Za 600 można kupić silnik bez osprzętu. Tylko nie od cwaniaków z allegro tylko od normalnych ludzi. Kiedyś tych silników wywiozłem chyba z 10 na złom, kompletnych, bo nawet po 300 zł nie było chętnych. Blok nie ucierpiał ? Nie porysowało cylindra ? Wymiana 1 tłoka, do tego używanego z innego silnika to wdł mnie druciarnia.
Witam, głowice zdjął i uszkodzony był zaworek, w skutek czego porysowało lekko cylinder, zapewne tłok też będzie porysowany. Z zaworkami też coś nie chalo, tyle, że tam są jeszcze okrągłe jak w wanie. Tak to mniej więcej wygląda. Pozdrawiam.
oczywiście wystarczy to w stu procentach bardzo dobrze trafiłeś z tym agregatem tylko uważaj żeby do cylindra nie dostały się opiłki metalu kture mogą porysować cylinder jak i tłok . Na filmiku z linku jest wszystko pokazane co i jak zrobić : https://www.youtube.com/watch?v=XER1b1TZ...
Nie zgodzę się z opinią, że pierścienie w tych silnikach pękają. Przejechałem ponad 40 tys. km i nie miałem ani razu takiego przypadku. Najwidoczniej masz silnik złożony na dobrych częściach. Silnik na 2 pierścieniach będzie mieć mniej mocy ale będzie jeździć. Powinno się przynajmniej przehonoać cylinder aby zrobić świeżą choinkę (szczególnie w wysokoobrotowych...
Witam. Sorki za odkop, ale dostałem do naprawy kosiarkę Hecht 4041. Kosiarka bardzo mało używana. Po rozebraniu po prostu dramat. Silnik uszkodzony z powodu braku zabezpieczeń na tulei trzymającej tłok na korbowodzie. Tuleja się wysunęła i porysowała cylinder. Jak się popsuje to po prostu w przysłowiowe pokrzywy i tyle.
krisjack99 - kryngielit, gambit, zbrojone lub nie, miękkie duraluminium itp. Domixfs - może. Widać uszkodzoną krawędź okna płuczącego, a kawałki tej krawędzi porysowały cylinder. Nagar będzie jeśli śmigasz na mieszance 1:16. I sądze że dźwignie sprzęgła masz wyrobioną.
W mojej wspaniałej chińskiej kosie urwał się zabierak i zostawił po sobie tylko taki kawałek na gwincie, ktoś ma jakiś pomysł jak to odkręcić? Są takie klucze typu mors i może po prostu nim spróbuj. Ewentualnie blokując tłok przez wydech śrubokrętem tylko tak, by nie porysować cylindra
Cos ten wałek na krzywce 4 cylindra porysowany, jest luz na czwartym cylindrze na popychaczach Wygląda zupełnie normalnie, porysowanego wałka chyba nie widziałeś. Nie chodzą od strony cewki pierwszy i drugi tłok po zdjęcie przewodów ze swiec tak samo chodzi Głowica do zrzucenia - brak ciśnienia, albo popękane pierścienie, albo przepalona uszczelka....
Na początek to poczytaj jakie znaczenie ma słowo odrestaurowany. Bo to co zrobiłeś nijak się w tym słowie nie mieści. A co może być wszystko. Skoro stał 5 lat do cylinder może być skorodowany. Chwilę pojeździł dobrze a korozja dobrze się wbiła w pierścienie i porysowała cylinder ,w końcu korozja to bardzo twardy materiał. Ale jak nie zaczniesz sprawdzać,...
Zatarty tłok, to tłok który jest w cylindrze i nie daje się ruszyć. Jest zakleszczony. Coś musiało dostać się do cylindra i porysowało tłok i gładż cylindra, trzeba dbać. Jak ja bym za każdym razem wyciągał tłok z cylindra, bo nie chce odpalić kosa to bym chyba zwariował. Zalana świeca była, lub gażnik do czyszczenia i regulacji.
myślałem, żeby wytoczyć coś w podobie tłoka i wciskać prasą, i w miejscu wgniecenia grzać palnikiem, ale obawiam się, czy nie porysuje i miejsca wgniecenia, i pozostałego obszaru Rdzeń tłoka wykonać z stali z obustronnym kołnierzem natomiast na zewnątrz gruba panewka wykonana z miększego metalu brąz/aluminium takie rozwiązanie nie powinno porysować...
tego oleju sie trochę dużo tam zbiera wiec nie wydaje mi sie że pierścień aż tak by przepuszczał olej. I czy jakby były zapieczone pierścienie lub był na nich nagar to porysowały by gładź cylindra ( kolega robił mazde 6 w dieslu i tam były zapieczone pierścienie które porysowały cylinder) a w golfie gładzie cylindra wyglądają oki.
