sprawdź przewód gumowy który idzie do przepustnicy od takiego sterownika obok on steruje powietrzem robienia do mieszanki, jeśli będziesz miał tam jakąś dziurke to sprężania dobrego nie bedzie tylko na wysokich obrotach będzie ok, ja miałem coś podobnego i byłem na komp. to wykazał czujnik temp i obwód przepustnicy, a podobne objawy miałem, chyba że...
Coś nie bardzo ten błąd bo to jest wtryskiwacz 5 cylindra niskie napięcie. Chyba źle odczytałeś.
Po rozgrzaniu chodzi równo ale klepie jak stary Diesel.. Wczoraj na autostradzie po dodaniu gazu w podłogę zaczoł przerywać i dopiero odchodził.. podpiąłem vcdsa i pokazuje,że 1 wtrysk ma niższe napięcie niż pozostałe 3. 2,3,4 mają 830uAs a pierwszy 800 a czasem poniżej 790/803uAs Dodano po 4 Wszystkie 4 wtryskiwacze są na gwarancji ale nie chce im...
0351Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie......... chyba. O ile nie pomyliłem. Napisz dlaczego myślisz że ECU ok ? - bo tam najczęściej jest problem. Problem pojawia się od razu po odpaleniu czy dopiero po przejechaniu jakiegoś kawałka ?
Raczej kable. Co znaczy konkretnie wypadanie zapłonu? Cewka jest na dwa cylindry? Sprawdzasz rezystancję uzwojenia niskiego napięcia i wysokiego. Wysokie do minusa po stronie niskiego. Minus jest wspólny. Nie znaczy to jednak, że cewka nie ma przebicia. Możesz tez zobaczyć kolor iskry. Miałem problem kiedyś, że silnik szarpał okazało się, że pęknięte...
Jeśli kręci żwawo to akumulator się w miarę wyrabia. Problem może leżeć w świecach (któreś niesprawne) albo gdzie indziej. Woltomierzem tego nie zbadasz. Wielkich mrozów teraz nie ma więc obstawiam, że problemem jest ogólna kondycja silnika, a nie świece. Plak czy inne samostarty to najlepsza droga do rozpieprzenia głowicy, przepraszam za sformułowanie....
Objawy przy pomiarze oporności, które kolega opisał, wskazują na uszkodzenie cewki. Zwiększony opór cewki pierwotnej (NN), powoduje, że przez nią płynie mniejszy prąd i wytwarza mniejsze pole magnetyczne i to powoduje, że na cewce wtórnej (WN), wytwarzane jest za niskie napięcie, konieczne do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie)....
Witam, Byłem u mechanika rano i przeskanowałem auto po tej trasie. I takie o to błędy wyrzucił. - DF084 Obwód czujnika położenia zaworu EGR; Przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy -Obwód wtrysku cylindra; zbyt niskie napięcie prądu sterowania wtrysku ( tak jest w przypadku każdego wtrysku. kody błedów : DF099, DF101, DF102, DF100) - DF067 Obwód czujnika...
4 cylinder/diesel/ M47
swiece sa nowe, iskra jest. Jest postęp, byłem na diagnozie komp i pokazalo błedy: kod błędu: 76- ciagle sterowanie momentem obrotowym, kod błędu: 32- przekaznik pompy paliwa, wysokei napiecie kod błędu: 25- wtryskiwacz, niskie napiecie kod błędu: 63- EST cewka zapłonowa cylinder 2+3 niskie napięcie Wynikiem usterek jakich czesci są te błędy?
Witam! Mam pytanie, w mojej astrze pojawily sie cztery błedy: kod błędu: 76- ciagle sterowanie momentem obrotowym, kod błędu: 32- przekaznik pompy paliwa, wysokie napiecie kod błędu: 25- wtryskiwacz, niskie napiecie kod błędu: 63- EST cewka zapłonowa cylinder 2+3 niskie napięcie Usterki objawiają sie szarpaniem podczas jazdy przy dodawaniu gazu. Od...
Z 2 tygodnie temu podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka Check. Po sprawdzeniu komputerem Vag 5053 pokazało błędy: 16521.P0137 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - napięcie za niskie 16514.P0130 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu prądowego Po wykasowaniu błędów po 2 dniach kontrolka znowu się zapaliła ale Vag...
