dlatego silnik nie zapala Szukaj innej przyczyny. Jaka jest wartość ciśnienia sprężania w cylindrze, mierzyłeś?
Jest kilka sposobów na montaż tłoków z pierścieniami do tulei tłokowych: jest specjalny przyrząd do ściskania pierścieni i jednoczesnym wsuwaniu tłoka do tulei, można tez (tak robiłem) przy częstym montażu-rostaczałem początek starej, niepotrzebnej tulei i wkładałem do niej tłok z pierścieniami. Tłok wchodził i w miarę jak się średnica zwężała pierścienie...
Możliwe, że konstruktor tego rozwiązania chciał uzyskać efekt smarowania pierścieni w czasie gdy tłok idzie do góry i w dół. Jeżeli pierścień olejowy dokładnie zebrał by olej, gdy tłok idzie w dół to pierścienie idąc do góry pracowały by bez smarowania. Tuleje cylindrowe są robione z żeliwa. Żeliwo może do swojej struktury przyjąć olej. Inna możliwość...
nie poddawajmy się dekiel 9416831 https://www.google.com/search?q=stanley+... https://www.toolservicenet.ca/p/PAB-9416... https://www.czesci.narzedziabaxo.pl/czes... https://www.sparepartsworld.co.uk/produc...
Witam,oto rysunek.
1. Odkręcasz osłony i inne elementy które przeszkadzają dostać się do cylindra oraz prawej pokrywy silnika 2. Odkręcasz układ wydechowy 3. Spuszczasz płyn chłodniczy (odkręcić srubkę na pompie płynu - w prawej pokrywie silnika) 4. Wykręcasz świecę zapłonową 5. Odkręcasz 4 nakrętki M7 głowicy 6. Zdejmujesz głowicę a następnie cylinder 7. Zdejmujesz ostrożnie...
Miałem skota a nawet 2szt. Pierścienie pasują od tatry 815 tylko musisz kupić 4kpl bo skot ma 5 pierścieni na tłok.
Na YouTube dodaj filmik.
A tam. Szukaj. Te podnośniki często męczą drobne usterki mechanizmu sterowania. Jest lekko przekombinowany. Osobiście stawiam na drobnostkę typowo mechaniczna. Tylko trzeba ją znaleźć. jak zdejmiesz podnośnik to daj go na plecy a ramiona w pozycje jak opuszczone w dół w ciągniku. Steruj dźwignią i obserwuj co się dzieje. Daj dźwignię w poz. podnoszenie...
Problem chyba z pierścieniami na tłoku.
Jeśli dodatkowo pali olej to odpowiedź jest typowa dla tego silnika - pierścienie olejowe tłoków.
Odkręć tłumik i zobacz w jakim stanie jest tłok i pierścień.
Zależy jak długo piła pracowała na czystym paliwie, czy zgasła podczas pracy, czy ją sam wyłączyłeś. Jeżeli tylko zapiekł się pierścień, a tłok nie przytarł cylindra, to kwestia paru stówek. Niestety jak poszedł tłok i cylinder, to będzie bolało (ponad tysiąc). Na Twoim miejscu oddał bym do serwisu, nie będąc zbyt wylewnym. Jak będziesz miał pokryć...
Albo pierścień albo tłok. Pierścień do sprawdzenia luz na zamku. Tłok (ślady na nim) czyli pasowanie tłok -cylinder (za małe źle , za duże też bo powierzchnia styku będzie za mała i takie ślady też zrobi). Co to za silnik? Z duża temperatura tłoka też może powodować takie uszkodzenia (np za wczesny wtrysk w dieslu ,czy zapłon w benzynie). Jak ślad jest...
W takim razie są dwa sposoby - kupuje się specjalną zaciskową tuleję ze sprężystej blachy i zaciska się ją na tłoku tak żeby pierścienie się całkowicie zrównały z tłokiem i delikatnie drewnianym kołkiem wbija się tłok do cylindra. Prze zaciskaniem należy posmarować olejem silnikowym tą blachę od wewnątrz. Poszukaj przyrząd do zakładania tłoków https://obrazki.elektroda.pl/9801524500_...
