Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
uszkodzeniu uległ czarny moduł od przetwornicy tuż pod uszkodzonym kondesatorem o symolu DF A 08S 650H To nie moduł przetwornicy tylko mostek prostowniczy.
Z lewej strony jak odkręcisz półkę z głośnikiem . Czarny moduł zielona kostka.
Elux stosował dwa hydrostaty niebieski i czarny. Moduły mogą być wizualnie takie same a mają inny hydrostaty - za czym idzie nieco inny Soft.
Podłączyłeś nagrzewnicę pod dwa przewody: czerwony i czarny. Modułu nie ma, jak napisałeś, zostały tylko przewody. Interesuje mnie, gdzie te dwa przewody zasilające moduł były podłączone.
Jeśli to jest silnik WJZ to na lewej kolumnie McPhersona jest czarny moduł z 15 stykową wtyczką nazwany w dokumentacji jako "moduł wyłączenia chłodzenia" Jego zadanie to m.in zbieranie informacji z czujników i słanie informacji wyłączenia sprężarki do BSI.
Za schowkiem pasażera jest czarny moduł zamka z dwoma konektorami, zielonym i niebieskim. Ciebie interesuje niebieski, a w nim pary przewodów: czarno-czerwony, fioletowo-niebieski i fioletowo-czarny, czarno-żółty. Piny 12-15 i 4-14.
Nie podałeś nazwy sytemu; starszy -Modal- (duża aluminiowa skrzynka ) ma samodiagnozę i wyświetlacz w środku , do nowszego- Modular -(mały czarny moduł) potrzebny tester Haldex DDU lub interface do PC. Pozdrawiam Marek
Komputer można wymienić , ale trzeba tez z tego samego auta wymienić kluczyk , stacyjkę i czarny moduł co obok niej np. http://allegro.pl/chrysler-voyager-3-3-s... . Nie trzeba stacyjki wykręcać, samą wkładkę wystarczy . Na aukcji jest też moduł komfortu , w moim 2,5 CRD nie musiałem wymieniać . Druga sprawa...
Wyglada na to że moduł jest zasilany prądem stałym prosto z akumulatora-czyli czarny to zasilanie modułu.
Witam, mam problem z Konicą-Minoltą C353. Otóż wyciąga developer z czarnego modułu, wystarczy włożyć czyściutki moduł do maszyny i po stabilizacji kiedy maszyna zgłasza gotowość do pracy wyciągnąć moduł i na końcu od strony napędu jest zasypany developerem, widać nagromadzony developer między bębnem a wywołaniem. Po zrobieniu kilku wydruków oczywiście...
W SV moduł powinien być w okolicy tylnej lampy (zielone lub białe złącze na 6 pin, moduł czarny o wymiarach 6x 3cm).
Zielony-masa Czerwono-czarny- zasilenie modułu AC-CDI Niebiesko- Biały- Impulsator Żółty i różowy- światła ładowanie
Jeżeli jest to moduł [ ten z przewodami ] AC CDI , to jest zasilany bezpośrednio cewką zasilającą w statorze . Kolory przewodów , 1. biało-czerwony z modułu na impulsator , 2. czerwono-czarny z modułu na cewkę zasilającą , 3. czarno-biały z modułu to gaszenie na stacyjkę [ masowanie ] , 4. czarny z modułu na masę , 5. pomarańczowy z modułu na cewkę...
Z tego co pamiętam, to nad pedałami masz czarny moduł, sterownik C.Z - we wtyczkę od środka auta masz przewody niebieski (ew niebieski z jakimś kolorem) i żółtoczarny, sterowanie masami. Sprawdź i zobacz. Pamiętam o symulacji zamknięcia drzwi i wyłączeniu zapłonu.
Jak odkrecisz kopułke - powinna być duża czarna, w środku na wałku bedzie cewka a prostopadle do niej przykręcony czarny moduł na 2 sruby i od niego pierw bym zaczął. Mogła rowniez spasc otulina z kabli przy module i robi zwarcie. Dodano po 4 hmm... czy doradzam ? podsuwam sugestie Kolego bo w tam tygodniu miałem podobną usterke i był moduł. A tak wogóle...
Zapewne lewy tylne boczek w bagażniku. Czarny moduł z dwoma wtyczkami (zdaje się że niebieska i czarna).
