Te pionowe mogą być od pierścieni tłokowych, natomiast te na krzyż to ślady po honowaniu, czyli obróbce końcowej po wytaczaniu cylindrów.
Czym się różni świeca z 1 cylindra względem pozostałych?? Barwa, przerwa?? Miałem taki problem z samochodem, gdy płyn chłodniczy dostawał się przez uwaloną uszczelkę pod głowicą do cylindra.
najlepiej zmierzyć ciśnienie na cylindrach
Korbę rozumiem, ale czemu garnek? Jaki garnek? Korbowód pierwszego cylindra...
Jedyne co przychodzi do głowy to zawieszone zawory, ale na wszystkich cylindrach?
Nie ma po dwóch świec na cylindrze?
Witam samochód od jakiegoś czasu wywala płyn z chłodnicy do wyrównawczego zbiornika dało się jeździć nie przegrzewal się czasem wypadal zaplon po dodaniu gazu 1 i 4 cylinder ciezko było wykręcić świece po zdjeciu glowicy cylinder nr4 ma takie przebarwienia jak na foto uszczelka nie była uszkodzona glowica raczej cala jest instalacja log. Dziwnie wygląda...
Ciśnienie sprężania silnika na poszczególnych cylindrach?
4 cylinder martwy.
Każdy cylinder ma po 12
silniki równo pracują chyba Szczególnie ten w Civicu z różnicą 19% między cylindrami...
Wypadanie zapłonu występuje na 1 i 4 cylindrze Potwierdza to diagnostyka komputerowa ?
Takie efekty może powodować też nieprawidłowy przepływ paliwka do silnika - patrz. zapchany filtr paliwa, uszkodzona pompa paliwa, uszkodzone sterowanie pompą paliwa czy układu podawania paliwka do cylindrów, itd.
Zawory ustawia się bardzo prosto.Wypalone nie będą skoro na zimnym ciśnienie masz dobre. Rozgrzej,postaw na lekkiej górce na biegu,zgaś i puść hebel. Od razu będziesz czuł czy wszystkie cylindry trzymają ciśnienie po równo kiedy będzie się staczał.
Właśnie o takie ślady płynu mi chodziło. tylko wytrzyj to dokładnie bo lakier lubi zejść od płynu. W taki wypadku na pewno pompka. Tylko w pompce nie ma siłownika, to jest tłoczek. Możesz bawić się w regenerowanie, wymianę uszczelnień pompki pod warunkiem że gładź cylindra dobra i sprężyna dobra. Ale koszt nowej nie powinien być porażający. Miłego dłubania.
A jaki tam sterownik siedzi? Chyba w tych starszych to z okienkiem i diodą był. Teraz nie pamiętam. Możliwe, że jest kostka dwupinowa robisz zworkę i miga kontrolka silnika. A czemu nie pali na jednym cylindrze? Kompresje sprawdź, iskrę.
wydech na pewno nie bo byś go nie kręcił na wysokie obroty, ja dla mnie przepustnica też odpada bo na wysokich obrotach jest otwarta powinna chodzić dobrze dziwne że na małych biegach się wkręca, a później nie. szlif cylindrów też robiłeś? a zmierz mu ciśnienie na cylindrach jakie ma teraz
Zmienilem kable świece nic nie pomogło a ciśnienie mam wszędzie takie same w cylindrach
Zamieniłem cewki nr 3 i 4 na 1 i 2, zresetowałem komputer oraz skasowałem błąd i po jeździe próbnej dalej było wypadanie w 3 i 4 cylindrze.
Jaki masz kod silnika? Dla D15B1 30 i 68 Nm. Też Tarnów a właściwie okolica Znalazłem Twojego wcześniejszego posta. jeśli 75 kW mocy to masz silnik 1.5i 16V - D15B7 Głowica cylindra Etap 1 30(Nm) Etap 2 65(Nm) Tyle, że te silniki chodziły od 94 do 95 chyba
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
może sprężania nie ma dziurawy zawór tłok.