Wymień same pierścienie , tłok jest w plus dobrym stanie to i cylinder też jest dobry , potem regulacja i będzie działać :) Pierścienie oryginał 40 zł lub zamiennik włoski 36 , więc lepiej oryginał stihla . Zrób jeszcze na wszelki wypadek fotke membran z gaznika w jakim są stanie .
Jak rozbierzesz to się dowiesz co robić. Pomierz tuleje, ewentualnie nadwymiarowe tłoki założysz. Koniecznie głowicę fachowo zregenerować. Wał raczej w stanie dobrym.
Nie wykonał Pan podstawowej fotki... jak wyglądają pierścienie na tłoku.
Cześć, w mojej opinii ten tłok pochodzi ze zwrotu. Ktoś nieumiejętnie zakładał/ściągał pierścień i uszkodził tłok. Jak to zakup nowej części to nie gdybaj tylko go zwróć np. z tytułu rękojmi - wada rzeczy w momencie jej przekazania.
Luz tłok-tuleja powinien się zawierać w 0,025 +/-0,005. Tłok nie jest równym walcem(zimny). Na zimno góra mniejsza jest o około 0,2. Za mały tłok np. nie odprowadza temperatury na gładzie co doprowadzi np. do zapieczenia pierścieni. Błąd pasowania tłok/tuleja dla pierścieni trapezowych lub pół trapezowych to także katastrofa. Zresztą pierścienie nieprostokątne...
Sprawdz jeszcze wtryski, jak będą ok to nie pozostaje nic innego jak zdjęcie głowicy. Jeśli będzie problem z pierścieniami to tłok powinien być zalany olejem.
Albo uszczelka, albo pękł pierścień na tłoku. W obu przypadkach głowica do zdjęcia i będzie od razu widać czy to uszczelka :)
Witam nie odpisywałem bo czekałem na katalog części i myślałem że problem rozwiąże co do złożenia rewersu , przyśpieszenia i zwolnienia ale nie jest pokazane Problem tkwi w tłoku /pierścień duży / ma 6 wypustów i czy on wchodzi na tarczki czy w wolne kanałki Chodzi mnie o te zdjęcia Czy ten pierścień /tłok / dociska tarczki jeśli tak to próbowałem i...
Kompresja jest ,wymieniłem pierścień tłok jest w dobrym stanie wraz z cylindrem
Docierałeś go po zmianie cylindra czy od razu ogień ? Stawiam na pierścienie, tłok lub regulacja gaźnika tam niema co innego się zepsuć. Masz chłodzenie cieczą lub olejem wraz z chłodnicą ? Kolega miał zumico gr 500 i dosyć je katował, motor przeżył 4 silniki z czego z 15 razy zmieniane cylindry a tłoki i pierścienie... z 40 razy zmianiał.
Odkręć tłumik i sprawdź w jakim stanie jest cylinder, tłok i pierścień. Sprawdź też odpowietrznik zbiornika paliwa. Pierścień też jest w sklepie. http://www.lasiogrod.pl/product_info.php...
Potrzebuję rozpuścić nagar tylko na jednym drugim cylindrze bo jeśli zacznę na całym silniku to może się dla niego źle skończyć. Zatem najlepiej byłoby wlać do niego jakaś substancję czyszczącą i zostawić na X godzin co jakiś czas ruszając tłokiem. Sądziłem że nafta jest najmocniejsza z substancji bo ma właściwości "pełzające" niż np. wd40 czy carbon...
Jeżeli na początku pracował poprawnie, a zaczął kopcić dopiero po 10 minutach to znaczy że łapie go na pierścieniach po rozgrzaniu. Zdjąłbym cylinder i wyczyścił rowki pierścieni w tłoku z nagaru.
Nieszczelne pierścienie,pekniety tłok. Innej opcji nie ma. Tym bardziej że mówisz o braku ciśnienia. No chyba że zawory źle założyłeś i masz zamknięte na ssaniu.
Potrzebne są dwie tuleje, które zakłada się na tłok. Pierwsza służy do naciągnięcia pierścienia na tłok. Po naciągnięciu, pierścień będzie rozciągnięty i nie będzie można go włożyć do cylindra. Aby go skurczyć, potrzebna jest druga tuleja, która ściska pierścień. http://obrazki.elektroda.pl/3971602200_1...
