Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Czujnik ciśnienia doładowania.
wymieniłem dziś pompę vacum to hamulce są żylety jak kiedyś ale dalej to samo się dzieje że łapie mula w czasie jazdy a może też być to wona czujnika ciśnienia doładowania
Witam, mam problem z podłączeniem czujnika ciśnienia. Czy może ktoś posiada schemat do podłączenia, albo jakiekolwiek zdjęcie, by ułatwić pracę?
Kolego czy sprawdzileś czujnik ciśnienia doładowania? Czy elektrozawór gruszki turbiny był sprawdzany?
Witam. Jestem posiadaczem Passata b5 99r AHU 90ps. Problem jest następujący, gdy podłącze chip-boxa i podkręcę go prawie do max. to mruga mi kontrolka świec żarowych. Gdy go zmniejszę to przestaje migać. Gdzie może tkwić problem dlaczego nie mogę podkręcić go do maximum? Czy przyczyną? Może być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania?
Lubicz koło Torunia Dodano po 13 No to sterownik powinien zabijać to doładowanie a dlaczego tego nie zrobił, może coś czujnik ciśnienia doładowania oszukuje dziwna sprawa. Jeszcze raz sprawdzę połączenia wezykow i przeczyszcze ten czujnik.
Wpadasz w awaryjny Główny problem: Czujnik ciśnienia doładowania - G71 poczytaj http://forum.vw-passat.pl/archive/index....
Ale czy li jak mam na dłoni? Intercooler juz zawalony a może czujnik ciśnienia doładowania bo on ponoć z czujnikiem temperatury powietrza jest??? Pojadę do tunerów oni może to ogarną.
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
Miałem ten sam problem walczyłem z tym przez rok czasu chodzi dokładnie o Vw Passat b5 1.9 tdi AHU usterka-notlauf przy prędkości 120km/h od razu tryb awaryjny. Wszystko miałem sprawdzone poprzez chwilowe podmiany ze sprawnego auta i nadal to samo żadnej poprawy aż pewnego dnia podsunęła mnie myśl o rozebraniu sterownika silnika w momencie odkręcania...
Problem rozwiązany przyczyną był lipny czujnik ciśnienia doładowania. Wymieniłem na stary orginalny rozruszałem jeszcze przy okazji cięgiełko od turbiny i samochód śmiga aż miło.
trzeba zobaczyć czy do kabelka wychodzącego z pinu trzeciego czujnika G62/G2 nie jest wpięty w szereg opornik . A gdzie konkretnie mam tego szukać bo nie bardzo sie orientuje gdzie znajduje się ten czujnik
Witam.Posiadam Passata b5 z 1997r silnik 90km 1.9tdi.Problem polega na tym że podczas przyspieszania jak osiągnę 120km/h nagle auto lekko przy hamuje i brak mocy utrzymuje stałą prędkość nie przyspiesza,wtedy musze zgasić go odpalic i znowu moc jest i tak w kòłko dodam ze rano jak jadę do pracy to 170km/h i nic sie nie dzieje ale przy powrocie...
Sprawdź oprogramowaniem diagnostycznym ciśnienie w kolektorze ssącym, może to być tylko uszkodzenie zegara. U znajomego był podobny efekt, uszkodzony był filterek na przewodzie do czujnika ciśnienia zegara doładowania. Jeśli auto nie straciło mocy, nie syczy itd itp to nie ma co szukać usterki - ale należy zacząć od diagnostyki.
Witam. Nowy temat ponieważ nie ma odpowiedzi na forach itd. Pacjent to passat b5. 1.9tdi 130km avf 6 biegowa skrzynia, przebieg 400 200km. Spalanie najmniejsze jakie uzyskałem to 7,9l w trasie, w mieście ok 13l. Wyniki z vag com. Czujnik temperatury wskazania prawidłowe. Temperatura paliwa nie przekracza 30°c Kąt wtrysku 0.0 idealnie. Wtryski mają korektę....
skoro wystąpiły różnice w cśnieniu doładowania to sprawdź szczelność układu dolotowego (nieszczelność skutkuje brakiem mocy i dymieniem z rury) . Parametry ciśnienie doładowania rzeczywiste i zalecane przez PCM powinno się z grubsza pokrywać ) Wszystko ładnie pięknie, tylko czy nie będzie wówczas błędu (czujnik ciśnienia doładowania)? I jeszcze jedno...
