Nie przypomina tylko to właśnie ten hehe. BonchartPL źle odczytałeś tabliczkę. Dodano po 3 Mieszanka 1:20, zapłon 5,5-6mm przed gmp.
Nie dam za to głowy, ale tak mogą być podłączone kabelki 1 3 4 1 2 5 Przy 3 kostka silnika ma wgłębienie.
http://www.elektroodbyttp.cz/tesla-tc-25... Dodano po 13 http://www.elektroodbyttp.cz/tesla-tc-25... analog TESLA TC 225 M1+2x2k5 250 v
Witam W Wiatkach był stosowany silnik ruski i czeski,a jeśli chodzi o silnik z Tamat 500,to mam zapisane w danych moc:815/280W,a obroty:2820/280.
Kolego (at)temprawg jeśli dobrze myślę to skoro masz gaźnik od ogara to przecież możesz użyć oryginalnego króćca od tego gaźnika. Czeski silnik miał mocowanie w pionie. http://obrazki.elektroda.pl/6776206200_1...
Wygląda to na kondensator przeciwzakłóceniowy. Nie rozumiem w jaki sposób miało by to powodować huczenie.
To zielone to jest OGAR 205. Dwusetka miała czeski silnik. Dwieściepiątki powstały bo był popyt ale brak czeskich silników.
oto schemat
Jeśli wirnik obraca się lekko a uzwojenie rozruchowe jest wpięte z kondensatorem a silnik obraca się gdy obrócimy wałek to wymień kondensator (możesz wpiąć na chwilę innej wartości aby wykluczyć że jest uszkodzone uzwojenie rozruchowe).
Ogar 200 ma czeski silnik jawki 50 Mustang. Ogar 205 ma polski silnik dezamet. Już do tego "doszliśmy" :).
To jeszcze czeski silnik więc do końca nie jestem pewny czy VAG-em to ogarniesz.
Ja coś takiego znam pod nazwą Jihokov Hustopece V6. Nie tylko silnik, ale ogólnie to czeski sprzęt :) Dodatkowo to chyba z 1983 roku model - ale to już gdzieś mi się obiło w internetach :)
Czy musi być koniecznie nowy, poszukał bym na portalach 5.5 czy nawet 7.5kW polski, rumuński czy nawet czeski silnik, będzie tańszy i na pewno dłużej posłuży.
Posiadam czeski silnik jawa 200
Witam Jeśli masz silnik produkcji ZSRR to napiecie podajesz na pierwszy i trzeci zacisk a kondensator wpinasz między drugi a trzeci ,natomiast jeśli masz silnik czeski to napięcie podajesz na pierwszy i drugi zacisk u góry a kondensator wpinasz między drugi u góry i drugi na dole kostki,oczywiscie patrząc na kostke przyłączeniową liczysz zaciski od...
Czeski silnik produkcji PAL Magneton. Skoda, Avia i pochodne.
Tu w jednym z postów jest rozrysowany schemat podłączeń http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic59... Kolory przewodów do schematu po prawej stronie (twój silnik jest czeski): 1 - czarny, 2 - czerwony, 3 - niebieski, 4 - żółty, 5 - zielony, 6 - biały.
Jest to czeski silnik ZSE PRAHA MEZ MOHELNICE 4AB112M-8s Swider fi 80
witam. Dużym nakładem pracy jest to możliwe (ale czy opłacalne???).Do chłodzenia możesz zbudować wentylator napędzany przez ten sam silnik.Co do ekologii? Wszystko zależy od tego jak długo ma on pracować bez przerwy.Bardzo duzo kosiarek , pił spalinowych i małych ciągniczków ogrodniczych to jeszcze dwutakty , więc nie jest to az tak wielki problem.Piszesz...
W takim razie co to będzie?
Jest to Fabia 2001 1,4 8 zaworowa czeski silnik
jeśli druga gen.to coś naprawde dobrego.Dodatkowo emulatorAEB cod 465 lub podobny.Wbrew pozorom nie jest to prosty samochód i jeśli instalacja będzie zamontowana niepoprawnie z czasem zapali się tam kontrolka MIL.Ponadto sonda szerokopasmowa stanowi tam dla niewtajemniczonych dość duży problem i sygnał analogowy do sterownika gazowego można uzyskać...
