Przepraszam że się wtrącę , ale tico ma 3 cylindry !i kolejność zapłonu będzie 1-3-2.Pozdrawiam .
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... tu masz cewke z opisem wyjsc na cylindry czyli 1 z cewki łaczysz z 1 cylindrem itd chyba to wystarczy
Kolejnośc zapłonu w cylindrach 1, 3, 4, 2
Aparat zapłonowy był wymontowywany z silnika? Jeśli tak, to trzeba go prawidłowo ustawić aby zachować kolejność zapłonów w cylindrach. Przewody WN także trzeba prawidłowo połączyć wg. kolejności zapłonów.
Nie wydaje mi się. Pewnie auto miało jeszcze rozdzielacz zapłonu i zapewne chodziło o kolejność zapłonu, a nie cylindrów. Wyjątkiem są silniki V6 czy V8 w których są minimalne różnice w liczeniu kolejności, ale tylko tego typu że naprzeciwko cyindra 1 jest 2, naprzeciwko 3 - 4 itd.
Witam! Mam nadzieje ze wystarczy
Po kolejności zapłonów może być iskra na 1 lub 4 cylindrze. Sprawdź kolejność zapłonów. Jak jest dość proste ściągnięcie pokrywy zaworów to na tym co jest iskra powinny być zawory zamknięte (GMP) a na 4 zawory powinny się mijać tzn zawór wydechowy zamykać a ssący otwierać. Wystarczy zmienić kolejność zapłonów. Jak z najdziesz 1to 1342 jest łatwe do...
1342 jest to kolejność w jakiej pada iskra na poszczególnych cylindrach, mówiąc krótko kolejność zapłonu. Na pewno pomieszane przewody wysokiego napięcia.
Witam kolejność zapłonu powinna być jak dobrze pamiętam 1-2-4-5-3 a teraz ustawienie: Wykręć świece zapłonową i ustaw tłok na pierwszym cylindrze w górnym zwrotnym położeniu (suw sprężania i pracy) zdejmij kopułkę zapłonową i zobacz na który przewód wskazuje palec rozdzielacza jest to pierwszy cylinder następne zgodnie z obrotem palca 2-4... W ten sposób...
z tego co pamiętam silnik mazdy i standard 1 3 4 2
Kolejność zapłonów 1-2-4-3. Z jednej cewki kable do 1 i 4 cylindra a z drugiej do 2 i 3.
Kolejność to 1-3-4-2. Pierwszy garnek to ten od strony rozrządu.
Co to za mechanik, bierze się za wymianę uszczelki pod głowicą a nie potrafi wyregulować zaworów. A to czy jest jedna, dwie, trzy, czy nawet sześć głowic nie ma żadnego znaczenia przy regulacji zaworów. Znaczenie ma to ile jest cylindrów, ewentualnie kolejność zapłonu.
Rok 1994. Dzięki za schemat. Jeszcze jak by ktoś wiedział do czego mam się odnieść z kreską na kole pasowym aby znaleźć początek zapłonu oraz zapłony na poszczególnych cylindrach (kolejność). Pozdrawiam.
Dzień dobry, odgrzeje temat, mianowicie mam Uno 1.0 Fire, cewka z numeracją i teraz pytanie: podłączamy 1 - 1 cylinder, 2 -2 cylinder itd licząc od rozrządu oczywiście czy podłączamy na kolejność zapłonów czyli 1 - 1 cylinder, 2 - 4 cylinder itd ? Dziękuję i pozdrawiam.
Warto sprawdzić czy to na pewno jest kolejność wtryskiwaczy. Inpa podaje wg kolejności zapłonu. Podejrzewam, że tutaj będzie podobnie. Ista podaje prawidłowo, ale kolejność układa wg kolejności zapłonu, a nie cylindry po kolei. A co z poduszkami silnika i podciśnieniem do nich? Przed usunięciem ekologii sprawdziłeś czy oprogramowanie w sterowniku silnika...
