Witam mam problem z seatem toledo 1.9 Tdi, a mianowicie brak mocy, słabo się zbiera, wszystkie wężyki wymienione zawór N75 nowy podmieniony czujnik ciśnienia MAP , Egr czyszczony, doloty szczelne, sztanga na turbinie pracuje lekko, robiłem podcisnienie na gruszce turbiny i ładnie ściąga sztangę. Komputer pokazuje błąd 17964 (P1556) Turbo/super charger...
Filtr wyciąglem. Był zabrudzony ale bez brokatu. Jeszcze raz wyjąlem wtryski, pompę,przewody zbiornik.wszystko sprawdzone wyczyszczone. Dodatkowo nowa przepływka ,elektrozawór doładowania, c czujnik ciśnienia na dolocie. Dodatkowo PDF po czyszczeniu. Po założeniu różnica ciśnień przez 2 dni była na poziomie 5 mg co raczej znaczy że do wydech jest czysty....
DPF nie wyłapie wszystkiego w 100%. Jak silnik ostro kopci to co nieco doleci do końcówki rury. Powinien też szybko zapychać się sądzą DPF i nadmiernie często wypalać, nawet pomimo czyszczenia. Przyjrzałbym się standardowym dieselkowym problemom, to jest szczelności dolotu, egr, stopnia zabicia syfem kolektora ssącego, czujnikom (zwłaszcza przepływomierzowi...
Czyli masz to auto dłużej i wcześniej tak nie było? Jeśli tak to albo zacznij od diagnostyki + logi, albo szukaj "objawowo" - sprawdź pompę podciśnienia, zmienną geometrię turbiny, czujnik ciśnienia doładowania (czy nie jest zatkany sadzą), szczelność dolotu (u mnie np. przerdzewiała rura od intercoolera pod zderzakiem).
Cześć. Twój SAAB 9-3 150KM i moja CROMA 150KM te same silniki [fiatowskie] tyczy też VECTRA C CDTI , signum i te same podwozia, czyli części. Wspomaganie jest w Twoim aucie elektryczno-hydrauliczne. Spr. poziom oleju w zbiorniczku ; jedna całość z pompą. Stojąc na wprost silnika, widać zbiornik[biała butla] na dole końca silnika z niebieską nakrętką....
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
Czujnik ciśnienia w dolocie wyczyściłeś? W DCI olej aż z niego kapie Wyczyszczony i sprawny. Pomiary z niego przed czyszczeniem są w pierwszym poście na filmie. Po czyszczeniu nic się nie zmieniło. Swoją drogą nie było nic do czyszczenia tak na prawdę, bo był czysty.
Mam dokładnie ten sam problem w Volvo v50 1.6d. Masz FAP ? Udało się rozwiązać ten problem ? W ramach walki z problemem zrobiłem: - nowy n75 - nowy EGR - wymiana przepływomierza na inny używany trochę młodszy (moje auto jest z 2010 a przepływomierz z 2012) - wymiana wszystkich opasek na dolocie na nowe - wymiana przepustnic w dolocie - czyszczenie chłodnicy...
Witam, od dłuższego czasu zmagam się z dziwną usterką w moim Oplu. Silnik x12xe 1.2 16v 1998r. Problem polega na tym że po dodaniu gazu na biegu jałowym bardzo szybko skaczą obroty przy ok 1500 rpm, jakby go zalewało oraz szarpie mi na każdym biegu gdy zmieniam poniżej 2000 rpm. W komputerze wyszły błędy sondy lambda (prawdopodobnie zła mieszanka wywołana...
Klapki w kolektorze.Całe?Zawór sterujący ok? Gdzie te klapki i zawór się znajdują? Ja czyściłem dolot- plastykową część która ma 4 rurki dochodzące do cylindrów. Znajdował się tam jakiś czujnik podejrzewam ze ciśnienia (3przedowody). Wywaliłem z dolotu dużo sadzy można teź powiedzieć smoły Podejrzewam ze winna jest turbina, dodam ze auto długo stało...
