4 cylinder/diesel/ M47
czy alternator przestanie ładować po odłączeniu wzbudzenia przy pracującym silniku Nie, nie przestanie ładować, chyba że znacznie spadną obroty silnika. Jest to mały, prosty 20A alternator Zrób mu zdjęcie, jest szansa, że taki maluch jest samowzbudny
https://www.lllparts.co.uk/product/audi-...
C7 w tych pieniadzach to chyba z przebiegiem 500tys + Aczkolwiek fajne auta pod warunkiem ze ma 4 cylindry w dieslu i manuala.
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Intercooler jest po to zamontowany, żeby chłodził powietrze wchodzące do cylindrów. Dieslowi na rękę zimne powietrze, więc zasłaniając intercooler pogarszasz sprawę. Czy to jest akurat przyczyną, nie wiem, sprawdź. Po co w ogóle zasłaniałeś intercooler dyktą, co miało to na celu wg. Ciebie?
Czy po podpięciu pod komputer jest możliwość sprawdzenia właśnie tego ciśnienia na cylindrach?
Tylko nie pisz że do 5-cylindrów diesla potrzebne będzie mniej energii silnika niż do 2 cylindrów malczana pracujących razem...
Tak można zastosować dowolny kompresor od aut grypy Vag od 2004 do 2014 co najmniej. Golf v, vi, toledo, Altea, octavia, passat b6 B7. Silnik benzynowy czy diesel 4 cylindry. Rozstaw taki sam.
Wpisz inny kod, z głowy. Potem wprowadź swój poprawny z wtryskiwacza.
Można (jak dawniej zalecali)dać trochę oleju do cylindrów i obrócić wałem.
Ford 2.2 diesel tez
W tym przypadku kodowanie nie ma tu nic do tego/ 04140 - aktywna kontrolka płynu spryskiwaczy, ustawienia dla Europy, silnik 4 cylindry, diesel. Najprawdopodobniej uszkodzony licznik.
Diesel ,benzyna ,LPG? który silnik. Generalnie w benzynach jest to objaw lewego powietrza czasem słabszej kompresji na którymś cylindrze. W dieslu nierównych dawek na wtryskach ,słabej dwumasy.
Uboga mieszanka spala się wolniej, stąd wyższa temperatura. Azot nie jest łatwo spalić potrzebna jest wysoka temperatura. W normalnych benzyniakach problem NOX praktycznie nie istnieje, bo one nie mają nadmiaru tlenu w spalinach, jedynie w tych na bezpośrednim wtrysku i w dieslach.
Ano pewnie masz gdzieś tzw gruby błąd. Czyli np zamienione króćce pompy z wtryskiwaczami. Nie wiemy jaka jest pompa wtryskowa. Rozumiem, że nie ma sensu pouczanie o zasadach ustawiania wtrysku, ale taki gruby błąd potrafi ujść uwadze, szczególnie przy trzech cylindrach.
Witam Silnik Hatz1B20, jeden cylinder, diesel, pracuje w agregacie prądotwórczym. Uruchamia się, ale traci moc i wali czarnym dymem z tłumika. Pod obciążeniem agregatu jest najgorzej. Może jakaś dobra dusza podejrzewa jakie mogą być przyczyny.
Witam , volvo v60 2.0 z 2015 r , 181KM, cztery cylindry diesel, kompletnie i nagle stracił moc. Nie dało się nawet zjechać z ulicy. Mechanik wraz z komputerem wskazali zawór EGR. numer 31422315. Co można z tym zrobić ? Czyszczenie , regeneracja czy tylko wymiana na nowy? Pozdrawiam Michał
P025614 Fuel Injector Diesel Injector Short to ground or open P020213 Cylinder 2 injector "A" Open circuit
To zależy od wyposażenia i strefy klimatycznej a nie od widzimisię userów elektrody czy Pana w sklepie. Strefa klimatyczna W Polsce ,wyposażenie standard, 6 cylindrów diesel . Częsty rozruch . Dlatego pytam , jego konstrukcja jest zbyteczna ,czy ma znaczenie.
Witam Diesel to tylko 2 cylindry 4-suwowy(na wtrysku), no chyba, że chodzi o Diesel 1 cylindrowy 2-suwowy( chyba bez wtrysku). Cylinder raczej nie gładki mikro bruzdy bo smarowanie musi być, ja raz na YouTube widziałem silniczek Diesla 0.01cc chodzi jak mucha, albo benzynowy też jest. Pozdrawiam.