Ale jaja dzisiaj odpalam wsk i jadę się przejechać włączam 1 potem 2 trochę przy gazowałem i trach coś za grzechotało i wsk gaśnie wszystko się zablokowało.Ściągam cylinder patrze i wypadło zabezpieczenie sworznia wtopiło się w tłok,porysowało cylinder i co zablokowało wał
Opiłki rozwaliły świece? A może raczej te "opiłki" to fragmenty świec. Mam na warsztacie Vectre B X18XE1, świeca się rozpadła na 4 cylindrze a jej fragmenty znalazły się też na 3 garze. Silnik złom, sklepany tłok aż porysował cylinder.
Ok, kończąc przygodę z naprawą hondy, to okazało się, że uszczelka pod głowicą puściła i spaliny przedostawały się do układu chłodzenia. Poprzedni właściciel chyba dawał ostro w palnik, bo pierścienie były odbarwione, a cylinder porysowany, więc wleciał nowy tłok z oryginału i honowanie cylindra. Przy okazji płyny eksploatacyjne po wymieniane i chodzi...
No i rozebrałem silnik a pierścionki całe. Gładź cylindra trochę zrysowana, tak samo tłok. Nie wiem czy wymieniać pierścienie, czy dać sobie spokój. Może ktoś wie jaka jest grubość nowych pierścieni, bo cudów nie ma i coś musiało porysować cylinder i być może ich zużycie powoduje kantowanie tłoka. A może ktoś ma lepsze pomysły.
Cylinder może się porysować albo zatrzeć przez taki tłok? Dodano po 7 Na znanym portalu aukcyjnym do silnika 12F807 znalazłem tłok kompletny za ponad 300 zł i jest bez tych boków czyli raczej powinno pasować.
Bardzo enigmatyczne. W każdym aucie zimny silnik pracuje mniej lub bardziej "twardo". Tłuc się może rozrząd i jednak bym się tu przyjrzał. Przytarty tłok w końcu porysowałby cylinder i miałbyś duże spalanie oleju. Luzy na układzie korbowym słychać bardziej na gorącym. Sprawdziłbym z ciekawości, jak buduje ciśnienie oleju.
ciśnienie na tłokch 6 na każdym, zapieczone pierścienie czy raczej wytarte tłoki? To silnik złom, u mnie po wymianie silnika mam 13,5 na każdym, jak pisałem wcześniej miałem zapieczone pierścienie, ale również sworzeń był tak zapieczony ze względu na brak smarowania , że nie można było ruszyć tłoka . Jeśli u ciebie jest podobnie i od dłuższego czasu,...
Wszystko bylo ok po czym coś strzelilo i cisnienie poszlo do oleju No jednak "strzeliło", jedyne wyjście to zdjąć głowicę, cylinder i sprawdzić. Mogły popękać pierścienie, mogło wtedy porysować cylinder, jedyne wyjście to rozebrać i sprawdzić. To jest sprężarka podobna do tej? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... http://obrazki.elektroda.pl/6460506300_1...
Witam. Mam problem ze sprężarką po remoncie, szlif jednego cylindra, wymiana łożysk, ogólnie miał być przeprowadzony kapitalny remont. Po złożeniu 2 lub 3 razy dobrze pompowała, po czym znów rozsypały się 2 zaworki na innym tłoku, ale raczej nie porysowało cylindrów, popękane części zostały w zaworkach. Teraz sprężarka napompuje do 3 atmosfer i dalej...
Myślę, że przy takich rysach to nie. Problemem jest skąd się wzięły, bo jeżeli coś dostało się do cylindra i porysowało tłok i blok to przejdzie jeszcze, ale jak widać ewidentne ślady zacierania się tłoka to jest problem. Remontowało się silniki 20 lat temu. Przy obecnej cenie używanych czesci jaki to ma sens. Goły silnik do takiej toyoty z gwarancją...