Witam serdecznie forumowiczów. Po długich walkach z usterką spadku mocy poległem. Mam to auta od dawna i od jakiegoś czasu zauważyłem duży spadek mocy. Kiedyś prędkość maksymalna wynosiła 220km/h, teraz z wielkim oporem osiąga 190km/h. Przyśpieszenie spadło, spalanie wzrosło, pojawiło się dymienie na czarno. Znam te silniki dobrze, ale chyba niewystarczająco....
P0235 to: Awaria obwodu czujnika „A” doładowania turbosprężarki. Jak masz OP-COMa to wejdź sobie w bloki pomiarowe i sprawdź jakie ciśnienie doładowania pokazuje. Jeżeli czujnik doładowania jest uszkodzony, to ECU przyjmuje wartość zastępczą 0.9 bara. Możliwe także, że walnięty jest przepływomierz i komputerowi nie pasują wartości przepływu powietrza...
Zacząłbym od zaślepienia rurki podciśnienia przy klapkach dolotu. Najmniej roboty. Zdjąć rurkę włożyć w nią krótki śrubokręt i zacisnąć opaską. Jeśli to pomoże i problem ustanie, to jest jak u mnie , a wtedy opcji jest dużo, np. zaworek podciśnienia przy akumulatorze, zatkana rurka, dziurawa rurka, kable , styki sterowania zaworkiem podciśnienia, czujnik...
Czy możliwe jest, że raptem po 200 km filtr już się zapchał? Oczywiście że możliwe ,jak np silnik generuje za dużo sadzy . Bo np wąż na dolocie strzelony. Czy po wymianie filtra robi się tylko programowanie wymiany samego filtra, czy również programowanie czujnika różnicy ciśnień, jak przy wymianie na nowy? Przede wszystkim to trzeba usunąć przyczynę...
Dorzucam kolejny problem. Co do spalania poszedł nowy czujnik temperatury i ciśnienia dolotu. Zobaczymy jutro co to da. A nowy problem dotyczy ogrzewania Webasto air top 2000 se. Webasto 2 razy wyłączyło się w środku nocy. Jednym razem wystartowało ponownie. Kolejnej nocy już nie odpaliło po tym jak zgasło po kilku godzinach pracy. Przekopałem elektrodę...
w celach kontrolnych może być podtrzymywany 5% uchyleniem a co za tym idzie niedomknięty EGR plus 5% podtrzymania to napewno większy przepływ niż teraz bez tych 5% z tąd ta różnica To komputer robi bardzo rzadko. Jaka kolwiek nieszczelność egra to uciekanie cisnienia z dolotu w wydech i brak mocy. ,a poza tym sterownik silnika potrafi rozpoznać czy...
jesli blad swieci na pomaranczowo i gasnie po zgaszeniu i odpaleniu silnika przyczyn moze byc wiele w pierwszej kolejnosci nalezy sprawdzic: czy zawor EGR nie zablokowal sie najlepiej wyczyscic - silnik 1,9 silnik 2,2 oraz warto wyczyscic takze kolektor czy nie jest pekniety IC - wymiana zawor sterowania turbina nie brzeczy - czyszczenie czy nie ma...
Pufan, ja wymieniłem dzisiaj w A4 B5 AJM przy takich objawach czujnik ciśnienia doładowania 038906051 - jak ręką odjął wszystko gra jak wcześniej. Błąd VAG ten sam, podobne objawy. Wcześniej podstawiałem N18 i N75 - są zamienne. Zrezygnowałem z czyszczenia turbiny ponieważ po zdjęciu węża dolotu i obejrzeniu przez lusterko uznałem, że nie ma takiej...