Pytanie jak w temacie, silnik 3.0 diesel 5 cylindrów.
Witam. Trafiło do mnie ww cudo które nie grzeje świec żarowych i oczywiście przez to nie zapala. Silnik produkcji Kubota 2 cylindry diesel 2012r. W aucie brakuje też fabrycznego pilota być może to on rozbraja jakiś fabryczny immobilizer i przez to nie grzeje świec? Chętnie bym to przerobił ale niestety nie wiem gdzie jest przekaźnik który steruje czasem...
Gdy pojawiły mi się stuki to akurat była pora na rozrząd .Pojechałem do mechanika który założył tak samo dalej były stuki.Gadał o panewce. I zbył mnie .Stuki były w okolicach 4 cylindra .Pojechałem do serwisu diesla i poza kolejnością i podwójnej zapłacie .Rozebrał ustawił i nastała cisza.Poprzedni mechanik stwierdził że to nie możliwe kasy nie oddał...
Albo mechanik plecie głupoty albo ty coś przekreciłeś. Uszkodzona usczelka albo pęknięta głowica nie jest wstanie zablokować odpalania. Tylko jakby się nalało do cylindra i pech chciał że akurat jak stał w suwie pracy lub ssania ,wtedy jest tzw hydrolock czyli zablokowanie wału bo nie jest wstanie sprężyć cieczy. Ale wtedy wał stoi deba ( w jedną stronę)....
Jak obiecałem w poprzednim temacie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... że jak zacznę budowę nowego traktorka to założę nowy temat. Więc do rzeczy traktorek ma być 4x4 i gabaryty zbliżone do Kubota ,Yanmar. Do zbudowania użyłem: 1- silnik Yanmar Tk 3.68 try cylindry diesel z chłodni naczepowej 2- skrzynia biegów z reduktorem z samochodu...
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Sprawdź jakie ciśnienie masz w cylindrach i czy wtryski nie leją.
Wpisz mu prawidłową stronę kodową z Vag-a. Wartości do strony kodowej są dostępne w programie ELSA - różne w zależności od rodzaju skrzyni biegów, rodzaju cylindrów, wyposażenia, silnik beznynowy czy diesel itp ... I będziesz miał po kłopocie. Pozdrawiam Repa
Witam, Zmieniłem silnik z 6 cylindrowego, na 4 cylindrowy. Zegary zostały stare. Oba silniki dają sygnał na obrotomierz z alternatora (diesel). Co zrobić, aby wskazania obrotomierza były prawidłowe? Aktualnie je zaniża. Obrotomierz VDO z nissana patrola y60 2.8td. Zmieniałeś tylko silnik czy alternator też?
Na internecie podają to w ten sposób: Injector Circuit Open / Shorted - (Cylinder No.5) Tylko samochód ma 4 cylindry, najlepiej podłączyć się dedykowanym diagnoskopem czyli Lexia.
No można zawsze coś pokombinować, ale ja odpowiedam na drugą cześć pytania, niedrogi obrotomierz to można zakupić zestawy nawet do samodzielnego montażu (chyba Ustka produkuje), są uniwersalne, benzyna diesel, i ilość cylindrów nawet zworką można przestawić. kiedyś bawiłem się w montaZ takiego urządzonka bo dobry znajomy mi przyniósł, i nawet działało,...
sprawdzic czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy,sprawdzic cisnienie na cylindrach
Tak jak Michał mówi. Jak jeden cylinder to tłok w gmp i obie przeciwwagi mają się pokrywać.
A może zwyczajnie silnik "konsumuje"olej. Obawiam się, że głowica "w górę" i diagnostyka tłoków, głowicy itp. Warto sprawdzić kompresję na cylindrach.
Uważam, że wpływ na złą pracę silnika ma spora różnica ciśnienia w jednym z cylindrów - w dieslu jest to bardzo istotne.
Ja nie wiem czy ta kompresja jak na silnik diesla jest taka dobra. Szczegolnie ta roznica pomiedzy cylindrami.
Wpierw odczytaj konfigurację, albo zrób test zegarów. zeimp deskę ustawiasz silnik 4 cylindry, 6 cylindrów i diesel.