Sorry, źle spojrzałem. To będzie czujnik od synchronizacji. Dostęp do niego masz wyjmując zespół transferu (ten czarny moduł osadzony na bocznej pokrywie) . C.
zamów i wymień czarny moduł bębna, to wada wywoływaczki, robiąc wymianę bębna wyeliminujesz problem.
Info ze schematu nowego berlingo, w peugeocie powinno być tak samo: tylne kierunki 16 pinowa czarna modułu BSI pin 13 i 14; przednie : pin 6 i 8 w 28 pinowym brązowym, boczne 17 i 18 - 28 pinowe szare modułu BSM. Niestety musisz ciągnąc przewody do przodu i wpinaj się razem z diodami. Jest też możliwość wpięcia się w przełącznik awaryjnych, ale alarm...
witam mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego w skuterze honda bali. problem polega na tym że poprzedni moduł się spalił, zamówiłem nowy i ma inne przewody. stary moduł: czarny-masa pomarańczowy-cewka WIN czarno-biały -gaszenie czerwono-czarny-zasilanie CDI czerwono-biały-impulsator nowy moduł: czerwony czarny zielony niebieski żółty czy ktoś...
Spróbuj wypiąć z modułu przewód czarny z białym paskiem, A jak takiego nie masz to podaj jakie kolory przewodów masz od modułu.
Cześć.Miałem kiedyś to samo.Powodem gotowania się kondensatora sieciowego było uszkodzenie na małym module zabezpieczającym po lewej stronie chasis.Odłącz kabel czerwony lub czarny od tego modułu i włącz.Przy tym uszkodzeniu napięcie na c330/400 jest ok.450v
Pionowe pasy przeważnie oznaczają defekt matrycy. Po powrocie do starego modułu też czarny ekran? Popraw model TV.
Żeby sie dobrać do centralki musisz wyciągnąć liczniki. Po prawej stronie jest tam czarny moduł i dwa przekaźniki. Wypnij kostkę od modułu i połącz kable od styków przekaźników.
Pamięć RAM DDR3, GOODRAM, SAMSUNG, KINGSTON, Skhynix i inne 8 chipowe (chodzi o ilość czarnych modułów na pamięci ram) Ale powiem szczerze, że 4GB jak miałeś i teraz jak zmienisz na 8 GB w jednej kości, to zbyt dużej różnicy nie odczujesz w szybkość, jeżeli nie używasz na raz dużo programów. Dysk SSD to byłby dobry pomysł :)
Brzmi skomplikowanie i jak mam być szczery chyba uwaliłem tą płytkę podając właśnie 12v, źle doczytałem w specyfikacji, akunujator zamontowany ma 3.6v...jest szansa na kupienie podobnej płytki żeby wszystko działało? U mnie poszedł dymek z tego czarnego modułu co jako jedyny ma opis
Te czarne kostki jak sie domyślam po układzie lutów na drugiej stronie to przekaźniki. Możesz je sam wymienić, lub oddać do naprawy. Jeżeli to one są przyczyną uszkodzenia, naprawa będzie opłacalna. Na sam początek, sprawdź jednak czy nie przepaliła się ścieżka łącząca przekaźnik z resztą modułu. Inaczej, sprawdź czy jest "przejście" pomiędzy wskazanym...
I nie znajdziesz, bo go nie ma. Jest tylko SQ Prawda i nieprawda. Jest ale go nie ma. Nie ma go na PCB zatem, to prawda, że go nie ma. Jest w tym czarnym module bo to jest właśnie moduł do ASC( o ile pamiętam pierwsze wersje ASC Project by President). Zatem jest i to też jest prawda. Szukaj go w tym czarnym pudełeczku z napisem PRESIDENT. Jak gdzieś...
A nie jest to czarny moduł dopięty od przodu do panelu z bezpiecznikami ?
Prosta sprawa. Z reguły wystarczy odkręcić z lewej strony 2 chromowane śrubki trzymające pokrywę wywoływaczek, wysunąć moduł czarny i trzasnąć nim z powrotem. Może wydawać się śmieszne, ale działa ;) Powodzenia
Odłącz biało czarny przewód na module. Odpowiada on za gaszenie po wyłączeniu stacyjki,pojawia się na nim wtedy masa. Na moduł powinny wchodzić sygnały:masa z silnika,impusy masy z impulsatora w momencie kręcenia, napięcie z magneto,sygnał masy gaszenia,oraz przewód na cewkę. Trzeba to posprawdzać.