Niestety, czyszczenie hydrostatu nic nie dało, było czysto. Po zmniejszeniu ciśnienia na dolocie jest dokładnie to samo, tylko słyszałem słabsze siknięcie wody. Sprawdziłem także pompę, czysto, obraca się. Niestety, jak się domyślam, niepotrzebnie rozebrałem też czujnik zmętnienia wody. Prawdopodobnie nie będzie już ok. W zaistniałej sytuacji postanowiłem...
Kupiłem inny zaworek turbo, uszczelniłem te rurki od egr do dolotu ponownie, choć na linni egr chlodniczka dalej coś syczy.. Bardzo ciężko tam z dostępem żeby to poprawić i posprawdzać. Czujnik wałka wyjęty po czyszczony, na kablu masowym pęknięta izolacja Wyjąłem też vaccum, celem obejrzenia od środka Zbiornik ciśnienia obtasmowalem i szukałem czy...
(at)cichy koksik Ja psikałem za turbiną. Wykręciłem czujnik zaznaczony na obrazku i włożyłem rurkę w dolot. Starałem się ruszać rurką na lewo i prawo, żeby poszerzyć pole czyszczenia w dolocie. https://obrazki.elektroda.pl/2736752000_... Na YT jest sporo filmików pokazujących jak wygląda procedura czyszczenia. Całość zajęło około...
Witam ponownie. Renia wróciła do właściciela, ja zrobiłem tym autem 200 km, pół na pół miasto i trasa i nic się nie stał, żadnych błędów i itp. co zrobiłem; -uszczelnienie dolotu, łącznie z uszczelką przy bloku silnika (auto gaśnie po zatkaniu filtra powietrza) -Wymiana czujnika temperatury w dolocie(tak dla świętego spokoju) -Czyszczenie i konserwacja...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Sprawdź wartości podcisnień wakułometrem najlepiej bo tak na " oko" to nie ma pewności. Ja miałem kiedyś tak w 1.9 TDI ASZ i też kierownice czyszczone. Co się okazało zmieniłem wężyki podciśnień na zbrojone i od razu pomogło. Do tego EGR bym sprawdził czy nie zasyfiony i szczelność na całym dolocie. Do tego logi by się bardzo przydały. Tak jak kolega...
problem z nie równymi obrotami.Diagnozę zacznij od układu zapłonowego świece cewki czasami nie pokazuje błędu a problem jest z cewką zapłonową czasami zdarza się problem na dolocie czujnik ciśnienia układu dolotowego lub nieszczelność układu słyszalne syczenie ,silnik krokowy przepustnica jego zacieranie zdarza się bardzo rzadko ale występuje tylko...
Cały dolot był na nowo złożony na nowych uszczelkach - montaż był dokładny i mam 99% pewność, że jest szczelnie. Grupy 003 i 008 mam sprzed wymiany czujnika ciśnienia doładowania (czyli z wczoraj): Grupa 008: http://vaglog.pl/log_221555.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_221553.html
Witam. Ostatnio podczas jazdy na 5tym biegu w okolicy 2000 RPM i wciśnięciu pedału gazu w podłogę zapaliła się na niecałą sekundę na czerwono kontrolka check engine, z samochodem nic się nie stało, jechał dalej normalnie, po sprawdzeniu błędu okazał się nim być P0235. Coś takiego stało się już kilka razy (raz na 3cim biegu, reszta na 5tym), wszystko...
Drodzy, oddałem niedawno wóz na czyszczenie dolotu + zaślepienie zaworu egr (2 stronnie). Od mechanika dowiedziałem się że egr nie domykał się i układ dolotowy był kompletnie zaklejony. W warsztacie całość została wyczyszczona, kalpy wirowe działają pięknie, EGR został zaślepiony z strony dolotu jak i wydechu. Niestety od tego czasu pojawia się błąd...
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Witam.Mam Renaulta Lagune II z 2002r. 1.9 dCI 120 KM z samochodem jest problem ponieważ jest słaby na niskich obrotach ożywać zaczyna przy 3 tyś. obrotach ale i tak nie ma takiej mocy jak powinna , gdy się ją gniecie to w miarę przyspiesza ale kiedy się wrzuci 4,5,6 bieg przy niskich obrotach i chce się przyspieszyć to wyrzuca błąd DF301(nieszczelność...