Ja tu słyszę że silnik nadaje się do remontu, chodzi jak Diesel... Łożyska wału korbowego do wymiany. Cylinder i tłok nowy chiński za 50 zł? Przed jego wymianą było to samo? Wydech drożny? Objawy wskazują na ubogą mieszankę lub nieszczelny filtr powietrza.
Jaka kompresje powinien miec silnik po regeneracji na cylindrach?
http://workshop-manuals.com/volkswagen/g... Wartości masz w normie to turbo to ktoś robił raczej w turbinie problem
W instrukcji jest napisane, żeby ustawić dowolnie wybrany cylinder w gmp. Będziesz wiedział, który to, bo - tak jak wspomniałeś - krzywki wałka tego cylindra będą w w takiej pozycji, że żaden zawór nad nim nie będzie otwarty. Regulujesz luz, obracasz wałem korbowym o 180° i regulujesz luz na drugim cylindrze. Wartość luzu jest taka sama dla obu zaworów.
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Witam posiadam volvo xc60 2011r z silnikiem diesla 2.0 km silnik ma 5 cylindrów poszukuje kodu silnika gdzie go szukać bo nigdzie nie mogę znaleźć
Sprawdź kolego wtryskiwacze, świece czy grzeją i ciśnienie na cylindrach.
Czyli można przypuszczać że głowica ogarnięta. Albo podparte zawory albo już pokrzywione.
Po odpaleniu chodzi normalnie Świece sprawdzałem kontrolka. Nie dymi nie trzęsie, tylko ten drugi cylinder mnie trochę zadziwił ze po wyciagnięciu pompowtrysku diesel leje sie ciurkiem do cylindra. Czy auto sie przez to zapowietrza czy raczej to wina czegoś innego? Dzieki i pozdrawiam[/spoiler]
ja bym zaczął od zlokalizowania tych stuków .wydaje się że nie pali na wszystkie cylindry ,,,chodzi jak diesel ,,,.czyli nierówno nie wchodzi na obroty .
Żeby nie oprzeć zaworów o tłoki po prostu przekręć wałem tyle żeby tłok opadł jakieś 1,5 - 2cm od GMP na operowym cylindrze. Kwoku, zlituj się - to nie diesel. Śmiem twierdzić, że temu silnikowi niewiele brakuje, żeby być bezkolizyjnym - tłoki spotkają się z zaworami tylko przy ich maksymalnym otwarciu, jeśli w ogóle.
Witam Mam podobny problem z moim caddy ten sam model i silnik, długo kręci aż zapali. Wyciagnalem wtryski i zdziwiło mnie ze na drugim cylindrze (od strony paska rozrządu) diesel leci ciurkiem do cylindra. Czy kos moze mi powiedziec czy to normalne, a jesli nie to jak moge na to zaradzić? Dziękuje za rady
Świece żarowe popalone i dopóki się nie nagrzeje chodzi na 2 albo 3 cylindry
Panewki Głowne Wał: Sruby moga zostac stare 1.45 NM 2.85NM Panewki Korbowodu: Sruby moga zostac stare 1.25 NM 2. 90 stopni Głowica: Nowe Sruby ! Maksymalna dlugosc srub 161 mm Etapy: 1.15NM 2.30NM 3.95stopni 4.95 stopni 5.95 stopni Pompa jezeli smog jest czysty i nie zaklejony to bedzie dzialac. Sprawdz Cisnienie oleju po zlozeniu ma byc 3,4 bar przy...
Adaptacja wtryskiwaczy robiona kilkakrotne. Porownanie ilosciowe paliwa bez wiekszych odchylek. Moze i dwumasa ale mam wrażenie jakby szarpnecie silnika bylo przez brak zaplonu jednego cylindra.
Witam chcialbym wiedziec jakie jest cisnienie w cylindrach w toyocie corolli 1.8 diesel.poniewaz ciezko pali na cieplym Z gory dziekuje
Witam chciałbmym sie dowiedziec jakie jest cisnienie w cylindrach w toyocie corolli 1.8 diesel.poniewaz ciezko pali na cieplym. Z gory dziekuje
Wymieniasz wszystko na około a nie sprawdzasz najważniejszego czyli kompresji na cylindrach co w dieslu ma kluczowe znaczenie
Ustawić na podstawie znaków na kołach pasowych, oraz znaków na pasku. Gdy znaki na kołach zębatych pokrywają się ze znakami na obudowie- wtedy tłok pierwszego cylindra znajduje się w GMP
https://workshop-manuals.com/volkswagen/... Najszczęściej jak się uszkadza to płaszcz pomiędzy kanałem spalin a cieczy chłodzącej, i płyn idzie do spalin.....
