czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego Nic takiego Ci nie grozi.
Sądzisz, że zawory stawiają zbyt duży opór do zasysania paliwa? Pomyślałem, że przecież zawór i tak przepuszcza paliwo, więc nie wpłynie to na nic, a może układ będzie lepiej utrzymywał ciśnienie.
Czy powyższy temat został rozwiązany? bo nie ma odpowiedzi, a mam ten sam problem w Citroen Jumper 2.2 z 2014 roku. Mianowicie kontrolka od DPF (cząstek stałych) check i błąd P15BE. Nie mogę namierzyć bezpiecznika i przekaźnika od tego układu dozującego paliwo do wypalania.
Problem z odpaleniem ,powietrze w układzie czy jest tam jakiś zaworek zwrotny ,świece wymienione wydaje się że wraca paliwo do baku.
Styczeń raczej nie, ale jak pompuję gruszką paliwo we filtrze zbiera się powietrze.
Na początku wstaw w układ przezroczysty wezyk żeby sprawdzić czy paliwo z pompy nie schodzi po dłuższym postoju
Jeśli mógłbym pomóc, to lekko poluzuj rurki od wtryskiwaczy aż nie poleci z nich paliwo, po tym zabiegu powinno być dobrze , oczywiście jeśli problem jest w zapowietrzeniu układu paliwowego.
To jest raczej błąd w tłumaczeniu, bo wyżej masz "regulacja wysokiego ciśnienia paliwa" a w ramce masz raptem 118 barów ciśnienia paliwa przy 3k obrotów silnika.
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Witam Zwracam się z uprzejmą prośbą. Kto wie niech pomwie .:) Mam takiego peugeota jak w temacie, problem z odpowietrzeniem powietrza z układu niskiego ciśnienia. Wymieniłem pompkę ręczną w ten sposób że podczas duszenia paliwo porusza się zgodnie ze strzałką. którą wrysowałem czerwoną kraską. Nie jestem pewien czy dobrze zamontowałem tą gruszkę. Co...
czy w zbiorniku paliwa jest jakiś filtr? (smok)
Ten błąd dotyczy sterowania podciśnienia turbiny https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewt... A jeśli chodzi o to że gaśnie to problem z cofającym się paliwem. Przed odpaleniem napompuj paliwo ręcznie gruszką na maxa i odpal zobaczysz czy jest ok. Obstawiam zapowietrzony układ.
Paliwo ? Filtr paliwa, zapowietrzony układ ? Masz gruszkę to parę razy spróbuj rano parę razy podpompowac i czy będzie poprawa . Dalej to już trzeba by głębiej szukać
Po kolei: -sprawność układu zapłonowego. -układu zasilania w paliwo. -ogólna kondycja mechaniczna silnika.
Odpowietrza sie tak samo, jak wszystkie inne uklady podcisnieniowe - pompujac pompka. W tym przypadku pompka jest na powrocie do zbiornika, nie na zasilaniu pompy WC. Dlatego trzeba pompowac dosc dlugo (instrukcja mowi - 2 minuty). Pompujac na poczatku masz wrazenie, ze pompujesz powietrze, co jest zreszta prawda. W pewnym momencie powinienes poczuc...
Dziś odebrałem auto od mechanika. Zostały sprawdzone wszystkie czujniki w sposób taki iż nowe były zakładane i eliminowane czy są sprawne czy też nie. W końcu po kilku godzinach okazało się iż iglica przepustnicy jest nie wyregulowana. Oczywiście objawy na komputerze żadnych. Przpustnica wyregulowana i śmiga jak ta lala. Jedno co mnie zaniepokoiło to...