Witam. Jestem posiadaczem Opla Merivy 1.7CDTI(DTH) z 2004r. Na samym początku auto gorzej odpalało na ciepłym silniku. Posiadam chiński interfejs OP-COM, za jego pomocą wykryty był problem z ciśnieniem na rampie tzn czujnik pokazywał zmiany ciśnienia nawet przy wyłączonym silniku. Czujnik wymieniony (zamiennik), zaczął pokazywać ciśnienie tylko tym...
Dzień dobry. Myślałem że jestem sam z problemami z FSI. Moje auto to golf 4 silnik BAD 1.6 FSI. Akurat teraz walczę z kucnięciami na niskich obrotach i zaciekawił mnie ten temat. :) Ogólnie to prawie wszystko już naprawiłem/wymieniłem w tym aucie i ten silnik znam dość dobrze. Jeżeli jest to jeszcze komuś potrzebne to jedna z niewielu albo jedyna firma...
Samochód podczas przyspieszania okresowo słabnie "dołki mocy", jeden okres trwa około 3 sekundy. 2 sekundy przyśpiesza i jedną przestaje przyspieszać. Powyżej 4000 obrotów silnika zjawisko zanika. Poniżej trochę danych, które już zebrałem: •Silnik: MR20DE, 2.0 benzyna, 141 KM - Nissan Qashqai J10 2010rok, •Instalacja gazowa od 10 lat, obecnie odłączona,...
Za wszelkie podpowiedzi bede bardzo wdzieczny Nie musisz ale zacznijmy od początku, czyli jaki silnik , konkretnie . Jak nie wiesz podaj 8 ostatnich cyfr VIN. Jak jest zbudowany dolot wysokiego ciśnienia powietrza ? dwudrożny? Potem ustal czy widzi korek wlewu paliwa Wg komputera DPF sie regeneruje, ale sama puszka jest letnia, wiec nie bardzo wierze....
Teraz jak się nad tym zastanawiam, to nie nakrętka (jeżeli jest cała) będzie przyczyną wycieku, tylko uszkodzona uszczelka między pokrywa zespołu pompowego, a kołnierzem otworu w baku (o ile sobie przypominam, to ona była nakładana na kołnierz (rant) otworu w baku) i na to przychodziła pokrywa zespołu pompowego dociskana nakrętką, może także brakować...
witam, Mam problem z moim Renault Espace. Samochód kupiony w Niemczech jako "turboschaden". Okazało się, że turbo wygląda na dobre a uszkodzony jest intercooler i jeden z węży, zostały one wymienione. Dodatkowo płukanie dpf, oberwało mu się od tego i profilaktyczne czyszczenie egr. Samochód jeździ bez problemu, nie pokazuje żadnych błędów, jednak mam...
(...) obrazki.elektroda.pl/7532374100_17370607... https://obrazki.elektroda.pl/3643429000_... https://obrazki.elektroda.pl/1928348000_... https://obrazki.elektroda.pl/3246161900_... https://obrazki.elektroda.pl/7441126600_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z informacji i zrzutów ekranu...
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
raczej zapieczenie kierownic zmiennej geometrii turbiny - ale to nie jest jej uszkodzenie a zwykłe nagromadzenie się nagaru i sadzy, które skutecznie ogranicza swobodny zakres ruchu łopatek turbiny, które w turbinach VNT pełnią role zaworu upustowego wastegate (czyli zaworu bezpieczeństwa zapobiegającemu nadmiernemu wzrostowi ciśnienia powietrza doładowanego...
