Zdaniem mechanika jest zwarcie na instalacji
Bo niestety corsa miała zwarcie i część instalacji się spaliło i próbuje to doprowadzić jakoś do porządku
Światło stopu nie działa po wciśnięciu pedału hamulca, ale działa po wykręceniu lewej tylnej żarówki pozycyjnej. Co może być przyczyną?
Wilgoć w złączu za tylną lewą lampą masz z powodu pęknięcia wężyka spryskiwacza szyby tylnej w przelotce gumowej. Tam też mogą być poprzerywane przewody instalacji klapy . Poza tym alarmista pewnie nie odseparował obwodów drzwi i klap diodami i wszystkie lampiony się zapalają.
Prawdopodobnie zwarcie w rozruszniku.
Wcale bym się nie zdziwił jak by ktoś wsadził inne żarówki. Albo zwarcie w instalacji. albo i wszystko inne.
Odpiąć pompę i sprawdź, jeżeli bezpiecznik strzeli to zwarcie jest w pompie jeśli nie to czeka cię szukanie w instalacji.
Jak tylko z przodu to jak obrotowy włącznik, jak on zapina stronę prawą ( przód i tył) i tak samo lewą-zaciski 58L i 58R Tak jest, przy poprawnej i sprawnej instalacji to nie możliwe w Golfach. Natomiast był gdzieś na necie taki temat ale pozycyjne z tyłu - powód: woda/wilgoć w złączu wiązki na podłodze, chyba Opel Corsa która w ogóle ma zwarte obwody...
Wtryskiwacz albo sterownik , lub uszkodzona (zwarta instalacja) .
Możesz to sprawdzić w prosty sposób :Otóż odłącz to nowe radio od instalacji i eksploatuj samochód przez kilka dni ( wcześniej naładuj akumulator ). Jeśli potem będzie bezproblemowo to rzeczywiście radio może robić problem.
Witam.! Posiadam opel corsa b 94 rocznik. Kupilem radio Alpine CDA 9812RB oraz adapter iso. Podlaczylem przejsciowke do tej potrojnie zlaczonej kostki w oplu i do radia. ( dosyc ciasno ale jakos wsadzilem ) Zalaczam radio, wyswietlacz dziala wszystko ok, ale glosniki nie wydaja zadnego dzwieku. To znowu podlaczylem stare radio glosniki dzialaja, przy...
Przyczyną może być walnięty akumulator, lub instalacja gazowa (licznik elektryczny pojemności gazu), może tworzyć zwarcie. Gdyby elektrykowi się chciało znalazł by ten błąd przez te 3 dni.
Właśnie orygina boscha ale to raczej nie przyczyna sadu bo podłaczałem inna i to samo jest to wyglada ja by sie gdzies w instalacji zwarcie zrobiło bo jak przekaznik załaczy to zaraz bezpiecznik przepali sie ciekawi mnie co moze byc przyczyna???
Sylwia - mam pytanie - gdzie kupiłaś taki zestaw. Ja mam Corsę C z 2001 roku, poprzedni właściciel sam przerabiał manuale na elektryczne, ale zrobił to bardzo amatorsko, a wczoraj zrobiło mi się zwarcie w tej instalacji, więc jestem pod murem ustawiona. Otwiera mi się tylko szyba od strony kierowcy :( I może znacie kogoś kto mógłby mi taką instalację...
No cóż w takiej sytuacji nie pozostaje ci nic innego jak przejrzenie instalacji centralnego zamka.Z twojego opisu wynika że wygląda to na zwarcie którego przyczyną mogą być również siłowniki,ale na początek przyjrzałbym się przewodom w przelotkach drzwi.
Nie no, Panowie, rwę już włosy z głowy. Mam dokładnie ten sam problem. Wymontowałem i wymieniłem czujnik/termostat na chłodnicy i dupa zbita, nic nie pomogło. Zwarcie na krótko tego obwodu powoduje natychmiastowy start wentylatora, wpięcie go w termostat nie powoduje nic. Termostat jest nowy, gorący jak diabli, a nie załącza wentylatora ani-ani. Wziąłem...
Witam, mam pytanie. Jak przerobić instalację w Opel Corsa D Esytronik, na manual? Czyli jakie piny i gdzie zewrzeć, aby auto paliło z kluczyka, gdzie wpiąć światło cofania?
Proponuję wykorzystać do tego bezpiecznik 17(+ po stacyjce). Ten sam bezpiecznik zabezpiecza radio (można od niego poprowadzić instalację, jeśli jest). Stały + jest na 1 bezpieczniku, ale nie zachęcam do korzystania z niego, bo zwarcie w gnieździe załatwi od razu awaryjne, sygnał dźwiękowy i ośw wnętrza.
