Nie przypomina tylko to właśnie ten hehe. BonchartPL źle odczytałeś tabliczkę. Dodano po 3 Mieszanka 1:20, zapłon 5,5-6mm przed gmp.
Nie dam za to głowy, ale tak mogą być podłączone kabelki 1 3 4 1 2 5 Przy 3 kostka silnika ma wgłębienie.
Witam Jeśli masz silnik produkcji ZSRR to napiecie podajesz na pierwszy i trzeci zacisk a kondensator wpinasz między drugi a trzeci ,natomiast jeśli masz silnik czeski to napięcie podajesz na pierwszy i drugi zacisk u góry a kondensator wpinasz między drugi u góry i drugi na dole kostki,oczywiscie patrząc na kostke przyłączeniową liczysz zaciski od...
http://www.elektroodbyttp.cz/tesla-tc-25... Dodano po 13 http://www.elektroodbyttp.cz/tesla-tc-25... analog TESLA TC 225 M1+2x2k5 250 v
jeśli druga gen.to coś naprawde dobrego.Dodatkowo emulatorAEB cod 465 lub podobny.Wbrew pozorom nie jest to prosty samochód i jeśli instalacja będzie zamontowana niepoprawnie z czasem zapali się tam kontrolka MIL.Ponadto sonda szerokopasmowa stanowi tam dla niewtajemniczonych dość duży problem i sygnał analogowy do sterownika gazowego można uzyskać...
Witam Silnik, który posiadasz był prawdopodobnie zastosowany w starym czytniku taśm perforowanych lub przemysłowej maszynie do pisania i drukowania taśm np. Consul. W silnikach tych stosowano bimetalowe zabezpieczenie termiczne przed przegrzaniem uzwojeń. Czujnik, o którym piszesz, jest tego przykładem. Niestety jest on uszkodzony. Uszkodzenie polega...
Kolego (at)temprawg jeśli dobrze myślę to skoro masz gaźnik od ogara to przecież możesz użyć oryginalnego króćca od tego gaźnika. Czeski silnik miał mocowanie w pionie. http://obrazki.elektroda.pl/6776206200_1...
Witam, ostatnio stałem się posiadaczem takiego motocykla. Jest trochę przerabiany, silnik pochodzi z motocykla WFM M06. Czy ktoś doradzi, z czego jest rama motocykla? Podobno z jakiegoś czeskiego (proszę o model). Jak coś, to mogę zrobić więcej zdjęć. Na motocyklu nie ma tabliczki znamionowej.
Wygląda to na kondensator przeciwzakłóceniowy. Nie rozumiem w jaki sposób miało by to powodować huczenie.
fajnie gdybyś miał do dyspozycji cęgi i mógł sprawdzić prąd silnika Cęgi mam :D Pisałem na poprzedniej stronie że z silnik 2.2kW na 1700 obr sprężarki przy 7 barach miał prąd 10.4A i już stawał więc 4kW na 1500 obr pompy powinien być ok a jak nie to mam też czeski 5.5kW z wałkiem 28mm więc tylko podmiana silnika. Póki co zimno i mi się nie chce a po...
Witam mam silnik 3 fazowy który chodzi w odciągu wiórów o mocy 2,2 kw cos fi 0,85 podłączony jak się okazało gwiazdę. Coraz większa pozycja za energię bierną zmusza do działania dlatego postanowiłem kupić kondensator mocy biernej o mocy 1 kvar ponieważ tak wyszło z obliczeń ale dla podłączenia w trójkąt( zakładałem że takie jest jest przed otarciem...
Masz rację myślałem o bezszczotkowym a wpisałem inaczej ( czeski błąd )
Jeśli wirnik obraca się lekko a uzwojenie rozruchowe jest wpięte z kondensatorem a silnik obraca się gdy obrócimy wałek to wymień kondensator (możesz wpiąć na chwilę innej wartości aby wykluczyć że jest uszkodzone uzwojenie rozruchowe).