Już tak robiłem a mianowicie rozbierałem ten zaworek część mechaniczną czyli membranę czyściłem i wlałem WD-40 i przyznam że trochę pomogło. Mianowicie na ciepłym silniku już tak nie szarpał ale na zimnym wciąż to było. Ta metoda działa na krótką metę objawy szarpnięć szybko powracają. Łukaszx1 - posiadam vacuometr i zrobiłem tak że wyjąłem przewód...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
Witam Panowie! Passat już załatwiony tzn.lekko z partyzanta ale działa idealnie, ogólnie i tak idzie do sprzedania. Jak wcześniej pisałem na zatkanym ssaku chodziło ok, no więc po "sznurku" doszedłem do zaworu regulacyjnego na filtrze odmy. Konkretnie jest tam taka membranka ze sprężyną, która jest dociągana przez podciśnienie z kolektora ssącego. Okazało...
Witam W ubiegłym tygodniu kierowcy zapaliła się kontrolka silnika pomarańczowa i auto straciło moc. Auto wróciło tak z Belgi na kołach, w serwisie pokazało błąd czujnika podciśnienia i elektro zaworka. okazało się też ze kolektor ssący jak i wloty do silnika od ssącego są pokryte nagarem. Zostało wszystko wyczyszczone, doloty, EGR, wszystkie rurki od...
Przyczyny są takie : przycina się zmienna geometria w turbosprężarce i/lub sztanga siłownika podciśnienia przy turbo (popularnie zwanego gruchą ze sztangą) gdyż czujniki : ciśnienia barometrycznego i ciśnienia doładowania mierzą prawidłowo. Nie dzieje się to zawsze ale widać to w niektórych logach. Nie ma również znaczenia fakt, że ręką da się poruszać...
Auto przyśpiesza z opóźnieniem w zakresie obrotów 1000-1500 obr. Tzn. wciskam pedał gazu i dopiero po około 1 sek czuć że przyśpiesza. Powyżej 1500 obr. reakcja na dotyk pedału gazu jest natychmiastowa. Druga sprawa to odgłos zbliżony do "spalania stukowego" podczas przyśpieszania pod dużym obciążeniem Np. 3 bieg, 2000 obr. pod górę. Odgłos zanika gdy...
Cześć, twardo walczę z złomplem. Do tej pory: - turbosprężarka nie posiada luzów, podciśnienie zmodyfikowane (silikonowe wężyki + dołożony akumulator pneumatyczny jak w gulfach) - kolektor ssący zregenerowany (wywalone klapy zawirowań powietrza) - EGR zaślepiony od strony wydechu i strony dolotu i wyłączony w sterowniku - Przepływomierz wymieniony (ale...
Witam. Mam problem z nexią 1500 8V. 130 tys przebiegu. gaz założony przy 100tys. Jak jest zimna to ciężko ją odpalić na benzynie. Jak już odpali to nie ma mocy, strzela w dolocie, gaśnie. Jak złapie temperature, (ok.3-5min) wszystko wraca do normy. Na gazie działa super jak jest zimna i ciepła. Zmieniłem już: -cewke(fabr.), -kable(fabr.), -świece (NGK),...
Doskonale sobie zdaję sprawę co trzeba zrobić by z tego silnika wyjąć turbo i wiem, że nie jest to hop-siup ale pomyśl sam jakie jeszcze masz przed sobą możliwości by ustalić i wyeliminować przyczynę przeładowań - praktycznie żadne inne. Z całą pewnością nie jest tego powodem podciśnienie. Pompa tandem nie poda wyższego podciśnienia ponad to jaki ma...
Moc silnika to 180KM a co do koloru wtryskiwaczy to nie wiem jak to sprawdzić Jeżeli masz wtryskiwacze Keihin'y, to dla tej mocy powinieneś mieć wtryskiwacze żółte (górny zakres 38-45 kM/cyl) lub brązowe (dolny zakres 46- KM/cyl). Wydajność znaczona je kolorową kropką na obudowie. Po wartości ustawionego RC_inj przypuszczam, że masz wtryskiwacze żółte...