Przewody mam wpięte i auto zapala ale chyba są inaczej Patrząc na kopułkę od przodu, nad zaczepem jest podłączony pierwszy cylinder, potem zgodnie z ruchem wskazówek zegara 2,4 i 3 , czy będzie się coś działo jak będą źle podłączone? czyli kolejność jest dobra, palec obraca sie tu przeciwnie do wskazówek zegara, kolejność zapłonu jest 1342 tylko że...
Kolejność zapłonu to 1.3.4.2 A gdzie jest pierwszy to nie wiadomo.Wykręć świecę z cylindra 1 tłok u samej góry i zobacz na którym jest palec.I od tego 1.3.4.2.Jak nie zadziała obrót o 180 kabli.
Bart86ca. wielkie dzięki za schemat. A czy ktoś ma jakiś pomysł jak teraz przyporządkować przewody do świec (które zostały pozamieniane między sobą) tak aby kolejność zapłonu cylindrów zgadzała się z rysunkiem przedstawionym powyżej przez Bart86ca.?
W pierwszej kolejności sprawdź kolejność podłączenia, możesz ściągac po kolei przewody i sprawdziś który cylinder nie ma zapłonu. potem sprawdź czy wogule jest iskra, może świeca jest uszkodzona. Jeśli iskra jest to najprawdopodobniej przewody WN maja przebicie. Ale skoro tylko rano masz ten problem, potem po nagrzaniu auto pracuje normalnie to przewody...
Kolejność zapłonu 1-3-4-2 tylko że oni chyba liczą cylindry od strony koła zamachowego nr 1.
W poprzednim poście napisałeś, że zmieniłeś ECU i było to samo. Więc problem po stronie silnika (mechanika) lub błędnych sygnałów z czujników. Za co odpowiada tutaj czujnik położenia wałka rozrządu? Za kontrolę zmiany kątów otwarcia zaworów, czy kontroluje kolejność zapłonów i wtrysków? Na cylindrze 1 i 4 są odcinane wtryski?
Mam jeszcze pytanie odnośnie znaków na kole zamachowym wygląda to następująco: http://obrazki.elektroda.net/76_12517019... Jak należy rozumieć te znaki, jeśli znak "O" pokrywa się z nadlewem obudowy sprzęgła czy jeśli znak "I" to mamy górny martwy punkt na pierwszym cylindrze?
Wcześniej miałem zamieniony 1 z 4 czyli 1-4,2-2,3-3,4-1 i przerywał. Teraz wpiąłem według waszych wskazówek i z tego co na razie odczułem jest poprawa więc bardzo dziękuję za pomoc. Dziwi mnie tylko to że w instrukcji do forda mam taką kolejność zapłonu poszczególnych cylindrów: 1-3-4-2.
Ogólnie może być wzięty z każdego cylindra - to tylko informacja dla gazu jakie ma obroty, oraz potrzebna jest do zrobienia mapy. Czas, kolejność wtrysku bierze z w końcu z oryginalnych wtryskiwaczy. Spotkałem się, że zazwyczaj podłączają się do pierwszego cylindra, jednak nie jest to regułą.
Dziekuje za odpowiedż poszukuje jeszcze kolejność zapłonu i w którym momencie na którym cylindrze ustawia sie zawory a na którym pompowtryskiwacze
W amerykańskich V8 charakterystyczny, nierówny bulgot powoduje rozrząd, a nie wał. Prawa głowica, to cylindry nieparzyste (1,3,5,7), kolejność zapłonów (przykładowa) 1-2-3-5-4-6-7-8, jak widać kolejne zapłony wypadają po2 na lewą i prawą głowicę, przy podwójnym wydechu daje to właśnie taki fajny efekt akustyczny
Jednak V8, źle spojrzałem. Pierwszy czylinder to przedni prawy(od strony pasażera), przedni lewy to piąty. Regulacja zaworów: Mierzone na zaworze / dźwigni zaworu Gdy zawory przekrywają się w: regulować w: cylindrze 1 cylindrze 6 cylindrze 5 cylindrze 3 cylindrze 7 cylindrze 4 cylindrze 2 cylindrze 8 cylindrze 6 cylindrze 1 cylindrze 3 cylindrze...