Ja bym przegonił auto , dodatkowo sprawdził układ zapłonowy skoro przerywa, użycie dodatku do benzyny w żadnym stopniu nie zaszkodzi, tylko to nie jest lek na wszystko - serwisy by zbankrutowały. Skoro paliwo dochodzi silnik i wtryski pracują to raczej nie jest zabrudzony, jeżeli można tak powiedzieć bo lata robią swoje.
prawdopodobnie ucieka ci gdzieś paliwo i zapowietrza się układ paliwowy. Kiedy stoisz na równym terenie lub z uniesionym tyłem, to pompa jest w stanie pociągnąć paliwo. Natomiast jeśli stoisz z uniesionym przodem, pompa nie pociągnie paliwa ponieważ układ jest zapowietrzony.
Dzięki. Przeczyściłem cały układ i pomogło.
Witam Z racji , że silniki 1,4 hdi maja tendencję do wolnego rozgrzewania się postanowiłem zamontować ogrzewanie sterowane pilotem. Wybór padł na hydronica d4wsc. Posze o porady, w którym miejscu najlepiej zamontować piec w Peugeocie 206, gdzie wpiąć się w instalację wodną i czy trzeba czerpać paliwo z baku, czy mozna gdzieś podczepić sie w układ zasilania...
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa.
Witam Świece są w porządku szczelina też, przewody również nie zalewa mi świec... :D No tak, ale czy iskra jest cały czas? Jeśli jest (sądzę że tak), to "podlej mu paliwa do "gardzieli" i uruchom silnik. Jeśli odpali na dłużej niż zwykle (3s), to już wiesz, że przyczyna tkwi w układzie zasilania paliwem. Pozdrawiam.
Jaki jest przebieg auta? Jakie ciśnienie paliwa podczas kręcenia? Czy paliwo się nie cofa po dłuższym postoju/ układ się nie zapowietrza?
Siema! Peugeot Partner 2.0 HDI. Chciałbym zapytać od czego zacząć czyszczenie całego układu paliwowego w tym autku. Zawala mi opiłkami regulator ciśnienia. Wiem że bak zrzucę na dół, wyjmę pompkę paliwa i wyczyszczę bak razem z pompką. Lecz co dalej? Wykręcić ten regulator i w wężyk od strony baku podać ciśnienie? Czy ropownicą mu pocisnąć w wężyk?...
Ja dalej obstawiam dalej za nieszczelność w układzie niskiego ciśnienia. U Ciebie nie występuje elektryczna pompa w zbiorniku paliwa ponieważ masz układ paliwowy Siemensa (świadczy o tym gruszka do pompowania paliwa). Może być jeszcze problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa. Przy jego braku wytwarza się podciśnienie i paliwo nie dochodzi.
Dzień dobry, sprawdziłem szczelność przewodów od baku do pompy, jest wszystko szczelne. Dziś niestety to samo nie odpala, już nie wiem co robić,dziwne rzeczą jest też że po 5-6 próbach odpalenia akumulator pada a jest nowy( 2 tyg.) rozrusznik po regeneracji. to teraz pozostał silnik do sprawdzenia układu paliwowego czytaj do skutku post 58 Niestety...
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
Zaczęło się od tego że pierwszy raz po tym jak samochód zbliżał się do rezerwy załączył się tryb awaryjny (do 3000 nie dalej). Po zgaszeniu silnika problem ustał lecz samochód po chwili padł. Dolałem 5 litrów ropy, odpaliłem na Plak i chodzi. Zbliżyłem się do rezerwy i powtórka. Dolanie ropy i wymiana filtra nic nie dały. Mechanik wymienił wtryski,...
Ogólnie temat standardowy z zapowietrzaniem się układu paliwowego, z którym było już kombinowane. Samochód Berlingo 1.9 2001 nie chce odpalać. Dopiero jak jedna osoba napsika Plaka w dolot, a druga zacznie kręcić, to za którymś razem odpali. Niestety po odpaleniu widać na wężyku paliwowym, że są pęcherzyki powietrza, cieknie ze śruby regulacyjnej od...
przyczyną było urwała się świeca i uszkodziła zawór i tłok silnik remontuje I dlatego nie było paliwa......? Ja nie wiem po co ktoś bierze się za diagnostykę układu paliwowego jak na słuch nie jest w stanie na słuch stwierdzić taką usterkę....
jezeli uwarzasz ze sie zapowietrza spróbuj zamontowac przezroczysty wezykm od filtra do pompy i zobaczycz co i jak albo popycs przewody od wtrysków i zobaczysz czy od razu daje paliwo czy idą bombelki
Zapowietrzony układ paliwowy-cofające się paliwo?Więcej danych,dzieje się to tylko na zimnym czy zawsze?Zasilanie na świece?
