Jak ciśnienie dobrze zmierzone to pierwszy cylinder nie trzyma ciśnienia, i stąd nierówna praca i jak zeimp napisał w swej mądrości :D to może być sterowanie i nieszczelność samych zaworów ,a na marginesie ta naprawa i diagnoza to popelina, ta wiedze to podał Ci rzeżnik?
Witam, Peugeot 3008 2 1.6 THP 2018 rok. Drżenia auta na zimnym silniku, 170 tys. przebiegu. U mnie przyczyną to chyba wstępnie nierówne ciśnienie na cylindrach, chyba na 1 lub 2 jest koło 8 bar, a powinno być chyba koło 11 bar. Czy ktoś naprawiał auto z takimi przypadłościami? AI: Czy robiłeś jeszcze jakieś inne testy diagnostyczne, np. komputerową...
(at)mrv4 A podpowiedz proszę, jeżeli pojeżdżę te 1000 km i ciśnienie się nie zmieni na cylindrach i nie będzie ubytku znacznego płynu ani oleju, czy warto inwestować w ten silnik i zmieniać rozrząd oraz koła zmiennych faz, czy to bardziej kaplica z tym silnikiem, jak uważasz? Dodano po 17 (at)mrv4 rozmawiałem z mechanikiem w sprawie próby olejowej i...
Zdarzają się. Płukanke zrób i nowy olej
U mnie ciśnienie wynosi 28-29 bar, wtryskiwacze nowe, pompa po regeneracji a jak temp. spada do 0 stopni to przestaje odpalać. Jaki powinien być kąt wyprzedenia wtrysku i na której kresce na kole zamachowym rozpoczyna się wtrysk? Z góry dziękuje za odpowiedz
Zdejmij pokrywę i obejrzyj wałek rozrządu.
Witam. Proszę o pomoc, mam problem w C360 z ciśnieniem oleju na szklankach. Licząc od zbiornika, to na pierwszym, trzecim i czwartym cylindrze ciśnienie oleju z szklanek daje jak szalone, kręcąc rozrusznikiem, dają z metr ponad silnik, a na drugim cylindrze tylko tyle, o ile widać, że przepływa olej. Patrzone na wyjętych laskach. Same szklanki zostały....
Skoro nie ma błędów, to możliwości są dwie, ew. trzy - jak w każdym dieslu. Za zimno w komorze spalania - albo sprężanie jest niedostateczne, albo paliwo zbyt późno wtryśnięte, to dwie przyczyny, albo paliwo jest źle rozpylone - zbyt słabo, to trzecia przyczyna. Wyeliminuj przyczynę mechaniczną, czyli za niskie ciśnienie w cylindrach, można będzie zacząć...
Za niskie te ciśnienia, pewnie tylko na 3 cylindrze w miarę.
Dzień dobry, Silnik 125, 4T, jeden cylinder, 4 zawory, dwie świece zapłonowe, wtrysk paliwa elektroniczny. Brak błędów OBD, sonda nowa, inne czujniki sprawne, łańcuszek rozrz. nowy, filtr pow. czysty, najechane 14tys.km. Niedawno zrobiłem kilka razy pomiar kompresji, wyszło 4 bary ! 8-O Silnik odpala bez kłopotu. Reaguje żwawo na manetkę. Moc wyczuwalnie...
Przeskakiwanie rozrządu na łańcuchu to jest na prawdę rzadkość, występuje owszem, ale to zazwyczaj z powodu wady fabrycznej, np: na krótkie sanie, uzębienie. Lub kompletnie zaniedbanie tej sprawy: zużyty łańcuch lub hydronapinacz. Zalane świece benzyną raczej nie mają nic do braku kompresji. Może pomiar był wykonany niedokładnie bo przy takiej rozbieżności...
Wlej troszkę oleju silnikowego i jeszcze raz zrób próbę.
P1502 u mnie w opisie VAG to : obwód zwolnienia pompy paliwa - skrót do B+<MIL
Witam. Mam następujący problem z Fiatem Uno z silnikiem seicento 900 z instalacją gazową. Autko po założeniu gazu pracowało bez zarzutów 5lat aż do tej pory.Żona pojechała zatankować Pb i LPG na stację BP i zaczęło się. Auto straciło moc, zaczęło szarpać, przerywać bez względu na paliwo na które zostało przełączone.Zauważyłem przebicie iskry na przewodach...