Witam Mam cholernie duży problem z w/w samochodem który posiada turbine ze stałą geometrią.Od początku gdy go mam samochód nie chciał przekraczać 120 km/h.Po czyszczeniu dolotu i wywaleniu EGRa samochód dostał kopa i już normalnie przekraczał 120 tak było przez ok miesiąc. Problem wrócił i tak: -Podmiana n75 (używka oczywiście) , nadal brak mocy -Podmiana...
.. na turbinie siedzi taka metalowa puszka która jest podłączona do elektrycznego zaworu przewodami ciśnieniowymi i tą metalową puchą staruje jeszcze czarna pucha z czarnego plastiku <pewnie ten siłownik pociśnieniowy o którym pisze kolega SZTOMEL>... JAKIEŚ POMYSŁY OD CZEGO ZACZĄĆ I jakie mogą być objawy uszkodzen elementów - żeby znaleźć który...
Jeżeli to kierownice to tylko demontaż i czyszczenie. Ale najpierw trzeba sprawdzić czy zaworek działa prawidłowo, wężyki są nie uszkodzone i czy gruszka ciągnie sztangę. Jedno po drugim wykluczyć i będzie wiadomo. Jak najbardziej podzielam zdanie kolegi, najpierw sprawdź przewody podciśnieniowe i wszystkie połączenia, ponieważ czasem takie błędy i...
witam, kupuje u przedstawiciela one shot, opakowanie niby to samo ale czy wśrodku też to nie wiem, silnik krokowy jak czyścisz np. benzynowy silnik to ustroistwo ustala obroty biegu jałowego, Panowie powiem tak, serwis jest potrzebny jako że nie których części niestety na wolnym rynku sie nie kupi, chocby różnistych kodów, natomiast co do reszty postu...
Witam, sorki że tak późno odpisuje. Fakt również dużo czytałem na temat ssania w naszych feliciach i generalnie ciężko wykryć przyczynę ale z innych dziwnych zachowań felicii to fakt, że ssanie czasami się pojawia gdy temperatura otoczenia jest tak około 10-15 stopni to czasami ładnie wskoczy na te swoje znamionowe obroty na ssaniu tak kolo 1000 RPM....
Tymczasowo poruszam się bmw e36 325TD 96r samochód stał 2 lata przepalany co parę miesięcy. Udało mi się usunąć większość bolączek tego samochodu jednak jestem dalej nie zadowolony z jego mocy , przy próbie auto maksymalnie rozpędziło sie do 160 km/h (180 z górki) przy katalogowych 196. Na początku zrobiłem serwis filtry olej , zalałem nowe paliwo z...
Witam Posiadam golfa 3 z 94r z silnikiem ADY z LPG 1 gen - na śrubkę. Na lpg golf chodzi dobrze, nie dusi się, nie przerywa, dobrze odpala, nie ma żadnych problemów. Natomiast na benzynie są problemy z dławieniem się i spala dużo benzyny. Auto do ok 2,5 - 3 tys obr jedzie jakoś tam, od 3 do 4 tys dostaje kopa i jedzie dobrze, powyżej 4 tys do odcięcia...
Wężyki sprawdziłem,po prawej jak na schemacie--- http://forum.vectrak...attach_id=33487 ---wszystkie połączenia ok żółty (VAC) z żółtym (VAC) do trójnika -potem do trójnika przy pompie próżniowej i dalej na trójnik przy filtrze paliwa , jedna odnoga do nagrzewnicy druga do zaworu elektromagnetycznego turbiny żółty (VAC) a z (OUT) idzie do turbiny.MUSZĘ...
Witam. Odpowiadam na posta ponieważ mam podobny problem, od jakiegoś czasu, a po wizycie w serwisie aktualnie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy:...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Hm. Ale przecież mam obrotomierz :) Obroty regulowałem już na wiele sposobów. Jak na razie najmniej trzęsie się, gdy zakręcę śrubę całkiem i odkręcę ją o pół obrotu. Regulacja według manuala technicznego, tyle że na obrotomierz na desce rozdzielczej a nie poprzez komputer, nic nie daje - lepsze efekty daje to odkręcenie o pół obrotu. Działa to tak,...