Bardzo możliwe że zapiekają się pierścienie na tłoku i przy większym obciążeniu przepuszcza kompresje.
Witam. Sprawdz przewód paliwa! W tym modelu masz pół profesjonalną budowe silnika na dzielonym cylindrze, zdejmij sam cylinder, obejrzyj tłok i pierścień, moze stoi w tłoku. Dół silnika czyli wał korbowy zalej paliwem tak by nie przelac poza blok, i sprawdz czy nie ubywa to paliwo przez uszczelniacze wału. W gazniku sprawdz prace zaworu iglicowego,...
Ile w takim razie powinien wynosić luz na zamku przy nowym pierścieniu uszczelniającym (górnym)? Luz mierzyłem na zamku (między końcówkami pierścienia) wsadzając sam pierścień do cylindra bez tłoka, najpierw u góry później w środku i jest jednakowy. Stare pierścienie cały czas dobrze pracowały i jak zmierzyłem to mają ok. 0,45 mm, nie było ubytków oleju...
Nie wciskajcie chłopu kitu! Najpierw poczytajcie jak i gdzie mierzy się luz między tłokiem a cylindrem.Cylinder jest wyrobiony gdy górny pierścień zostawił na cylindrze wyczuwalny próg(to tak na oko),a dokładnie,to trzeba zdemontować tłok i cylinder,średnicówka i mikrometr w ręce i mierzyć.Przecież wiadomo że górna część tłoka z pierścieniami ma dużo...
"chcę wiedziec co lżęjsze bo lzejszy tłok to lepiej (chcę w wakacje zrobic silnik)" Nie wysilaj się bo i tak nic Ci to nie da. Co do pierścieni - Nie myśl, że odlejesz byle jak tłok, założysz pierścień i będzie cacy :) Pod pierścienie trzeba podtoczyć tłok, więc skoro masz tokarke to sobie wytocz tłok, bez pierścieni, bo nie trza i będzie cacy A poza...
Witam, te tłoki wyglądają jak by niebyły jeszcze dobrze dotarte, powinieneś na nich jeszcze zrobić parę tys km, a jak kupujesz nowe tłoki to kupuje się tłoka nad wymiar i oddaje do szlifu, i skąd Ty wziąłeś 12v w CZ. Mistrzu, jak nie masz pojęcia to nie pisz głupot - owszem, były motocykle "CZ" z 12V instalacją, pokazane tłoki nadają się raczej do wyrzucenia...
Witam jaki pomysł na założenie pierścieni na tłok od siłownika władimirec T25? Te co teraz robią to albo jakaś tandeta labo ja nie potrafię. Proszę o jakąś podpowiedź albo link do dobrego zestawy naprawczego do tego siłownika.
Słabe zdjęcie tłoka, nie widzę kołka ustalającego, czy nie doszło do obrócenia się pierścienia? Widać że ewidentnie pękł pierścień w miejscu okna wydechowego, przez co pęknięta końcówka pierścienia rozbiła rowek w tłoku, a następnie krawędź okna wydechowego. W ogóle pierścienie wyglądają jak grube na 2 mm, a cylinder nie posiada fazek na krawędziach...
Wymienione były pierścienie, tłok, cylinder, uszczelniacze wału i łożyska, gaźnik wyczyszczony.
tłoki wyczyszczone rowki oczywiście też, zmierzony luz pomiedzy tłokiem a cylindrem - prawidłowy A pomiędzy pierścieniem a tłokiem? Już za późno na sprawdzanie, ale ja stawiam, że już teraz będzie dobrze ;)
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
Jedyne co się mogło stać (ale nie musiało) to przegrzanie tłoków, pierścieni, cylindrów - skutek częściowe zatarcie, porysowanie tłoków :D + przegrzanie głowicy. Nie będę komentował picia alkoholu przy naprawie czegokolwiek.
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Wiem że szybciej, ale nie chce się pchać w koszty. Ponawiam pytanie
Na tłoku taka mała skazka nie przeszkadza, gdyby była na pierścieniu to co innego
Możliwe że została przegrzana, odkręć tłumik i sprawdź tłok, pierścienie i wnętrze cylindra.
Pewnie pękł Ci pierścień na tłoku.
