najczęściej sie zatyka slauchik olejem, ale niewykluczona awaria samego czujnika.
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania w silniku 2.0 TDI? Zazwyczaj jest w układzie dolotowym, blisko kolektora dolotowego lub turbosprężarki.
Czujnik ciśnienia doładowania.
wymieniłem dziś pompę vacum to hamulce są żylety jak kiedyś ale dalej to samo się dzieje że łapie mula w czasie jazdy a może też być to wona czujnika ciśnienia doładowania
Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania.
Tworzenie sie podciśnienia o takiej wartości dla wolnych obrotów w kolektorze ssącym jest niedopuszczalne. Podaj numery z czujnika ciśnienia doładowania.
Pomijając milczeniem fakt, że logi mi się nie otwierają, wygląda na uwalony Map sensor/czujnik ciśnienia doładowania. Oczywiście do sprawdzenia np. woltomierzem.
A jak tam pokazuje czujnik ciśnienia doładowania ?
Witam, mam problem z podłączeniem czujnika ciśnienia. Czy może ktoś posiada schemat do podłączenia, albo jakiekolwiek zdjęcie, by ułatwić pracę?
Jakie parametry pokazuje czujnik ciśnienia doładowania G31? Jaki jest błąd po jego odłączeniu i co wtedy widać w blokach pomiarowych?
Przepraszam, nie doczytałem że 90km. Sprawdź w sterowniku czy przewód od czujnika ciśnienia doładowania nie jest uszkodzony.
Ale on tag nagle zaczął dużo palić?? Może przepływke sprawdz. Poprostu odłącz wtyczkę i zobacz czy jest różnica. Dodano po 4 Jeszcze może być czujnik ciśnienia doładowania. A filtry wymienione masz??
Wgranie fabrycznego oprogramowania i wyłączenie w nim dpf'u załatwiło sprawę. Autko nie dymi i zbiera się tak jak powinno. Jednak że szczęście trwało chwilę. Po kilku kilkunastu minutach jazdy i kilku odpaleniach auto zaczęło łapać przy włączaniu zapłonu błąd P1592 (Czujnik ciśnienia doładowania, zgodność między ciśnieniem doładowania a atmosferycznym)....
Kolego czy sprawdzileś czujnik ciśnienia doładowania? Czy elektrozawór gruszki turbiny był sprawdzany?
Wpadasz w awaryjny Główny problem: Czujnik ciśnienia doładowania - G71 poczytaj http://forum.vw-passat.pl/archive/index....
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
Witam. Jestem posiadaczem Passata b5 99r AHU 90ps. Problem jest następujący, gdy podłącze chip-boxa i podkręcę go prawie do max. to mruga mi kontrolka świec żarowych. Gdy go zmniejszę to przestaje migać. Gdzie może tkwić problem dlaczego nie mogę podkręcić go do maximum? Czy przyczyną? Może być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania?
Witam mam problem z moim Passatem 2.0 Tdi BMP, na zimnym silniku wyskakuję mi tryb awaryjny i błąd p0299 niedoladownie chyba że trzymam go koło 3k obrotów to wszystko jest okej, jeśli silnik złapie już temperaturę to wszystko jest okej nic się nie dzieje czujnik ciśnienia doładowania zmieniony, zawór n75 zmieniony gdzie jeszcze szukać problemu.
Lubicz koło Torunia Dodano po 13 No to sterownik powinien zabijać to doładowanie a dlaczego tego nie zrobił, może coś czujnik ciśnienia doładowania oszukuje dziwna sprawa. Jeszcze raz sprawdzę połączenia wezykow i przeczyszcze ten czujnik.
koledzy czy ja mam wymienić mapsensor?? czujnik od ciśnienia doładowania ?? czy coś innego??
Ale czy li jak mam na dłoni? Intercooler juz zawalony a może czujnik ciśnienia doładowania bo on ponoć z czujnikiem temperatury powietrza jest??? Pojadę do tunerów oni może to ogarną.
Przecież pisze! czujnik temperatury powietrza na kolektorze dolotowym z interculera, zawór N75 -regulator ciśnienia doładowania. Jak nie to trzeba wykonać testy vagiem w ruchu, szukaj na elektrodzie bo jest tu wszystko!
