Witam, czy ktoś podpowie, gdzie znajduje się czujnik temperatury, powietrza dolotu w 2.0 DCi 170KW? Wyskakuje błąd przepływki i dolotu :) Pozdrawiam
W AZD jest tylko czujnik ciśnienia powietrza w dolocie tzw MAP sensor. I tak wykryje brak zmiany ciśnienia plus sondy lambda tez nie zarejesteuja wzbogacenia mieszanki
1. Ustawić prawidłowe kodowanie sterownika silnika 2. Problem z czujnikiem temperatury powietrza w dolocie. (Sprawdzić kable oraz sam czujnik) Co do licznika to trzeba wyjąć rozebrać i sprawdzić co tam nawyprawiali poprzednicy. Ale licznik do polo 9n kupisz za 50-100 pln . Tylko trzeba będzie powalczyć z immobliaserm bo jest w liczniku i to z niego...
Niebieski pytajnik - czujnik temperatury powietrza w dolocie. Czerwone to MAP sensor - a nie czujnik położenia przepustnicy. MAPsensor czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik położenia przepustnicy (TPS) po prawej stronie - ten pierwszy od dołu. Wtyczka po prawej wyżej to do silnika krokowego. Żółta wtyczka - na podstawie zdjęcia nie powiem.
Po przejrzeniu forum domyślam się że w moim modelu pod tym kodem też kryje się ta sama usterka co w innych modelach Atego tj.czujnik cieczy chłodzącej lub czujnik dolotu powietrza(zużycia filtra powietrza),więc jeśli tak jest to w jaki możliwie najprostszy sposób sprawdzić który jest uszkodzony lub instalacja.W starszym modelu gdy miałem popsuty czujnik...
Dzień Dobry. Czy vag moze sie mylić? Czujnik temperatury powietrza pokazuje 97 stopni na rozdzielce czujnik cieczy pokazuje ok 80 stopni (to chyba normlane vag odczytuje bezposrednio z kompa chyba? ) a czujnik temperatury cieczy na vagu pokazuje 13stopni ( ok obecnej temp zewnetrznej moze troche na plusie) czy ktoś coś pokręcił z elektryką? Czy może...
sprawdziłem przewody styki są w porządku przy czujniku dolotu powietrza. A może mam jakiś problem z przepustnicą bo obroty też się czasami wieszają.
Czujnik znajduje się w dolocie powietrza na filtrze.
Witam. Posiadam Opla Omegę B rok '97 z silnikiem 2,0 16v. Problem polega na tym, że po uruchomieniu zimnego auta, silnik pracuje ok 2 minut normalnie póżniej obroty spadają i silnik gaśnie. W momencie przygasania gdy dodaję gazu lubi strzelić. Byłem na komputerze i wykryło błąd przepływomierza i czujnika temperatury powietrza. Jednak gdy odepnę przepływkę...
Wyczyściłem czujnik dolotu powietrza, jutro wyczyszczę czujnik temperatury wody Chłopie co wyrabiasz? Oddaj do naprawy...do polecanego warsztatu
Po lewej stronie zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego masz intercooler. a z niego wychodzi z prawej strony wtyczka (dwa piny od czujnika temp. powietrza w dolocie) poniżej masz wężyk podciśnienia - idź za tym wężykiem aż dojdziesz do sterownika silnika - poniżej akumulatora) i w jego wnętrzu pod obudową będzie dalsza część wężyka aż do czujnika...
Może nie ma przepływomierza ? Co Cię naprowadziło na ten przepływomierz ? Masz w rurze dolotu jakiś czujnik ? Czujnik IAT sensor, temperatury zasysanego powietrza, ten jest dostępny ?
