Co do wywalenia immo to rzeczywiście banał. Do którego złącza mechanicy podpinali komputer, masz czerwony klucz?
Czyli nie masz żadnego klucza. Czerwony klucz masz od innej hondy czy od swojej?
Odkopuję temat. Mam problem. Zgubiłem klucz od stacyjki. Został mi tylko czerwony. Gość dorobił mi nowy klucz i skopiował dane z czerwonego. Nowy klucz nie odblokowuje immo. Co teraz zrobić? Pomocy!
Zapoznaj sie pierw z procedura kodowania. Zreszta nie masz sie co martwic, skoro auto i tak nie pali :) Generalnie czerwony klucz sluzy tylko do kodowania.
Jeżeli na oki eprom cały ff, włoż klucz na poz 1 na 1min , wyłacz odczekaj 1 min , i sprawdż czy zapali
no wlasnie w dobrym punkcie dorabiania kluczy nie umia ;p o ile ten byl dobry w ktorym sie pytalem, chodzi o to ze honda daje dwa rodzaje kluczykow jeden ponoc czerwony kluczyk matka ( z ktorego mozna skopiowac klucz) a drugi czarny bez takiej mozliwosci, to samo mi powiedzieli w punkcie dorabiania kluczy... nie wierze ze tego nie da sie skopiowac !!!!!!...
moj kuzyn w civie tez z 97 r po zgubieniu kluczyka wlozyl czerwony do stacyjki i bylo po wszystkim ale udalo sie skopiowac z innego immobilisera a potem dorobic klucz z wgranym z tegoz autka i hula
Witam wszystkich. Mam problem z kluczykiem w hondzie CRV I z 97 roku. Grot zużył się mechanicznie i występuje problem z przekręceniem stacyjki. Posiadam jeszcze dwa kluczyki, zapasowy czarny i serwisowy czerwony, które otrzymałem przy zakupie samochodu(komis). Obydwa pasują do drzwi i stacyjki. Zapasowy czarny kluczyk bez problemu przekręca stacyjkę,...
Witam, jeśli chodzi o rok auta do 1999 - 2002 to włożyć czerwony kluczyk aż dioda zacznie migać szybko i wyjac, następnie włożyć jeden czarny włączyć zapłon wyjąc kluczyk i włożyć drugi czarny włączyć zapłon i wyjąc i ponownie włożyć czerwony włączyć zapłon i wyjac kluczyk i powinna dioda zniknąć. Następnie włożyć i odpalić na czarnym kluczyku powinno...
Witam Mam problem.. po regeneracji stancyjki i zamontowaniu auto odpaliło bez problemu na dwóch kluczach czarnych ale niestety został potem włożony do stacyjki klucz czerwony i po tym auto przestało zapalać .. już wiem teraz ze to klucz serwisowy i służy do programowania dwóch pozostałych kluczyków i tak też zostało zrobione.. Niestety po zaprogramowaniu...
Witam. Mam agregat Honda fh2001 i nie mogę oddzielić prądnicy od silnika.Odkręciłem 4 śruby mocujące prądnice, ale w żaden sposób nie chce odłączyć się od silnika. Podpowie ktoś jak to zrobić?Śruby, które odkręcałem były na klucz 13, na zdjęciu niżej zaznaczyłem czerwonymi kreskami gdzie mniej więcej się znajdują. http://obrazki.elektroda.pl/8271472500_1...
Witam drodzy forumowicze !Pisze tu do was bo chcialbym zeby ktos kompetentny odpowiedział na moje wątpliwości.Jeśli chodzi o sprawy elektroniki jestem totalnym laikiem dlatego opisze wam zaistniałą sytuacje.Zgubiłem klucz do swojej hanii i przez własną niewiedze włożyłem czerwony kluczyk myśląc ze to zapasowy do stacyjki próbując odpalić. Z tego co...
Musze dorobic klucz z immo do civica '96 (6generacja) 3d. W ASO mowia ze musze miec czerwony klucz serwisowy ktorego nie mam :( i proponuja wymiane calego immo prosze o pomoc z gory dzieki
Czy moze ktos wie co moglo sie stac bo gdy przytykam wylacznik immobilajzera tam gdzie trzeba przylozyc nie gasnia lampka czerwona a w tym czyms nie ma bateri co znajduje sie przy kluczachi nie wiem co zrobic czy ktos ma pomysl na to?
