Jak nie masz podpisanych numerów to przecież możesz dojść po kolorach. 59- czerwono-biały 2- brązowo biały 30- czerwono-zielony 57a- szaro-czerwony 15- czarny 31- brązowy 56- biało-czarny 86- czarno niebieski
PROEL PA-456 Podłączenie unifonu PA-456 ZL1 - czerwony ZL2 - brązowy ZL3 - biały ZL4 - niebieski ZL5 - zielony ZL6 - czarny Zwory ZW1 i ZW2 - do wyciągnięcia
O ile się nie mylę. Pomarańczowo biały – Pomarańczowy (RX+) Pomarańczowy – Żółty (RX-) Zielono biały – Zielony (TX+) Niebieski – Szary [PoE (+)] Niebiesko biały – Fioletowy[PoE (+)] Zielony – Niebieski (TX-) Brązowo biały – Brązowy [PoE (-)] Brązowy – Biały [PoE (-)] Czarny DC (-) Czerwony DC (+)
BLK czarny BLU niebieski BRN brązowy GRN zielony GRY szary LT BLU jasnoniebieski ORG pomarańczowy PNK różowy RED czerwony VIO fioletowy WHT biały YEL żółty NCA brak koloru NIA brak informacji
To będzie chyba to 1260845 Niebieski - plus po zapłonie Cienki brązowy - masa kontrolki włączenia i podświetlenia włącznika Cienki szaro niebieski - z regulatora podświetlenia Gruby czarny - do podgrzewania szyby tylnej oraz do podgrzewania lusterek . Rozgałęzienie gdzieś tam jest w wiązce . Kolor czarny zmienia się na biały w kostce przyłączeniowej...
1. Żółty / kierunek lewy 2. Zielony / kierunek prawy 3. Niebieski / światło mgielne 4. Biały / masa 5. Czarny / pozycyjne lewe 6 Brązowy / pozycyjne prawe 7. Czerwony / Stop 8. (Aspock Szary) (Hella Różowy) / wsteczny Obrysówki i ośw tablicy podpinasz oczywiście stronami pod 5 i 6 Prościej nie umiem.
Te skróty pochodzą z francuskich nazw kolorów i można je rozszyfrować tak: BA - B l A nc = biały BE - B l E u = niebieski BG - B ei G e = beżowy GR - GR is = szary JN - J au N e = żółty MR - Ma RR on = brązowy MV - M au V e = liliowy NR - N oi R = czarny OR - OR ange = pomarańczowy RG - R ou G e = czerwony RS - R o S e = różowy VE - VE rt = zielony...
WH- biały (white), BK- czarny (black), BR- brązowy (brown), BU- niebieski (blue) Standardowy kod oznaczeń kolorów przewodów. V.
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
W starym TK6 masz: 1 - niebieski (wywołanie) 2 - biały (masa) 3 - czerwony (słuchawka) 4 - czarny (mikrofon) Odnośnie czarnego to niebyt dobrze go widać, ale myślę że to właśnie jest czarny. W nowym trzeba dać: MASA - biały RING - niebieski SPK - czerwony MIC - czarny Zworki jak dla otwierania po linii mikrofonu. ZW1 zdjęta, ZW2 i ZW3 założone. Nie...
Spróbuj podłączyć tak: Masa - niebieski Ring - zielony SPK - różowy MIC - biały SW1 - brązowy SW2 - czarny Zwór nie zakładaj Pozdrawiam
A wszystko jest na schematach... 1 czarno-niebieski kontrolka przeciwmgielne tył 2 brązowy masa 3 wolny 4 czerwony stały +12V 5 czerwono-żółty kontrolka ASB 6 brązowo-fioletowy, kontrolka ASB 7 biało-zielony kontrolka przyczepy 8 czarno-zielony kierunek lewy 9 czarno-biały kierunek prawy 10 brązowo-żółty kontrolka ABS 11 czarny kontrolka przeciwmgielne...