Witam Freelander 1.8 B założyłem gaz sekwencyjny koszt 2400 centrala pisze Zenit tylko przy ruszaniu badz na gazowaniu ma dziurę na początku obrotów i podczas jazdy szarpie autem na benzynie tego nie ma gość stwierdził ze mam upalony zawór bo mierzył ciśnienie cylindrów i na jednym wyszło 8 czy może być to prawda?
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania. Wypadanie zapłonów może mieć albo przyczynę mechaniczną - niskie ciśnienie spowodowane zużyciem tłoka/cylindra, bądź nieszczelnością zaworów, albo elektryczną - niesprawność układu zapłonowego. A to że cieknie woda z tłumika to normalne - samochód eksploatowany na krótkich odcinkach.
Witam serdecznie. Nexia 1.5 8V. Przebieg 98 tyś. Auto dojechało do garażu. Na drugi dzień odpaliłem, bardzo silnikiem trzęsło, po krótkim okresie gasł. Wymieniono: świece, przewody.kopułkę, palec, cewke. Nic nie pomogło. Jeden z stwierdził, że to napewno uszczelka pod głowicą. Wymienił uszczelki i płyn chłodniczy i dalej nic. Drugi stwierdził, że to...
witam cisnienie w cylindzrzesie nie zmienia jest miedzy 7-8 z wcisnietym pedalem gazu,,iskra jest normalnie auto jest na wtrysku mechanicznym,czy szlak trafl silnik?moze posiada jakies uszczelniacze?czy trzeba pierscienie wymieniac?sa jakies sposoby by zacza normalnie dzialczyc?
Dla mnie 4 ty jest ostatni. A ze w francuskich pojazdach licza sobie na odwrot to dla mnie przerost formy nad trescia.
Domyślam się że to nie diesel. Jedź jeszcze raz i niech wykona „próbę olejową” i będzie wiedział co jest przyczyną spadku ciśnienia pierścienie czy zawory. konsekwencją dalszej eksploatacji może być porysowanie gładzi cylindra (zakładając że to zawory) teoretycznie zbyt duże różnice ciśnień i eksploatacja samochodu z takim uszkodzeniem może...
Za duże te ciśnienia, dobry nowy benzyniak powinien mieć ok. 13-14 Bar. Ty masz ponad normę więc masz nagar na tłokach. Pierścienie poszły, poza tym cylindry też do kontroli, pomiary. Bo wymiana samych pierścieni bez kontroli cylindrów to błąd.
Może być coś np. z zaworami. Trudno będzie coś więcej powiedzieć przynajmniej bez zdjęcia pokrywy zaworów.
Wkrecalem przewód w miejsce świecy. Auto na benzynę
Jak już pisałem sprawdź rozrząd na początek.
Gdybyś miał krzywy wał czy to korbowy czy wałek rozrządu do panewki danego wału nie wytrzymałyby nawet minuty (oczywiście zależy jak bardzo jest krzywy) ja obstawiam ciśnienie na cylindrach - za niskie, wg autodaty silnik X16SZR ma ciśnienie sprężania 12-15 bara, a Ty masz tylko 8-9, jeżeli nie chcesz wciskać pieniędzy w naprawę możesz próbować wlać...
Jak na 4 tloku to egr szwankuje.
Do kolegi adad485 : wykonać pomiar ciśnienia w cylindrach na zimnym silniku ( najlepiej na drugi dzień ) - nie odpalać, tylko wykręcić wszystkie świece i zmierzyć. Według zamieszczonego filmiku masz za niskie ciśnienie w cylindrach.
Dolanie oleju zmniejsza objętość komory spalania więc oczywiste że ciśnienie wzrośnie. Taki pomiar się robi na wszystkich cylindrach i z jednakową dawką oleju.
Za mała dawka rozruchowa, za niskie ciśnienie na cylindrach, za wolno kręci rozrusznik, marna jakość paliwa, Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy stamtąd też wydostaje się biały dym.