Silnik się pali. W tym modelu jest czeski silnik -do wymiany. Można _pożyczyć_ od sąsiada stary silnik, dorwać taki na allegro albo kupić sprawny ze szrota :D
Witam! Chciałbym zapytać czy jest możliwość podłączenia czeskiego silnika do pralki PDG 585, problem polega na tym że oryginalny silnik ma 5 styków a ten czeski 6 (ma 2 zera, jedno do wirowania, drugie do prania). Zmostkować je może?? [pytanie zadaje w imieniu taty ;P ja się nie wyznaje w AGD]
To jeśli kolega "troche łapie czeski" to moge podesłać adres do książki naprawczej od Laguny 2 gdzie ten silnik jest opisany (2.2 16V). Jest to czeskie tłumaczenie wyd. Haynes. Pozdrawiam!
Ogar ma czeski silnik od jawy 50? Jeśli zapłon prawidłowo ustawiony, sprawdź zaworek odcinający paliwo w pokrywie gaźnika.Zapinka iglicy na 2 wycięciu od góry. Świeca zapłonowa NGK BPR6H.
Masz rację myślałem o bezszczotkowym a wpisałem inaczej ( czeski błąd )
Zdjęcie kostki zrobię jak wrócę do domu a tabliczka znamiona jest nie czytelna doczytałem się jedynie że to czeski silnik mochelenice silnik podłączony okazało się że kabel był luźnym w kostce
Dziękuje za pomoc. Czyli schemat mam dobry. Gorzej tylko z tym silnikiem, bo nie mogę znaleźć do niego dokumentacji. Jest to jakiś czeski silnik, wiem tylko o nim, że kiedyś napędzał pompę hydrauliczną. Jak dobrać zabezpieczenia zwarciowe, bo obliczyłem, że silnik pobiera 2,5 A, a przy rozruchu silnik pobiera od 20-30 prądu znamionowego czyli około...
Witam w temacie skody. Mam banalne pytanie do was odnośnie luzu zaworowego w tym aucie. Jest to czeski silnik z 2003r. Jaki ma być luz zaworów na zimnym silniku? A może tam są hydrauliczne szklanki poychaczy i nietrzeba tego rególować? Co ile km trzeba to ustawiać? Dzięki i pozdrawiam.
Faktycznie i tu mi coś nie pasowało. (Czeski błąd :D) Bo sam chwilę potem wstawiłem, uzupełniłem moją powyższą wypowiedź o moje jakże podobne łożyska.
Zapomnij o takiej przeróbce oryginalnego zapłonu czeskiego silnika. Ma zbyt małą wydajność i żadne cewki jej nie polepszą. Nawet drogi zapłon VAPE - moc na oświetlenie zaledwie 15W i 6V. Tylko wstawienie innego zapłonu ma sens. Obecnie jest parę sportowych zapłonów o małych gabarytach z możliwością podłączenia świateł, stosunkowo małej mocy ale i tak...
W linku to ble ble. Wiedzą, że coś dzwoni tylko nie wiedzą w którym kościele. Nie wiem jaki masz silnik? Czeski czy Dezamet? W tym drugim można się pokusić o montaż prądnicy od Simsona. Ludziki. Nie raz pisałem, że 6V czy 12V to sprawa umowna. Tyczy żarówek i akumulatora (szczególnie!). To jakie napięcia są w instalacji zależy od: 1. Obciążenia przyłączonego...
Witam! od dawna sie juz nad tym zastanawialem . posiadam Rometa Ogara 200 z czeskim silnikiem Jawki 50 i odwieczny problem tychmotorkow to palące się żarówki. skoki napięć są rzędu kulkuset volt. akumulatora tam nie ma, od cewek prądowych z silnika jest przewód bezpośrednio podłączony do żarówek.
Masakra, mam nadzieję, że nie jestem gdzieś na początku Twojej historii. Z tymi samochodami to jest jakiś czeski film. Silnik byś pewnie wymienił za te pieniądze, które już włożyłeś.
