Witam samochód od jakiegoś czasu wywala płyn z chłodnicy do wyrównawczego zbiornika dało się jeździć nie przegrzewal się czasem wypadal zaplon po dodaniu gazu 1 i 4 cylinder ciezko było wykręcić świece po zdjeciu glowicy cylinder nr4 ma takie przebarwienia jak na foto uszczelka nie była uszkodzona glowica raczej cala jest instalacja log. Dziwnie wygląda...
Te pionowe mogą być od pierścieni tłokowych, natomiast te na krzyż to ślady po honowaniu, czyli obróbce końcowej po wytaczaniu cylindrów.
4 cylinder martwy.
Czym się różni świeca z 1 cylindra względem pozostałych?? Barwa, przerwa?? Miałem taki problem z samochodem, gdy płyn chłodniczy dostawał się przez uwaloną uszczelkę pod głowicą do cylindra.
Każdy cylinder ma po 12
Witam, Przy próbie odpalenia na zimnym silniku nie chciał załapać z objawami braku kompresji. Zdjąłem pokrywę zaworów i luzy wydawały się ok, więc zacząłem wykręcać świece i sprawdzać kompresję - wynik ZERO kompresji na 3 i 4 znikoma na 1 i 2. Dla sprawdzenia czy to pierścienie wstrzyknąłem ojej w cylinder 3 i 4, zatkałem wydech i auto odpaliło i po...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Miałem podobny przypadek w Skodzie , też osobna cewka na każdy cylinder , zmniejszenie przerwy na elektrodach świec usunęło podobne objawy. W tym przypadku sprawdziłbym na oscyloskopie jeszcze sygnał z czujnika wału.
Oddałem do mechanika sam komputer on wywalił immo , podłączyłem komputer do Hani jeden cylinder nie palił .Okazało się że przeciął inden obwód , polutowałem i pai na wszystkie cylindry tylko ta kontrolka "chech engine"świeci się cały czas .Nie oddam z powrotem do tego mechanika .Proszę o pomoc.
Mam pytanie do kolegów co do kasowania błędu. A mianowicie czujnik wymieniony więc chciałem kasować błąd wedle podanej procedury jednak lampka ABS'u nadal sygnalizuje jedynie błąd 48 i sprawdziłem błędy check i jest 17 to wydaje się logiczne zgłasza ten sam błąd. Na jaką kontrolkę mam zwracać uwagę aby zrealizować kasowanie błędu. Czy przy przypadkiem...
Hej, dzięki za odpowiedź. Tak jak sądziłem - jak na razie nie widać znaczącej poprawy w spalaniu. Wczoraj połknął mi jakieś 15,5 litra na trasie 100km, przy bardzo spokojnej jeździe. Wtryskiwacze wymienię. Myślałem o Matrixach, ale ciężko mi przełknąć koszty. Najprawdopodobniej wstawię Hany. Boje się jedynie, że mogłyby one uszkodzić sterownik, który...
Co do diagnostyki w hondzie: pod schowkiem po stonie pasazera po prawej stronie znajduja sie dwie wtyczki jedna dwu pinowa i druga, trzeba zewrzec styki tej dwupinowej np spinaczem i wlaczyc zapłon, pomaranczowa kontrolka wymruga ci kod bledu, a to kody: 0 - Elektroniczne urzadzenie sterujace lub jego obwód 1 - Sonda lambda lub jej obwód (z wyjatkiem...
Ciśnienie sprężania zmierzone: I cylinder - niecałe 12 barów na trzech pozostałych w okolicy 15 barów Dodatkowo sprawdzone położenie względem siebie tłoków 1/4 i 2/3. Tłok 1 jest niżej od 4 o jakieś 2-3 mm. Tłoki 2/3 stoją równo. Silnik prawdopodobnie do wywalenia, będę robił przymusowy tuning. A falowanie obrotów to normalna rzecz - po odłączaniu aku...
Electric00 rozwiązałes problem???????????????? Mam identyczny objaw. Auto zapali dopiero jak się da gazu i pracuje nie równo jak by był przestawiony zapłon. Ciśnienie na cylindrach 10,5-12,00 zawory wyregulowane, rozrząd sprawdzony, podciśnienia sprawdzone 2 wężyki wymienione, nowe świece, kopułka, palec, aparat po regeneracji, 1 i 4 cylinder świece...
wszystko jakby działa tylko nie ma sterowania na wtryski... pompa sie załącza, iskra cyka, czujnik w aparacie zapłonowym miga. Zasatanawiam się skad w tym aucie sterownik wie który cylinder jest do góry - czujnik w aparacie ma tylko 4 równe wycięcia a innego czujnika położenia wału nie ma - chyba że o czymś nie wiem. Jeżeli mam kostkę 5 pinową - to...
Nie spodziewałem się, że odpowiedź w sprawie mocy maksymalnej będzie pozytywna ale wolałem dla upewnienia zapytać się o to, ponieważ nie mogłem nigdzie doszukać się awarii. Rzeczywiście nie doczytałem w regulaminie podforum, że jest ono przeznaczone tylko dla użytkowników posiadających dużą wiedzę z tego zakresu więc możesz przenieść ten temat do podforum...