Witam! Chciałbym zapytać czy jest możliwość podłączenia czeskiego silnika do pralki PDG 585, problem polega na tym że oryginalny silnik ma 5 styków a ten czeski 6 (ma 2 zera, jedno do wirowania, drugie do prania). Zmostkować je może?? [pytanie zadaje w imieniu taty ;P ja się nie wyznaje w AGD]
ja do swojego wcisnąłem silnik simsona s50 do ramy romet ogar 205. Dodano po 1 tak, mam koło magnesowe od simsona, mi chodzi czy tylko zapłon będzie pasował ??? Dodano po 2 Ogar 200 ma czeski silnik jawki 50 Mustang. Ogar 205 ma polski silnik dezamet.
Pod warunkiem iż nie będzie dodatkowych spadków na połączeniach a tak nie będzie bo będą, kabel będzie miał podane 2,5 a nie napisane to będziemy mieć spadek 1,2 do 1,4 na każdych 10mb. I liczmy od licznika nie od gniazdka no jakieś 50 mb niech będzie. A praktycznie sprawdziłem swoją HD 6/13 na wynajem na przedłużaczu 30 mb amperomierz pokazywał 17,2A...
Witam Miałem podobny temat z 2.0 TDI na PD, tyle że B6, ale to bez znaczenia. Silnik po wymianie wałka i popychaczy nie odpalał. Przyczyną okazała się banalna — źle ustawione pompowtryski. Też, po podłączeniu komputera, grupa 18 — wartość 128. Ustawiłem (już poprawnie 😁😁) i pali na pół obrotu. Czeski błąd 😁😁😁😁😁😄, a było tyle nerwów. Pozdro
oto schemat
To jeszcze czeski silnik więc do końca nie jestem pewny czy VAG-em to ogarniesz.
Mam czeski silnik jak go zapalę i dam na biegu jałowym manetkę do końca to normalnie ale jak na biegu to muli i gaśnie.
Więc tak : wymieniona cała pompa w baku razem z płytką opornicy i całym pozostałym plastikiem . Tankowanie do pełna zaliczone przez komputer i paliwo wyjeżdżone prawie do zera . Weszło 52 L . Silnik ani razu nie zgasł :mrgreen: Zobaczymy dalej przy następnym tankowaniu jak będzie . Na razie jeszcze szampana nie otwieram ;-) Zastanawia mnie tylko to...
Czeski silnik produkcji PAL Magneton. Skoda, Avia i pochodne.
Jest to czeski silnik ZSE PRAHA MEZ MOHELNICE 4AB112M-8s Swider fi 80
Silnik czeski MEZ wiec waga z 50 parę kg. Co do przełącznika że działa na obu pozycjach to kwestia podłączenia przewodów od pary trójkąta. Na 1 pozycji też powinien miec pelna moc. Niech jedna osoba tnie A ty zmierz napięcie.
Masakra, mam nadzieję, że nie jestem gdzieś na początku Twojej historii. Z tymi samochodami to jest jakiś czeski film. Silnik byś pewnie wymienił za te pieniądze, które już włożyłeś.
Ogar ma czeski silnik od jawy 50? Jeśli zapłon prawidłowo ustawiony, sprawdź zaworek odcinający paliwo w pokrywie gaźnika.Zapinka iglicy na 2 wycięciu od góry. Świeca zapłonowa NGK BPR6H.
Jest to Fabia 2001 1,4 8 zaworowa czeski silnik
Silnik zmieniłem na nowy. Nic się nie dziele. Czyli nadal czeski film. Jaka jest rezystancja przewodów do silnika? Niech mierzy we wtyczce przy module inwertera. Dodatkowo autorze tematu daj foto tabliczki znamionowej pralki i podaj kody modułów które kupiłeś.