Skoda fabia 1,4 MPI 68KM kod silnika AME (silnik czeski). Ok zregeneruje alternator i napisze co i jak. Dzięki za podpowiedzi.
Są dwie możliwości jeśli jest to czeski silnik 1.4 to sprawdź czy w zbiorniczku nie ma osadu z oleju (wsadzic palec i czy na ściance jest smarny osad) jeśli jest to masz rozwiązanie-uszczelka pod głowicą puszcza olej do układu chłodzenia, doraźnie można zdemontowac zbiorniczek i przepłukać benzyną ekstrakcyjną, co nie rozwiąże problemu tylko wymiana...
Czeka mnie wymiana popychaczy w Fabii I 1.4 MPI 68KM AQW - czeski silnik. Popychacze oryginalne są niedostępne. Do wyboru na rynku mamy tylko 2 marki zamienne: 1. Ajusa ok 35zł /szt - niby hiszpańskie 2. AQ (Auto Quality) - 23zł / szt - to jest wcześniejsza VIKA - jedni piszą że czeskie, inni że chińskie. O jednym piszą, że kaszana i o drugim piszą...
Ponieważ z tym może być za dużo problemów musisz poszukać silnika na napięcie robocze jakieś 12V i o dużej liczbie obrotów.Moc też jest istotna,bo zamęczysz się w czasie wiercenia.Czyli silnik taki powinien do tych celów pobierać 1-2A.Przede wszystkim powinien to być silnik komutatorowy-by umożliwić zmianę kierunku obrotów.Osobiście stosuję czeski silnik...
To kolektor wydechowy jest chyba metalowy? Ponoć w plastikowym można montować klapki antywybuchowe? II generację można założyć za 1500zł, sekwencję za 2800-3000 tys. zł. Jak masz napisane na plastikowej osłonie silnika 1.4 MPI to na 100% masz metalowy kolektor dolotowy (o plastikowych kolektorach wydechowych nie słyszałem). To jest stary czeski silnik...
Tak nagar to uzasadnienie ale nie tu.To zjawisko występuje w nowych nawet Fabiach(1,4 8v czeski silnik) i oczywiście w Opelkach 16v ale do 2000roku(1,4 :1,6).Bez wnikania w przyczynę najlepsze efekty walki z tym problemem daje Start Protekcion.Jest to układ dopalający gaz z układu zasilania gazowego po wyłączeniu zapłonu.Działa w prosty sposób,po wyłączeniu...
Miałem podobny problem w silniku Briggs&Stratton. Przyczyną była stara przepona w gaźniku. Jakiej firmy jest silnik bo chyba Viking to tylko producent kosiareczki.
Na tej fotce Toku74 to może czeski T4 z silnikiem Isuzu? Coś kojarzę bo miałem T4K12.
kod silnika AQW, cyfr nie pamiętam a nie jestem dziś autem. 2002 r 1.4 68km na łańcuszku silnik (czeski), kombi.
Witam mam takie pytanie jaki masz silnik , w internecie widziałem typy z silnikiem który ma magneto jak i z silnikiem jawki (ten czeski) czeski według mnie jest o wiele prostszy do przerobienia tylko powiedz który to silnik (czeski czy polski) jeśli czeski to podeśle wzór instalacji na którym sam jeżdżę i spisuje się doskonale . Ps.Sam mam akumulator...
Witam Tak wiec CZESKI JEZYK I SCHEMATY sa tez do strawienia :)). Pzdr. Mariusz
Jeśli ten ogar 200 ma silnik czeski od jawy to głowice zakłada się na sucho bez żadnej uszczelki czy silikonu.
Przegladnalem forum oraz inne strony i planuje zakup takiego interfejsu: http://allegro.pl/item97532365_new_inter... Moglby mi ktos powiedziec czy dobrze wybralem? Cena jest adekwatna do mozliwosci?(troche kosztuje) Chcialbym glownie diagnozowac Skode fabia combi 1.4 MPi 2002r.(stary czeski silnik), Fabie 1.2...