Witam jestem nowy na forum. I interesuje mnie kolejność świec na cylindrach i jak je liczyć od której głowicy ?
To jest silnik typu V Cylindry liczymy 3-----6 2-----5 1-----4 Wiec kolejność zapłonu trochę mi nie pasuje 153624
Tak jak piszesz naprzemian kolejność zapłonu 1-2-3-4-5-6
1,3,4,2 pierwszy cylinder od strony rozrzadu
Witam, tak jak w temacie, potrzebuję kolejność zapłonów w Sorento 3.5 v6. oczywiście licząc cylindry od przodu silnika (od rozrządu). Tymi sposobami sprawdzałem i jest źle: 1-6-3-5-2-4 ; 1-4-2-5-3-6 Komputer pokazał mi wypadanie zapłonów na 4 cylindrze, cewka, świece i przewody nowe lecz chcę sprawdzić jak powinny być poprawnie podpięte.
jak wygląda prawidłowe połączenie tych kabli? Kolejność zapłonu na cylindrach to 1,3,4,2. 1 cylinder to oczywiście najbliższy rozrządu.
Nie do końca mogą być przytkane wtryskiwacze cylindra 1 i 2. Jeżeli ECU myli kolejność cylindrów, to zamiast wzbogacić mieszankę na 1 cylindrze, wzbogaca na 4 cylindrze, a z kolei bogatą mieszankę 4 cylindra zubaża na cylindrze 1. Tak się zastanawiam jak doprowadzić do wypadania zapłonu na konkretnym cylindrze, aby ECU poprawnie określił kolejność cylindrów....
Ja pytam wujka , ma na imię Google.A pytanie proste W203 kolejność zapłonu.
Kolejność zapłonu prawidłowa?
Kolejność zapłonu to 1 3 4 2. Zdejmujesz kopułkę palec ustawiasz na znak, masz tam pierwszy cylinder, dalej podłączasz według kolejności jaką podałem. Aparat kręci się w prawo. A najlepiej po prostu poszukaj zdjęcia silnika i podłącz według tego.
1342 taka jest zawsze kolejnosc w silnikach 4-ro cylindrowych.na kopulce masz numery odpowiadajace kolejnym cylindrom, reszta to tylko dlugosc kabli
Wydaje mi się że przełącznik, oprócz zmiany obrotów rozrusznika, zmienia też kolejność zapłonu w cylindrach. Poczekajmy na kolegę jack63 , na pewno coś mądrego napisze.
Nikt tak Ci nie powie jak ustawić. ustawia się na lampę stroboskopową. Tak, żeby odpalił, to jedna osoba do wozu i kręci rozrusznikiem, a druga powoli kręci aparatem, aż zapali. Metoda strasznie nie precyzyjna. Na początek ustal kolejność zapłonu i zidentyfikuj cylindry.
Może troszkę nie na temat ale czy grzałka w osuszaczu dostaje stałe napięcie po włączeniu zapłonu (czy jest jakiś przekaźnik, bo nie dochodzi napięcie, wszystkie bezpieczniki są dobre) ? I jeszcze jedno kiedyś wyczytałem w którymś z tematów że w intercoolerze może zebrać się woda, w jaki sposób to sprawdzić ?? (scania czasami na trasie słabnie na jakiś...
Czyli grzebałeś w przewodach i przestał odpalać na starych częściach, na których dział. Kolejność zapłonów dobra, przewody WN dobrze pozapinałeś?
