Odkręć tłumik i sprawdź w jakim stanie jest cylinder, tłok i pierścień. Sprawdź też odpowietrznik zbiornika paliwa. Pierścień też jest w sklepie. http://www.lasiogrod.pl/product_info.php...
Witaam mam problem w swoim Simsonie s51 jakiś czas temu zrobiłem remont góry silnika cylinder tłok pierścienie A następnie dodajesz: wal nowy ale inne są lozyska Możesz to rozwinąć?
W takim razie są dwa sposoby - kupuje się specjalną zaciskową tuleję ze sprężystej blachy i zaciska się ją na tłoku tak żeby pierścienie się całkowicie zrównały z tłokiem i delikatnie drewnianym kołkiem wbija się tłok do cylindra. Prze zaciskaniem należy posmarować olejem silnikowym tą blachę od wewnątrz. Poszukaj przyrząd do zakładania tłoków https://obrazki.elektroda.pl/9801524500_...
Zmierz ciśnienie sprężania. Wykręcasz świecę, wkręcasz przyrząd, gaźnik otwierasz maksymalnie i kręcisz silnikiem z rozrusznika przez kilka sekund. Odczytujesz wynik. Poniżej wskazanej wcześniej wartości kwalifikuje silnik do remontu. Zużyty jest cylinder i tłok. Wymiana pierścieni na zowalizowanym cylindrze pogorszy jeszcze sytuację, bo założysz okrągłe...
Tylko czemu gdy tłok jest w gmp to tego luzu nie ma? A wyczyściłeś nagar z cylindra powyżej pierścieni? Wybaczcie,ale przy różnicy 0,7mm to do cylindra II szlif musiał by być założony tłok nominalny i jeszcze piasek w cylindrze.Parę tygodni temu były zmieniane pierścienie i nie było takiego luzu? A jeśli już był,to jaki sens miała ich wymiana?Zdejmij...
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
To pół zbiornika powinno być na docieranie. Znów można wymienić cylinder, tłok, pierścienie lub sprawdzić świecę zapłonową.
Poza tym silnik wolnossący pracujący z małym obciążeniem ma tendencję do wyklepywania rowka pierwszego pierścienia. Żeś wymyślił. Wyklepywało się, będzie zawsze, a już najszybciej, jak ktoś przyżydzi i założy nowe pierścienie na stary tłok i cylinder, kiedy to nowy pierścień będzie klepał w próg cylindra. no i tak sie przygladam i wydaje mi sie ze...
Nie zgodzę się z opinią, że pierścienie w tych silnikach pękają. Przejechałem ponad 40 tys. km i nie miałem ani razu takiego przypadku. Najwidoczniej masz silnik złożony na dobrych częściach. Silnik na 2 pierścieniach będzie mieć mniej mocy ale będzie jeździć. Powinno się przynajmniej przehonoać cylinder aby zrobić świeżą choinkę (szczególnie w wysokoobrotowych...
Ta "dziurka" to raczej pozostałość po tłoku który jest pewnie do wymiany (dla potwierdzenia prosiłbym o zdjęcie tłoka) i jestem pewien że stało się to w wyniku przegrzania, cylinder wymaga usunieciu delikatnie tej aluminiowej zaleginy i przeszlifowaniu drobnoziarnistym papierem ściernym gładzi cylindra choć nie wiem czy opłaca się ta zabawa bo zestaw...
Witam. Spróbuję odpowiedzieć, chcę to zrobić dokładnie żeby ktoś na moje porady nie narzekał. W tamtym roku dostałem do ręki ogrodowy ( odkurzacz - dmuchawa). Miałem wymienić : cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń tłokowy i zabezpieczenia. Firma ta sama, czyli McCulloch. Zauważyłem (nowe ścięte pierścienie). Przyjrzałem się jak je założyć w.g. starych....
Witam. Sprawdz przewód paliwa! W tym modelu masz pół profesjonalną budowe silnika na dzielonym cylindrze, zdejmij sam cylinder, obejrzyj tłok i pierścień, moze stoi w tłoku. Dół silnika czyli wał korbowy zalej paliwem tak by nie przelac poza blok, i sprawdz czy nie ubywa to paliwo przez uszczelniacze wału. W gazniku sprawdz prace zaworu iglicowego,...