To czeski silnik od Wiatki . Zmierz przejścia między czerwonym a czarnym (lub białym) - ok. 30Ω , to rozruch wirówki , między niebieskim a czarnym (lub białym) - ok.15Ω , to robocze wirówki , między żółtym a białm (lub czarnym) - ok. 80Ω , to samo między zielonym a białym ( lub czarnym)-te dwa obwody to rewersy.Zasilanie : faza na biały...
Zetora Dowiedziałem się ze jest tylko naklejka „motorpal” Silnik jest czeski i podobno tylko oni potrafią nim zarządzać
Podstawowe pytanie? jaki silnik? jeśli 1.2 40kw to trzeba tylko uważac na wężyk z prawej strony(stojąc przodem do komory silnika), oraz z tyłu obudowy na dole jest przyczepiony na dwóch blaszkach przewód plastikowy trzeba go odczepić od obudowy, pozostaje tylko targać do góry aż zejdzie( najlepiej każdy z boków po kolei) nic sie nie urwie bo ona siedzi...
Witam. W moim Romecie Ogarze 200 (czeski silnik) tworze elektrykę od początku. W związku z tym muszę zrobić także zapłon. I nie wiem co wybrać napewno ma być to zapłon bateryjny z modułem. Do wyboru mam: :arrow: Zwykły zapłon młoteczek kowadełko + moduł (na irf 840) :arrow: Zapłon z czujnikiem w postaci cewki impulsowej + moduł (na irf 840) :arrow:...
Mam parę filmików format Movie do pokazania na temat zaskoków . Tylko są duże i kiepskiej jakości . Ale pokazują na ile udało się je zminimalizować warto porównać .. Jak ktoś zainteresowany wyślę na skrzynkę . Czeski silnik Typ OKCZ 2/12DK zostawione uzwojenie ostatnie . Jedna faza bez prostownika 350V przy 500obr/min bez obciążenia . Żarówka 230V/40W...
Akumulator nie koniecznie potrzebny. W Jawce (czeski silnik 3-biegowy) jest osobna cewka zasilająca w magnecie i zapłonowa tradycyjna (butelkowa). Wystarczy odseparować od masy "dolną" końcówkę uzwojenia tej cewki. Podłączyć mostek prostowniczy ("-" mostka na masę motocykla) z kondensatorem większej pojemności, a napięcie stałe już na układ. Oczywiście...
Silnik czeski MEZ wiec waga z 50 parę kg. Co do przełącznika że działa na obu pozycjach to kwestia podłączenia przewodów od pary trójkąta. Na 1 pozycji też powinien miec pelna moc. Niech jedna osoba tnie A ty zmierz napięcie.
Jaki silnik? Bo ruski miał dwa kondensatory 16 i 20 mikro plus przekaźnik, a czeski jeden 16 mikro.
Logicznym się wydaje, że to styk od 1K2 - silnika pompy - dlatego napisałem "czeski błąd". Kontrolki: ale czy to gdzieś można znaleźć? - oznaczenie koloru?
Witam Poszukuje schematu do aparatu zapłonowego od ogara 200 z silnikiem czeski jawy 50 Pozdrawiam i z góry dzięki Sądze ze posiadam gdzieś zwarcie przy stykach na śrubie gdzie siedzą te papierowe bądzi gumowe podkładki bo nie mam iskry
Według czeskiej instrukcji na zimnym silniku 0,15mm ssące i wydechowe.
Hej mam mały problem:( Spalił się stary czeski układ dwóch tyrystorów które były włączone w układ driva silnika. Na układzie tym widnieje oznaczenie MT421-40-12 LHO. Czy z tego oznaczenia można odczytać jakie to sa tyrystory?? Z góry dzięki za pomoc:)
Siły nie mam tylko 230 V. Czy ta propozycja z OLX czeskiego silnika byłaby dobra? [url=https://www.olx.pl/d/oferta/...
Potrzebuję danych nawojowych do czeskiego silnika AP112M-4 4KW Y/Δ 380 obr.1440. Proszę o szybką odpowiedz. Pozdrawiam.
