Potrzebujesz do tego amperomierz A wskazówkowy lub elektroniczny , amperomierze włączamy szeregowo , np. masz wskazówkowy to podłączasz tak : plus prostownika lączysz z zaciskiem + amperomierza , drugi zacisk amperomierza lączysz z + akumulatora , a drugi kabel czyli minus prostownika łaczysz bezpośrednio z minusem akumulatora. Amperomierz powinien...
Poczytaj [url=https://www.google.pl/search?q=brod... A temat zamykam.
Witaj, - Na początek sprawdził bym szczelność , czy gdzieś silnik nie zaciąga " lewego" powietrza, przez co te obroty tak się zawieszają - jakaś sparciała uszczelka itp - Możesz też zmierzyć napięcie ładowania akumulatora, może szczotki się w alternatorze kończą i taki dziwny efekt jest.. :)
Pokrętło w prawo cztery kroki. Bedzie to pomiar napięcia stałego do 60V. Do pomiar prądu ładowania musisz przestawić pokrętło na zakres 20A prądu stałego (14 kroków w prawo) i przede wszystkim przełożyć czerwony przewód pomiarowy do gniazda oznaczonego 20A max. Obydwu pomiarów nie możesz robić jednocześnie. Musiałbyś mieć drugi miernik. Przy powyższych...
Nie wydaje mi się aby nowy akumulator był uszkodzony. Skąd masz pewność ,że akumulator nie jest ładowany? Zmierz napięcie na akumulatorze przed ładowaniem. Włóż akumulator do ładowarki i pozostaw go na jakiś czas w ładowarce. Wyjmij akumulator i ponownie zmierz napięcie. Jak wzrośnie napięcie to ładowarka ładuje.
Od napięcia ładowania! Nie sugeruj się kontrolka ładowania , zmierz ładowanie na klemach akumulatora , a następnie na PLUSIE alternatora!
Zmierzyłeś chociaż napięcie ładowania? Akumulator był ewidentnie przeładowany tylko czy teraz czy kiedyś, czy auto czy prostownik... Tego nie wiem. Wysyłanie na gwarancję raczej nic nie da. Nie przepalają Ci się ostatnio żarówki w aucie?
Prawdopodobnie to ogniwo które nie gazuje jest uszkodzone. W czasie ładowania grzeje się i dlatego woda szybciej ubywa. Zmierz gęstość elektrolitu.
Jeżeli ładowałeś go prostownikiem i są takie same objawy to już masz pewne że akumulator do wymiany. Dla pewności możesz zmierzyć gęstość elektrolitu.
Zmierz napięcie ładowania na akumulatorze na małych i na wyższych obrotach.
Witam Można to robić ta metodą. Można użyć też amperomierza (cęgowego), który używa się bez rozłączania obwodu mierzonego. Przewód wiodący prąd wytwarza pole elektromagnetyczne i poprzez pomiar tego pola uzyskujemy wskazanie wartości prądu w obwodzie. pozd.
Podłączyłem główny akumulator do ładowania i podczas ładowania napięcie wynosi na akumulatorze 14,4 V. Zmierz na odpalonym samochodzie.!!!!
Dziwne pomiary robisz.. Zacznij od zmierzenia napięcia akumulatora, jeśli będzie ok to uruchom silnik i zmierz napięcie ładowania. Następnie napisz tu
mierzone bez Aku Oto może być odpowiedź, podłącz akku albo żarówkę 50W i dopiero zmierz.
Zmierz ładowanie akumulatora na zimnym/ciepłym silniku; powinno być 13.8-14.4V. Jeśli ta usterka wystąpiła po dorobieniu uszczelki, to upewnij się czy żaden otworek nie został pominięty albo zapchany silikonem oraz czy podczas montażu gaźnika nie zostały niepodpięte przewody.
Jutro mi przyjdzie tester, to zmierzę akumulator.
Świeci się kontrolka ładowania. Sprawdź woltomierzem, jakie jest napięcie akumulatora na postoju a następnie uruchom silnik i zmierz napięcie ładowania akumulatora.