Przerobić to da się wszystko:D ale w tym przypadku samo przykręcenie cewek niewiele da bo pod co je podłączysz? Normalnie aparat zapłonowy powoduje "rozdzielenie" iskry na poszczególne cylindry, przy samych cewkach kolejność zapłonu przejmuje na siebie sterownik silnika który różni się zapewne między jednym a drugim silnikiem, więc nici z tego. pozdr
Słuchajcie może zlę myślę ale czy kolejność zapłonu nie powinna być 1,3,4,2 .Jedna cewka obsługuje cylindry 1 i 4, druga 2 i 3.Cylinder nr 1 jest od strony napędu rozrządu.
okazało się, że aparat zapłonowy był obrócony o 180 stopni Jakoś nie mogę sobie wyobrazić, że silnik pracował. Kwestia przestawienia obudowy o 180° — jeśli się da, to potem wyprowadzenia przewodów by nie pasowały. Aparat zapłonowy jest napędzany przez przekładnię z wałka rozrządu. Rozumiem ze mogło dojść do pomyłki i przestawienia wałka aparatu o 180°...
kolejność zapłonu to 1-4-2-5-3-6
W poniedziałek jeszcze raz sprawdzę kolejność zapłonu,ustawie tłok na 1 cylindrze w GMP i zobaczę co pokazuje palec rozdzielacza.
W workshop manualna nic o lampie nie pisze za to jest pokazana metoda kropelkową. Ciekawi mnie gdzie ta kabina w sprężarce czy generatorze prądotwórczym. Kolejność cylindrów odlana na bloku. Przy ustawianiu zapłonu w parzysto cylindrowych silnikach bez znaczenia czy bierzesz 1 czy ostatni cylinder. Wyjdzie to samo. Ten z postu ma 4 cylindry.
Dowiedz się jaka jest prawidłowa kolejność zapłonu i idąc po kablach od kopułki do cylindrów znajdziesz pomylony kabelek.
Kolejnośc zapłonu 1-3-4-2. Pierwszy cylinder oznakowany jest na obrzeżu aparatu rysą. Aparat kręci się ( patrząc od strony palca) w stronę przeciwną niż wskazówki zegarka.
Poszukaj na allegro zdjęcia silnika takiej astry i rób jak na zdjęciu. Najprościej. Bo pewnie kolejność zapłonów Ci nic nie da, bo nie wiesz jak ustawić pierwszy cylinder.
We wszystkich silnikach V6 tej marki kolejność jest 123456. Strzelanie w tłumik to już jakiś objaw zapłonu. Sprawdź dokładnie zawory, ciśnienie w cylindrach.
Ma jak najbardziej rozdzielacz zapłonu. Z tego co wyczytałem to kolejność zapłonu to 1-3-4-2 gdzie 1 to cylinder od strony koła zamachowego.
Przecież chyba widać kiedy krzywki na danym cylindrze patrzą w dół. Chyba że silnik na laskach z wałkiem w bloku. No właśnie - silnik na laskach, wałek rozrządu w kadłubie, koło zębate napędu wałka w obudowie (nie widać) - to się właśnie dzisiaj dowiedziałem o tym silniku... Jest tylko koło pasowe na wale. Pozostaje wiec chyba tylko założyć kątomierz...
Kolego sprawdzałem ten post i przy takim ustawieniu chodzi jak traktor i juz wogóle zgłupiałem z tym samochodem. w tym temacie napisac jeszcze chciałem, ze kolejność zapłonu/zapłon równoczesny w cylindrach 1 i 4 oraz 2 i 3 (jedna iskra wykorzystywana, druga tracona - cylinder nr. 1 od strony napędu rozrzadu)
Nastawiasz pierwszy tłok na GMP w pozycji sprężanie, oba zawory zamknięte. Wtedy znak na kole pasowym powinien znajdować się naprzeciw znaku no obudowie silnika. Jaki to silnik bo nie wiadomo jaka będzie kolejność zapłonu, ale myślę, że 1-2-4-3. Jeżeli taka kolejność to na czwartym garze, powinna byc mijanka na zaworach, a w pierwszym cylindrze sprężanie,...
