https://wagendass.com/en/engine/14143-se...
Co ciekawe wtryski są dodane ale nr są 4 inne niż na wtryskach w aucie. Przy próbie dodania dopisuje je ale nr źle nadal pozostają. Zastosowane są wtryski z innej wersji mocy silnika ( kod charakterystyki dawkowania nie mieści się w przedziale zapisanym w sterowniku) - nie przyuczysz kodów ponieważ są dla sterownika nieprawidłowe - z tego powodu też...
Proponowałbym sprawdzić kable które idą do czujnika cisnienia paliwa na pompie. NA pompie nie ma czujnika ciśnienia
Problem tkwił w uszkodzonym wtryskiwaczu (przerwa cewki) Niestety cdif oraz delphi nie rozpoznały usterki
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito...
P2291 Odczytane z komputera błąd: Ciśnienie regulacyjne zaworu wtryskowego/wtryskiwacza, uruchomienie rozrusznika-ciśnienie za niskie. Możliwa przyczyna: Regulator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia regulacji wtrysku. Masz układ wtryskowy Delphi i znając te układy, to podejrzewam że pompa nie wytwarza zbyt ilości ciśnienia do rozruchu. Choć na komputerze...
Hyundai I20 1.1 55kw 2014r. Układ wtryskowy DELPHI. Podczas jazdy przy mocnym wciśnięciu pedału gazu błąd P0088- zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Podmieniłem drugiego raila z czujnikiem ciśnienia i tym zaworem który reguluje ciśnienie. Co może być nie tak ? Zastanawia mnie jeszcze zawór na pompie ? ale to jest ilość paliwa. Zdarzało się też że był błąd...
Jeśli siedziałbym tylko na forum to na chleb bym nie zarobił, w dzień pracuję, w nocy częściej odpoczywam, w zależności od typu pompy, jest tam zawór regulacji ciśnienia po stronie niskiej lub wysokiej. Czasami umieszczają czujnik temp. paliwa (delphi). Na ten post natknąłem się przypadkiem.
Który rok samochodu? Silnik faluje tylko na początku jak jest zimny? Sprawdzić wartości czujników temperatury.Silnik ma tam przepływomierz? sprawdź przepływomierz przy 1tys obrotów powinno być ok 15g/s. sprawdz czy zawór egr się nie zaciął. Sprawdź w wartościach rzeczywistych jak zachowuje się ciśnienie na szynie CR na biegu jałowym to od 250-350 bar...
Najszybciej sprawdzisz pompę na samochodzie, ale musisz mieć specjalną zaślepkę zamiast regulatora i wtedy pompa jest na max ciśnienie, a w miejsce przewodu wkręcasz manometr lub taki przewód zakończony czujnikiem z podłączonym czytnikiem (zestaw Delphi). I miałbyś jasność sytuacji.
jaśniej proszę z tą ignorancją... Poczyta Pan (georgesgr) z "PSA" zasadę działania tranzystora (zasada działania czujnika ciśnienia paliwa). Ma jakąś "podstawową" oporność, która zmienia się pod wpływem ciśnienia paliwa (wzmocnienie/zmniejszenie sygnału elektrycznego) i tak podaje dalej "sygnał" do kalkulatora (jakiegoś sterownika), który wylicza jak...
Rozumię że te wartości są podane z diagnostyki. Jeżeli tak to trzeba to sprawdzić fizycznie czyli wkręcić manometr i sprawdzić czy to pokrywa się ze wskazaniami w diagnostyce. Wartości z diagnostyki różnym sprzętem diagnostycznym Poczynając od uniwersalnego delphi kończąc na serwisowym nissan consult. Wszystkie wartości ze sobą są zbieżne. Ponadto...
Uściślając, to auto jest już u piątego mechanika ;) Nikt sobie z usterką nie może dać rady przez to właśnie, że pojawia się i znika. U obecnego mechanika auto stało 2 dni i niczego nie wymyślił. Wróciłem nim do domu, jeździłem 2 dni i znów się zaczęło... Typowane było wiele rzeczy, pompa, wtryski, wiązkę, czujnik ciśnienia paliwa.