Witam, Mój problem rozwiązany. Długo szukałem pomocy, więc napiszę co było nie tak. Zawiozłem auto do gazownika, który zakładał gaz, żeby sprawdził czy to nie wina instalacji. Podłączył go pod komputer i stwierdził uszkodzony map sensor (czujnik ciśnienia powietrza). Wyjął go, umył benzyną i skasował 80 zł. Było lepiej przez chwilę, ale na drugi dzień...
Witam. Panowie od jakiegoś czasu mam problem który opisuje poniżej. Aktualnie po wizycie w serwisie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy: późno załączająca...
Renault Master 2.5 DCI - wersja bez przepływomierza. W chwili obecnej Master ma totalny brak mocy, nie kopci, zapala idealnie. Silnik praktycznie wyremontowany - przyczyną było zerwanie paska rozrządu. Zapadła decyzja o wyciągnięciu, naprawie. Pierwsze problemy pojawiły się z wtryskami, dwa poszły gładko - dwa były wyrywane na prasie hydraulicznej (po...
Map sensor był wymieniany, ciśnienie atmosferyczne i temperatura powietrza w dolocie, temperatura silnika w normie. Czyściłem pompę paliwa, układ paliwowy i listwę z wtryskami, wymieniałem czujnik wału, kompresja na wszystkich cylindrach 12, brak co2 w płynie, czyszczone piny sterownika, samochód nie jeżdzi na gazie od dwóch dni, kręci na zimnym jak...
Przepływomierz już podmieniałem, choć nie mam 100% pewności co do jego sprawności. Niemniej przy niskich przepływach mierzona masa powietrza zgadza się z oczekiwaną. Obawiam się teraz bardziej o drożność katalizatora. Chyba, że nowy EGR był wadliwy... ale on był fabrycznie nowy. Niestety ja nie mam warunków, a mechanik za nic nie chce się podjąć demontażu...
Panowie mówicie o elementach które najmniej sie psują, jakie ciśnienie na niskim? jaki przebieg? jak ponad 100kkm to czyszczenie turbinki i dolotu z zaworem erg włącznie, proste ale bbbrudna robota, czujniki prędkości obrotowej wału i wałka rozrządu ,może cosik pośniedziało i jak sie nagrzeje rozszerzy to niestyka,cisnienie na wysokim musi być min na...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Niestety nie wiem jak jest u Ciebie, u mnie jest tak jak widać na dole. Jeśli u Ciebie docelowo koło dociska rozrzutnik to znaczy że masz krótszy frez albo zęby docięte do samego koła rozrządu. No to u mnie jest na pewno trochę inaczej, ale z czego to wynika to może wyjdzie jeśli trafiłaby się okazja jeszcze raz rozbierać przód. Niemniej mam nadzieję,...
Witam, u mnie po wymianie tego zaworka problem dalej występuje. Silnik 1.4 16V MPI (CCGB) + LPG. Wymieniłem też: czujnik temp cieczy chłodzącej, czyściłem przepustnice, ciśnienie paliwa wg mechanika w normie, akumulator nowy (z innego powodu) ale też się ktoś "czepiał", świece nowe - NGK. Odłączany LPG bo mechanik twierdził że to może gaz dostaje się...
saracen: czy udało ci się rozwiązać ten problem gdyż ja borykam się z podobnym i tez już jestem po wymianie świec czujnika map den dolny i czyszczeniu domy i nie wiem co dalej a tez mam GP 1,4 8V + LPG u mnie parametry to około Ciśnienie w dolocie: 350 mBar Oczekiwane ciśnienie powietrza: 1023 mBar
Dopiero wróciłem z warsztatu. Mam skutera od syna kolegi. Ciśnienie sprężania 13 bar, zawory nie podparte, rozrząd dobrze ustawiony,klin na mageto nie ścięty (magneto lekko osiewa lewa,prawa tak z milimetr półtora) iskra jest wymieniony moduł i cewka(niepotrzebnie). I nie odpala. Już wiertarką go kręcę bo rozrusznika szkoda. Nawet na plaku nie łapie....