Witam ostatnimi czasu próbuje wykryć przyczynę dlaczego moje auto w porównaniu z innym autem o tym samym silniku lepiej się wkręca( dotyczy Audi A4 B6 1,9TDI 130KM AVF), robiłem logi i wszystko było okej, więc wykonałem pomiar ciśnienia i wyszedł następująco 1 cylinder 30 bar 2 cylinder 30 bar 3 cylinder 30 bar 4 cylinder 24 bar nie pokoi mi ten czwarty...
Masz niskie ciśnienie na cylindrach. Powinno być coś koło 25 , to jest minimum, a nominalnie nawet powyżej 30.
Objawy przy pomiarze oporności, które kolega opisał, wskazują na uszkodzenie cewki. Zwiększony opór cewki pierwotnej (NN), powoduje, że przez nią płynie mniejszy prąd i wytwarza mniejsze pole magnetyczne i to powoduje, że na cewce wtórnej (WN), wytwarzane jest za niskie napięcie, konieczne do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie)....
Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
Szczerze nie sądzę,że to ma wpływ na kompresje.
Może rozrusznik kręci za wolno, albo zużyty jest tłok-cylinder (niskie ciśnienie). Czy skuter chodzi na wolnych obrotach?
Jeżeli jest iskra to czujnik Halla raczej jest dobry. A jaki przebieg ma auto? Może jest niskie ciśnienie na cylindrach? Proponuje zmierzyć. Powinno być powyżej 10 atm.
Prawdopodobnie masz niskie ciśnienie na tym cylindrze. Możliwe, że to popychacz hydrauliczny daje popalić.
Mechanik twierdzi że głowica i pierścienie do zrobienia. Mówi że zbyt niskie ciśnienie na 4 cylindrze w stosunku do pozostałych. A jaka jest Wasza opinia?
A czy dowiemy się coś o przebiegu rozruchu? Mam na myśli czy silnik zaskakuje po jednym obrocie wału czy też po długim kręceniu (oczywiście kiedy zapala). Podejrzewam niskie ciśnienie w cylindrach.
Nawet nie umiesz opisać usterki. Każdy silnik wibruje mniej czy więcej, po to właśnie wymyślono wirujące układy wyważające. Jeśli chodzi o nierównomierną pracę, to mogą wypadać zapłony - od świec począwszy, poprzez nierówne ciśnienie sprężania, czy zwyczajnie zbyt niskie, patologiczne obroty biegu jałowego. Jeśli nie pracuje na jeden cylinder, trzeba...
Witam i proszę o pomoc Mondeo 1,6 benzyna+gaz 94r pali mi jak smok znaczy ok 15 l benzyny gazu mniej bo ok 12 ale jeszcze traci wolne obroty jak jest zimny. Zrobiłem analizę testerem EEC-IV i wyskoczyły mi błędy 10- Cylinder 1 niskie ciśnienie 20- Cylinder 2 niskie ciśnienie ponadto 121 - czujnik położenia przepustnicy sygnał poza skalą mam pytanko...
Witam mam problem i nie jestem pewny na 100% , samochod kopci na bialo , pracuje na 3 cylindry , plyn wywala zbiorniczkiem ,czy to objaw padnietej uszczelki pod glowica ? jeszcze na 3 cylindrze jest niskie cisnienie 7bar
Szczelność tłok-cylinder nie ma żadnego wpływu na ciśnienie oleju.
Kolego to, że zrobiłeś 1400 km nie oznacza, że nie zatarłeś silnika. Obecnie silnik może mieć za niskie ciśnienie w cylindrze do jego uruchomienia, bądź źle ustawiłeś rozrząd i efekty będą takie jak podajesz. Bez urazy, ale sprawdź jeszcze raz. Na forach internetowych podane są wskazówki dot. ustawiania rozrządu i regulacji zaworów w silnikach 4T. Ponadto...
Zmierz kompresje cylindrów, sonda sprawdza skład mieszanki, jeżeli ciśnienie sprężania jest za niskie może wywalać błąd w składzie mieszanki paliwowo-powietrznej.
