Jeśli ogniwa mają za niskie napięcie to BMS nie zasili układu lampki. Niestety zimą ładowanie ze słońca jest słabe.... Gdy akumulatory się naładują to albo zadziała albo będzie trzeba szukać awarii.
Witam, podobno przyładowaniu zwykłych kwasowych akumulatorów wytwarza się wodór. Jego stężenie jak i innych areozoli może wykrywać czujnik czadu. Gdzieś na elektrodzie jest o tym dość wyczerpujący post. Pozdrawiam.
nie 97 tylko Lb - czyli low batery Dzisiaj miałem ten sam problem
Powinno dać się naładować popularnym modułem TP4056 podpinając pod czerwony i czarny przewód (biały przewód to zapewne czujnik temperatury).
Na przykład do pomiaru ładowania/rozładowania akumulatora w małej instalacji PV.
Klemę akumulatora masz z czujnikiem? Wzbudzeniem alternatora steruję sterownik silnika. Do sprawdzenia WIĄZKA.
Naładuj akumulator , odpal silnik , sprawdź napięcie ładowania. To na początek. Na razie zostaw wszelkie czujniki!
Będzie działać... Czujnik zmierzchowy na 12V musisz znaleźć. Lecz brak zabezpieczenia przed rozładowaniem Akumulatora... oraz brak ładowania akumulatora. Plus rozwiązania jest taki że zasilanie awaryjne w dzień nie zadziała. (w sumie po co jak jest jasno) Inne pomysły... wsadzić ładowarkę, ogranicznik rozładowania akumulatora... itd.. Co do akumulatora...
Dzięki za wskazówkę, ale po odłączeniu czujnika zużycia energii dzieją się następujące rzeczy. Napięcie ładowania przez pierwsze 3-4 dni wynosi około 14,9-15,1 V. Następnie spada do 13,9 V w zimowe dni, a gdy temperatura otoczenia wzrośnie powyżej 30 C, napięcie ładowania spada do 13,5. Z wyjątkiem sytuacji, gdy ECU wykryje spadek napięcia akumulatora...
Ten element z dziurą to hallotron zwany też czujnikiem halla.
Jest jeszcze takie coś jak czujnik inteligentnego ładowania który jest gdzieś koło akumulatora i trzeba go odłączyć i problem znika, zrobili mi to w salonie Iveco
Witam, mam problem z ładowaniem w mojej Skodzie Octavii 3 2.0 TDI RS 2014 r. Alternator sprawdzony, przewody też. Akumulator wymieniony na nowy i przypisany VCDS'em. Klema minusowa z czujnikiem IBS wymieniona na nową. Mierząc napięcie na biegunach akumulatora brak ładowania, mierząc na plusie akumulatora i masie z silnika słychać, jak załącza się alternator...
Miałem to samo. Odpowiedzialnym za to źle ładowanie jest czujnik inteligentnego ładowania który znajduje się na minusowej klemie akumulatora. Jak odlaczymy ta wtyczkę to będzie ok. Chyba że chcemy wydać kasę to kupujemy nowy czujnik i będzie ok. Pozdrawiam
Czujnik położenia/skrętu w kolumnie kierowniczej. Być może wystarczy zrobić kalibrację - najlepiej Tech-em, Oczywiście trzeba najpierw sprawdzić akumulator i alternator (napięcie ładowania). Wspomaganie jest bardzo wrażliwe na wahania napięcia.
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
Mam garaż w którym nie ma prądu. Wieczorem jest przed nim bardzo ciemno. Chciałabym zamontować na jego ścianie jakieś oświetlenie, może na baterie albo akumulator, najlepiej takie z czujnikiem ruchu. Czy możecie mi Panowie coś polecić? Nie wiem co to był wcześiej za link ale zlookałem na zaprzyjaźnionym portalu allegro.pl coś takiego. Cyba o coś takiego...