Kompresja na wszystkich cylindrach jest książkowa, cylindry honowane, pierścienie tłoku nowe, głowica i zawory zrobione,
Witam. Pękł mi jeden pierścień w tłoku od sprężarki do kompresora, docelowo chce wymienić wszystkie. Wiem ze mogę dać do dorobienia, ale może da się kupić taki już gotowy. Mam kompresor, dawną samoróbkę (chyba) ale porządną i ma taką sprężarkę jak tu na zdjęciu http://allegro.pl/item219595768_kompreso... lub tu http://allegro.pl/item220655235_kompreso...
A w jakim celu chcesz mierzyć szczelinomierzem pierścienie na tłoku? Może jedynie luz na rowkach, ale tu nie on może odpowiadać za utratę kompresji. Musisz je zdemontować z tłoka i włożyć do cylindra w pozycji ich pracy i wtedy zmierzyć luz na zamkach pierścieni - na górze cylindra, w połowie i na dole i porównać różnice jeśli są.
Zapieczone,pekniete,zurzyte pierścienie,pękniety tłok,zurzyte tuleje cylindrów-silnik oddycha rękawami,wybierz sobie cos z tego i odkręcaj głowice i misę,wtedy obejż też panewki.
Jest to pierścień zgarniający, olejowy, uszczelniające to te dwa. Są tam w tłoku zamki pierścieni? Jeżeli nie ma, to pierścień chyba niezależnie jak, w czasie pracy i tak może się obracać, ale najlepiej jak by były ustawione co 120 stopni, tak aby ich połączenia nie były nad sobą.
Z informacji w internecie wynika, że te skutery mają silniki dwusuwy (2T). Z tego co opisujesz obstawiał bym, że uszkodzony lub zablokowany jest automatyczny dozownik oleju. Jeśli jednak masz wersję silnika czterosuwowego (4T) to taki objaw jest raczej na pewno przez uszczelniacze zaworowe i/lub zapieczone pierścienie na tłoku.
Skoro tyle oleju pije to uszczelniacze zaworowe albo pierścienie. Dziura w tłoku też niewykluczona.
Trzeba pomierzyć. Średnice, rozstawy, grubości, skoki, itd. I dobrać z szerokiej oferty znanego portalu aukcyjnego. A to, że tłok ma jeden pierścień (czym się nie spotkałem) nie będzie przeszkadzało jak będzie miał dwa. Mam nadzieję, że do środy uda się :D Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Jeżeli dolny pierścień ma otwory to jest to pierścień zgarniający czyli olejowy . Jeżeli gładź cylindrowa jest ładna to nie przejmuj się tym fioletem na tłoku . Przytrarcie na tłoku możesz delikatnie zapolerować . Gorzej będzie z pierścieniami , trzeba kupić nowe . PS Jaka jest średnica tłoków ?
Być może nie ma kompresji i wtedy wiadomo,, nie sprawdzasz nigdy kompresji tylko rozkładasz silnik od razu na kawałki brawo. Zajmij ty się może tymi lodówkami i zmywarkami jak masz w podpisie, bo o silnikach spalinowych pojęcia nie masz. I to zupełnie. Silnik żre olej po prostu. Czego nie rozumiesz, (ach wiem niczego bo się na tym nie znasz) może być...
Witam z tego co piszesz to mogłeś wbić zamki zabezpieczeń pierścieni do środka to tłok do wymiany i czy napewno nie ściągałeś tłoka i nie masz odwrotnie pozdrawiam.
Czyli pierścienie tłoków od zwykłej c330 niczym się nie różnią od c330m?
W moim przypadku rozleciał się pierścień blokujący tłok siłownika. Siłownik nie podnosił się do góry. https://obrazki.elektroda.pl/8368546000_... https://obrazki.elektroda.pl/5691647700_...
szukałem po wymiarach i tez dupa czy tłoka czy pierścieni bo pierścienie są bardzo grube wiem ze to ze zgarniający ma aż 5mm wysokości brzmi mało wiarygodnie ale tak jest. to tak tłok 50mm średnica cylindra 51mm wysokość tłoka od środka stworznia do denka to 27mm stworzeń 13mm wysokość całego tłoka 51mm a pierścienie mierzone z 3 razy ja i nie tylko...