W passacie N75 jest na blasze z prawej strony silnika z przodu. Błąd czujnika ciśnienia doładowania wychodzi nie dlatego, że jest uszkodzony, tylko dlatego, że w układzie dolotowym jest zbyt wysokie ciśnienie
Nie doszukuj się czegoś czego tam być nie powinno. Zauważ, że wtyczka do przepływomierza ma jeden (pierwszy) pin wolny gdyż czujnik temperatury zasysanego powietrza G72 masz montowany w dolocie pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym (zależnie od rocznika Passata jest albo odrębny albo zintegrowany z czujnikiem G71 ciśnienia doładowania) więc drugi...
Sprawdż wężyk w sterowniku. Miałem dokładnie ten sam problem w tym samym silniku, i po rozebraniu sterownika okazało się, że jest uszkodzony wężyk idący do czujnika ciśnienia doładowania. Po wymianie problem się nie powtórzył. pozdrawiam horse
Weź tester, i podepnij manometr pod kolektor dolotowy. na początek masz kontrolę co wymaga kalkulator, co pokazuje czujnik ciśnienia w dolocie no i jake jest rzeczywiste ciśnienie, po to manometr....
Witam mam taki problem auto to Passat 1.9 TDI 90 KM z 2000r. problem jest taki autko ciągnie do jakichś 2500obr/min ,później bardzo słabo sprawdzone: przepływka , N75, czujnik ciśnienia doładowania, wyświetla błąd 17553 nie daje się wykasować :cry:
Miałem ten sam problem walczyłem z tym przez rok czasu chodzi dokładnie o Vw Passat b5 1.9 tdi AHU usterka-notlauf przy prędkości 120km/h od razu tryb awaryjny. Wszystko miałem sprawdzone poprzez chwilowe podmiany ze sprawnego auta i nadal to samo żadnej poprawy aż pewnego dnia podsunęła mnie myśl o rozebraniu sterownika silnika w momencie odkręcania...
Witam . Mam problem w vw passacie b7 2.0 Tdi 140 z błędem czujnika ciśnienia doładowania błąd P0237. Czasem po odpaleniu miga kontrolka świecy po wyłączeniu i uruchomieniu silnika kontrolka gaśnie i jest przez jakiś czas ok czasem zapala się w czasie jazdy i ogranicza moc . Może ktoś miał taki problem i coś podpowie czujnik cisnienia jest nowy .
Jak nie N75 to czujnik ciśnienia doładowania. Miałem już podobny wypadek. Sprawdzić można tylko podstawiając inny lub wymienić na nowy.
Liczę na waszą pomoc. Nie umiem znaleźć mapy czujnika ciśnienia doładowania. Zmieniłem z 2,5 Bar na 3,0. Może ktoś będzie chciał pomóc? edc15C7 Alfa 1,9 jtd 0281010332
Wepnij miernik przed n75 - będzie widoczne jakie jest w układzie podciśnienie. To co opisujesz przedstawia pracę zaworu - zachowuje się niepoprawnie albo tak mu nakazuje ecu. Bardzo przydałyby się logi wskazań czujnika ciśnienia doładowania. Bo jeśli to ecu to musi mieć jakieś podstawy do takiego zachowania.
lancellot , zrób parę logów dynamicznych : grupa 003 z 011 i 008 z 010 (zacznij logowanie od 1400 obrotów) oraz jeden log statyczny grupy 010 i je tu wklej. Chciałbym zobaczyć m.in. jak mierzy czujnik ciśnienia doładowania gdyż przy wyczerpaniu powyższych możliwości on pozostaje najbardziej podejrzany.
Problem rozwiązany przyczyną był lipny czujnik ciśnienia doładowania. Wymieniłem na stary orginalny rozruszałem jeszcze przy okazji cięgiełko od turbiny i samochód śmiga aż miło.
Jeśli przekłamuje to błędu nie będzie i jazdy też nie będzie . Jadę dzisiaj podłożyć przepływke i sprawdzę czy zabieg pomógł Dodano po 9 Dodano po 2 No jak dla mnie to nienaturalne jest jej zachowanie . Od tego co oczekuje i co dostaje. Tym bardziej,że tak jak by zawiesiła się przepływka podłożona brak poprawy czujnik ciśnienia doładowania tez brak...
czy ten błą to 17965 lub P1557 ? proponuję sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania lub podmienić dla sprawdzenia na inny, być może przepływka ale ja stawiam na turbinę a dokładniej na zabrudzenie sterownicy gazów w turbinie
Witam.Posiadam Passata b5 z 1997r silnik 90km 1.9tdi.Problem polega na tym że podczas przyspieszania jak osiągnę 120km/h nagle auto lekko przy hamuje i brak mocy utrzymuje stałą prędkość nie przyspiesza,wtedy musze zgasić go odpalic i znowu moc jest i tak w kòłko dodam ze rano jak jadę do pracy to 170km/h i nic sie nie dzieje ale przy powrocie...