Witam. Mam duży problem! Użyłem do stacyjki hondy crv 98 R. czerwonego kluczyka ktory skasowal pozostałe kluczyki. Teraz żaden z kluczy nie odpala samochodu. Czy jest jakiś sposób żeby przywrócić( zakodowac) kluczyki ? Posiadam do czerwonego kluczyka 8 cyfrowy kod. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Witam W samochodzie został wymieniony silnik wraz z komputerem. Dodatkowo, żeby zapalił wymieniłem immobiliser. Używam starej stacyjki ale muszę zapalać dwoma kluczami. Najpierw przekręcam starym kluczykiem, żeby odblokować stacyjkę po czym wyjmuję stary kluczyk i wkładam nowy i zapalam samochód. Do starej stacyjki posiadam dwa czarne klucze plus czerwony...
Po odkręceniu licznika i wymianie żarówki w kontrolce "check engine" immobilizer sygnalizuje niewłaściwy klucz (po przekręceniu stacyjki miga zielony kluczyk na desce) oczywiście o uruchomieniu silnika nie ma mowy . Nadmieniam, że podczas wymiany żarówki na pewno nie zrobiłem żadnego zwarcia, wszystkie bezpieczniki OK, odpinałem jedynie wtyczki od włącznika...
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Niby tak, ale bawiłem się parę razy diagunem i nie stwierdziłem jakiejś wybitnej różnicy na jego korzyść w stosunku do autocoma. Może obsługuje więcej starych samochodów i ma wspaniałą czerwoną walizkę z adapterami ale same procedury były zbliżone do autocomowych. Czy jest jeszcze jakiś interfejs w rodzaju HIM/HDS którym da się to wykonać? Jeszcze jedno,...
Witam Mam następujący problem.Otrzymałem auto na wymianę filtrów i oleju w Hondzie CRV 98rok 2.0 16v.Właścicielka dała mi kluczyk zapasowy a oryginał zabrała, niczego nie świadomy próbowałem odpalić auto lecz się nie udało.Później wyczytałem w internecie że czerwony kluczyk-taki otrzymałem kasuje kluczyki z immo.Właścicielka dostarczyła czarny kluczyk...
Dzieki ale może ktoś wie po co jest ten czerwony kluczyk bo cos o nim słyszałem ale nie chcialbym niczego sugerowac bo mogę sie mylić.
Witam Mam następujący problem . Honda civic 1998 3d 1,4is. Rozkodowane zostało immo w hondzie civic czerwonym kluczykiem przypadkowo , auto nie reagowało na tradycyjne kluczyki ponieważ, kluczyk serwisowy wprowadził immo w stan oczekiwania na zakodowanie kluczy. Klucze zostały przypisane z powrotem do immobilizera procedurą serwisową, auto kręci rozrusznikiem...
Czerwony kluczyk był nie raz wkładany przez właściciela który to auto nabył w takim stanie. A motke mam czym odczytać bez problemu tylko pinu jeszcze z tego nie wyciągałem bo generalnie hondy na immo padnięte nigdy nie miałem.
Witam. kilka dni temu padła mi bateria w pilocie od centralnego wymieniłem ją, od tamtej pory nie mam centralnego. Czytałem tu dużo o metodach kodowania (w ciągu 4sekund włączac wyłączać zapłon przyciskać przyciski, to wszystko 4krotnie) itd ale nic nie pomagało. w końcu wpadłem na 'genialny pomysł' zamiast kodować pilot normalnym 'czarnym' kluczykiem...
Omiń fabryczny przełącznik i podłącz pod biały/czerw i żółty/czerwony wykorzystując schemat positive and negative tigger.Czyli sterujesz same silniczki omijasz sterowanie z klucza mając taki sterownik.
Powinieneś mieć jeszcze trzeci kluczyk czerwony niezbędny do dopisania kluczy.
Witam. Mam taki problem. Zgubiłem oryginalny czarny kluczyk do samochodu, myśląc ze mam zapasowy, wziąłem drugi czerwony i chciałem odpalić auto, oczywiście nie odpalilem tylko teraz cały czas immo na konsoli mryga. Wiem, skasowalem kody immo kluczy. Co mam zrobić? Czarny kluczyk już się nie znajdzie. Czy elektryk coś na to poradzi?
hmm z zamka wychodzą mi trzy przewody. czarny, niebiesko-biały, niebiesko czerwony. Dwa ostatnie idą do centalki zamka. podczas otwierania i zamykania kluczykiem między tymi przewodami jest raz na jednym -5.2V raz na drugim -5.2V. I napięcia te utrzymują sie cały czas. dodatkowo z centralki zamka wychodza jeszcze trzy przewody żółty(pojawia sie na nim...
