Co do wywalenia immo to rzeczywiście banał. Do którego złącza mechanicy podpinali komputer, masz czerwony klucz?
Czyli nie masz żadnego klucza. Czerwony klucz masz od innej hondy czy od swojej?
Odkopuję temat. Mam problem. Zgubiłem klucz od stacyjki. Został mi tylko czerwony. Gość dorobił mi nowy klucz i skopiował dane z czerwonego. Nowy klucz nie odblokowuje immo. Co teraz zrobić? Pomocy!
Zapoznaj sie pierw z procedura kodowania. Zreszta nie masz sie co martwic, skoro auto i tak nie pali :) Generalnie czerwony klucz sluzy tylko do kodowania.
Jeżeli na oki eprom cały ff, włoż klucz na poz 1 na 1min , wyłacz odczekaj 1 min , i sprawdż czy zapali
moj kuzyn w civie tez z 97 r po zgubieniu kluczyka wlozyl czerwony do stacyjki i bylo po wszystkim ale udalo sie skopiowac z innego immobilisera a potem dorobic klucz z wgranym z tegoz autka i hula
Witam drodzy forumowicze !Pisze tu do was bo chcialbym zeby ktos kompetentny odpowiedział na moje wątpliwości.Jeśli chodzi o sprawy elektroniki jestem totalnym laikiem dlatego opisze wam zaistniałą sytuacje.Zgubiłem klucz do swojej hanii i przez własną niewiedze włożyłem czerwony kluczyk myśląc ze to zapasowy do stacyjki próbując odpalić. Z tego co...
Musze dorobic klucz z immo do civica '96 (6generacja) 3d. W ASO mowia ze musze miec czerwony klucz serwisowy ktorego nie mam :( i proponuja wymiane calego immo prosze o pomoc z gory dzieki
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Niby tak, ale bawiłem się parę razy diagunem i nie stwierdziłem jakiejś wybitnej różnicy na jego korzyść w stosunku do autocoma. Może obsługuje więcej starych samochodów i ma wspaniałą czerwoną walizkę z adapterami ale same procedury były zbliżone do autocomowych. Czy jest jeszcze jakiś interfejs w rodzaju HIM/HDS którym da się to wykonać? Jeszcze jedno,...
Witam W samochodzie został wymieniony silnik wraz z komputerem. Dodatkowo, żeby zapalił wymieniłem immobiliser. Używam starej stacyjki ale muszę zapalać dwoma kluczami. Najpierw przekręcam starym kluczykiem, żeby odblokować stacyjkę po czym wyjmuję stary kluczyk i wkładam nowy i zapalam samochód. Do starej stacyjki posiadam dwa czarne klucze plus czerwony...
Omiń fabryczny przełącznik i podłącz pod biały/czerw i żółty/czerwony wykorzystując schemat positive and negative tigger.Czyli sterujesz same silniczki omijasz sterowanie z klucza mając taki sterownik.
Powinieneś mieć jeszcze trzeci kluczyk czerwony niezbędny do dopisania kluczy.
Witam. Mam taki problem. Zgubiłem oryginalny czarny kluczyk do samochodu, myśląc ze mam zapasowy, wziąłem drugi czerwony i chciałem odpalić auto, oczywiście nie odpalilem tylko teraz cały czas immo na konsoli mryga. Wiem, skasowalem kody immo kluczy. Co mam zrobić? Czarny kluczyk już się nie znajdzie. Czy elektryk coś na to poradzi?
Witaj są dwa kable zasilające radio Czerwony oraz Żółty (12v) zepnij je razem i dołącz do Kabla w instalacji (poszukaj) na którym jest 12V zawsze także po wyłączeniu stacyjki. Radio będzie grać
Dzieki ale może ktoś wie po co jest ten czerwony kluczyk bo cos o nim słyszałem ale nie chcialbym niczego sugerowac bo mogę sie mylić.
Witam Mam następujący problem . Honda civic 1998 3d 1,4is. Rozkodowane zostało immo w hondzie civic czerwonym kluczykiem przypadkowo , auto nie reagowało na tradycyjne kluczyki ponieważ, kluczyk serwisowy wprowadził immo w stan oczekiwania na zakodowanie kluczy. Klucze zostały przypisane z powrotem do immobilizera procedurą serwisową, auto kręci rozrusznikiem...
