Tak jak mówisz czerwony z czerwono szarym pozdrawiam
Napięcie z bezpiecznika (czerwono-szary) wchodzi na złącze X1-7 sterownika. Nie wiem, czy jest wewnętrzne połączenie, ale także X1-10 połączone jest z tym samym bezpiecznikiem. Natomiast BCM poprzez złącze X6-9 połączone jest ze sterownikiem, złącze X2-8 (zielono-niebieski). Dodatkowo złącze X1-8 (czarny) to masa sterownika.
zamek centralny działa tam na dwóch przewodach żółto-szary podanie masy zamyka,czerwono-szary chwilowe rozwarcie przekaznikiem tego przewodu otwiera.Ale trzeba to jeszcze zweryfikować w samochodzie,łapiesz je w wiązce wychodzącej z drzwi.
Na krótko (opornik 2.2kΩ między przewód czerwono-szary a biało-brązowy - będzie zastępować regulator), włącznik na przewodzie czerwonym i żółtym. Powinno zadziałać, ale nie będzie regulacji temperatury, działać będzie na pełnym zakresie temp.
Witam. Do uruchomienia ogrzewania typu eberspacher konieczny jest potencjometr,nie ma znaczenia napięcie tylko oporność.Do próbnego rozruchu możesz użyć opornika 2,2kΩ między przewód brązowo-biały a czerwono-szary,potencjometr pracuje w zakresie 1,7-2,2kΩ.W celu załączenia ogrzewania zewrzyj przewód czerwony z żółtym.
J338 (Throttle body actuator) to jest na twoim zdjęciu nr 3. Powinny do niego dochodzić wtyczka 4-ro pinowa; kolory kabli: brązowy, czerwono-szary, biały, niebieski. Metoda podana przez kolege domex jest niezawodna, jak odepniesz wtyczkę z modułu j338 pownieneś dostać błąd dotyczący j338 z opisem "open circuit"
Szaro-czerwony {może być szaro-biały} otwiera, czerwono-niebieski zamyka. Brązowo-szary to przewód komfortu i jednoczesnego zamknięcia drzwi, czyli możesz wtedy pominąć podłączenie czerwono-niebieskiego. Przewody są za osłoną boczku. Sterowanie oczywiście masą.
Nie jestem Ci teraz w stanie powiedzieć na 100% gdzie jest ten przekaźnik sterownika silnika, może być pod kierownicą. Na szybko Ci sprawdziłem na schematach, że dochodzi do niego 5 przewodów: gruby czerwony, gruby czerwono-szary, cienki brązowy, cienki czarno-fioletowy, cienki biało-czarny. Zlokalizuj go, wyjmij i zobacz czy będzie podobna sytuacja...
Podłącz stały "+" z żółtym przewodem, ale między przewód biało-brązowy i czerwono-szary włóż opornik 220Ω.
Według elsy : Pin 1 czarno/żółty lub czarno/czerwony (2001) idzie do kostki brązowej 10pin (skrzynka z ecu)na pin 8, póżniej zmostkowany jest z innymi przewodami. Zasilanie do tego punktu brane jest z bezpiecznika nr 5 (15A). Pin 2 brązowy do masy w wiązce przewodów wtrysku bezpośredniego Pin 3 niebiesko/szary lub czerwono/szary idzie do tej samej kostki...
Jak nie masz podpisanych numerów to przecież możesz dojść po kolorach. 59- czerwono-biały 2- brązowo biały 30- czerwono-zielony 57a- szaro-czerwony 15- czarny 31- brązowy 56- biało-czarny 86- czarno niebieski
nie wiem jakie masz dokładnie auto, ale tak mniej wiecej to czerwono szary albo czerwono żółty to zasilanie bezpiecznik 16, czerwono biały to bezpiecznik f6, a czarny z niebieskim to plus po zapłonie. Brązowo biały to masa.
Na stole ogrzewanie spokojnie Ci "ruszy". Zasilanie normalnie pod czerwony "+" i bodajże czarny (lub brązowy) "masa". Zasilanie pompki paliwa pod przewód zielono-czerwony i masę (polaryzacja nie ma znaczenia). Na potencjometr między przewody czerwono-szary a biało-brązowy wpinasz opornik 2,2KΩ i włącznik robisz na żółtym i czerwonym kablu. Wszystko...