Masz schemat, opis bezpieczników? Nie wszystkie obwody w samochodzie są cały czas pod napięciem. Według schematu ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za rozrusznik czyli logicznie rzecz biorąc samochód powinien być unieruchomiony czyli powinien nieodpalać a rozrusznik kręci i samochód odpala normalnie. A i zapomniałem dodać że wyskakuje komunikat "...
wczoraj wymienili mi czujnik dolotu powietrza do przepustnicy nastepna 100zł i dalej tak samo a dzis rano - 10c to gdy go paliłem to gasł mi i dopiero po 10 min jak sie troche nagrzał to był juz kochany samochodzik kto cos mi jescze doradzi w tym temaci pozdrawiam Mietek
Robimy co możemy. Sprawdzamy wszystko po kolei. Czujnik na dolocie przy filtrze powietrza tez swiruje. Pokazuje 40 stopni czy ciepły czy zimny. Będziemy teraz sprawdzać okablowanie a jak to nie pomoże = nowe czujniki bo niestety nie mam nic na podmianke.
no nie wiem co więcej móglbym napisać, dodam że na kompie wyskoczył błąd że uszkodzony jest czujnik dolotu powietrza zewnętrznego, co to jest wogóle i gdzie on sie znajduję. mam jeszcze jedno pytanie jaka może byc inna przyczyna dużego spalania, dodam że przed wymianą było jak należy. Druga sprawa jest taka że strasznie dlugo silnik osiąga temperature...
Jest kilka lokalizacji, MAF, MAP, albo dwupinowy w dolocie.
Czasem tak się dzieje, kiedy jest nawiew na szybę, bo wtedy cyklicznie załącza się sprężarka klimy. Inny powód może być zabrudzony czujnik MAF albo nieszczelny dolot powietrza.
Sam przepływomierz jest nieadaptowalny. To prosty czujnik przepływu powietrza w miejscu w którym jest wstawiony.Jedynie jęsli byłby jakis dolot który w jednym miejscu jest węższy a w innym szerszy to można adaptować sterownik po wymianie dolotu.Przepływomierz tylko czyta jaka ilośc powietrza przepływa w danym momencie pracy silnika i podaje te dane...
Polityka to nie na tym forum ,do rzeczy jak silnik jest ciepły to na benzynie pracuje normalnie . Prawdopodbnie może być uszkodzony czujnik temperatury .czujnik na dolocie powietrza.
IAT będzie miał wpływ na skład mieszanki co do tego termostatu: Regulacja w obudowie filtra ciepłe/zimne odbywa się za pomocą podciśnienia stąd te przewody ten termostacik podaje napięcie na zawór który otwiera przepływ podciśnienia w w/w przewodach Jakie auto? coś z grupy VAG?
Przetarciu uległ wężyk ciśnieniowy idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania G71 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika i zakłamany odczyt rzeczywistego ciśnienia w związku z tym powodował tryby awaryjne, usunięcie nieszczelności rozwiązało problem, czujnik o którym wspominasz to czujnik G72 mierzący wartość temperatury powietrza...
U dobrego fachowca Może być : czujnik temp paliwa , powietrza w dolocie , pompa
Okazalo sie ze padl czujnik temperatury powietrza w dolocie wymiana naprawila wszystkie problemy
Witam Miałem to samo jak zimny ciężko palił i gasł po dodaniu gazu dusił się i gasł jak ciepły to wszystko ok na gazie wszystko super, elektryk i gazownicy diagnoza jedna rozjechana mapa wtrysku, regulacja gazu przez trzy miesiące nic nie dała. Znajomy mechanik wziął się za sprawdzanie wymienione: świece, cewka zapłonowa, pompa paliwa, przepustnica,...
Ma czujnik 4-pinowy na dolocie, on wskazuje temperaturę powietrza, podciśnienie, ciśnienie doładowania i oczywiście jest też nowy.
Daj kilka razy zapłon bez odpalania ,tak pompa paliwa dobiła ciśnienie paliwa (słychać jej pracę). Dwa jakie wartości pokazuje szczególnie na zimnym gdy jest problem z odpaleniem czujnik temperatury płynu oraz powietrza w dolocie.
Jaki model instalacji gazowej? Odpalasz na "auto" czy na wymuszonej benzynie? (przełącznik 3 pozycyjny?) Wedle opisu po prostu go zalewa, może któryś z zaworów LPG lekko puszcza i zanim odpalisz najpierw musi wyssać z dolotu to co naleciało nadmiarowo. Ale najpierw diagnostyka osprzętu, czujnik temperatury powietrza w dolocie oraz czujnik temperatury...
Pisałem już, żeby kolega sprawdził czujniki na dolocie powietrza, od wagi i od temperatury, następnie ten na przepustnicy, a później wtryski. Przepraszam za wypowiedź iż z wtrysku idzie paliwo do komory, chciałem to napisać tak po skrócie pomijając kolektor i zawory :).