Witam. Na nasze to "Usterka układu oczyszczania spalin". Podłączyć PP2000 i odczytać błędy. Przyczyny: zapchany filtr FAP (filtr cząstek stałych), brak płynu w zbiorniczku systemu FAP (jeśli jest "mokry FAP"), złej jakości paliwo, może uszkodzony czujnik różnicowy ciśnienia. Poczytaj: http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top... http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top...
Może się dowiemy do czego to potrzebne? Dodano po 1 Pompa paliwa jest sterowana ręcznie poprzez przycisk. Trzeba co jakiś czas wyłączyć, żeby nie zalało silnika. Tak było tam zrobione odkąd go kupił, już zrobionego pod rajdy. To nie mój samochód , tylko brata. Peugeot 106 1.4 75km. Został sam silnik, osprzęt (dolot, paliwo) to samoróbka.
Odpal go z bańki to wyeliminujesz układ zasilania paliwem i zobacz czy będzie poprawa jak nie to zostaje pomp.
Podstawa filtra wymieniona Najgorsze jest to, że u mechanika chodzi i tak do końca nie wiadomo co to jest Przed chwilą kolejny taki przypadek. W wężyku od filtra do silnika powietrze, a po zdjęciu tego wezyka słychać jakby życzenie z pompy czyli powietrze. Po założeniu chwilą zabawy z pompką ręczną aby paliwo poszło dalej i pojechałem ale tak nie może...
Tylko ze paliwo do listwy stryskowej dochodzi , mysle ze moze to byc zapowietrzony układ, tylko nie wiem jak odpowietrzyc. Znacie jakis mało skomplikowany sposob?
Jeżeli jeszcze go nie odpaliłeś, to sprawdź czy nie przelewa któryś wtryskiwacz,ja miałem taki sam problem i najeździłem się sporo po fachowcach.
Gdy wyciągnąłem n na chwilę przewód obok białej strzałki do wytrysneło trochę paliwa, oczywiście zaraz wcisnołem to z powrotem. Więc raczej pompa działa. A pomyślałeś, że paliwo w tym momencie mogło się cofnąć? Wszak zbiornik paliwa jest najniżej położonym elementem w układzie paliwowym.
U mojego taty w Peugeot 206 1,4 hdi tez zapowietrzal sie uklad paliwowy a w baku nie ma oryginalnie pompki. Założyłem tacie pompke od benzyny, kable idace do zbiornika mialy juz wyjscie na zasilanie pompki. Chodzi auto tak juz 2 tygodnie i wszystko ok. Ja polecam jako rozwiazanie problemu powietrza w ukladzie.
Problem zapychających się dysz w Twoim skuterze Peugeot Looxor 2T może wynikać z kilku czynników: Olej 2T w paliwie – Olej Mobil 2T, nawet przy proporcji 1:50, może pozostawiać osady, szczególnie jeśli mieszanka paliwowo-olejowa stoi w baku przez dłuższy czas. Półprzezroczysta maź w dyszach sugeruje, że coś wytrąca się z paliwa. Choć 98 oktanów ma teoretycznie...
Zamiast zasilania ze zbiornika paliwem zapodaj zasilanie z butelki i już będziesz widział czy to wina układu paliwowego czy gdzieś indziej jest problem
Przecież wystarczy dać pompie jeść dla przykładu z butelki, coś już pomoże w diagnozie , skoro paliwo nie podaje na wtryski, oczywiście jak nie masz czym diagnozować układu, oczywiście o reszcie już nie wspomnę, najwyrażniej tak szukasz gotowego rozwiązania. Co sprawdziłeś na tym warsztacie?