Witam wszystkich użytkowników forum mam problem z odpaleniem samochodu jak w temacie. Sprawa wygląda następująco. Rozrusznik kręci samochód raz odpali po skasowaniu błędów i za chwilę zgaśnie po czym nie odpali bez skasowania błędów. Po podpięciu pod lancha, st6000, Delphi wszędzie jest błąd regulatora przepływu paliwa P0001. W Delphi błąd df644. Obejrzałem...
Używam filtrów paliwa Delphi odkąd kupiłem samochód, zrobiłem 55 tysięcy km bez żadnych problemów. Nie wierzę, że filtr paliwa innej marki mógłby ograniczać tak znacząco przepływ. Gruszka zmieniona, w jej miejsce dałem przewód gumowy, bo miała dziurkę i podciekała delikatnie. Pompa w 100% sprawna, wcześniejsza jak rozbieraliśmy też wyglądała na sprawną....
Witam Auto to: RENAULT MEGANE 2 2005r,1.5 dci silnik K9K 722 82kuce,układ wtryskowy DELPHI Mam następy problem,wczoraj auto pokazywało ciśnienie na listwie 790 Kpa,wogóle się nie zmieniało nawet przy kręceniu i nabiciu ciśnienia,i przy pustej rampie. Całą ekektrykę wywaliłem,przeleciałem wszystkie kable,wszędzie przjeście jest,nic już nie jest zaśniedziałe....
Drogawo trochę za te wtryski, ale cóż zrobić. Nie są naprawialne jak coś to tylko wymiana na nowy jak to piezoelektryk. No niestety tak jest z wtryskiwaczami piezo, czy to bosch delphi czy Continental. Ciężko się czegoś czepić, skoro nie widać nieprawidłowości. A jakieś wahania na czujniku ciśnienia paliwa, może jakieś zanieczyszczenia na regulatorze...
Adam nie we wszystkich przypadkach ale podobno odpięcie czujnika (co raczej wynika ze sposobu sterowania czujnika bynajmniej tak myślę ) skutkuje podaniem dawki paliwa na wtryski ale bez kontroli ciśnienia na listwie i przez to silnik można odpalić ale chodzi twardo. Podejrzewam że dłuższa praca w takich warunkach może uszkodzić pompę albo wtryski ale...
Wymieniłem przewody paliwowe na zwykłe gumowe- paliwowe. Przerobiłem powrót z wtrysków, idzie od razu do powrotu do baku. Założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą, przy samym filtrze. Teraz silnik po długim postoju odpala bardzo dobrze. Paliwo się nie cofa. Pojawił się się niestety następny problem. Samochód ma mało mocy, ciężko wkręca się na...
Witam. Podczas jazdy Movano zgasło,Zapalił sie check i STOP- wróciłem kluczyk i zapalił, póżniej szedł normalnie. Zdarzyło mi sie to 2 razy na odcinku 25km. Teraz auto stoi i czeka na trase ale strach jechac bo moze nie wrócic :cry: Podłączyłem delphi i wyskoczył bład p0191- obwód czujnika cisnienia szyny paliwowej. Skasowałem i zaczałem po kolei odczepiac...
Witam ponownie . Synchronizacji nie mogę sprawdzić na Delphi ale udało mi się sprawdzić ciśnienie paliwa i pokazuje nawet 1500bar kody usterek to P0109 regulator ciśnienia paliwa - sygnał za niski P1122 nieprawidłowa korelacja sygnałów z potencjometrów 1 i 2 pedału przyspieszenia P0193 Obwód czujnika ciśnienia szyny paliwowej , wysoki sygnał wejściowy...
Podpinałem się Delphi. Przed tą awarią wymieniałem czujnik położenia wału i też nie chciał odpalić. Odkręciłem wtedy przewód do wtrysku i psikało paliwem, ale słabo, mimo tego odpalił na plaku, ale z trudem. Dodano po 10 Dostałem się do rozrządu bo i tak pasek miał być wymieniany i oczywiście nic się nie przestawiło. Nawet jak by się przestawiło to...
Kostkę od 4-go wtrysku złóż na smar miedziany - na skutek silnych mrozów plastiki użyte do produkcji tych elementów (m.in w Fordzie jak i w Oplu CDTI robi "wspaniała" firma DELPHI) kurczą się i rozprężają - zależy czy mróz czy upały i powodują rozłączanie wtrysków. Powinno pomóc. Sprawdź filtr paliwa, jak podaje za mało bo jest oblodzony lub zasyfiały...