Ładowanie w tym aucie jest dynamiczne i steruje tym komputer. Może być chwilami 13,6V, a czasami nawet 15,2V przy sprawnym systemie BMS i nowym aku. Po wypięciu czujnika przy akumulatorze ładowanie powinno być raczej stałe i na poziomie 14,6V - 14,8V. Po wyłączeniu w systemie BMS-a może być w granicach 14,3V. Sprawdzałeś też wtyki przy alternatorze...
(at) lukasixthm Nie odpowiedziałeś na moje pytanie, bo uważasz je za bezsensowne. Gdzie będzie podłączona masa czujników :?: Gdzie będzie podłączony + ładowania akumulatora :?:
Czujnik zmierzchowy to wykrywanie ładowania akumulatora z panelu baterii a nie odbiornik IR. Wydłużyć można przez zewnętrzny LC555, wyzwalany impulsem 20 sekundowym
jak wykryć, że silnik już pracuje i ładuje akumulator?? W sprawnym pojeżdzie (sprawny układ ładowania), nic prostszego. Potrzebny układ progowy wykrywający wzrost napięcia na "pokładzie" po uruchomieniu silnika. Montowanie czujników prądu (ładowania) płynącego do akumulatora jest błędnym, nie praktycznym założeniem. Można wykorzystać kontrolkę ładowania,...
Prawdopodobnie założenie ,że trzy akumulatory sa równoważne jednemu akumulatorowi o potrójnej pojemności jest wadliwe. Ładowarka działa w odniesieniu do standardowej charakterystyki ładowania -jest to ujęte w programie pracy mikroprocesora i wyposażeniu w czujniki .Równięż czas ładowania moze być analizowany przez mikroprocesor .Całość jest niestandardowa...
Mam cichą nadzieję, że to już koniec utrapień autora. Czas naprawy pokazał, że jednak warto ją zacząć od analizy układu a nie od chaotycznej wymiany elementów. Nie podejmuję się odczytania wartości wszystkich elementów, gdyż niewiele widać na zdjęciach. ale są wystarczające do sporządzenia schematu ideowego. https://obrazki.elektroda.pl/1491925400_...
Kiedyś kiedyś wykorzystałem ten układ TCA do automatycznego ładowania zespołu akumulatorów wózka widlaka, bardzo wygonie ustawić się dało żądane progi załączenia i wyłączenia.
Będzie ok, czy powinna być jakaś rezerwa? Powinna być rezerwa na prąd ładowania akumulatora.
Ja tak tylko w kwestii formalnej, baterii się nie ładuje, ładować można akumulatory.
W takim razie z innej beczki w tych autach w klemie - jest czujnik naładowania akumulatora. Słyszałem, że czasem rozłącza ładowanie aby zapobiec przeładowaniu. Jak nawala to wyłącza w trasie ładowanie ale nie załącza z powrotem. Czy ktoś już się spotkał z takim przypadkiem ?? Generalnie chodzi mi o informację czy zapala się w tedy lampka ładowania jak...
Zwróć uwagę, że np. w stacjach pogodowych czujnik jest zasilany bateryjne i przesyła dane radiowo do stacji bazowej. Podobne rozwiązane stosuje się też w tego typu urządzeniach jakie chcesz zrobić. Ma ono wiele zalet. Konieczność okresowego ładowania akumulatora powoduje wiele problemów. Nawet w systemach, które muszą być odporne na zaniki stosuje się...
To niech wymieniacze nauczą się wymieniać podzespoły na dokładnie ten sam typ, a nie wg „fiesta 2012r”. Brak informacji nt. silnika i osprzętu — tutaj nic Ci nie poradzi. Może to być alternator Bosch z komunikacją LIN, albo jakieś japońskie lub amerykańskie rozwiązanie gdzie regulator napięcia tkwi w ECU. Trzeba też spojrzeć w diagnostykę...
Czy czujnik temperatury został podłączony do urządzenia ?