Z magneta wychodzi 5 przewodów: niebieski łączy się ze stykiem 3 modułu zapłonowego, czerwony ze stykiem 14 modułu; zacisk 31 modułu brązowym przewodem do masy skutera, styk 15 modułu ze stykiem 15 cewki zapłonowej, a drugi zacisk cewki do masy. Styk 2 modułu przewodem brązowo-białym do stacyjki. Masz już iskrę i gaszenie silnika. Teraz czerwono-biały...
Z iskrownika mają oryg. wychodzić kable: niebieski, czerwony, czerwono-biały, szaro-czerwony, czerwono-żółty. Potrzebne Ci niebieski i czerwony. Niebieski do 3 na module zapłonowym, czerwony na 14 modułu. 31 z modułu na masę, 15 z modułu na 15 cewki butelkowej WN. 1 z cewki butelkowej na masę. Fajka wiadomo. 2 na module jest potrzebna do gaszenia motoru...
1. Biały - > brązowy 2. Biały - > zielony 3. Szary - > czerwono - biały 4. Czarny - > czarno - brązowy To jest prawidłowa kolejność. Szary i czarny to podgrzewanie, natomiast dwa białe to sygnał.
Zdjęcia z innego forum to chyba to bo od golfa 4 Posprawdzaj i uważaj jak będziesz podłączał inne radio niż oryginalne.
Oskrob emalię w połowie rezystora, bo tam najczęściej palą się rezystory i Zmierz rezystancję od jednego, lub drugiego końca do środka rezystora i Masz w przybliżeniu wynik (mnożymy razy 2).
Dziwne - bo tego kodu auto nie ma. Masz kontrolkę spalonej żarówki? Jeżeli ten modulik jest, to jest widoczny po wyjęciu licznika - takie "pudełko papierosów" Sprawdziłem jeszcze w EPC i ten moduł powinien być. Ze skrzynki bezpiecznikowej z wtyczki nr 5 styk nr 8 powinien wychodzić kabel szaro/czerwony lub szaro/czerwono/czarny i dochodzi do modułu...
Oznaczenie pinów 1-brązowo biały,2-czerwono szary,3-niebiesko biały (brązowy),5-czerwony,6-żółty.
1-czerwono-żółty 2-zielono-szary 3-brązowo-czarny
Zimne luty na płytce pompy, to nagminna usterka A4. Zacznij od tego. Może pompa ożyje po kontakcie z lutownicą i cyną :D Poza tym, sprawdź zasilanie i sygnały na przewodach sterujących: szaro-czerwony (lub szaro-biały) - otwieranie czerwono-niebieski zamykanie oba w boczku w nogach kierowcy (na słupku)
Sterowanie centralnym zamkiem: Wiązka przewodów w prawym progu. Otwórz - czerwono/czarny (gruby) Zamknij - czerwono niebieski (gruby) Sterowanie impulsami "masy". Kierunkwskazy w tej samej wiązce prawego progu: Jasno-szaro/czerwony Jasno-szaro/niebieski
svc.- niebiesko czerwony masa scv.-brązowo-fioletowy +12v.Acc-czarny st.A.A- czerwono- biały podświetlanie.-szaro-zielony 12v.Perm.-czerwony brązowy.-masa Złącze C wyświetlacz SDA-brązowy z czarnym p. SCL-brązowy z czerwonym p. GND-brązowy MRQ-brązowy z szarym p.
Dodano po 16 Witam to tak górny rząd od prawej Niebiesko biały Fioletowy Przerwa Czarny Pod nimi Szary Żółto szary Czarny Zielono brązowy Brązowy Dodano po 13 Prawa lampa od prawej Brązowo żółty Zielono biały Żółto bialy Czarny Dolny rzad od prawej Czarny Żółty Czerwono szary Zielono szary
Biały -> czerwono-czarny, szary -> brązowo-szary, czerwony -> brązowy żółty -> brązowo-żółty, niebieski -> czerwono-biały.
sterowanie zamkiem dwie masy czerwono-brązowy i szaro-biały w boczku na lewo od nóg kierowcy,domykanie szyb realizujesz poprzez wydłużenie czasu na zamknij do 25-30s.
Z tego schematu wynika, że sterowanie jest na przewodach czerwono szarym i żółto szarym, sterowanie masą . W tyczka 6 polowa to wtyk do alarmu , nie ma znaczenia.