Jak masz zmostkowany żółty z czerwonym i po wyjęciu kluczyka radio wyłącza się, to znaczy że wpiłeś się pod plus po stacyjce i dlatego nie trzyma ustawień.
Może złóż to wszystko razem do stanu fabrycznego i zacznij od sprawdzenia sygnałów. Przy sprawdzaniu upewnij się, że sterownik centralnego widzi zamknięte drzwi, bo bez tego może nie zamykać. Podaj przez kontrolkę albo żarówkę masę na niebiesko czerwony i potem na niebiesko biały, czy jest reakcja siłowników. Kolory podaję według zdjęcia. Zobacz, czy...
Na pewno odpinając bezpieczniki wyłączyłaś zasilanie imobilisera i istnieje duże prawdopodobieństwo, że skasował sie z pamięci imo kluczyk - teraz pytanie czy masz oryginalny czerwony kluczyk. Jeśli tak to w instrukcji powinna byc porcedura wprogramowania klucza i po tym imo zostanie odblokowane. Jeśli nie posiadasz powyższych rzeczy pozostaje serwis.
Jesli nie ten dział to prosze o przeniesienie Jezdze sobie Honda VFR 800 a ponieważ w moim moto pobór prądu jest niewiele mniejszy jak w aucie (wtryski , tył 2x5/21 . przod 2 x 60/55 + wentylator jak stoje na czerwonych swiatłach w mieście ) a akumulator jest bardzo malutki bo tylko 10 AH to takie stanie na swiatłach z właczonym wentylatorem moment...
Witam czy ktoś posiada u siebie w aucie takie radyjko lub podobne z tym samym menu? 1229604 1229602 1229603 1229605 1229606 1229607 Jakieś pomysły?
Strasznie zagmatwałeś opis, ale spróbuję dopytać. Według manuala, doczytałem, że z radia żółty pierwszy przewód jest właśnie od pamięci - do którego to trzeba doprowadzić 12v bez kluczyka Rzeczywiście, na żółtym od radia - powinien być stały +12V, na czerwonym +12V "po kluczyku", czarny musi iść na masę samochodu (-12V). Czy są podłączone do instalacji...
Możliwe, żeby poszedł przekaźnik rozrusznika? Myślę, że wtedy moto by tylko nie odpalało, ale zegary dałyby jakikolwiek znak i światło stopu też by działało. Jutro zdejmę zbiornik i zegary, sprawdzę napięcie w kostce stacyjki i w przekaźniku rozrusznika. Pytanie jeszcze, czy napięcie na czerwonym przewodzie stacyjki jest 12 V niezależnie od pozycji...
Witam, poniżej schemat jak podłączyłem. Ale mam problem dalej: 1. Drzwi kierowcy nie otwierają się nie działa sterowanie jest jak poprzednik przez kluczyk ale jest tam siłownik, który ma dwa kable i bynajmniej nie idą do oryginalnej centralki tylko wychodzą poza drzwi i idą niewiem gdzie jeszcze. 2. Drzwi pasażera i tylne otwierają się bez problemów...
czerwonymi kreskami sa zaznaczone sruby trzymajace aparat, w niebieskim kolku jest zaznaczone pierwotne polozenie aparatu, mozesz zrobic to markerem, albo zarysowacz czyms. luzujesz te sruby kluczem 12, tylko troche i obracach aparatem, tylko delikatne ruchy, gora 1 mm http://obrazki.elektroda.net/75_12435096...
Witaj są dwa kable zasilające radio Czerwony oraz Żółty (12v) zepnij je razem i dołącz do Kabla w instalacji (poszukaj) na którym jest 12V zawsze także po wyłączeniu stacyjki. Radio będzie grać
Hej. Wiem ze temat byl juz walkowany na elektrodzie, ale nie znalazelm odpowidzi na moje pytanie. Wiec tak, dowiedzialem sie ze mozna dokupic modul sterowania do istniejacego centralnego zamka w hondzie. Zakupilem go i zabralem sie do roboty. Z forum na elektrodzie dowiedzialem sie ze sterowanie jest masa (-) i centralny znajduje sie w drzwiach kierowcy...
Pioneera możesz podłączyć aby działał bez kluczyka i nie martw się o akumulator. Te radia pobierają znikomy prąd w stanie standby i nie ma wielkiego znaczenia czy jest podłączone po stacyjce czy nie. Dotychczas spotkałem się tylko z radiami Forda które muszą być podłączone po stacyjce. Jeżeli masz oryginalne przewody przy radiu to najczęściej na czerwonym...