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
Chłopie weź się w garść i napisz po ludzku co nie działa Czy pompa czy przekaźnik podwójny, czy iskra jest W którym miejscu było spawane?
Witam Pacjent to Peugeot partner 2.0 HDI 2002r przebieg ponad 400000km Z autem jest taki problem że chcąc wykorzystać jego pełną moc, np jadąc na 3 kręcąc silnik do prawie 4 tys nagle jest szaprnięcie, odcinka wtrysku a po chwili jedzie dalej ale traci moc, dodatkowo silnik strasznie głosno chodzi(jak w starym tranzicie). Błąd jaki wyskakuje to 4454-Regluacja...
Witam! Pacjent Peugeot Boxer III z 2009 rok, a problemem jest niewłaściwie działający licznik, a dokładniej: - obrotomierz - leży wskazówka - prędkościomierz - to samo - woda i paliwo na zero brak kontrolek od kierunkowskazów check, ładowanie, olej, poduszka pow... reszta zapala się i gaśnie zgodnie z procesem odpalania. Kable CAN sprawdzone, licznik...
Witam, mam peugeota 307 1.4 HDI . Problem: antipollution fault, oraz zapalona kontrolka diagnostyczna silnika. Pierwsze kroki skierowałem na komputer, po podłączeniu wyskoczyły trzy błędy układu zasilania paliwem ( pompa paliwowa) Po wykasowaniu błędów i wymianie filtra paliwa kłopoty zniknęły. Koszt: podłączenie komputera i usunięcie błędów 35 zł wymiana...
Witam, mam pewien problem z moim peugeotem 508 GT silnik 2.2hdi. Problem wygląda następująco. Sprowadziłem auto jako lekko uszkodzone z przodu. Po naprawie okazało się że silnik chodzi w trybie awaryjnym. Po zdiagnozowaniu komputerem. Wychodziło na to że jest problem z układem paliwa. Więc zabrałem się za to. Wysłałem wtryski do sprawdzenia i okazało...
Zacznij od wymiany filtra paliwa. Powinno pomóc.
Wyciągnąłem zawór regulacyjny ciśnienia na pompie i wygląda na sprawny(otwiera się i zamyka). Co może być powodem,że paliwo idzie w przelew przy kręceniu rozrusznikiem ? W takim układzie , chyba nie ma prawa być ciśnienia na listwie.
Filtr to nie wszystko ,jak np będzie przytkany smok w zbiorniku lub zagnieciony przewód to wyjdzie na to samo. Dlatego na początek musisz być pewien czy paliwo ze zbiornika leci swobodnie. Np pompując gruszką sprawdzić czy jest dobry przepływ. Potem zajmiesz się układem CR. Może byc regulator a może pompa CR sie kończy albo np któryś wtrysk ale wtedy...
Cześć koledzy co może być przyczyną braku ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jest to silnik bez pompy wstępnej. Paliwo w układzie jest. Czy zawór na pompie WC może blokować całkowicie przepływ. Proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam
Przy powyzej 2,5tys obrotów traci moc na rozgrzanym silniku, zawsze na trzecim biegu. Wyskakuje błąd silnika i napis błąd układu oczyszczenia spalin tyle że po Angielsku. Wtrysk lał to go mechanik wymienił. Podobno komputer pokazał czujnik pompy wtryskowej to wymienił. I nadal jest to samo. Moim zdaniem to jak by go zapowietrzalo. Bo jedzie jak by trochę...
Jaki przebieg auta? Symbol klucza nie ma nic do rzeczy. Możliwe przyczyny: - Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwe. - Uszkodzony(e) wtrysk(wtryski) przelewami wraca zbyt dużo paliwa i pompa nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia potrzebnego do odpalenia. - Zabrudzony filtr paliwa, lub cały układ paliwowy. - Uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie....