Wygląda na to że to szary. Wyjdź z tego założenia - że skoro silnik jest na 230VAC - to podłączając napięcie pod najwyższą możliwą rezystancję w tym silniku nie powinien się spalić - niech popracuje w ten sposób kilka minut i sprawdź czy się grzeje - potem posprawdzaj pozostałe nieco mniejsze rezystancje (uzwojenia) względem szarego - silnik może się...
Chciałbym,żeby było to w stylu takim http://www.speedyshare.com/919917308.htm... ale żeby układ był taki jak jest w moim kodzie Ps. w tym linku jest print screen innej stronki. i dziękuję za zainteresowanie
Wiem to samo co wyżej. Rozszywamy najpierw kolor wiązki a potem kolor pary. Nr.pary. Kolor wiązki:żyła "a". 1-5 - Biały. 6-10 - Czerwony. 11-15 - Czarny. 16-20 - Żółty. 21-25 - Biało-niebieski. 26-30 - Czerwono-niebieski....
Nie wiem jak to jest w "mokrych" ogrzewaniach, ale "suche" na krótko robię tak, że mostkuję przewód żółty i czerwony (z poti) a w przewody biało-brązowy i czerwono-szary wpinam opornik 220Ω (zastępuje potencjometr). Wydaje mi się, że powinno ruszyć.
Witam. Chciałbym się dowiedzieć do czego służy kostka pod tylnim siedzeniem w vw passacie b4 1.8 benzyna 1995rok. Są w niej 3 kable szary, czerwono- szary i jeszcze jeden zaizolowany. W tym szarym jest prąd a jak złączę szary z czerwono- szarym to zamyka się szyberdach. Z góry dzięki.
Czyli mam podłączyć pod żółty i biały kabel regulator napięcia ale które to będą przewody w regulatorze w regulatorze jak widać na zdjęciu są: Biały Fioletowo pomarańczowy Zielono czarny Czerwono szary Jak to podłączyć z silnikem ?
Tak jak mówiłem wcześniej, czerwono-biały (oświetlenie) na stacyjkę, czerwono-żółty na bezpiecznik od ładowania, szaro-czerwony (światło stop i pozycyjne) na styk potrójny stacyjki. Schemat instalacji do elektronika 6V (S51 B2-4, C, E) w załączniku.
Czerowny to stały plus (30) niebieski to plus po stacyjce (15) a szary to plus po podświetleniu licznika, przęłaczników.
Witam serdecznie. Mam problem bo wyciągałem piny z wtyczki przepływomierza w BMW E38 735i M62 3.5 v8 z 97r. Zrobiłem wcześniej zdjecie jak są włożone lecz przez przypadek usunąłem dzieci i teraz mam problem bo nie wiem który gdzie był (4piny okrągła kostka ) proszę o jakiś schemat albo jaki kolor w którą dziurkę. Pozdrawiam serdecznie brązowy -> pin...
Pozycyjny lewy - Fioletowo-szary Pozycyjny prawy - Czerwono-szary Kierunkowskaz lewy - Niebiesko biały Kierunkowskaz prawy - Niebiesko-fioletowy Weź zwykłą żarówkę z dwoma przewodami i zweryfikuj na aucie.
Na 86 stronie pdf-a jest schemat. Masz moduł DC-CDI, odszukaj go i sprawdź czy na kablu czerwono-szarym jest +12V (przechodzi przez stacyjkę i przycisk gaszenia na kierownicy), ew podaj "na krótko" i sprawdź czy odpali
Witam. Mam podobny problem w pralce beko. Nie mam opisanych przewodów. Nie ma i mnie N, L, C a jestem troche laikiem w takich tematach. Mam czerwony przewód, szary i kolorowy(czerwono zielono szary chyba). Co zmostkowac? Zmostkować rozum. Nie można omijać zabezpieczeń pralki.
Jest to Passat B5 1,9TDI 110PS rok 98 Kolory jakie wychodzą z drzwi to: - pomarańczowo zielony - pomarańczowo brązowy - szaro niebieski - szaro żółty - czerwono szary - brązowy----------------gruby ok4mm2 - czerwono biały---------gruby ok4mm2 + 2 przewody to głośniki
Do zamka w drzwiach kierowcy wchodzą 2 wtyczki: pierwsza 2 piny (czarno-biały i czarno-czerwony) druga 3 piny (czerwono-zielony, czerwono-niebieski i czerwono-szary) na żadnym pinie nie ma zasilania - bezpieczniki sprawdzone. Kable w przelotce w drzwiach bez otarć w fabrycznej izolacji. Jest to wersja poliftowa i fabrycznie ma c.z. elektryczny bez pompki...