Kto jest w stanie podpowiedzieć jaka jest kolejność oznaczenia cylidrów? (Nie chodzi mi o kolejność zapłonu ) Silnik 5.7 hemi
Masz kolejność zapłonów 1-3-4-2. Kręcisz silnikiem w prawo/do przodu i jak masz mijankę zaworów na 3 cylindrze to regulujesz oba zawory na 1. Tam jest koniec suwu sprężania , wiec oba zawory są zamknięte- krzywki walka naprzeciw szklanek. I analogicznie na kolejnych cylindrach. Pokręć sobie silnikiem zanim zaczniesz krecich luzem zaworowym i zobaczysz...
Krążą dwie zasady mijanek, wtedy kiedy jest suw sprężania i zamknięte są zawory ssące/wydechowe albo biorąc pod uwagę kolejność zapłonu. I oby dwoje macie rację, biorąc pod uwagę kolejność zapłonu nie ustawimy na taką mijankę silnika 3 cylindrowego ale z mijanką w suwie sprężania w jednym cylindrze już tak. Takie ustawianie i tak nic nie da jeśli ustawiający...
A sprawdziłeś kolejność zapłonu?
Jest to silnik typu VR. Cylindry liczy się kolejno jak w rzędówce zaczynając od rozrządu, choć mnie kiedyś uczono, że w stronę przeniesienia napędu, czyli od koła pasowego do zamachowego, ale to dawno było. Kolejność zapłonu i faz rozrządu 1-5-3-6-2-4. Jeśli się mylę proszę o poprawkę.
Koło można ustawić tylko w jednej pozycji, wiec się nie martw. Kolejność tłoków (a raczej cylindrów) jest liczona od strony rozrządu, ale kolejnością zapłonu bym się nie przejmował, bo w większości obecnych silników czterocylindrowych zapłony występują na świecy co obrót wału korbowego a nie co dwa (iskra jest na świecach 1-4 a pół obrotu pózniej na...
Witam! W VW santana o ile wiem powino być 1-3-4-2... Ewentualnie patrz na kolejność otwierania zaworu ssącego albo wydechowego, też bądą się otwierały w/g kolejności zapłonu. Liczy się raczej od kółka rozrządu... PS.:Też miałem Santankę, ale GL5 tą z 5 garami i na gaźniku :twisted: tam klejność była taka 1-2-4-5-3 po updacie Zawsze można spojżeć na...
Decyduje kolejność zapłonu czyli 1342 i w takiej kolejności wtykasz kable na świece (drugi bolec na kopułce to wyjście na świecę cylindra 3)
Witam. Jest kilka sposobów, jeżeli masz silnik z aparatem zapłonowym z przerywaczem to można podpiąć żarówkę pomiędzy wyjśćie styków przerywacza a masę. Potem trzeba ustawić wał korbowy tak aby w pierwszym cylindrze tłok był GMP (górny martwy punkt, pierwszy cylinder to ten od strony rozrządu) Trzeba też zwrócić uwagę na to aby w tym położeniu tłoka...
Kolejność zapłonu to 1-3-4-2 . Do kopułki z nr 1 wkładasz przewód z cylindra 1 ,później zgodnie z ruchem palca do cylindra 3. następnie do 4 i na koniec do 2. Gdy będzie inaczej to silnik raczej nie odpali.
Witam Mam problem z kolejnością cylindrów w tym aucie. Nigdzie nie mogę znaleść schematu z opisam numerów tłoków. Szukam dlatego że mam bład który pokazuje mi że ma wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze. prosze o pomoc Pozdrawiam
Live data nie pokazuje żadnych anomalii, do których miałbym jakieś zastrzeżenia. Dla pewności opryskałem kolektor dolotowy środkiem do badania szczelności i nie zauważyłem zmian w pracy. Póki co totalnie brakuje mi jakiegoś punktu wyjścia. Po każdorazowym resecie błędów ze sterownika wracają zawsze trzy: P0300 - przypadkowe lub wielokrotne wypadanie...