Na Allegro jest czeski Riwall z indukcyjnym silnikiem, jak nie będziesz kosił zarobkowo boisk piłkarskich to kilka sezonów bezproblemowo posłuży. Tak myślę
Witam, jestem tu nowy więc proszę mnie nie kalać za nienależyte przeszukanie forum. Kilka godzin szukałem i nie znalazłem zadowalających mnie odpowiedzi. Mam czeski silnik (z wojskowości) o parametrach jak na foto. Wystają z niego cztery przewody: dwa czarne (podłączone do stojana) i dwa czerwone (podłączone do szczotek). Chciałbym "zmusić" go do pracy...
Jak na kobietę to dość profesjonalne podejście> Silnik ZSRR czy Czeski ?
romet 205 ma polski silnik i ramę a romet 200 ma silnik czeski i polska ramę. bo mam cewkę w iskrowniku gdzie ciągle ginie iskra. a na butelkowej chyba tak nie jest.
Katalog Jana Zembrzuskiego dotyczy polskich silników a mohelnice to czeska produkcja. W katalogu jest silnik polski o prawie podobnych parametrach ale prawie robi czasami duża różnice Czeski, polski, niemiecki, chiński,..... - Prawa fizyki dla silników są niezmienne, zasada działania też. Problemy to twój tata może mieć dopiero z silnikami pracującymi...
Prawda, jeśli nie bita to nie powinno być śladu rdzy - bardzo dobry ocynk. Silnik 1,4 MPI, czeski, nie do zdarcia. Przy tym przebiegu, do jazdy "wkoło kościoła" posłuży jeszcze baardzo długo. Usterki "volkswagenowskie", zamki, czujniki - sprawy groszowe i do zrobienia pod płotem prawie przez każdego. Samochód bez szaleństw ale bywają wersje przyzwoicie...
Gaźnik do silnika czeskiego MF-70 jest oferowany np. tutaj [url=https://sklep.hand.pl/webpage/konta... ]Link. Jest to taki gaźnik [url=https://sklep.hand.pl/gaznik-kpl-nr...
Witam.Posiadam silnik trójfazowy czeski i chciałbym podłaczyć włacznik gwiazda trójkąt. Silnik posiada 6 zacisków z czego trzy są zwarte. Do tej pory pracował podłaczany na ostro. Na tabliczce pisze 5,5KW , Y/^ 380/220 . Z innych postów wyczytałem ze nie moge połaczyć tego silnika w ^bo sie spali. Czy stosując przełącznik y/^ musze rozewrzeć zworkę?Czy...
Niestety trzeba tam przerabiać. Nikt niestety nie opatentował gotowego rozwiązania.
Witam Silnik, który posiadasz był prawdopodobnie zastosowany w starym czytniku taśm perforowanych lub przemysłowej maszynie do pisania i drukowania taśm np. Consul. W silnikach tych stosowano bimetalowe zabezpieczenie termiczne przed przegrzaniem uzwojeń. Czujnik, o którym piszesz, jest tego przykładem. Niestety jest on uszkodzony. Uszkodzenie polega...
Teraz dochodzę do wniosku, że moduł jaki kupiłem wcześniej nie był zaprogramowany pod moją pralkę Nie jestem pewny ale moduły są fabrycznie konfigurowane. Silnik zmieniłem na nowy. Nic się nie dziele. Czyli nadal czeski film. Jaka jest rezystancja przewodów do silnika?
Masz założony zły filtr paliwa. Z silnika 16v, chociaż i tam były różne. W 1.4 czeskim silniku powinien być z regulatorem na 3 bary, np. wk69/1 z mann-a
Mam problem z silnikiem . Silnik 4kw czeski mez 1440obr/min został spalony . Oddałem do przezwojenia i silnik działa ma moc nie grzeje się ,teoretycznie wszystko w porządku . Jednak po zmierzeniu prądow pod obciązeniem na jednym przewodzie albo dwóch już nie pamiętam pobiera dużo większy prąd niż na pozostałych . Mam teki sam silnik 5,5kw i tam pobór...
fajnie gdybyś miał do dyspozycji cęgi i mógł sprawdzić prąd silnika Cęgi mam :D Pisałem na poprzedniej stronie że z silnik 2.2kW na 1700 obr sprężarki przy 7 barach miał prąd 10.4A i już stawał więc 4kW na 1500 obr pompy powinien być ok a jak nie to mam też czeski 5.5kW z wałkiem 28mm więc tylko podmiana silnika. Póki co zimno i mi się nie chce a po...