Podpinam się pod temat. Napięcie po stacyjce w porządku, ponad 12 V, brak napięcia podtrzymania przewód w kolorze czerwono-szarym w kostce ISO, radio sprawne bo sprawdzone na krótko. Bezpieczniki OK. Schemat instalacji elektrycznej rozwiązał by problem, wiadome dlaczego :) Niestety nigdzie nie mogłem go znaleźć. Samochód to Renault Megane Combi 2002...
A ile masz w wieży portów na kolumny(czy wieża ma zaciski tylko czarno-czerwone?, czy też niebiesko-szare?)? Bo z tego co rozumiem to masz podzielone kolumny na dwie sekcje (niskotonową i średnio-wysokotonową), a będą świadczyś o tym dwa kable wychodzące z kolumny (niebiesko-szary, i czerwono-czarny). napisz jak jest również pozdrawiam
Witam potrzebuje opis kabli czarnej wtyczki z BMW od czujnika cofania.Mam tam piec kabli i niewiem co gdzie podlaczyc. brazowo-czarny Niebiesko-szary Niebiesko-zolty Zielono-bialy Bialo-czerwono-zolty Dzieki za odpowiedzi. Brązowo-Czarny – masa. Niebiesko-Szary – Gong (Piszczyk). Niebiesko-Żółty – sygnał wstecznego. Zielono-Biały...
Prawy przód - czerwono/szary Lewy przód - zielono/żółty Prawy tył - czarno/fioletowy Lewy tył - czarno/czerwony Bagażnik - biało/żółty Przewody znajdziesz na słupku po stronie kierowcy. Wszystkie linie separować diodami
SCL= brązowo-czerwony SDA= brązowo-czarny MRQ=brązowo-szary AA=czerwono-szary
Witam U mnie w kostce oryginalnej połączony jest czerwono-niebieski z czerwono-niebieskim, dwa piny obok czarno-biały z czerwono-szarym
parami niebieski pomarańczowy zielony brązowy szary wiązkami: biały czerwony czarny żółty biało-niebieski czerwono-niebieski czarno-niebieski żólto-niebieski biało-pomarańczowy czerwono-pomarańczowy czarno-pomarańczowy żółto-pomarańczowy biało-zielony czerwono-zielony czarno-zielony żółto-zielony biało-brązowy czerwono-brązowy czarno-brązowy żółto-brązowy...
Ten silnik do zasilania wymaga inwertera.
Opis wyprowadzeń na module wentylatorów Duża kostka 1-czerw/biał idzie na bezpiecznik F6 40A (+30) 3-czerwony idzie na bezpiecznik F8 30A (F3) (+30) 2-czerwono/biały 1 bieg wentylatorów 4-czerwono/czarny 2 bieg wentylatorów Kostka mała 1-czer/czar silnik pompy płynu chłodzącego M50 2-biały sygnał z czujnika ciśnienia 3-NC 4-czer/szary F16 30A (+30)...
Dzięki, za obrazek, niestety lampka diagnostyki się nie zaświeca. Mam podejrzenia, że brakuje mi jakiegoś zasilania na sterownik, dwa czerwone przewody na płytce łączeniowej idą do wtyki sterownika, dokładnie nie sprawdziłem na które piny ale na pewno na styk roboczy przekaźnika w sterowniku, na nich brakuje mi napięcia, o ile powinno tam być. Na tej...
siemka mam simka s51 z instalacjom 6v jak go kupiłem to nie było w nim stacyjki i wszystko było na krótko teraz kupiłęm stacyjke i niewiadomo jaki kabel ma gdzie iść d o tych wsówek bardzo prosze jak ktoś ma jakieś schematy jaki kabel ma gdzie iść niech wysle na poczte candy12(at)poczta.fm lub niech napisze 7599937 z góry dzięki Dodano po 2 A z silnika...
PeterQ94 Zrób dokładnie jak na schemacie, który zamieściłeś, a jest autorstwa BANANvanDYK. Cewkę możesz "zmasować" gdzie chcesz. Ale najprościej i najlepiej jest podłączyć kabel szaro/czerwony lub czerwono/żółty do punktu masy przy prostowniku. Akumulator ci gotuje bo nie masz żadnego układu ładowania!