Do forda to nie problem bo tego troche jest za to do hondy nie mogłem znalezc za wiele...w każdy razie dzieki wielkie za schematy hondy bo tych mi brakowało a jedyne co znalazłem to pdf z niejasnym dla mnie opisem pinow. Przypuszczam ze CAN nie będzie się komunikowal ale może sterowanie kierownicy zadziała. Dopiero ostatnio miałem chwile czasu zęby...
z tego co ja zauważyłem w swojej hondzie to w drzwiach kierowcy masz 5 przewodów ponieważ tam jest siłownik ze sterowaniem czyli jak przekręcisz kluczyk to otworzy Ci drzwi pasażera a odwrotnie już nie zadziała czyli jak będziesz otwierał kluczykiem drzwi pasażera to nie otworzy CI sie zamek w drzwiach kierowcy. przez biało czerwony i złoto czerwony...
Dziś zrobiłem próbę podając odpowiednio +12V raz na biało/czerwony a raz na żółto/czerwony bez reakcji? spróbowałem również na rozciętych podając czy z jednej czy z drugiej strony na krótko impuls +12V bez reakcji. Zastanawiam się czy u mnie w LOGO nie ma takiego schematu jak w HRV kolory się zgadzają we wtyczce z tym że moja centralka nie ma tyle pinów...
Witam:) Od dłuższego czasu walczę z uszkodzonym sterowanie centralnego zamka z pilota. Otóż wpadła mi w ręce instrukcja sprawdzenia jednostki sterowania centralnym zamkiem z wbudowanym transmiterem radiowym, seryjnie montowanym. W/g tej instrukcji w 14-sto pinowej kostce kabel w kolorze NIEBIESKO-BIAŁYM przy zamkniętych drzwiach kierowcy i zablokowanym...
?? nie przekombinowałem - wszystko się zgadza. 1. sterowanie masą czyli tak jak napisałem do pinów 1 i 7 czyli niebiesko/czerwony i niebiesko biały. Zrobiłem tak, ale nie działa. Jak zamykam kluczykiem lub cybantem w drzwiach to siłowniki zamykają/otwierają i wówczas na w/w przewodach pojawia się masa. Ale jak masę podaję na te przewody (lub podepnę...
Tylko w tym jednym jest 12v ? To dwa z radia czerwony i źółty do niego. Wtedy radio gra bez kluczyka. A sprawdzałes z włączoną stacyjką?
Witam!! Zgadza się przewody te to biało-czerwony i żółto-czerwony a znajdują się one w siwej kostce 20 -stykowej pod plastikowym boczkiem tuż za rączką do otwierania maski silnika. Sterowane są masą. Wszystko extra tylko po co w drzwiach kierowcy siłownik centralnego skoro i tak otwiera on je kluczem!!. I tak otwierają się troje drzwi oprócz kierowcy!...
Kolego będę wdzięczny jeśli pomożesz. Nigdy bym na to nie wpadł. Jak to naprawić, ewentualnie ominąć? Dodano po 17 Mam zwykły metalowy kluczyk którym odpalam i drugi czerwony serwisowy, ale szukając informacji o immo wyczytałem że jak włożę ten czerwony to już jej nie odpalę.
Witam Mam problem z odpaleniem Hondy CBR 600 F4 i 2002 r. Po przekręceniu kluczyka zegary się palą ale nie załącza się pompa. W motocyklu założony był alarm którego właśnie odłączyłem bo zgubilem do niego kluczyk. Alarm powodował przerwę na sterowaniu przekaźnika pompy paliwa. Od tej pory jak usunąłem alarm , po przełączeniu przełącznika w prawej manetce...
Witam W motocyklu Honda Shadow 600 z 2001r. postanowiłem podpiąć dodatkową diodę jako kontrolkę ciśnienia oleju. Poprzedni właściciel wymienił fabryczny licznik na customowy i właśnie tej kontrolki mi brakuje. Kontrolkę kupiłem na popularnym chińskim serwisie, dokładnie takiego led-a z wbudowanym opornikiem: aliexpress.com/item/LED-Metal-Indicator-...
Wczoraj przerabiałem ten temat. Sterowanie masą nie działa ponieważ masa musi być podawana przemiennie na 4 i 5 pin w czarnym gnieździe w fabrycznej centralce(licząc od dołu, od lewej). Do tego zmiana musi następować szybko. Podawanie masy na jeden z tych pinów nie przynosi efektu, natomiast bardzo szybkie przełączanie masy z 4 na 5 i odwrotnie, normalnie...