Zorientuję się ile kosztuje szlif i może zrobię. A jak sprawa wygląda z tulejką w główce korbowodu i sworzniem? Jaki tam jest dopuszczalny luz, a jaki montażowy? Jeszcze mam pytanie gdzie kupić komplet uszczelek bo cena na stronie producenta 340,71 zł za trochę klingerytu i gumy to jakiś żart. Tak samo jak cena ponad 120 zł za jeden pierścień na tłok...
Mam kłopot z włożeniem starych tłoków w nowe tuleje z pierścieniem antynagarowym w Daf xf 105 410 KM 2007r. Tłok nie chce wejść w pierścień. Gdy ten jest w tulei znowu wkładając pierścień na tłok znowu nie chce wejść w tuleję. Czy możliwe jest, że tłok trzeba najpierw włożyć w tuleję a potem włożyć pierścień? Za radę z góry dziękuję.
Sprawdź luzy w zamkach pierścieni, pasowanie tłok pierścień i blok tłoki. Wymiary dopuszczalne są dostępne, a to co robisz jest pomiarem orientacyjnym.
Pierścienie zmieniają swoje położenie w tłoku. Opaska jest do wkładanie a nie ściągania tłoka. Pierścienie możesz dać nowe. W zasadzie niczym szczególnym to nie grozi.
W takim razie, olejowy można ustawić tylko w jednym położeniu. Pozostałe dwa ustaw tak, aby między zamkami wszystkich trzech tłoków, był kąt 120 stopni. Gdy wyciąga się tłok w takich silnikach (używanych) dobrze jest zaznaczyć na tłoku, położenie pierścieni.
Czyli kwalifikuje się do wymiany pierścieni czy cały tłok?
Pierścień zabezpiecza metalowy sworzeń trzymający cylinder z dolnym tłokiem w bloku zaparzającym. Są dwa takie zabezpieczenia, a na sworzniu jest rowek..
Używany. To że miał papiery ok choć papiery można zrobić. Pytanie czy był wyjęty zaraz przed montażem u ciebie czy poleżał sobie na palecie pod chmurką. Bo takie leżenie jeszcze jak ktoś go troszkę rozkręci to powoduje że gładzie cylindrów zardzewieję i po odpaleniu niby ok ale pierścienie i tłoku już dostaną swoje. PS Ja już się nauczyłem by nawet...
Pobór takiej ilości oleju, a i wynik z badania diagnostycznego wskazuje jednoznacznie że: Do remontu głowica (zawory, uszczelniacze) Pierścienie tłoków też do oceny przez fachowca po rozebraniu całości. To są najbardziej newralgiczne punkty gdzie "znika" olej w takiej ilości. No chyba, że są jeszcze jakieś widoczne wycieki oleju widoczne gołym okiem.
Witam. Założyłem ostatnio nowy tłok i cylinder do piły spalinowej po kilku minutach pracy przestała równo pracować, myślałem że może pękł pierścień i rozebrałem ponownie silnik i zauważyłem wykruszone tłok. Co może być tego przyczyną, błędy przy montażu czy jakość materiału? Drugie pytanie dotyczy przewodu paliwowego, po zdjęciu gaźnika paliwo wypływa...
Nie są zapieczone. Na skutek kolizji z zaworami doszło do odkształcenia tłoków i zakleszczenia pierścieni - tłok w miejscu kanałów pierścieni zgarniających jest najdelikatniejszy. Tak że nie próbuj kombinować z wymianą samych pierścieni, bo narobisz większego bałaganu w silniku ( urwana główka tłoka nie należy do przyjemnych rzeczy).
Witam, przeprowadzam właśnie remont silnika w moim Ursusie C-360 - zakupiłem nowe tuleje i tłoki, jednak mam problem z założeniem pierścieni na tłoki - w sumie przypada 5 pierścieni na tłok - jeden kompresyjny (chromowany), dwa kompresyjno-zgarniające i dwa olejowe, z czego jeden posiada sprężynkę - właśnie ten zajmuje mnie najbardziej, bo w starym...
Goldwinger niewiem co tworzysz ale za bardzo nie czujesz tematu ! Sprawa wygląda tak : po fabrycznym honowaniu uzyskuje sie strukture "plateau " czy jakos tak ma ona krzyżującą się siatkę rys która doprowadza olej do smarowania pierścieni tłokowych , gdy się zużyje są niekożystne warunki dla pracy pierścieni (szybsze zużycie ) Nie zakładaj żadnych nadwymiarów...
