Nie szukaj zwarcia tylko brakującej ewidentnie masy.
Jeśli wymiana cewki pomaga choć na kilka tygodni to albo cewki wadliwe (może jakieś beznadziejne zamienniki?), albo coś kończy te cewki (kable, świece), tylko zapomniałem czy bardziej zużywa cewki zwarcie, czy też kompletny brak połączenia. Masz w aucie gaz?
Bo jest zwarcie.
Dziękuje wszystkim za pomoc. Przyczyną było zwarcie na przednich światłach. Pozdrawiam.
Bez porządnego programu diagnostycznego nie da rady
czyli kontrolka powinna się zapalić, a tu nic. Zapali się jak zewrzesz kabel czujnika do masy, minus tego jest taki, że jak zabraknie ciśnienia oleju i jednocześnie uszkodzi się przewód czujnika to nic Cię o tym fakcie nie poinformuje. Dodano po 2 Chciałbym żeby się wypowiedział ktoś, kto ma Corsę po 2009 roku. Napisz na forum fanatyków tego wynalazku...
Witam Bezpiecznik od radia w tym modelu rocznikowym jest w okolicach akumulatora(nad akumulatorem tak troche z tyłu)
co mogę powiedzieć-się naprawiło samo...pewnie do deszczu następnego będzie działało bez zarzutu jakieś zwarcie się robi gdzieś...
Szukałem dla Kolegi wskazówki, które to nogi trzeba zewrzeć (29-30?), a tu mi się trafił ciekawy opis postępowania: http://migera.ru/hard/usb/smi324 A tu sobie tłumacz: http://translate.google.com/?hl=pl#ru|pl...
Objawy jakby akumulator był zużyty albo nie łączył albo rozrusznik miał zwarcie wewnątrz do masy.
Immobilizer jest w BCM i ECU, bez komunikacji między tymi węzłami CAN nie uda się auta uruchomić. Nie patrz na przekaźniki, sprawdź czy zasilania na tych sterownikach pojawiają się i znikają wtedy kiedy powinny. nie mam połączenia między pinem 17 ECU a przekaźnikiem, ale wygląda jakby to było oryginalnie W złączy nie ma w ogóle pinu? Jeśli jest pin...
sprawdż ten czujnik możesz odpiąć w tyki na czujniku cieczy zobacz czy nie masz zwarcia w okolicy tego czujnika
Ale po co sie ma viper 555 skoro wiem że to działa bo to normalny mostek trójfazowy. POzatym wiele alternatorów jest skojarzonych w trójkąt a nie gwiazdę. Po wtóre nic tam nie robi zwarcia.
Dzięki Ci uprzejmie, jakiś baran demontował pompkę i rzucił przewody niezaizolowanie. Pozdrawiam. Dodano po 56 Zwarcie wtyku kompresora w bagażniku.
jak powiedział kolega matimon22, może być tylko zwarcie na wtrysku Żabka pisze co jej mucha na język przyniesie, sterownik hybryda nic tam nie naprawisz i nie zmienisz. Dla pewności odepnij komputer i zobacz czy zwarcie minie.
Zgadza się że zwarcie jest w alternatorze.P
To nie to. Prawdę powiedziawszy od początku byłem sceptyczny ale jako że czujnik kosztuje grosze to go wymieniłem. Jestem zdania że chodzi tu o ,,sprawy prądowe" ponieważ problem zaczął się mniej więcej gdy przypadkowo zrobiłem zwarcie w zapalniczce.
Witam, mam podobny problem. Corsa C '06. Dzisiaj zauważyłem dziwną pracę kierunkowskazów. Standardowo pikają z częstotliwością pik...pik...pik...pik a teraz nagle potrafią dwa razy szybciej. Nie ma znaczenia czy lewy kierunkowskaz czy prawy. W momencie przyśpieszonego "pikania" nie migają żarówki na zewnątrz lub migają z dużym opóźnieniem. Jak włączam...
Witam, mam problem z prawym migaczem, zachowuje się bardzo dziwnie, tzn. jego praca jest nieregularna i przerywa jego działanie, również zaczyna migać wtedy szybciej. Żarówki świecą raz na jakiś czas. Szczególnie gdy pada deszcz sytuacja się pogarasza. Czy winę może ponosić zalany olejem alternator? Czy zwarcie występuje gdzieś indziej?
Wcale bym się nie zdziwił jak by ktoś wsadził inne żarówki. Albo zwarcie w instalacji. albo i wszystko inne.
zewrzeć lodówka zewrzeć falownik zewrzeć zewrzeć corsa wymiana żarówka corsa
emulator android sterujacy samsung generator sygnału radiowego
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Ustawienie kanałków olejowych w popychaczach rolkowych Radmor 5412: Funkcje filtra FDP-02 w odbiorniku