Jakie masz kolory kabli do gniazda,jak są takie:zielony,żółty,niebieski,czerwony,b... to moduł standard jak są inne to moduł dedykowany, chociaż niekoniecznie. Bezpieczniki w skrzynce zawsze możesz sprawdzić może akurat jest dedykowany.
Sprawdź czy masz iskrę cały czas czy czasami zanika. Często pada ta " czarna kostka"- moduł zapłonowy.
Czy możesz ewentualnie przybliżyć miejsce gdzie ten czarny moduł się znajduje?
A do czego płyta wykorzystuje przewód T (szary)? Z płyty wchodzi pięć przewodów, także odpowiedź masz niżej: - Sekcja "A" Zero N1 - Faza L1 (niebieski - brązowy) - Sekcja "B" Zero N2 - Faza L2 (szary - czarny) - Uziemienie Moduł indukcyjny podzielony jest na dwie osobne sekcje :) Zasilanie 1 fazowe N1+N2 i L1+L2 Zasilanie 2 fazowe N1+ N2 i L1 oraz...
Niebieski i czarny w 20-to pinowym czarnym konektorze przy module pod schowkiem pasażera.
Czerwono czarny prawdopodobnie ale nie wiem sto procent .
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
Zewrzyj na uruchomionym silniku styki modułu zapłonowego (miejsce gdzie podpięty jest niebieski i czarny przewód), silnik powinien zgasnąć. Jeśli nie zgaśnie, problem z modułem. Jeśli zgaśnie, odepnij niebieski przewód od modułu i sprawdź czy masz przejście między niebieskim i czarnym przewodem (przełącznik w pozycji zero).
Zobacz cz monowtrysk podaje paliwo jak kręcisz,jak tak to aparat i instalacja ok. Jeśli nie ma tylko iskry może być brak zasilania na cewce(przewód czarny) lub kluczowania (moduł).
Lepiej nie będzie :( Jeżeli interesuje cię alarm system control module,to czarny kwadrat z 14
Wykonaj Clear CMOS. Sprawdź z jednym modułem pamięci RAM.
Mierzyłeś do brązowego czy czarnego? Jak żarówkę przyłożysz do styków w czerwonym kółku to świeci? Jeśli tak to grzałka jest uszkodzona i pozostaje tylko wymiana. Jest jeszcze druga opcja : zadziałanie STB czyli napięcie jest w brązowym ale nie przechodzi na czarny przewód. Jeśli tak się dzieje to naciśnij na czarnym module zaznaczony zieloną strzałką...
Witam. Jeżeli już widziałeś moduł sterowania to powinieneś zauważyć przekaźnik na płytce - można go zewrzeć a sprężarka ruszy od razu. Można też na złączu przy kompresorze zamienić fazę (brąz) z zasilaniem z modułu (czarny o ile dobrze pamiętam). Na miejsce czarnego wpiąć brązowy a czarnego nie podłączać.
z osobnym modułem zaplonu No rany Boskie święte, tak jakbym nie wiedział jak jest w silniku C14NZ. I ten silnik miał dwa typy aparatów- Boscha, z brązową kopułką i Lucasa, z czarną. Moduł jest na radiatorze pod cewką. Napisałem co tam padało najczęsciej, szukaj teraz co.
Jedyny minus to ten moduł pobiera zgodnie ze spec producenta 14W, a zasilacz jest na 35W. Czy to nie będzie przeszkadzać? To nie jest żadnym problemem. 35W to moc maksymalna tego typu zasilacza a rzeczywista może być mniejsza, zależna od konfiguracji. Np. według tabelki na zasilaczu, minimalna moc to 8W (200mA, 40V). To tylko aspekt ekonomiczny gra...
Ten czarny osad na modułach to nic nadzwyczajnego, i na pewno nie świadczy o przepalonych elementach. Proponuję miernik w dłoń i wykonać stosowne pomiary. A tak nawiasem ta pralka zaczyna grzać (załącza grzałkę) dopiero po kilku minutach od rozpoczęcia prania.