Witam, Suzuki 1.9 ddis 2008 kod błędu DF226 nienormalna wartość napięcia błąd stały świeci zygzak + spadek mocy ktoś ma jakieś sugestie ? gdzie szukać spadku lub nadmiernego napięcia ? Wstępna ocena dostępnych informacji Kod błędu DF226 w Suzuki 1.9 DDiS z 2008 roku wskazuje na problem z nienormalną wartością napięcia, co może być związane z układem...
O, ciekawe. Fajnie, że jest ktoś z takim doświadczeniem. Napiszesz więcej szczegółów o tej instalacji? Jaka pojemność akumulatora, jak to było popodłączane, miałeś czujniki temperatury do akumulatora?
Czujnik baterii jest wciśnięty w podstawę akumulatora od dołu . Jest to czujnik typu NTC - jego oporność maleje wraz ze wzrostem temperatury w okolicy akumulatora . Zwiększając oporność tego czujnika zwiekszamy napięcie ładowania - a mniejszy opór - da nam mniejsze napięcie ładowania . PCM może rozpoznać niewlaściwy czujnik przy następnym zimnym rozruchu...
Tu nie ma czujnika temp akumulatora jak to jest w V50. Wskazania czujnika poprawne
Przewaznie trzecia końcówka jest nie wykorzystana w komplecie z ładowarką o mniejszym prądzie ładowania (czas ładowania powyżej 6 godzin). Natomiast w ładowarkach szybko ładujących wykorzystany na tej końcówce jest czujnik temperatury (termistor), który zabezpiecza akumulatory przed przegrzaniem podczas ładowania.
MOSFET-y załączające żarówki powinny dostawać napięcie bramki ze źródła dołączanego tylko wtedy, gdy płynie prąd ładowania. Jako czujnik tego prądu może być kontaktron z nawiniętą cewką, albo coś w rodzaju hallotronu. Istotne jest, żeby wyłączać wtedy, gdy przez żaden akumulator nie płynie prąd ładowania. Niestety w układzie z żarówkami duża część mocy,...
Gdy do akumulatora zostanie przyłożone „napięcie podtrzymujące”, w akumulatorze generowany jest „prąd podtrzymujący”, dokładnie kompensujący własny prąd samorozładowania akumulatora. Zamknięte akumulatory kwasowo-ołowiowe należy przynajmniej od czasu do czasu ładować na biegu jałowym, w przeciwnym razie z czasem tracą swoje...
1. Taki numer nie powinien chyba świecić się w dzień. Mają one wyłącznik zmierzchowy, więc w dzień się ładują, a świecą po zmierzchu. Masz tam regulację oświetlenia, przy którym powinno się to włączać? Jeśli lampa ma czujnik oświetlenia, to może jest zasłonięty. A jeśli rolę czujnika pełni fotoogniwo ładujące akumulator, to może to być skutek złego...
Jaki błąd dokładnie wyświetla? Może masz na myśli czujnik poziomu naładowania akumulatora?
30mA jest normą dla alarmu z aktywną syrenką (doładowywanie akumulatora) i aktywnymi czujnikami ruchu. Przy dobrym ładowaniu i sprawnym akumulatorze oraz regularnej eksploatacji samochodu nie powinno być problemu z takim poborem prądu.
Kłopotów nie będzie, jeśli prąd ładowania będzie mały i ładowarka wyłączy się przy właściwym napięciu końcowym dla tego akumulatora. Jeśli w tej ładowarce jest czujnik, to znajduje się zapewne pod plastikiem, na którym leży ładowany akumulator.
Czyli wiadomo, że: 1-Napięcie na wejściu z obciążeniem nigdy nie przekroczy 12V 2-Prąd maksymalny nie przekroczy 10A 3-Nigdy nie przekroczymy dopuszczalnego prądu ładowania. (10%*165Ah=16,5A) Łącząc oba akumulatory szeregowo ładujemy je przetwornicą step-up na napięcie wyjściowe >12V (najlepiej z możliwością ręcznego lub sterowanego zewnętrznym czujnikiem...