Biały - czarny Brązowy - brązowy Zielony - niebieski Dodatkowo podłącz pod VAG-a i sprawdż w AIR BAG-u.
https://obrazki.elektroda.pl/6889073600_... Wycieraczka 15 Zapłon włączony - 15 15A Bezpiecznik 15 A 30 Napięcie akumulatora - 30 30A Bezpiecznik 30 A 31 Masa - 31 50 Sygnał startu - 50 5A Bezpiecznik 5 A 70A Bezpiecznik maksymalny 70 A A20 Sterownik elektroniki nadwozia bg Beżowy bl niebieski br brązowy G10 Połączenie masy na pokrywie...
Stary unifon ma kolejno od lewej: wywołanie - czerwony słuchawka - niebieski mikrofon - biały masa - zielony przycisk - brązowy i niżej też przycisk - czarny Instalacja jest 5 czy 6 żyłowa? Póki co zamień biały z niebieskim aby móc rozmawiać i aby działało prawidłowo wywołanie. Jeżeli masz instalację 6 żyłową, to dwa pozostałe kabelki daj na SW1 i SW2...
Brązowy to masa - można go nie podłączać, masa jest podłączona tylko do stelażu fotela. Powinno być tak. Instalacja - Fotel brązowy - brązowy czarny - zielony niebieski - biały Tak naprawdę to biały i zielony od strony fotela nie ma znaczenia.
zacisk 1 - brązowy zacisk 2 - czarny zacisk 3 - zielony zacisk 4 - biały zacisk 5 - pomarańczowy zacisk 6 - niebieski
czerwony +, czarny -, brązowy zamknij, biały otwórz, zielony i niebieski motory,
Podłączenie unifonu Cyfral Smart 5p: MASA - biały RING- brązowy SPK- zielony MIC- niebieski SW1 - czarny Zwory: ZW1 i ZW2 - wyjęte ZW3 - założona Pozdrawiam
Te odcięte kable w aucie są od głośników. Wystarczy podłączyć je do odpowiadających kolorów w radiu, a zasilanie z białej wtyczki. Rozpiska kabli w radiu: czarny - masa czerwony - +12v (po zapłonie) żółty - +12v (pamięć) niebieski - sterowanie anteną, wzmacniaczem brązowy - MUTE (wyciszenie) biały z czarny paskie - minus głośnika lewy przód biały -...
Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Uniwersalne zamki mają standardowe oznaczenia kolorów: czerwony - plus, czarny - masa, zielony, niebieski - do silników siłowników, brązowy, biały - impulsy sterujące. Przewody brązowy i biały mogą być zdublowane by ułatwić podpięcie mastera i alarmu. Zresztą otwórz tą centralkę, to sie przekonasz, ze najpewniej są w niej zwarte.
Pomarańczowy - przekaźnik blokady Fioletowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (+) Brązowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (-) Ciemno zielony - wyłącznik bagażnika/maski sterowanie (-) Żółty - (+) po stacyjce Czarny - masa Czerwony - (+) zasilanie Biało/czarny - syrena Niebieski - kanał 2 Czerwony - (+) zasilania Biały - kierunkowskazy (przez 2 diody)...
No właśnie o tym pisałem. Przeważnie trafiają się z napięciem wtórnym 2x7,5V w stanie jałowym i mocy chwilowej 500VA. A to za mało na prostownik tyrystorowy. Potrzeba minimum 16V pod obciążeniem. Ja mam zrobiony na trafie z napięciem jałowym 14,3V i bez problemu na automat się nadaje mam go chyba już drugi rok. Dla potomnych bo mam spisane parametry...