Jeśli jest winny układ zasilania paliwem to banieczka 5L On i test. Jak często to się dzieje i w jakich sytuacjach?
- skąd ten dym z pod maski ? Mechanicy za każde podłączenie do kompa zazwyczaj krzyczą 50 zł. Najtaniej będzie kupić interfejs diagnostyczny z programem i podłączyć do laptopa. Bo tak w ciemno to może być to albo to. 1. Nieszczelny układ paliwowy - cofa się paliwo i zapowietrza się totalnie 2. Czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka...
Witam Znajomy jadą dzisiaj trasą zaliczył niespodziewane wyłączenie silnika- zapaliła się kontrolka elektroniki silnika, zgasł i nie dał się uruchomić. Pod maską wsio wygląda OK, paliwo dobre i odpowiedni stan w baku. Po kilku minutach dumania odkręcił korek wlewu paliwa- auto odpaliło i dalej jechało normalnie. Czy problem może tkwić w wadliwie działającym...
wiem, kreciłem dośc gługo i układ jest odpowietrzony. paliwo do pompy też dochodzi.. wykręcałem juz wczensiej i próbowałem zapalic bez tego króćca.. ale to nic nie dawało.
Żeby sprawdzic pompkę domowym sposobem ,to zdejmij wężyk przelewowy przy układzie wtryskowym i zapal,jeżeli nie leci paliwo to pompa mało wydajna.Robic to na zimnym silniku,żeby czegoś nie zapalic.
na tej ropie inne auta jeżdżą, czy naprawdę mój jest taki czuły na paliwo, że trzeba cały układ czyścić?...coś go odłącza, tylko co i dlaczego? On zapala...gdyby był brudny/zapchany...myślę, że by nie odpalił na zimnym.
Może się zapowietrzać uklad paliwa lub sama pompa.
koledzy mam mały problem ostatnio zatankowałem paliwo zanieczyszczone i musiałem wyczyścić cały układ paliwowy, np.bak paliwa,wymiana filtra paliwa,przedmuchanie węży paliwowych i zaistniał taki problem, iż nie mogę odpalić samochodu bo paliwo nie dostaje się do wtrysków,jak odkręcam rurkę, która powinna podawać paliwo na listwę to nic nie leci a paliwo...
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo przy 2500 np niewłaściwe ciśnienie doładowania lub...
Pacjent peugeot expert 2012 rok, 128km Zapowietrzanie się układu paliwowego . Osprzęt delphi Babel pojawia się przed filtrem za gruszką (na zdjęciu tam gdzie jest wejscie do obudowy filtra) Za filtrem jest ok Wymieniać gruszkę czy szukać nieszczelności na obudowie filtra? (na zdjęciu zaznaczona wtyczka od dogrzewacza, nieszczelność jest z drugiej strony...
Jakie konkretnie auto robisz ??? Daj dane . Nie oczekuj że wszystkie thp na bezpieczniku 15 mają to samo . Dane auta - rok , model itp. Np w Peugeot 3008 ma podgrzewanie układu paliwa . Może się wstrzelisz . Odłącz grzałkę w filtrze .
jeśli żarówka się pali to znaczy że faktycznie układ elektroniczny odbiera taki sygnał. A jeżeli żaróweczka miga cały czas tzn że jest przerwa w układzie pływak / wskaźnik. nie ma fizycznego połączenia.. aha jakby co opór na pływaku wynosi ok. 325 Ohm Pozdrawiam Użytkowników peugeota sam mam dwa 106 1.5D 97' i 307 2002' 2.0HDi Układ wskazania poziomu...