Czyli niezbyt naładowany, ale powinien działać. To zabezpieczenie się zablokowało albo zepsuło. Czy można je pominąć, tego nie wiem. Być może można kupić takie zabezpieczenie oddzielnie. Być może masz zepsute słuchawki, ale to trzeba sprawdzić pomiarami. Nie mam teraz pomysłu na to, co mógłbyś zmierzyć. Ładowanie akumulatora może odblokuje zabezpieczenie,...
Od zmierzenia ładowania akumulatora przy uruchomionym silniku.
Amperomierz łączysz szeregowo. Trzeba uważać na zakres pomiaru miernika.
Prostownik ładuje za mało.W trakcie końcowego ładowania akumulator powinien mieć napięcie około 14,5V
Z 5 min tak go poładowałem Akumulator ładuj dłużej, np. 10 godzin. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze przy pracującym silniku i ładowania brak- 12V Co może być tego przyczyną, zwarcie celi? Napięcie byłoby niższe.
Nie Kolego ,"zariad" to ładownie ,a "pusk" to rozruch. "Tok" to prąd , "naprażenie" to napięcie. Ucz się angielskiego! Napięcie ładowania zmierz miernikiem nastawionym na 20V na klemach akumulatora - oczywiście podczas ładowania!
Szczerze mówiąc nie wiem gdzie jest + ale możesz zmierzyć. Centrala podaje zasilanie do ładowania akumulatorów 24V. Podłączyć należy 2 aku w szereg. RP
Bo to napięcie 12V odnośi się do możliwości ładowania akumulatorów 12V. Bardziej jest to informacja dla laika. Sugerowałbym, zmierzenie napięcia na akumulatorze po podpięciu prostownika. Zapewne wszystko będzie OK.
Czyli powinno się podłączyć do akumulatora bez wciśniętych żadnych przycisków, a następnie podłączyć do prądu i już? Tak. I kwestia tego co robią te przyciski. Przydałoby się zmierzyć prąd ładowania akumulatora i sprawdzić jak zależy on on przycisków.
czy aby zmierzyć prąd ładowania akumulatora w aucie miernikiem automatycznym wystarczy podlaczyc czarny przewod do com czerwony do vmA i ustawic zakres na napiecie stale? Tak zmierzysz napięcie ładowania.
Regulator napięcia, sprzęgiełko alternatora, słabe połączenia. Możliwości jest wiele. Czy zostało zmierzone napięcie ładowania na alternatorze oraz na akumulatorze? Czy były różnice? Czy ma prawidłowe napięcie ładowania? W jakim wieku jest akumulator?
Sprawdziłem akumulator i jedna cela jest uszkodzona Uszkodzona czy urwana - oto jest pytanie ? Jeśli urwana , może łączyć lub nie łączyć . Jeśli nie łączy to alternator nie ma źródła odniesienia napięcia i daje ile może . Jeśli połączy , jest właściwe napięcie ładowania 14,4V . Proponuję założyć nowy akumulator i natychmiast zmierzyć napięcie ładowania....
Było go zmierzyć przed ładowaniem przeważnie do 10,8v normalnie ładuje się akumulator.
Ile tych akumulatorów jest? Trzeba zmierzyć napięcie na nich oraz podczas ładowania, na próbę założyc inny bo pewnie stare już na złom. Ładowarka sprawna?
Do tej pory ładowałeś i było dobrze, a teraz kupiłeś, albo pożyczyłeś miernik i jest źle. A ja mam wrażenie, że jest prawidłowo. Jeśli masz czym to zmierz jeszcze prąd ładowania akumulatora.
Jak zmierzyć napięcie ładowania czterech akumulatorów AGM 12 V w skuterze elektrycznym połączonych szeregowo? AI: Jaki to dokładnie model skutera elektrycznego? HONDA AI: Chcesz zmierzyć napięcie całego pakietu 48 V, czy każdego akumulatora 12 V osobno podczas ładowania? Jedyna możliwość ładowania to ładowanie wszystkich czterech, taki zestaw działa...