Witam, odczytałem nastepujące kody dla mojej viki- proszę o wyjaśnienie, szczególnie dwóch ostatnich. 0130- regulacja poza zakresem, nieprawidłowy sygnał sondy 0340- nieprawidłowy sygnał z czujnika walka rozrządu 0351 usterka w elektronicznej reg. kąta wyprzedzania zaplonu cylinder 1+4- za niskie napięcie 0352- jw cylinder 2+3 Z góry dzięki za pomoc.
No chyba z tymi 5 V to przesadziłeś, 2.5 krotnie większy prąd do uzyskania takiej samej mocy śiwecy jak przy 12V. To jakie przewody grube . 4 przewody to pomiar ciągłości świecy na każdy cylindrze. napięcie pomiarowe chyba 2 kronie niższe.
procekkk, przeważnie wtedy wywala "sterowanie zapłonem cylindra nr x napięcie wysokie" albo "niskie" Ten sterownik taki głupi nie jest. Ps-jak pogoda na mazurach?
Witam wszystkich mam problez ze swoją viki otóz problem polega na tym , że co jakiś czas (teraz to już często) przy ujeciu gazu zapala sie chek i auto przerywa i spada drastycznie z obrotów. Trwa to dosłownie kilka sekund zaraz potem auto pracuje normalnie a chek gaśnie. Pojechałem do zakładu diagnostycznego i specjalista ustalił mi podłączacjąc komputer,...
0351 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie, P0252 - nie ma takiego błędu, pewnie chodzi o P0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie. Grzeb koło cewkomodułu - coś źle podłączone przy przekłądce ( brak zasilania), ewentualnie uwalony...
Dzięki kolego za podpowiedź. Diagnoza to brak iskry na 1 i 4 cylindrze. Winny był przewód niskiego napięcia. Przetarł się w połowie, był ukryty pod peszlem i nie było go widać. Zrobiłem tymczasową naprawę, odpaliłem silnik i zaskoczył. Jutro zamontuje nowy przewód zgodnie ze sztuką. Morał taki, że zanim kupi się nowe części najpierw trzeba sprawdzić...
Nadal nie pali ten sam cylinder? Zamień cewki miejscami , kable też poprzekładaj . Niskiego napięcia także i zobaczysz czy niepalący cylinder będzie na świecy 1-4. Teraz miałeś cylindry 2-3bo tak parami są podpięte świece do cewek. Co do resetowania licznika dziennego i zegarka zobacz do bezpiecznika F15 w skrzynce w kabinie
W Meganie z 2001r 1,4 16v jest pojedyncza cewka na każdym cylindrze, do niej dochodzą dwa przewody niskiego napięcia
Pokazało takie coś 10 3 5 2 Domyślając się to kod 4 cyfrowy 0352Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie Usuwa się ten błąd kompem czy może kable WN do wymiany? A może coś innego...
byłem u znajomego elektromechanika i odczytał błędy podaje je 31 - Sygnał obrotomierza lub jego obwód (brak sygnału) 1405 - Uszkodzenie zaworu EGR 0400 - Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR 0352- Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie nie bardzo rozumiem kodu 0352
Czyli masz za niskie napięcie na cewkę dawki paliwa cylindrów 4-6. A jeśli miałeś błąd 1280 1 to sprawdź napięcie ładowania akumulatorów. Silnik pracuje równo ? bo raczej powinien kuleć.
Czyli pozostaje mi stabilizator na niższe napięcie.
na benzynie też szarpie wiec postanowiłem sczytać błędy z komputera, były tego typu 1021010 ale nie znalazłem takich wiec wywnioskowałem ze 10 jest zamiast 0 wiec: 0200-Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza 0352-Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie 1405-Uszkodzenie zaworu EGR poradzi ktoś co...
Że kombinuje to fakt, tylko co da zmniejszanie przerwy? Zmniejszenie przerwy na świecy daje to, że do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze w końcowym etapie suwu sprężania, potrzebne jest niższe napięcie, niż przy normalnej przerwie. Jeżeli po takiej operacji zmniejszenia przerwy, cylinder podejmie normalną pracę, to przyczyny należy...
Włączę się do dyskusji. Wspomniałeś o przestawieniu zapłonu i że hałas się przesunął na inny zakres. Opiszę sytuację z którą się spotkałem w dwucylindrowym i dwusuwowym silniku do łodzi motorowej. Silnik po remoncie. Pierwsze odpalenie silnika na mazurach i nie wiadomo gdzie się kryć, hałas taki jakby się w nim beczka ze śrubami obracała. Oczywiście...