Sprawdzała firma Bosch serwis specjalizująca się tylko w układach paliwowych i to jedna z najlepszych w okolicach. A ciśnienie na powrocie ponieważ efekt był taki że z pomiarów to właśnie ciśnienie było bardzo nie stabilne, wahało się od 05 - 1,5 bara na wolnych obrotach, i miało się nijak do pracy silnika, ale ewidentnie gdy podskakiwało do 1,5 bara...
georgesgr napisał: właściwym rozwiązaniem jest naprawa układu paliwowego a nie jego przeróbki. Tak jest - gdy układ jest dobrze zaprojektowany (np bez nadmiernych oszczędności) i dobrze zrealizowany technicznie. Czy nie zastanowiło Cię dlaczego w autach z tym silnikiem jest tak dużo zapytań o to samo, wyżej opisane , niedomaganie? Coś w tych autach...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Masz wyłechtany układ paliwowy , w tej sytuacji nie da się wykonać uczenia wtrysków , jeśli rozpoczaleś te procedurę to zapewne nie ukończyłeś i efektem jest palący czek i tryb awaryjny silnika W tej sytuacji trzeba doprowadzić do całkowitej sprawności układ paliwowy , skoro są opiłki to jeszcze zniszczą się nowe wtryski , myśle że trzeba pompę regenerować...
Witam, Mam podobny problem wczoraj przyjechałem ze sklepu zaparkowałem na ogródku, wstaje rano do pracy przekręcam kluczyk a tu nic piłuje piłuje co jakiś czas jak by próbował załapać ale nic z tego. Sprawdziłem układ dolotowy wypiłem rurę przy silniku(za intercooler-em) ale dalej nic, paliwo dostaje na listwę z elektrozaworami, pompa paliwa tez działa....
Powodem może być też syf w układzie paliwowym, także sprawdziłbym to co wyżej napisałem przed uruchomieniem auta po regeneracji wtrysków lub ich wymianie ;)
Ten sterownik działa w ten sposób, że jak wykryje wypadanie zapłonów to odcina sterowanie danego wtryskiwacza aby paliwo nie przedostawało się do układu wydechowego m.in. żeby chronić katalizator. Tak więc u Ciebie zanik sygnału wtryskiwacza jest najprawdopodobniej następstwem innej usterki, która powoduje wypadanie zapłonów np. uszkodzona cewka czy...
Osad to norma w tym silniku wyczyść i po kołpocie usterki szukaj tak jak wyżej pisali koledzy w pompce recznej paliwa po lewej stronie silnika taka gumowa gruszka ,zabrudzone zaworki to częsta usterka i paliwo wraca do zbiornika musisz ją rozebrać wymontować zaworki wyczyścić i ew naciągnąć trochę sprężynki, odpowietrzyć układ i jazda.Powodzenia
Witajcie podłączyłem paliwo na krótko z bańki a nawet filtr pomijałem i dalej to samo... Co zauważyłem to układ jest niby szczelny bo paliwo się nie cofa zero powietrza a mimo to powietrze sie zbiera w układzie jak rozepne przewody od filtra i odpowietrze od nowa układ to jakąś chwile chodzi. No i w parametrach mam 430 bar powietrza a powinno być około...
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
Wcześniej nie był czyszczony układ paliwowy, a na dnie filtra widać opiłki metaliczne i przypuszczam że to krąży w całym układzie. Rozebrałem ze starej pompy zaworek i iglica która zamyka posiadała ślady zacierania( złe paliwo). Najgorsze to że na końcu tej iglicy występuje mini kulka którą zgubiłem i teraz nie sprawdzę czy czyszczenie pomogło, a tego...
Nie mniej po w/w metodzie wyrzygał odrobinę "czerwonawego" płynu - pachnie jak płyn chłodniczy z domieszką rdzy Skąd on to wyrzygał? Z wydechu? Zbiornikiem wyrównawczym? na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia widać bombelki powietrza - skąd może brać lewe powietrze? Oring na filtrze? Robiłem odpowietrzanie, ale bez problemu po jednym pompięciu gruszką...