Tak czy siak - proponuje zmierzyć prąd ładowania i się wyjaśni, jeśli akumulatory są nie za nowe i będą ładowane dużym prądem to alternator szybko je wykończy :(
Dobrą informacją diagnostyczną jest natężenie prądu pod koniec ładowania. Jak możesz to zmierz. Ładowałeś akumulator odłączony od instalacji w samochodzie? (pytam dla pewności)
Problem jesli jest to z małą pojemnoscią akumulatora lub ładowaniem. Zmierz napięcie łądowania na akumulatorze przy właczonych światłach i nawiewie.
Ja się zastanawiam czy mój układ działa poprawnie. Akumulator żelowy 7Ah do testów. Zasilanie 18V AC rezystor 0,4Ohm 10W. Ładuje mi to akumulatorek żelowy około 3A jednak nie chce zadziałać wyłączenie automatyczne ładowania mimo kręcenia PR2. Na akumulatorze zmierzyłem multimetrem 18V. Jakieś sugestie ?
Sprawdziłeś masę i plus alternatora? Lampka ładowania sprawna zapala się i gaśnie? Zmierz napięcie na D+ względem - akumulatora przed i po rozruchu. Zmierz napięcia miedzy + akumulatora a gruby przewód alt ,tak samo -akum. a obudowa alt.
Nie wiem jak jest z dostępem do alternatora w tym aucie daj plus z klemy akumulatora na wyjście B+ alternatora. Później to samo z minusem, z klemy na obudowę alternatora. Uruchom silnik i zmierzyć napięcie ładowania. Jak nie pomoże do mechanika.
Obstawiam jednak ze niestety akumulator w tym przypadku "dał ciała" , możesz wziąć jeszcze do ręki miernik i zmierzyć jakim prądem ładuje się ten akumulator, oraz napięcie końcowe ładowania choć 14,5 V jest jak najbardziej prawidłowe . Obstawiam że jednak akumulator poległ może nawet jedna z cel mieć zwarcie i dlatego Ci gazuje przy 14,5 V. Bo 14.4...
A najlepiej zmierz poziom ładowania akumulatora.
1. Czy istnieje napięcie ładowania bez akumulatora? 2. Zmierz napięcie akumulatora podczas ładowania. 3. Zmierz prąd ładowania. 4. Czy istnieje rezystor monitorujący prąd? Niewidoczne na zdjęciu.
I wszystkie akumulatory równo i pięknie się ładowały. Przecież w połączeniu równoległym nie zmierzysz pojedynczego akumulatora więc oczywistą rzeczą jest że będą mieć równe napięcia.
Zmierz napięcie ładowania akumulatora.
Jak sprawdzic moc na alternatorze? Nie moc, tylko napięcie. Zmierz na grubym przewodzie przykręconym nakrętką do alternatora.
Masz uruchomić auto i sprawdzić ładowanie po 10 min. Następnie włączasz światła i dmuchawę. I jeszcze raz kontrola ładowania. Zmierz na akumulatorze i alternatorze.
Zmierzyłem napięcie akumulatora i ...10V. Czy próbować go dalej ładować, czy raczej akumulator uszkodzony? Zmierzę w najbliższym czasie stan elektrolitu. Akumulator jest uszkodzony, ma zwarte cele przez dendryty soli. Akumulatory, które długo leżakowały nie należy ładować dużym prądem 0,1Qn , na początku prądem poniżej 0,05 Qn.
Zdarza się. Wypadało by przed podłączeniem nowego zmierzyć napięcie ładowania. Na starym masz podane wartości tego napięcia.
Układ w telefonie to ładowarka. Tzw. ładowarka to tylko zasilacz stałonapięciowy, który nie nadaje się do ładowania akumulatorów bez dodania układu ograniczającego prąd ładowania i napięcie ładowanego akumulatora.