Pomiar kompresji może wyjść prawidłowo nawet podczas gdy pierścienie będą popękane lub gładź cylindra będzie porysowana. Mam podejrzenia że w tych nowszych silnikach Piaggio (HiPer) zaczęli wkładać tłoki gorszej jakości, gorszy stop aluminium przez co puchną gorzej niż Almoty do Rometów. W bardziej skomplikowanych kwestiach wtrysku Purejet raczej na...
W 2016 roku przy przebiegu 210 tys. w BXW zmieniłem tłoki na NURAL 87-436900-00 . Z cylindrami nic nie robiłem . Na dzień dzisiejszy jest 360 tys i było ok. Było bo jakieś dwa miesiące temu zaczął znikać olej . Odpadł kawałek elektrody zewnętrznej no pewnie porysował to i owo....
Opcje są dwie : 1. uszczelniacze zaworowe puszczają (a to mógł zrobić przy zdjęciu głowicy). 2. pierścienie tłoków, albo pech że padły, albo coś się dostało i porysowało cylindry. Pomiar kompresji wstępnie coś wykluczy i obejrzenie świec, która jest mokra od oleju. W ogóle nie w tym dziale temat i tytuł popraw.
yyy, niewielki wybuch? Porysowany cylinder? To raczej się już będzie kłaniał remont silnika :/ . Coś chyba czuję że przestawił ci się rozrząd, ale jeśli cylinder jest porysowany, to i tak czeka cię remont. Takie rysy "skośne", bardzo nieregularne, to normalna i potrzebna rzecz (to tzw honowanie). Porysowany cylinder wskutek awarii ma rysy typowo pionowe,...
Witaj bardzo niemiła sytuacja?poprostu ta porcelanka ze świecy porysowała gładz cylindra lub uszkodziła pierśćienie tłokowe?i stąd spadek mocy oraz dymienie z rury wydechowej?możliwe że świece żle dobrane do ciepłoty śilnika,przy montażu uszkodzenia albo najzwyczajniej wadliwa sztuka?aby się przekanać co ta porcelanka narobiła pierwszy krok sprawdzenie...
A ja myślę ( ale się nie upieram ) i zastanawiam się : co ma wspólnego kompresja z nieszczelnością komory korbowodowej . Zasada działania silnika dwusuwowego kłania się nisko . Pierścienie nie stanęły , cylinder nie porysowany ani też tłok . kompresja będzie , Ale jak zasysa powietrze przez nieszczelność simeringów zamiast mieszanki z komory korbowodowej...
Kolego jeśli niemasz pojęcia o remontach to daj spokój bo sobie dołożysz kosztów niepotrzebnie. Przy przegrzaniu silnika trzeba robić wszystko wraz ze szlifem wału korbowego (jeśli chcesz by było dobrze i dla siebie a nie do sprzedania) , niewiesz czy czasem od przegrzania nie szczelił cylinder bo zdarzało się...albo rozpadł się od przegrzania pierścień...
A jak i czym ten wylot wyczyścić, żeby nie nawalić tam jakiegoś piasku albo czegoś, żeby nie popsuć. Normalnie, mechanicznie. Tylko najpierw trzeba unieść tłok tak, aby zastawił wylot. O tak: https://obrazki.elektroda.pl/3370808900_... Tak aby zastawił wylot, żeby nic nie wpadło do środka cylindra. Następnie było "dłubanko". Oczywiście...
Jedyne co się mogło stać (ale nie musiało) to przegrzanie tłoków, pierścieni, cylindrów - skutek częściowe zatarcie, porysowanie tłoków :D + przegrzanie głowicy. Nie będę komentował picia alkoholu przy naprawie czegokolwiek.
Są 3 przyczyny opadania podnośnika: 1 - uszkodzone pierścienie lub porysowany cylinder 2 - zużyty rozdzielacz 3 - zanieczyszczone gniazdo zaworu bezpieczeństwa Nie ma innych przyczyn, które moga wpłynąć na taki stan rzeczy jak opisał kolega powyżej.