Witam Nie jestem specem od samochodów, ale podobnie miałem w Mercedesie C220. Okazało się że jest nieszczelność na rurce paliwa i zasysa powietrze do paliwa. Co dziwne - paliwo nie wyciekało, ale powietrze było zasysane i co jakiś czas układ się zapowietrzał przez co przerywał silnik, a przy nagłym zejściu z obrotów 3000 na wolne obroty silnik gasł...
Hdi? Piszesz chaotycznie do tego stopnia, że można tylko zrozumieć tyle, że nie chodzi. 1.4hdi nie ma pompy paliwa, ma tylko kosz w zbiorniku, gruszke i pompe wysokiego ciśnienia. I teraz tak, pod maską po prawej stronie lecą przewody paliwowe, które odłączając w łatwy sposób możesz sprawdzić szczelność kosza w zbiorniku i przewodów aż do komory silnika....
Koledzy już podpowiedzieli Ci, że masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo cofa się do zbiornika. Zerknij na przewody paliwowe (w obrębie pompy) przezroczyste, czy są w nich pęcherzyki powietrza, jeśli są to szukaj nieszczelności. O powyższym świadczy m.in. i to, że silnik pali poprawnie cyt." po dopompowaniu paliwa gruszką".
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
Może to komuś pomoże. Też nie mogłem odpalic auta 406 2.0 hdi 90km(układ bosh). Pomogło wyczyszczenie sitka przed pompka paliwową w zbiorniku paliwa-zaznaczę paliwo dochodziło do filtra,co bardzo mylne, niesety brak możliwości zrobienia pomiarów ciśnienia. pzdr ps. nie zaszkodzi, nic nie kosztuje a może pomoże :-)
wymieniłem cały układ zasilania paliwa ( wszystkie elementy ) od baku do pompy. Z zaworkiem przed gruszką też próbowałem. Paliwo się nie cofa, jestem tego pewny. Musi być coś nie tak w pompie (przecież w niej było grzebane). Podejrzewam zawór regulacji wydatku paliwa w pompie. Może jest przytkany i dopóki mu się nie da po gazie to go nie odetka?
W szynie ciśnienie wzorowe, do momentu aż nie zaczyna szaleć, w tedy spada do ok 120 bar. W planie było zrobienie odrębnego zbiornika. Przyszedł manometr, dziś będę mierzył podciśnienia (układ siemensa nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku, paliwo jest zaciągane przez pompę wc) przed i za filtrem, oraz spróbuje z podmienić czujnik ciśnienia paliwa....
Jak na razie nie siedzę bezczynnie. Zmieniłem filtr, zatankowałem inne paliwo, przy rozruchu ściskałem gruchę (dla ciśnienia), powietrza w układzie nie zauważyłem. Świec jeszcze nie wymieniałem bo przecież w tą pogodę nie grzeją więc nie ma to nic wspólnego z rozruchem. Jutro jadę do speca od akumulatorów aby sprawdził mi go czy ten nie jest za słaby....
Po naszemu wyświetla "Usterka układu oczyszczania spalin". Najlepiej oczywiście podłączyć tester bo przyczyny mogą być różne np. katalizator. Może też być przyczyną zapchany filtr FAP (filtr cząstek stałych). Ustaw obroty na 4 tyś. na ok. 5 minut aby wypalić sadzę w tym filtrze (oczywiście silnik wcześniej rozgrzany). Jak to niepomoże to naprawdę pozostaje...
jeśli leje paliwo od ruskich to musi wymieniać filtr paliwa razem z wymianą oleju - za każdym razem. do tego raz na 5 do 10 tys zalewam STP do czyszczenia układu albo wtrysków i problemy wszystkie znikły. HDI lubi też aby podczas wymiany filtra paliwa wyczyścić dobrze zbiorniczek z całego osadu i opiłków.
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Auto to Peugeot 605 2.0 benzyna, 107 km, na komputerze Magneti Marelli G5 i wtrysku jednopunktowym. Wyjechałem przedwczoraj z garażu, po ok.3 km silnik zgasł podczas jazdy i już nie chciał odpalić. Zabrałem się do roboty, wczoraj cały dzień i dziś z rana i nie znalazłem przyczyny :cry: . A więc tak: Po przeanalizowaniu...