Ja mam zamontowaną lampę LED z czujnikiem ruchu i gdy ładuję akumulatorek w dzień ładowarką to efektem ubocznym jest świecenia lampy w dzień - taki efekt uboczny układu ładowania, nadmiar energi ponad 4,2V jest wytracony w postaci niepotrzebnego świecenia w dzień.
Idąc od końca: w obudowach niektórych akumulatorów jest wbudowany termistor, jako czujnik temperatury, z którym współpracują niektóre "szybkie" ładowarki. Aku litowe można ładować metodą "stałonapięciową" ze źródła o napięciu 4,2V Ja stosuję układ 7805 (wybrany z napieciem 4,9V) i szeregową diodę 1N4001. Przekroczenie napięcia w góre może spowodować...
Jeżeli koniecznie musi być 5v no to jedynie zwiększenie pojemności. Jeżeli możesz mieć 12v to kup 4 m paska Led i akumulator żelowy. Np. taka na allegro ,,Taśma LED 5050 14,4W/m IP20 1m neutralna,, 14,4W w zaokrągleniu 15W 4m x 15W = 60W 60W : 12v = 5A Czyli jak kupisz do tego akumulator żelowy 12v 20ah to cały zestaw bez ładowania będzie miał 4h ciągłego...
prostownik jest dobry tylko do ładowania (prąd stały niefiltrowany) i na dodatek często ok18v i więcej .Jak musisz to na akumulatorze sprawdź
Nie we wszystkich, i nie od temperatury otoczenia a samego regulatora, co nie ma większego sensu, bo regulator w gorącej komorze silnika a akumulator na mrozie i powinien dostać wtedy wyższe napięcie. w starych regulatorach czujnik był na zewnętrznej krawędzi regulatora, i podczas jazdy nie jest gorąco przy alternatorze, bo zawsze jest (prawie) w przewiewnym...
DANE TECHNICZNE: zasilanie: 230V AC napięcie wyjściowe: 12/24V napięcie wyjściowe bez obciążenia: 13,8V początkowe napięcie minimalne: >2V prąd wyjściowy: 12 V 8 A, 24 V 4 A moc pod obciążeniem maks.: 130W moc bez obciążenia: 3,2W chłodzenie powietrzem (wentylator) wskaźnik poziomu naładowania akumulatora wskaźnik napięcia oraz natężenia ładowania...
To czujnik temperatury.
Sprawdź, czy w czasie kręcenia rozrusznikiem świeci kontrolka od ładowania akumulatora. Pozdrawiam.
W baterii jest czujnik NTC temp dlatego nagrzana nie ładuje się.
A powiedz mi ten układ działa impulsowo, bo jeśli tak to nie jestem pewien ale może to wywołać zakółcenia pracy czujników ciśnienia wilgotności i tmperatury?
Możliwe że zakładając inny alternator elektryk wykorzystał jeden przewód ( niebieski ) wzbudzenie przez kontrolkę . Po dotknięciu przewodem do ( - ) masy , kontrolka powinna zaświecić . To będzie ( L ) w alternatorze. Możesz do wejścia ( L ) podłączyć kontrolkę ( 5 W ) drugi do ( + ) kontrolka powinna zaświecić . Natomiast co do przewodu czerwonego...
Tego popsuć bardziej się nie da. Sposób lądowania tego akumulatora ograniczony do jednej diody, żadnego sterownika ładowania tam nie ma.
Dziękuję za odpowiedz. Temat jak najbardziej aktualny, choć już jestem zdecydowanie dalej z problemami ze skuterkiem. Przestał zapalać. Co do gniazdka, to był taki tam pomysł, poboczny, wydawało mi się że jeśli dołożę dodatkowy pobór prądu, przydało by się mocniejsze zasilanie. Jak podłączyć gniazdko wiem, w samochodzie robiłem to kilka razy. Po prostu...