W artykule: http://www.slcj.uw.edu.pl/htrp/Prezentac... na stronie 13 jest opisane jakie warunki trzeba spelnić aby cząsteczka wody rozpadła się na wodór i tlen. Nie ma opcji żeby je spełnić wewnątrz cylindra silnika Diesla.
Z jednej strony pojawiają się większe trudy ssania, ale z drugiej strony są mniejsze straty na sprężanie niepotrzebnego nadmiaru wiatru. Idąc dalej jak ciśnienie sprężania jest mniejsze to i ciśnienie gazów po zapłonie paliwa będzie niższe. Nie ma zbędnego czy niepotrzebnego powietrza w cylindrze w dieslu! Mniej powietrza, to mniejsze sprężanie - nie...
Pod prędkościomierzem masz indeks K i cyferki muszą się zgadzać z twoim starym licznikiem bo inaczej będzie przekłamanie prędkości. Czyli kupujesz licznik z obrotomierzem i licznikiem na linkę z indeksem zgodnym z twoim starym licznikiem. Jedynie wersją 1.0 miała inny obrotomierz (3 cylindry) i diesle.
bo i nie jest podawane powietrze do cylindrów Naprawdę? W dieslu?
Akumulator za słaby to tego motorku , ładowanie też za słabe powinno być na odpalonym silniku 14,2 - 14,4 . Sprawdź ciśnienie w cylindrach ,
Przy 6mm kamera musi być w uchwycie, a nie w końcówce sondy więc ciężko będzie znaleźć coś w tej cenie. Mam analogowy endoskop z taką 6mm końcówką, ale niestety przy zaglądaniu do cylindra g... widać (za słabe oświetlenie), więc odradzam. Drugi, cyfrowy 8mm endoskop już ma kamerę i ledy w końcówce więc jakość obrazu zdecydowanie lepsza, niestety do...
Jak silnik nie pracuje nie ma smarowania ani na wał (z pompy), ani na tłoki (rozbryzgowe ). Zamoczyć tłoki w ropie (dieslu ) , sprawdzić czy pierścienie "odpuściły ".Zamoczyć tłoki w oleju . Przetrzeć cylindry papierkiem powyżej 1000 na olej . Wytrzeć cylindry ręcznikiem lub papierkiem do D.... Posmarować gary "oliwką" . Włożyć tłoki nie łamiąc pierścieni....
Masz schemat .... Opis : ENG9U754-C13 Silnik G9U 754, EDC 15 C13 SEN_WATER Włącznik - poziom wody, filtr paliwa Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail K18 Przekaźnik układu sterowania silnikiem B35 Czujnik wałka rozrządu S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B90 Czujnik ciśnienia doładowania Y28.1 Wtryskiwacz, cylinder...
Mniejsza awaryjność? Przeleć po tym silniku myjką, zostaw pod chmurką i po nim. Druga sprawa to moc. W takiej maszynie ważny jest moment obrotowy. Diesel jest bezawaryjny, ma duży moment co jest najważniejsze, duża masa wirujących elementów jak wał, koło zamachowe pomaga w ruszaniu, wolniej spadnie z obrotów obciążając silnik coraz mocniej. Nie wspominając...
Mega jakość... :D Z tego, co słychać to jakby na trzy cylindry chodził...
88 rok, scorpio i 300tys.... :) a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... w lecie diesel zapali jak bedzie miał nawet 22atm na cylindrze ale w zimie przy takich mrozach jak obecnie to 30atm to troche mało ! sprawdz kolego wpierw stopien sprezania w cylindrach w takim roczniku a potem szukaj dalej,...
Po prostu dziadek się przegrzewa i od temperatury w cylindrach robi się ..... diesel :D czyli silnik z zapłonem samoczynnym Miałem coś takiego w maluchu :D :D :D.............. Pozdr.J.