Wszystkie Hondy civic 4 generacji (te z wtryskiem PGM-Fi) mają lampkę samodiagnostyki umiejscowioną w tablicy wskaźników oraz czerwoną diodę LED zamontowaną w urządzeniu sterującym . Po włączeniu zapłonu lampka ostrzegawcza samodiagnostyki zaczyna świecić w celu sprawdzenia żarówki. Po kilku sekundach powinna przestać świecić.. Jeśli lampka zaświeci...
najlepiej zmierzyć ciśnienie na cylindrach
Ciśnienie sprężania silnika na poszczególnych cylindrach?
Zmienilem kable świece nic nie pomogło a ciśnienie mam wszędzie takie same w cylindrach
Właśnie o takie ślady płynu mi chodziło. tylko wytrzyj to dokładnie bo lakier lubi zejść od płynu. W taki wypadku na pewno pompka. Tylko w pompce nie ma siłownika, to jest tłoczek. Możesz bawić się w regenerowanie, wymianę uszczelnień pompki pod warunkiem że gładź cylindra dobra i sprężyna dobra. Ale koszt nowej nie powinien być porażający. Miłego dłubania.
silniki równo pracują chyba Szczególnie ten w Civicu z różnicą 19% między cylindrami...
Wypadanie zapłonu występuje na 1 i 4 cylindrze Potwierdza to diagnostyka komputerowa ?
Jaki masz kod silnika? Dla D15B1 30 i 68 Nm. Też Tarnów a właściwie okolica Znalazłem Twojego wcześniejszego posta. jeśli 75 kW mocy to masz silnik 1.5i 16V - D15B7 Głowica cylindra Etap 1 30(Nm) Etap 2 65(Nm) Tyle, że te silniki chodziły od 94 do 95 chyba
Zawory ustawia się bardzo prosto.Wypalone nie będą skoro na zimnym ciśnienie masz dobre. Rozgrzej,postaw na lekkiej górce na biegu,zgaś i puść hebel. Od razu będziesz czuł czy wszystkie cylindry trzymają ciśnienie po równo kiedy będzie się staczał.
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
Trudno określić poprawność pracy silnika, bez organoleptycznego zbadania tego zespołu. Głośna praca może wynikać nie tylko z niewłaściwych luzów zaworowych, ale również ze zużytego w dużym stopniu układu korbowego, dużych luzów tłok-cylinder. Przenoszenie drgań na nadwozie może być przyczyną zestarzenia się gumy w poduszkach, a może być spowodowane...
Takie efekty może powodować też nieprawidłowy przepływ paliwka do silnika - patrz. zapchany filtr paliwa, uszkodzona pompa paliwa, uszkodzone sterowanie pompą paliwa czy układu podawania paliwka do cylindrów, itd.
A jaki tam sterownik siedzi? Chyba w tych starszych to z okienkiem i diodą był. Teraz nie pamiętam. Możliwe, że jest kostka dwupinowa robisz zworkę i miga kontrolka silnika. A czemu nie pali na jednym cylindrze? Kompresje sprawdź, iskrę.
wydech na pewno nie bo byś go nie kręcił na wysokie obroty, ja dla mnie przepustnica też odpada bo na wysokich obrotach jest otwarta powinna chodzić dobrze dziwne że na małych biegach się wkręca, a później nie. szlif cylindrów też robiłeś? a zmierz mu ciśnienie na cylindrach jakie ma teraz
Zamieniłem cewki nr 3 i 4 na 1 i 2, zresetowałem komputer oraz skasowałem błąd i po jeździe próbnej dalej było wypadanie w 3 i 4 cylindrze.
może sprężania nie ma dziurawy zawór tłok.
Czy silnik powinien pracować na samym czujniki wału korbowego i analogicznie odwrotnie na samym czujniki walka? Kolego potrzebne są 2 czujniki. Czujnik położenia wału daje informacje o górnym martwym punkcie GMP, a czujnik rozrządu daje informacje na którym cylindrze ten GMP aktualnie jest.
Witaj dopiero co zdjąłem matrixa xj 544.18 bo przerywał na niższych obrotach jakby na 1 cylinder ale chodzi bo zrobiłem jeszcze trase 600km :) (Honda Civic 1.6) chetnie odsprzedam Piotr piotr.gross wp.pl
Pomorzcie bo niewiem co mam jeszcze wymienic.. Pomocne będzie skorzystanie z warsztatu,sprawdzenie przyczyny usterki będzie wiele tańsze niż walizka pełna zbytecznych części zamiennych. Ps. Przed dotychczasową wymianą części ,sprawdziłeś jak wygląda to co pod kopułką? Zakłócenia są na jednym cylindrze czy przypadkowe wypadanie zapłonów na wszystkich,jak...