Czerwono szary... dokładnie jak na witrynie producenta. Ok, ustawiłem moc radia wi-fi na 6 % ;) Zostawiam temat, zobaczymy kto jeszcze co napisze. Wstępnie urządzenie skonfigurowałem, może jakieś drobne korekty w zakresie: mocy i bezpieczeństwa zrobię. Korci otwarte oprogramowanie.
Czy ten w liczniku jest na pewno czerwony czy czerwono-szary? W stacyjce biały jest od anteny, ale to wtyczka 8 pinowa z 4 kablami. Czy w ogóle zapłon się włącza? Bo jeśli nie to możesz mieć rygiel zablokowany na kolumnie.
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
wtedy nie podświetla się na czerwono, cały pasek jest szary, chyba że tak ma być
podłączyłem go z kondensatorem i działa tylko jak zrobić żeby kręcił się w jedną stronę bo ja ruszę ręką w prawo kręci się w prawo jak w lewo to w lewo . jeżeli pracuje bez kondensatora to możesz szczegółowo po kolorach powiedzieć jak podłączyć ? zrobić jak na dodanym zdjęciu ? tylko że u mnie jak widać nie ma dwóch czerwonych tylko jeden czerwono szary...
Podłączenie kabli do kostki ISO zasilania -Mam kabel brązowy,czerwono-niebieski,czerwony,szar... biało -niebieski w jakiej kolejności który? AI: Jaki jest model i marka samochodu lub urządzenia, do którego próbujesz podłączyć kostkę ISO? Audi a4 B5 2000r. AI: Do jakiego celu chcesz podłączyć te kable? Czy to jest radio samochodowe,...
Jeżeli nie zależy Ci, aby była regulacja temperatury, wstaw między przewód czerwono-szary a biało-brązowy opornik 2,2kΩ (zastąpi regulator) a włączysz ogrzewanie robiąc mostek na przewodzie żółtym i czerwonym. Albo zerknij na to (przepraszam, że wycinek)
Witam. Problem został rozwiązany. W rozwiązaniu problemu pomógł mi bardzo przez przypadek znaleziony post http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... za każdym razem wpisywałem "guglowi" że ma szukać albo coś o sterowniku 1J0 919 506 K albo wogóle o sterowniku, aż w końcu wpisałem zamiast powyższego 89 8972 000 to jest jakiś numer na sterowniku...
krańcówki są osobno:zielono-żółty,czerwono-szary,czar... i czarno-fioletowy przy module pod dywanikiem kierowcy,a bagażnik jest chyba na czerwono-zielonym sterowany plusem{może też być na biało-żółtym w progu}.Musisz to jednak weryfikować na gorąco,bo bywały zmiany.
wypnij kostki z gniazd na boczku kierowcy i pasażera-te przy wyjściu przewodów z kabiny do przelotki{o ile pamiętam są tam właśnie kostki} i podawaj wtedy impulsy plusa na przewody czerwono-szary i czerwono-zielony np.przy pompie i w ten sposób dowiesz się czy problem leży po stronie sterowania z drzwi czy po stronie samej pompy.
Czerwono szary przewód i niema tam żadnego napięcia tak na nim jak i na obydwu pozostałych przewodach w kostce. Z tego co zrozumiałem do tej chwili wskazuje na uszkodzenie komputera ale muszę to jeszcze sprawdzić
Witam. Mam ten sam problem co kolega. Zamontowałem elektryczne podośnikii wiązki drzwi pod elektrykę. Niestety wiązka w samochodzie jest okrojona, nie ma wyprowadzonych przewodów do elektryki szyb. Czy ma ktoś może schemat do Nemo, Bipper, Fiorino? Do silnka idą 2 grube kable czarny i czerwony(minus i plus na stałe) oraz 3 cienkie sterujące od przełącznika....
Więc u mnie wychodzą z piecyka takie przewody>2grube czerwone,2grube brązowe,żółty,biało-brązowy,szary,biało-... i czerwono-zielony.Zrobiłem tak-pod 8 dałem przewód,który następnie wpiąłem w kostkę od piecyka pod kolor biało-niebieski,ale diagnoza nie wyszła tzn.wyświetliło AF-----. Czy mogę...