Miałem w rękach rozmontowany kompresor od lodówki, wyglądał podobnie jak na tym filmie https://youtu.be/3Uwx-_VecHo?t=416 Mały tłok/cylinder, bez pierścieni, precyzyjnie wykonany, bardzo małe opory ruchu, oczywiście pracował z olejem, ale może coś wymyślisz.
Maluszek służył mi 12 lat, ponad 250 tys. km. i 4 remonty silnika w tym czasie (o reszcie nie wspomnę).Trzy pierwsze to wymiana pierścieni średnio co 40-50 tys. km, niestety ostatni remont wymagał wymiany całego kompletu (cylinder, tłok, pierścienie), bo stopień zużycia cylindrów był zbyt duży. Na początek docierałem silnik na takiej "domowej" hamowni...
Póki działa,korzystać dokąd się da,nie zapominając o tym że dobry układ tnący to podstawa. Będzie to najlepsze wyjście. Remont będzie trochę kosztował, cylinder, tłok, pierścień i jak już rozbierzesz silnik to wypadało by wymienić też uszczelniacze no i łożyska.
Tak jak napisałem, trzeba odkręcić tłumik i zobaczyć w jakim stanie jest cylinder, tłok i pierścienie. Rozumiem że kosy nie można odpalić, iskra jest a co z paliwem, dochodzi? Proszę wlać troszkę paliwa, bezpośrednio do cylindra, jeżeli odpali na chwilę to, problem jest w gaźniku.
Świeca mokra, a filtr powietrza nowy. Nowy cylinder, tłok, pierścień, filtr powietrza, filtr paliwa, nowy gaźnik,nowa uszczelka pod cylindrem, nowa uszczelka korpusu, nowe uszczelniacze wału - wszystko nowe. Rozkręciłem to jeszcze raz i poskładałem dodatkowo stosując pastę dirko - dalej nic, nie odpala.
Pierścienie mogłeś wymienić ale zmierzyłeś cylinder tłok ? Mogły być zużyte a wymiana pierścieni mogła nic nie dać A zaworki ładnie przylegały czy dość duże prześwity miały ?
Witam. Jak sprawa z pilarką? Wymieniałeś cylinder, tłok, pierścienie? Co to dało?
Czyli to, że tłok się porusza nie oznacza, że nie jest zatarty No teoretycznie nie jest zatarty skoro się porusza ,tylko że zatarcie nie kończy się tym że silnik ostygnie i tlok się bedzie poruszał i wszystko wróci do normy. Zatarcie silnika to uszkodzenie powierzchni cylindra i tłoka oraz pierścieni tłoka. Wiec prawdopodobnie cylinder. tłok i pierścienie...
Jedyne co się mogło stać (ale nie musiało) to przegrzanie tłoków, pierścieni, cylindrów - skutek częściowe zatarcie, porysowanie tłoków :D + przegrzanie głowicy. Nie będę komentował picia alkoholu przy naprawie czegokolwiek.
Może ktoś powiedzieć jaki ZESTAW będzie pasował do tego silnika? Cylinder, tłok i pierścienie?
wymień tłok i cylinder uszkodzenie raczej nie powstało z winy mechanika - wyskoczył pierścień zabezpieczający - zdarza się
Szybciej będzie jak kupisz cały zestaw, czyli: tłok, pierścienie i cylinder. Masz wtedy wszystko z odpowiednim luzem montażowym
dlatego silnik nie zapala Szukaj innej przyczyny. Jaka jest wartość ciśnienia sprężania w cylindrze, mierzyłeś?
Prawdopodobnie tak jest jak piszesz, czyli luz na łożyskach. Luz na łożyskach mógł powstać w skutek słabego smarowania lub przegrzania. Ja osobiści bym wymienił wszystkie łożyska, cylinder, tłok, pierścienie, no i simeringi na wale korbowym. Ale to ty wiesz jak długo jeszcze będziesz używał MF 70.
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Jeżeli na początku pracował poprawnie, a zaczął kopcić dopiero po 10 minutach to znaczy że łapie go na pierścieniach po rozgrzaniu. Zdjąłbym cylinder i wyczyścił rowki pierścieni w tłoku z nagaru.