Czym najlepiej ją podłączyć i zczytać błędy? Mam u siebie tester Delphi do ciężarówek. Myślisz ze cokolwiek pokaże, skoro silnik po wymianie gumek nawet się nie odezwał? Mogła ta mechaniczna pompka paliwa paść? Bo ona to chyba tylko paliwo podaje do listwy a ciśnienie robi pompowtrysk, jest tam gdzieś jakiś czujnik ciśnienia po drodze?
Witam serdecznie Pacjent to peugeot expert 2.0 HDi 2012r układem paliwowym Delphi Silnik nie odpala po chwili kręcenia rozrusznikiem wykrywa błąd P050BDziałanie w odniesieniu do czasu zapłonu przy rozruchu zimnego silnika Następnie później pojawia się błąd P2291Ciśnienie sterowania wtryskiwacza zbyt niskie, rozruch silnika Silnik po remoncie turbo się...
Witam. Mam problem z Xtrailem 2.2 dci yd22. Mianowicie po wymianie głowicy samochód przestał odpalać. Po podłączeniu tester Delphi nie ma żadnych błędów. Sterownik widzi obroty silnika z czujników podczas kręcenia rozrusznikiem. Z tego co zauważyłem z przewodu łączącego pompę CR z listwą nie wydobywa się paliwo pod ciśnieniem. Ledwo kapie. Odpinałem...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z uruchamianiem auta gdy silnik jest ciepły . Najczęściej jest tak, że muszę kręcić dwa razy, tzn. za pierwszym razem kręcę około 3 sekund (wiem, że nie zapali) i próbuję drugi raz - wtedy najczęściej zapala po 2 sekundach. Rzadziej zdarza się, że że muszę kręcić 3 lub 4 razy po kilka sekund - wtedy to potrafi nieźle...
A robiłeś coś z pompą? Mam na myśli zawór PCV. Ja wymieniłem VCV czyli zawór regulacji przepływu, a zawór PCV (ciśnienia) został stary. Może ciśnienie paliwa zbyt wysokie? choć teoretycznie na diagboxie pokazuje w normie, trochę za wysokie przy przyspieszaniu ale to raczej opóźniona reakcja sterownika. Wiem że w tych silnikach z układem delphi jest...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Witam pięknie ! ;) Potrzebuje pomocy z kangurem, mianowicie auto zgasło podczas jazdy i nie zapala. Wstępnie ustaliłem zapowietrzony układ, odpowietrzyłem zapalił przejechał 500 metrów i nastąpiła śmierć kliniczna. Podłączony pod Clipa pokazał jeden błąd: świece żarowe obwód przerwany. Kangur jest na wadliwej pompie Delphi więc podejrzenie padło na...
BMW E90 – brak odpalania po pozostawieniu interfejsu OBD II w gnieździe przez noc Witam, mam dość nietypowy problem z BMW E90 (silnik diesel, rocznik 2007). Z ciekawości podłączyłem interfejs OBD II (zwykły chiński ELM327) w celu sprawdzenia błędów – nic poważnego, jedynie jakieś drobne błędy typu żarówka itp., które usunąłem. Niestety, zapomniałem...
Dzisiaj właśnie był u mnie człowiek z serwisu texa, magneti marelli bo posiadam jeszcze magnet zakupione na licencji texy i porównywał mi z tym ich nowym "cudem LOGIC-em". Jeżeli nie chcą ci tego sprzedać za 200zł to nie warto ponieważ: 1. Przy uszkodzonym czujniku temperatury paliwa( choć według tego serwisanta jak na zewnątrz jest 12stopni a jego...
hi tak jak w temacie samochód jakiś czas temu został za tankowany benzyną,po odciągnięciu paliwa z baku i płukaniu jeździł jeszcze jakieś dwa tygodnie - pewnego dnia po zgaszeniu już nie zapalił - przepływka sprawdzona w innym aucie - czujnik wałka to samo -czujnik wału na 90 procent sprawny -zbiornik i układ paliwowy płukany po wymianie pompy wysokiego...