Witam, opisów podobnych problemów znalazłem wiele, jednak każdy jest inny i proponowane tam rozwiązania nie przyniosły efektu, dlatego zdecydowałem się założyć nowy temat. Postaram się solidnie opisać problem. Codziennie jeżdżę do pracy 40 km a więc 80 km dziennie, trasa wąska, kręta więc auto raczej męczone na tej trasie. Autko na LPG od około 40 tys...
Cewka 8 v była w jawce 50, a cylinder ci nie pracuje bo jest za niskie napięcie i jeszcze brak ładowania, oddaj dziecko ten już zabytkowy sprzęt jakiemuś pasjonatów, kup se skutera
Od pewnego czasu zauważyłem, że mam problem z wycieraczkami z przodu(SKODA, ROOMSTER (5J) 1.2, 2007.01-> 1198 ccm, 70 KM, 51 kW). Czasami po uruchomieniu auta nie włączają się mimo przesunięcia w górę o jeden lub dwa stopnie. Załączą się dopiero jak dam na najszybszy stopień. Czy ktoś wie co to może być ? Dodam, że po tym jak się uruchomią działają...
Przegrzana i gorąca świeca może mieć już mniejszą oporność izolatora między elektrodami i w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie) przy małych obrotach wału (jak przy odpalaniu) napięcie wytworzone na cewce może być zbyt niskie do wytworzenia iskry o wystarczającej energii powodującej zapalenie mieszanki.
Wpisz w alegro "suzuki drz 400 czesci glowica cylinder stator wal" i zadzwoń może się dogadasz :)
Kolego rlepski666 , to że iskra jest na zewnątrz cylindra, to nie znaczy, że ona będzie wewnątrz cylindra, w warunkach jakie tam panują w momencie kiedy ta iskra ma zaistnieć. Przyczyną braku iskry w cylindrze może być obniżona oporność izolacji na drodze prądu do tego cylindra (nasadka na świecę, przewod WN, kopułka - wymieniłem te elementy, ale nie...
Mam problem strzelania w silniku w polonezie caro na gaz z jedno punktowym wtryskiem. Przy niskich obrotach słaba moc, tak jakby nie palił na wszystkich cylindrach ( świece nowe, przewody wysokiego napięcia nowe).
Witam!Mam nastepujacy problem ze swoja Astra.W ostatnim czasie padly mi juz dwie cewki .Znajomy elektronik stwierdzil ze to wszystko dzieje sie przez centralke gazową Bingo M ktora pobiera impuls z cewki (2 i 3 cylinder kabel zółto - czarny).Jak ostatnio padala mi cewka to auto w ogole nie chcialo zapalic .Odpalilo dopiero po podaniu impulsu z akumulatora...
1.4 TDI miały kilka wad/bolączek. 1. To co na filmie problem z napinaczem i łańcuchem napędu pompy oleju oraz wałka wyrównoważającego. Problem pojawia się przy około 160-200 tyś km. Łańcuch się rozciąga a plastikowe powierzchnie napinacza wycierają się. Łańcuch nie jest prawidłowo napięty co prowadzi do dziwnego dźwięku i zwiększenia wibracji na biegu...
Opel Astra-G 98-00 X14XE, X16XEL Multec S (F) P0105 -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie P0110 -? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego -? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka...
Witam wszystkich wczoraj próbowałem odpalić autko strasznie długo kręciła i nic pierwszy raz mnie zawiodła. Przekręciłem kluczyk włączając zapłon i usłyszałem buczenie silniczka krokowego(tak jakby miał zwarcie) odłączyłem od niego kostkę i kilka razy wpinając w końcu się otworzył i wtedy bezproblemowo zapaliła dodam jeszcze że napięcie w kostce jest...
Szukałem ale nic. Zaś patrząc to wydaje się że napięcie na cylindrze W. jest za wysokie o ponad 1000V zaś napięcie na ACC1 za niskie o dobry 1kV. Niezbyt umiem się w parametrach lampy odnaleźć. Miał solidnie naprawiany zasilacz bo nalutowane że ... ale na razie jedyne napięcia jakie wziąłem pod uwagę to napięcia na lampie.
silnik nie odpala, podaje błąd 351, 352 - usterka elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu cylindrów (1-4 i 2-3) za niskie napięcie, również błąd 230 i 120. Mam pytanie czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem i co to może oznaczać. Auto zholowałem i jeszcze nie sprawdzałem niczego, proszę o pomoc.
To, że po remoncie, to nic nie znaczy. Jest, czyli jaka wartość na poszczególnych cylindrach ?