Witam, brak w temacie mam problem z moją WSK... Mimo, iż przez poprzedniego właściciela był remontowany silnik to moja WSK jest słaba jak na swoją pojemność... V max to 70km/h, a sprężania ma na poziomie 6 barów. W silniku nowy cylinder, tłok, pierścień, wał korbowy...
Pierścień zabezpiecza metalowy sworzeń trzymający cylinder z dolnym tłokiem w bloku zaparzającym. Są dwa takie zabezpieczenia, a na sworzniu jest rowek..
Powracam do tematu. Poszedłem tropem jak zasugerował JDUBOWSKI i wymieniłem cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń i uszczelki. Wszystko dokładnie złożyłem, ustawiłem luzy zaworowe i nadal ta sama sytuacja. Ręce opadają... Co jeszcze może być? Bendiks?
Serwis naprawi, ale to będzie kosztować (trudno określić dokładną cenę). Do wymiany na pewno tłok i pierścień (może też cylinder). Nie wiadomo co jest z wałem oraz z uszczelniaczami wału. [url=http://megaserwis.com/cylinder-komp... zestaw naprawczy.
Najlepiej zdejmij cylinder i wtedy zobaczysz , czy tłok spuchł czy nie , ocenisz stan gładzi cylindra i pierścieni. Dobrze byłoby również zmierzyć sprężanie manometrem np. u mechanika. Przyszła mi do głowy jeszcze pewna sprawa , puchnąć może przez słabą mieszankę tzn. jest zbyt sucha , za mało paliwa za dużo powietrza. W skrajnych przypadkach robi się...
Witam, mam taki problem z podkaszarką Husqvarny 125R. W serwisie stwierdzono że ma do wymiany cylinder, tłok i pierścień :cry: cena około 1000 zł :| Rozebrałem wszystko, cylinder ma rysy :cry: pierścień i tłok nie jest taki drogi :idea: czy da rade jakoś wypolerować cylinder, mogę dać dobre fota jak wygląda. Sam cylinder to wydatek 600 zł:cry: a podkaszarka...
Zadzwoń i zapytaj. Cylinder + tłok+ pierścienie.
rozdzierlacz nowy cylinder + tłok + pierścienie nowe (sprawdzane czy trzymają) przeszkadza ponieważ gdzie kolwiek chce dojechać to cały czas muszę pinować czy nie opadnie i czy np nie oram już drogi...
Z wydechu to raczej pierścienie albo ogólnie zużycie cylindrów (rysy ) , tłoków i pierścieni.
A czemu to rozbierałeś był jakiś powód? Zestaw naprawczy do kosy nac nie jest drogi a jest w nim wszystko co powrzeba cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia i uszczelki.
tłoki wyczyszczone rowki oczywiście też, zmierzony luz pomiedzy tłokiem a cylindrem - prawidłowy A pomiędzy pierścieniem a tłokiem? Już za późno na sprawdzanie, ale ja stawiam, że już teraz będzie dobrze ;)
To znalazłeś rozwiązanie 1cm poniżej GMP to tragedia. Co wymieniałeś cylinder tłok wał korbowód? Cylinder, tłok, pierścienie, wał, głowice, cały rozrząd, totalnie wszystko oprócz skrzyni, tylko jak to chińskie, to wiadomo 🤦 czyli powiadasz tragedia, przez to też będzie komora spalania ostro odymiona na czarno i świeca też, i takie moje pytanie jeszcze,...
Cylinder tłok i pierścienie polałem olejem do 2t. A tłok jutro sprawdzę.
Większy koszt, ale i maszyna porządna. Tylko koszt naprawy nieopłacalny. Cylinder, tłok pierścień, 2 x łożyska, łącznik gumowy, rurka impulsowa, filtry, zestaw membran, być może przewód paliwa, i jakieś niespodzianki typu krzywa rura, przekładnia kątowa głowicy na wykończeniu (łożyska i wałki) amortyzatory. Chyba lepiej dołożyć 300zł i kupić nową kose....