Znając stare Fiaty i Polonezy z ich rozklekotanymi aparatami zapłonowymi to lampy stroboskopowe nie bardzo się spisywały.Dużo lepszą metodą okazywało się ustawianie zapłonu "na słuch i na oko",oczywiście tę metodę polecam tylko doświadczonym osobom.Jeśli już uda ci się odpalić samochód,pokręć lekko aparatem w prawo i w lewo.W lewo przyspieszasz zapłon,kręcąc...
a ja stawiam, że masz kolejność zapłonów do kitu. pewnie masz 2-4-3-1
Na cewce masz oznaczenia cylindrów wg kolejności zapłonu. http://obrazki.elektroda.pl/5844059900_1...
Witam bardzo prosze o pomoc czy ktoś sie orientuje jaka jest kolejność zapłonu w BMW M5 rok 89 2litry na pełnym wtrysku 6 cylindrów. BARDZO PROSZE O POMOC Z GÓŁRY DZIEKUJE Nie pisz WIELKIMI literami -> regulamin Wpis dokonany w dniu: 2006-02-10 o godzinie: 14:16
Jeśli kolejność zapłonu jest- 153624- to, jeśli na kole zamachowym masz ustawiony znak np, 25 to interesują cię tylko cylindry 2 i 5 , w zależności na którym jest przekrycie zaworów np. cyl. 2 , to regulujesz zawory a cylindrze 5, nie komplikuj sobie roboty.
Tak,ponieważ na 6 mijają się zawory, przy obracaniu wałem zauważysz mijanie się zaworów na każdym cylindrze tzn jeden zawór się zamyka drugi otwiera oczywiście na jednym z cylindrów w danej kolejności. Tak wiec jeżeli mijają się na 6 ustawiasz 1, mijają na 5 ustawiasz 2, mijają na 4 ustawiasz 3(i na odwrót). Oczywiście jeżeli będziesz znał kolejność...
Po co tu schemat? tam muszą być nawiercone punkty na kołach zębatych. Ustawiasz GZP (TDCdown 1 tłok u góry) wału, ustawiasz 1 walek na obydwa zawory zamknięte już to w przyblikżeniu pokaże znaki w otworac h koła pośredniego, które trzeba zgrać-dostosuj położenie wałka 2 aby to uzyskać. no i pompa- też jest tam nawiercony znak. Znasz kolejność zapłonu?...
Jak okopcona świeca to pierwsza kolejność która bym wykonał to pomiar kompresji z próbą olejową .
w błędach jest ogólne wypadanie zapłonów oraz uboga mieszanka, ustawiałeś auto na korekty OBD? co do tego 2 i 3 cylindra podejrzewam że masz kolejność pomyloną.
Kolejność zapłonu w twoim silniku to 1-2-3-4-5-6 w związku z tym ustawiasz rozrząd na 1 cylinder (nie zakładając kopułki) i patrzysz gdzie wypadł ci palec rozdzielacza. Na którym jest na tym idzie na 1 cylinder a potem zgodnie z ruchem obrotu silnika do przodu 2-3-4-5-6.
Cześć Ręce już mi opadają. Pacjent Mitsubishi Eclipse 2.0 z 92r. 4G63, krew mnie już zalewa. Przed naprawą silnik odpalał i pracował właściwie. Po wymianie uszczelki pod głowicą i złożeniu wszystkiego silnik odpalił, wszedł na wysokie obroty, coś zaterkotowało w silniku i zgasł. Nie chciał już odpalić, dopiero po odpięciu przepływomierza odpalił i kulawo...
Witam kolegów. Jak zaprogramować kody wtrysków op-comem . Czy w kolejności cylindrów , czy w kolejności zapłonu. Prpblem leży w tym, że mam wtryski po regeneracji i trzeba wprowadzić nowe kody wtrysków. Próbowałem kodować według kolejności cylindrów to programuje tyko 2-3-4. Natomiast 1 cylinder nie przyjmuje kodu(BŁĄD) Może trzeba programować według...
dzięki,wartości luzów i kolejność zapłonu znam,ale jak to dalej powinno wyglądać?np.ustawiam pierwszy tłok w górnym punkcie i na którym cylindrze reguluję zawory?