Nie trzeba nic przecinać, z modułu CDI powinien wychodzić kabelek czarny z białym paskiem służący, po zwarciu do masy, do gaszenia silnika
Tak na 100% to iskra non stop,zdjalem przednią obudowę i odkręciłem obudowę gdzie są palniki,i ewidentnie są jakby 3 elektrody iskrę non stop dają dwie od strony lewej,prawa nic nie robi,podmienilem na chwilę ten czarny moduł elektroniczny cewka itd ale bez zmian nadal nieprzerwalnie podaje iskrę na palniki -pozdrawiam
Moduły AFL są trzy , ten czarny z boku lewej lampy odpowiada między innymi za poziomowanie lamp. Funkcją skrętu zajmują się moduły zamocowane pod reflektorem , obok przetwornic.
kierunki lewy przód przewód niebiesko-czarny pin9,.ewy tył nieb-zielony pin6,prawy przód zielono-czarny pin7,prawy tył czarno-zielony pin4,wszystkie przewody w 23-pinowym czarnym konektorze przy czarnym module pod deską rozdzielczą,maska kolor brązowo-fioletowy w czerwonym konektorze pod dywanikiem po stronie kierowcy,bagażnik biało-żółty w brązowym...
Na pierwszym zdjęciu masz termistor PTC służący do rozruchu agregatu i wyłącznik termiczny ("termik") zabezpieczający agregat. Na drugim zdjęciu masz część zasilająco-wykonawczą elektroniki, przekaźnik masz po prawej pod przewodami (czarny prostopadłościan).
Pytanie może i podstawowe ale sprawdzałeś bezpieczniki ? Czerwono-czarny to zasilanie modułu 12V ze skrzynki bezpieczników a fioletowo-biały idzie do modułu przednich drzwi. Dodano po 7 Tak sobie przypomniałem że bezpiecznik to raczej nie bo lewe i prawe tylne drzwi są chyba na tym samym jak dobrze pamiętam. Jest napięcie na tym czerwono-czarnym ?
Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą) Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka CDI) Biało czerwony - do impulsatora
błąd jest w module czarnym, prawdopodobnie część wywołująca pod bębnem jest uszkodzona, niestety bez podmiany na inny czarny moduł nic nie zdziałasz aby się upewnić. Może się też okazać że jest problem z napędem tej czarnej sekcji lub brak dewelopera w niej.
ale sterowania klapą nigdzie nie znalazłem, może robił ktoś z was z dodatkowego wyjścia centrali otwieranie tylnej klapy, która jest otwierana elektronicznie za schowkiem na czarnym module na środkowej kostce na szaro zółtym (odchyl jeszcze dla pewności tapicerkę na klapie i jeszcze zobacz)
To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Witam.Nad kolumną kierowniczą jeśli auto ma centralny z pilota jest taki czarny moduł i z niego wychodzą kolory przewodów o których napisałeś . Sprawdzałem działa.
Wykonaj Clear CMOS przy zamontowanych tylko nowych modułach.
CAN H - pin 20 (zielony) szare złącze 60pin tył modułu kierunkowskazy - pin 20 (niebiesko/biały) czarne złącze 20pin przód modułu kierunkowskazy - pin 10 (niebiesko/szary) czarne złącze 20pin przód modułu
Problem z odpaleniem jest też u mnie i chyba sam go zrobiłem.. Odpiolem wtyczkę od tego czarnego modułu Driver spill value control, wtyczka podłączona ponownie, auto nie odpala, a prądy to nie moja bajka:(
Nic nie rozdzielasz, na ten sam przewód (od pozycji 3,8V i stopu 12V) zapinasz czarny i czerwony z modułu. Urządzenie rozpozna czy jest podawany stop czy pozycyjne a nawet czy razem stop i pozycyjne.
Czyli do (-) podłączamy tylko czarny od amperomierza, ten drugi cieniuteńki nie podłączamy? Ja po uszkodzeniu jednego modułu w którym ten cienki czarny przewód połączyłem z czarnym od amperomierza i po znalezieniu tego https://obrazki.elektroda.pl/7983994200_... w następnych podłączanych modułach cienki czarny przewód pozostawiałem w powietrzu.
Najczęściej pada ten czarny moduł w aparacie
Beżowa i czarna
Powinno dać się naładować popularnym modułem TP4056 podpinając pod czerwony i czarny przewód (biały przewód to zapewne czujnik temperatury).
Wczoraj nie miałem czasu, ale dzisiaj sprawdzę, czy jest inna naklejka na module.
wszystkie szyby dociąga dłuższy impuls masy podany na jeden przewód brązowo-czarny przez moduł komfortu,który to,zeby zaczął pracować musi dostać sygnał wzbudzenia np.impuls masy,w twoim wypadku możesz taki impuls uzyskać z przewodu wykonawczego siłownika w drzwiach,bo jak wiedomo,żeby siłownik zadziałał musi dostać na jeden przewód plus a na drugi...
