Z dozownika oleju do mieszanki cieknie? To mógł się zatrzeć, ten układ musi być szczelny i ogółem jest kaprysny. A kaprys w jego wypadku kończy się wymianą tłoka i cylindra. Ja z niego nie korzystam nigdy w każdym motocyklu. W pierwszej kolejności należy sprawdzić co się z nim dokładnie dzieje. Pomiar kompresji wiele by wyjaśnił ale nie zakładał bym...
Czy oprócz tego podgrzewacza przepływowego EUROTERMU masz także ogrzewacz pojemnościowy (boiler)? Takie układy stosowane często w układach grzewczych na paliwo stałe, a używane do grzania wody w trakcie grzania mieszkania. Częstym błędem użytkowników takich układów w trakcie zaprzestania opalania w CO jest pozostawienie otwartego zaworu zimnej wody...
To nie jest filtr, zastosuj zwykły łącznik.
Witam, Mam pytanie dotyczące mojej pracy dyplomowej (koncepcja i wykonanie dydaktycznego układu wtrysku paliwa), jakie części będą potrzebne aby układ zadziałał ?
Naładuj akumulator!!! Jeżeli chcesz ominąć odcięcie alarmu to połącz 2 przewody z górnej części schematu opisane jako "np. przewód sterujący pompą paliwa"
jak go wyjmowałeś to dmuchnij z jednej stron, następnie z drugiej no i w kierunku przeciwnym do przepływu nie powinien puszczać. A gdzie się zbiera powietrze? Częstym miejscem uszkodzenia są gniazda przyłączeniowe przewodów paliwowych w obudowie filtru paliwa
Witam Prawdo podobnie czeka Cię wymiana sterownika silnika.Akurat ten przypadek należy do rzadkości jeśli chodzi o ten model silnika a dokładnie układu paliwowego (częsty to problem z czujnikiem paliwa czy czujnikami prędkości obrotowej silnika) ale spotkałem się z tym problemem. Jednostka sterująca Opis Nieprawidłowe lub niewiarygodne dane. Przyczyna...
Wynika więc z tego, że silnik nie jest w stanie zassać paliwa (jeśli nie stwierdza się go po wykręceniu świecy). Silnik "nowy" (bo przecież większość części wymieniona), niedotarty, a więc jest prawdopodobne, że wytwarza za małe podciśnienie w układzie dolotowym (gdy zimny). Po nagrzaniu jest "szczelniejszy", a paliwo znacznie łatwiej odparowuje i rozpyla...
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
Patrzyłeś na ciśnienie na szynie CR, jak to wszystko się dzieje? Jeszcze jedna rzecz, jaką bym zrobił to wężyk zasilający pompę CR wsadziłbym do pojemnika z ropą. Tak żeby ominąć cały układ, może coś to zasugeruje?
Patent. Najpierw zrób syfon z przewodu tłoczącego do podgrzewacza, w najwyższym punkcie ponad górny poziom paliwa w zbiorniku zasilającym. Zrób mały otworek rozszczelniający układ (np. fi 1,0) na przewodzie tłoczącym paliwo, gdzieś w górnej części syfonu. Co prawda po wyłączeniu palnika zawsze paliwo zejdzie z rurki do podgrzewacza, ale nie zaciągnie...
podaj adres to wyślę ci książkę do toledo jest tam schemat elektryczny zasilania układu paliwowego z opisem to będziesz mógł bez problemu sprawdzić poszczególne jego części i zlokalizujesz przerwę
Witam, Bardzo proszę o POMOC: Usterka: Podczas mocniejszego przyspieszania ok. 2000 do 3000 obrotów auto nagle na chwile się dusi i pokazuje błąd silnika ( za niskie ciśnienie paliwa w układzie) Wymiana części: 1.Czyszczenie układu zasilania paliwa od zbiornika do wtrysków 2.Wymiana filtra paliwa (dwa razy) 3.Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia pompy...
Częstym problemem tych silników jest powietrze w układzie paliwa. Odpal i sprawdź czy masz bąbelki powietrza w przewodzie koło filtra paliwa. Rano sprawdzę. A jak będą to jak temu zapobiec??
Przyczyną był uszkodzony uszczelniacz pompy paliwa. Wniosek na przyszłość to nie kupować używanych części układu paliwowego. Wadliwa pompa nalała tyle paliwa do silnika, że dostał samozapłonu!
Witam, czy układ paliwowy w BMW E91 2.0TD (163 km) jest wrażliwy na jakość paliwa? Często coś się psuje? To nie common rail, tak?