kolego a kto robił Ci ten remont mechanik czy sam robiłeś? nie wiem czy wiesz ale jeśli był ruszany łańcuszek rozrządu to pewnie mechanik ustawiał go na pierwszym cylindrze a silniki dual ram w tych oplach ustawia się na szósty cylinder.możesz mieć niezgodność względem aparatu zapłonowego (kolejność zapłonów)
Witam Kolejność zapłonu: 1 - 3 - 4 - 2 (nr. 1 od napędu rozrządu) Pozdrawiam
Kolejność zapłonu 1-2-4-3 Kręcąc np. korbą ustawiasz tłok 1 cylindra w górnym martwym punkcie. Zawór wydechowy (ten zewnętrzny) kończy się zamykać a zaczyna się otwierać ssący. Wtedy regulujesz zawory 4 cylindra. Następnie tak samo ustawiasz na 2 cylidrze a regulujesz na 3-cim. Analogicznie 4 - >1 i 3 - >2. Powodzenia.
Ale cykl zapłonu w fiacie 126p jest co dwa obroty bo jest to silnik 4T, gdy w pierwszym cylindrze następuje zapłon w drugim jest ssanie i nie możesz w żaden sposób porównywać go do działania silnika spalinowego (tu kolejność zapłonu można zmienić poprzez zmaiane ustawiena pozycji wałka rozrządu). Zobacz na dwusuwowy odpowiednik 126p czyli dwucylindrową...
Dziwny przypadek i równocześnie bardzo ciekawy.W pęknięte koło impulsowe wału jakoś mi się wierzyć nie chce Zastanawiam się czy czas wtrysku wynoszący 5ms nie jest zbyt długi bo zazwyczaj powinien oscylować w okolicy 3 ms. Ale gdy zwrócimy uwagę na kolejność zapłonu (3421) to może on wynikać z korekt po zagubionych zapłonach na 2 i 3 cylindrze. Możliwe...
Regulator ciśnienia paliwa jest z lewej strony rozdzielacza Dodano po 3 Rozdzielacz ma z boku regulator ciśnienia paliwa? Może być uszkodzony i powodować zbyt wysokie ciśnienie paliwa ? Dodano po 5 Po uruchomieniu silnika nie pali (1,2,6,8) a kolejność zapłonu w tym silniku to 15486372. Zbieg okoliczności czy jest jakaś zależność (na przemiennie dwa...
raz jest jeden pik, a raz 4. Tak jest skonstruowane koło impulsowe wałka rozrządu. Jeden "pik" - oznaczenie pierwszego cylindra, dwa drugiego itd. Zgadza się to z kolejnością zapłonów 1-3-4-2. Natomiast znacznik na kole zamachowym pokrywa się z 2 i 3 co dawało by kolejność 2-1-3-4, przesunięte o kąt 180 stopni. Ja to tak widzę jednak nie mam z czym...
Na kole zębatym od pompy wtryskowej są znaki literowe ale nie wiem na którym znaku powino być dobrze . Pompa boscha 0 460 426 217 . Masz jeszcze pytanie jak podłączyć rurki paliwowe wysokiego ciśnienia na pompie są oznaczenia typu abcdfg i czy to odpowiada kolejności cylindrów czy zapłonu?
Pośpiech nie jest dobry. Podałem Ci luzy trzonków zaworowych. Luzy są po 0.30 mm. Kolejność wtrysku [zapłonu ] jest 1342. 1432 podana powyżej to regulacja zaworów. Czyli przy mijance na 1 cylindrze regulujemy zawory na 4 i odwrotnie. Przy mijance na 3, regulujemy na 2 i odwrotnie.
Taki znalazłem opis układu zapłonowego do 900 Układ zapłonowy / akumulatorowy, elektroniczny bezrozdzielaczowy, mikroprocesorowy, o statycznym wyprzedzeniu i rozdziale iskry, zintegrowany z układem wtrysku benzyny w ramach systemu sterowania silnika Weber Marelli IAW 16F.ER, zawierający: -dwie specjalne cewki zapłonowe, -przewody wysokiego napięcia,...