313- to czujnik temp. w dolocie świeżego powietrza: 13 – czujnik G89 temperatury kanału świeżego powietrza (Steruje pokrywą temperatury i dmuchawą świeżego powietrza w zależności od temperatury. http://obrazki.elektroda.pl/8323686400_1... Poza tym spróbuj go wyczyścić i odepnij, przeczyść i zapnij wtyczkę, może akurat to pomoże.
Jaki przebieg? Na czas szukania usterki odłącz czujnik ciśnienia na pompie wspomagania. Pokasuj błędy i zobacz które wrócą jako pierwsze. Poszukaj lewego powietrza w dolocie
Witam, Egr zaślepiony został. Podsunęliście, Panowie, pomysł odnośnie lambdy i czujnika temperatury. Za co dziękuję Wam, jak nie wiem co. Okazuje się, że po odłączeniu lambdy poprawiło się, aczkolwiek mam wrażenie, jakby czasem chciał się przydusić. Natomiast po odłączeniu czujnika temperatury powietrza w dolocie samochód się uspokoił. Kopa ma, zero...
Mam taki dolot jak na ostatnim zdjęciu w Golfie 4. Musisz zblokować klapkę zimne/ciepłe powietrze w pozycji tylko zimne. Dodatkowo na tym chwycie powietrza przy pasie przednim możesz dorobić z butelki po Dynazelu zaślepkę/osłonę w kształcie łuku, żeby powietrze zaciągane było tylko z wlotu, a nie z komory silnika. Jednak temperatura z czujnika w korku...
ile pali ci te auto? jeśli sonda zdechnie to zre jak smok i wówczas wiadomo ze ona padła. to że się pali check to wcale nie znaczy że gaz do kitu. mi się zapalało na benzynie, wystarczy wymienić czujnik przy dolocie powietrza. pozdrawiam
wtyczki od czujnika temperatury powietrza w dolocie i od wtryskiwacza jest taka sama, ale nie odpinalem nic wiec nie pomylilem
Pytanie mam banalne ale wywala błąd czujnika temperatury powietrza dolotu a nigdzie nie ma jego śladu. Proszę o pomoc, gdzie jest zabudowany czy aby na pewno w przepływce powietrza bo auto świeże i trudno o schemat sterowania silnika. Z góry dzięki za pomoc.
Korpus monowtrysku z plastikową "czapką" dolotu powietrza, wiązka, sterownik, zbiornik paliwa wraz z pompą, czujnik temp cieczy, map sensor, sonda lambda (trzeba wspawać gwint, lub wymienić dwururkę), nie pamiętam czy jest takie samo koło foniczne w wersji gaźnikowej i wtryskowej, dorobić zaślepkę mechanicznej pompy paliwa
A może zatkane coś jest wylot albo dolot powietrza które przedmuchuje piec ??? Ew czyszczenie pieca z kurzu :).
Czujnik masz sprawny ale pewnie źle podałeś wartości bo one są w kΩ a nie jak napisałeś w Ω. http://obrazki.elektroda.pl/9923812500_1... Teraz przydałoby się sprawdzić szczelność dolotu, zawór dodatkowego powietrza, przepływomierz i sondę lambda.
To jest czujnik temp powietrza w dolocie . Jeżeli widzi rożne temp miedzy przepływką a tym czujnikiem to tez mogą się dziać takie cyrki. Po odłączeniu ecu przyjmuje temp 20 zastępczo i dlatego jest poprawa.
Przewód do zaworka par paliwa mam zaślepiony od początku, co do gazu, to odłączyłem przewód gazowy do wtryskiwaczy - bez rezultatu. Dzisiaj podmieniałem ze sprawnego auta kolegi: cewkę, czujnik wałka rozrządu, czujnik temperatury powietrza w dolocie, krokowca, EGR, MAP sensor - bez rezultatu. Wczoraj zmierzyłem czujnik położenia wału - niby OK, ale...
Z tego co kojarzę to w przepływomierzu.A jak nie to na dolocie dwu pinowy.Odłącz wtyczkę od przepływomierza jak załapie błąd to będziesz wiedział że na pewno tam.
