Jak nie masz podpisanych numerów to przecież możesz dojść po kolorach. 59- czerwono-biały 2- brązowo biały 30- czerwono-zielony 57a- szaro-czerwony 15- czarny 31- brązowy 56- biało-czarny 86- czarno niebieski
No i jest więcej: czerwony pin.16 (zasilanie) siwo biały pin.7 (niby CAN LOW) brązowo pomarańczowy pin.11 (niby CAN HIGH) brązowo czarny pin.3 (niby K) brązowy pin.4 (masa CAN) brązowy pin.5 (masa K) Tak na pewno nie jest . K zawsze jest na pin. 7 , L na 15 a CAN na 6 high na 14 low
PROEL PA-456 Podłączenie unifonu PA-456 ZL1 - czerwony ZL2 - brązowy ZL3 - biały ZL4 - niebieski ZL5 - zielony ZL6 - czarny Zwory ZW1 i ZW2 - do wyciągnięcia
O ile się nie mylę. Pomarańczowo biały – Pomarańczowy (RX+) Pomarańczowy – Żółty (RX-) Zielono biały – Zielony (TX+) Niebieski – Szary [PoE (+)] Niebiesko biały – Fioletowy[PoE (+)] Zielony – Niebieski (TX-) Brązowo biały – Brązowy [PoE (-)] Brązowy – Biały [PoE (-)] Czarny DC (-) Czerwony DC (+)
czerwony +, czarny -, brązowy zamknij, biały otwórz, zielony i niebieski motory,
BLK czarny BLU niebieski BRN brązowy GRN zielony GRY szary LT BLU jasnoniebieski ORG pomarańczowy PNK różowy RED czerwony VIO fioletowy WHT biały YEL żółty NCA brak koloru NIA brak informacji
To będzie chyba to 1260845 Niebieski - plus po zapłonie Cienki brązowy - masa kontrolki włączenia i podświetlenia włącznika Cienki szaro niebieski - z regulatora podświetlenia Gruby czarny - do podgrzewania szyby tylnej oraz do podgrzewania lusterek . Rozgałęzienie gdzieś tam jest w wiązce . Kolor czarny zmienia się na biały w kostce przyłączeniowej...
1. Żółty / kierunek lewy 2. Zielony / kierunek prawy 3. Niebieski / światło mgielne 4. Biały / masa 5. Czarny / pozycyjne lewe 6 Brązowy / pozycyjne prawe 7. Czerwony / Stop 8. (Aspock Szary) (Hella Różowy) / wsteczny Obrysówki i ośw tablicy podpinasz oczywiście stronami pod 5 i 6 Prościej nie umiem.
nie masz opisu podlaczenia tego sterownika? Przecierz rolls napisał "Z CENTRALKI STEROWNIKA WYCHODZĄ 4 kable czerwony, czarny, biały i brązowy (biały i brązowy co centralki zamka)", a czarny i czerwony to zasilanie !!! !!! !!! Z tego co pisze rolls to chce on wstawić (nie wiem gdzie) przeka źnik rzeby kierunki mu mrugnały przy zamykaniu i wyłączaniu!!!...
1. Biały - > brązowy 2. Biały - > zielony 3. Szary - > czerwono - biały 4. Czarny - > czarno - brązowy To jest prawidłowa kolejność. Szary i czarny to podgrzewanie, natomiast dwa białe to sygnał.
WH- biały (white), BK- czarny (black), BR- brązowy (brown), BU- niebieski (blue) Standardowy kod oznaczeń kolorów przewodów. V.
Biały - czarny Brązowy - brązowy Zielony - niebieski Dodatkowo podłącz pod VAG-a i sprawdż w AIR BAG-u.
A wszystko jest na schematach... 1 czarno-niebieski kontrolka przeciwmgielne tył 2 brązowy masa 3 wolny 4 czerwony stały +12V 5 czerwono-żółty kontrolka ASB 6 brązowo-fioletowy, kontrolka ASB 7 biało-zielony kontrolka przyczepy 8 czarno-zielony kierunek lewy 9 czarno-biały kierunek prawy 10 brązowo-żółty kontrolka ABS 11 czarny kontrolka przeciwmgielne...