Nie trzeba, podłącz amperomierz w szereg do plusa aku na zakres 20A i zmierz ile świeca bierze.Każdą oddzielnie więc musisz odpiąć listwę wspólną Jeśli brak takiego amperomierza to proponuję podłączyć w szereg ze świecą żarówkę 21W (taką jak od kierunku). Jeśli się zaświeci, to jest przejście na świecy. Czynność należy powtórzyć dla każdego cylindra.
400 stopni? http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engi... When a gas is compressed, its temperature rises (see the combined gas law); a diesel engine uses this property to ignite the fuel. Air is drawn into the cylinder of a diesel engine and compressed by the rising piston at a much higher compression ratio than for a spark-ignition engine, up to 25:1....
witam. potrzebna jest mi wiedza na temat sposobu i siły z jaką dokręc ana jest głowica w silniku koparki Yanmar B15 rok prod. 1995. silnik diesla ,3 cylindry. za wszelkie informacje z góry dziękuję.
Może warto pomyśleć nad kontrolą stanu gładzi cylindrów i wymianą pierścieni?
Korzystając z oryginalnej głowicy trzeba byłoby zrezygnować z oryginalnych zaworów a założyć płytkowe na dolocie i wylocie z każdego cylindra. Wtedy problemy opisane przez kolegę w poście wyżej byłyby nieistotne.
Witam! Wybacz, ale w Twojej wypowiedzi jest sporo nieścisłości. Czy to ma być pomiar prędkości obrotowej silnika, jakiego (dwusuw, czterosuw, diesel, cylindry- 2,3,4,5,6 itd.,), czy pomiar prędkości samochodu ? Cześć!
Są w handlu specjalne przyrządy do pomiaru ciśnienia sprężania, w dwóch wersjach do benzyniaków i diesli. Wkręcasz w otwór świecy końcówkę takiego przyrządu w przyp. beznzynowca, lub w miejsce wtryskiwacza w dieslu, naciskasz przycisk, włacza ci się rozrusznik i na czytniku rysuje się ładny wydruk, po kolei z każdego cylindra. Do diesla, mam pod ręką,...
Dzień dobry. Poszukuję instrukcji obsługi do agregatu prądotwórczego Genezo II DG12000E Jest to agregat o mocy 12kVA, napędzany dwucylindrowym silnikiem Diesla. Agregat kupiłem jako używany, a w komplecie nic - niestety - nie dostałem. Czy ktoś orientuje się, jaki należy stosować tam olej (poprzedni właściciel lał 15W40) i jak często trzeba go wymieniać? Od...
Mimo wszystko policz sobie, kiedy zamortyzuje ci się zakup silnika diesla. Małe diesle - 400 ccm/3 cylindry/4KW są montowane w mikrosamochodach Aixan.
ciśnienie sprawdzone na cylindrach :idea:
Przecież to całkiem inny tłok, wygląda jak od diesla, to w życiu nie zadziała.
Zbyt duża ilość sadzy - czyli tłustej mazi, zawierającej węgiel z niecałkowitego spalania i nie spalone paliwo - czyli sumarycznie zbyt dużo go idzie w cylindry. Kopci każdy diesel - wynika to z natury jego działania, jednak w tych sprawnych, w wydechu jest sucho i nie ma narostu nagaru. Wyjściem jest przepatrzenie wszelkich możliwych parametrów wtrysku,...
Kanal 45 wartosci: 1 - zwykly olej 2 - long life benzyna 3 - long life diesel 6 cylindrowy 4 - long life diesel 3/4 cylindry Czyli idac za ciosem (diesel 3/4cyl) powinienes miec (wg tej tabelki): 42: 00015 43: 00050 44: 00730 45: 4 Moze tak sprobuj. A co na to mowia na forum audi (audiklub)
Wiesz co się stanie jak odpalisz silnik po takiej próbie z paliwem w cylindrach?
W Vag'u 17-instruments, 07-recode i w pierwszym polu: XX140 1- Europa,4- 4 cylindry, 0- diesel) XX to suma liczb wyposazenia dodatkowego, tj.: 01-wskaznik zuzycia okladzin hamulcow 02-wstaznik o braku zapiecia pasow bezp 04-wskaznik niskiego poziomu plynu w spryskiwaczu 16-navi czyli jak chcesz miec wskaznik zuzycia okladzin hamulcow i wskaznik niskiego...
sprawdzić ciśnienie tłoczenia pompy wtryskowej - obstawiam wytartą już głowiczkę pompy wtryskowej (tylko wymiana), sprawdź też sprężanie na cylindrach.
