Byłem się przejechać jakieś 2 km to z powrotem będzie 4 km i miałem robić postoje??? Założyłem wczoraj nowe pierścionki i przytarłem cylinder i tłok papierem wodnym jak odpaliłem bardzo ładnie działał
Tłok założyłem niemiecki zamiennik bo do chińszczyzny nie mam zaufania. Cylinder wcześniej dogładziłem papierem wodnym 400 a pozniej 800 bo były trochę rysy po zatarciu tłoka ale to się okazało że na cylindrze były przylepione resztki stopionego tłoka. Nowe pierścionki wiadomo ze muszą sie dotrzeć . Jutro sie bede bawił w regulacje Dzięki za pomoc
Fabryczny a i nie papierem ściernym tylko coś w stylu papieru wodnego
A jaka jest w tym przypadku przyczyna zatarcia ? Paliwo, nieszczelność? Sądząc po przegrzaniu chyba to drugie, więc uszczelniacze i łożyska też należało by wymienić. Do tego komplet uszczelek. Cylinder też bym proponował spolerować z tych rys papierem wodnym i wymienić tłok na oryginał.
Peterwolski... Jeżeli rysy nie są głębokie to to przetarcie papierem ściernym na pewno pomoże , ale..... ale papierem wodnym w gradacji 300 -500 następnie 1000 i następnie 2000. Musisz uważać bo gładź cylindra jest cieniutka. komplet tłoka to raczej daj nowe Czy zastanowiłeś się dlaczego zatarłeś silnik? pozdrawiam Slawek
Witam, takich drobnych uszkodzen / deformacji aluminium, itp. nie powinno sie nigdy wyrownywac 'papierem sciernym' - tylko narzedziem metalowym : skrobakiem, takim jakby 'trojkatnym pilnikiem' / ale bez zabkow - tylko majacym 3 ostre krawedzie. Bo niestety - po 'papierze sciernym' zostaja wbite w powierzchnie aluminium drobinki / ziarenka scierniwa,...
sprubuje od przeszlfowania tłoka papierem wodnym bo tam sa rysy a pozniej przepoleruje i zobacze jaki bedzie efekt,cylinder wyglada dobrze wiec problemem chyba jest tłok
Wiem czemu nie chciał odpalić tylko nie wiem czemu znów to się stało. Ściągam nowy cylinder a tam idealnie w tym samym miejscu dwie rysy i u góry na tłoku punktowe zadry. Zawleczki tym razem były na miejscu i nawet jak go próbowałem odpalać nie słyszałem żeby coś było nie tak a jednak rysy zrobiły się;( są mniej więcej w odległości 1cm. Założym stary...
Rychu, a dlaczego grubszym papierem ściernym? Ja owszem spróbowalbym tego zabiegu ale zlikwidowałbym rysy papierem ściernym wodnym i to w stopniowani:gradacji; 300-500 -1000- 2000. lub zapucowałbym pasta polerską. Podobnie na gładzi cylindra. Takie postępowanie może uratować ww. części ale tylko przy minimalnych rysach, jednak warto spróbować! Przy...
Witam. Wiec i ja zaczynam budowę silnika parowego :D . Mam na tyle ułatwioną prace jeśli chodzi o cylinder i tłok ponieważ wyszperałem w szufladzie stare części od samozapłonowego silnika modelarskiego o poj. 2.5 cm3. Swoje poczynania zacząłem od wybicia przeciw tłoka i zrobieniu otworu Fi 5mm oraz jego nagwintowaniu, następnie dobrałem śrubę tej samej...
Ta takiego prawdziwego komforta to ja bym chcial miec!!! Poprzedni wlasciciel nakleil takie naklejki i tak zostalo. ozdrawiam Dodano po 1 Ale moj kumpel z tego co wiem to ma wlasnie z rozrusznikiem. Przynajmniej tak mowi bo ja sam tego simka nie widzialem. Dodano po 1 No i z obrotomierzem niby!!! Dodano po 18 Mam pytanko. Czym wy sobicie taki połysk...
http://obrazki.elektroda.net/32_12344384... Na początek chciałem się przywitać, gdyż jestem tu nowy. Może trochę z innej rury...chciałem przedstawić moją konstrukcję jaką jest silnik parowy. Projekt zainspirowany "Bett-Zee Oscillating Engine" z http://npmccabe.tripod.com/steam.htm czyli to: http://npmccabe.tripod.com/bettzee.htm Przejdźmy do konkretów....
Ja tu sobie na kartce papieru policzyłem parę rzeczy. 1. Przyrost ciśnienia w cylindrze spowodowany wzrostem objętości gazów podczas spalania jest pomijalnie mały. Przeliczając benzynę na izooktan, objętości dla mieszanki stechiometrycznej wynoszą 63,5 cz. przed zapłonem i 67 cz. po spaleniu. Tak więc zasadnicza rolę odgrywa tu przyrost temperatury...
