W BMW częściej są "luźniejsze" od oryginału Przydałaby się ista, albo jakiś tester, który umożliwi podgląd odczytanego ciśnienia atmosferycznego. W przypadku isty można podejrzeć wszystkie 3 czujniki(atmosferyczny w DDE, doładowania i ciśnienia zwrotnego z dpf) na jednej funkcji serwisowej i porównać czy nie rozjeżdża się odczyt któregoś U kilku klientów...
P042E Lub P042F Zwarcie z ziemią. Problem z okablowaniem lub uszkodzone złącze. Korozja przewodów elektrycznych lub połączeń. Zatkane kanały zaworu recyrkulacji spalin. Uszkodzony elektroniczny czujnik różnicy ciśnień ze sprzężeniem zwrotnym (DPFE). Wadliwy czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin lub czujnik absolutny ciśnienia powietrza w kolektorze...
Witam, wymieniłem czujnik ciśnienia zwrotnego spalin i okazało się że filtr nie był mocno zapchany. Ciśnieni zwrotne na wolnych obrotach nowy czujnik pokazywał około 7 mbar. Jeżdzę już około miesiąca i narazie jest ok.
wymieniłem zawór zwrotny (stary popuszczał) wymieniłem czujnik ciśnienia nib2 napisał: wymieniłem zawór zwrotny Na pewno sprawny? Hydrofor po stronie ssącej zasysa powietrze (nieszczelność np. połączeń, Odwrotnie założony zawór jednokierunkowy) Pierwsze co się nasuwa, to czy jak wymieniałeś zawór zwrotny to nowy jest ustawiony w poprawnym kierunku...
Sprężarka jest wyposażona w zawór zwrotny (minimalnego ciśnienia), czujnik powinien być zabudowany za tym zaworem, często przed chłodnicą. Jeżeli nie czujesz się na siłach to wskazany serwis...
p2332 Moduł zasilania czujników p1234 Położenie pedału gazu (czujnik 2) - nieprawidłowy sygnał p2089 Czujnik ciśnienia zwrotnego spalin nie działa prawidłowo. p2537 Tryb żarzenia nie działa prawidłowo. p2062 Nieprawidłowy sygnał z czujnika oleju. p2014 Czujnik poziomu, temperatury i jakości oleju - nieprawidłowy sygnał. p2040 Czujnik poziomu, temperatury...
problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
według kilku osób powinien mieć 1350 Są w błędzie.Daf E6 tak odcina,chyba że ktoś kto konfigurował pojazd zażyczył sobie innego przełożenia.Według mnie jest problem z ciśnieniem spalin. Witam kolego, czy mógłbyś rozwinąć temat odnośnie tego ciśnienia? Wymieniłem ostatnio czujnik wilgotności i czujnik delta (ciśnienia zwrotnego EGR)bez zmian, dzisiaj...
3181EBS Moduł regulacji ciśnienia, oś przednia prawa,zawór zwrotny 3155-08 Układ hamulcowy Błąd .... trzeba sprawdzić czujniki prędkości przednią oś, modulatory i okablowanie.
No właśnie przy odpaleniu silnika stuka 2-3 sec. W tym silniku nie ma żadnego zaworu zwrotnego. Do czego służy A6511800315 ?
p0106 - Posprawdzaj okablowanie, złączki , może to być nieszczelność lub awaria przewodów podciśnienia. Podmień Map Sensor na org nowy inny. p0322 - Posprawdzaj okablowanie, złączki często korozja lub przecierają się żeby wykluczyć uszkodzenie wiązki przewodów i modułu na skutek oleju silnikowego lub płynu chłodzącego z uszkodzonego czujnika lub napinacza....
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Jak samemu to manometr do 30 bar i zaworek zwrotny koncowka do wkrecenia w miejsce wtryskiwacza w bezynie zawotek to zwykly wetylek samochodowy
kod 4172-3 o którym nie wspominałeś także mówi o niewiarygodnym sygnale ciśnienia płynu a nawet sugeruje czujnik ciśnienia jako potencjalną usterkę: https://obrazki.elektroda.pl/5300505900_...
Czujnik ciśnienia i zawór zwrotny. I tak uważam, że takie sterowanie jest kiepskim pomysłem. Normalne "cywilizowane" układy mają sterowanie termostatem pokojowym (umieszczonym w najszybciej tracącym ciepło pomieszczeniu) kotła i pompy. Każde inne sterowanie jest ...... gorsze gdyż ....... (tu każdy może sam pomyśleć dlaczego).