To dobrze, wał ma tylko luzy na łączeniu korbowodu z wałem, na łożysku igiełkowym, więc po regeneracji powinno być wszystko ok. Na tłoku są rysy, czy to nie przeszkadza w eksploatacji silnika? Przypuszczam, że rozleciało się zabezpieczenie sworznia tłokowego, i porysowało go, cylinder nie ma uszkodzeń, lekkie ryski, ktoś przede mną rozbierał ten silnik....
Tym bardziej że pilarki są bardzo wrażliwe na wszelakie luzy czy zużycie uszczelniaczy, tłok-cylinder. Z tych zdjęć co zamieścił autor tematu wynika że to praktycznie złom, do zostawienia sam wał i pokrywę skrzyni korbowej, reszta do wymiany, bo o czym mówi E8600 że należy przeczyścić, przepłukać może polata to jest prawdą z tym żę popracuje może z...
gładź cylindrów najczęściej jest porysowana przez złe filtrowanie powietrza, przez niesprawny układ wtryskowy paliwa i na wskutek opiłków w oleju a w tedy cały silnik cierpi.
Pierścienie wymieniłeś a tłok stary?? Nie raz jest tak,że pierścienie są w miarę ok a mają duży luz w tłoku czyli jak np pierścień ma 1mm grubości to w tłoku rowek na niego mam np 1.5mm i to też gubi kompresję. Może cylinder porysowany??? Uszczelniacze wału nie mają wpływu na kompresję. Jak mierzysz kompresję to przepustnice gaz,ssanie mają być otwarte...
Masz rację że zostaną wydmuchnięte i tylko delikatnie połaskoczą turbinę, ale tylko część z nich. Te drobniejsze jednak nieco wcześniej w momencie suwu sprężania znajdą sobie szczelinki między pierścieniami. Spustoszenia które mogą dokonać przecież silnikowi nie zaszkodzą. Jedynie mogą porysować cylinder i lub zapiec-zaciąć pierścienie. Źle złożona...
Gładż cylindra porysowana do wymiany +pierścienie + zapewne tłok. Ceny części do tych silników są raczej zaporowe, obawiam się że koszt części będzie wyższy niż cena nowej pożądnej nie z supermarketu.
A w jakim stanie jest cylinder też porysowany zatarty? Da sie go uratować czy złom?
Okazało się jednak, że olej z odmy wpadał w dolot. Po rozebraniu silnika wiadomo już, że to wina pierścienia na pierwszym cylindrze. Cały cylinder porysowany a więc w poniedziałek wjeżdża nowy silnik niestety.
Napisz jaki to silnik. Bo wtedy bedzie wiadomo czy to nie jest wina np uszczelki pod głowicą - ale wtedy miałbyś kałuże oleju na ziemi Jesli wczesniej bym mineralny a ty zalałeś go półsyntetykiem, to nowy jakościowo lepszy olej, z lepszymi środkami myjącymi, rzadszy rozpuścił nagary w karterze silnika. Nagary oderwały sie od ścianek bloku i z olejem...
No to już nie kombinuj.Odkręć cylinder i obejrzyj jak wygląda.Jak porysowany to też do wymiany.
Musisz zlikwidować wgniecenia do rowków pierścieni. Możesz to zrobić kawałkami starych pierścieni. Po za tym jak napisał (at)mczapski Nowe pierścienie musisz przymierzyć w cylindrze i zapewnić odpowiedni luz między końcówkami. Cylinder nie jest "porysowany"?
Właśnie zajmuje sie montażem nitro już od 5 lat.. Zgadza się to mieszanka wypala tłoki i właśnie o tym pisze alfy 1,8 i 2,0 nie da sie zestroić na podtlenku.. Przynajmniej nam się nie udało i z tego co wiemy to innym zaprzyjaźnionym firmą też nie.. zawsze po jakimś czasie lecą tłoki z powodu złej mieszanki a jeżeli wydaje się że jest już ok to tylko...
Głowica zdjęta, na 4 cylindrze w kanale dolotowym olej, widać że niedawno głowica była zdejmowana (nowa uszczelka pod głowice), tuleje cylindrowe na wszystkich cylindrach lekko porysowane. Nie ustalono którędy idzie olej do płynu... na pierwszy rzut oka wiać że wszystko jest ok.