No jak nie spada ciśnienie to wszystko w porządku musi być... Jak czujnik wału? Ciśnienia odpowiedniego nie ma. Gdyby to był czujnik to był coś przerywal albo coś podobnego
Jeżeli Passat b6 bo do sprawdzenia wiązka przy skrzyni ta w grubym peszlu często za tam przetarte kable
Na postoju więcej jak 2500 obr.min nie wykręcisz bo komputer odcina, a drugie - jak sprawdzałeś ciśnienie doładowania? Pewnie na postoju, a to jest błąd, bo wtedy nigdy nie wyjdzie rzeczywiste ciśnienie, musisz przeprowadzić jazdę najlepiej na 3 biegu i z gazem w podłodze patrzysz jak się rozwija sytuacja. Z doładowania odejmij też bar, bo pamiętaj...
Ok, czujnik temperatury powietrza ( w czujniku ciśnienia doładowania) pokazuje złą temperaturę powietrza zasysanego blok 007, pozycja w VAG-COM. Podmieniłem na nowy i dalej jest to samo to jest: na zewnątrz jest dziś około 5 stopni na plusie a VAG pokazuje temperaturę zasysanego powietrza gdzieś w okolicy +20 stopni, gdzie szukać przyczyny? Po schłodzeniu...
Sprawdź oprogramowaniem diagnostycznym ciśnienie w kolektorze ssącym, może to być tylko uszkodzenie zegara. U znajomego był podobny efekt, uszkodzony był filterek na przewodzie do czujnika ciśnienia zegara doładowania. Jeśli auto nie straciło mocy, nie syczy itd itp to nie ma co szukać usterki - ale należy zacząć od diagnostyki.
trzeba zobaczyć czy do kabelka wychodzącego z pinu trzeciego czujnika G62/G2 nie jest wpięty w szereg opornik . A gdzie konkretnie mam tego szukać bo nie bardzo sie orientuje gdzie znajduje się ten czujnik
Instalacja sprawdzona od czujnika do sterownika ? Często przyczyną usterki czujnika temperatury,ciśnienia doładowania w tych modelach to rezystancja instalacji ,przy sprawdzaniu jest dobrze. Można sprawdzić bloki pomiarowe. W aso gotowa wiązka z kostką czujnika i pinami do wpięcia w złącze sterownika detal 130 pln.
Też mam ten sam problem w moim Passacie B8 2015 r. Salon Polska, kupiłem go w wrześniu 2024 z przebiegiem 120 tys. zrobiłem nim już 12 tys. km. Oczywiście początkowy serwis zrobiony: oleje, filtry, rozrząd, pasek pompy oleju itp. i nie umiem sobie z tym poradzić. Wymieniłem: gruszkę, zawór N75, przewody z podciśnienia łącznie z zaworem jednokierunkowym,...
Przepływomierz pierwszy jest od nowości, drugi używany kupiony ma takei same numery (aczkolwiek nie wiadomo czy sprawny, według sprzedającego sprawny). Czujnik ciśnienia doładowania nie ruszany od nowości. Logi z 5 biegu: http://vaglogger.apphb.com/log/5ee68c75e... i 6 biegu: http://vaglogger.apphb.com/log/5ee68cace... i 4 biegu:...
Mam taki problem w A2 2.0 TDI BKD 140 KM. Auto zapala zimne i jest ok jak się rozgrzeje nawet podczas jady potrafi zgasnąć. Sprawdzone/wymienione: filtr paliwa, instalacja do czujnika doładowania, instalacja paliwowa. Błąd: czujnik ciśnienia doładowania błędny - prawdopodobnie jest założony zły bo 0 281 002 399 a to jest nie do tego silnika i na jałowym...
Wiatm mam podobny problem mianowicie po wgraniu mocniejszego programu w lupo tdi auto na 5 biegu zaczęło tracic moc przy spokojnej dłuższej jezdzie ostanio tez na 4 biegu , gdy w miarę szybko zmieniam biegi nic sie nie dzieje ,występuje to przy dłuższej spokojnej jeździe przy 80 -120 km/h po zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie problem znika co to oze...