Witam. Jeżeli wydmuchuje spod korka oznacza to zużycie pierścieni oraz tłoków. Może nawet znacznemu zużyciu uległy cylindry. Podejrzewam, że ciśnienie spreżania jest za małe i dlatego ciężko odpala. Tak jak napisał (at)1 Marcin, pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni sprawę.
Witam , potrzebuję informacji co za tłok siedzi w tej pile albo jak wyciągnąć kołek regulacji położenia pierścieni i wymienić na inny bo go zacisnęło w tłok i pierścień się przekręca na tłoku.Oto fotki piły ; http://obrazki.elektroda.pl/5518345200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3623088800_1... a to zdjęcia tłoka : http://obrazki.elektroda.pl/6203090200_1...
W pilarkach nie ma możliwości robienia szlifu cylindra. Jeżeli cylinder jest nieuszkodzony wymień tylko tłok i pierścień, ewentualnie uszczelniacze wału.
Sprawdź pierścienie blokujące (tzw. segera) od góry i od spodu. Ciśnienie powinno przesuwać tłok w dół razem z siłownikiem, objaw z filmu wskazuje jakby pierścień górny nie trzymał, przesuwa się wtedy tylko tłok siłownika (ten plastikowy) a siłownik stoi w miejscu.
Ciągniczek kupiłem używany z roczną gwarancją. Miał przepracowane tylko 550 mtg (aż, trudno w to uwierzyć bo na felgach ma wybity 1991 r.) Wszystko w nim działało i wyglądał na zadbanego. Po jakimś czasie sprzęt ten zaczął kopcić odmą. Był on zalany olejem mineralnym przez firmę sprzedającą pomimo tego, że na korku wlewu oleju było napisane 10W40. Może...
Tłok od Rometa to zły pomysł, w szczególności pod względem jakości i podatności na puchnięcie. Nie wiem jak wygląda tam układ kanałów, dla których ma znaczenie położenie zamków pierścieni w tłoku oraz szerokość nóżki tłoka od strony dolotu, jak również całkowita wysokość tłoka aby zapewnić kąt otwarcia dolotu. Większość dobrych tłoków od skuterów zaczynają...
Najtaniej i najmniej kłopotu odma. I sprawdzasz. Następnie pierścienie/tuleje. Tak zrobił się problem z silnikami Mana Od początku roku w 4 były wymienone pierścienie. Tłok, tuleja/tuleje. w 6d/ 22/23 to samo. W następnym tygodniu diselek w oleju po kilku tysiącach przejechanych.
Przytarcie jest bardzo prawdopodobne, trzeba to sprawdzić. Może to tylko zakleszczony pierścień na tłoku, odkręć tłumik i sprawdź.
Raz czy tłok w dobrą strone założony, 2 każdy pierścień ma kołek ustalający, jak nie będzie go to w oknach będą pękać. najlepiej porób fotki jak masz to złożone.
W prasie motocyklowej ("Świat Motocykli', "Motocykl" ogłasza/ogłaszają się firmy dobierające/wykonujące tłok na podstawie starego. Podaje się średnice tłoka, średnicę otworu na sworzeń, wysokość tłoka, wysokość denka i jeszcze jakieś parametry. Kup gazetę i tam znajdziesz przydatne ci ogłoszenie.
Przy sprawnej głowicy nawet "goły" tłok bez pierścieni jest w stanie napompować parę atmosfer przy pomiarze kompresji, więc pierdoły o rysach na cylindrze można sobie między bajki włożyć (chyba,że są takie że palec wchodzi ;) ) Jeżeli manometr pokazuje faktycznie 0 to jest upalony grzybek zaworu, ale nie rozumiem jak można tego nie zauważyć wymieniając...
wymień tłok i cylinder uszkodzenie raczej nie powstało z winy mechanika - wyskoczył pierścień zabezpieczający - zdarza się
Tłoki NÜRAL czy MAHLE bez różnicy, obie firmy dobre. Trzeba tylko je zważyć, muszą mieć taką samą wagę. Pierścienie polecam GOETZE, pamiętaj tylko, żeby KAŻDY pierścień przed montażem na tłok włożyć do cylindra i zmierzyć luz na zamku.