A czy to przypadkiem nie jest odbiornik? (zaznaczono na czerwono) Szary przewód to nie antena? Chociaż ja się spotykałem z anteną pętlową lub cewką nawiniętą na rdzeniu przy DCF77. https://obrazki.elektroda.pl/9998815500_...
Czarny 7 Czerwono szary 26 Brązowy 25 Tak przewody były połączone w kostce ECU. Także kabel jest cały. Znajomy mechanik powiedział że w tym samochodzie przy wymianie czujnika wałka warto wymienić czujnik wału bo one się synchronizują wzajemnie i błędy będą się pokazywać. Na weekend będę działał z podmiana czujnika wału i zobaczymy. Dziwna sprawa bo...
Faktycznie przepraszam przeoczyłem taki był u mnie No i tu już sprawa jasna. Podłączenie: MASA - zielony RING - szary MIC - czerwony SW1 - biały Zwory:' ZW1 i ZW3 - założone ZW2 - zdjęta. Pozdrawiam
Jeśli chcesz korzystać z urządzenia w garażu jako dodatkowe ogrzewanie, najprostszym rozwiązaniem będzie zastosowanie między przewody czerwono-szary i brązowo-biały opornika 2,2kΩ (będzie symulował potencjometr), a włącznik zrobić na przewodach żółtym i czerwonym. Ogrzewanie uruchomi się bez problemu.
Czy może mi ktoś podać opis wtyki do tego czujnika? Wtyka 3-pinowa, jest brązowy, czerwono szary i czerwono czarny, temperaturę oleju widzi 155 stopni, poziom nie ok, błąd: przerwa zwarcie z plusem, przed wymianą chcę se wiązkę sprawdzić. Proszę dbać o pisownię. Poprawiłem.
Po wymianie irf 3 kompletów i podlonczeniu zasilania kabeleka czerwono , szaro niebieskiego popalilem tranzystory prad miedzy niebieskim a czerwonym 100v niebieskim a szarym 51v czerwonym a szarym 51 v moje pytanie nie jest to zbyt wysoki prad prosze o pomoc dziękuje
To nie bloki tylko kanały adaptacji. Możesz wypiąć przewód z niebieskiej wtyczki, pin 23, przewód czerwono-szary i podpiąć go do masy. Czyli masę podajesz na stałe na pin 23. Wtedy powinien zmienić się opis błędu. Jak będziesz podawał masę na ten pin z częstotliwością ok 1,5/s (1,5Hz) to błąd powinno dać się wykasować i licznik powinien myśleć że ma...
Mam pytanie dotyczące znaczenia przewodów przychodzących do radia dla Audi A80 B3. Proszę o info do czego służą poszczególne przewody Brązowy Czerwono-niebieski Biały Biały Czerwono-niebieski Szaro-niebieski
Według instrukcji i schematu za doprowadzenie prądu kablem czerwono-szarym odpowiada bezpiecznik nr 35 w jednej z dwóch, dwudziestodwubezpiecznikowych skrzynek w skrzynce głównej, w komorze silnika. Ma wartość 20A. Każdą z tych skrzynek można łatwo odkręcić żeby stwierdzić od spodu istnienie wspomnianego kabla.
Jeśli przy przełączniku grube przewody mają kolory czerwono-biały i czerwono-czarny, to wtyczka X7.1 pin 14 (czerwono-czarny przewód). Wtyczka na grodzi pod maską. Jeśli jest przewód czerwono-szary i czerwono-czarny w białe prążki to ten drugi powinien być we wtyce X7.1, pin 2. marqqv kolego - nie myli się ten co nic nie robi. Ja się mylę też czasem....
Zamek centralny sterowany (-) minusem. Otwieranie - szaro/biały (czasami szaro/czerwony) Zamykanie - czerwono/niebieski Domykanie szyb - brązowo/szary (czasami czerwono/brązowy) Przewody znajdziesz we fioletowym 8-pinowym złączu na wsporniku złącz konektorowych.
Klasyczny niemiecki sznyt: czerwony-szary pozycja prawa czarny szary pozycja lewa zielony-czarny kierunek lewy czarny-biały kierunek prawy czarny0czerwony stop brązowe - masy gruby zółty - plus po zapłonie do gniazda 13 gruby czerowny plus stały -||- zielony/biały - cofania lub przeciwmgłowe - do ustalnia Mogłem pomylić strony lewa-prawa zwykle robię...