Jakie masz napięcie na wolnych obrotach na wyjściu czujnika? Nie masz nieszczelności na dolocie powietrza? Rozrząd nie przeskoczył?
Witam Potrzebuje wspacia czy wiecie gdzie jest czujnik temperatury dolotu w espace 2.0 dci 170 kw 2006 rok Pozdrawiam
Z fusów kawy ciężko wyrokować! Wpierw kontrola wszystkich złączy, przyłączy oraz do masowania silnika -karoseria. Kontrola akumulatora i alternatora. Odczyt błędów, kontrola całego dolotu powietrza. Nie zaszkodzi czyszczenie - czujnik MAP w kolektor ssący
Czujnik temp ok. pomierzyłem rezystancje od czujnika powietrza w dolocie do ECU i na jednym z pinów mam nieduża oporność co może być powodem wywalania błędu [ zbyt slaby sygnał] to jest moje spostrzeżenie czy tak powinno być?
Już się zastanawiam czy by nie kupić jakiegoś kabla do tego auta. Czy jakiś euroscan podejdzie do tego wtrysku ? Jedyne co nie udało mi się sprawdzić to czujnik temperatury powietrza w dolocie bo nie wiem gdzie go szukać.
nagrzewnice, silniczki sterujace klapami dolotu powietrza, czujnik temperatury, panel climatronic, no i wiązki zasilajace ze sterowaniem.
Mam takie niejednoznaczne tłumaczenie tych kodów błędów i do końca nie wiem, czy chodzi mu u czujnik. temp zewnętrznej (który znajduje się w obudowie prawego lustra na dole), czy o czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale bardziej myślę, że o ten drugi. Jest on koło obudowy filtra powietrza na rurze dolotu.
To wiele tam nie ma. Rozrząd, dolot powietrza, czujnik położenia wałka. Jeżeli przed było dobrze to teraz też musi być. Kółka z wałków ściągane?
Katalizator używany ale jak nowy z pełnym rdzeniem, pełną widocznością przez plaster czy tam monolit. Sondy to te dwie: https://www.autodoc.de/ridex/13637861?ut...
Było to sprawdzane. Auto we wrześniu miało wymianę silnika, na poprzednim silniku było to samo. Dodano po 1 Jednak co ciekawe. Sprawdziłem pracę po odłączeniu czujnika temperatury powietrza zasysanego w dolocie i o dziwo silnik pracuje prawidłowo. Czujnik sprawny, map sensor sprawny, wskazania prawidłowe. Po odłączeniu w/w temperatura powietrza zasysanego...
Na tej rurze przy dolocie jest czujnik temperatury powietrza a później przepustnica, chyba, że masz gaz to jeszcze mikser po drodze.
Rok produkcji? Bo nie wiemy czy Xsara 1 czy 2. P0110 - w dolocie masz czujnik temp powietrza. Przy myciu nie uszkodziłeś? Jakie parametry pokazuje?
Czujnik to ten z zieloną wtyczką?? bo na dolocie powietrza znalazłem jeszcze jeden czujnik nie wiem od czego on, może od temperatury powietrza?? ten tak jak by na kolanku?? po odłączeniu wtyczki od tego czujnika na kolanku nie ma żadnych zmian. http://obrazki.elektroda.pl/1226673600_1... PS. Nowy problem, wkładam kluczyk do stacyjki...
Szukaj lewego powietrza w dolocie. Olej pomiar ciśnienia sprężania bo nie tutaj jest problem. Na pompie wspomagania powinien być czujnik, odłączę wtyczkę od niego, powinno trochę pomóc. Dość często ten czujnik się uszkadza.
Vitara 2.0 V6 ma ten urok jeśli mikser jest zamontowany przed samą przepustnicą. Niestety zakłóca to przepływ powietrza obok któregoś czujnika i sterowanie silnikiem na benzynie. Po przeniesieniu miksera w pobliże filtra powietrza problem jest rozwiązany, niestety zwiększa to objętość mieszanki powietrzno- gazowej w dolocie co w razie detonacji jest...
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
Copot to czujnik temperatury powietrza w dolocie + potencjometr ustawiający CO. Na razie składam wszystko do kupy i podlecę do mechanika. Ale do tego auto musi byc złożone.