Witam, w tym konkretnym przypadku nie zależy mi na wysokim ciśnieniu-jest to najdoskonalej obojętne. Paliwo będzie podawane do gaźnika w układzie z przewodem powrotnym. Nie widzę też problemu z wykonaniem stosownego sterowania, które pozwoli na zmniejszenie przepływu w jednostce czasu (jeśli okaże się, że dana pompa nie powinna pracować bez przerwy...
Wsamochodach często dzieje się tak że jakimś cudem że tak powiem cofa się paliwo w układzie zasilania. Zaworek wsteczny to takie cudo: http://obrazki.elektroda.pl/4175367500_1... Montujesz to na przewód doprowadzający paliwo gdzieś pod maską. Mi to pomogło w Mercedesie 124 200D gdy z rana odpalic nie mogłem :-) Koszt 3€ chyba....
Witam, to jest prosty układ, iskra, paliwo powietrze auto pali. Jeżeli nie ma iskry a jest zasilania N wtyczce masa o sygnał i błąd cewki to według Ciebie co może być uszkodzone? Wyciągnij delengatory (te gumy co się wyciąga, bo cewka pewnie ta podłużna) o zmierz oporność miedzy nimi lub podmieb od kogoś używana i sprawdź, tylko musi by solidnej firmy...
wymien wezyki naładuj akumlator i kręć może chwile to potrwac ale zapali Jak dla mnie to szkodliwa porada... najpewniej nie zapali (nie ma tam pompy wstępnej), a może się skończyć uszkodzeniem chodzącej na sucho pompy wtryskowej (smarowanej i chłodzonej paliwem). Ojciec kiedyś próbował odpalić swoją Astrę po spadnięciu jednego z przelewów na samostarcie...
Tak jak koledzy pisali wcześniej sprawdź dokładnie cały układ zasilania paliwem poczynając od zbiornika, czy się nie zapowietrza najlepiej na zewnętrznym zasilaniu z bańki. Masz pompę w zbiorniku? Jeśli tak to sprawdź czy działa prawidłowo, czy nie jest zapchana syfem.
problemu nie było po prostu paliwo sie skończyło, a poprzedni właściciel po prostu oddał go do naprawy (haha) mechanik stwierdził ze układ elektroniczny siadł.... chciał 500 euro dać za cały samochód. za to mój znajomy polecił mnie jako kupca, natomiast gdy kupiłem ten samochód otrzymałem diagnose z warsztatu, po kilku próbach samodzielnych uruchomienia...
Filtr paliwa jest w komorze silnika, przykręcony do silnika. Aby go odkręcić najlepiej jest wymontować akumulator, żeby było lepsze dojście. Znajduje się on po lewej stronie akumulatora, i troche głębiej w komorze (tzn. bliżej przedniej szyby). Poznasz, że to jest filtr paliwa po wężyku który doprowadza rope. Przy odkręcaniu trzeba użyć dużej siły,...
Witam Panów, mam problem z moim Peugeot 207. Nie wdając się zbytnio w szczegóły jakaś łajza dobrze mi znana dolała mi kleju/cukru z wodą do baku paliwa paliwo jest poddawane analizie, więc narazie ciężko powiedzieć, ale... ... Auto jest w naprawie od ponad miesiąca. Wtyki wyczyszczone, filtry również wymienione, układ paliwowy wyczyszczony, czujnik...
zapowietrzać układ paliwo peugeot odpowietrzyć układ paliwo peugeot peugeot paliwo
toshiba wyłączać przegub wewnetrzny uszczelka popychacz
techstream toyota alarm schemat
Komunikat "Silikon Wartung" na bieżni Kettler - co oznacza? Napięcie aparatu zapłonowego Suzuki Swift II