Jechać do specjalisty, zmierzyć wydajność układu ładowania i zrobić test obciążeniowy akumulatora. Z prostszych rzeczy pomiar stężenia elektrolitu, czyszczenie klem, szukanie niekontaktującej masy, przegląd rozrusznika i bendyksu. Nawet podpięcie żarówki na krokodylkach pod akumulator i sprawdzenie czy kiedy kręci rozrusznik spadek jest na akumulatorze...
Najpierw rozpoznaj to co kupiłeś i już masz. Potrzebujesz w pierwszej kolejności dobrego Generatora (pralkowiec najlepszy), woltomierza, amperomierza i najlepszego do doświadczeń odbiornika - czyli akumulatora.Akumulator może być mały od samochodu. Jak już będziesz miał całą instalację i wiatr to musisz obserwować wskazówki woltomierza i amperomierza...
Akumulatorki mają inne napiecie niż baterie. Podałeś napiecie akumulatorka bez obciążenia po ładowaniu. Zmierz w układzie i porównaj z bateriami. Dlatego część urządzeń na akumulatorkach nie działa, lub wykazuje ich znaczne rozładowanie. Zależy od urządzenia.
14.3V to książkowe. Teraz weź swój stary akumulator, naładuj do pełna, zmierz mu napięcie, odstaw na 24 godziny i zmierz ponownie. I podaj wyniki.
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ? Sprawdzone i poprawione WSZYSTKIE punkty podłączenia masy instalacji do karoserii ? Akumulator 100% sprawny i naładowany ? Zmierzony pobór prądu z akumulatora na postoju ? Zmierzona wartość napięcia ładowania akumulatora ? Wykonana diagnostyka za pomocą Star Diagnosis ?
A jaki problem zmierzyć napięcie na akumulatorach? Prądu ładowania nie przekroczysz, a końcowe napięcie ładowania tych akumulatorów jeżeli są żelowe to 7.5V i myślę że nie powinieneś mieć problemów z upilnowaniem tego. Wystarczy co godzinę zrobić pomiar, a jeżeli "zasilacz" ma stabilizację napięcia na poziomie 14.4 - 15V to nie musisz tego pilnować...
Bardzo kiepsko ladowal Zmierzyłeś prąd w czasie ładowania? Zmierzyłeś napięcie na akumulatorze w czasie ładowania? Okazało się że po obciążeniu żarówka napięcie wyjściowe to niecałe 12V. Jakiej mocy żarówką? Mało danych.
Najprościej byłoby dołożyć układ odłączający ładowanie po osiągnięciu przez akumulator napięcia końca ładowania, 19V jest wartością daleką od maksymalnej dopuszczalnej. Jednocześnie zmierz napięcie wyjściowe dla każdego z możliwych ustawień, na zdjęciu widać po dwie możliwe nastawy dla napięć 12 jak i 24V.
Kiedy rozrusznik zrobił "dwa obroty" , jak pojeździłeś na krótkich trasach jeden dzień i później samochód stał dobę? , czy po naładowaniu akumulatora "stał jeden dzień"? . Pisz po polskiemu!!! Jednak trzeba zmierzyć napięcie ładowania , a źródło jest dobre i taki pobór prądu nie rozładuje akumulatora przez jedną dobę. Akumulator szmelc lub brak ładowania.
Napięcie za małe bo pewnie ładowarka kuleje i nie daje rady ładować akumulatora. Bez różnicy czy akumulator zrobiony przez Chińczyka czy przez Japończyka. Sprawdź czy to się ładuje. Podłącz zasilacz, zmierz napięcie akumulatora. Jak się uda, to zmierz prąd ładowania. Amperomierz włączasz pomiędzy płytkę a akumulator (np. pomiędzy czerwony kabel z płytki...
Wydajność tego zestawu jest za mała dla akumulatorów o takiej pojemności. Czy takie napięcie 23,7V utrzymuje się cały czas, nie rośnie po kilku godzinach pracy zestawu? Należałoby zmierzyć prąd ładowania akumulatorów.