Napisz skąd jesteś mam znajomego który rozbiera tylko Francje jest bardzo uczciwy może miałby taki sterownik? Zobacz czy jak wyciagniesz czujnik z listwy jest rdza na nim ona może powodować wadliwe wskazania. Wyłącz mu programowo egr. Nie pisałaś jakie masz wtryski bo delphi są nie naprawianie 😆 Wrocław, tylko ja mam Focusa i sterownik jeżeli...
Witam, mam taki problem: Porsche Cayenne 3,0 CASA 2010rok. Kody błędów: P2463, P2002 Użyty sprzęt: Porsche Piwis i Delphi (na obydwóch jest to samo). Nie można wykonać regeneracji DPF pomimo że wszystkie warunki są spełnione: Więcej jak 1/4 zbiornika paliwa, hamulec ręczny włączony, temperatura silnika pow. 80 stopni. Czujnik ciśnienia spalin pokazuje...
W istocie doszedłeś sam pracowicie studiując obwód wtryskowy paliwa, że elementem strategicznym dla komputera wtryskowego jest regulacja ciśnienia paliwa . Jest to po prostu bilansowanie ilości paliwa wytworzonego (przez pompę WC (1 - rys. poniżej), a zużytego przez wtryskiwacze (5). Regulacja jest więc jedną z najważniejszych czynności wykonywanych...
Czy zasilane są elektrycznie wszystkie wtryskiwacze ? Czy paliwo dochodzi do odpowiednich punktów pod odpowiednim ciśnieniem ? Sprawdzić to na podstawie poniższego schematu (układ wtryskowy DELPHI 3-ciej generacji). http://obrazki.elektroda.pl/3916235700_1... Jak widać, w obwodzie paliwowym panują aż 4 ciśnienia. Zakłócenie choćby jednego...
Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym objawia sie usterka,wcześniej po przegazowaniu powyżej...
Jedne co źle zrobiłeś to: dolałem 50ml specyfiku do paliwa żeby nie zamarzało na 20l diesla. Napisz teraz, jaki specyfik użyłeś? (Podaj nazwę.). Natomiast, podłącz wszystkie przewody paliwowe na swoje miejsce i dokładnie odpowietrzyć układ paliwowy, bo może się okazać, że podczas wymiany filtra paliwa nie odpowietrzyłeś i Tobie się zapowietrzył układ...
Smok w baku jest ok, przedmuchałem wszystko sprężonym powietrzem, wkład filtra paliwa zmieniłem dwa razy. Zaworki SCV podłączałem pod przekaźnik tykajacy, tak, by się wyczyściły, i to też nic nie poprawiło. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że po odkręceniu przewodu paliwowego między szyna cr a pompa wysokiego ciśnienia i przedmuchaniu tego przewodu...
Cześć, silnik pracuje na 3 cyl od samego rozruchu. Dodatkowo faluje na obrotach, potrafi zgasnąć, ciśnienie w kolektorze ok 650mbar. Odpinając czujnik ciśnienia w kolektorze nie gaśnie. Nie ma pracy na cyl.4. Co już do tej pory wymienione, przez innych/mnie: - wtryskiwacz na 4 cyl. - cewka delphi - świece komplet Jak dostałem auto, to już miało zamontowane...
ford focus 1.8 tdci 2001 rok, który po wymianie pompy, wtrysków przeczyszczeniu całego układu paliwowego łącznie z wyczyszczeniem zbiornika nie odpala już teraz zapala się kontrolka świec i samochód gaśnie. Odpala jedynie na plaku ale i to nie przynosi efektu bo tak kopci że pół wioski nie widać. Silnik 1,8 tdci ford mk1 posiada system dieslowski wtrysku...
Witam grupę, ktoś ma jakieś pomysły? Vivaro nie jedzie od dołu do jakichś 2000rpm na zimnym, na rozgrzanym coś koło 2300rpm, potem dostaje tak jakby boosta, że się szybciej wkręca na obroty i turbo zaczyna pompować. Parametry sprawdzane op comem: Masa paliwa: zimny silnik 11mg, ciepły 8mg, pod obciążeniem ledwo dotkiesz gazu jest 21mg, a do 3.5k dochodzi...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Witam Mam Citroena C5 X7 2009r 2.0hdi 136 KM, przejechane 185000km, po wymianie rozrządu, układ paliwowy Delphi. Gdy było ciepło tj ok 0 do -2C samochód odpalał bez problemu,niestety poniżej -3c kręci ale nie odpala. Wymienione zostały świece żarowe i przekaźnik świec koszt naprawy 800zł i gdy było 0c odpalał od strzała. Teraz jest -3c i nie odpala....