Ręczna honownica taka na wkretarke nie wyprowadzi owalu. Ona tylko porysuje cylindry. Nie prawda. Owal jest liczony w setkach. Spokojnie zrobisz ,ale to proces a nie akcja.Trzeba trochę czasu trzeć.
Panowie, ja rozumie wiele spraw ale jednego nie potrafie pojąć. Mianowicie w jaki sposób trafiają do sklepu podróbki produktów Gates, NGK i wielu innych znanych i swego czasu cenionych marek. Te podróbki, opatrzone znakiem i pakowane w podobny sposób jak oryginał, to nie jest problem jednego sklepu czy jednej hurtowni w województwie. Każdy kto prowadzi...
Coś mi się widzi, że brniesz w ślepą uliczkę. Pomiar ciśnienia wcale nie wskazywał na uszkodzoną uszczelkę - niższe ciśnienie spowodowane było przez te rysy. Od czego powstał? Możliwe że motor zaczął puchnąć ( zbyt wysoka temperatura, pałowanie po autostradzie). Zaworów lepiej bez potrzeby nie dotykaj - jeśli są względnie szczelne. Jeśli są głębokie...
Zmierz ciśnienie sprężania, będziesz wszystko wiedział. Jak cylinder porysowany to i ciśnienie niższe. Biały nalot na korku wlewu oleju to emulsja z pary wodnej. Albo mało jeździsz (na krótkich odcinkach), albo tego płynu w układzie chłodzenia jednak ubywa. Nie ma to nic wspólnego z LPG.
Czasem wymina nie ma sensu bo tlok lata w porysowanym cylindrze i co by nie robił bez rozwiertu czy tulejowania i wymiany tloków naprawa nie przyniesie efektu.
Kolega kupił zamiennik cylindra i tłok do mniejszej piły i nie miała mocy, próbował kombinując wrócił do porysowanego trochę cylindra starego + zamiennik tłoka i pracuj wtedy normalnie.
Cylinder jest porysowany czy zostały na nim ślady aluminium z tłoka? Daj zdjęcie.
Miom zdaniem to łożysko zawiodło po prostu i sypnęło wałeczkiem/ami a one już dokonały zniszczenia. Wał jedynie mógł się porysować od pracy bez wałeczków łożyska. Tak to jest że człowiek czasem chce dobrze kupi niby lepsze zapłaci hajs a potem okazuje się że stara seria jest lepsza od tego ryżolitu.
Dziękuję wielce za odpowiedź... Tnąc koszty spróbuję wymienić tłok z pierścieniami - może coś pomoże bo cylinder nie porysowany...
Ja zawsze myślałem, że honowanie polega na "porysowaniu" cylindra tak żeby film olejowy jak najdłużej utrzymał się na gładzi cylindra. Bardzo pomocne przy wymianie tłoków czy samych pierścieni, gdzie stare wygładziły te zarysowania.
Jakim sposobem sprawdzić, czy iskra jest wewnątrz cylindra ? Wyeliminować wszsytko, co może powodować, że jej nie ma. Jeżeli iskra na zewnątrz jest silna, taka, jak ma być to układ wytwarzania wys. napięcia jest ok. Jeżeli świeca jest niedobra, to można ją wygrzać nad płomieniem i wyczyścić. Do celów sprawdzenia powinno wystarczyć. Zadbać o przewody...
Smaruje się i tłom i tuleję smarem/gęstym olejem i wkręca tłok, układając obrzeża uszczelniaczy tępym nożem z wąskim, okrągławo zakończonym ostrzem. Ponadto przeróbka na plasticzany uszczelniacz zamiast stalowego jest błędem, uwierz. Zaglądałeś do wnętrza cylindra, czy przypadkiem nie jest ostro porysowany?
Witam Kosa spalinowa uległa przegrzaniu w wyniku czego pierścień zapieczony, nie chodzi swobodnie, a tłok i cylinder uległ porysowaniu. Czy ostatecznym rozwiązaniem tego problemu jest kupno nowego zestawu, czy też można coś innego kombinować Pozdrawiam
Jeżeli cylinder był porysowany, to raczej nic już z niego nie będzie. Moim zdaniem, albo wymiana cylindra, tłoka i pierścieni, albo zakup nowej pilarki. Cena takiego kompletu, to około 500 zł.