Witam i jak tam kolego poradziłeś sobie z tym słabym dołem? Ja mam ten sam problem w Golfie V 1.9 TDI 105KM (zrobiony na 178KM) a mianowicie nie chce jechać do ok. 2100 obr/min po przekroczeniu tych obrotów gwałtowny wcisk w fotel. Mam go od 3lat i zawsze miał słaby dół nawet na serii, a po założeniu turbo od ARL-a jest masakra, regulacja sztangi nic...
Co wykazała diagnostyka? Czy auto było podpinane pod komputer? W tym modelu nie ma trybu S. To nie mercedes, w którym jest przełącznik zmiany trybów pracy skrzyni. Czy obsługa skrzyni była robiona? Trzeba zacząć od komputera i nie patrzeć tylko na błędy w skrzyni ale również w silniku. Niekiedy błędna praca elementów przy silniku wpływa również na...
Czujnik ciśnienia zabezpiecza tylko od MAX powodując odcięcie doładowania a to niema nic wspólnego z objawami jakie kolega "a01608" przedstawił. Ja również jestem za sprawdzeniem immo. U kumpla w Golfie TDI 94r były takie same objawy na początku boz czasem to nawet i w trasie sam zgasł bez powodu. Sprawę załatwiło przelutowanie styków na przekaźniku...
jeśli chodzi o czujnik ciśnienia doładowania to najpierw odpiełem wtyczkę auto od razu nie miało mocy myslę że to tryb awaryjny następnie podłączyłem drugi z boku czyli nie widział faktycznego ciśnienia doładowania no i bez zmian czyli nadal brak mocy posiadam cdifa więc sam za dużo nie zrobię odczyty i parametry znam z innych warsztatów które nie mogą...
2 bie to będzie się za szybko wszystko działo, turbina moze nie zdążyć "zbudować ciśnienia" :) Trzeci to minimum. Które grupy nie powiem z pamięci, a nie mam obecnie dostępu do VAGa/VCDSa. 020 masz cofnięcie zapłonu od czujnika stuku, na razie niepotrzebne 115 masz doładowania wymagane/ rzeczywiste Im mniej grup masz włączonych podczas logowania tym...
Witam. Kolega kupił Passata jak z tematu. Zaglądamy pod maskę a tam nie jest podłączony czujnik ciśnienia doładowania oraz pewne węże? Załączam zdjęcia. Czy ktoś pomoże rozwiązać zagadkę? Dlaczego ktoś miał taki pomysł aby rozłączać i jak to naprawić? Z góry dzięki. http://obrazki.elektroda.pl/7694298800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7837927600_1...
Witam. Nowy temat ponieważ nie ma odpowiedzi na forach itd. Pacjent to passat b5. 1.9tdi 130km avf 6 biegowa skrzynia, przebieg 400 200km. Spalanie najmniejsze jakie uzyskałem to 7,9l w trasie, w mieście ok 13l. Wyniki z vag com. Czujnik temperatury wskazania prawidłowe. Temperatura paliwa nie przekracza 30°c Kąt wtrysku 0.0 idealnie. Wtryski mają korektę....
skoro wystąpiły różnice w cśnieniu doładowania to sprawdź szczelność układu dolotowego (nieszczelność skutkuje brakiem mocy i dymieniem z rury) . Parametry ciśnienie doładowania rzeczywiste i zalecane przez PCM powinno się z grubsza pokrywać ) Wszystko ładnie pięknie, tylko czy nie będzie wówczas błędu (czujnik ciśnienia doładowania)? I jeszcze jedno...
Czujnik ciśnienia doładowania jest przed kolektorem dolotowym [czarna kostka z wtyczką] jest jeszcze przepływomierz za filtrem powietrza. Uszkodzona turbina.zawór sterowania turbo, uszkodzone przewody podciśnień, układ wtryskowy itd. To są z grubsza rzeczy odpowiedzialne za to ze występuje odcięcie sterowania turbo przez sterownik silnika. Musisz udać...
Brakuje logu 011 dynamicznie, zmniejsz obroty biegu jałowego do takich jak były poprzednio a zwiększ sobie dawkę paliwa bo masz niską, silnik nie dogrzany - albo uwalony termostat albo czujnik G62 zaniża, kąt wtrysku zbyt późny, zawór N108 w pompie wtryskowej nie wyrabia, sprawdzić jeszcze raz poprawność ustawienia rozrządu i podciągnąć kąt wtrysku...