Zwarka w aku? Nie piszesz jaki tam jest aku. Najlepiej jakbyś zmierzył prąd jaki ciągnie aku przy ładowaniu.
Alternator nie ma żadnego ładowania! Ładowanie dotyczy akumulatora. Prawidłowo działajacy alternator w instalacji, w której jest sprawny i naładowany akumulator, przy najwyższych obrotach powinien utrzymywać napięcie nie wyższe, niż 14,4V przy braku poboru prądu przez większe odbiorniki. Napięcie będzie się zmieniać w zależności od obrotów silnika i...
Napiecie to nie wszystko. Zmierz prąd amperomierzem kleszczowym lub klasycznym.
pokazało mi 19 błędów rozładowany akumulator kontrolka kierownicy Skasuj błędy diagnoskopem, wyczyść klemy akumulatora i punkty podłączenia masy do karoserii, włóż sprawny naładowany akumulator, zmierz napięcie ładowania akumulatora, wykonaj jazdę próbną a następnie ponownie wykonaj diagnostykę i odczytaj błędy. Napisz dokładnie jakie błędy wystąpiły.
Jeśli ładowarka kończy ładowanie, to znaczy, że ładowana bateria osiągnęła końcowe napięcie ładowania. Jeśli trwa to krótko, to znak, że bateria akumulatorów ma małą pojemność (jest zasiarczona). Zmierz woltomierzem przy jakim napięciu kończy się ładowanie. Przy niższych prądach ładowania będziesz miał więcej czasu na pomiar, bo napięcie akumulatorów...
Po co PCF 8591 Atmega8 ma własne przetworniki ADC 10-cio bitowe Czas otwarcia i zamknięcia tranzystora uzależniasz od zmierzonych wartości nap i prądu
Widocznie jest to zwykły zasilacz transformatorowy. Napięcie jest za wysokie. Możesz nim ładować akumulator, tylko musisz pilnować aby podczas ładowania napięcie akumulatora nie przekroczyło 14,4 - 14,9 V, tak jak zaleca producent akumulatora. Po 24h od zakończenia ładowania zmierz napięcie akumulatora. Jeżeli będzie mieć wartość 12,9 V, to akumulator...
Nie no cudów nie ma .... musi się ujawniać jakiś pobór z biegiem czasu, bo inaczej wszystko wskazuje na akumulator... Jeszcze zmierz napięcie ładowania, może tu też jest problem. Tylko powłączaj wszystkie odbiorniki żeby było obciążenie max.
Czas ładowania trochę się wydłuży.Najlepiej było by gdybyś zmierzył prąd ładowania akumulatora 1,3 Ah potem obliczył wartość rezystora dla pojemności 1,7 Ah .
Czy kontrolka ładowania świeci się na zapłonie? Najprawdopodobniej alternator uszkodzony. Zmierz ładowanie czy jest, możesz bezpośrednio na alternatorze.
Witam. Objawy wskazują na zużyty akumulator. Jeśli panele i regulator działają poprawnie, to po słonecznym dniu, gdy obciążeniem jest tylko przetwornica z lodówką, masz wystarczający zapas mocy, by akumulator był niemal w pełni naładowany, więc jeśli jest sprawny, nie ma prawa od razu padać. Dla pewności dobrze jest zmierzyć prąd ładowania akumulatora,...
Tak jak pisał kolega rylik91 zmierz ładowanie na wyjściu z alternatora i porównaj z tym na zaciskach akumulatora.
Zmierz napięcie ładowania na akumulatorze i alternatorze. I napisz ile wynosi...
Używam na co dzień multimetru automatycznego (prawie) ANENG AN113D To też byłby pewnie wystarczający wybór lub tak jak pisałem wcześniej, coś z pomiarem cęgami DC. Pod samochody idealne - nawet najdroższym Flukiem czy Brymenem, tego typu co koledzy podają, nie zmierzysz w prosty sposób prądu ładowania akumulatora w samochodzie czy prądu świec żarowych....