Ociz Ty sie tak nie nederwujsja, ci cholesterol skoczy:) Dodano po 3 Jest to na pewno brazowy kabel. Przy zbiorniku gazu jest on polaczony z czerwono szarym idacym do czujnika poziomu.pozdro
Dodaj jeszcze jaki samochod ,rocznik? ,przeciez to sie zmienia. A najszybciej dojdziesz jak wykrecisz wyswietlacz i bedziesz widzial jakie kolory z ktorego punktu. Z wyświetlacza wychodzą następujące kolory: 1. - czerwony 7.- szaro-czarny 2. - pusty 8. - czerwono szary 3.- brązowy 9. - brązowo-biały 4. - pusty 10. - brązowo-biały 5. - czarny 11. -...
kolory to czarny,fioletowy,czerwono-czarny,szaro-c... żółto-czarny,czerwono-żółty,niebiesko-cz... 6pinówpodbrazowo-biały,2pinybrązowo-czar... szaro-biały,brązowy,brązowo-czerwony,sza... do tego mam imobilajzer uruchamiany z pilota czy któryś z tych kolorów też jest wyjściem na niego ponieważ zablokował sie i nie chce wogóle...
Witam.Zabrales sie za montaz sterownika do centralnego w A4 ale pojawil sie problem...mianowicie nie wiem jak sie tam wpiac 6 kabelkami , ktore zaznaczylem na schemacie http://obrazki.elektroda.net/78_11609173... Czy trzeba dac 2 przekazniki czy mozna podpiac to do juz istniejacych?? Znalazlem tylko 4 kabelki od zamykanie CZ w drzwiach kierowcy:brazowy,czerwono-szary,czerwono...
Za schowkiem kierowcy jest moduł zasilania. Wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/9370354300_1... Na tej wtyczce po prawej, na pinie 31 jest kabelek żółto-biały od komunikacji z modułem wycieraczek... i np: z czujnikiem deszczu/światła. Pozostałe kabelki przy wycieraczce to: czerwono-zielony - zasilanie z bezpiecznika 25 brązowy -...
Weź żarówkę od przedniego postojowego i sprawdź czy zaświeci na włączonym zapłonie, na włączonych światłach gdy podłączysz ją pomiędzy masę i czerwono-biały, masę i niebiesko-szary oraz masę i czarny w kostce z 4 przewodami. Jeżeli bezpieczniki sprawne to mogła uszkodzić sie kostka stacyjki - styk S. Jak sprawdzisz opisane powyżej to będzie wiadomo...
Mogłby mi ktos pomoc.Po przeczytaniu mnostwa pdfów mam watpliwosci co do tego czy jest to cyfrowe webasto. UStawia sie je w liczniku (jest menu) Kupiłem webasto z W12 z 2001 roku(4d0265081AA) do benzyny a moj jest z 2000 ale problem w tym ze nie mam rozpisanych przewodów, u siebie w aucie mam zołto szary, niebieski, czerwono zielony, zilono czerwony...
jeżeli chodzi tylko o ładowanie to szaro czarne zostaw w spokoju zielono czerwony do czerwono żółtego z silnika a czerwony na akumulator
Dokładniej pisząc - nie jest tak jak w "dorosłych" samochodach, gdzie przez sekundę czy dwie zaświecają się wszystkie ważne kontrolki - ot, tak dla samokontroli systemu. We Fiacie 126p zaświeci dopiero przy 5 litrach w baku lub mniej. Jest to normalny symbol dystrybutora. Jeśli Kolega chce sprawdzić kontrolkę czy nie przepalona - można na złączu w bagażniku...
Witam. Mam problem ze stacyjką w simsonie. Stacyjka 8 przewodów, po przekręceniu na 2 lub 3 pozycję mam przejście pomiędzy przewodami czarnym, czerwono-zielonym i czerwono-szarym zarówno ze stacyjką wpiętą w instalacje jak i nie wpiętą. Problem polega na tym że mam wtedy zwarcie pomiędzy plusem i minusem wychodzącymi od akumulatora. Czy ta stacyjka...
Witam, mam problem z klimatyzacja w Golfie, otóż po włączeniu nie załącza wogóle sprężarki, układ jest nabity I szczelny. Po sprawdzeniu napiecia miernikiem na sprężarce jest 9V, a w vcds jest cały czas 0.Zrobiłem test podzespołów wykonawczych i wszystko się załącza i wentylatory i sprężarka. Jak rozebrałem tunel pod maską gdzie idą kable zobaczyłem...