Jakiś trop? Dodano po 14 Mam bledy ktore u mnie wystepuja, 1231 Uszkodzenie w obwodach przekaźnika pompy paliwa / przekaźnika zasilania sterownika 1405 Uszkodzenie zaworu EGR 0400 Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR 0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie 1410 Przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego...
Witam Mam następujący problem moja astra szarpie , muli , brakuje jej mocy.Jak jest zimno i sinik jest zimny tylko lekko poszarpuje, a gdy się rozgrzeje masakra. Diagnostyka wykazała następujące błędy: 0351, Cewka zapłonowa bezpośredniego układu zapłonowego cylinder 1 i 4- niskie napięcie w tym nie zapisany błąd 0340, Czujnik Halla wałek rozrządu Błąd...
Musisz sprawdzić (np. w serwisie) jakim napięciem zasilane są świece w Twoim silniku. Z tego co wiem, to w różnych silnikach diesla zasilane są one innymi napięciami (nie zawsze 12 V), a więc uważaj, bo możesz je uszkodzić. Jaką metodą sprawdzałeś stan świec żarowych tj. miernikiem, czy żarówką. Lepszą metodą jest sprawdzenie żarówką np. reflektorową,...
Ale ubaw... jasne, pomierzyć WN... jedna cewka zewnętrzne cylindry, druga wewnętrzne. Jak nie zapali, zamieniasz miejscami wtyczki na cewkach po stronie niskiego napięcia. A z tym krokowcem też dobre...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z moją astrą a mianowicie przy odpalaniu rozrusznik obróci raz i wyskakują mi takie błędy: P0201- usterka cylindra 1 P0202-usterka cylindra 2 P0203- usterka cylindra 3 P0204- usterka cylindra 4 P2030-za niskie napięcie obwodu pierwszej pompy paliwowej P0650(70) Komunikacja IPC poza wymaganym zakresem P1550(5A) elektroniczne...
4788 Zasilanie paliwem cylindrów. Zbytki niski poziom napięcia do sterowania zaworem elektromagnetycznym ilości paliwa do tylnego zespołu cylindrów 4-6. Przyczyną usterki może być uszkodzony akumulator lub usterka w zaworze elektromagnetycznym. Mogła także wystąpić wewnętrzna usterka jednostki sterującej. W wyniku usterki wyłączono podawanie reduktora....
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
Witam. Mam problem z silnikiem mianowicie po próbie uruchomienia silnika na rozładowanym aku jakby nie pracował na jednym cylindrze , raz zakręciłem na rozładowanym po czym naładowałem aku i zapalił lecz nie na wszystkie gary więc usunąłem błędy silnika (niskie napięcie) vagiem niewiele pomogło odpala lepiej ale nadal jakby nie na wszystkie cylindry...
W tych silnikach ustawia się zapłon? W moim nie ma takiej możliwości - trzeba by przestawiać ustawienie cewki zasilająco-wyzwalającej, albo przestawiać magneśnicę na wale korbowym silnika, a to uniemożliwia klin. Iskra optycznie wygląda też podobnie To może być mylące. Bardzo dawno temu spotkałem się z czymś takim w dwucylindrowym silniku do łodzi...
Autko jak w temacie rocznik 2006 nie uruchamia się. Tzn zapala na chwilę zaświecają się kontrolki od emisji i awarii układu wtryskowego i silnik gaśnie, po odczytaniu op-comem (wszystkie kody pojawiają się jednocześnie) wychodzi taki zestaw: Łączna ilość kodów: 11 P0201 - Usterka wtrysku cylindra 1 (00) - Obecny P0202 - Usterka wtrysku cylindra 2 (00)...
Cześć. Mam obrotomierz przerobiony i będzie działał na 2 cylindry. Problem bo nie wiem jak po podpiąć pod cewkę zapłonowa. Po prostu do kabli niskiego napięcia podłączyć?
Kody błędów starszych jednostek, bez EOBD/OBD-II ('90-'95). Tłumaczenie własne, wszelkie uwagi mile widziane. Jednostka sterująca silnika 12 Rozpoczęcie diagnostyki/separator (sygnalizuje początek/koniec listy błędów) 13 Czujnik O2 - obwód otwarty 14 Czujnik temperatury chłodziwa - za niskie napięcie 15 Czujnik temperatury chłodziwa - za wysokie...
Też obstawiałem cewki. Przejrzałem świece i zamieniłem miejscami - zero wpływu na napięcie. Wymieniłem dwie na 2 i 4 cylindrze - te z największymi rozbieżnościami na wykresie. Pomogło na szarpanie i na wykresie widać, że winowajcą musiała być cewka na 2 cylindrze - dawała za duże napięcie. Problem niby mógłbym uznać za rozwiązany, ale cały czas widać,...
Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Zafira 1,8 XER z 2005 z instalacją gazową. Po odpaleniu, jak jest zimny, pracuje ładnie. Po przejechaniu ok. 10 km następuje wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Usterka występuje zarówno na gazie, jak i benzynie. Zmieniłem cewkę, nie pomogło. Świec nie ruszałem i nie mierzyłem ciśnienia w cylindrach. Na...
Przy jeździe na benzynie iskra ma niższe napięcie Słucham? Chłopie, nie pogrążaj się już bardziej.
a mnie się wydawa że impulsy są pobierane ze strony niskiego napięcia tzn ze styków przerywacza, i nie ma znaczenia ile jest cylindrów. Chyba że pobiera z palca rozdzielacza za cewką na wysokim.
Czyli wypadanie iskry na 1 i 2 cylindrze - do sprawdzenia świece, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa, wtryskiwacze, elektryka i na deser za niska kompresja. Posprawdzaj najpierw wszystkie połaczenia elektryczne i świece zapłonowe, i zobacz co wyniknie
Tomas_Qtno , paliwo z komory pływakowej nie ucieka (paruje tak szybko) i jego wystarczy do odpalenia silnika. Gdyby to była pompa paliwowa to na "popych" o razu by nie zapalił. To jest ewidentnie za niskie Wysokie Napięcie na świecy podczas pracy rozrusznika i iskra w cylindrze nie przeskakuje. Jak masz czas i pieniądze na eksperymenty to eksperymentuj.
po zjedzeniu plaka wyrzuciło kilka błedów : Opis DF325 układ recyrkulacji spalin - Zwarcie lub obwód przerwany - Staly DF002 - Czujnik temperatury zewnetrznej - Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany - Staly DF056 Czujnik przepływu powietrza - Zwarcie lub obwód przerwany - Staly DF040 - Cylinder 1 Obwód wtryskiwacza - Napiecie zbyt niskie -...
Witam. Opel Vivaro 2,0 cdti 2006r, nie wkręca się powyżej 3k obr/min. Po sprawdzeniu błędów silnika wyskakują: 00067 - Chłodzenie silnika - nieprawidlowe funkcjonowanie obwodu czujnika temperatury Obecny 00069 - Obwód temperatury zasysanego powietrza, wadliwe działanie Obecny 00071 - Usterka w obwodzie czujnika MAP (ciśnienia absolutnego w kolektorze) Obecny 00075...
Po prostu mniejszy opór na korbach-tłokach 3 cylindry ("pracujące"), problem może być jeszcze inny.Błędy to za niskie ,za wysokie napięcie?Przerwa?A tak na marginesie co to za motor? Niewłaściwe dobrane przez pacjenta koło zamachowe też dało podobny objaw ale jakie generował błędy nie mam wiadomości. Poza tym nie "sądzę "że dajesz się nabierać tylko...
A na chłopski rozum to zamieniam z tego cylindra wszystko z sąsiadem cylindrem obok i próba jeśli dalej 4 to sterownik jeśli przeszło na sąsiada to sprawdzamy dalej. Ciśnienie sprężania sprawdzone? Jak będzie niższe od pozostałych też będzie się sapał.
Wypadanie zapłonu może mieć kilka przyczyn, nie tylko brak iskry. U ciebie problem nie dotyczy tylko cylindra 1 a większości. Masz jeszcze błędy ubogiej mieszanki i niskiego napięcia na sondzie. Jedną z przyczyn wypadania zapłonu jest właśnie zły skład mieszanki. Do sprawdzenia czy silnik czasem nie ciągnie lewego powietrza. Zobacz na wartości z przepływomierza...
Podłącz zewnętrzne źródło prądu o dużej wydajności - naładowany akumulator samochodowy (nie prostownik!) i sprawdź, jak się zachowa silnik. W sieci masz schemat motocykla. Jeśli napięcie podczas pracy jest zbyt niskie, to zapłon może kuleć. Jednak brak jednego pracy jednego cylindra, to raczej kolejny problem.
Witam ,problem jak w temacie, jak już zapali to po dodaniu gazu gaśnie i trzeba odczekać aż główny przekaźnik wyłączy zasilanie na ECU i można z powrotem próbować, jeżeli nie próbuję go od razu palić tylko poczekam to jest jeden błąd P1600 wymienić ECU natomiast jak próbuję od razu palić ( rozrusznik w tym momencie nie kręci i brak komunikacji z ECU)...