Nie miałem jeszcze takiego przypadku często paliwko śmiga do oleju częsty przypadek a co do tej migającej cholery to sprawdz stan kompa jest na podszybiu czy nie mokry a i zasilania z głównego przekaznika jak i jego samego
Opcji jest wiele, może być też zawór odcinający paliwo
Nissan Qashqai 1,6 dCi: silnik kręci, auto nie odpala, błąd P0088 AI: Czy przed wystąpieniem problemu były jakieś objawy, np. spadek mocy, nierówna praca silnika, inne błędy? Nie. AI: Czy ostatnio były wykonywane jakieś naprawy lub wymiany części w układzie paliwowym (np. filtr paliwa, pompa, wtryski)? Nie Dodano po 2 Wtryski sprawdzone, pompa wysokiego...
Byłem pewny że to świece żarowe. Na to nie licz. To nie jest stary diesel tylko CDI. Jak jest w dobrym stanie, to żadne świece żarowe przy obecnych temperaturach potrzebne mu nie są. Przy takich objawach najczęstszą przyczyną są nieszczelności układu paliwowego: powietrze w rurkach, cofające się paliwo. Nie pamietam jak jest w W164, ale często niektóre...
Obejrzyj dokładnie pompę CR czy nie poci się paliwem (często puszczają uszczelnienia i zapowietrza układ), oraz połączenia przewodów paliwa przy filtrze.
Wywal na próbę podgrzewacz paliwa, pewnie i tak już nie działa, a przez niego często zapowietrza się układ.
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
Odświeżam temat. Co sądzicie o preparacie jaki jest ceramizer, ale nie ten do silnika, tylko do paliwa. Sam to zastosowałem w PD, jest różnica. Zrobiłem jakieś 15 tyś. km. Nic się nie stało a motor pracuje prawidłowo, nawet da się odczuć lepszy rozruch. Następnym razem przed dodaniem sprawdzę korekty wtrysku przed i po zastosowaniu. Swego czasu, kilka...
Witam mam problem z zapowietrzającym się układem paliwowym. Jakie są najczęstsze usterki i gdzie zacząć szukać ?
ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
To może być kontrolka układu oczyszczania spalin. Często przy gorszym paliwie na wysokich obrotach ona może uaktywnić się. Zużyj to, co masz w balonie i zatankuj v-powera za 100, a potem w d... Może pomóc.
Zauważyłem, że opada paliwo. Czyli gdzieś po drodze musi być zawór zwrotny który przepuszcza (w zbiorniku ?) . jak odkręcam śrubkę leci paliwo z powietrzem dokręcam wtedy po chwili odpala Czyli odpowietrzasz chwilowo układ a potem przez chwilę leci samo paliwo więc kocioł odpala . Sytaucja jak w "Klekotach" , często spotykana po wymianie filtra paliwa...
Częste zjawisko w Volvo. Po zgaszeniu paliwo ucieka z układu i ten się zapowietrza.
Zawsze gdy mam takie problemy, że nie mogę znaleźć przyczyny, to po pewnym czasie zaczynam od początku, na świeżo, jakbym nie znał historii samochodu. Stąd moje pytanie, próbowałeś może dla przykładu pominąć stronę ssania paliwa? Nie znam zbyt dobrze Dafa, zwłaszcza XF106, ale spróbowałbym podłączyć swoje przewody (najlepiej przezroczyste) bezpośrednio...
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Hmm. Pomysły mi się kończą. Jak wyeliminujesz wszystko to o czym piszemy, to pozostaje chyba sprawdzanie wydajności układu paliwowego (pompa w zbiorniku - jeżeli jest, tandem sprawdzony itd...). A układ wydechowy ??? Może coś mocno zatkane ? Jakiś katalizator bo to chyba Euro III ? Tłumik ? Może coś w elektryce ? Sterowanie pompkami ? W VW zdarza się...
Ktoś może posada katalog części zamiennych do nagrzewnicy BV 69E 2021 Dokładnie chodzi o układ paliwowy, Do tego może jakiś manual z regulacja szczeliny dolotu powietrza, oraz ciśnienia paliwa.
Test ten ma na celu sprawdzenie, czy nie brakuje mu np. paliwa podczas przyspieszania. Chodzi o to, żeby było wiadomo, co jest w danym momencie. Musi być konkretny stan, a nie randomowe przyspieszania i przygazówki, jak to robiłeś. Myślę, że położenie przepustnicy też wystarczy, a nawet można go dodać do kompletu. Szarpnięcia podczas przyspieszania...
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
może zacznij od części paliwowej filtr paliwa , odpowietrzyc układ paliwowy oraz posprawdzać błędy w ECU , jak masz czym
Bardzo częstą usterką w tym aucie jest awaria sterownika silnika. Wszelkie błędy związane z ciśnieniem paliwa (pada układ sterujący zaworem) w sterownikach BOSCH 0 281 001 892. Jedynym sposobem sprawdzenia jest podłączenie manometru zamiast jednego z wtryskiwaczy i porównanie wartości z tymi z komputera.