Do ładowania nie musisz aktywować funkcji OCP i OVP (czyli przyciski niepodświetlone). Chciałem podziękować szczególnie za wyprowadzanie mnie z błędu z ładowaniem. Zrozumiałem, że ładuje się tym laboratoryjnym, ustawiając 12,6 i 1 A. Wciskając Output, przełącza się na CV, czyli stałe napięcie, a wartości A i W się zmniejszają, aż uzyskują 00 i wtedy...
Witam. Mam problem z ładowaniem i nie chodzi obrotomierz, niewiem gdzie znajduje się czujnik wału, prosił bym o rade.
Masz na pewno inteligentne ładowanie, czujnik na klemie akumulatora i alternator sterowany po LIN. Jak odłączysz wtyczkę od alternatora (jeden przewód) to regulator napięcia powinien zacząć działać w trybie bez komunikacji ze stałym napięciem ładowania ok. 13.5 V (nigdy z napięciem 14.4 V). Przy inteligentnym ładowaniu, ładowanie załącza się dopiero...
Ad. 1 - raczej tak. Chociaż podwyższone napięcie to podwyższony prąd i więcej ciepła w silniku i elementach regulacyjnych. Przy długotrwałym obciążeniu coś się zepsuje szybciej niż przy12V. Ad. 2 - Zacznij od analizy jaka bateria będzie lepsza ze względu na napięcie i prądy płynące przez akumulatory w baterii. Do poczytania sposoby łączenia ogniw w...
Obroty spadają, bo wzrasta obciążenie alternatora po uruchomieniu świateł, który pobiera większą moc z silnika. To normalne, ale sterownik silnika powinien podnieść obroty. Problem w tym przypadku dotyczy prawdopodobnie układu regulacji prędkości biegu jałowego. W tym aucie obroty są regulowane silnikiem krokowym. Zacząć należy od odczytania błędów...
Witam! Robisz "magazyn" energii elektrycznej, dla którego trzeba wyliczyć dopływ energii. Akumulatorek podczas ładowania osiąga napięcie ok. 1,45V, więc połączone w szereg 4 akumulatorki NiMH powinny być zasilane napięciem 5,8V. Pojemność akumulatorków jest 4,2Ah, więc prąd ładowania powinien być 420mA. Z tego wynika, że Twoje źródło powinno dawać moc...
Akumulatorów nie wolno lutować tylko zgrzewać - chyba, że maja przymocowane już blaszki do lutowania w pakiety. Czujniki to jak wyżej termistor do wykrywania końca ładowania, termik - gdy awaria akumulatora.
Datasheet na diodę Schottky 11DQ06 HVT -ADJ bo tylko ten "wytrzyma" 60V na wejściu. _______________ Z APC Back-UPS (640-0395B-Z_REV02) na LM LM2575-ADJ http://obrazki.elektroda.pl/9314041800_1... R66/67 ustalają wart. napięcia ładowania R65 czujnik prądowy (prądu ładowania akumulatora)
Wielkie dzięki po odłączeniu czujnika wszystko działa normalnie po włączeniu kierunkowskazu i podpięciu kostki czujnika z powrotem pali bezpiecznik pompki także wina czujnika temperatury paliwa potwierdzona. Mam jeszcze pytanie odnośnie układu ładowania na akumulatorze ładowanie jest ok.14 V ale kontrolka ładowania nie świeci po przekręceniu zapłonu....
Nie ma start-stop ale ma inteligentny system ładowania akumulatora i po wymianie aku trzeba go resetować - BMS. Swoją droga można odpiąć czujnik z klemy akumulatora i nie będzie przeładowywał. Powinno być wtedy ładowanie na poziomie 14,6-14,7V. Wg producenta powinien być AGM.