Witam Po odpaleniu Passata i przejechaniu kilku metrów zapala się kontrolka od świec żarowych, przy czym traci moc, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu błąd znika, na zimnym silniku czasem powraca, ostatnio po przejechaniu 700km ani nie wyskoczyło. Po podłączeniu do komputera błąd P2563 p0238 oraz komunikat zdjęcie poniżej. Wymienialem czujnik ciśnienia,...
Moment!Nie jest do końca prawdą to co pisze przedmówca.Silniki typu Turbo Diesel mają turbinę sterowaną cisnieniowo od kolektora ssącego,czyli w sposób mechaniczny(nie posiadają komputera sterującego)Od kolektora ssącego wychodzo węzych do zaworu ograniczającego cisnienie(tzw.by-pass).W skutek wzrostu ciśnienia powyżej zadanej wartości,zawór mechaniczny...
Witam. Posiadam VW Passata B5 115KM z silnikiem AJM. Problem polega na tym iz w zakresie ok 1600 - 2200 auto ciągnie tak jak ma ciągnąc turbinę słychać itp, ale dalej słychać tylko ryk silnika i powolne katowanie do 3k rpm i dalej do 4k rpm to trudno na biegu go wykręcić. Nie mam jak zrobić logów z vaga bo nikt u mnie czegoś takiego nie posiada.. Ale...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Sterownik silnika czyli "komputer" łapie błąd jak olej z dolotu dostaje się do jego wnętrza wężykiem idącym z kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania, który znajduje się właśnie w komputerze. Co do komputera to raczej leży bo widziałem Był wystrzelony któryś z układów był na bank spalony. Wiem o czym piszesz SZTOMEL bo mi mechanik to pokazywał...
Witam! Mam ten sam problem z Passatem BLS a zrobiłem już niby wszystko. U mnie jest ta różnica że nie tyrkocze nic a auto pięknie się zbiera. Auto było po DPF'ie i by może po mocy cho nie jestem pewien. Wrzuciłem soft bez DPF ale bez mocy i nic to nie dało. Następnie sprawdziłem wszystkie możliwości standardowe tj dziura dolotu, zapchany filtr powietrza...
Jest tak błąd wyskakuje za każdym razem tak samo ok minuty po odpaleniu wtedy sztanga się wsuwa ,cięgno się ponosi a zawór n75 przestaje dawać podciśnienie nawet jak dodam gazu to gruszka stoi i nie drgnie w górę czy dół n75 nie daje podciśnienia,ustawiłem na znaki jak było przed demontażem ,grucha trzyma ciśnienie sprawdzałem dużą strzykawką ,co ciekawe...
https://rapidshare.com/share/0780072F79C... W tym pliku są zrobione logi. Nie wiem czy dobrze to zrobiłem. Najpierw blok 13, 23, 18 na postoju potem podczas jazdy. Następnie blok 3, 10, 11 na postoju a potem w czasie jazdy. Dodatkowo żadnych błędów komputer nie widzi. W czasie przyśpieszania na 1 i 2 biegu między 2 a 3 tys obr. nie...
Witam , tak jak w temacie jest lekki spadek mocy oraz wzrost spalania i to w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Do tego dochodzi minimalny problem przy rozruchu, lekki niewielki siwy dymek przy odpaleniu . Auto po podpięciu pokazało czujnik ciśnienia doładowania, po wykasowaniu błąd nie powrócił .Wyczyściłem turbinę chodź w sumie była czysta . Usunąłem...
czipowany passat ma zwiększoną dawkę paliwa chipbox w wielu przypadkach to po prostu opornik obniżający sygnał z czujnika temperatury nawet do -40 i układ zwiększający ciśnienie doładowania sprawdz czy prąd dochodzi prad do swiec i wtryski
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział...
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
sprawdzić czy prowadnica turbiny nie jest zatarta, sprawdzić czujnik doładowania i ew. przepływomierz powietrza. Reszta bedzie raczej ok.
Sprawdź co dzieje się z ciśnieniem doładowania gdy przestaje ciągnąć. Nad pedałem sprzęgła również jest czujnik, sprawdź go.