Zapłon ustawiony? Gaźnik wyregulowany? założyłem nowy cylinder tłok pierścienie Przed wymianą w/w elementów odpalał?
A jak tam wygląda cała reszta w tym silniku? Ile ma sezonòw przepracowanych? Zrobiłeś jakieś oględziny, testy, pomiary, jakie ma zużycie cylinder-tłok-pierścienie, jak tam głowica- zawory szczelne, itd,itp.
Słabe zdjęcie tłoka, nie widzę kołka ustalającego, czy nie doszło do obrócenia się pierścienia? Widać że ewidentnie pękł pierścień w miejscu okna wydechowego, przez co pęknięta końcówka pierścienia rozbiła rowek w tłoku, a następnie krawędź okna wydechowego. W ogóle pierścienie wyglądają jak grube na 2 mm, a cylinder nie posiada fazek na krawędziach...
Możliwe że została przegrzana, odkręć tłumik i sprawdź tłok, pierścienie i wnętrze cylindra.
Może przegrzał ją. Odkręć tłumik i zobacz w jakim stanie jest tłok i cylinder. Nie wiem dokładnie ale mógł również pierścień pękł. Bo chyba to ciecie i to przegrzanie prowadnicy było następstwem tych niedomagań. Pozdrawiam.
Gaźnika nie czyściłem bo przed remontem chodziła tylko mocy nie miała. Wszystko szczelne, pierścień jest.
Według specyfikacji powinien znajdować się tam silnik Deutz F6L 913. Zdjęcia możesz znaleźć w internecie. Od strony wylotowej na cylindrach powinna znajdować się pokrywa z oknem na środku cylindra, odsłaniająca rurki lasek popychaczy zaworowych. Przy braku tego typu deflektorów skuteczność chłodzenia może być zredukowana, m.in. przez nierównomierne...
Kolego ważne jest ciśnienie w cylindrze i dlatego należy je sprawdzić przyrządem (sprawny silnik powinien mieć min. 7 - 10 barów) a w razie zbyt niskiego ciśnienia wykonać regulację zaworów. Gdy te czynności nie dadzą pozytywnego efektu, to trzeba będzie zmienić pierścienie, bądź cylinder i tłok z pierścieniami. Sprawdź dokładnie, czy gaźnik jest starannie...
Cała ta dyskusja to tak naprawdę nie ma sensu, to wróżenie z fusów. Nawet nie znacie stanu cylindra, pierścieni i tłoka a tym samym przyczyny spalania oleju. W silnikach tych jest cylinder bez żadnej warstwy utwardzanej ani tulei, tłok jest twardszy niż sam cylinder. Zużycie pierścieni jest równoznaczne ze zużyciem cylindra. Tak jak napisał kolega kkknc...
Być może nie ma kompresji i wtedy wiadomo,, nie sprawdzasz nigdy kompresji tylko rozkładasz silnik od razu na kawałki brawo. Zajmij ty się może tymi lodówkami i zmywarkami jak masz w podpisie, bo o silnikach spalinowych pojęcia nie masz. I to zupełnie. Silnik żre olej po prostu. Czego nie rozumiesz, (ach wiem niczego bo się na tym nie znasz) może być...
że w cylindrze słychać lekkie dzwonienie Musisz sprawdzić też tłok i cylinder, a nie wymienić same pierścienie bo to może nic nie dać. A gaźnik możesz wymyć gdzieś na myjce ultradzwiękowej.
To jak cylinder ok to tłok zmień i sprawdź jaka szczelina pierścieni w cylindrze jest?
Witam. Skuter nie odpala choć jest wymieniony cylinder tłok i pierścienie.
Podpowiem na moim przypadku. Inny model ale silnik B&S. Wymiana samych pierścieni jedynie pogorszyła sprawę. W wiekowych silnikach zachodzi zjawisko "owalizacji cylindra",więc wymiana samych pierścieni nie pomoże. Należy wymienić komplet: cylinder, tłok i pierścienie.
Przyłącze się.Nie nic się nie stanie.Olej po 300km wymienia się dlatego gdyż przez pierwsze 300km silnik sie najbardziej intrenstywnie dociera jest najwieksze tarcie opór i temperatura.A proces technologiczny nie jest idealny i na cylindrze tłoku i pierścieniach zostana jakies nie rownosci ktore muszą się spasować.I w oleju są śladowe ilości opiłków...