Jest kwestia, jak działa ten BMS, bo jest kilka możliwości: (1) po osiągnięciu tych 4.35V na którymkolwiek ogniwie odłącza ładowanie; (2) robi połączenie dla omijania ogniw, które już mają te 4.35V, a pozostałe nadal ładuje, i odłącza ładowanie (albo i nie odcina), gdy już wszystkie będą naładowane; odłączanie może być stopniowe (płynny wzrost spadku...
nie było zadnej diagnozy w chwili obecnej odpala bez problemu od strzalu z uwzglednieniem słuchu rozrusznika czyli przestaje krecic jak odpali i chwile po tym przestaje krecic aby na 100%odpalil a nie łapał być morze błedy.Pewne jest ze stan baterii jest na upadłości (sprawdzony czujnikiem stanu i ładowania akumulatora)wskazuje na 50% baterii
Znalazłem na forum https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Chyba na tym czujniku da radę coś zrobić. Pozdrawiam.
Proszę o pomoc, jestem od maja 2024 właścicielem C4 Grand Picasso 2009 r. 1.6 VTi. Już zrobiłem kompletny remont silnika, a nadal mam problemy takie jak: Wypadanie zapłonu, Brak ładowania akumulatora, a ładowanie jest, Słabe ciśnienie oleju. Wymienione zostały szczotki alternatora, czujniki faz rozrządu, uszczelki pod wtryskami, sprawdzona pompa olejowa...
Może jest czujnik temperatury akumulatora jak w Chryslerze.
BME działa.. Wemos też raczej sprawny... Wywaliłem tą przetwornice z układu zasilania Wemosa i spiąłem bezpośrednio wyjście modułu ładowania akumulatora do 5V wemosa. Startuje i działa stabilnie. Czujnik wilgotności gleby w oryginalnej specyfikacji ma zakres zasilania 3,3 - 5V. Moduł ładowania akumulatora się jednak uwalił... a konkretnie uwalił się...
W podobnych akumulatorach 3 kontakt wykorzystuje się dla kontroli temperatury akumulatora przy ładowaniu, w celu obrony od przegrzewania, zniszczenia akumulatora i możliwej jego eksplozji . W roli czujnika temperatury wykorzystuje się w większości wypadków termorezystor . Dla jego sprawdzenia wystarczy wymierzyć opór między minusem akumulatora i 3 kontaktem....
Witam, przepraszam, jeśli to źle brzmi po polsku, używam translatora =) Mam taki sam zasilacz UPS SUA3000RMI2U, używałem go przez kilka lat z akumulatorami samochodowymi, które już padły. Teraz postanowiłem spróbować podłączyć do niego akumulator litowy z roweru elektrycznego 48 V 13S. Zasadniczo działa, ale niepokoi mnie podwyższone napięcie ładowania...
Ładowanie zwykłym prostownikiem bez kontroli zmiany temperatury elektrolitu, prawdopodobnie wywoła rozprężenie bloku i doprowadzi do opuchlizny akumulatora lub nawet jego wybuchu. Idąc tokiem rozumowania fragmentu z reklamy tego prostownika wychodzi, że jego używanie w przypadku AGMów może także skutkować ich uszkodzeniem. Bo kontroli temperatury ładowanego...
VW Caddy 3. Pojawił się błąd 01176 -Kluczyk 004 Brak sygnału 00778 -Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 00.. Auto jeździło. Po dłuższym postoju akumulator włożony po ładowaniu zewnętrznym. Od tego momentu. Odpala i gaśnie. Czy te dwa czujniki mają wspólną szynę zasalania lub bezpiecznik. Cewka immobilizera 22oma. Nie ma zasilania na pinie cewki. Podobno...
Czujnik napięcia występuje w wersji ze Start Stop i jest zamontowany na minusowej klemie. Ja nie posiadam tej funkcji i nie ma czujnika na akumulatorze. Ale gdzieś musi być tylko gdzie?
ak44 napisał: Czyli mostek to dwukierunkowy? Nie, pulsujący od zera do tych 16V, akumulator jest ładowany impulsami. Dawno temu stwierdzono ze takie ładowanie jest "zdrowsze" dla akumulatora niż odfiltrowanym i stabilizowanym prądem. Podobny daje przetwornica. Dawno temu, w latach 80-tych gdy nie można było kupić nowego akumulatora w ten sposób próbowano...