Miałem tak z tłokiem w Nisanie /dizel/ został korbowód ze sworzniem a tłok w kawałkach wpadł do misy. Raczej słychać wyraźnie takie atrakcje w silniku a tu tylko zgasł , Pomiar ciśnienia cylindrów powinien cos powiedzieć pozdro
Czy silnik powinien pracować na samym czujniki wału korbowego i analogicznie odwrotnie na samym czujniki walka? Kolego potrzebne są 2 czujniki. Czujnik położenia wału daje informacje o górnym martwym punkcie GMP, a czujnik rozrządu daje informacje na którym cylindrze ten GMP aktualnie jest.
Witam proszę o pomoc już sprawdziłem wszystko i dalej nie chce odpalić. Po odpaleniu chodził nie równo gdy dodałem więcej gazu zgasł okazało się że był przegryziony kabel od świecy i od tej pory nie odpala. Wymieniłem aparat zapłonowy sprawdziłem czujnik położenia wału. Po samodiagnostyce pokazało że jest padnięty czujnik 1 cylindra. Wymiana aparaty...
Witaj dopiero co zdjąłem matrixa xj 544.18 bo przerywał na niższych obrotach jakby na 1 cylinder ale chodzi bo zrobiłem jeszcze trase 600km :) (Honda Civic 1.6) chetnie odsprzedam Piotr piotr.gross wp.pl
20 pln płyn do sprawdzenia czy dobra uszczelka. Przyrząd do mierzenia ciśnienia na cylindrach ponizej 100 PLN. Chyba, że wolisz zapłacić. Od tego bym zaczął..
łoch.. a masz tam silnik krokwy? sprawdź ciśnienie w cylindrach, cisnienie paliwa i "czystość paliwa" odczytaj błedy, sprawdź iskrę.
Pomorzcie bo niewiem co mam jeszcze wymienic.. Pomocne będzie skorzystanie z warsztatu,sprawdzenie przyczyny usterki będzie wiele tańsze niż walizka pełna zbytecznych części zamiennych. Ps. Przed dotychczasową wymianą części ,sprawdziłeś jak wygląda to co pod kopułką? Zakłócenia są na jednym cylindrze czy przypadkowe wypadanie zapłonów na wszystkich,jak...
Trudno określić poprawność pracy silnika, bez organoleptycznego zbadania tego zespołu. Głośna praca może wynikać nie tylko z niewłaściwych luzów zaworowych, ale również ze zużytego w dużym stopniu układu korbowego, dużych luzów tłok-cylinder. Przenoszenie drgań na nadwozie może być przyczyną zestarzenia się gumy w poduszkach, a może być spowodowane...
Może tak być jak Ci powiedział. Zdejmij wężyk i sprawdź jego drożność. Jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika. Nie wiem jak jest w silniku Twojego wozu, ale zainteresuj się także miejscem skąd wychodzi ten przewód na bloku silnika. Może tam być filtr w formie metalowej siatki i może wymagać oczyszczenia. Swoją drogą może to świadczyć o zwiększonej...
Gniazdo musisz zrobić sam, wywierć dziurę i wspawaj nakrętkę w miejscu gdzie łączą się dwie rury kolektora, tak aby sonda miała odczyt ze wszystkich cylindrów, a nie z jednego :)
Zważywszy na cechy konstrukcyjne powinien być zamocowany w miejscu gdzie drgania są największe czyli na bloku w okolicy 2-3 cylindra , w połowie wysokości bloku (teoria).
Witam , odgrzewam kotleta Pytanko jakie inne wtryskiwacze można zastosować posiadam w tej chwili STELLA ELPIGAZ IG1 zielone. Prawdopodobnie już się kończą bo dość głośne już i mają około 5 lat i coś niedomagają. Sterownik Elpigaz Elisa Stella 4 cylindry. Pozdrawiam
Auto sciagnełem z niemiec w niemczech był wymieniany pasek rozrzadu niedawno.Sprawdzałem zapłon jest przyspieszony ale nie idzie jego przestawić nie reaguje a podcisnienia nie zdejnowałem Dodano po 2 Sprezanie w cylindrach 1,2,4-12 a 3-11,5
Miałem podobny problem w siebie w nissanie primerze 1.6 też podobne stuki dochodziły z przepustnicy... Po oględzinach doszedłem do wniosku, że to panewki i faktycznie po odłączeniu świecy na 4 cylindrze pukanie ustało ... okazało się, ze panewka korbowodu na 4 cylindrze ma luz. Wymiana panewek oraz polerowanie wału rozwiązały sprawę.