Witam. Mam problem z odcinaniem turbiny. Problem występował od kilku miesięcy aż w końcu turbina całkowicie padła. Turbina poszła do regeneracji ale problem odcinania turbo powyżej 100 km/ nadal występował. Wymieniłem jeszcze zawór n75, czujnik ciśnienia doladowania,zaworek zwrotny podcisnienia i weze podcisnienia. Nadal problem odcinania turbiny występuje....
Cześć. Czy ktoś posiada schemat pneumatyczny i elektryczny 3 obwodu układu hamulcowego? Od jakiegoś czasu z małymi przerwami dzieją się dziwne rzeczy ze wskazaniem ciśnienia powietrza. Najpierw pokazywało 8,1 do 8,3 bara, w pewnym momencie zaczęło skakać raz na 9,5 to na 10,5 aż wywalało błąd ZBR 1086-01, to znowu był spokój. Myślałem, że to instalacja...
Wykorzystaj wbudowany w ATV61 regulator PID. Musisz go sobie tylko sparametryzować. Zdefiniuj kanał zadawania prędkości (dowolnie, potencjometr, panelik...), kanał sprzężenia zwrotnego (wejście analogowe, do którego będzie podpięty przetwornik ciśnienia) i parametry regulatora. Pomijam kwestię wprowadzenia parametrów silnika, bo to "oczywista oczywistość"...
mniemam ze to wlasnie o tym kapturku piszą w instrukcji kapturek to ten odpowietrznik ale sam kapturek to za mało, jest on częścią większego elementu, który za pewne jest demontowalny (ale to tylko moje przypuszczenia) i go trzeba by w całości przeczyścić. Widać, że nie masz bladego pojęcia o odpowietrzniku, więc raczej wiele z tego nie wyjdzie. Co...
Obawiam się , że tam nie ma gaźnika. Przyczyn może być wiele. Stawiam uszkodzony zawór zwrotny lub czujnik ciśnienia . Łatwo to sprawdzić. Przekręć kluczyk ( nie zapalaj)i sprawdz czy słychać pompę, i tak 2-3 razy. Jeżeli po tej operacji nie odpala szukaj dalej. Najlepiej odczytać błędy
"Reset żeby czujnik znów mógł działać bo teraz jak ciśnienie się buja to ponoć pompa co chwilę się włącza i wyłącza" Trzeba rozwiązywać przyczynę a nie skutek: Jeżeli jest dużo startów to nie ma odbiorów, to zarzyna silniki dlatego wymyślono falownik z przetwornikiem ciśnienia jako sprzężenie zwrotne.
, a sprzężenie zwrotne zrealizuje czujnik ciśnienia za zaworem. raczej przepływomierz, ale nie ważne. Zmienne w układzie są tak duże, ze nie uzyskasz żadnej dokładności. Układ się ,,rozjedzie" po trzech ustawieniach. Też tak myślałem , ale układ pracował kilkanaście lat i było ok.
Witam, po jakimś czasie użytkowania pompy głębinowej , pojawiło sie głośne uderzenie - stuknięcie podczas załączenia się pompy głębinowej poprzez sterownik LCA - czujnik ciśnienia. Wydaje mi sie ze te stuknięcie jest między tym czujnikiem a hydroforem, tam gdzie jest zawór zwrotny. Podczas 1szego załączenia się pompy - wszystko działa normalnie, brak...
Tak. Sterownie jednej pompy. Czy jednocześnie może być w jednym układzie wyższe a w oddzielnym układzie niższe. Układy oddzielone od siebie zaworem zwrotnym żeby się nie mieszała woda. Czy jest taki falownik żeby ustawić dwa czujniki ciśnienia czy to nie możliwe.
Wdb9340331L638449 wymieniony cały układ paliwowy smok pompa niskiego ciśnienia wtryski pompy wysokiego zaworek zwrotny i czujnik ciśnienia doładowania wszystko OM dalej ni chodzi jak powinien Dodano po 6 A ma jeszcze tak że jak coś mu odbije i jedzie i wszystko w miarę ok to jak się zatrzymasz i zgasisz i np po pauzie 45min ruszysz to łapie mula i dalej...
sprawdź przede wszystkim instalację do samego czujnika ciśnień w obwodzie I i II (czujnik jest jeden i jest zintegrowany dla obydwu obwodów).Czujnik znajduje się na górze zaworu wielodrożnego.Piszę sprawdź instalację bo sam czujnik jest w zasadzie kuloodporny. Dla pewności podłączyłbym manometry do siłowników hamulca roboczego w osi przedniej lub tylnej...
Czujnik kupiłem nowy. Należy go po prostu wkręcić trzymając za plastikową obudowę. W moim piecu to problem, bo czujnik jest na rurce skierowany w kierunku ściany. Czujnik działa tak, że do dochodzi do niego masa i zasilanie +12V (wg. dokumentacji, u mnie prawie 17V), a na trzecim przewodzie czujnik zwraca napięcie zależne od ciśnienia. Cały czujnik...