Pokaz też wyraźne zdjęcia naklejek na wszystkich modułach pamięci.
Możesz, ważne żeby posiadał piny 30, 87,87, 85, 86. Najprościej możesz uruchomić i sprawdzić układ podłączając fioletowy i zielony do czerwonego +12V za bezpiecznikiem. Drugie przewody z par: fioletowe i zielone podłączasz dowolnie pod + lewej i prawej żarówki. To rozwiązanie ma swoją wadę bo przekaźniki w twoim module będą pracowały na granicy swojej...
Po pierwsze nie napisałeś czy maszyna jest kolorowa czy czarno-biała Generalnie błąd jest od czarnego lasera. Może być laser, tasiemka, lub czarny moduł bębna uszkodzony. Ewentualnie słabe połączenie z płytą ESS
Odetnij przewód biało, czarny od modułu tak na próbę.
Dziękuję za pomoc. Mam jeszcze tak zwanych pytań pomocniczych :) a) rozrusznik - wszystko jasne. a) jeśli chodzi o "szary podwójny przewód w szarym złączu pin 1 czarnego modułu od strony pasażera", to co musze rozebrać od strony pasażera. Wystarczy tylko tą plastikową nakładka na próg, czy słupek też muszę zdjąc? Gdzie szukać tego czarnego modułu, obok...
Z dokumentacji do tego modułu wynika że nie potrzeba dodatkowych zasilaczy do czujników każde wejście ma wyprowadzone styki zasilania to jest łączymy czujnik 1 - czarny przewód z czujnika z wejściem sygnałowym S ( 11 ) - niebieski przewód z czujnika z minusem na module - ( 12 ) - brązowy przewód z czujnika z plusem na module + ( 13 ) czujnik 2 - czarny...
no tak,, ale nie wiem czy na opisany styk av dac czerwony czy czarny
Witam Niestety wycior nic nie dał. Potrzebowałbym instrukcji jak rozebrać ten czarny moduł. Pozdrawiam.
Brązowy, czarny, czerwony - 1kΩ.
Witam. Również pierwsze co postawiłbym na moduł, ale skoro już wymieniony to obstawiam, że "nie ma zezwolenia" na uruchomienie silnika, czyli np. masz w nim coś takiego jak wyłącznik awaryjny - zrywka? Być może to blokuje zapłon. Fajnie jakbyś dodał zdjęcie modułu wraz z przewodami i kolorami. Jeśli silnik pracuje bez akumulatora to zasilanie zapłonu...
Witam, a więc wiązka jest niby oryginalna. Posiadam 2 cewki pod kapą. Z cewki zapłonowej wychodzi 1 czarny kabel i idzie do czerwono-czarnego w module, i z modułu wychodzi czarny do cewki zapłonowej. Z drugiej cewki czerwony jest połączony z czarno-białym modułu. Biały podłączony do zielonego modułu światło. Żółty od cewki podłączony do masy gaszenia....
Wymień ten czarny moduł pod kopułką 7-pinowy
No to albo uszkodzony, albo ma problem z dogadaniem się z tymi modułami RAM. Wiec albo wymiana CPU, albo sprawdzenie na innych modułach.
Czarna skrzyneczka nie będzie potrzebna.Szukaj przekażnika o nr 561 lub spoczynkowo zwartego(30i87a).Przekażnik kupisz w sklepie motoryzacyjnym lub na allegro (przekażniki do odcięcia w autoalarmie) http://allegro.pl/item109135636_przekazn... Nie przepraszaj,kto pyta nie błądzi... Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.net/94_11507893...
https://obrazki.elektroda.pl/5008598100_... Witam Kolejny moduł na zamówienie. Oryginalnie klawiatura membranowa funkcjonalność ta sama. Ze względu na koszt dorobienia klawiatury wykonano zamiennik. Układ składa się z procesora Atmega8 + At42QT1070. Posiada 4 przyciski :on/off,dodaj,odejmij,dowolna funkcja. Na filmiku pokazana zasada....
Z modułu wychodzi kabel czarny z białym paskiem, po zwarciu go do masy silnik powinien gasnąć. Posprawdzaj kable i przełączniki czy nie ma gdzieś przerw.