Albo podczas wymiany cylindra i tłoka odwrotnie założono tłok lub pękły pierścienie. Jeśli paliwo dochodzi (świeca mokra) i jest iskra, to pozostaje zmierzyć ciśnienie w cylindrze, które może być zbyt niskie. Czy tłok z cylindrem zakupiłeś jako komplet, czy oddzielnie.
Sprawdź iskre w czasie pracy. Plastikowymi szczypcami zciągnij po kolei kable WN ze świec i zobacz co się stanie. Jeżeli przy jednym nie bedzie zmian, a przy drugim silnik zgaśnie to znaczy że albo zapłon(cewka, ewentalnie kable) albo za niskie ciśnienie w cylindrze.
Może być duży przebieg silnika, niskie ciśnienie sprężania w cylindrach albo problem z urządzeniem rozruchowym zimnego silnika.
Kolego jeśli mimo tych starań silnik nie odpala, to albo masz silnik w "złej" kondycji tj. ma za niskie ciśnienie w cylindrze, albo niewłaściwie ustawiłeś rozrząd. Słaba iskra też może być powodem usterki, bo w cylindrze pod ciśnieniem zaniknie. Na temat prawdopodobnych usterek w Twoim skuterze jest wiele informacji na forach internetowych.
Szykuje się remoncik silnika :)
O tłokach i cylindrach poczytasz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
A mierzyłeś mu ciśnienie na cylindrach?
Usterka już zdiagnozowana za niskie ciśnienie sprężania na 4 cylindrze 1,2,3 14bar a na 4 tylko 8bar teraz tylko usunięcie defektu i problem rozwiązany
Witam, jeśli rano zostawiasz po odpaleniu niebieski dymek to przyczyną są uszkodzone o-ringi na zaworach. Jeśli jeden z nich znajdujący się na "najsłabszym" cylindrze jest już w stanie agonii to niskie ciśnienie na tym cylindrze może być spowodowane niedomykaniem się zaworu spowodowane nagarem powstającym ze spalonego oleju. Pozdrawiam Marek
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Kolego jeśli masz iskrę w skuterku i pomimo wlania paliwa (ok. 1 cm 3) wprost na tłok silnik nie zaskoczy, to najpewniej silnik do remontu - za małe ciśnienie w cylindrze. Sprawdź jeszcze na innej świecy. Czy sam robisz mieszankę paliwa z olejem, czy robi ją automat w skuterze. Może nie miałeś oleju, albo padła pompka oleju. Jeśli po sprawdzeniu przyrządem...
Witam, miałem taki problem w swoim customie. Też wtryski nowe, świece nowe, filtry paliwa 2 wymieniłem, aż w końcu sprawdziłem kompresję i okazało się, że są różnice między cylindrami.
Kolego ważne jest ciśnienie w cylindrze i dlatego należy je sprawdzić przyrządem (sprawny silnik powinien mieć min. 7 - 10 barów) a w razie zbyt niskiego ciśnienia wykonać regulację zaworów. Gdy te czynności nie dadzą pozytywnego efektu, to trzeba będzie zmienić pierścienie, bądź cylinder i tłok z pierścieniami. Sprawdź dokładnie, czy gaźnik jest starannie...
Nie wiem ale jak odkręcam wałem to aż pompa jęczy
To wskaż miejsce w którym to napisał że da się jak twierdzisz podkręcić ciśnienie na wolnych. Bo napisałem dokładnie co ty. Bo to co nazywasz z zaworem przelewowym to właśnie jest zawór regulacyjny, nadmiar wypuszcza na przelew. W ten sposób reguluje się ciśnienie. Swoją drogą skoro piszesz zawór której reguluje ciśnienie od góry, to znaczy według twoich...
Regulator ciśnienia na listwie był wymieniany na nowy. Sprawdzę ciśnienie. ECU nie wywala żadnych błędów.
W takim przypadku zanim dokona się rozbierania ponownie należy zmierzyć ciśnienie przeprowadzić " próbę olejową" .Do cylindra który ma niskie ciśnienie wstrzyknąć około 2cm³ oleju Jeżeli ciśnienie wzrośnie mamy uszkodzenie na pierścieniach jeżeli nie to zawory , przy środkowych cylindrach może być wada uszczelki lub źle założona
Wykonaj pomiar ciśnienia sprężania ,jeżeli na niepalących sąsiednich cylindrach ciśnienie jest niskie i takie samo co do wartości ,to masz dmuchniętą uszczelkę pomiędzy cylindrami .