Witam, Nie mogę znaleźć nigdzie dokładnych danych. Silnik 2.0 BlueHDI 180 KM DW10FC. System CR Delphi, pompa Delphi 28384347, jednotłoczkowa. Która to jest generacja systemu CR i jakie osiąga robocze / oczekiwane ciśnienie paliwa na szynie? Według mojego szperania po Internecie wyciąga 2200 barów, czujnik ciśnienia paliwa jest do 2200 barów. Zgadza...
Dzień dobry. Mam taki problem - oddałem KIA Carnival z 2006 r. do warsztatu na okresowy serwis, ale w związku z tym, że zapalił mi się Check Engine poprosiłem, żeby zobaczyli co się dzieje. Podpięty Delphi powiedział, że był problem z przepływomierzem. Po odbiorze samochodu Check się nie świeci (pewno skasowali błąd) ale jeździ... beznadziejnie, tzn....
Witam!! Jestem początkujący na forum. Mam citroena C4 3d 1.6 hdi 90 km 2006 rok. TYP: 9hx dv6ated4. Na poczatek opisze swoje doswiadczenia z C4 ;) Od roku czasu borykałem się z różnymi problemami.. Auto bylo jako samochod przedstawicielski, moim zdaniem nie byl to dobry pomysl, zaniedbane. Rok czasu zajeło mi doprowadzenie do ładu i składu: - do kabiny...
Pacjentka - Renault Megane 2 1.5 dci 2003 r. na osprzęcie Delphi. Sytuacja ma się następująco, dokładnie miesiąc temu oddałam auto do mechanika w celu wymiany pompy CR i całego osprzętu w związku z opiłkującą pompą CR. Kupiłam cały zestaw: pompa (bez tych 2 czujników na pompie, listwa z czujnikiem, wtryski, bak, przewody, filtr paliwa). Po całej wymianie...
Cześć, poniżej rozkodowany VIN : Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12497 89 1 0217 Data Początku Gwarancji01.03.2011 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*29 P4A9665526199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKDIESEL...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
moje pytanie gdzie sprawdzić czy są opiłki, u mnie tez wyskoczyły błędy p1211, oraz p0251, Te błędy nie są od razu równoznaczne z wystąpieniem opiłków w układzie paliwowym. Tym niemniej opiłki produkuje pompa wtryskowa, wędrują do wtrysków i przelewami oraz powrotem paliwa wracają do zbiornika samochodu,a stamtąd wędrują do filtra paliwa. Więc najprostsze...
Witam, czy pomoglby ktos w rozkodowaniu VF38ERHR8BL025760 POJAZD Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12560 CJ 1 0846 Data Początku Gwarancji25.05.2011 Numer seryjny silnika10 DYXH 4129398 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*... P4A9691080899 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Bardzo przepraszam że tak chaotycznie pisałem, ale po prostu głównie Tata robił przy tym aucie, poprosiłem go żeby po prostu opisał to i na spokojnie przygotowałem i tu jego wypowiedź zacytuję nic nie zmieniałem ani nie ruszałem: .Mam dosyć wredny przypadek z Mazdą MPV, 2,0 td,sil.RF,100 KW,2003 r.Klient zgasił auto na chwilę i po pół godzinie silnik...
C5 (X7) KOMBI 5DRZW 2.0 HDi 138 FAP BVM 6 Dane pojazdu Linia produktuC5 (X7) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13624 CJ 1 0080 Data Początku Gwarancji15.04.2014 OPBHBDM NREe2*2001/116*0360*30 P4A9691400099 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUCITROEN LINIA PRODUKTUC5 (X7) TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKIE...
Witam, czy mógłbym prosić o rozkodowanie VIN: VF38DRHC8CL046168 Z góry dziękuję Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12966 CJ 1 0279 Data Początku Gwarancji18.06.2012 Numer seryjny silnika10 DYZC 4009966 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*... P4A9667228099 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD...
Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13099 CJ 1 0143 Data Początku Gwarancji19.11.2012 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*09 P4A9691274299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU508 TYP NADWOZIAHATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKDIESEL TURBO...