Padły pierścienie. Jeżeli cylinder nie jest porysowany to załóż drugie i powinno jeździć.
Witam ponownie więc na rozruszniku też nie odpala a po zdjęciu cylindra był porysowany a tłok to już szkoda gadać.
Witaj! Jeśli cylinder nie porysowany to można dokupić tylko tłoka z pierścieniami i uszczelki. Jak są rysy to szlif jest nieopłacalny. Uwaga! przy zakładaniu tłoka do cylindra,zastosuj tuleję z twardej okładki plastykowej.Unikniesz połamania pierścieni. Pozdrawiam Miro.Nasz
Szarpałem za korbowody , nie wyczułem dużych luzów.Tuleje cylindrów są nieporysowane. Świec żarowych nie wykręcałem.
Cylinder nie jest porysowany. Ok, idę sprawdzić klin Klin sprawdzony, jest ok. Więc w czym może być problem? (zalewa świecę)
Witam. Jedynie co może pomóc to wymiana zębatki na mniejszą (tylniej), ale wówczas traci się na mocy, więc jeśli cylinder jest porysowany to może nie dać rady wyciągnąć większej prędkości. Próbować zawsze można :)
Dokładnie tak jak piszesz-zawory się potrafią nie zamknąć.Spotkałem sie jedynie raz że dwa zawory były niedomkniete,dlatego napisałem ze mało prawdopodobne zeby cztery i raczej bym nie obstawiał. Jednak jeden zawór,czy porysowany cylinder nie jest taką rzadkością. Nie raz słyszałem od zawodowców ze wysypany kat jak dzwoni ,to się wykruszy i nic nie...
tłok mam 42mm średnicy a muszę wymienić cylinder i tłok gdyż pękł mi pierścień i porysował wszystko moje pytanie brzmi czy mogę założyć 44mm Dodano po 3 chodzi mi o kompletny zestaw z średnicą tłoka 44mm Dodano po 20 Jakieś jeszcze dane podać
Nie wiem czy twoja odpowiedz ma świadczyć o twoim ilorazie inteligencji czy o wiedzy na temat sprężarki . W każdym razie ani jedno ani drugie nie wskazuje na zbyt wysoki poziom. Dodam tylko że pierścienie są całe a cylindry nie porysowane
Skoro odkręciłeś głowicę, to sprawdź czy nie puszcza oleju pierścieniami i czy cylinder nie jest porysowany. Może przechylałeś kosiarkę na boki lub do przodu? Sprawdź też luz na zaworach, pokrywkę masz pod tłumikiem.
Autor miałby się czym przejmować gdyby to były pęknięcia a takie płytkie rysy uwypuklone przez pył z klocków to jedynie skaza wizualna, która zniknie wraz z dalszą eksploatacją. Niektóre auta mają bardziej porysowane cylindry silnika a mimo to dalej jeżdżą.
Ciekawe, co z podkaszarką? Swoją rozebrałem po dobrych kilku latach pracy. W tym roku dałem synowi trochę popracować. Nie wiem, jak to zrobił, ale zatarł mu się wałek napędowy dolny, przy tym przypaliła się głowica z żyłką, jak również stopieniu uległa osłona. Miałem zapasowy wałek, wymieniłem, dokupiłem osłonę i naprawiłem głowicę (można osobno dokupić...
Handlarz ktory sprowadza pilarki. Pytalem go przez zakupem czy nie jest zatarta i powiedzial ze nie bedzie pilarki specjalnie rozkrecal skoro odpala i jest wszystko ok a on musial wiedziec ze jst zatarta moze tylko tlok wymienil zeby pila odpalala a cylinder byl porysowany ja ja odpalilem pare razy i sie zatrarla mysle ze tak to wlasnie wygladalo:/
Witam serdecznie. Ja również posiadam taki podnośnik do 10ton który został kupiony na złomie w stanie opłakanym tzn pogięte tłoczysko i porysowany cylinder. Cały cylinder przespawany od innego siłownika z powodu zgiętego tłoczyska i braku dostępu skurzanych uszczelniaczy. Po przespawaniu wymiana pozostałych uszczelniaczy oraz kulek i sprężynek. Warto...