Oddałem do mechanika sam komputer on wywalił immo , podłączyłem komputer do Hani jeden cylinder nie palił .Okazało się że przeciął inden obwód , polutowałem i pai na wszystkie cylindry tylko ta kontrolka "chech engine"świeci się cały czas .Nie oddam z powrotem do tego mechanika .Proszę o pomoc.
A co ma komputer do kontrolki oleju? Ja jeszcze nie widziałem żeby się silnik zatarł od nadmiaru oleju. No chyba że ten olej składa się z większości z paliwa a może się tak dziać : jak silnik nie spala paliwa w cylindrze. Przyczyną awarii był brak ciśnienia i o tym Cię informowała kontrolka.
do samej awarii samochód chodził bezbłędnie.Żadna z tych objaw nie występowała,płyn uszczelka.ok Naładowałem Akumulator i nic, kolega pomagał mi przez zalanie gaźnika benzynom Tylko były wystrzały.ale nie odpalił.Powiedział mi ze prawdopodobnie pasek rozrządu przeskoczył o kilka Ząbków i ze zawory mogły mi pójść na 2 cylindrach ale jest nie pewny.Dlatego...
Tak jak pisano wyżej, mogą być uszkodzone uszczelniacze, lub cylindry są wydarte i tylko pierścienie nie pomogą. Najlepsze rozwiązanie to szlif i nad wymiarowe tłoki i wtedy nie będzie brać oleju.
z tego co pamietam to w hondach były problemy z komputerami wtrysku (przestawały podawac sygnał na 1 i/lub 2 cylinder) sprawdz najpierw instalacje elektryczną pomiedzy wtryskiwaczami a komputerem wtrysku czy jest przejście oraz sprawdz zasilanie i mase komputera jeśli wszystko jest ok trzeba zrobic diagnostyke komputerową powodzenia
Witam i opisuję problem. Cewka zapłonowa na tym samym cylindrze po przejechaniu pary tys. kilometrów zaczyna przerywać. Przerywanie narasta z czasem. Wymiana cewki i po problemie. Silnik D14Z6 (2002 r.) Pytania: 1. Jak rozumiem cewka sterowana jest bezpośrednio od sterownika silnika, a zasilanie i masę wszystkie cewki mają wspólną. Czy można podłączyć...
sprawdź czy przewody WN są dobrze pozakładane, tzn czy nie są pomylone cylindry. Objawy na to właśnie wskazują. Pozdrawiam A to ciekawe! Może wyjaśnij jak auto miałoby poprawnie pracować przy pomylonych cylindrach i dlaczego ta usterka miała by się ujawniać dopiero przy wyższych obrotach. Wyjaśnij obowiązkowo!
Te 40 opinii z okresu ostatnich 2 lat nie wiem skąd się wzięło. To nie wiesz o tym że takie internetowe opinie się po prostu zleca/kupuje? Po pierwsze żaden mechanik nie powinien Ci pozwolić jeździć bez kompresji na jednym cylindrze. Teraz to już pewnie zawory masz wypalone, być może przez nieprawidłową regulację luzów.
Koledzy, W mojej hondzie CIVIC VI, zwykły silnik o pojemności 1.6 podczas jazdy coś zaczęło głośno stukać i mocno szarpać silnikiem. Dodatkowo w przedziale silnika w okolicy pompy klimatyzacji pojawił się obfity wyciek oleju. Trochę już pogrzebałem w niej i stwierdziłem że podczas obracania wałem jeden tłok (pierwszy od paska rozrządu cały czas jest...
Po dłuższej próbie odpalania auta na benzynie wykręć świece i sprawdź czy są zalane paliem. Jeśli będą zalane to sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. Kiedyś miałem taki przypadek w Hondzie Civic w ktorej zamontowany był gaz, że na zaworach pojawił się duży nagar, który zablokował rozrząd. Muszą być spełnione trzy warunki aby nastąpił zapłon - musi...