Charakterystyki pojazdu Model3008 (T84E) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13598 89 2 0418 Data Początku Gwarancji20.03.2014 Numer seryjny silnika10 DYZD 4060778 NRE(homologacja)e2*2001/116*0377*16 P4A9803190299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU3008 (T84E) TYP NADWOZIACROSS...
Dla mnie ta strona nie działa. Z Service Box Peugeot: 407 HATCHBACK 4DRZW 2.0 HDi 138 FAP BVM 6 Charakterystyki pojazdu Model407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11301 CJ 2 0361 Data Początku Gwarancji31.03.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0297*07 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA...
VF38ERHHAFL018290 Charakterystyki pojazdu Model 508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14023 CJ 1 0056 Data Początku Gwarancji 28.04.2015 NRE(homologacja) e2*2007/46*0080*24 P4A 9802998799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 508 TYP NADWOZIA KOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIE WYSOKA...
Czy mogę prosić o rozkodowanie nr vin VF38DAHRMFL039508 - wyposażenie 508 HATCHBACK 4DRZW 2.0 HDi 150 FAP (DW10FD) BVM 6 (Z funkcją stop & start) Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14185 CJ 1 0125 Numer seryjny silnika10 DYZH 4026980 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*26 P4A9810108999 Informacje ogólne RODZAJ...
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13731 CJ 1 0283 Data Początku Gwarancji10.07.2014 Numer seryjny silnika10 DYZL 4011080 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*20 P4A9802301499 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU508 TYP NADWOZIAHATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKIE...
Witam. Odswieżę stary temat w celach informacyjnych. Jezeli chodzi o podmianki . W vivaro padl mi silnik m9r 630. Przyczyną byly problemy z PDF. Czesto sie zapychal, pomimo czestych dlugich tras ,wypalanie nieudane jedno po drugim. Pomimo ze posiada piąty wtrys na wydechu za turbina, który sluzy do tego. Komunikat na desce rozdzielczej to PDF, inspuiting...
https://obrazki.elektroda.pl/3336558700_... https://obrazki.elektroda.pl/4033518300_... Takie mam wskazania w Delphi na obrotach jałowych. Czujnik ciśnienia doładowania nowy i "zakodowany" na nowo. Obstawiam, że z paliwem itp. jest ok. Różnica ciśnień na DPF około 26/27 na obrotach jałowych. Miałem epizod, że spadł...
Dane pojazdu Linia produktuC4 PICASSO Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12371 FV 2 0268 Data Początku Gwarancji15.10.2010 OPBK00F NREe2*2001/116*0345*13 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUCITROEN LINIA PRODUKTUC4 PICASSO TYP NADWOZIAKOMBI REKREACYJNE WYKOŃCZENIEWYSOKIE ŚREDNIE PLUS SILNIKDIESEL TURBO...
Dane pojazdu Linia produktu C5 (X7) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12086 CJ 1 0203 Data Początku Gwarancji 30.03.2010 OPB H007 NRE e2*2001/116*0360*08 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN LINIA PRODUKTU C5 (X7) TYP NADWOZIA HATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIE ŚREDNIE WYSOKIE SILNIK DIESEL TURBO...
Mam problem z Peugeot diesel. Jak jest zimny można przejechać ok 30 km. Najpierw zapala się check, później trójkąt a następnie lampka stop i gaśnie. Po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu na ciepłym silniku można tylko jechać ok. 5-10 min i zapala się lampka stop i gaśnie. Po podłączaniu kompa Delphi wyświetla się komunikat P1457 zależny od producenta....
Mam problem z boxerem mianowicie rano odpalił po przejechaniu 15 km zgasiłem i po 30 kręci a nie chce zapalić. W czasie jazdy nic nie przerywał nie szarpał miał moc. Na plaku pali ale jak przestanie psikac to gaśnie Na chińczyku Delphi błędy od EGR oraz świec żarowych Pokazuje - obroty silnika - ciśnienie w listwie 470bar podczas kręcenia - immobiliser...