Już powoli tracę cierpliwość do tego silnika... Zrobiony twinport, łączenia poradnicy z klapami wirowymi, same też bez większych luzów, zrobiona płukanka + wlanie po 50ml nafty do każdego cylindra, wymieniony olej na gm 5w30 dexos2, pomierzone ciśnienia w cylindrach i odpowiednio od rozrządu 10,4(tutaj powierzenia cylindra porysowana bo poprzedniemu...
Utworzyłem nowy post z problemem skrzyni biegów. Temat porysowanego cylindra uważam za rozwiązany Dziękuję za pomoc i cenne rady.
No to niezła wtopa :( Spróbuję kosę reklamować, jak się nie uda to będę kombinował z naprawą, ale jeśli cylinder również będzie porysowany to koszty będą wysokie :( Nowy cylinder kosztuje oficjalnie 460zł netto, do tego tłok 150zł netto :(
Jak radzicie próbować reanimować cylinder szlifując rysę papierem, i wymienić tylko tłok z pierścieniem + łożyska i uszczelniacze Zapomnij o szlifowaniu papierem. Wymieniając "prawie wszystko" pozostawiając porysowany cylinder jest błędem. Myśląc logicznie: "każdy łańcuch jest tak mocny, jak jest jego najsłabsze ogniwo".
Witajcie, Nie wiem czy można mi na forum o takie rzeczy jak jakaś firma pytać, mam nadzieję że nikt mi głowy nie urwie. Przed jesiennymi pracami wziąłem się za remont podnośnika. Pompa wzmocniona założone 4 lata temu więc podnosi super ale niestety opuszcza. Jak się olej rozgrzeje to opada natychmiast. Maszyna zawieszona cały czas podskakuje. Rozebrałem...
Pierścień cały cylinder nosi ślady zużycia ale porysowany nie jest
Witam kupiłem w super stanie muray 8hp, ciezko palił ale działał ok, odpalany z aku duzego jakby niemiał siły zakrecic, po rozebraniu glowicy okazały sie masakryczne rysy na cylindrze na ktorym niema tuleji (chyba jednorazówka) czy wymiarami i mocowaniem podpasuje silnik briggsa 12hp
No co do opłacalności to też tak myślę. Remont głowicy, (wymiana pokrzywionych zaworów, prowadnic, uszczelniaczy, szczelność, planowanie) pewnie wyszłaby około 1200. A i tak nie wiadomo, czy by się nadawała do regeneracji, bo świecy na tym cylindrze wogole nie da się wyjąć, jest zepsuty gwint oraz odłamało kawałek materiału. Dół silnika to by była wymiana...
RoZebrałem podnoŚnik. Zdjąłem pokrywę i już wszystko wiadomo. Urwało się zabezpieczenie na tłoczysku i cały cylinder w środku jest porysowany . jeśli ktoś wie gdzie mogę dostać całą pokrywę plecak podnośnika wraz z cylindrem byłbym zobowiązany.
Witam. Po zimie chciałem odpalić kose jednak bez efektu. Rozebrałem cylinder i okazały się uszkodzone pierścienie. Uszkodził się także tłok i cylinder. Rysa na cylindrze jest od strony wydechu. Tłok raczej do wymiany razem z pierścieniami. Tylko czy ma to sens jak cylinder porysowany? Czy w gre wchodzi wymiana kpl Cylinder, tłok, pierścienie?? Czy można...
Powodem był ułamany magnes na magneto No to bez kosztów naprawiłeś. :D Żeby tak wszystko się dało naprawić... He he Dziwię się, że ma kompresję i nie dymi na porysowanych cylindrach.
witam, zdjąłem cylinder i okazuje się że pierścień jest zapieczony i tłok zatarty, cylinder nie jest porysowany więc spróbuję wymienić tłok i pierścienie.
Ale czy rusza się chociaż trochę,czy ma jakikolwiek luz. Przypadłością silników dwusuwowych potrafi być właśnie coś takiego,szczególnie kiedy jak kolega wyżej wspomniał przechowujesz to w środowisku wilgotnym. Olej w takim silniku jest bardzo rozrzedzony,a film na cylindrze i tłoku bardzo cienki bo podawany z paliwem. Wilgoć nie ma problemu z penetracją...