Zdjęcia na pewno pomogą. Osobiście, podejrzewam początki przytarcia cylindra lub zakleszczony pierścień. Zdejm tłumik i sprawdź tłok i cylinder.
Ostatecznie zdecydowałem się na naprawę obecnej pilarki. Wymieniłem tylko zużyte części, cylinder tłok, pierścień oraz sworzeń kupiłem firmy Meteor. Części kosztowały około 725zł. Robota we własnym zakresie. Po naprawie pilarka bardzo ładnie pracuje, wkręca się na obroty, dobra responsywność. Szkoda tylko, że drewna brak na testy. Na docieranie zostawiłem...
Dzień dobry. W moim stihlu wymieniłem cylinder, tłok, pierścienie, łożyska na wale, uszczelniacze. Wszystko robiłem z pietyzmem, powoli i dokładnie. Piła po montażu ma ogromne problemy z odpaleniem. Jak już odpali po zalaniu cylindra praca trwa kilka/kilkanaście sekund i koniec. Proszę o pomoc w temacie.
(at)trojan12 jak pisałem cylinder tłok pierścienie a tak to nic zawory ustawione według książeczki docieramy pochodził pół dnia na różnych obrotach potem jazda delikatna no na dotarciu można powiedzieć zrobił z 100 km to się dotarł
Więc "czapka"/głowica do zdjęcia, odkręcić miskę olejową, stopki korbowodów, wyjąć tłoki górą i zbadać stan cylindrów, tłoków, pierścieni . To nie jest takie straszne .
Bo oryginał w hqv brak. Na ebay to chyba ktoś chce na durniach zarobić, pewnie oryginały ze stanów magazynowych. Sprawdzę u siebie może mi coś zostało w dobrym stanie.
Po remoncie czasem jest problem z kompresją. Dlatego zalecane jest wlanie niewielkiej ilości oleju między cylinder a tłok (na pierwszy pierścień uszczelniający nie do komory w tłoku) by pomóc mu się uszczelnić przed dotarciem/ułożeniem się. Bez tego czasem kompresja jest słaba i ciężko odpala za pierwszym razem.
Kolego uszczelniacze wału w silnikach 2T mają wpływ na jego uruchomienie a nie na wielkość kompresji w cylindrze. Uważam również, że zmierzona przez Ciebie kompresja jest za niska i może wystarczyć jedynie do uruchomienia silnika, ale dojazdy, to już nie - silnik będzie po prostu za "słaby". Sprawdź dokładnie ciśnienie w cylindrze dając "pełny gaz"...
Wymienione były pierścienie, tłok, cylinder, uszczelniacze wału i łożyska, gaźnik wyczyszczony.
witam, zdjąłem cylinder i okazuje się że pierścień jest zapieczony i tłok zatarty, cylinder nie jest porysowany więc spróbuję wymienić tłok i pierścienie.
W takim razie masz typowe objawy zatarcia silnika. Efekt przegrzania. Nowy silnik wymaga docierania, z mieszanką o większej ilości oleju i częstymi przerwami w pracy. Jedyna nadzieja że tylko pierścień jest zaklinowany w rowku tłoka. Musisz rozebrać silnik wyjąć tłok z cylindra i sprawdzić. Jeżeli możesz, to zrób jakieś zdjęcia. Gdy uszkodzony jest...
Witam. Założyłem ostatnio nowy tłok i cylinder do piły spalinowej po kilku minutach pracy przestała równo pracować, myślałem że może pękł pierścień i rozebrałem ponownie silnik i zauważyłem wykruszone tłok. Co może być tego przyczyną, błędy przy montażu czy jakość materiału? Drugie pytanie dotyczy przewodu paliwowego, po zdjęciu gaźnika paliwo wypływa...
Kompresja na wszystkich cylindrach jest książkowa, cylindry honowane, pierścienie tłoku nowe, głowica i zawory zrobione,
Witam. Zawsze w takich konstrukcjach powinno się wymienić cały zestaw czyli cylinder + tłok + pierścienie. Czy smarowanie układu dobrze działa? Olej jest wypluwany tłumikiem?