Zmierz napięcie ładowania na bazie. Jeśli jest prawidłowe / +- 8V, to wyjmij akumulatory i zmierz napięcie ładowania na stykach akumulatorów. / blaszka i sprężynka/ Najprawdopodobniej będzie bardzo małe ok 2V. Powinno być w granicach 4do 5V. Jeśli za niskie- uszkodzenia szukaj w samej słuchawce.
A alternator ładuje, zmierz napięcie na akumulatorze.
180A wydaje mi się rzeczywiście małym prądem biorąc pod uwagę, że fabrycznie auto ma montowany akumulator ok. 550-600A, ale najwyraźniej tak musi być, skoro pali bez problemu. Koledzy tłumaczyli Tobie, że natężenie prądu pobieranego przez rozrusznik a prąd rozruchowy akumulatora to dwie różne rzeczy. W dużym uproszczeniu: prąd rozruchowy akumulatora...
działo się tak tylko rano, po pierwszym odpaleniu, dopóki silnik się nie rozgrzał, ale teraz już nie ma reguły Zmierz napięcie ładowania akumulatora na postoju i podczas pracy silnika (również podczas jazdy) Następnie zmierz i porównaj z napięciem na akumulatorze, wartość napięcia na zacisku zasilania wspomagania kierownicy.
Witam, czy rozładowany akumulator będzie w stanie wzbudzić alternator? Bo mój miał 2V napięcia po zmierzeniu multimetrem i po odpaleniu nie ma ładowania.
Witam Co oznacza zdanie: "Na postoju jest opór 0,004 A"? Najpierw naładuj akumulator. Zmierz prąd spoczynkowy wpinając multimetr szeregowo (!) w obwód przy klemie akumulatora. Na Youtube jest wiele filmików z instrukcją jak to zrobić. Zmierz napięcie ładowania akumulatora na odpalonym silniku. Podaj wyniki pomiarów to może coś ustalimy.
Odłącz akumulator i zmierz na nim napięcie. prąd ładowania wynosi 55mA Wskazuje na działanie ograniczenia prądowego w układzie ładowania.
Masz zmierzyć napięcie ładowania akumulatora - co w tym jest niezrozumiałego lub wymagającego wyjaśnienia? Oczywiście, że mierzysz przy włączonym silniku na zaciskach akumulatora (normalnie podłączonego do instalacji samochodu). Poprosić o sprawdzenie starego akumulatora możesz w sklepie z akumulatorami, niekoniecznie w serwisie samochodowym.
Na alternatorze. Zmierz miernikiem napięcie w instalacji na akumulatorze i na alternatorze.
Gdybyś nie miał ładowania podczas jazdy to kontrolka powinna świecić się. Zacznij od zmierzenia napięcia ładowania akumulatora. Jeśli napięcie będzie w granicach 13,41V to ładowanie jest, a brak podświetlenia kontrolki może być spowodowany przepaleniem żaróweczki od kontrolki
Tym miernikiem nie zmierzysz, prąd ładowania rozładowanego akumulatora może przekroczyć twój zakres 5A.
Chcesz naprawiać samodzielnie, to zacznij od wymiany 12-letniego akumulatora na nowy i wtedy zmierz napięcie ładowania. Jeżeli na nowym akumulatorze nadal ładowanie na poziomie 10V, to do regeneracji alternator. Zmierz też napięcie ładowania w innym samochodzie. W ten sposób zweryfikujesz sprawność swojego miernika.
E, e, e... Bateria składa się z 2 ogniw pierwotnych lub wtórnych. To, że akumulator wygląda jak tzw. bateria, nie znaczy, że jest tzw. baterią (ogniwo pierwotne, cynkowo węglowe lub alkaliczne). Zmierz prąd ładowania i napięcia akumulatorów w czasie ładowania. Proponowany opornik - prąd ograniczy, ale popsuje ładowarkę, bo będzie wcześniej kończyła...