W trakcie kręcenia podaje paliwo. Pompa pompuje ciśnienie. Napiszę co dzisiaj zrobiłem. Nowy czujnik położenia wału Delphi kostka na trzy piny. Na zimnym odpalił po rozgrzaniu ni cholery. Odpiąłem czujnik temperatury ten cztero pinowy, pierwsze odpalenie po zgaśnięciu na rozgrzanym bez podpiętego czujnika po długim kręceniu odpalił. Bez czujnika pracuje...
nie mam podglądu, moj kabel opcom sie rozsypal a delphi nie pokazuje tego. Ale z tym wypięciem wtyczki to jesteś pewny? Tak sobie myślę, pompa bezszczotkowa nie może kręcić cały czas bo jak uruchamiam ja na sterowniku zewnętrznym (zbudowanym na potrzeby naprawy tego auta) to dość szybko nabija ciśnienie i słychać jak zwalnia, po czym w baku słychać...
Odświeżę temat, problem mam podobny a szukajka i wujek w okularach nie wyświetlili nic konkretnego... Może ktoś coś podpowie ;) Mam podobny problem z ciśnieniem paliwa w Mondeo MK3 2.0 TDCI, otóż przy rozruchu jest <200 bar, ok. 160-170 bar chwilowe i spada, wiadomo auto nie odpala, natomiast przy wymuszonym odpaleniu na jałowym biegu ciśnienie jest...
Przeskanowane, wychodzi że jest OK, immo nie sprawa problemu, w każdym module sygnały i zezwolenia prawidłowo. Na plaka nie paliłem, ale mechanicznie ok, ciśnienie ładnie trzyma, pompa paliwa Ditp. pracuje. Tak jak pisałem TYLKO jeden (1) impuls na wtryski, zasilań nie gubi itp. Stawiam mimo wszytko na ECU (Delphi Delco hybyryda) A co ma czujnik wałka?...
W tym linku masz podane numery pomp Delphi CR do Mondeo Mk3. Oznaczone na rysunku numerem 1 i 1A. Generalnie są wszystkie zamienne, jedne mają zwykłe styki, inne złocone, lub inne czujniki. http://www.catcar.info/ford/?lang=en&l=b...
U mnie jest buczenie, falowanie bardzo delikatne jak widać, więc można uznać że go nie ma. Na dwóch cewkach to samo (jedna nówka oryginał DELPHI w oryginalnym opakowaniu z hologramem ale z allegro, druga moja oryginał DELPHI fabryczna, samochód z nią był kupiony. Poczekam, może jeszcze się ktoś wypowie. A połączenie między cewką a sterownikiem ? Czy...
Ja mam co prawda tdci/Delphi, ale pojawiająca się woda w paliwie raz na kilka miesięcy wyraźnie zmniejsza stabilność wolnych obrotów. Silnik poszarpuje i schodzi na wolniejsze obroty. Praktycznie prawie od razu pomaga wlanie do zbiornika markowego preparatu wiążącego wodę w paliwie - np STP, Doben, Sonax i inne. Ja używałem STP. Mało kosztuje, warto...
Iveco Eurocargo nie odpala na zimnym silniku - Iveco Eurocargo 180E28 - Rok produkcji 2003 - Typ motoru F4AE0681A (prawdopodobnie TECTOR) - 202kW, 6 cylindrów, pojemność 5900 - Pompa Bosch Common Rail - Auto ma tylko 300.000km przebiegu!!! Od dłuższego czasu mam problem z Iveco. Odpala rano z wielkimi problemami tzn trzeba kręcic rozrusznikiem nawet...
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
Witam, Mamy takiego oto pacjenta: Ford Transit FT260 2,2 TDCI moc 63KW, silnik P8F produkcja 2007 rok. Historia: Auto przyjechało do nas o własnych silach, miało problem mechaniczny z silnikiem, odpalał bez problemu. Po wyjęciu silnika, samochód stal ok 1,5 miesiąca i czekał na silnik. Po włożeniu silnika mamy problem, bo auto nie zapala, w wartościach...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
czujnik ciśnienia paliwa czujnik wysokiego ciśnienia paliwa corsa czujnik ciśnienia paliwa
usterka sterowania hamulca funkcja excel adres thalia drzwi
schemat rozrządu benzyna schemat rozrządu benzyna
Citroën C5 2.0 HDI – błąd „Poprawa jakości spalin”, FAP, Eolys, DPF, EGR, kod U1118 Electrolux piekarnik kod 003 i klucz płaski – błąd czujnika temperatury, nie uruchamia się