Hej. Ponieważ nadal nie bardzo wiedziałem gdzie włożyć ten walec po lewej złożyłem silnik na próbę. Ten adapter to w końcu znalazłem gdzie powinien być. Ale silnik strasznie kopci. Bierze na pewno olej. Mam pytanie jaka powinna być odległość cewki od koła magnesowego i drugie pytanie czy ułożenie pierścieni na tłoku cylindra ma jakieś znaczenie? Ja...
Do Kawasaki KMX200. Cylinder, tłok, pierścienie membrana.
Pierwsze nie wiesz czy wystarczy wymienić pierścienie. To się okaże po rozebraniu. Może się np okazać że uszczelka pod głowicą puściła między 3 i 4. Można to sprawdzić blokując wał w GMP lub blisko GMP suwu sprężania pracy 3 cylindra i podając sprężone powietrze przez otwór świecy. Wtedy albo będzie syczeć do cylindra 4 ( wystarczy wykręcić świece)...
A da się coś jeszcze zrobić z takimi luzami na cylindrze? Tak. Wymienić tłok + cylinder + pierścienie. Lub założyć nadwymiarowy tłok z pierścieniami a znalezienie takowego graniczy z cudem.
W pilarkach nie ma możliwości robienia szlifu cylindra. Jeżeli cylinder jest nieuszkodzony wymień tylko tłok i pierścień, ewentualnie uszczelniacze wału.
Wiesz, to konstrukcja przedpotopowa, ale za to prawie niezniszczalna. Ja wymieniłem cylinder, tłok, pierścienie, pali olej dalej. W misce olejowej jest go bardzo mało i dlatego konieczna kontrola. Elektrycznie nie do zabicia.
Tłok nie może dotykać ścianki cylindra. Delikatnie sprawdz . Oczyść rowek pierścienia.
Tak to jest tłok z tego silnika. Byłem w sklepie i facet mi go pomierzył i dał nowy razem z nowymi pierścieniami. Jak tłok zakładałem to delikatnie przesmarowalem trochę cylinder, tłok i pierścienie.
Cylinder jest w porządku. Tłok również. Pamiętaj aby dotrzeć prawidłowo i cieszyć się jazdą. Dla pewności włóż tłok do cylindra bez pierścieni i sprawdź jak się porusza.
Witam , mam taki silnik przy kosiarce i już sporo czasu leży i naszło mnie by go uruchomić ale tłok jest przytarty , czy znasz jakieś czesci zamienne do tych silnikow? , czy tłok o takich samych wymiarach tylko lekko krótszy coś koło 10mm , i który kanał jest wlotowy i wylotowy ten wyżej czy ten niżej? Kumpel miał chyba dwa komplety naprawcze 70cc...
nie bo simek był po remoncie: nowy gaźnik, łożyska, cylinder, tłok pierścienie gaźnik teraz jest dobrze ustawiony
Ale który pierścień
Nie wiem czemu był odpięty, ale kompresje ma, bo jest także nowy cylinder, tłok i pierścienie.
.Niedawno wymieniłem mu: gażnik,cylinder,tłok,pierścienie I było Ok jeździł czy był problem ?
Olej smaruje układ korbowotłokowy i chłodzi sprężarkę, powinno go być do połowy oczka. Ten zaworek jest odpowiedzialny za odprężenie sprężarki co ułatwia jej ponowny rozruch po napełnieniu butli. Jeśli olej wraz z powietrzem leci przewodem na butle i jest go dość znaczna ilość to wskazuje to na zużytą już sprężarkę a dokładnie tłok, pierścienie, cylinder.
Mam problem z pilarka. Pali ma wolne obroty. Lecz po dodaniu gazu się dusi. Gaźnik był regulowany na wszystkie sposoby. Wymieniłem uszczelniacze wału, Świeca nowa. Podmieniałem nawet inny gaźnik, cewkę, pompkę paliwa i nic zawsze ten sam efekt. Już nie mam pomysłu co może być z ta piłą proszę o pomoc dodam ze cylinder tłok pierścienie ok.
cylinder, tłok, pierścienie nowe A dotarłeś prawidłowo ???