Intercooler, szczelność dolotu, czujnik ciśnienia doładowania, filtr powietrza, turbo. Te rzeczy do sprawdzenia.
Problem z czujnikiem G31 na intercoolerze Przyczynami moga być Uszkodzony sam cujnik Korozja w miejscu styku przewodu masowego Uszkodzone okablowanie przed lub za czujnikiem Poza ww. sprawdź okablowanie czujnika temperatury powietrza w dolocie G42. przepływka
Bez podłączenia testera diagnostycznego to taka naprawa przypomina wróżenie z fusów. Może być coś z układu paliwowego , dolotu powietrza , czujniki , zawory podciśnieniowe ,recyrkulacja spalin itp ..... Pozdrawiam .
Witam, Dane, ktore podalem wyzej, dotycza wtrysku Fenix. U Ciebie, wg typu silnika, jest prawdopodobnie Bosch MP7.0. Nie mam danych do niego. Na Twoim obrazku: 1 - czujnik temp. powietrza 2 - czujnik temp. wody do wtrysku (zielony). Pozdrawiam, Georges Dokladnie, mam wtrysk MP 7.0 Boscha, czyli pod pozycją nr. 1 mam czujnik temperatury powietrza dolotu...
Ale w tym silniku nie ma żadnej "przepływki". O ile masz na myśli przepływomierz powietrza. Jest tylko czujnik temperatury powietrza na dolocie. Gdyby był uszkodzony albo odczyt poza zakresem to miałbyś błąd w ECU. A pisałeś, że diagnostyka nic nie wykazała.
Znajdziesz go na dolocie.
Błąd P11AA czyli niezgodność sygnału MAP sensora z wymaganym w parametrach -- to w moim wypadku był wynik krzywo wkręconego korka wlewu oleju. TAK korka oleju bo przez odmę zasysał spore ilości powietrza a przepustnica była zamknięta. Primo przy tym błędzie to na pracującym silniku zatkać mu dokładnie ręką przepustnicę i jak nie zgaśnie to szukać nieszczelności...
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
witam Miałem problem z silnikiem Opla Astra H 2008r silnik Z16 XER Problem obawiał się brakiem mocy i przyspieszenia przy starcie ciężko odpalał nie od razu jak wcześniej. Silnik na początku po zapaleniu jak by chciał anie mógł przyspieszyć dławił się strzelał po naciśnięciu pedału gazu. Mechanik doradził mi wymianę czujnika na dolocie powietrza zasysanego,...
Halo! Jest tu ktoś ? Znalazłem taki link: https://intercars.com.pl/pl/aktualnosci/... Jes tu co nieco o sterowanu dolotem powietrza silników doładowanych. Myślę w moim przypadku kluczem do rozwiązania obniżonej mocy na niskich obrotach może być nieprawidłowy sygnał z jakiegoś czujnika...
Witam. Sprinter 906 2.2L z dwoma turbinami. Błędy w silnik: P0105 - ciśnienie atmosferyczne między modułem sterowania silnika a czujnikiem ciśnienia doładowania jest nieprwidłowe P2904- zwiększ kontrolę przepustnicy ciśnienia Czytane autocom-em. W parametrach czujnik ciśnienia w dolocie obok przepustnicy powietrza pokazuje ciągle 800mbar - czyli wartość...
Na kompie 3 błędy 1 przepływomierz 2 EGR te dwa to po odpieciach przeze mnie. 3 P0113 - wskazuje na czujnik temp powietrza w dolocie , ale po wykasowaniu postał ,znów silnik ostygł i objawy jak wyżej z tym ze po ponownym podpięciu brak jakichkolwiek błędów . Jakies pomysły ?
Być może czujnik ciśnienia map sensor w dolocie powietrza. Poczytaj ten temat. https://fiatklubpolska.pl/stilo-444/stil...
Witam W 2.0 fsi blr , nie ma przeplywki tylko czujnik temperatury powietrza w dolocie (iat) i map sensor, jednak w vcds wyraznie widav przeplyw powietrza , ktora w takim razie z tych dwoch czesci mierzy przeplyw powietrza w tym silniku? Ps. Odlaczylem wtyke od IAT i pomiary nadal byly widoczne w vcdd aczkolwiek troche nizsze
MID 128, SID 32, FMI 5 - Układ sterujący wylotem zaworu upustowego prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. (Możliwa awaria elektryczna zaworu od hamulca górskiego), MID 128, PSID 98, FMI 1 - błąd dotyczy systemu doładowania powietrza (sprawdzić szczelność dolotu, czujnik i jego wiązka, turbina).