Nie rozumiem tej wypowiedzi. Uszczelka pod głowicą była wymieniana parę miesiecy temu, czy kiedyś zdiagnozowano potrzebę wymiany uszczelki pod głowicą? Przez wymianę uszczelki pod głowicą, a nie pod pokrywą zaworową, ja rozumiem generalny remont silnika - czyli naprawę zauważonych problemów na górze silnika, czy też na dole, o cylindrach i tłokach nie...
No, to mu pomogłeś :D Jakby się kolega znał na silnikach,to by pewnie nie szukał pomocy, a że wydał pieniądze - nauka kosztuje. Silnik pewnie nie strzela w kolektor, tylko w układzie wydechowym zapala się niespalona w cylindrach mieszanka. Być może za bogata, może za mało powietrza - do sprawdzenia filtr i układ dolotowy, może za dużo paliwa - do sprawdzenia...
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Jak ogolnie wiadomo teflon zmniejsza tarcie, a zastosowanie go do silnikow spalinowych zmniejsza tarcie pomiedzy ukladem TPC czyli tlok-pierscien-cylinder. Oczywiscie nie jest on w formie pretu teflonowego ktory skrobiemy scyzorykiem i dodajemy do oleju, ale w postaci gotowego produktu ktory wlewamy do goracego silnika. Sam preparat tez nalezaloby podgrzac,...
Witam. Ja miałem taki sam objaw, okazało się że regulacja zaworów pomogła. To się dzieje tak dlatego, że jak silnik jest zimny to metal jest w normalnym rozmiarze, a jak się podgrzeje to się rozszerza nieznacznie, ale zawory się nie domykają i przez to nie zapala. Jak ostygnie, to znowu metal wraca do normalnych rozmiarów i zawory się domykają -> zapala....
Witam wszystkich. Mam taki problem zalewa mi swiece na 3 cylindrze kompresja 13.5 bara wtryskiwacz trzyma cisnienie nie przepuszcza, swiece okey kable rowniez wszystkie podciśnienia na do przepustnicy sprawdzone. chcial bym uzyskać jakakolwiek podpowiedz. Z góry dziękuję za wszystkie odp
-Honda civic z silnikiem 1.8 VTEC... -Galant z silnikiem 2,5 V6. -Już wymieniany 406 z silnikiem min. 2,0 16V , albo najlepiej 2,2 ( 160KM) z niskim spalaniem i 4 cylindry ( tani w zagazowaniu), a najlepiej z 3,0 V6. Są sedany i nawet kombi.
Witam Postanowiłem sprawdzić czy "CERAMIZER" naprawdę działa, zakupiłem produkt i zobaczymy. Post ma charakter czysto informacyjny i badawczy, innym użytkownikom pojazdów silnikowych, ma przynieść odpowiedź czy warto w to "cudo" inwestować. Powodem użycia tego produktu jest przede wszystkim to że silnik bierze olej (około 0,6 - 0,8 l na 1000 km) po...
wszystko jakby działa tylko nie ma sterowania na wtryski... pompa sie załącza, iskra cyka, czujnik w aparacie zapłonowym miga. Zasatanawiam się skad w tym aucie sterownik wie który cylinder jest do góry - czujnik w aparacie ma tylko 4 równe wycięcia a innego czujnika położenia wału nie ma - chyba że o czymś nie wiem. Jeżeli mam kostkę 5 pinową - to...
Samochody małe z rzekomo małym spalaniem dla przypomnienia do 6kzł min wyposarznie szyberdach/klima =>opel corsa Hatchback \\3d\\ siln.-1.600ccm^3 \\typ sil-DOHC =>opel tigra Hatchback \\3d\\ siln.-1.600ccm^3 \\typ sil-DOHC =>suzuki swift Hatchback \\3d\\ siln.-1.600ccm^3 \\typ sil-DOHC =>honda civic Hatchback \\3d\\ siln.-1.500/1600ccm^3 \\typ sil-vtec...