Stare polonezy miały nawet taki zegar na desce rozdzielczej pokazujący ciśnienie oleju. Jeżeli ciśnienie to jest za niskie to może być spowodowane ono np brakiem kompresji przez tłoki Ale pleciesz głupoty ! Co ma wspólnego kompresja w cylindrach z ciśnieniem oleju w układzie smarowania ?
A robił próbę olejową do pomiaru ciśnienia w cylindrach?
Drogi kolego a jaka to pompa? Rzędowa czy rotacyjna? Na pompie rzędowej faktycznie możesz uzyskać za małe dawkowanie, natomiast na pompie rotacyjnej nie ma możliwości że jedna sekcja ma za niskie ciśnienie, gdyż jest tam tylko jedna sekcja, która podaje paliwo na poszczególne cylindry. A co do pompy rzędowej to trzeba doregulować tą sekcje do pozostałych...
Z doświadczenia wiem, że te ciągniki nie lubią niskich temperatur. Napisałeś Przez pierwsze 20-30s chodzi jakby na 2 tłoki, - ewidentnie, albo zbyt niskie ciśnienie na tych cylindrach, albo zapieczone końcówki wtryskiwaczy, bądź też nadal nie prawidłowo wyregulowane. Dymienie na siwo może wskazywać również na zbyt późny kąt wtrysku. Zacząłbym jednak...
Na ten brak mocy to bym bardziej stawiał na przytkany wydech,albo niskie ciśnienie paliwa.
Zawory na pewno ok, bo ścisło go na pracy, czyli zawory schowane... W takich przypadkach częściej gnie korbowody, ale to musiały by być wysokie obroty... Najlepiej zmierz kompresje na cylindrach. Dużo powie o stanie zaworów, jak krzywe to ciśnienie będzie niskie. Kontrolnie sprawdź też ustawieni rozrządu, różnie bywa jak tak go szarpnie.
Ja bym zrobił pomiar szczelności cylindrów. Wykonuje się go przez wtłaczanie kompresorem sprężonego powietrza przez wkręcenie końcówki w gniazdo świecy. Oczywiście wtedy wał musi być zablokowany a tłok na którym robi się test w położeniu GMP na początku suwu praca. Wtedy ładnie wychodzi czy powietrze ucieka odmą ( uszkodzony dół silnika ,pierścienie...
korekty wtryskiwaczy podpowiadają tylko że na danym cylindrze jest coś nie tak, lejący wtrysk , niskie ciśnienie , zawory itp, przeważnie to wtryski ale to trzeba przeprowadzić jakiś test choćby przelewowy
Przegrzana i gorąca świeca może mieć już mniejszą oporność izolatora między elektrodami i w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie) przy małych obrotach wału (jak przy odpalaniu) napięcie wytworzone na cewce może być zbyt niskie do wytworzenia iskry o wystarczającej energii powodującej zapalenie mieszanki.
To objaw wskazywałby na przepuszczającą pompę paliwa. Ale skoro wymieniona, to znaczy, że to nie ona. W takim razie stawiałbym na niskie ciśnienie w cylindrach. Po prostu jak ciągasz auto, to silnik kręci się szybciej niż na rozruszniku i jakaś kompresja zostaje i silnik odpala. To samo jak jest ciepły i uszczelniony olejem. Po ostygnięciu silnik znowu...
Witam! Może ma już niskie ciśnienie sprężania na cylindrach..A jak już jest ciepły to pracuje równo?dymi?Ma duże przedmuchy do skrzyni korbowej?bierze olej? Zacznij od naprawy rozrusznika, bez niego "podlatany" diesel nie zapali w duży mróz..
witam. Autko jak wyżej, silnik 1.0 ALL. Mam problem autko chodzi dziwnie jak by na 3 cylindry. Sprawdzałem ciśnienie sprężania i na jednym cylindrze jest ok 7 atmosfer reszta ok ok 10 na zimnym silniku. Co może powodować tak niskie ciśnienie w tym jednym cylindrze autko ma 80tyś przebiegu udokumentowane nic nie cofane. Jeszcze jedno pytanie czy na aparacie...