2 bie to będzie się za szybko wszystko działo, turbina moze nie zdążyć "zbudować ciśnienia" :) Trzeci to minimum. Które grupy nie powiem z pamięci, a nie mam obecnie dostępu do VAGa/VCDSa. 020 masz cofnięcie zapłonu od czujnika stuku, na razie niepotrzebne 115 masz doładowania wymagane/ rzeczywiste Im mniej grup masz włączonych podczas logowania tym...
Witam. Posiadam VW Passata B5 115KM z silnikiem AJM. Problem polega na tym iz w zakresie ok 1600 - 2200 auto ciągnie tak jak ma ciągnąc turbinę słychać itp, ale dalej słychać tylko ryk silnika i powolne katowanie do 3k rpm i dalej do 4k rpm to trudno na biegu go wykręcić. Nie mam jak zrobić logów z vaga bo nikt u mnie czegoś takiego nie posiada.. Ale...
Co wykazała diagnostyka? Czy auto było podpinane pod komputer? W tym modelu nie ma trybu S. To nie mercedes, w którym jest przełącznik zmiany trybów pracy skrzyni. Czy obsługa skrzyni była robiona? Trzeba zacząć od komputera i nie patrzeć tylko na błędy w skrzyni ale również w silniku. Niekiedy błędna praca elementów przy silniku wpływa również na...
Sterownik silnika czyli "komputer" łapie błąd jak olej z dolotu dostaje się do jego wnętrza wężykiem idącym z kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania, który znajduje się właśnie w komputerze. Co do komputera to raczej leży bo widziałem Był wystrzelony któryś z układów był na bank spalony. Wiem o czym piszesz SZTOMEL bo mi mechanik to pokazywał...
Witam. Kolega kupił Passata jak z tematu. Zaglądamy pod maskę a tam nie jest podłączony czujnik ciśnienia doładowania oraz pewne węże? Załączam zdjęcia. Czy ktoś pomoże rozwiązać zagadkę? Dlaczego ktoś miał taki pomysł aby rozłączać i jak to naprawić? Z góry dzięki. http://obrazki.elektroda.pl/7694298800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7837927600_1...
Witam , tak jak w temacie jest lekki spadek mocy oraz wzrost spalania i to w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Do tego dochodzi minimalny problem przy rozruchu, lekki niewielki siwy dymek przy odpaleniu . Auto po podpięciu pokazało czujnik ciśnienia doładowania, po wykasowaniu błąd nie powrócił .Wyczyściłem turbinę chodź w sumie była czysta . Usunąłem...
Witam. Mam pewien Problem, Mianowicie, Samochod Kreci, Nie Pali Zostal Podpiety pod Komputer Kod Bledu: 17936( Sterowanie katami fazowymi walu rozrzadu, blok1, przerwa w obwodzie....nie ciagly) Dodam ze czujnik walka rorzadu By Wymieniany i to samo. Passat B5 1.8 20v ADR ;: Przecież to standardowa usterka w vw/skodzie z tego okresu . Przyjrzyj się...
Witam i jak tam kolego poradziłeś sobie z tym słabym dołem? Ja mam ten sam problem w Golfie V 1.9 TDI 105KM (zrobiony na 178KM) a mianowicie nie chce jechać do ok. 2100 obr/min po przekroczeniu tych obrotów gwałtowny wcisk w fotel. Mam go od 3lat i zawsze miał słaby dół nawet na serii, a po założeniu turbo od ARL-a jest masakra, regulacja sztangi nic...