Witam.Panowie potrzebuję pomocy i informacji na temat ustawienia rozrządu w tym silniku,oraz kolejność dokręcania i momenty dla śrub głowicy.Pisałem wcześniej na temat wypadania zapłonu na 2-gim cylindrze i po sprawdzeniu całej elektroniki,wszystko wskazuje na głowicę,więc zdjąłem i daję ją do warsztatu.To jest auto z 2004r.,głowica nie była zdejmowana,więc...
Witam Jolę!!! Jestem przerażony tym pytaniem bo coś tu jest nie tak. Pomieszałaś dwa typy silników - diesla i benzyniaka - kocioł z balią. Świece żarowe występują w dieslu i nie ma tam znaczenia kolejność zapłonu. Natomiast w silniku benzynowym przeważnie jest kolejność zapłonu 1,3,4,2, ale musisz wiedzieć który kabel jest pierwszy (połączony z pierwszym...
No dobra, drogą dedukcji i eliminacji... Elektrozawór nowy ( drugi ) niczego nie zmieniło, pompo wtryski zamieniane (niczego nie zmieniło) , głowice zamieniane (niczego nie zmieniło). Jakie jest prawdopodobieństwo że szczątkowe ciśnienie wynikające z usterki elektrozaworu uruchamia akurat za każdym razem tylko pierwszy i drugi pompo wtrysk?? i teraz...
Witam borykam się z problemem nierównej pracy silnika 407 SW 1.8 125 KM. Auto po odpaleniu początkowo pracuję normalnie ale za chwilę zaczyna nim rzucać, brak pełnej reakcji na gaz. Jak jeżdżę to muszę na krzyżówkach przygazowywać na biegu jałowym bo inaczej nie ruszę. Po podłączeniu do komputera pokazuje wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Kupiłem 2...
kolejność na wtryskach nie ma znaczenia bo wszystkie podają paliwo w jednym czasie, a nawet zamieniałem kable na wtryskach między sobą (to była jedna z pierwszych czynności) a kolejność zapłonu nie da sie zmienić bo listwa daje raz w jednym czasie 1i4 cyl potem 2i3cyl, jak zamieniłem przewody sterujące to strzelał i nie zapalił
Z tego co pamiętam to wyjście 1 przewodu w boschu to 4 w lucasie itd. Jak pokręcisz pompą z odłączonymi przewodami to będziesz widział na którym pokaże się kropelka paliwa . Kolejność zapłonu jest taka sama przy boschu i lukasie ( to zależy od silnika - czyli wału i wałka rozrządu) 1342 Pierwszy we francuzach zawsze jest od skrzyni.
kolejność zapłonów w silnikach renaulta jest liczona od strony koła zamachowego tzn sprzęgła i jest 1-3-4-2. Tzn cylinder od strony koła zamachowego jest traktowany jako 1. Do dolnego koła zembatego nie możnadojść bo wg mądrych książek rozrząd ma się ustawiać blokując wał korbowy odpowiednim przyżądem. Obok filtra oleju jest śróba wkręcona w blok silnika....
niemożliwe nie podaje ci zasłyszanych porad tylko takie które sam przerabiałem i udało sie je rozwiązac , poczytaj to ..... Jeśli zostanie zakłócony ten sygnał albo wogóle go nie będzie (urwany kabel, uszkodzony czujnik G-40) to pierwszym objawem jest ciężki rozruch silnika bez wzgledu na jego stan termiczny. Oprócz tego że w sterowniku jest bląd dotyczący...
cylinder kolejność kolejność cylinder kolejność zapłonu
dioda prostowniczy rosyjski podkręcanie kompa alternator napiecie stojana
instrukcja katalog instrukcja katalog
Pioneer Amplifier A-107 - świeci DIRECT, mrugają diody INPUT SELECTOR Schemat elektryczny okapu Mastercook - jak znaleźć?