Silnik się pali. W tym modelu jest czeski silnik -do wymiany. Można _pożyczyć_ od sąsiada stary silnik, dorwać taki na allegro albo kupić sprawny ze szrota :D
Są dwie możliwości jeśli jest to czeski silnik 1.4 to sprawdź czy w zbiorniczku nie ma osadu z oleju (wsadzic palec i czy na ściance jest smarny osad) jeśli jest to masz rozwiązanie-uszczelka pod głowicą puszcza olej do układu chłodzenia, doraźnie można zdemontowac zbiorniczek i przepłukać benzyną ekstrakcyjną, co nie rozwiąże problemu tylko wymiana...
Zetora Dowiedziałem się ze jest tylko naklejka „motorpal” Silnik jest czeski i podobno tylko oni potrafią nim zarządzać
objawy: na zimnym silniku kręci i odpala ok, na ciepłym silniku: raz kręci i odpala od razu raz na jakiś czas, nawet kilka razy z rzędu kręci ciężko, tak jakby kompresja na tłoku była za duża i rozrusznik nie daje rady, rozrusznik i akumulator ok, trochę kopci na wolnych obrotach na dłuższym postoju, podczas jazdy w normie auto na vagu nie wykazuje...
Dziękuje za pomoc. Czyli schemat mam dobry. Gorzej tylko z tym silnikiem, bo nie mogę znaleźć do niego dokumentacji. Jest to jakiś czeski silnik, wiem tylko o nim, że kiedyś napędzał pompę hydrauliczną. Jak dobrać zabezpieczenia zwarciowe, bo obliczyłem, że silnik pobiera 2,5 A, a przy rozruchu silnik pobiera od 20-30 prądu znamionowego czyli około...
Miałem podobny problem w silniku Briggs&Stratton. Przyczyną była stara przepona w gaźniku. Jakiej firmy jest silnik bo chyba Viking to tylko producent kosiareczki.
Zdjęcie kostki zrobię jak wrócę do domu a tabliczka znamiona jest nie czytelna doczytałem się jedynie że to czeski silnik mochelenice silnik podłączony okazało się że kabel był luźnym w kostce
To kolektor wydechowy jest chyba metalowy? Ponoć w plastikowym można montować klapki antywybuchowe? II generację można założyć za 1500zł, sekwencję za 2800-3000 tys. zł. Jak masz napisane na plastikowej osłonie silnika 1.4 MPI to na 100% masz metalowy kolektor dolotowy (o plastikowych kolektorach wydechowych nie słyszałem). To jest stary czeski silnik...
Jeśli ten ogar 200 ma silnik czeski od jawy to głowice zakłada się na sucho bez żadnej uszczelki czy silikonu.
Witam w temacie skody. Mam banalne pytanie do was odnośnie luzu zaworowego w tym aucie. Jest to czeski silnik z 2003r. Jaki ma być luz zaworów na zimnym silniku? A może tam są hydrauliczne szklanki poychaczy i nietrzeba tego rególować? Co ile km trzeba to ustawiać? Dzięki i pozdrawiam.
Silnik MPI i czujnik wałka gdzie ty tam widziałeś, ty wiesz jak zbudowany jest ten silnik bo mieszasz w temacie, ty chyba nie widziałeś tego silnika w realu Po raz kolejny bredzisz. Fabia nie miała innych silników benzynowych, niż "MPI" - M ulti P oint I niection. To cała rodzina silników z wtryskiem wielopunktowym. Ten to akurat czeski staroć, z rozrządem...
Witam mam takie pytanie jaki masz silnik , w internecie widziałem typy z silnikiem który ma magneto jak i z silnikiem jawki (ten czeski) czeski według mnie jest o wiele prostszy do przerobienia tylko powiedz który to silnik (czeski czy polski) jeśli czeski to podeśle wzór instalacji na którym sam jeżdżę i spisuje się doskonale . Ps.Sam mam akumulator...