O, ciekawa usterka. Najlepiej podłączyć się z diagnozą do body computera i popatzreć co tam słychać w sprawie przeciwmgłowych, czy myśli że ma zapalone a jeżeli tak to dlaczego. Można by tez zrobic test el. wykonawczego dla tej kontrolki. Jeżeli tam nie ma nic podejżanego to do sprawdzenia czy w instalacji coś sie nie przywarło.. No i oczywiście body...
A da sie go jakoś sprawdzić przed wymianą żeby mieć pewność? Odczytując błędy z komputera. Kup sprawny używany lub jak masz od kogoś podmienić. Wczoraj rozładowałem akumulator próbami odpalania i po podłączeniu pod prostownik zauważyłem dziwną rzecz. Mianowicie wskazówka na prostowniku wariuje zaczyna od początku skali, skacze do końca, wraca do połowy...
Podłaczyłem właśnie do stanu przed przecięciem kabelka i nie włacza się TID jak włącze radio! Jutro odepne od kostki głośniki i podłącze na krótko jakiś, to wykluczy zwarcie w instalacji głośników. Dodano po 16 Podłaczyłem inne radio i wszystko w porządku jest... więc pewnie to wina radia, zbieg okoliczności, że właśnie się popsuło?
A nie masz w błędach informacji zwarcie do masy albo czegoś takiego? Może być tak że moduł oświetlenia zewnętrznego wykrył za duży pobór prądu(bo zwara) i odłączył jedną żarówkę, choć zdarzają się przypadki że i całą stronę może wyłączyć. Nowsze instalacje działają już trochę inaczej niż te starsze z przerywaczami.
Przeczytaj dokładnie instrukcję, może faktycznie radio ma coś wyciszone. Jeśli tutaj będzie wszystko w porządku to albo radio jest popsute albo jest problem z instalacją głośnikową, może kiedyś było już tam coś grzebane. Żeby sprawdzić radio to najprościej by było podłączyć pod jego wyjścia głośnikowe inny sprawny głośnik, kolumnę o oporności 4-8 Ω....
Dźwięk mogą uwalić dwie sprawy: problemy z zasilaniem lub, co teraz podejrzewam, usterka instalacji głośnikowej lub samego głośnika. Po prostu któryś przewód lub głośnik przywiera ci do masy. Uruchom radio i przejedź się po jakiś dziurach (czyli właściwie po każdej drodze), potrzaskaj drzwiami z głośnikami, "pomerdaj" wiązką. Usterka musi jakoś wyleźć....
zgadzam się pompa po przekręceniu kluczyka powinna pracować przez kilka sekund - ale nie pracuje i tu jest pies pogrzebany. odnośnie immobilajzera -matuli corsa to GOLAS i takowych wypasów nie posiada zastanawia mnie gdzie mogło być zwarcie ,,, ewentualnie co po drodze wysiadło takiego iż do pompy nie dochodzi napięcie pływak dostaje 10V i działa co...
Jak gruby i gdzie upala ? Może masz zwarcie na plusowym, albo brak dobrego połączenia masy na rozrusznik i duży prąd rozrusznika go upala, bo ciągnie masę przez przewód do budy ? Gdzie masz przykręcony przewód masowy, bezpośrednio do śruby rozrusznika, czy do skrzyni ? Przewód plusowy do skrzynek bezpieczników chyba jest cieńszy od masowych i to on...
Witaj ! Na początku sprawdź całą instalacje niestety dość żmudna praca ale Twoje objawy wskazują na przebicie/zwarcie gdzieś w układzie. Sprawdź również bezpiecznik na początku czy jest nie przepalony bo w takim przypadku mógł się przepalić. Daj znać czy udało Ci się znaleźć przyczynę i naprawić. Pozdrawiam !
Witam Załozyłem pare dni temu sobie instalacje gazową w Opel Corsa 1,2i 94r. Przez pierwszy dzień wszystko chodziło idealnie ale drugie dnia samochód mi zgasł w czasie jazdy na gazie i jak chciałem ponownie odpalic to zrobiło sie takie zwarcie ze wszystko się zresetowało (radio, datownik itp.) teraz jest tak że jak samochód przełaczy sie na gaz to chodzi...
Jak masz gdzieś zwarty can to też będzie ciemno bo zapłon jest w postaci cyfrowej . Możliwe też że woda w sterowniku może spowodować zwarcie magistrali can i uszkodzenie innych modułów . Ponieważ jest to magistrala to jeden segment zwarty uniemożliwia komunikację z innymi . Bez sterownika silnika ( po jego odpięciu ) powinieneś diagnozować resztę modułów...
, gdzie znajduje się ten sterownik pompy?? Pod pompą wtryskową,zamocowany na czterech śrubach "6",podpięty do instalacji jednym wtykiem.-czyli taki metalowy prostokąt przykręcony do bloku z jedną wtyczką...ps -od strony ściany grodziowej, na wysokości rozrusznika...uuf-wyczerpująco....? Dodano po 1 To są tylko cztery śruby,od góry je odkręcisz bez...