Witam U mnie problemem były brudy z Baku, które dotarły aż do komputera i tam stanęło na tym przewodzie. Po płukaniu i czyszczeniu całego układu kilka razy pomogło.
Czytałem jeden z postów wyżej i coś muszę wyjaśnić. Paliwo gazowe LPG to mieszanina propan-butanu. Są to proste węglowodory - alkeny, a zatem cząsteczki niepolarne. W tym miejscu nasuwa mi się pytanie: w jaki sposób pole magnetyczne oddziałuje na cząsteczkę niepolarną? Według mnie magnetyzer ma sens w przypadku wody i zawartych w niej jonów (polarnych),...
Dość częstym przypadkiem przy tym błędzie jest zapchany układ pobierania paliwa z baku a sam bak jest pełen zabrudzeń. Dlatego po uruchomieniu jeszcze coś tam tego paliwa idzie a potem zaczyna być problem z przepływem. http://hyundaiklub.pl/index.php?topic=12... https://www.kia-forums.com/threads/fault...
Przyczyną zalewania może być tylko słaba iskra lub nadmiara paliwa. Jeśli układ zapłonowy i gaźnik jest OK to jest to trochę dziwne. Na Twoim miejscu jescze raz bym rozebrał gaźnik i dokładnie wszystko sprawdził. Może nie dokręciłeś dyszy lub innej części i od drgań poluzowała. Jak byłem nowym użytkownikiem Simka. a było to jakieś 15 lat temu to też...
błędów brak, od groma części wymieniono a ciśnienie paliwa zmierzono? Albo szczelność układu paliwowego ?
Jak pisano wyżej - skoro rozrusznik kręci jak dziki, to akumulator jest zdrowy. Kontrolki oleju i ładowania gasną dopiero gdy silnik zacznie pracować samodzielnie. Jeśli kręci ale nie odpala, to problem może być w układzie paliwowym. I tu pytanie krytyczne - ile paliwa masz w baku? Często auta na sprzedaż mają w baku zaledwie przysłowiowe opary, na...
Jak byś miał problem z układem paliwowym miałbyś błędy np. dopływy paliwa, ciśnienia na szynie itp... i długo by odpalał. A intercooler nie jest brudny od zewnatrz? Albo od srodka nie ma oleju? Nawierć mały otwór, a pożniej wkręc wkręt do dachu z uszczelką. A sprawdź jeszcze czy wiązka od wtryskwiaczy nie wlewa oleju do sterownika silnika.
Jeśli masz drugi to podmień. Często padają same czujniki ciśnienia
Przecie lejący wtryskiwacz, to słabszy cylinder. Robert-proszę Cie-mylisz się. Obawiam się że nie. Spala się tylko paliwo odpowiednio rozpylone - nie rozpylone idzie w wydech, nie dając oczekiwanego przyrostu prędkości obrotowej cylindra. Chyba że CR rządzi się innymi prawami niż układy tradycyjne - jeśli chodzi o "lanie" samego rozpylacza wtryskiwacza....
Sonda jako taka jest tylko czujnikiem w układzie wydechowym. Błędy sondy są często błędami wtórnymi, wcale nie muszą oznaczać uszkodzenia samej sondy, przeważnie inne usterki silnika. Można ja równie dobrze wywołać na ten przykład zbyt wysokim lub za niskim ciśnieniem paliwa itd. Nie będę tu referatu pisał. Chodzi Ci o sondę przed czy za?
Przy kotle na paliwo stałe nie daje się rur plastikowych ponieważ istnieje możliwość zagotowania wody a te rury często nie wytrzymują takiej temperatury. Możesz mówić że nigdy Ci się to nie zdarzyło i że masz np. sterownik ale to nie znaczy że nie może się zdarzyć. Dlatego też nawet dobrze zabezpieczonych kotłów nie powinno się montować w układzie zamkniętym.
Dzięki, czyli po dodaniu grupy bezpieczeństwa na zasilaniu mogę usunąć tę przy zbiorniku przeponowym? Zmyliło mnie to, że spora część instalatorów wydaje się instalować grupę bezp. nad zbiornikiem przeponowym, a z kolei zaleca przyłączać te zbiorniki do powrotu kotła... Źródło ciepła (kocioł) w układzie zamkniętym musi być zabezpieczone odpowiednim...
częsty układ hamulcowy układ paliwo ciśnienie paliwo peugeot układ paliwo
zawór ekspresu model płyty głównej laptopie oporność głośnik
ebl21 wzmacniacz liczników przedpłatowy
Mercedes Tourismo – moment dokręcania głowicy sprężarki WABCO, Knorr-Bremse, OM457 RIGOL DS1054Z – jak odblokować opcje, pasmo 100 MHz, dekodery, krok po kroku