Ponieważ z tym może być za dużo problemów musisz poszukać silnika na napięcie robocze jakieś 12V i o dużej liczbie obrotów.Moc też jest istotna,bo zamęczysz się w czasie wiercenia.Czyli silnik taki powinien do tych celów pobierać 1-2A.Przede wszystkim powinien to być silnik komutatorowy-by umożliwić zmianę kierunku obrotów.Osobiście stosuję czeski silnik...
Na tej fotce Toku74 to może czeski T4 z silnikiem Isuzu? Coś kojarzę bo miałem T4K12. Tak. TZ4K14. Z Twojego auta przy budowie tego sam-a użyjesz tylko silnika i skrzyni. Ramę i pozostałe elementy muszą powstać od nowa. W związku z tym czy nie lepiej nabyć silnik ze skrzynią i reduktorem i na tej bazie coś budować.
To czeski silnik od Wiatki . Zmierz przejścia między czerwonym a czarnym (lub białym) - ok. 30Ω , to rozruch wirówki , między niebieskim a czarnym (lub białym) - ok.15Ω , to robocze wirówki , między żółtym a białm (lub czarnym) - ok. 80Ω , to samo między zielonym a białym ( lub czarnym)-te dwa obwody to rewersy.Zasilanie : faza na biały...
Jaki silnik? Bo ruski miał dwa kondensatory 16 i 20 mikro plus przekaźnik, a czeski jeden 16 mikro.
Witam.Posiadam silnik trójfazowy czeski i chciałbym podłaczyć włacznik gwiazda trójkąt. Silnik posiada 6 zacisków z czego trzy są zwarte. Do tej pory pracował podłaczany na ostro. Na tabliczce pisze 5,5KW , Y/^ 380/220 . Z innych postów wyczytałem ze nie moge połaczyć tego silnika w ^bo sie spali. Czy stosując przełącznik y/^ musze rozewrzeć zworkę?Czy...
M3 - za mała M4 - może być M5 - będzie ciasno wchodzić ( to jest nagwintowane fi 5) Bardzo mi przykro ale to jest szkodliwa porada. Pomijam fakt, że w otworze Φ5 nic nie "jest nagwintowane", domyślam się, że to jakiś czeski błąd. Śruby z gwintem M5 mają zewnętrzną średnicę mniejszą niż 5 mm . Ponadto, jeżeli na rysunku, z którego wynika, że te...
Ten silnik idealnie pasuje do Wiatki. Sposób podłączenia (widok na kostkę silnika od strony koła pas.): 1 3 2 5 4 Jeżeli dajesz go na miejsce rosyjskiego to na jedną śróbę musisz wykombinować dystans. Jeżeli był czeski to bez żadnych problemów.
Wykorzystaj przetwornice DC/DC up i podłącz do zasilacza 12V którym będziesz zasilał TB6600, a na przetwornicy ustaw sobie 3.3V dla zasilania swojego kontrolera, wtedy będziesz miał tylko jeden zasilacz 12V Do tego to akurat jest potrzebna przetwornica step-down. masz racje - czeski błąd, już poprawiam
Mam parę filmików format Movie do pokazania na temat zaskoków . Tylko są duże i kiepskiej jakości . Ale pokazują na ile udało się je zminimalizować warto porównać .. Jak ktoś zainteresowany wyślę na skrzynkę . Czeski silnik Typ OKCZ 2/12DK zostawione uzwojenie ostatnie . Jedna faza bez prostownika 350V przy 500obr/min bez obciążenia . Żarówka 230V/40W...
Czeski błąd. Oczywiście R = 1. Przejścia nie ma pomiędzy obudową a uzwojeniem.
fabia czeski silnik czeski silnik pralki czeski silnik pralka
koszt wymian sprząc 500gb seagate barracuda kontrolka renault kangoo
zwarcie światła drogowe schemat podłączenia dwóch buforów kotła
Brak prądu na cewce zapłonowej - przyczyny i diagnostyka Deutz F2L511 – moment dokręcania śrub korbowodowych, procedura TTY i klasyczna