A sproboj kolego jak masz mozliwosc podmienic cewke na inna pewna,ja kiedys tak mialem z honda civic 1.4 ze iskra byla ,a gdy sie wkrecilo swiece to gasilo ja cisnienie,pewnie zapytacie jak ja wszedlem do cylindra:)ale sprawdzian jest prosty,trzeba miec lampe strobo do ustawiania zaplonu i gdy mruga podczas krecenia na wyjetej swiecy a nie mruga gdy...
witam,nosze sie z zamiarem wymiany rozrzadu w hondzie civic 98 r 1.4 16v i mam pytanie czy do jego wymiany sa potrzebne blokady?czy jesli np ustawie na pierwszym cylindrze tlok w gmp i zrobie swoje znaki to bedzie dobrze?i jeszcze jedno czy pompa wody jest napedzana tam z rozrzadu,jesli ktos wymienial rozrzad w takim autku to prosilbym o rade:)z gory...
W zasadzie chyba tylko wydechu nie sprawdziłem i rozrządu. Na prawdę bardzo dziwny przypadek. Auto odpala raz po raz bez wyłączania stacyjki na zero. Jak zgaśnie to z pozycji zapłon przekręcam na rozruch i odpala. Dziś jeszcze bawiłem się z paliwem. Opróżniłem zbiornik, zalałem nową benzynę. Sprawdziłem ciśnienie przed listwą wtryskową w momencie rozruchu...
Nie spodziewałem się, że odpowiedź w sprawie mocy maksymalnej będzie pozytywna ale wolałem dla upewnienia zapytać się o to, ponieważ nie mogłem nigdzie doszukać się awarii. Rzeczywiście nie doczytałem w regulaminie podforum, że jest ono przeznaczone tylko dla użytkowników posiadających dużą wiedzę z tego zakresu więc możesz przenieść ten temat do podforum...
Problem z zaworami w swoim właśnie rozwiązałem w 100%. Problem 1 i 4 cylindra to standard jak zauważyłem. Można to poprawić bez lubry która wydechu nie ochroni. Wystarczy grzebnac w zapłonie i działa. Dziwne ze focus miał miękkie zawory bo najczęściej ten problem dotyczy toyoty.
Witam. Mam następujacy problem. Od pewnego czasu moj Civic palił mi na 3 cylindry, ale ze malo jezdze wiec zabrałem sie za wykrycie przyczyny dopiero dzis. Zaczałem od sprawdzenia swiec. Przy zapalonym silniku zdejmowalem przewod i patrzylem czy bedzie roznica. Wyszlo na to ze na 2 cylindrze po zdjeciu przewodu nie ma roznicy ale dla pewnosci sprawdzilem...
U mnie jest połączone bezpośrednio sprzęgłem kłowym od hydroforu, a wał przetoczyłem ze stożków na walce z obydwu stron. Smarowanie ciśnieniowe z pompy wspomagania od hondy civic VI. Dorobiony dekielek z simeringiem na wał i spływem oleju do zbiorniczka. Reduktor ciśnienia oleju z reduktora od sprężarki z manometrem (mogę sobie regulować ciśnienie....
ECT-engine coolant temp sensor.. tak np. lewe powietrze w ukłwadzie dolotowym(nie szczelny kolektor ssacy , nie szcelna przepustnica , nie szczelne podcisnienia.) MAP sensor, cewki , swiece , przewody od ECU(electronic control unit-jednostka sterujaca) czujniki halla , sama jednostka uszkodzona , kondycja silnika , brak cisnienia w cylindrach , powietrze...
Witam Mam problem z Hondą Civic 1.4 1999r. Auto podczas jazdy szarpało, szczególnie jeśli chciałem przyśpieszyć czyli przy dodawaniu gazu. Podczas szarpania zaświeciła się żółta kontrolka silnika. Z samodiagnostyki wyszły mi dwa błędy - misfire cylinder 1 i misfire cylinder 2. Zmieniłem świece i problem ustąpił, ale pojawił się znowu po kilku tygodniach....