Denka tłoków są chyba lekko przypalone takie białe miejscami. brak kompresji na 3 cylindrze był spowodowany porysowanej tulei cylindra Tarł bok tłoka. Czy podejdzie blok silnika z dtl bo jest teraz dti bo podobno to samo tylko ten drugi ma interculler i chyba troszkę inne mapy, i czy turbina z dtl podejdzie do dti jak bym zmienił obudowę ?
Wal zwichrowany długą jazdą na 3 cylindrach. To że nie porysowany nie znaczy że nie krzywy (chyba, że mierzony). Rozebrać i sprawdzić co się wytarło.
Witam Tłok w cylindrze jest lekko porysowany a pierścień od strony tłumika zapieczony ale to sprawa złego oleju . Sam znalazłeś przyczyny.
Witam. Krótki opis żeby było wiadomo co i jak ;) Silnik został uszkodzony przez wtryskiwacz i tłok porysował gładź cylindra . Zostało to naprawione przez wstawienie tuleji cylindrycznej naprawczej + nowy tłok . W silniku zostało zrobione i wymienione : pierścienie nowe, szlif wału korbowego i nowe panewki główne i korbowodowe , naprawa głowicy - prowadnice...
To jest silnik taki jak na zdj: Kompresja jest (wydaje mi się że trochę za mała) Cylinder wymieniłem bo stary był mocno porysowany jaki i tłok więc wymieniłem
Te silniki Bringsa to jakaś parodia najtanszy chłam już kolejne urządzenie mam zatarte z tym silnikiem mimo że regularnie był wymieniany olej i się dbało o sprzętu. Tym razem urwany korbowód w glebogryzarce producent źle założył uszczelkę pod głowicę że nadmiar uszczelki był w cylindrze i strasznie porysowana została ścianka cylindra jak i tłok. Jest...
Niewiem kolego czy warto się zagłębiać w temat, zdejmij głowiczkę i zobacz czy cylinder nie porysowany, obawiam się że nie bardzo się to opłaci. Mam z tego typu sprężarek zrobiony kompresor na warsztacie i szczerze mówiąc nie grzeszą one jakością wykonania. W necie wygrzebiesz firmy które sprzedają z gwarancją nowe lub regenerowane (tego nie wiem) takie...
Nieszczelność pierścieni tłokowych, porysowana gładź cylindrów, ogólne zużycie części oraz zaworów w głowicy.
Wydaje mi się że porysowany cylinder i uszkodzone pierścienie. Olej przedostaje się do komory spalania i go pali w mało zauważalnym stopniu. Miałem podobnie w swoim. Kompresja była a olej brało
Przecież to normalne że silnik nie będzie pracował z włączonym ssaniem. Jakie polerowanie porysowanego cylindra, chyba żartujesz, w tym silniku?
jeżeli pierścień nie jest zapieczony czy za tak słabą kompresję może odpowiadać porysowany tłok bądź cylinder lub jeszcze coś innego np uszczelniacze wału ?
A więc tak, elektrycy naprawili linię energetyczną, kilka godzin temu. Zgasiłem agregat i go wystudziłem, następnie rozebrałem. W środku było czysto, cylinder nie porysowany, głowica jak nowa, świeca zapłonowa czysta, bez osadów, zawory niepogięte, ich gniazda całe, blok silnika cały, tłumik czysty bez sadzy, a więc silnik ani trochę nie ucierpiał,...
(at)trojan12 ? Silnik kupiłem na złomie. Cylinder wygląda ok . Nie jest porysowany. Chciałbym wykorzystać sam gaźnik do innych urządzeń spalinowych . Na podstawie gaźnika jest napis made in italy.
Rozwiązano Silnik =złom. Nieszczelne zawory, zapieczone pierścienie tłokowe oraz porysowana gładź cylindra. Założony silnik Y20DTH tylko pompa wtryski oraz EGR przełożony z mojego silnika. Auto śmiga niemal jak nowe.
porysować cylinder porysować kamerka porysować szyba
instrukcja still wyłącza subwoofer aktywny odwrócić polaryzacja zwrotnica
Synology NAS, DSM 7.2 – niska prędkość pobierania 150 kB/s, diagnostyka LAN/Wi-Fi Melex – słaba reakcja na pedał przyspieszenia, przyczyny, diagnostyka, akumulatory, kontroler