Po wykręceniu (po paru próbach startu) świece z pierwszego i czwartego gara - tak samo jak wcześniej przed wymianą - mokre od benzyny i bez śladów jakiejkolwiek pracy (czyste), natomiast świece z drugiego i trzeciego cylindra całe aż czarne od sadzy (mimo krótkiej pracy, z kilkadziesiąt sekund). Nie znam tego silnika, ale z tego ewidentnie wygląda...
tak jest podwójna cewka, wchodzą 4 przewody niskiego napięcia i do kazdej swiecy przewód w parach tak jakby 1,4 i 2,3
Najczęściej na drugim biegu, kiedy dodam mocniej gazu zachowuje się tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. Poza tym chodzi dobrze, ale wolne obroty ma jeszcze za niskie ok.600/min. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia, sondę lambda i zastanawiam się nad sterownikiem (tylko trochę drogi). Wie ktoś co może być przyczyną?
ok 14-14,5 na każdym cylindrze. https://obrazki.elektroda.pl/1747317400_... Wyzerowałem adaptację czasu wtrysku i póki co (przez 15 minut pracy na biegu jałowym) nie wyskakuje błąd, normalnie wyskakiwał po paru sekundach. Dodatkowo czasem też pojawiał się błąd sondy lambda przed katem - zamknięty obwód. Wrzucam screen pracy sondy -...
Ale to kpina jakaś? Zabierasz się za naprawy elektryki, a nie masz PODSTAWOWEGO i KONIECZNEGO narzędzia?!? Przecież podstawowy miernik, to koszty niższe, niż zakup nowego regulatora napięcia. Więc jeszcze raz - żarty sobie robisz?
Rozrząd jeszcze nie, na wolnych obrotach silnik chodzi nie równo jednak nie przerywa na konkretny cylinder. Odpinając jedną grupę cewek lub dowoly wtrysk - silnik dalej chodzi. W sterowniku brak błędu wypadania zapłonu.
Kody błędów 10 Rozpocząć test dudnienia / na krótko otworzyć przepustnicę. 11 Brak usterek. 12 Miernik przepływu powietrza 1. 13 Czujnik temperatury chłodziwa. 14 Czujnik temperatury powietrza. 15 Czujnik położenia przepustnicy. 16 Miernik przepływu powietrza 2. 17 Czujnik MAP. 18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator. 21...
marianooo99 , trochę za mało informacji. Czy silnik przy mglistej pogodzie zimny nie chce odpalić, czy teraz wcale nie chce odpalić. Jak była sprawdzana iskra na świecach - świece wykręcone?. To że na wykręconych świecach jest iskra nie oznacza, że ona będzie w cylindrze w warunkach tam panujących. Mogą być dwie tego przyczyny. Pierwsza to osłabiona...
Gdzieś po drodze do tego 4 gara napięcie ucieka i jest za niskie do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze. Domyślnie może to być kopułka ma aparacie zapłonowym (jeżeli takowy jest), przewód WN do tego cylindra, fajka na świecy, wreszcie sama świeca. Zmniejsz przerwą na świecy o połowę, jak cylinder podejmie pracę, to będzie potwierdzeniem...
I teraz dochodzę do wniosku że to "chyba" będzie cewka nie taka i w związku z tym mam do Ciebie pytanie czy jest to możliwe żeby cewka była nie taka choć kupiłem nową do tego typu autka? czyli VR6-2,8l-174k- '99r Kolego nie odpowiem Ci na to pytanie, bo zawodowo nie zajmuję się silnikami samochodowymi, więc nie wiem jakie są lub mogą być cewki w twoim...
Dziękuję kolego za zainteresowanie tematem. Dokonałem pewnych sprawdzeń. Poniżej wyniki. 0) Zacząłem od sprawdzenia połączeń "komputerek-cewki". Styki odchodzące od złącza komputerka nr 28 i 29 dzwonią jak należy ze stykami "-" cewki 1 i 2. 1) Przed włączeniem zapłonu na każdym ze styków złączki dopinanej do cewki 1 i cewki 2 napięcie jest równe zero...
ale jak patrzę na wykręconej świecy to iskra normalnie przeskakuje Bo ma lepsze warunki do przeskoku - przy ciśnieniu atmosferycznym do przeskoku iskry jest konieczne mniejsze napięcie między elektrodami świecy (przykładowo 10 kV), a w cylindrze przy ciśnieniu jak podałeś 13 barów to napięcie jest potrzebne o wiele większe (przykładowo 15 kV). I teraz...