Zmierz ciśnienie sprężania. Wykręcasz świecę, wkręcasz przyrząd, gaźnik otwierasz maksymalnie i kręcisz silnikiem z rozrusznika przez kilka sekund. Odczytujesz wynik. Poniżej wskazanej wcześniej wartości kwalifikuje silnik do remontu. Zużyty jest cylinder i tłok. Wymiana pierścieni na zowalizowanym cylindrze pogorszy jeszcze sytuację, bo założysz okrągłe...
Zdejmij cylinder jeszcze raz i zobacz co jest nie tak. Może pierścień, może tłok źle założony lub rysa na cylindrze od zabezpieczenia sworznia.
Nie zgodzę się z opinią, że pierścienie w tych silnikach pękają. Przejechałem ponad 40 tys. km i nie miałem ani razu takiego przypadku. Najwidoczniej masz silnik złożony na dobrych częściach. Silnik na 2 pierścieniach będzie mieć mniej mocy ale będzie jeździć. Powinno się przynajmniej przehonoać cylinder aby zrobić świeżą choinkę (szczególnie w wysokoobrotowych...
Biało błękitny dym to raczej spalanie oleju i problem pierścienie/tłok/cylinder. No chyb że przepaliło uszczelkę do kanału popychaczy i odmą spliny pcha razem z mgłą olejową. Tak czy siak raczej czapka w górę i weryfikacja. Jak uszczelka ok to sprawdzenie gładzi cylindrów i pomiar. Może nawet wyjęcie najgorszego tłoka i ocena. Ale raczej pachnie pełnym...
Komplet pierścieni na tłok do tego silnika to ok 80zł. 55
Powiedz coś dokładniej. Jak gaśnie?? wchodzi na wyskie obroty i się dławi czy może schodzi powoli z obrotów i gaśnie?? JA miałem taki proble ze palił tylko na pych, chodził tylko na wyszych obrotach. Okazało sie ze wina leży po stronie pierścieni. Tłok miał za małe frezy lub pierćnienie były za szerokie i jak się wcisneły pierścienie w rowki to przepuszczał...
Zatarłeś silnik:( Chociaż, może to i lepiej... Jeśli nie wiesz co zrobiłeś, to znaczy że jeździsz od niedawna i to bardzo szybko jak na takiego bzyka. Czeka cię remont, web69 odpowiedział ci co masz zrobić aby zdiagnozować usterkę. W najlepszym wypadku tłok i cylinder, w gorszym również wał może być lekko zatarty. To pukające to albo połamane pierścienie...
Witam potrzebuje pomocy szukam pierścieni i tloka do spreżarki KP-2 za bardzo sie nie znam tlok ma srednice prawie 70mm pomoze ktos?
Odkręć tłumik i zobacz czy jest cały tłok bo może masz zatarty silnik albo pierścień się zapiekł i nie ma odpowiedniej kompresji.
Iskra jest. Mam jeszcze pytanie mam pęknięty pierścień (rozleciał się przy zdejmowaniu) jak go się dobiera, powiedzmy że tłok ma 34mm to pierścień ma też mieć 34mm czy więcej?
Nie koniecznie GMP. Ja nalewam gęstego oleju na tłok, żeby wyeliminować przedmuch na pierścieniach. Twój silnik jest pochylony, więc tłok bym opuścił. Sprężone powietrze, manometr, ucho przytknąć tu i tam i diagnoza na 99%.
Można, koszt tulejowania, około 200 zł. plus tłok z pierścieniami Przeważnie tłoka nie trzeba wymieniać, tuleję szlifuje się do starego tłoka. Pierścienie, około 60 złotych.
tłok pierścień pierścień tłok kosiarka sprawdzić pierścień tłok
simson ładowania gorąca szlifierka sygnał blanking
odpowietrzanie klimatyzacji odpowietrzanie klimatyzacji
Renault Scénic III 1.2 – brak przełączania ogrzewania na klimatyzację, usterka HVAC Falownik off-grid 5-7 kW: Qoltec, Growatt, Deye, Victron – modele i ceny 2024