Co do przepływomierza to zaczoł bym od odczytu kodów błędów.Nie pamiętam ale tam są chyba błyskowe.Poza tym pomiar sygnału wychodzącego z VAF do sterownika silnika i sygnał z czujnika temperatury powietrza w dolocie.
Witam, Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza w dolocie, nieszczelności podciśnienia. Gdyby to był uszkodzony czujnik, to powinno się tak objawiać przy każdej prędkości, przy każdych obrotach. Myślę, że to niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Czy masz oprogramowanie diagnostyczne, w którym możesz podejrzeć oba czujniki tlenu i przepływomierz?
Czujnik temperatury silnika, czujnik temperatury powietrza w dolocie albo ta nieszczęsna lambda. Wszystkie te elementy brałbym pod uwagę. Stwierdzisz jedynie podstawiając jeden po drugim albo podłączenie do komputera. Ale nie martw się u mnie jest podobnie, a nie chcę wymieniać wszystkiego - więc szukam jakiegoś dobrego mechanika. Pozdrawiam
Witam, już od długiego czasu borykam się z problemem niskich obrotów w moim Focusie MK1. Mianowicie na biegu jałowym sięgają one około 650, samochód wtedy słychać, jak się dusi, i światła przygasają, czasami na zimnym potrafi zgasnąć. Regenerowany alternator, nowy silniczek krokowy, czujnik przepustnicy, wymienione serwo. Dolot powietrza został sprawdzony...
W dolocie, kostka biała dwu pinowa
Cześć, zacząłbym od sprawdzenia dolotu w poszukiwaniu dziury w układzie dolotu, można również sprawdzić parametry przepływomierza powietrza, też może robić robotę, ewentualnie czujnik ciśnienia
No jest kłopot, po wyminie czujnika bez zmian odkręcili dolot i nie zasysa powietrza. Będę pisał o dalszych postępach. Wiadomo już że przeskoczył pasek rozrządu o 2 zęby. Zapowiada się nieźle.
Mimo ze nikt niechce pomoc bede pisal co bylo robione moze komus sie to przyda w przyszlosciu, po wymiabie czujnika polozenia przepustnicy bez zmian,tak samo po wymianie czujnika predkosci obrotowej sterownika silnika,sondy lambda i czujnika temperatury powietrza w dolocie,teraz czekam na map sensor
Ogólnie silnik śmiga bardzo dobrze diagnostyka bardziej z ciekawości.Najbardziej interesował mnie map sensor czy jest sprawny w 100% oraz uniwersalna s.lambda 3 przewodowa (zasilanie + sygnał)Jak będe miał chwile sprawdze ten czujnik ale to na pewno nie dziś....czy by pasował z VW wątpie ten silnik jest cały na osprzęcie webera od pompy paliwa po wtryski...
A może ma ktoś wersję peugeota 106 z czujnikiem w kolektorze? Najlepiej byłoby założyć oryginalny dolot niż wiercić dziurę na czujnik.
Auto jak w temacie. MultiDiag wywala błąd: Czujnik temp. powietrza zasysanego przerwa lub zwarcie do plusa. W blokach pomiarowych temperatura to -40stC. Pytanie moje brzmi. Czy czujnik ten jest w przepływomierzu?? Nic innego na dolocie przed turbiną tam nie ma.
Filtr powietrza czysty? Dolot szczelny? Czujnik nie "wylata" jak zamek w flincie Kargula?
Najszybciej, najprościej, najpewniej i bez szkody dla silnika - zmień wałki na ostre. Osiągniesz 230-240Km bez problemu no i podniesie się moment obrotowy (a to właśnie moment jest ważny). Wiejskie czip-tjuningi sobie odpuść. Jak na wiejsko, to możesz ręcznie ustawić lambdę na ubogo i oszukać czujnik temp. powietrza w dolocie, na ciepłe nastawić - z...