A jak z zapłonem ?, gdy jeździłem autami z gazem - poldek, honda civic r.79- wspaniałe auto a"la dr. Błażej ważne było zwiękrzenie przerwy na elektrodach o 0,1-0,3 mm. Ponieważ prężność propanu jest znacznie większa od prężności par bęzyny , co zmniejsza ciśnienie w cylindrze podczas suwu spręzania . Moje samochody zapalały praktycznie na dotyk do -15...
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
A jaka instalacja może byś napisał? Niektóre instalki jak spada ciśnienie (np przy większym bucie) przełaczają część cylindrów na benzynę. I wtedy benzynka jest podkradana. Jest na to prosty test: jak już idzie na gazie odłączyć pompę paliwa (np bezpiecznik , przekaźnik) i w drogę na pełnym bucie. Jak będą mu się zdarzały czkawki i przycinki to znaczy...
Witam, odswieze bo u mnie identycznie jak w pierwszym poscie, po wymianie rozrzadu nie odpala, na poczatku iskra byla, tylko ze jak sprawdzalem na dwoch cylindrach, to na jednym normalna a na drugim nieregularna, teraz juz nie ma wcale. Co moze miec iskra do wymiany rozrzadu? Zaznacze, ze probowalem odpalic tuz po zdemontowaniu pompy wspomagania i pokrywy...
Co do diagnostyki w hondzie: pod schowkiem po stonie pasazera po prawej stronie znajduja sie dwie wtyczki jedna dwu pinowa i druga, trzeba zewrzec styki tej dwupinowej np spinaczem i wlaczyc zapłon, pomaranczowa kontrolka wymruga ci kod bledu, a to kody: 0 - Elektroniczne urzadzenie sterujace lub jego obwód 1 - Sonda lambda lub jej obwód (z wyjatkiem...
Więc tak. Po pierwsze nie miałem na myśli reklamować żadnej firmy (!), po drugie chodziło mi o opis właściwości olejów, a po trzecie pozwolę sobie skopiować wypowiedż z innego działu, gdzie dokładnie opisał to Robokop.: Robokop napisał cyt.: Po pierwsze - magiczna literka W(inter) ma tutaj drugorzędne znaczenia, chodzi o technologię produkcji tzw. bazy...
Mam pytanie do kolegów co do kasowania błędu. A mianowicie czujnik wymieniony więc chciałem kasować błąd wedle podanej procedury jednak lampka ABS'u nadal sygnalizuje jedynie błąd 48 i sprawdziłem błędy check i jest 17 to wydaje się logiczne zgłasza ten sam błąd. Na jaką kontrolkę mam zwracać uwagę aby zrealizować kasowanie błędu. Czy przy przypadkiem...
Napisz dokładnie co się dzieje.Zamieść film jeśli masz problem z odczytem kodów. Opisz ile możesz a postaram się pomóc. Jeśli jesteś zaangażowany i nie boisz się podwinać rękawów to możesz mieć nawet odczyt danych przez USB. Kodów nie przeczytasz,ale dane są ważniejsze bo mając je możesz wszystko. Wiedz że wymiana części o których będzie mowa w kodach...
Chyba większość śledzących kanały motoryzacyjne w serwisie YouTube widziała test strumieniowych świec zapłonowych a raczej "wyrok" na tym "wynalazku". Zdaję sobie sprawę, że forum jest bardziej poświęcone elektronice ale z racji, że chodzi o świece zapłonowe zasilane prądem elektrycznym to chyba mi to wybaczycie. :D Rozwój mechaniki pamięta różne dziwne...
Wszystkie Hondy civic 4 generacji (te z wtryskiem PGM-Fi) mają lampkę samodiagnostyki umiejscowioną w tablicy wskaźników oraz czerwoną diodę LED zamontowaną w urządzeniu sterującym . Po włączeniu zapłonu lampka ostrzegawcza samodiagnostyki zaczyna świecić w celu sprawdzenia żarówki. Po kilku sekundach powinna przestać świecić.. Jeśli lampka zaświeci...