Witam, proszę o pomoc w analizie błędów. Objawy na LPG i benzynie: *Falowanie obrotów, najbardziej odczuwalne na biegu jałowym; *Mocne szarpnięcia przy puszczaniu gazu (jakby odcinało paliwo); *Auto mułowate; 17819 P1411 459B System powietrza wtórnego AIR, bank 2 - niedostateczny przepływ 16815 - katalizator; 16805 - katalizator; Te błędy powyżej to...
Witam. Posiadam Opla Calibrę 2.0 8v z 1992 roku. Od pewnego czasu mam poważny problem, silnik chodzi bez zarzutu do momentu, kiedy jest zimny, po nagrzaniu się zaczyna tracić na mocy i przestaje pracować na wszystkie cylindry, po czym po prostu gaśnie. Wymieniłem czujnik położenia wału, czujnik temperatury podający informację na komputer, sondę lambda,...
Witam Posiadam silnik zaburtowy Honda B75, jest to dwucylindrowy czterosuw, starszy model z zapłonem na przerywaczu . Problem polega na braku iskry. Z pomiarów wynika że uszkodzona jest cewka wysokiego napięcia. Posiadam schemat niestety jest poglądowy. W dokumentacji doczytałem że cewka niskiego napięcia daje AC 6V 15W , w moim przypadku jest także...
Dopiero ucze sie elektroniki, staram sie zrozumiec, Nie gniewaj się ale naukę zaczynamy od podstaw.1 zasada działania silnika spalinowego. 2 czujniki w silniku spalinowym. Nie musisz wiedzieć z czego są zbudowane ale jak poznasz zasadę działania naprawisz wszystko co się kręci.;) Pomyśl wtryskiwaczami i iskrą steruje sterownik silnika.Co mu potrzebne...
Meriwa z 2011 roku 1.7 cdti. Auto przywiezione z kompletnie zawalonym DPFm i wydmuchana uszczelka między 3 i 4 cylindrem. Wszystko wymienione a uto czasem zaczyna falować i przerywa na wolnych obrotach i na zimnym silniku wywala błąd P066E- niskie napięcie w obwodzie 3 świecy żarowej, świeca podmieniona i sprawdzona wiązka a błąd powraca. Czytałem że...
Aha czyli niema co się ograniczać do szukania usterki na niskim napięciu. No to doszły kable WN z blaszkami i wielocewka, bo świece ponoć już wymienili.
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
W takich sytuacjach najlepiej przelozyc wtryskiwacz z innego cylindra ale w tym silniku nie jest to takie proste. Do sprawdzenia wiązka, napięcie na wtryskach ( ostatnio miałem przypadek ze auto nie chodziło na jeden cylinder- napięcie na trzech wtryskach było jednakowe a na jednym o 0,1 V niższe i juz nie chodził) ciśnienie sprężania dla świętego spokoju....
W sumie to mógłby być też jakiś czujnik podający za niskie napięcie do elektronicznego układu wtrysku (o ile tam taki jest) :) A czy stuki w skrzyni mogły być spowodowane nierówną pracą cylindrów? Rozumiem że na pierwszy rzut oka wygląda na usterkę mechaniczną ale z 2 strony dlaczego zniknęła by ona przez naładowanie akumulatora.
Witam wszystkich. Wtrące swoje 3 grosze do waszej dyskusji. Metoda obliczania ilości impulsów na sekundę (Hz) podawanych na świece pierwszego cylindra jest następująca: obr - ilość obrotów silnika na minutę a - co ile obrotów występuje zapłon na 1 cylinder (dla silnika 2-suwowego wartość ta wynosi 1, dla 4-suwowego wynosi 2) imp = ( obr / 60 ) / a czyli...
Witam! Mam chyba spory problem z moja e38, po INPA pokazuje następujące najważniejsze błędy : 140 Output Thermostat Map cooling - błąd termostatu? 141 Output Engine Fan 0 wentylaytor silnika? 98 Tank ventilation valve output - zawór wentylacji? 166 Output Vanos Bank 2 - i tego najbardziej sie boje. 62 Misfire detection, sum error - wypadanie garów?...
Dobra dzisiaj po naładowaniu akumulatora dalej błąd 5634 P1602 zasilanie napięciowe zacisku 30 za niskie napięcie, pytanie gdzie jest ten zacisk, gdzie szukać przyczyny, czasem jak postoi z 4 min na przekręconym zapłonie i próbuję odpalić to odpala lub słychac ze co któryś cylinder łapie ale tylko przez chwilę.