Witam. Posiadam kompresor DIEFFE ARIA COMPRESSA – ab 200-510 z pompą FIAC AB 510 Pewnego dnia cała góra pompy pokryła się olejem dlatego uznałem , że trzeba zrobić mu mały remont. Szukałem części bo mojej pompy i po kilku dniach znalazłem dostawcę części. Byłem skłonny do zakupu całej nowej pompy, ale Pan ze sklepu przez telefon doradził wymianę...
Witam wszystkich. Co do podkręcania mocy silnika dwusuwowego (2T), to można to zrobić na kilka sposobów, ale najpierw trochę "minusów" takiego zabiegu. Przy podkręcaniu mocy tego silnika powyżej 10KM należy rozpatrzyć kwestię żywotności nie tylko samego układu korbowo-tłokowego (było o tym już pisane), ale również sprzęgła i skrzyni przekładniowej....
He . Pytanie tylko czy urwał sie cały . Jeśli jest na równi z zaciskiem to tylko jak pisza koledzy . Jeśli coś wystaje to opiłu delikatnie i poszukaj klucza nasadowego który ma scianki a nie coś w rodzaju wieloklinu . Do poldów polecam końców nasadowa stanleya . Od czasu kiedy mam ten zestaw nie urwał sie ani jeden odpowiecznik . Co do spawanie jak...
Zdemontowałem już korbowód, był tak wygięty ze tłok zahaczał o wał... Niestety uszkodziłem przy tym panewke :/ Czy ktos z was wie gdzie w szczecinie kupie ten korbowód?? bede w szczecinie jutro i w sobote bo tylko tyle mam czasu i czy jest jakiś sklep który ma to na stanie?? jest tu ktoś z okolic i mi doradzi?? Jaki ja głupi byłem, że chciałem go w...
Witam Mam parę pytań związanych z naprawą silnika briggs&stratton w kosiarce, ma 190cc i coś około 5-6km, ma około 3-4 lat. Z góry mówię, że wiem ile jest na ten temat informacji, o ile część potrzebnych mi materiałów udało się znaleźć, potrzebuję jeszcze kilku. Kosiarka dotychczasowo chodziła równo i dobrze, w ostatnią sobotę zaczęła bardzo dymić....
Uszczelniacze kupiłem oryginał. Łożyska kupić markowe w motoryzacyjnym? "Zgodnie ze sztuką" - pierwszy raz rozkręciłem silnik dwusuwowy 😁. Znajomy zmierzył luz na zamku - 1 mm. Tylko nie mierzył pierścienia wsadzonego na górze cylindra tylko na dole - na yt oglądałem jakiegoś gościa i on tam mówił, że mierzy się pierścień na górze cylindra czyli tam...
Pisząc o oleju, miałem na myśli to, że pewnie pierścienie stanęły i będzie więcej puszczać na pierścieniach. Olej był zasyfiały i nie wiem skąd to się wzięło. jakby ktoś tam wrzucił dwie szufle śmieci po sprzątaniu warsztatu. Teraz jak wiadomo, po wymianie uszczelki silnik jest zalany nowym olejem. Gdzie kupuje się taki tester chemiczny? Pytałem już...
Co Kolega rozumie pod pojęciem czyszczenia zacisków? Do prowadnic ślizgowych można użyć jakiegokolwiek środka, ale trzeba uważać na gumowe uszczelki. Tłoczki najlepiej wycisnąć pompując hamulec (jeśli nie ma dostępu do sprężarki) czyli zanim odłączy się zaciski od układu. Jeśli owe tłoczki posiadają oznaki korozji można je przeszlifować papierem wodnym...
Mieszanka robiona jak zawsze na oleju Makita, dodam że był problem z odpalaniem gdy była gorąca ale to wina gaźnika ponieważ kosa jest stara, kompresja była cały czas taka sama jak w drugiej 343r aż do tego momentu gdy się przegrzała. Mam nadzieje że rysy nie będą duże i papier wodny trochę złagodzi sytuacje z nowym tłokiem i pierścieniami. Zobaczymy...
1. Jak sprawdzić szczelność zaworów w głowicy? czy tak jak się sprawdza zawory w głowicy samochodu? Demontaż i ocena wizualna pod względem pęknięć, zużycia, korozji. obecności nagaru. 2. Czy istnieje możliwość regeneracji takich zaworów czy trzeba je wymienić na nowe? Istnieje, nawet pod własnym dachem. Z reguły wystarcza solidne czyszczenie i jeżeli...
kłopoty papierem canon papierem izolowanie papierem
lanos głowica transformator ethernet żelazko pokrętło
używany termet silver piotr burnos
Skuteczność mieszania środków ochrony agrestu Podłączenie czujnika MAP w Mercedesie W211