Spróbuj podłączyć tak: Masa - niebieski Ring - zielony SPK - różowy MIC - biały SW1 - brązowy SW2 - czarny Zwór nie zakładaj Pozdrawiam
Te skróty pochodzą z francuskich nazw kolorów i można je rozszyfrować tak: BA - B l A nc = biały BE - B l E u = niebieski BG - B ei G e = beżowy GR - GR is = szary JN - J au N e = żółty MR - Ma RR on = brązowy MV - M au V e = liliowy NR - N oi R = czarny OR - OR ange = pomarańczowy RG - R ou G e = czerwony RS - R o S e = różowy VE - VE rt = zielony...
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Meriva 2004 1- brak 2- canbus - biały 3- zacisk 15 napięcia zapłonu - czarny 4- brak 5- GND - brązowy 6- Kontrolka poduszki powietrznej - pomarańczowa 7- Wskaźnik podświetlenia modułu elektronicznego nadwozia — szary/czarny 8- canbus - zielony 9- brak 10- zacisk 30 stałe napięcie - czerwony 11- brak 12- linia diag - brązowo-zielona 13- lampka kontrolna...
zacisk 1 - brązowy zacisk 2 - czarny zacisk 3 - zielony zacisk 4 - biały zacisk 5 - pomarańczowy zacisk 6 - niebieski
Brązowy to masa - można go nie podłączać, masa jest podłączona tylko do stelażu fotela. Powinno być tak. Instalacja - Fotel brązowy - brązowy czarny - zielony niebieski - biały Tak naprawdę to biały i zielony od strony fotela nie ma znaczenia.
No lepiej, robisz to bardzo źle, te dwa cienkie białe to termostat bimetaliczny. Ale lepiej pomierz omomierzem czy te dwa cienkie maja coś wspólnego z czerwonym jeśli nie i na dwóch cienkich jest przejście to: Mając tylko jeden biały grubszy brązowy czarny czerwony tak ja na schemacie i ten kwadracik oznaczenie termostatu. W prawo: Brązowy czerwony...
W starym TK6 masz: 1 - niebieski (wywołanie) 2 - biały (masa) 3 - czerwony (słuchawka) 4 - czarny (mikrofon) Odnośnie czarnego to niebyt dobrze go widać, ale myślę że to właśnie jest czarny. W nowym trzeba dać: MASA - biały RING - niebieski SPK - czerwony MIC - czarny Zworki jak dla otwierania po linii mikrofonu. ZW1 zdjęta, ZW2 i ZW3 założone. Nie...
(at)dizmar Nie załapałeś. "piąty" to on był według kierunku odczytywania autora. Nie chciałem nazywać go nagle pierwszym bo zaraz każdy by się pogubił, ale tak na prawdę on jest pierwszy - autor odczytywał od złej strony i wcale mu się nie dziwię. Czemu tak jest? Bo Twój czwarty pasek, a tak na prawdę drugi, nie jest srebrny tylko biały i widać to gołym...
Stary unifon ma kolejno od lewej: wywołanie - czerwony słuchawka - niebieski mikrofon - biały masa - zielony przycisk - brązowy i niżej też przycisk - czarny Instalacja jest 5 czy 6 żyłowa? Póki co zamień biały z niebieskim aby móc rozmawiać i aby działało prawidłowo wywołanie. Jeżeli masz instalację 6 żyłową, to dwa pozostałe kabelki daj na SW1 i SW2...
Podłączenie unifonu Cyfral Smart 5p: MASA - biały RING- brązowy SPK- zielony MIC- niebieski SW1 - czarny Zwory: ZW1 i ZW2 - wyjęte ZW3 - założona Pozdrawiam
https://obrazki.elektroda.pl/6889073600_... Wycieraczka 15 Zapłon włączony - 15 15A Bezpiecznik 15 A 30 Napięcie akumulatora - 30 30A Bezpiecznik 30 A 31 Masa - 31 50 Sygnał startu - 50 5A Bezpiecznik 5 A 70A Bezpiecznik maksymalny 70 A A20 Sterownik elektroniki nadwozia bg Beżowy bl niebieski br brązowy G10 Połączenie masy na pokrywie...