Miałem podobną sytuację w Felicii 1.6 MPI samochód od czasu do czasu na benzynie nie palił na 1 i 2 cylindrze, a na gazie (sekwencja) latał bez problemu. Po wycięciu przewodów odcinających wtryskiwacze benzyny było ok, padł sterownik gazu.
Witam Mam problem z Daewoo Tacuma silnik 2.0 DOHC rok 2000. Silnik pracuje tylko na cylindry 2 i 3 na 1 i 4 nie ma wogóle iskry. Cewka została podmieniona ale bez rezultatu. Do podwójnej cewki dochodzi 3 pinowa wtyczka na środkowym pinie jest +12 po zapłonie. Co powinno być na pozostałym, wogóle jak ta cewka jest sterowana? Zgłupiałem już. Komputer...
Kod usterek: MID 128 - SID 1 - FMI 5 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID1 Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 1 FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V101 Elektrozawótryskiwacza cylindra nr 1 Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania kodu usterki:...
Mogę jaśniej. Tak jak napisałem, prawdopodobnie ta cewka na której przerywa może dawać trochę niższe napięcie - na granicy napięcia potrzebnego do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze, wtedy może dochodzić do sytuacji, że nie za każdym razem iskra przeskakuje szczególnie na wolnych obrotach. Zmniejszenie odstępu między elektrodami na świecy...
EEC 8426; jednostka sterująca układu oczyszczania spalin. Jednostka ta została nieprawidłowo wyłączona, zasianie U 30 zostało przerwane bez ukończenia procedury wyłączenia tej jednostki. Może to wynikać z odłączenia akumulatora za pomocą głównego wyłącznika.Podczas procedury wyłączania zachowywane są dane z ostatniego cyklu jazdy. Jeśli jednostka sterująca...
Śledzę ten temat, bo jest ciekawy jaka będzie konkluzja. Ja na postawie tych danych, które tu padły jej nie znam. Piszę dlatego, bo kiedy byłem piękny i młody, czyli dawno temu, spotkałem się z podobnym (ale nie do końca) przypadkiem. Silnik do łodzi, dwucylindrowy, dwusuwowy, zapłon magneto z dwoma cewkami. Problemy: trudne uruchomienie, niepełna moc...
Z tej stronki wlasnie wzialem tlumaczenie kodow i 22 oznacza miernik przeplywu powietrza (1), za wysokie napięcie, jesli chodzi o przeplywomierz taki typowy to nie widze go nigdzie, nie wiem czy to mozliwe ale nie widze go, za to jest taka kostka do ktorej wchodza kable i rurka z powietrzem. Ale gdy odlaczam ta rurke i sprawdzam bledy komputera to wyskakuje...
Witam na samym początku pisałeś że iskra na 2 cylindrze ok a reszta słaba. nie rozumiem? Abimex ma dwie cewki zapłonowe na 4 świece , jeśli padnie świeca to na dwa cylindry iskra padaka a chodzi wtedy na 3 cylindry. Apropo sondy lambda to czujnik informujący komputer jak spala auto. Jeśli napięcie sondy wyjdzie poza tolerancję to komputer wskakuje na...
Cała wypowiedz jest średnio czytelna. Nie ma czegoś takiego jak blokada rozruchu silnika, przy uszkodzeniu układu hamulcowego, masz rozładowany akumulator, coś pobiera prąd pomimo wyłączenia, zostawiłeś włączone radio np. Minimalne napięcie spoczynkowe akumulatora wynosi 12 V. Rozładowany akumulator, uniemożliwił rozruch silnika. Co do samego silnika,...
Może sprubój wziąść inną cewkę zapłonową jak jest na 12V to od jakiegoś samochodu i podepnij zamiast orginalnej i wtedy się dowiesz czy tamta ogrinalna padła czy coś innego. I najpierw zmież napięcie za kabelkach dochodzących do cewki bo może jest za niskie i dlatego iskra jest słaba a pod ciśnieniem (w cylindrze) zanika. Życzę powodzenia w naprawie....
niski sygnał cylinder niski ciśnienie cylinder niski sygna cylinder
jowisz tc500 przebicie whirpool grzałka przebicie dziury systemie
tablet resetować telefon czysty
Audi A1 – klej do końcówek listew progowych i naprawa płyty podwozia – 3M VHB, Teroson, K2 MA6D49 vs MA6D50 Panasonic – zamienność diod, parametry, obudowy, różnice