Czy ten moduł może być stosowany w Twoim skuterze, możesz podmienić go na sprawdzony w innym skuterze. Przypuszczam, że dysze w gaźniku starannie udrożniłeś, może za wysoki stan paliwa w gaźniku. Czy ssanie jest sprawne i czy silnik tak się zachowuje, gdy jest zimny i ciepły. Filtr powietrza pewnie jest czysty. Sugeruję (na spokojnie) sprawdzić jeszcze...
ATDC Current powinno być na poziomie 6,5 - 7% U Ciebie jest na 8,5 wiec powinieneś podnieść ADTC set w górę, aby obniżyć ADTC current i analogicznie w dół jak ADTC current będzie poniżej 6,5. Jak już będzie Ci przechodzić kartka nawet czarna bez kodu, wtedy rozebrać górę modułu, dokładnie oglądnąć elektrodę ładującą, ewentualnie umyć wysuszyć i złożyć....
Wyślij jeszcze zdjęcie modułu T-con, tylko trzeba odkręcić blachę od podstawki i blaszany "ekran" modułu.
Schemat 1 - "sterowanie masą" Podłącz przewód [biały - "zamknij"] do przewodu Beżowego (poz. nr 9), a przewód [biało/czarny - "otwórz"] do przewodu Pomarańczowego (poz. nr 17) w czarnym złączu 40-stykowym na module sterującym nadwozia, pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy.
Witam Powtarzam mój wpis temat z innego tematu, ponieważ ta dolegliwość się powtarza też w innych tematach a nie wszyscy wszędzie zaglądają. To jeszcze raz chcę pomóc całkiem bez interesownie i bez punktów .0 Proszę moderatora o nie wyrzucanie tej pomocy. Może komuś się jeszcze przyda. Saunier Duval 'Thematek C 24 E Szkoda, że tak późno się dowiedziałem...
nie niebieski tylko czerwono czarny, rozpleć wiązkę przed modułem ok 15 cm znajdziesz tam łączenia kabli, czerwono niebieskich, chyba 5 sztuk razem i niebueskie razem chyba 4 szt, tam masz problem, napad się włącza bo dostaje masę.
Sprawdź podciśnienia do sterownika podciśnień tam jest taki w wieloma podciśnieniami czarny moduł, jeśli będą wszystkie ok to trzeba sprawdzić gruszki które są sterowane podciśnieniami . Jeśli będą ok sam moduł padł lub geometria turbiny się przyciera lub jeszcze może być nieszczelność na dolocie .
Za gaszenie silnika odpowiada idący od modułu zapłonowego kabel, czarny z białym paskiem. Po podłączeniu go do masy skuter powinien gasnąć.
Schemat to dioda LED podłączona bezpośrednio poprzez przełącznik do zielonego akumulatora. Ładowanie akumulatora z 230V jest za pośrednictwem tego czerwonego kondensatora, tam powinien być mostek prostowniczy; coś tam na zdjęciu widać Moduł WN to ten czarny walec, z jego lewej strony przewody WN podłączone do przedniej części latarki do tych zębów....
Obstawiam, że chodzi o sprintera, pod siedzeniem masz czarny moduł rozbierz go i wlutuj się bezpośrednio w cewki przekaźników
Astra g też proste. Plecki to czarny moduł na tyle zegarów w ,którym masz wtyczki i od plecków do zegarów idzie czarna taśma podobna do ata. Jak padną zegary to możesz wymienić same zegary ,które są wyświetlaczem a przebieg vin kodowanie jest w pleckach. Zegary bez plecków to nawet ciężko zakodować przebieg.
Kable wychodzące z cewek magneta: niebieski-biały - impulsator, czerwono-czarny - cewka zasilająca moduł
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
pinologia modułu w załączniku. Hallotron-kabel czarny-masa,zielony sygnał ,czerwony plus
Sprawdz czy grzałka i silnik niema przebicia na mase w mega omach. Wyciągnij moduł sprawdz luty na przekaźnikach czy niesą popękane. W razie czego popraw te luty. Wytrzyj moduł z czarnego nalotu spirytusem. Sprawdz czy wszystkie złącza pewnie są wpięte. Sprawdź jeszcze szczotki na silniku. Pozdrawiam
żółty czarny moduł zapłonowy żółto czarny moduł zapłonowy biały czarny brązowy kabel moduł
kabel logitech odblokowac zablokowany telefon nawigacja pobrania
fritz ustawienia fritz ustawienia
MID 128 PSID 98 - Błąd czujnika ciśnienia DPF Podłączenie słuchawek bezprzewodowych do LG 47LB650V z zachowaniem dźwięku w głośnikach