Musisz uszczelnić układ możliwe ze przy filtrach masz nieszczelność. Jeśli ciężko zapala mają na to wpływ: lejące końcówki wtryskiwaczy, zbyt niskie ciśnienie na cylindrach, jak będziesz miał wykręcone wtryskiwacze sprawdź czy świece grzeją, może być uszkodzony stycznik świec. Pompę naprawiaj jak już wszystko dookoła zdiagnozujesz że jest ok. Dodano...
Jeśli silnik jest oryginalny ( nie składak), w którym koło magnesowe jak też cewka WN i klin na wale nie są uszkodzone, to powinien pracować poprawnie. Sprawdź dokładnie ciśnienie w cylindrze, bo trochę za niskie. Może luzy zaworowe są niewłaściwe. Na właściwą pracę silnika ma wpływ cewka WN, więc jeśli masz zapasową, to podmień na próbę. Odstęp cewki...
Witam. Mam problem z Renault Gama T 2017 r. 460 KM. Auto ma problem z odpaleniem po dłuższej trasie, np.: przyjeżdża na załadunek, stanie na bramie, zgasi silnik, idzie się zarejestrować i po 3–4 minutach auto ma duży problem, żeby odpalić. Najśmieszniejsze jest to, że dzieje się to raz na 2 tygodnie. Ostatnio nie mógł wcale odpalić, dopiero pomogło...
panowie, pomocy mam instalacje gazową w kijance 1.6 niestety w ostatnim czasie zaczęło się źle dziać było już robione: planowanie głowicy (od razu z utwardzaniem gniazd) + wymiana wałka rozrządu. przez pewien czas było ok (przestałem jeździć non stop na gazie, tylko sporadycznie) i nagle zaczął znów check in się zapalać (błędy P0301 i P0302 Cylinder...
Kolego spróbuj w momencie kiedy nie chce zapalić podpompowac paliwo ręczna pompka. Jeśli wtedy odpali to problem leży po stronie niskiego ciśnienia paliwa. Jeśli nie to problem może mieć związek z wysokim ciśnieniem. Najlepiej było by podłączyć komputer i sprawdzić. Ciśnienie tłoczenia na postoju oraz test cylindrów. Warto też zrobić test przewowy.
A czy zbyt niskie ciśnienie na IV cylindrze może powodować w/w usterkę ? Podczas kręcenia rozrusznikiem z tego co pamiętam to: -prędkość obrotowa ok 230 obr/min; -synchro OK; -ciśnienie na listwie po ok 2 sek wynosi wartość zadaną; -spadek napięcia do ok 10V; -temperatura paliwa i płynu chłodzenia zgodne z temp. otoczenia; Jeszcze jakieś parametry pominąłem...
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
Generalnie chyba znalazłem przyczynę, ale okaże się w przyszłym tygodniu, jak złożę wszystko po odebraniu części z regeneracji. U mnie porysowany cylinder i tłok główny. Ktoś to rozebrał wcześniej, ale z braku dostępu do nowych części złożyli porysowane, tak przypuszczam. Cylinder idzie do honowania i będzie dorobiony nowy tłok. Przy okazji mam dostęp...
A mam do was pytanie, doszedłem do tych dysz smarujących cylinder. Są ogólnie na nie 4 miejsca na każdy cylinder. U mnie jest ta dysza tylko na pierwszym cylindrze, reszta jest zaślepiona śrubą. Czy powinny być te dysze cztery? Bo tak mi się wydaje. Znalazłem tylko w schemacie opis, jak je odkręcić itd., ale nie pisze, czy są one na każdym cylindrze....
Cały czas masz zbyt niskie ciśnienie sprężania. To właśnie jest przyczyną. Remont silnika lub wymiana.
Witam, mam problem z DAF CF.430 euro3. 2006r. podczas jazdy tylko Z ladunkiem, często zapala się engine warning i dodatkowo wskaźnik temperatury wzarsta, po kilku kilkunastu sekundach komunikat gasnie, w trakcie wyświetlanego komunikatu auto nie traci na mocy jedynie lekko dymi, po podlaczeniu do kompa pokazuje niskie ciśnienie paliwa na piatym cylindrze....