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
zgadza się, kupilem swojego lanosa za niecale 7tys, ale chyba mi sie dobry trafil bo mial najechane tylko 69 tys od pierwszego wlasciciela(czarne tablice rej.), zrobilem rozrząd, i w ciagu roku przejechalem 6 tys km dlatego nie wstawialem gazu do swojego 1,5 8v silnika, nawet o dziwo nie bierze w ogole oleju :> jedyna rzecz to mi padla cewka zaplonowa,...
Szczerze to wiem o czym kolega RafalGT2 mówi mam dwa accordy lat 94 i mam problemy z hamulcami z tyłu mimo że mam tarcze , poprostu przód ścina ok ale tył nie , nawet przy bardzo mocnym hamowaniu zostawiam tylko 2 ślady hamowania, tył się nie blokuje ale coś tam hamuje, korektora hamowania się nie dopatrzyłem , ba nawet nigdzie nie ma żadnej dzwigienki...
problem polega na tym ze po nagrzaniu silnika dziala tylko jeden z zaworow ssacych na kazdym cylindrze tzn jakby 12V silnik , natomiast jak jest zimny pracuje wszystkie 16 zaworow , taka znalazlem zaleznosc jesli chodzi o moc silnika , wiem ze taki jest to typ silnika natomiast nie wiem co steruje taka praca silnika , co jest odpowiedzialne , moze Cisnienie...
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
Witam forumowiczów . Autko jak w tytule (benzyna + gazownia - gazownia drugie generacji). Autko żonie podzcas jazdy na benzynie zaczeło się dusić i dławić żeby po paru kilometrach odmuwić posłuszeństwa całkowicie. Jakis tydzień temu podczas jazdy na gazie był podobny objaw jak na benzynie (dusił się tak jakby za mało gazu dostawał) i od tamtej pory...
Po wymianie silnika w Hondzie Civic 1300 , zrobilem ustawienia zgodnie z książką i miałem iskrę na wszystkich cylindrach. Podczas próby rozruchu rozrusznikiem, samochód nie zapalił a iskra się zatraciła. Niewiem co robić. Może jest to wina komputera. Pomocy.
Lukasz_K napisał . ""A co do tego czy gaźnik odcina paliwo czy nie to jest długa historia, ale ogólnie paliwo jest odcinane w gaźniku kiedy jest wytworzone duze podciśnienie, czyli na wyższych obrotach. ""Nie rozumiem! Dodano po 4 Znaczek Honda do czegoś zobowiązuje.Tak jak nietaktem kiedyś było zapytać właściciela BMW o zużycie paliwa.Ale z tym znaczkiem...
Witam. Pacjent Honda Civic z 2007 roku 1.8 140 KM. Podczas jazdy fura zgasła i już nie odpaliła. Na liczniku wyświetla komunikat "VSA". Podpinany był pod Autela MS 906 i CDIFA3, pokazało wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach i jakieś błędy z CAN-a. Po wykasowaniu, już się nie pojawiły. Sprawdzone wszystkie bezpieczniki, podmieniony czujnik położenia...
zacząłem się przyglądać sygnałom sterującym pracą cewki (sondy do wysokich napięć nie mam więc tylko po stronie sterowania) oraz wtryskiwaczy. zauważyłem, na wtryskiwaczach spore zakłócenia (spadek napięcia, w sytuacji gdy wtryskiwacz nie chodzi, więc powinien mieć >12V, o kilka V) akurat przy wyłączaniu jednej z cewek. pomierzyłem więc sygnał sterujący...
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
Dzień Dobry, kupiłem za grosze starego civica w gazie, poszedł od razu na regulacje bo sie dławił, wymienili filtry, cylinderki w listwie ( sekwencja z 2007r z kontrolerem SWAG albo jakoś tak) I było wszystko ładnie pięknie przez 3000 km. Autko gaśnie przy dojeżdżniu do skrzyżowania, generalnie po wciśnięciu sprzęgła, ale też przy schodzeniu z wysokich...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
cylinder honda cylinder skuter honda cylinder skutera honda
instalacja plomb speakon speakon sharp migające podświetlenie
mikrokomputer cobra1 czarna lista zasilaczy
Błędy zmywarki Electrolux EEA727200L: kody i rozwiązania Honda ESM a kompatybilność z Firefox