Podłączenie unifonu Wekta TK6: 1 - brązowy 2 - niebieski 3 - zielony 4 - biały 5 - czarny Zwory: lewa wyjęta, prawa założona. Pozdrawiam
w tych autach ulegaja uszkodzeniu włączniki które są w kasecie zamka.Musisz zdjąć tapicerke z drzwi i podajac mase(przez próbnik żarówkowy) w przewody ktore idą do kasety zaobserwujesz czy zapala.przewód to brązowy z paskiem koloru paska nie pamietam biały czarny lub niebieski Dodano po 1 Z dzrwi do kabiny informacja o otwarciu jest przesyłana can-em
Po prostu podłącz pod kokpitem czerwony kabel od modulu do czerwonego w istalacji sam. a czarny lub brazowy od modułu do brazowego i już jest zasilanie modułu zamka. Do drzwi kierowcy zrób wiązkę z kabli zielony niebieski brązowy biały czarny i to jest wiązka do siłownika drzwi kierowcy (te kable powinieneś mieć w wiązce od centralnego który kupiłeś...
Prawdopodobnie wygląda to tak: Czarno-fioletowy --> masa Zielono-pomarańczowy --> czujnik wysokości układu zawieszenia z przodu/tyłu Brązowo-żółty --> światła obrysowe z prawej strony Biało-liliowy(fioletowy) --> silnik reflektora doświetlenia kierunku skrętu z prawej strony http://obrazki.elektroda.pl/3455823100_1... Jeszcze kolory...
Z tego co widzę do szczotek masz biały i czerwony. Stojan niebardzo widzę na zdjęciach ale wydaje mi się że powinieneś podłączyć się między czarny a szary (te 2 które są razem). Brązowy na razie olej, to chyba przewód między uzwojeniami. Niebieski to chyba czujnik temperatury, jego też nie podłączasz. Także połącz razem powiedzmy czerwony i czarny,...
Albrecht AE 4500 /powinno pasować/ 1- biały 2- czarny 3- czerwony 4- niebieski 5- masa 6- brązowy
Wydaje mi się, że gdy: biały z halogenu do czerwonego z czujnika, to wtedy czarny z halogenu do niebieskiego z czujnika i dać to do zasilania na przewód N - neutralny, a brązowy z czujnika dać do zasilania na przewód L - fazowy. Ochronny (żołto-zielony) w halogenie zostawiamy w spokoju lub podłączamy tam ochronny PE z zasilania. A można też chyba: czerwony...
cental: biały i fioletowy kabel z centralki podłącz do masy, zielony i niebieski w kierunku instalacji samochodu, brązowy i czarny nigdzie nie podłączaj. syrena: odłącz na moment biały i zobacz czy nadal wyje, jak wyje to sprawdź czy na pewno syrena dostaje (+) i (-).
Nic nie rozumiem z Twojego opisu, bo piszesz, że "schematu nie pamiętasz", a podajesz dokładne podłączenia ze starego unifonu... Jeżeli stare podłączenie było dobre to nowe powinno wyglądać następująco: 1 - czarny i ciemnozielony 2 - niebieski 3 - biały 4 - brązowy 5 - zielony 6 - fioletowy Pozdrawiam
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
1. czarny masa, czerwony +, 2x biały kierunki, brązowy syrenka, pomarańczowy masa po załączeniu, żółty zapłon, ciemnozielony drzwi, jasnozielony maska 2.central 3. przycisk awaryjny 4. ultra czerwony + czarny - niebieski wyzwalanie 5. LED
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
Witam. Mama problem z kuchenką gazowo-elekrryczną firmy Amica 508GE2 33HZpW. Otóż piekarnik przestał działać ;( kontrolki się świecą lecz piekarnik nie reaguje, termo świtało nic... Po przestudiowaniu kilku tematów doszedłem do wniosku że to musi być przełącznik krzywkowy (7LA-Gottak). I faktycznie jeden styk był przypalony. Wypiąłem wszystkie kable,...
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
Witam. W załączeniu jest przedstawiona kostka s-ka MEZ Michalovce- widok od strony wsuwek konektorowych. Tak więc jak podłączysz kostkę od wiązki przewodów pralki ma się to następująco: Żółty s-ka - żółty wiązki Niebieski s-ka - czerwony wiązki Biały s-ka - biały wiązki Czarny s-ka - zielony wiązki Czerwony s-ka - brązowy wiązki
Przełącznik AEB 725 : Brązowy - Obroty ( najlepiej z cewki ) czarny - masa czerwony - plus 12 V pojawiający sie po włączeniu stacyjki ( ważne by podczas kręcenia rozrusznikiem nie zanikał ) niebieski - zawory gazowe ( przy reduktorze i przy butli ) żółty - tu pojawia sie plus 12v przy pracy na gazie ( np do zaworu benzynowego np. w gaznikowych instalkach...