Przepływomierz - czujnik przepływu powietrza umieszczony na rurze pomiędzy filtrem powietrza a dolotem do przepustnicy. Żadna Nubira nie była wyposażona w przepływomierz, to "coś" o czym piszesz to czujnik temperatury powietrza dolotowego.
Macania ciag dalszy ... Wyjalem i obmierzylem czujnik temperatury powietrza w dolocie. Wartosci jakie pokazal omomierz to 3.3 kOHM przy 10 st. C miedzy 1 i 2 pinem. Pomierzyłem rownież zawór elektromagnetyczny przy dolocie : 14v między pinem 1 a masa i 33 OHM miedzy pinem 1 i 2 Czujnik temperatury powietrza byl troche zaolejony, wyczyscilem ten olej...
czyli problem nie rozwiązany w dalszym ciągu, zakładałem oryginał i tez przepaliło teraz zrobiłem jeden eksperyment który może rozwiąże sprawę jak naranie działa nie pali przepływki wiec opisze to w pozniejszym czasie dodam ze instalacja elekt sprawa, napiecia prawidłowe, zamienione nast. elementy z drugiego trafica : egr, czyjnik doładowania, czujnik...
Proponuję wyczyścić czujnik MAF umieszczony na dolocie powietrza tuż za filtrem. Tylko ostrożnie, najlepiej niech to zrobi ktoś z doświadczeniem, który już to wcześniej robił. Czujnik teoretycznie powinien sam się czyścić ale serwis serwisem a życie życiem. A wskazanie prędkości to kwestia sprawdzenia połączeń pod wzgldem zwarcia. Sterownik może tego...
Może wskaźnik AFR uszkodzony lub termostat ewentualnie czujnik temperatury powietrza w dolocie. A ... uszczelka pod głowicą w jakim stanie? A to dobre, kolega chyba posty nabija:-D Na ssaniu będzie dławić jak zimny i na postoju dasz gazu, jak koledzy napisali regulacja gaznika
Przepływomierz powietrza sprawy, czujnik ciśnienia doładowania sprawny, układ paliwowy sprawny, turbina nowa, zawór podciśnienia VTG sprawny otwarty na 11% cały czas od włączenia silnika, dolot szczelny. Auto jeździ ale ma połowę mocy. Błędów brak. Nie ma sterowania zmienną geometrią turbiny. Nie pisz że coś jest sprawne bo nie wiemy jakie są wartości....
Chyba nie, oprócz dolotu powietrza. To jest sprzęt sprzed ponad 10 lat. Czujnik był zamontowany na rurze, wychodzącej z metalowej obudowy płaszcza, tuż przy niej. A gdzie w takim razie powinien znajdować się zawór zwrotny, jak rozumiem, nadający kierunek przepływu wody?
Jak wiatrak się włącza od momentu odpalenia silnika , to znaczy że następuje reset komputera , przynajmniej ja tak miałem - sprawdź czujnik IAT na dolocie do filtra powietrza - czasami taka usterka powoduje że sterownik silnika dostaje złe informacje - i na ciepłym silniku zwiększa dawkę paliwa , wtedy się zalewa.
Może przepływomierz zacina się na potencjometrze obrotowym. Widziałeś żeby przepływomierz miał potencjometr obrotowy? Bo ja nie. W tym samochodzie nie ma przepływomierza!!!! Jest MAPsensor (czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym), a jak jest to znaczy że przepływomierza nie ma. Zacząć od diagnostyki podkreślam po raz kolejny! Na podstawie diagnostyki...
Geneza błędu P0100 P0100 Za wysokie napięcie przepływom. powietrza P0100 Za niskie napięcie przepływom. powietrza P0100 Niewłaściwy sygnał w obwodzie czujnika przepływu powietrza. Podejrzanego już masz, sprawdź dolot pod kątem nieszczelności.
Tak dolot szczelny filtr powietrza wymieniony, przepływomierz powietrza sprawny.
schemat dolotu powietrza temperatura dolotu powietrza przerobienie dolotu powietrza
elektromagnes furtka amica piany zenit szarpie
nielegalny pobór energii silnik andoria s301d
Odblokowanie baterii w Lenovo T480S - jak to zrobić? Telewizor LG nagrywa, ale brak widocznego nagrania