Nie dawno kupiłem sobie Corsę B 1.5TD i przez parę dni wszystko było w porządku. Dziś rano okazało się, że nie mogę zgasić silnika kluczykiem. Elektrozawór w pompie paliwowej jest sprawny (odłączenie kabla gasi silnik). Nie wygląda mi to też na uszkodzenie stacyjki ponieważ po wypięciu kostki silnik nadal pracuje a połączenia wewnętrzne sprawdzałem...
Nie mogę uruchomić silnika. Zajeżdżam do celu podrózy, unieruchamiam silnik i nie mogę go "odpalić" Diagnoza przy pomocy Techa - brak komunikacji sterownika silnika z immobiliserem. Jakiś warsztat wykonał następująca operację: wyciął linię nadzorująca tą komunikację w pamięci sterownika silnika, wtyczkę od "immo" odłączył. Silnik grał kilka dni i znów...
Witam Wygląda na to, że zasilacz w czasie wyłączania generuje przepięcie. Warystor w listwie zwiera te przepięcie na ułamek sekundy. To zwarcie (prąd zwarciowy) pobudza wyłącznik instalacyjny. Wina jest zasilacza i instalacji. Zasilacz nie powinien generować tak dużego przepięcia, instalacja obwodów gniazd powinna być przewodem Cu 2,5 mm² i zabezpieczona...
Zdjęcia są na moim koncie na imageshack-u, z którego korzystam od jakiegoś czasu więc nie powinny zniknąć same z siebie, ale jeżeli taki jest wymóg to edytuję post i umieszczę je na serwerze elektrody. Zasilacz raczej nie jest tu winny, jest to Corsair HX620, sprawdzony po całym zdarzeniu i jest sprawny. Posiadam "stację lutowniczą" PT 803, jednak nie...
Corsa D po uderzeniu zwarcia w instalacji doprowadziły do powypalania ścieżek w sterowniku silnika. Zwarcia naprawione auto odpala ale jest problem ze sterowaniem klimatyzacji wiatraków itp. Chciałbym zamontować drugi sterownik jednak nie znam do niego pinu. Sterownik MAGNETI-MARELLI myślałem żeby przelutować M58BW016 ale nie jestem pewny czy sama pamięć...
Wcześniej miałem problem że po instalowaniu Mozilli pojawiał niebieski ekran i oznaczało uszkodzenie sterowniki od karty graficznej i niestety nie mogę zainstalować sterowniki do karty. Więc reinstalacja systemu. Po załadowaniu i kończeniu instalacji i restarcie komputera pojawia okienko ładowanie systemu i potem czarny ekran i nic nie dzieje. Wcześniej...
Nie i immo to też błędy trop jeśli pompka paliwa pracuje.. Masz albo zwartą cewkę we wtryskiwaczu i sterownik wyłącza driver, albo ubity sam driver w sterowniku. Albo zwyczajnie zgniłą instalację elektryczną.
Bez multimera odepnij zasilacz od PC i go włącz zwierając zielony z czarnym w kostce 24pin. Wentylator w nim powinien ruszyć. Jeśli jest półpasywny to i tak powinieneś usłyszeć że się włącza. Po takich zanikach zasilania wszystko może się stać. Tym bardziej że to zanik nie był tylko zwarcie w instalacji. Zero jakiejkolwiek reakcji zasilacza po zwarciu...
https://obrazki.elektroda.pl/9272556200_... Spodziewam się, iż pod tym artykułem rozpęta się prawdziwa burza. Dlaczego? Bo będę pisał o rzeczach EKSTREMALNIE NIEBEZPIECZNYCH . Będzie więc o pomiarach, które są groźne dla życia, zdrowia i sprzętu. Będzie mowa o metodologii poprawnej, którą polecają eksperci na Elektrodzie (co nie oznacza,...
Witam serdecznie, Otóż, złożyłem komputer i cóż, nie działa... Ale po kolei. Konfiguracja: Płyta: Asus Z87 Deluxe (LGA 1150) CPU: Intel i7 4770K Chłodzenie: Noctua U14S RAM: 2x 8GB Corsair Vengeance Black Pro 1866MHz GPU: Asus GeForce 770 GTX OC PSU: Fractal Design Newton R3 SSD: Samsung 830 Obudowa: Corsair Graphite 600T Problem. Po złożeniu całości,...
Witam Tutaj moja sytuacja elektryczna bo to ważne: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Mam naprawdę dziwny problem. Kiedy tylko włączam/wyłączam jakiś dźwięk, słyszę takie pyknięcie/trzask. Dzieje się to np. kiedy klikam windowsową ikonkę dźwięku w prawym dolnym rogu, a potem szybko...
corsa zwarcie corsa instalacji zwarcie corsa
bezpiecznik termiczny bateria skracania muzyki wariuje pokrętło
Problemy z kalibracją tablicy myBoard - przyczyny i rozwiązania Pralka Amica wybija różnicówkę przy włączeniu - przyczyny i diagnostyka