Od początku, zawór ssący 0,05 zawór wydechowy 0,08 Nadal nic nie wiem, o tej wiązce co wychodzi z silnika z tej kostki obok lewarka zmiany biegów. Czujnik biegów, jeżeli masz wskaźnik biegów to można go podłączyć, jeżeli nie podłączysz to nic się nie stanie, w sensie silnik normalnie uruchomisz. Czujnik zwiera poszczególne kable do masy. W silniku masz...
Piny T i (-) to czujnik temperatury. Zasilacz musi obniżać prąd ładowania w przypadku zbytniego nagrzewania się akumulatora. Poszukaj raczej dedykowanej ładowarki do jakiegoś elektronarzedzia z podobnymi akumulatorami i ewentualnie przerób złacze.
Co do mojego ostatniego pomysłu to nie jeden się pytał (nie tylko tutaj) jak ogrzać akumulatory lub aby nie zamarzły, bo ma w nie ocieplonym pomieszczeniu. Zawiedzie czujnik temperatury w BMS i co nastąpi (at)michalpv podczas ładowania magazynu przy ujemnej temperaturze 🤔 Sam myślałem nad matami i innymi cudami ale pochłaniają energię z magazynu a zimą...
Te akumulatory nie mają żadnej elektroniki w środku (poza prostymi czujnikami lub zabezpieczeniami). Cały proces kontroli ładowania znajduje sie w telefonie.
Panel się nie zepsuje, ale jak będzie odłączony, to nie będzie ładowania akumulatorka...
A gdzie mierzyłeś napięcie ? Nie znam numeracji, ale są dwa styki akumulatora, a dwa inne to sygnał czujnika temperatury.
Tempatura akumulatora czujnik masz taki parametr?
Witam, mam takową ładowarkę (niesprawdzoną) ale chciałbym ładować nią inne akumulatory niż do Makity, Problem jest taki że po włożeniu akumulatora zaczyna migać czerwona dioda co oznacza przegrzanie. W akumulatorze zwykle znajduje się czujnik temperatury który daje sygnał do przerwania ładowania. Problem w tym że akumulator od np Boscha ma inaczej wyprowadzony...
https://obrazki.elektroda.pl/6918099700_... Po zaniku napięcia IC TNY278PN wystrzelony, wymieniłem go i również zmieniłem kondensator C71, który był wadliwy (22µF/400V), ale urządzenie nadal się nie uruchamia, działa na akumulator i moc czujnika, ale nie zapewnia zasilania do ładowania akumulatora. Nie można znaleźć schematu online,...
Witam posiadam iveco Daily 2017 r Alternator sprawdzony na stole ładuje. Podczas pracy samochodu daj 13v czy jest jeszcze jakiś czujnik który jest odpowiedzialny za ładowanie Samochodu wyczytałem coś o czujniki naładowania akumulatora czy może on znajdować się w moim samochodzie
Nie będzie bo jest samowzbudny. Ma wspólne zasilanie z czujnikiem prędkości.
Ale mogę przestawić na 2,6 lub 12A lub na automat. A co z podpięciem samej ładowarki? Robić to na podpiętym akumulatorze do samochodu czy go odpiąć z instalacji? Czytałem też że jest jakiś czujnik BMS i jak się podepnie ładowarkę za nim to nie rejestruje on zmian na akumulatorze podczas ładowania.
Zasilacz jest zależny od istniejącego akumulatora w środku. Jeżeli ogniwo solarne jest sprawne (czyli umie jeszcze naładować akumulator w słoneczny dzień), to najlepiej zrobić test jakie ono oddaje napięcie do ładowania, po oświetleniu bezpośrednimi promieniami słonecznymi. Gdy do testów brak promieni słonecznych wstawiasz lampkę solarną pod klosz lampy...