Te odcięte kable w aucie są od głośników. Wystarczy podłączyć je do odpowiadających kolorów w radiu, a zasilanie z białej wtyczki. Rozpiska kabli w radiu: czarny - masa czerwony - +12v (po zapłonie) żółty - +12v (pamięć) niebieski - sterowanie anteną, wzmacniaczem brązowy - MUTE (wyciszenie) biały z czarny paskie - minus głośnika lewy przód biały -...
1. czarny masa, czerwony +, 2x biały kierunki, brązowy syrenka, pomarańczowy masa po załączeniu, żółty zapłon, ciemnozielony drzwi, jasnozielony maska 2.central 3. przycisk awaryjny 4. ultra czerwony + czarny - niebieski wyzwalanie 5. LED
W starym IKA masz kolejno: wywołanie - biały słuchawka - pomarańczowy mikrofon - czarny masa - zielony przycisk - brązowy W nowym postępuj tak jak dla instalacji 5 żyłowej.
Stary unifon BPT YC 200. Ma on cztery zaciski do rozmowy i wywołania oraz dwa niezależne zaciski do otwierania zamka. 5 - żółty - masa 7 - biały - wywołanie 8 - czerwony - słuchawka 9 - zielony - mikrofon Do przycisku otwierania zamka dołączone są kabelki brązowy i czarny. Tego nie byłbym taki pewny, bo unifon BPTYC/200 "załatwia" wszystko po 4 żyłach,...
Prawdopodobnie wygląda to tak: Czarno-fioletowy --> masa Zielono-pomarańczowy --> czujnik wysokości układu zawieszenia z przodu/tyłu Brązowo-żółty --> światła obrysowe z prawej strony Biało-liliowy(fioletowy) --> silnik reflektora doświetlenia kierunku skrętu z prawej strony http://obrazki.elektroda.pl/3455823100_1... Jeszcze kolory...
Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
Z tego co widzę do szczotek masz biały i czerwony. Stojan niebardzo widzę na zdjęciach ale wydaje mi się że powinieneś podłączyć się między czarny a szary (te 2 które są razem). Brązowy na razie olej, to chyba przewód między uzwojeniami. Niebieski to chyba czujnik temperatury, jego też nie podłączasz. Także połącz razem powiedzmy czerwony i czarny,...
Pomarańczowy - przekaźnik blokady Fioletowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (+) Brązowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (-) Ciemno zielony - wyłącznik bagażnika/maski sterowanie (-) Żółty - (+) po stacyjce Czarny - masa Czerwony - (+) zasilanie Biało/czarny - syrena Niebieski - kanał 2 Czerwony - (+) zasilania Biały - kierunkowskazy (przez 2 diody)...
Po prostu podłącz pod kokpitem czerwony kabel od modulu do czerwonego w istalacji sam. a czarny lub brazowy od modułu do brazowego i już jest zasilanie modułu zamka. Do drzwi kierowcy zrób wiązkę z kabli zielony niebieski brązowy biały czarny i to jest wiązka do siłownika drzwi kierowcy (te kable powinieneś mieć w wiązce od centralnego który kupiłeś...
Witam . Według instrukcji wentylatora jest tak; -przewód biały to (N) -przewód czarny to bieg wysoki (do L) -przewód brązowy to bieg niski(do L) Lecz (L)może być podłączone do przewodu czarnego LUB brązowego(nie razem podłączone do L) Przełącznik musisz sprawdzić miernikiem na przejście jaka kombinacja połączeń. Myślę że zaciskiem zasilającym (L) jest...