Witam. kilka dni temu padła mi bateria w pilocie od centralnego wymieniłem ją, od tamtej pory nie mam centralnego. Czytałem tu dużo o metodach kodowania (w ciągu 4sekund włączac wyłączać zapłon przyciskać przyciski, to wszystko 4krotnie) itd ale nic nie pomagało. w końcu wpadłem na 'genialny pomysł' zamiast kodować pilot normalnym 'czarnym' kluczykiem...
czerwonymi kreskami sa zaznaczone sruby trzymajace aparat, w niebieskim kolku jest zaznaczone pierwotne polozenie aparatu, mozesz zrobic to markerem, albo zarysowacz czyms. luzujesz te sruby kluczem 12, tylko troche i obracach aparatem, tylko delikatne ruchy, gora 1 mm http://obrazki.elektroda.net/75_12435096...
Jak masz zmostkowany żółty z czerwonym i po wyjęciu kluczyka radio wyłącza się, to znaczy że wpiłeś się pod plus po stacyjce i dlatego nie trzyma ustawień.
Na pewno odpinając bezpieczniki wyłączyłaś zasilanie imobilisera i istnieje duże prawdopodobieństwo, że skasował sie z pamięci imo kluczyk - teraz pytanie czy masz oryginalny czerwony kluczyk. Jeśli tak to w instrukcji powinna byc porcedura wprogramowania klucza i po tym imo zostanie odblokowane. Jeśli nie posiadasz powyższych rzeczy pozostaje serwis.
Strasznie zagmatwałeś opis, ale spróbuję dopytać. Według manuala, doczytałem, że z radia żółty pierwszy przewód jest właśnie od pamięci - do którego to trzeba doprowadzić 12v bez kluczyka Rzeczywiście, na żółtym od radia - powinien być stały +12V, na czerwonym +12V "po kluczyku", czarny musi iść na masę samochodu (-12V). Czy są podłączone do instalacji...
Hej. Wiem ze temat byl juz walkowany na elektrodzie, ale nie znalazelm odpowidzi na moje pytanie. Wiec tak, dowiedzialem sie ze mozna dokupic modul sterowania do istniejacego centralnego zamka w hondzie. Zakupilem go i zabralem sie do roboty. Z forum na elektrodzie dowiedzialem sie ze sterowanie jest masa (-) i centralny znajduje sie w drzwiach kierowcy...
Witam!! Zgadza się przewody te to biało-czerwony i żółto-czerwony a znajdują się one w siwej kostce 20 -stykowej pod plastikowym boczkiem tuż za rączką do otwierania maski silnika. Sterowane są masą. Wszystko extra tylko po co w drzwiach kierowcy siłownik centralnego skoro i tak otwiera on je kluczem!!. I tak otwierają się troje drzwi oprócz kierowcy!...
hmm z zamka wychodzą mi trzy przewody. czarny, niebiesko-biały, niebiesko czerwony. Dwa ostatnie idą do centalki zamka. podczas otwierania i zamykania kluczykiem między tymi przewodami jest raz na jednym -5.2V raz na drugim -5.2V. I napięcia te utrzymują sie cały czas. dodatkowo z centralki zamka wychodza jeszcze trzy przewody żółty(pojawia sie na nim...
Tylko w tym jednym jest 12v ? To dwa z radia czerwony i źółty do niego. Wtedy radio gra bez kluczyka. A sprawdzałes z włączoną stacyjką?
Kolego będę wdzięczny jeśli pomożesz. Nigdy bym na to nie wpadł. Jak to naprawić, ewentualnie ominąć? Dodano po 17 Mam zwykły metalowy kluczyk którym odpalam i drugi czerwony serwisowy, ale szukając informacji o immo wyczytałem że jak włożę ten czerwony to już jej nie odpalę.
z tego co ja zauważyłem w swojej hondzie to w drzwiach kierowcy masz 5 przewodów ponieważ tam jest siłownik ze sterowaniem czyli jak przekręcisz kluczyk to otworzy Ci drzwi pasażera a odwrotnie już nie zadziała czyli jak będziesz otwierał kluczykiem drzwi pasażera to nie otworzy CI sie zamek w drzwiach kierowcy. przez biało czerwony i złoto czerwony...