Po wymianie silnika w Hondzie Civic 1300 , zrobilem ustawienia zgodnie z książką i miałem iskrę na wszystkich cylindrach. Podczas próby rozruchu rozrusznikiem, samochód nie zapalił a iskra się zatraciła. Niewiem co robić. Może jest to wina komputera. Pomocy.
Witam proszę o pomoc już sprawdziłem wszystko i dalej nie chce odpalić. Po odpaleniu chodził nie równo gdy dodałem więcej gazu zgasł okazało się że był przegryziony kabel od świecy i od tej pory nie odpala. Wymieniłem aparat zapłonowy sprawdziłem czujnik położenia wału. Po samodiagnostyce pokazało że jest padnięty czujnik 1 cylindra. Wymiana aparaty...
20 pln płyn do sprawdzenia czy dobra uszczelka. Przyrząd do mierzenia ciśnienia na cylindrach ponizej 100 PLN. Chyba, że wolisz zapłacić. Od tego bym zaczął..
łoch.. a masz tam silnik krokwy? sprawdź ciśnienie w cylindrach, cisnienie paliwa i "czystość paliwa" odczytaj błedy, sprawdź iskrę.
Po dłuższej próbie odpalania auta na benzynie wykręć świece i sprawdź czy są zalane paliem. Jeśli będą zalane to sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. Kiedyś miałem taki przypadek w Hondzie Civic w ktorej zamontowany był gaz, że na zaworach pojawił się duży nagar, który zablokował rozrząd. Muszą być spełnione trzy warunki aby nastąpił zapłon - musi...
z tego co pamietam to w hondach były problemy z komputerami wtrysku (przestawały podawac sygnał na 1 i/lub 2 cylinder) sprawdz najpierw instalacje elektryczną pomiedzy wtryskiwaczami a komputerem wtrysku czy jest przejście oraz sprawdz zasilanie i mase komputera jeśli wszystko jest ok trzeba zrobic diagnostyke komputerową powodzenia
Gniazdo musisz zrobić sam, wywierć dziurę i wspawaj nakrętkę w miejscu gdzie łączą się dwie rury kolektora, tak aby sonda miała odczyt ze wszystkich cylindrów, a nie z jednego :)
Zważywszy na cechy konstrukcyjne powinien być zamocowany w miejscu gdzie drgania są największe czyli na bloku w okolicy 2-3 cylindra , w połowie wysokości bloku (teoria).
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Miałem podobny problem w siebie w nissanie primerze 1.6 też podobne stuki dochodziły z przepustnicy... Po oględzinach doszedłem do wniosku, że to panewki i faktycznie po odłączeniu świecy na 4 cylindrze pukanie ustało ... okazało się, ze panewka korbowodu na 4 cylindrze ma luz. Wymiana panewek oraz polerowanie wału rozwiązały sprawę.
Może tak być jak Ci powiedział. Zdejmij wężyk i sprawdź jego drożność. Jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika. Nie wiem jak jest w silniku Twojego wozu, ale zainteresuj się także miejscem skąd wychodzi ten przewód na bloku silnika. Może tam być filtr w formie metalowej siatki i może wymagać oczyszczenia. Swoją drogą może to świadczyć o zwiększonej...
Auto sciagnełem z niemiec w niemczech był wymieniany pasek rozrzadu niedawno.Sprawdzałem zapłon jest przyspieszony ale nie idzie jego przestawić nie reaguje a podcisnienia nie zdejnowałem Dodano po 2 Sprezanie w cylindrach 1,2,4-12 a 3-11,5
sprawdź czy przewody WN są dobrze pozakładane, tzn czy nie są pomylone cylindry. Objawy na to właśnie wskazują. Pozdrawiam A to ciekawe! Może wyjaśnij jak auto miałoby poprawnie pracować przy pomylonych cylindrach i dlaczego ta usterka miała by się ujawniać dopiero przy wyższych obrotach. Wyjaśnij obowiązkowo!
Tak jak pisano wyżej, mogą być uszkodzone uszczelniacze, lub cylindry są wydarte i tylko pierścienie nie pomogą. Najlepsze rozwiązanie to szlif i nad wymiarowe tłoki i wtedy nie będzie brać oleju.
Koledzy, W mojej hondzie CIVIC VI, zwykły silnik o pojemności 1.6 podczas jazdy coś zaczęło głośno stukać i mocno szarpać silnikiem. Dodatkowo w przedziale silnika w okolicy pompy klimatyzacji pojawił się obfity wyciek oleju. Trochę już pogrzebałem w niej i stwierdziłem że podczas obracania wałem jeden tłok (pierwszy od paska rozrządu cały czas jest...
cylinder honda cylinder skuter honda cylinder skutera honda
odkurzacz dyson problemy iphone eeprom schemat hamulca
integra asystent google ariva reset
Skoda Felicia 1.3 MPI – wymiana filtra węglowego EVAP: kiedy i po jakim przebiegu? LiteVNA64 – zmiana impedancji portów, dopasowanie 75 Ω, baluny, matching pads, kalibracja