Jeśli to jest chłodnia to zobacz na środku przedniej ściany pod agregatem ) . Chyba taka czarna skrzynka.. Dokładnie tak! Musisz zdjąć metalową osłonę przewodów, tą do której mocuje się tyczkę do zamykania wywietrzników(chyba imbus 5). Pod nią na środku jest kaseta z dwoma wtykami. Musisz ją odkręcić (torx 20 góra i boki oraz płaska 8-ka dolne śrubki)....
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max nat pradu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A - Ogrzewanie...
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Stary to Wekta i ma kolejno od lewej: wywołanie masa słuchawka mikrofon przycisk przycisk Urmet ma kolejno od lewej: 1 - słuchawka CA - wywołanie 2 - mikrofon 6 - masa 10 - przycisk 9 - przycisk Przy Urmecie masz dołożony kondensator (ten zielony element) ale nie montuj go, bo jak widać ze zdjęć starego, w tej instalacji taki nie występuje. Stosuje...
M05 - Motor wentylatora chłodnicy. S07h - Przełącznik wysokiego ciśnienia klimatyzacji ( sensor high pressure ;) ) S07L - WYŁĄCZNIK NISKOCIŚNIENIOWY KLIMATYZACJI ( sensor low pressure ) A28 - Sterownik ogrzewania ( panel klimatyzacji ?? ) M29 - NASTAWNIK KLAPY POW. DODATKOWEGO S21 - WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ ( pewnie do podświetlenia panela ) Podzespół Ilość...
Ad1) Do uruchomiania reflektorów punktowych w blendzie przeciwsłonecznej potrzebujesz włącznika S10 który jest zamontowany po lewej stronie kierownicy w okolicach włącznika świateł. W zależności czy masz halogeny w zderzaku czy nie potrzebujesz włącznik albo dwu albo trzypozycyjny. Dodatkowo potrzebujesz bezpiecznik nr 16 (sprawdź czy jest) oraz przekaźnik...
Niebieski i zielony steruje siłownikami /podaje na przemian + i – otw zamknij na silnik/ Biały brązowy to sterowanie ręczne otwierania i zamykania , po dotknięciu któregoś z nich do masy / czarny / to powinno się otworzyć lub zamknąć . W siłownikach są mikrusy które realizują tę funkcję . Być może źle są wyregulowane siłowniki master
Jeśli to jeszcze aktualne to mam taki na stole operacyjnym i podaję kolory kabelków,mam nadzieję ,że się pokrywają bo jest to ten sam model TE555A a z przodu napis RELISYS nr pin na wtyku do kompa 1 = różowy w ekranie 2 = szary w ekranie 3 = niebieski w ekranie 4+6+7+8+10 = masa = czarny 5+11 = brązowy 9 = wolny (brak pin) 12 = biały 13 = żółty 14 =...
1. czarny masa 2. czerwony + 3. biały kierunki 4. biały kierunki 5. brązowy syrena +12 6. pomarańczowy masa załączana 7. szary sterowanie zamka otwarcie 8. różowy sterowanie zamka zamkniecie 9. zółty +po stacyjce 10. fioletowy sterowanie diodą LED 11. niebieski czujniki krańcowe wyzwalanie masą 12. zielony czujniki krańcowe wyzwalanie masą czarny poza...
biały brązowy niebieski niebieski brązowy czarny czarny brązowy biały
zmywarka słaby ciśnienie włącznik termiczny wentylator avensis ręczny
stanley fatmax termostat bimetaliczny
MAN TGL 12.180 - Niepracujące cylindry: Diagnostyka i rozwiązania Saunier Duval błąd 5 10 - problem z czujnikiem NTC