Wczoraj przerabiałem ten temat. Sterowanie masą nie działa ponieważ masa musi być podawana przemiennie na 4 i 5 pin w czarnym gnieździe w fabrycznej centralce(licząc od dołu, od lewej). Do tego zmiana musi następować szybko. Podawanie masy na jeden z tych pinów nie przynosi efektu, natomiast bardzo szybkie przełączanie masy z 4 na 5 i odwrotnie, normalnie...
Na forum NA PEWNO znajdziesz schemat BEZPOŚREDNIEGO sterowania siłownikami. To, co tutaj zaprezentowałeś, to układ podawania masy na przewody sterujące do oryginalnego centralnego zamka. Jeśli w twoim aucie da się sterować centralnym poprzez podawanie sygnału masy na niebiesko - biały i niebiesko - czerwony (widać, je jako switch nad kluczykiem), to...
Qbeek Mój znajomy miał coś podobnego i co się okazało, że był strasznie zawalony zawór. Przeczyściliśmy go i problem się nie ponawiał..) o jaki zawór ci chodzi , 1, pompka jest nowa ma 3 atmosfery 2 jak kupiłem hanie,w ogóle nie chciała chodzić na benzynie, 3 a wszystko zaczęło się od tego ,że włożyłem ten czerwony serwisowy kluczyk( teraz wiem od czego...
Witam wszystkich jako amator chcialem sobie zrobic w aucie honda civic `96 1,5Vtec-e 5D sterowanie centralnym zamkienm przez pilota(wygoda) Kupilem na allegro strownik z 2 kluczykami(nienajtanszy bo za 87zł) nastepnie dowiedziem sie ze zekomo mam sterowanie impulsem 12V+ ze niby musze znalesc 2 przewody bialo-czerwony i zolty-czerwy. udalo mi sie je...
Dzień dobry. Honda Civic 1997 posiada pilota na podczerwień (obrazek) do otwierania i zamykania drzwi. Posiadam jednego działającego pilota, oryginalny kluczyk oraz czerwony serwisowy. Kupiliśmy nowego pilota Valeo i tu moje pytanie czy można go "dograć" do istniejącej centralki samochodowej. Dziękuje i pozdrawiam serdecznie. http://obrazki.elektroda.pl/7158688900_1...
Od jakiegoś czasu centralny zamek w Hondzie Civic 2000 3d nie otwiera drzwi z pilota. Zamykanie działa poprawnie, ale przy próbie otwieranie w ogóle nie słychać działania jakiegokolwiek przekaźnika lub siłowników zamków. Oba zamki otwierają się i zamykają poprawnie za pomocą kluczyka w drzwiach kierowcy. Tak więc na logikę centralny zamek działa poprawnie,...
Tak jak w temacie , kupiłem nowe radyjko ;) jvc kd-r301. Wcześniej też miałem jvc tylko starszy model i wszystko grało jak ma być :) radyjko włączało się dopiero po przekręceniu kluczyka - teraz w nowym modelu po włożeniu wszystko ładnie pięknie grało ale po wyciągnięciu kluczyka i ponownym przekręceniu radio nie pamiętało ustawień basu wysokich tonów...
kupiłem nowe radyjko jvc kd-r301. Wcześniej też miałem jvc tylko starszy model i wszystko grało jak ma być radyjko włączało się dopiero po przekręceniu kluczyka. teraz w nowym modelu po włożeniu wszystko ładnie pięknie grało ale po wyciągnięciu kluczyka i ponownym przekręceniu radio nie pamiętało ustawień basu wysokich tonów czy innych ustawień z menu...
czerwony klucz honda honda civic czerwony kluczyk czerwony klucz
wirus pliki znikają przycisk stabilny źródło stałoprądowe
wyłacznik krzyżowy check engine
Toyota Starlet 1998 - Przyczyny dużego spalania Kompatybilność wiązki RD4 z radiem RNEG w C4 Picasso