Na forum NA PEWNO znajdziesz schemat BEZPOŚREDNIEGO sterowania siłownikami. To, co tutaj zaprezentowałeś, to układ podawania masy na przewody sterujące do oryginalnego centralnego zamka. Jeśli w twoim aucie da się sterować centralnym poprzez podawanie sygnału masy na niebiesko - biały i niebiesko - czerwony (widać, je jako switch nad kluczykiem), to...
Qbeek Mój znajomy miał coś podobnego i co się okazało, że był strasznie zawalony zawór. Przeczyściliśmy go i problem się nie ponawiał..) o jaki zawór ci chodzi , 1, pompka jest nowa ma 3 atmosfery 2 jak kupiłem hanie,w ogóle nie chciała chodzić na benzynie, 3 a wszystko zaczęło się od tego ,że włożyłem ten czerwony serwisowy kluczyk( teraz wiem od czego...
Witam wszystkich jako amator chcialem sobie zrobic w aucie honda civic `96 1,5Vtec-e 5D sterowanie centralnym zamkienm przez pilota(wygoda) Kupilem na allegro strownik z 2 kluczykami(nienajtanszy bo za 87zł) nastepnie dowiedziem sie ze zekomo mam sterowanie impulsem 12V+ ze niby musze znalesc 2 przewody bialo-czerwony i zolty-czerwy. udalo mi sie je...
Temat wygląda tak przez przypadek próbowałem odpalić auto czerwonym kluczykiem (podobno jakiś serwisowy) jak się domyślacie nie odpaliło nic nawet rozrusznik nie przekrecił a kotrolka od immo zaczeła szybko migać. Po pewnych kombinacjach czerwony czarny kluczyk kontrolka zaczeła zachowywać się poprawnie tzn. wkładam kluczyk przekręcam kontrolka od immo...
Dzień dobry. Honda Civic 1997 posiada pilota na podczerwień (obrazek) do otwierania i zamykania drzwi. Posiadam jednego działającego pilota, oryginalny kluczyk oraz czerwony serwisowy. Kupiliśmy nowego pilota Valeo i tu moje pytanie czy można go "dograć" do istniejącej centralki samochodowej. Dziękuje i pozdrawiam serdecznie. http://obrazki.elektroda.pl/7158688900_1...
Witam serdecznie ! Nie wiedziałem jaki dział forum wybrać, jeżeli ten nie jest właściwy proszę o przeniesienie. Piszę w takiej sprawie. A mianowicie, chodzi o brak iskry.. ogólnie to kolegi skuter, a że ja zajmuje się na ogół motocyklami i motorowerami tylko bardziej mechaniką a nie elektryką. Mówi mi tak że chciał zdjąć blokadę na module wyczytał gdzieś...
Tak jak w temacie , kupiłem nowe radyjko ;) jvc kd-r301. Wcześniej też miałem jvc tylko starszy model i wszystko grało jak ma być :) radyjko włączało się dopiero po przekręceniu kluczyka - teraz w nowym modelu po włożeniu wszystko ładnie pięknie grało ale po wyciągnięciu kluczyka i ponownym przekręceniu radio nie pamiętało ustawień basu wysokich tonów...
Od jakiegoś czasu centralny zamek w Hondzie Civic 2000 3d nie otwiera drzwi z pilota. Zamykanie działa poprawnie, ale przy próbie otwieranie w ogóle nie słychać działania jakiegokolwiek przekaźnika lub siłowników zamków. Oba zamki otwierają się i zamykają poprawnie za pomocą kluczyka w drzwiach kierowcy. Tak więc na logikę centralny zamek działa poprawnie,...
kupiłem nowe radyjko jvc kd-r301. Wcześniej też miałem jvc tylko starszy model i wszystko grało jak ma być radyjko włączało się dopiero po przekręceniu kluczyka. teraz w nowym modelu po włożeniu wszystko ładnie pięknie grało ale po wyciągnięciu kluczyka i ponownym przekręceniu radio nie pamiętało ustawień basu wysokich tonów czy innych ustawień z menu...
czerwony klucz honda civic czerwony klucz honda czerwony
opalarka grzeje bascom input bajty przepływomierz sprawdzić multimetr
lutownica arduino lutownica arduino
Chmura wCapCut: Działanie online i offline Objawy uszkodzonego czujnika położenia bębna pralki