Nie, 1.3 jest Skody. 1.6 to VW. Cytat: "...silnik czeski o pojemności 1,3 l (68 KM) z wałkiem rozrządu umieszczonym w kadłubie zasilany jest wielopunktowym wtryskiem paliwa, co podniosło kulturę jego pracy (...) Silnik VW o pojemności 1,6 l (75 KM) jest nowocześniejszy (wałek rozrządu w głowicy), co nie znaczy, że jest szczytem współczesnej techniki..."
Witam, posiadam Skodę fabię 1.4 8v oznaczenie silnika AQW (silnik czeski) z LPG. Ostatnimi czasy na benzynie miałem problem z wypadaniem zapłonu na 1 cylindrze, okazało się uszkodzonym wytryskiem. Po wymianie auto pracuje normalnie na obu paliwach, czasami na biegu jałowym silnik szarpnie, podczas jazdy auto ma lekkiego muła przy dodaniu gazu do oporu...
Witam. Zębatkę kupisz w sklepie motoryzacyjnym od "komarka" (są rożne ilości zębów chyba 3 rodzaje) lub od ''jawki''(czeski silnik stosowany również w ogarach 200 tu zaczyna się od 11 zębów do 13 chyba) lub od "simsonka" (trochę większe zębatki około 16 zębów tez kilka rodzajów) na ten chiński silniczek jeśli chodzi o średnice wewnętrzną najbardziej...
w Fabii były silniki czeskiej konstrukcji, których żaden inny samochód koncernu VAG nie posiadał Nie jestem znawcom aut koncernu VAG, ale z tego co kojarzę ustani czeski silnik był w Felicji. Różnica w cenach części zamiennych też istnieje Tak, choć mimo iż w serwisie VW nie sprzedadzą Ci części do Skody, jak wiesz o co prosić - dostaniesz pasującą...
Więc tak : wymieniona cała pompa w baku razem z płytką opornicy i całym pozostałym plastikiem . Tankowanie do pełna zaliczone przez komputer i paliwo wyjeżdżone prawie do zera . Weszło 52 L . Silnik ani razu nie zgasł :mrgreen: Zobaczymy dalej przy następnym tankowaniu jak będzie . Na razie jeszcze szampana nie otwieram ;-) Zastanawia mnie tylko to...
A kondensator sprawdziłeś? to jest silnik z kondensatorem Co do tego że inna elektronika to zalerzy od tego jaki silnik był montowany Ty masz czeski lub słowacki gdzies tam są te Michalovce i dlatego jest inna elektronika
Tu masz prawie 45A jakie biorą silniki .Alternator gdyby był 80-100A.
Ta3 to jest przekładnik prądowy w układzie wzbudzenia silnika. Rezystor R8 i R7 to rezystory na tyrystorach od wzbudzenia nie do kupienia trzeba je nawinąć samemu Jeśli nie masz praktyki w naprawie czeskich maszyn to mimo posiadanego schematu jest to czeski film.Bardzo ciężko o części a zwłaszcza o elektronike zastosowaną na tych płytach. My do naprawy...
A ten autora postu pochodzi z pierwszych modeli pralki Polar i teraz widzac tabliczke znamionowa czeskiego silnika z wczesniejszego postu kolegi Strumien swiadomosci swia Post#802 Sep 2012 11:20 moge powiedziec ze silnik autora postu ma 1200W wirowanie i 480W pranie, bo jak wczesniej pisalem mialy one takie same parametry i byly uzywane zamiennie.
Mam za to pytanie do kolegi Krzysztofa: Jak Tobie działa Twój przerywacz? Wszystko OK? Bo u mnie na tych żarówkach (łącznie 20 W na stronę) czasami jakby chciał a nie mógł. Jakby prądnica / akumulator nie dawały rady.:/ Działa raczej prawidłowo, Jeśli włączone światła i zgaszony silnik to mrugają ale nie tak jasno jak przy zapalonym, to normalne. Zmiany...