Ludzie, pomóżcie. wiem że ten problem jest opisywany już setki razy, ale dla siebie nie znalazłem rozwiązania. mam scenica 1,6 16V benzyna + gaz sekwencja z 2000 roku. mój problem polega na: - podczas pracy silnika wyczuwalne są pojedyncze szarpnięcia, widać jak silnik "nierówno" się trzęsie, są one odczuwalne na fotelu w kabinie - nierówne drgania,...
pytam, bo mam problem z bledem wtrysku. zawsze jak jest blad to cisnienie doladowania jest nizsze od wymaganego, a blad pojawia sie czesto przy srednim obciazeniu ok 2000 obr. po mocniejszym wcisnieciu gazu podczas np. przyspieszania. Ostatnio na postoju logowalem i zauwazylem, ze jak wcisne gwaltowniej gaz do ok 3500 obr i odpuszcze do 2000, to przez...
chce zapalić blad p2299 z niski ciśnienie w układzie i o co kaman teraz Ten błąd to błąd sugerujący działanie jednoczesne czujników hamulca i przyspieszenia - jeżeli dobrze to tłumaczę, bo nie spotkałem się w praktyce z tym błędem. Nie chcę tu się jednoznacznie wypowiadać... Sprawdź wiązki i wtyki przy pedałach, czystość gniazd. Jeżeli błąd się nie...
Wczoraj montowałem swoja starą turbosprężarkę po regeneracji. Gdy wracałem z warsztatu gdzie to robiłem do domu samochód jechał jakby ciągnął na holu dobrą ciężarówkę, miał strasznego muła, wrażenie turbo wcale nie dmucha. Turbo robione na korasie Meletta (regenerowane z powodu występującego luzu wzdłużnego), zmienna geometria wystrojona. Nowe przewody...
Silnik 1,6 i - jednopunkt,typ C1,6NZ Objawy tego typu: Auto odpala ale ma wyczuwalnie słabszą moc - na 2 biegu max 70 i nie wkręca sie na obroty tak jak powinno, poza tym w pewnym przedziale obrotów szarpie, około 2 -3 tyś.obr/min. Po wykręceniu świec widoczne okopcenie- zbyt bogata mieszanka, - wyświetliło raz kod 45. Co zrobiłem: Wymienione przewody...
witam,wszystkie doładowane silniki po przebiegu około 200 tys km powinno sie wyczyścić układ dolotowy, ponieważ jest to v6 więc masz dwa razy tyle czyszczenia, zacznij od przepływek, wtryski i pompe zostaw wspokoju, to najbardzirj niezwodne elementy i bez oprzyrządowania mozna sporo napsuć, szczególnie że cisnienie jest tam duże i po garażowej naprawie...
Cześć , Mam auto Dacia Duster 1.5dci k9k 796 (stała geometria Turbo) - 86KM - po remapie na 100KM . Od pewnego czasu dokucza mu zmniejszenie osiągów . Auto obecnie nie ma żadnych błędów oprócz Glow Plug/Heater Circuit "A" $0380 W aucie zmieniłem intercooler na dobry używany bo poprzedni lekko podmakał w rogu, podmieniałem przepływomierze na inne orginalne...
czujnik ciśnienia dolotu czyszczenie dolotu czujnik dolotu powietrza
głośne wirowanie pralki prędkość nagrywania magnetofon szpulowy samsung le32b530
stacja klimatyzacji płyta stacja klimatyzacji
Błąd w Mercedesie Vito - diagnostyka i przyczyny Jak otworzyć tablet TB Touch Terra7 - instrukcja krok po kroku