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Jestem podłamany. Mechanik powiedział, że to jednak wina wtryskiwacza.Załatwiłem po regeneracji założył, ale jak się okazało podobno to jednak nie to. Niby sprawdził ciśnienie i powiedział, że do roboty jest silnik. Żeby było śmieszniej okazało się, że wtryskiwacz który założył to ten stary (oczywiście szedł w zaparte, że to nowy) Na szczęscie miałem...
sprawdź ciśnienie cylindrów.
To ciśnienie na cylindrach nie jest jakieś podejrzanie niskie?
Jaka średnica cylindra? Możliwe przyczyny, to zbyt małe koło zamachowe, źle ustawione wykorbienie, nie zgrane otwory w cylindrze i podstawie. Zbyt niskie ciśnienie pary. Powierzchnie możesz dotrzeć do siebie - pył szklany i olej (lub pasta do zaworów).
Zamień wtryskiwacze miejscami i wtedy będzie wiadomo czy to nie jest wina wtryskiwacza. Jak jest wtryskiwana za mała dawka paliwa to cylinder będzie dymił na jasno niebiesko.
Wiem że odkopuje temat, ale w końcu udało mi się naprawić k5 2012. nasmarowałem zawór chemii i ten nadciśnieniowy i nie pomogło nic. stwierdziłem że go rozkręce, też nie pomogło. w końcu stwierdziłem że coś jest nie tak. wyciągnołem sam tłok bez obudowy (ciezko go rozkręcic ale na imadle da rade) ten nadciśnieniowy. spróbowałem go wsadzić bez oringu...
Może napisz co było przyczyną wymiany cylindra, tłoka i pierścienia na nowe. Warto by zmierzyć przed wymianą na sucho jaka jest szczelina na pierścieniu po włożeniu do cylindra. Przyczyn niskiego ciśnienia może być wiele i trzeba je eliminować od najłatwiejszych. Może to być krzywa przylgnia na głowicy, uszkodzona (o ile kopci i ubywa płynu chłodniczego)...
Po nagrzaniu (po około 3 kilometrach) zaczyna dziwnie klekotać, prawie jak maluch na niskooktanowym paliwie tylko znacznie głośniej, po ostygnięciu przestaje. Edit: Problem zdiagnozowany. Ciśnienie na 3 cylindrze wynosi 14 reszta ma ponad 25 Edit: Oto przyczyna niskiego ciśnienia w cylindrze http://obrazki.elektroda.net/64_12539484... Na tłoku...
Już zwieziony. Błąd P0087 – niskie ciśnienie na listwie paliwowej. Pompę słychać. Jakieś pomysły?
Z tego co wiem, to w dieslu wykręca się wtrysk i w jego miejsce wkręca manometr. Przy okazji, jak masz możliwość, to sprawdź wtrysk na maszynie, czy ma dobre ciśnienie,
Samochód oddałem. klient zadowolony ale mówiłem mu że samochód nadal nie ma tej siły co powinien i co posprawdzałem. Według logów wszytsko było cacy. ciśnienie , dawka, timing, maf, czujniki przy pedałach, początek tłoczenia, jedynie korekty na wtryskach wysokie i niskie ciśnienie sprężania zwłaszcza na 4 cylindrze 3mg na zimnym i 24 bary na cylindrze....
No jest wiele rzeczy, bo niestety Polonez nie należał do auto dobre jakości. Mogę napisać Ci co mi się psuło ale pewnie też ktoś by się przydał że sprzętem, żeby to sprawdzić. Pod koniec żywotności miałem bardzo niskie ciśnienie na cylindrach, prawidłowe koło 12 atmosfer a u mnie nawet na ostatnim nie było 2 atmosfer na reszcie koło 7, lecz może być...
Zmierz ciśnienie w cylindrze. Silnik równo pracuje na niskich obrotach i trzyma je ?
niski sygnał cylinder niski sygna cylinder cylinder niski napiąć
adaptacja centralny wgranie języka polskiego wyjście antenowe
tablet resetować telefon czysty
Fałszywy komunikat o zhakowaniu telefonu - co robić? Saeco Royal Professional - funkcje i konserwacja