Ale on tag nagle zaczął dużo palić?? Może przepływke sprawdz. Poprostu odłącz wtyczkę i zobacz czy jest różnica. Dodano po 4 Jeszcze może być czujnik ciśnienia doładowania. A filtry wymienione masz??
czipowany passat ma zwiększoną dawkę paliwa chipbox w wielu przypadkach to po prostu opornik obniżający sygnał z czujnika temperatury nawet do -40 i układ zwiększający ciśnienie doładowania sprawdz czy prąd dochodzi prad do swiec i wtryski
podstawą w diagnostyce doładowania jest test drogowy (3bieg,3 tyś obr., 100% gazu)sprawdzasz wsazania czujnika(grupa11) zobacz też co pokazuje czujnik na samym zapłonie(ciśnienie atm)
Autko przy przyspieszaniu na niskich biegach czasami łapie coś dziwnego. Jakby przycina się, szarpie i jedzie max do 3000obr 3200obr. strasznie muląc. Przypomina mi to swego rodzaju tryb awaryjny. Gdy zmienię bieg na wyższy i dam pedał w podłogę to już ciągnie normalnie. Nie trzeba wyłączać silnika. Żadnych błędów w ECU. Ciśnienie doładowania w normie...
Najpierw trochę historii. Paska kupiłem rok temu od siostry, która miała już problemy z brakiem mocy. W 2012r. wymieniono elektrozawór i czujnik ciśnienia ładowania. I jakoś chodził. Był problem wchodzenia w tym awaryjny na wysokich obrotach przy 4 i 5 biegu. W czerwcu zeszłego roku dałem turbo do czyszczenia powiedzieli, że kable źle podłączone były...
Poniżej przesyłam kilka postów z forum www.toledoclub.pl. sam jestem użytkownikiem toledziaka 1.9 tdi "auto przechodzi w tryb awaryjny i turbawka wtedy nie pompuje pewno po tym mechanik stwierdzil ze nie ma cisnienia wyskoczyl blad 00575?? moga byc 2 mozliwosci duza nieszczelnosc w dolocie wtedy rowniez nie bedzie cisnienia + straszny batory za autem,...
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji - Najprawdopodobniej coś z n75 lub z łopatkami od zmiennej geometrii 16705 Czujnik prędkości obrotowej wału - Sprawdź czujniki G40 i G28 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - Błąd poduszek powietrznych, jeśli nie świeci się kontrolka airbag pewnie miałeś słaby akumulator 18057 Brak komunikatu...
Hej. Od kwietnia borykam sie z problemem braku mocy. Na początku turbina włączała się jak sie jej chciało ale stopniowo coraz rzadziej. Okazało się że wywaliło mi gdzieś wężyk od podcisnienia w trójniku. Wężyk został podpięty niestety po dłuższym czasie. Po zakręceniu auta na pierwszych 3 biegach do 4k obrotów auto wypluło czarną chumure i działało...
Nie nie ma wpływu na pracę silnika. Ten sam silnik był montowany w kilku modelach. Dodam że byłem dwa razy na kompie u dwuch innych mechaników i nie mają zastrzeżeń do silnika. Wiec w czym może być problem? Dawka paliwa, ciśnienie doładowania, czystość dolotu,filtrów, intercoolera, napięcie akumulatora, nieszczelny dolot, temperatura jaka widzi komputer,...
Tak więc dziś testowałem , sprawdzałem autko może z 4 godziny kod silnika to : ATJ sterownik silnika: Diesel EDC 15P porównanie ilościowe mg/H : zawór 1 -1,01 zawór 2 0,49 zawór 3 0,61 zawór -0,11 kąt wyprzedzenia zapłonu 63,5 stopnia, wartość masy powietrza zadana 250 mg/H a zmierzona 401,5 mg/H, w szynie CAN BUS błąd 0.414 Sterownik błędnie kodowany...
czujnik ciśnienia doładowania passat czujnik ciśnienia doładowania regulacja ciśnienia doładowania passat
sygnał centralne zamek citroen sterownik silnik focus rozbiórka skrzyni
schema podlaczenia zamka centralnego
Opinie o chłodzeniu silnika w Atlas E 65 Konfiguracja nowego routera T-Mobile z identycznymi ustawieniami