Witam, Jestem posiadaczem Volvo V40 D2 1.6 Diesel z problemem ciśnienia w układzie chłodzenia. Auto było naprawiane na zaprzyjaźnionym warsztacie wymieniona została uszczelka pod głowica sprawdzona była chłodnica spalin lecz problem nadal występuje. Czy problem może być pęknięcie tuleji cylindra? Pozdrawiam serdecznie
Przecież chyba tłumaczył, jak działa zapłon w silniku diesla? Chodzi o doprowadzenie paliwa w momencie najwyżej temperatury w cylindrze, związanej z przemianą adiabatyczną.
Witam . Tak jak w tytule mojego pytania . Samochód volvo v60 2.0 diesel 4 cylindry 190 km , dwie turbiny . Kompletny brak mocy na niskich obrotach . Tak jakby mała turbina wogóle nie chodziła . Dodam że auto stało ok roku nieużywane
Jest podejrzenie że nie zapala na wszystkie cylindry, lub świeca żarowa nie grzeje na którym cylindrze, podłącz program .
okej nie zamierzam się upierać tylko dziwi mnie fakt iż silnik pracuje na tym cylindrze a z tego co wiem to diesel jest czuły na domieszki zwłaszcza nielubi oleju w cylindrze
Problem jest jak zwykle ten sam ,sprawdzć cisnienie w cylindrach ,wtryski ,świece żarowe , kąt wtrysku ustawić to tak na wstępie ,potem zostaje już tylko pompa :idea: :cry:
no niestety... przepustnice na kazdym kanale dolotowym sie znajduja w tym silniku... i wszystko jest ok do momentu gdy ktoras znich nie zapała checia "zmiany" miejsca -najczesciej w stone cylindra... :(
O technologiach wtrysku i zapłonu fazowego nie wspomnę. A coś więcej na ten temat ? To tak apropos powyższych rozważań - poczytaj sobie co w dieslach daje wtrysk kilkufazowy, czy dwie świece w cylindrze benzyniaków.
Na pewno zawiesza się bądz leje któryś wtryskiwacz.Niebieski dym bo wtedy nie spala oleju napędowego,a silnikiem rzuca bo automatycznie wtedy nie pali na któryś cylinder.
Czyli silnik był projektowany za zasilanie "bele czym", tak jak silnik w Warszawie Pobiedzie, który mógł chodzić na paliwo nieetylizowane. Nie znam mocy tego silnika, ale może łatwo dało by się dopasować do tej prądnicy jakiś inny silnik, choćby z malucha lub innego małego pojazdu? A jeśli ma być diesel, to wiem, że w któryś multicarach był stosowany...
Ten charakterystyczny klekot pochodzi ze spalania detonacyjnego. W silniku benzynowym najpierw przygotowywana jest mieszanka która dopiero potem, jak już wszystko jest ładnie wymieszane w cylindrze jest zapalana. Natomiast w dieslu zapłon następuje równocześnie z wtryskiem, a więc w objętości cylindra stężenie paliwa jest różne co nie ułatwia zapanowania...
Silnik jest podłączony bezpośrednio do agregatu silnik lombardini 3 cylindry chyba 2.0 cm3.diesel.1500 obr.m ,na prądnicy tabliczka jest nieczytelna widać jest NEWAGE .
Serio sądzisz że ciśnienie w cylindrze nie przepchnie przez pęknięcie do układu chłodzenia niespalonego paliwa? Żeby było jasne nie znam tego silnika i jego kruczków, opieram się ogólnie na dieslach. A skąd w cylindrze niespalone paliwo w fazie ciekłej?Musiało by nie być ciśnienia i wtrysk sobie pylić od tak.A jak nie ma ciśnienia to jak na siłę go...
może to być spowodowane brakiem synchronizacji rozrządu, kiedyś na szybkiego wymieniłem w citroenie i były podobne objawy.
diesel cylinder błąd zapłon cylinder cylinder błąd zapłonu cylinder cylinder
szczotka bosch oryginalny antena symetryzator wykonać obciążenie procesor laptop
Jak wyłączyć funkcję "Koniec za" w pralce Bosch WAB20264PL? Odpowiedzialność za skrzynki elektryczne w bloku