Witam. Mam pewien Problem, Mianowicie, Samochod Kreci, Nie Pali Zostal Podpiety pod Komputer Kod Bledu: 17936( Sterowanie katami fazowymi walu rozrzadu, blok1, przerwa w obwodzie....nie ciagly) Dodam ze czujnik walka rorzadu By Wymieniany i to samo. Passat B5 1.8 20v ADR ;: Przecież to standardowa usterka w vw/skodzie z tego okresu . Przyjrzyj się...
moze byc czujnik cisnienia do wymiany przerabialem to ostatnio , objawy identyczne , bledu nie zglaszal
Czujnik ciśnienia doładowania:D
Poniżej przesyłam kilka postów z forum www.toledoclub.pl. sam jestem użytkownikiem toledziaka 1.9 tdi "auto przechodzi w tryb awaryjny i turbawka wtedy nie pompuje pewno po tym mechanik stwierdzil ze nie ma cisnienia wyskoczyl blad 00575?? moga byc 2 mozliwosci duza nieszczelnosc w dolocie wtedy rowniez nie bedzie cisnienia + straszny batory za autem,...
podstawą w diagnostyce doładowania jest test drogowy (3bieg,3 tyś obr., 100% gazu)sprawdzasz wsazania czujnika(grupa11) zobacz też co pokazuje czujnik na samym zapłonie(ciśnienie atm)
Autko przy przyspieszaniu na niskich biegach czasami łapie coś dziwnego. Jakby przycina się, szarpie i jedzie max do 3000obr 3200obr. strasznie muląc. Przypomina mi to swego rodzaju tryb awaryjny. Gdy zmienię bieg na wyższy i dam pedał w podłogę to już ciągnie normalnie. Nie trzeba wyłączać silnika. Żadnych błędów w ECU. Ciśnienie doładowania w normie...
Najpierw trochę historii. Paska kupiłem rok temu od siostry, która miała już problemy z brakiem mocy. W 2012r. wymieniono elektrozawór i czujnik ciśnienia ładowania. I jakoś chodził. Był problem wchodzenia w tym awaryjny na wysokich obrotach przy 4 i 5 biegu. W czerwcu zeszłego roku dałem turbo do czyszczenia powiedzieli, że kable źle podłączone były...
Witam wszystkich. Jeśli był taki temat to proszę o usunięcie. Oczytalelem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Zacznę od początku, posiadam Passata b6 2tdi CR 2008r, silnik cbab, skrzynia dsg kqc. Przebieg 219tys,. Problem zaczął się przy przebiegu 209tys, co się stało? Auto wrzuciło tryb awaryjny, i tak osiołkiem zjechałem 200km...
Witam jestem mechanikiem, zastanawiam sie nad swapem bmw e46 na v12 5,4 z bmw 750, i teraz pytanie bo nie chce mi sie za bardzo ładować w koszta i przerabianie skrzyni, więc pytanie brzmi czy kołnierz ze skrzyni 6 biegowej z silnika 4.4 pasuje na śruby itd do 5.4, czytałem różne opinie trudno coś z tego wywnioskować, ale skoro skrzynia automatyczna...
n 75 steruje : nastawnikiem :na turbinie , ma do niego być podłączone podcisnienie z vacum ,jeśli nie działa nie będzie ciśnienia doładowania i czujnik ciśnienia doładowania nie ma z tym n ic wspolnego ,on mierzy tylko jakie jest . Dodano po 3 http://wiki.ross-tech.com/index.php/1800... tylko tego g 31 nie moge skojarzyć ,nie wiem czy nie...
VW Passat B8 MY2017 benzyna 1.8 kod CJSC Błąd: P2563 niewiarygodny sygnał: Nastawnik ciśnienia doładowania V465 Jak do niego dojść aby sprawdzić złącze tego czujnika czy nie zaśniedziało, trzeba demontować osłonę półosi czy da się od góry to rozłączyć, tam jest tak ciasno że tragedia normalnie. Dodam jeszcze że to silnik EA888 wersja 3, chociaż rocznik...
Widziałem już różne Turba z różnymi zatarciami całkowitymi i częściowymi czasami nie można było wcale ruszyć czasami zacinały się w połowie czasem zatrzymały się w pozycji 100% czasem odcinały do 0% rzadko kiedy objawy były jednoznaczne , nigdy nie spotkałem się z jakimś charczeniem które można było w 100% określić jako z Turbo ,ale jak widzę wiele...
Nigdzie nie mogę znaleźć opisu, interpretacji pewnych określeń z programu VCDS. Chodzi mi o wyjaśnienie takich pojęć jak: większość z ramki zamrożonej( bo niektóre oczywiste) stan, priorytet , częstość błędu. Co znaczy "Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Licznik cykli...