Panowie, nie mogę zdemontować napinacza paska wielorowkowego w Fabi ,silnik 1,4 czeski z klimą . To ten na długim ramieniu. Odkręciłem 2 śruby od bloku , ale nijak nie chce zejść . Ta duża czarna puszka ma zejść ? Uderzyć w to jakoś?
Wykorzystaj przetwornice DC/DC up i podłącz do zasilacza 12V którym będziesz zasilał TB6600, a na przetwornicy ustaw sobie 3.3V dla zasilania swojego kontrolera, wtedy będziesz miał tylko jeden zasilacz 12V Do tego to akurat jest potrzebna przetwornica step-down. masz racje - czeski błąd, już poprawiam
Pamiętaj o jednym- strzałka na tłoku pokazuje montaż w stronę wydechu. Po za tym, w oryginalnych, czeskich silnikach tłok miał 3 pierścienie . W jakiś podróbkach są tylko dwa. Jeśli zamontowałeś tłok odwrotnie, miało prawo je połamać.
Ten silnik idealnie pasuje do Wiatki. Sposób podłączenia (widok na kostkę silnika od strony koła pas.): 1 3 2 5 4 Jeżeli dajesz go na miejsce rosyjskiego to na jedną śróbę musisz wykombinować dystans. Jeżeli był czeski to bez żadnych problemów.
To ten ogar na czeskim silniku od jawki prawda? Odnośnie sprzęgła - pamiętaj że im bardziej wkręcasz tą linkę tym bardziej rozłączasz sprzęgło! (w skutek czego klamka twardnieje, a kopniak przestaje działać). Regulację zacznij tak, odkręć tą śrubkę prawie na maks. Sprawdź działanie kopniaka, jeśli będzie normalnie pracować, to już prawie w domciu jesteś....
czeski błąd jest 😆😆 przepraszam 4024 Sprawdzone na silniku i to model 24V Poczekaj, czy możesz wytłumaczyć? Mam 4 przewody w jednym silniku i 4 w drugim. Wiem, że do centrali w jedno miejsce mogę podpisać kilka wejść, ale piszesz o 2, a ja mam 4, więc co zrobić z tamtymi? Aktualnie mam tak, że w skrzynce mam 4 przewody z pierwszego silnika i osobno...
Witam, chciałbym zregenerować gwinty w silniku produkcji czeskiej mez mohelnice 2.2kW lecz mam problem z demontażem wentylatora chłodzącego. Jeśli wie ktoś jak mam to zdjąć to proszę o pomoc Użyj ściągacza z dwoma ramionami.
Ciągłe problemy z muleniem na LPG, odpalaniem auta i strzałami w kolektor Tu winić trzeba awaryjną cewę niestety, lub zużyty silnik.
nie od rocznika,tylko od silnika,bo były też w fabiach czeskie silniki[1.4 8V 68KM],a ten to jest trzycylindrowy silnik vw i kolor raczej niebiesko-żółty.
Czeski błąd. Oczywiście R = 1. Przejścia nie ma pomiędzy obudową a uzwojeniem.
Witam, czy przy wymianie popychaczy na nowe Czeski motor ? Pytam żeby była jasność w temacie.. Kod silnika podaj.
Jeśli to nie jest silnik AUA czy AUB to może być tylko jedna. Dodano po 20 Rozumiem że rozmawiamy o czeskim silniku 8v . Patrzyłeś co sonda pokazuje na żywo ?
Nie wykresliłem tego styku, pozostał z poprzedniej wrsji. Czeski błąd. Ale podziwiam czujnośc. Poza tym wydaje mi sie, że wszytko w porzadku.
Z tym transillem to mój "czeski" błąd, "przerobiłem" go na 1N5908. Tak czy inaczej ta dioda spowoduje tylko bezsensowny spadek napięcia.
czeski silnik pralka fabia czeski silnik czeski silnik pralki
ocieplenie sufitu electrolux piekarnik wyświetlacz szlifować komutator
reset biosu toshiba satellite interkom schemat
ESPHome i RS232: Konfiguracja i Obsługa Lampka Neutral nie zapala się - przyczyny i rozwiązania