Nie bardzo. Jesli to jest czerwony - czarny - czarny - zloty, to bedzie to 2 ohmy a tak byc nie moze. Jak juz to widze tam czerwony - szary - czarny - zloty a to daje kolejno: dwa (czerwony) - 8 (szary) - 0 (czarny jako ostatni oznacza zero zer) i 5% tolerancja. W sumie 28 ohm. Jak sie myle, to prosze mnie poprawic. http://serwis-tv.com/opornik.html
siemka ,jesli rozwiazales problem to napisz ja mam wiazke zakupiona do skody i kable takie , czy dziala bede wiedzil dzisiaj wieczorem , pozdro Pin 1 - wolny Pin 2 - Pin 1 - niebieski Pin 3 - Pin 2 - czerwono/żółty Pin 4 - Pin3 - czarno/biały moj pin 4 nie jest podlaczony z niczym Pin 5 - Pin 9 - czerwono/szary(często biały) Pin 6 - łączymy z bezpiecznikiem...
Zamień żołty z czerwono-białym. I usuń drugi czerwono-biały. Dodano po 1 Wypnij z kostki też biało- szary ( k-line). Dodano po 1 W miejsce drugiego czerwono-białego wepnij zasilanie do separatora antenowego ( niebieski ).
Jeżeli ma stacyjkę to jest AB015, jeżeli nie ma to AB 038 . Podaj dokładnie ile masz przewodów w kostce wchodzącej do alarmu, przewód czarny wolny który wychodzi z alarmu to antena, dwie skrzynki to jedna jest ultrasy a druga to może być sterownik centralnego zamka lub domykacz szyb, alarm jest kompaktowy czyli syrena i centrala razem, kolory kabli...
niebieski, szary, pomarańczowy i czerwony. Raczej niebieski, szary, złoty i oddalony czerwony czyli 6,8Ω tolerancja 2%.
Pierwsze foto przedsawia górną wtyczkę z przeplotem(ta zawinięta część taśmy) i ta wtyczka powinna być w fdd z zaznaczonym kabelkiem na pin 1 fdd ,ostatnia dolna wtyczka powinna być w płycie głównej również zaznaczonym (czerwono/szarym) na pin 1 ,z reguły są własnie specjalne wycięcia na wpięcie taśmy prawidłowo ,jeśli nie ma (szczególnie w fdd) patrz...
Witam forumowiczów, Posiadam Peugeot 307sw z 2007r. Ma on fabryczne radia z odtwarzaczem CD(model RD4), czy jest możliwość aby je przerobić aby zamiast nagrywarki posiadało wyjście AUX? Czy dało by radę wlutować się do wyjścia z czytnika optycznego ? Albo podłączyć się bezpośrednio pod wejście odtwarzacza do radia (czerwono-szare podłączenie) ? https://obrazki.elektroda.pl/6974145100_...
witam, pacjentem jest Passat B5 ANF 1997 110km, wymieniałem manetkę ponieważ drogowe mi padły. Kupiłem manetkę z tempomatem. Podłączone, aktywowane, ale oczywiście nie działa. Vag w grupie 006 (tak jak gdzieś wyczytałem) jeśli tempomat jest na ON powinno pokazać 000011 a ja mam 000010... tempomat wyłączony 000000 tempomat włączony: 000010 res: 001010...
Te dwa niebiesko czerwone podłączone sa razem i do dolnej kostki iso (zasilajacej) po przekoatnej w stosunku do masy (patrzac na iso od strony kabli kostka zasilajaca na dole, ostatni po lewej drugi rzad kabli od dołu) umnie jeden z tych kabli ma ciemno czerwony pasek.Co do wloczania wyswietlacza kabel ma kolor czerwono szary pdlaczyc do auto anteny...
Bosch ma takie kolory: czarny, szary, biały, czerwony, żółty. Grzałka: szary (+), biały (-).
śnieży czerwono odbiera czerwono czerwono electrolux
escort skrzynki bezpiecznikow zamiana przepływomierz tomtom dożywotnia
mikrokomputer cobra1 samsung ww60j4063lw
CJD-9000P autostrojenie PID – jak uruchomić self tuning krok po kroku Mastercook KGE 3440 ZB – znaczenie symboli na pokrętle piekarnika, funkcje grzałek i wentylatora