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji - Najprawdopodobniej coś z n75 lub z łopatkami od zmiennej geometrii 16705 Czujnik prędkości obrotowej wału - Sprawdź czujniki G40 i G28 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - Błąd poduszek powietrznych, jeśli nie świeci się kontrolka airbag pewnie miałeś słaby akumulator 18057 Brak komunikatu...
Witam. Mam passata B6 2.0 TDI 140KM 2007r który podczas przyśpieszania ma "muła" nie załącza się turbina. Czujnik doładowania wyczyszczony rury przewody w porządku błędów brak. Zastanawia mnie tylko czy może być to EGR ponieważ podczas przyśpieszania ciśnienie doładowania w normie a jak mam przyśpieszam to VAG pokazuje że EGR nie otwiera się w ogóle...
wyrzuca błąd przeładowania czyli zbyt wysokie ciśnienie doładowania Przy przestawionym rozrządzie chyba by niee było synchronizacji wałków, a w tym przypadku jest dobrze. Chyba, że tu czujnik jest na jednym wałku i jest mozliwe przestawienie rozrzadu tak, że wszystkie parametry sa w porządku
sprawdziłem polskim vagiem wykresy doładowania na postoju i już mi wyszło, że przy 1300 obrotach daje ciśnienie prawie 3000 to jest nie możliwe żeby turbina takie ciśnienie dawała już zamówiłem czujnik MAP-a, a kierownica pięknie działa zawór N75 też sprawdziłem na krótko zamyka i otwiera bez zastrzeżeń. Jak wymienię czujnik MAP-a to napiszę. Dodano...
Witam Mam problem jak w temacie. Passat 2008rok kod silnika BZB. Auto chodzi jakby na trzech cylindrach, ciężko ma utrzymać obroty biegu jałowego i nie chce się wkręcać na obroty. Błędy jakie występują po pewnym czasie jak się go uruchomi to 08213- czujnik położenia klapek w kolektorze dolotowym, 00665- ciśnienie doładowania poza granicą i wypadanie...
Hej. Od kwietnia borykam sie z problemem braku mocy. Na początku turbina włączała się jak sie jej chciało ale stopniowo coraz rzadziej. Okazało się że wywaliło mi gdzieś wężyk od podcisnienia w trójniku. Wężyk został podpięty niestety po dłuższym czasie. Po zakręceniu auta na pierwszych 3 biegach do 4k obrotów auto wypluło czarną chumure i działało...
Panowie dziękuje za wszystkie rady. Jednak musze zacząć wszystko od początku. Pogubiłem sie już który czyjnik, który zawór jest od czego. Na poczatku grubej rury z powietrzem są dwa czujniki jeden na górze(czujnik masy powietrza), a pod rurą jest drugi - nie wiem do czego. Idąc dalej przed turbina jest jakis miernik mocy tak to nazwał mechanik jednak...
Tak więc dziś testowałem , sprawdzałem autko może z 4 godziny kod silnika to : ATJ sterownik silnika: Diesel EDC 15P porównanie ilościowe mg/H : zawór 1 -1,01 zawór 2 0,49 zawór 3 0,61 zawór -0,11 kąt wyprzedzenia zapłonu 63,5 stopnia, wartość masy powietrza zadana 250 mg/H a zmierzona 401,5 mg/H, w szynie CAN BUS błąd 0.414 Sterownik błędnie kodowany...
Nie nie ma wpływu na pracę silnika. Ten sam silnik był montowany w kilku modelach. Dodam że byłem dwa razy na kompie u dwuch innych mechaników i nie mają zastrzeżeń do silnika. Wiec w czym może być problem? Dawka paliwa, ciśnienie doładowania, czystość dolotu,filtrów, intercoolera, napięcie akumulatora, nieszczelny dolot, temperatura jaka widzi komputer,...
czujnik ciśnienia doładowania regulacja ciśnienia doładowania passat ciśnienia doładowania
corolla verso falownik prąd silnika akumulator deskorolka
uniden ubc92xlt uniden ubc92xlt
Bosch CT 220 a Buderus TC 100 – porównanie regulatorów EMS, różnice, kompatybilność, EasyControl, MyMode Sanxing S34U28 port P1 – parametry, aktywacja, DSMR 5.0, odczyt danych OBIS, Tauron