Cześć, zakupiłem kiedyś lampkę LED z czujnikiem ruchu. Lampka posiada 3 tryby: Off/On/Auto. Po kilku ładowaniach zaczęła samoczynnie migać i nawet w trybie OFF jest to mocno irytujące. Jedynie całkowite rozładowanie akumulatora zapobiega dalszemu miganiu, ale wówczas staje się oczywiście bezużyteczna. Jest możliwa naprawa czegoś takiego? Czy lepiej...
Historia nieznana, auto świeżo kupione jako uszkodzone z usterką "kręci nie odpala". Silnik już działa po wymianie czujnika wałka rozrządu, ale sprzedający opowiadał że auto czasem odpalało a czasem nie, było wspomagane dużym prostownikiem z rozruchem
Posiadam transoptor EL817. Będzie się nadawał do tego projektu ? Mam jeszcze jedno pytanie. Jaki dzielnik napięcia zastosować do pomiaru napięcia ładowania akumulatora ?
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
Co do zasady podłączania. Ma kolega jedno wyjście silnoprądowe i jedno wejście do podłączenia kontrolki. Wyprowadzenie z zielonym kablem wygląda na to od kontrolki ładowania. Drugi koniec kontrolki ma być podłączony do plusa zasilania po stacyjce, czyli tam gdzie kontrolka czujnika ciśnienia oleju. Wyjście silnoprądowe podłącza kolega do rozrusznika...
Lewy masa, prawy + a środkowy to pewnie czujnik temperatury np: termistor. Ładujesz przez te same piny co rozładowywujesz. Tylko potrzebujesz specjalnej ładowarki np: tp4056 https://obrazki.elektroda.pl/7088126500_...
Napisałeś, że power bank jest bardzo bezpieczny - nie jest bardziej bezpieczny niż lokalizator. Wewnątrz jednego i drugiego urządzenia są takie same zabezpieczenia wyłączające akumulatory po przekroczeniu skrajnych napięć. Ba, w wypadku akumulatorów litowo polimerowych jest dodatkowe zabezpieczenie w postaci czujnika temperatury umieszczonego w akumulatorze,...
Naładuj akumulator podłączając prostownik pod klemy akumulatora. Jeżeli masz inteligentne ładowanie (czujnik na klemie minusowej), to – prostownika podłącz pod punkt masowy karoserii. Najwyraźniej jest problem z przewodem pomiędzy zaciskiem jump start a akumulatorem, ponieważ występuje na nim duży spadek napięcia. Nie wiem jak jest wykonany rozdział...
Bezpiecznik F14 zasila między innymi światła STOP, czujnik zapchania filtra hydrauliki, czujnik obrotów WOM, radar i moduł EHR więc trzeba sprawdzić obwody tych elementów głównie pod kątem uszkodzonych przewodów, zwarcia itd. Jeśli zapala się akumulator to sprawdź ładowanie na początek.
Pakiet nie możesz podłączyć bezpośrednio do przetwornicy. wymaga BMSa , małe złącze jest do balansjera tylko do ładowania , w niektórych ogniwach takiego złącza niema , układ zabezpieczenia wraz z balansjerem jest w środku . Wtedy podłączasz zwykłą ładowarkę najlepiej o 50% mniejsze natężenie prądu niż pojemność akumulatora, wolniej się ładuje jest...
Są też gotowe czujniki prądu. Np.: http://sensing.honeywell.com/current%20s... Może było by szybciej? Andrzej
wskaznik ładowania akumulatora ograniczenie ładowania akumulatora koniec ładowania akumulatora
finlux dioda ładowarka wkrętarki black taśma chromowa
Kierunek obrotu pokrętła programatora pralki Makita EM4351UH gaśnie po dodaniu gazu – przyczyny, czyszczenie gaźnika, regulacja, filtr paliwa