Podłączenie unifonu Wekta TK6: 1 - brązowy 2 - niebieski 3 - zielony 4 - biały 5 - czarny Zwory: lewa wyjęta, prawa założona. Pozdrawiam
w tych autach ulegaja uszkodzeniu włączniki które są w kasecie zamka.Musisz zdjąć tapicerke z drzwi i podajac mase(przez próbnik żarówkowy) w przewody ktore idą do kasety zaobserwujesz czy zapala.przewód to brązowy z paskiem koloru paska nie pamietam biały czarny lub niebieski Dodano po 1 Z dzrwi do kabiny informacja o otwarciu jest przesyłana can-em
Uniwersalne zamki mają standardowe oznaczenia kolorów: czerwony - plus, czarny - masa, zielony, niebieski - do silników siłowników, brązowy, biały - impulsy sterujące. Przewody brązowy i biały mogą być zdublowane by ułatwić podpięcie mastera i alarmu. Zresztą otwórz tą centralkę, to sie przekonasz, ze najpewniej są w niej zwarte.
cental: biały i fioletowy kabel z centralki podłącz do masy, zielony i niebieski w kierunku instalacji samochodu, brązowy i czarny nigdzie nie podłączaj. syrena: odłącz na moment biały i zobacz czy nadal wyje, jak wyje to sprawdź czy na pewno syrena dostaje (+) i (-).
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
Biały czujnik daje masę po zapaleniu. Czarny odcina masę po zapaleniu. Dodano po 54 czarny lub brązowy
No właśnie o tym pisałem. Przeważnie trafiają się z napięciem wtórnym 2x7,5V w stanie jałowym i mocy chwilowej 500VA. A to za mało na prostownik tyrystorowy. Potrzeba minimum 16V pod obciążeniem. Ja mam zrobiony na trafie z napięciem jałowym 14,3V i bez problemu na automat się nadaje mam go chyba już drugi rok. Dla potomnych bo mam spisane parametry...
Siłownik uniwersalny ma 5 przewodów. Zielony i niebieski podłączone są do silniczka w siłowniku. Możesz podłączyć najpierw tylko te dwa przewody i sprawdzić czy działa z pilota. Zamiast siłownika możesz również podłączyć żarówkę 12V. Powinna zaświecać się gdy pracuje drugi siłownik. Pozostałe przewody do siłownika: czarny (centralka podaje nim masę...
Albrecht AE 4500 /powinno pasować/ 1- biały 2- czarny 3- czerwony 4- niebieski 5- masa 6- brązowy
Nic nie rozumiem z Twojego opisu, bo piszesz, że "schematu nie pamiętasz", a podajesz dokładne podłączenia ze starego unifonu... Jeżeli stare podłączenie było dobre to nowe powinno wyglądać następująco: 1 - czarny i ciemnozielony 2 - niebieski 3 - biały 4 - brązowy 5 - zielony 6 - fioletowy Pozdrawiam
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Sprawdź czy czarny przewód wychodzący z płytki zasilacza jest podłączony do minusa niebieskiego kondensatora. Miejsce gdzie schodzą się przewody brązowy biały i żółty to przełącznik sieć/bateria. Nie widzę co się dalej dzieje z białym.
Brązowy - masa, Szaro czarny - plus po stacyjce, Czerwono biały - masa po przełączeniu na gaz, plus po stacyjce przy pracy na benzynie, nie wiem czy w stagu jest jakiś kabel na którym przemiennie występuje plus i masa, jak nie to podłącz przez przekaźnik, sterowany plusem z elektrozaworów.
Wydaje mi się, że gdy: biały z halogenu do czerwonego z czujnika, to wtedy czarny z halogenu do niebieskiego z czujnika i dać to do zasilania na przewód N - neutralny, a brązowy z czujnika dać do zasilania na przewód L - fazowy. Ochronny (żołto-zielony) w halogenie zostawiamy w spokoju lub podłączamy tam ochronny PE z zasilania. A można też chyba: czerwony...
biały czarny brązowy biały czarny brązowy kabel czarny niebieski brązowy biały
łączyć szeregowy równoległa conica beretta media konwerter konfiguracja
daniel rakowiecki daniel rakowiecki
4872-99 zamiennik – 2N4872 UJT, 2SC4872, 2SA1872, KSC2383, KSA1013, PUT 2N6027 Prostowniki Elektro-Tech: Rodzaje i Zastosowania