Zobacz czy przewód ładujący akumulator przy alternatorze nie jest poluzowany, i zmierz na alternatorze zasialnie ładowania czyli na śrubce do której jest przykręcony przewód łączocy alternator z plusem akumulatora, może on iśc przez skrzynke z bezpiecznikami pod maską, mają one duże wartości po 20 A lu 30 A . tez miałem taki przypadek okazało się że...
Akurat jak na złość nie mam czym zmierzyć napięcia... To ładuj tak długo aż zacznie gazować. Jeżeli po takim ładowaniu nadal nie będzie dobrze kręcił rozrusznikiem, to raczej złom. :cry:
Jak zmierzyć prąd ładowania ?
A można akumulator zmierzyć testerem? Wypada zmierzyć ładowanie!
Zastanawiające jest to napięcie ładowania oryginalnej ładowarki bo nijak nie pasuje do ogniw typowych,może to są jakieś wysokoprądowe...o innym napieciu.. Może ładowarce warto też się przyjrzeć? czy ładuje NiCd albo Ni MH? Napięcie zmierzyć podczas ładowania, etc. Zmierzyć napięcia akumulatorów, może są naładowane a wskaźnik jest walnięty? Ładowarka...
Raczej nic nie powiano się stać Żeby sprawdzić dobrze akumulator powinno się zmierzyć gęstość elektrolitu. Może tez być tak że gdzie ucieka prąd. Wychodzi że parametry ładowania są w normie. A czy zapala się kontrolka ładowania?
pomiędzy baterią a UPS wychodzi 12,6V Czy mierzyłeś napięcie na zaciskach akumulatora czy rzeczywiście był przepływ prądu z UPS do akumulatora? Dość niskie to napięcie jak na ładowanie. Jeśli to napięcie było zmierzone na zaciskach akumulatora to może po prostu UPS "nie widzi" podłączonego akumulatora a może to być spowodowane przepaleniem bezpiecznika....
A ile masz volt na akumulatorze, zmierzyłeś ? bo może akumulator jest mocno rozładowany i ładowarka go nie rozpoznaje. Pozdrawiam
Bardzo mała moc wyszła z pomiarów, 1,5×0,12=0,18W. Można jeszcze zmierzyć prąd oddawany przy napięciu ok. 13...14 V (tak obciążyć, aby to napięcie uzyskać i wtedy zmierzyć wartość prądu). Wydaje się, że wydajność prądowa jest zdecydowanie za niska do ładowania akumulatora 4,5Ah (przydałoby się od ok. 0,2 do 0,45 A). Ogniwo należy oświetlić mocnym światłem...
Tak zgadza się, zawsze jak największy. O ile pozwolą jego gabaryty (rozmiary) A co do problemu. Czy autor dałby radę zmierzyć napięcie ładowania. Wystarczy najprostszy miernik. Napięcie ładowania akumulatora powinno być powyżej 14,2V Akumulator ładowany poniżej tego napięcia pociągnie nie długo. Szczególnie gdy cały układ elektryczny zostanie obciążony...
Sprawdź naciąg paska, jeżeli jest ok, zmierz masę akumulator-nadwozie, akumulator-silnik, silnik- nadwozie, nie może być więcej jak 0,5 Ohma, potem odłącz plus do rozrusznika i alternatora i zmierz rezystancję. Napięcie ładowania może być w przedziale 13,6-14,5V zależnie od kilku czynników, między innymi stanu naładowania akumulatora, przyłączonego...
Uszkodzona ładowarka-zasilacz, albo kupileś co ,,cudo" z przeleżałym akumulatorem. Zmierzyć napiecie na akumulatorze podczas ładowania - bedzie wiadomo, co się stało.
Zmierz napięcie i natężenie ładowania przed akumulatorem.
zmierzyć napięcie ładowania zmierzyć napięcie akumulatora zmierzyć ładowanie akumulatora
kosztorysy elektryczne montaż front zmywarka sterujacy samsung
mikrofala usterki mikrofala usterki
Znaczenie oznaczenia CL na płytce Yamaha Podkładka LED przestała świecić w połowie - co robić?