Czy są rysy na tłoku lub cylindrze. Powodem może być też zużyty pierścień. Gdy ciągniesz za sznurek, to silnik powinien stawiać bardzo wyraźny opór.
Szczelność głowicy sprawdzisz zaglądając do chłodnicy czy nie ma baniek na włączonym silniku przy odkręconym korku. Jeśli bądą bańki to głowica jest krzywa. Cylinder i tłok widać, że są przytarte (rysy). Kompresja idzie przez pierścienie widać to wyraźnie po sadzy w tym rejonie tłoka. Pytanie czy pierścienie zostały źle dobrane czy jest to efekt porysowanego...
ostanie pytanko i zamykam jeżeli wymienię cylinder tłok pierścienie to ona będzie chodzić czy z nowy parę godzin i zatarta ? jak to jest ?
Zauważ, że te wystające 'prowadnice tłoka' mają skośne zatoczenia ułatwiające ściśnięcie pierścieni i wsunięcie z nimi tłoka do cylindra. Bez tego montaż tłoka jest co najmniej trudny W każdym silniku z dzielonym korbowodem, gdzie tłok się wkłada od góry jest tak samo trudno, ale wystarczy miękkiej kawałek blachy i tłok wchodzi bez problemów. Ale ja...
Takie wpisy jak box.mena to czysta herezja i powinno się za to odbierać dożywotnio prawo wykonywania zawodu mechanika :D , kol. kopaczak takie naprawy jak opisałeś (nie widziałem tylko dedykuje z opisu) zalatuje macgaywerem :D on też spawał monetą z aku korbowód :D , silnik trzeba rozebrać sprawdzić (pomierzyć) złożenie tłok cylinder i naprawa to szlif...
Ręczną honownicą to można "jodełkę " poprawić pod nowe pierścienie jak cylinder trzyma wymiar czy spolerować po przytartym tłoku. Jak jest próg tzn że trzeba zrobić rozwiert na nad wymiar. A honownicą nie masz gwarancji (i raczej nie uda się ) że ścianki cylindra będą równoległe a dwa nie wyjdzie jajo.
Ostatnio zmieniałem w silniku wał, łożyska, uszczelniacze. I od tamtej pory nie chce zapalic. A tłok, pierścienie i cylinder były dobre. Paliwo świeże? Uszczelniacze siedzą na miejscu? nie powypadały?
. Moja teoria jest taka, że podczas wymiany poprzedniej uszczelki założono źle nową i auto brało olej głowicą. :| Bzdura. Jeśli kopci po przegazowaniu, to masz silnik do remontu - zbyt duży luz tłok/pierścienie/cylinder. Nie wmawiaj sobie że się tanio wykpisz.
Co dokładnie nawywijałeś, zmieniałaś tłoki panewki (remont). Jak zmieniałeś cylindry, tłok pierścienie to nie ma zbytnio znaczenia. I tak musi się docierać. Panewki mają trafiać zamkiem na zamek, to już prosto. :D Wycięcie w tłoku, idzie od strony wtryskiwacza ogólnie tj. filtra powietrza.
Może jest jakiś kit zawierający cylinder tłok i pierścienie. Było na Allegro 150 cm3. W sklepie z motorkami szukaj.
Do sprawdzenia kompresja w poszczególnych cylindrach, prawdopodobnie pęknięte albo zapieczone pierścienie ( w najgorszym przypadku wypalony tłok )
Albo podczas wymiany cylindra i tłoka odwrotnie założono tłok lub pękły pierścienie. Jeśli paliwo dochodzi (świeca mokra) i jest iskra, to pozostaje zmierzyć ciśnienie w cylindrze, które może być zbyt niskie. Czy tłok z cylindrem zakupiłeś jako komplet, czy oddzielnie.
pierścień tłok tłok pierścień pierścień tłok kosiarka
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot kapilary termostatu mastercook chiński pilarek spalinowy
powermat opinie powermat opinie
Podłączenie licznika KOSO w Yamaha DT 125R Moment dokręcania elementów rozrządu VW LT 2.5 TDI