Witam ponownie; Może własnej firmy nie mam ale pracuję w bardzo dużej firmie międzynarodowej na stanowisku programisty PLC i mogę ci pomóc podsuwając jakiś pomysł. Jeśli chodzi o wykonanie takiej instalacji to najlepszym wyjściem jest zastosowanie najtańszego sterownika PLC oraz zaworu proporcjonalnego z pętlą zwrotną. Otóż takiego zaworu używam w swoim...
Pomysł z mierzeniem ilości oleju płynącego do siłownika jest bardzo dobry. Przy okazji przypomniał mi się jeszcze jeden sposób: Ciśnienie oleju jest utrzymywane przez pompę i jest stałe w całej instalacji jedynie w stanie ustalonym. Ciśnienie na wejściu (króćcu dolotowym) siłownika, który jest w ruchu bez obciążenia jest jednak niższe: powodowane jest...
i co ? nie ma "mądrych"...? więc wyjąłem pompe i okazało się że w pierwszej sekcji było złamane..."mocowanie zaworka zwrotnego. Kupie inna i założe . Poinformuje o tym co sie poprawiło.
Mam problem z rozruchem - tylko na zimnym w moim Seacie Leonie 3 2.0 TDI 184km CR z 2014 roku (silnik CUPA). Rozruch jest dość kapryśny – czasami auto odpala na dotyk, a innym razem muszę kręcić rozrusznikiem przez nawet 5 sekund. Do tej pory wymieniłem już kilka części: filtr paliwa, czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka rozrządu,...
Też myślałem że się zapowietrza ale sadzę że wtedy bez czujnika też by nie odpalał. Jeśli chodzi o programowanie czujnika temperatury to pierwsze słyszę że programuje się czujnik temperatury. Poza tym komputer silnika widzi prawidłową temperaturę. Nie sprawdzałem ciśnienia na powrocie gdyż nie mam do tego przyrządu. Myślisz o zaworze zwrotnym?
Podejrzewam że masz źle zamontowany zawór rozprężny. Gdzie jest umieszczony czujnik zaworu rozprężnego oraz pomiar ciśnienia tego zaworu. Na rysunku na pewno jest źle. Po co tobie zawór zwrotny i kapilary.
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Witam chrysler 300C crd 2008 po postoju przez noc ma trudności w odpalaniu tzn muszę go przepompować dłużej paliwem ,gdy przekrece kluczyk zaraz po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych długo kręci ,tak jakby uciekali paliwo pompę wymieniłem 2 x ,zaworek zwrotny też był i nie pomogło, czy może to być jeden z czujników ciśnienia paliwa na listwie ? Zaznaczę...
To sprzezenie jest OK- takie akurat mi odpowiada. Czy w polowce wzmacniacza B, ktory tylko robi za komparator powinno byc jakiekolwiek sprzezenie zwrotne? BF
Sprawa rozwiązana, chodź do końca sam nie wiem dlaczego nie było ciśnienia w instalacji. Podsumowuj piec rozebrany na najdrobniejsze kawałki, pompy, czujniki, itd przy okazji wyczyszczony. Winowajcą okazał się zawór zablokowany zwrotny przy zasobniku, w który przez przypadek uderzyłem i się odblokował. Jakby jakaś bańka powietrzna w nim była. Wszystko...
bardzo proszę APS 727 1720000, Tytuł Niewiarygodna wartość Usterka Ciśnienie powietrza nigdy nie osiąga żądanego poziomu. APS nigdy nie jest w stanie przeprowadzić regeneracji. Przyczyna Ciśnienie powietrza nie osiągnęło 9 bar pomimo długiego czasu ładowania. Przyczyny mogą być następujące: •Sposób eksploatacji był związany z możliwością wystąpienia...
Adam nie we wszystkich przypadkach ale podobno odpięcie czujnika (co raczej wynika ze sposobu sterowania czujnika bynajmniej tak myślę ) skutkuje podaniem dawki paliwa na wtryski ale bez kontroli ciśnienia na listwie i przez to silnik można odpalić ale chodzi twardo. Podejrzewam że dłuższa praca w takich warunkach może uszkodzić pompę albo wtryski ale...
O ile z błędem P0472 sobie radzę, to niestety nadal mam błędy P1405 i P1406. Dostałem nowy czujnik od chińczyka, i okazuje się że na biurku zachowuje się dokładnie tak samo jak czujnik naprawiony przeze mnie. Niestety nie wiem co to są za błędy. Bardzo proszę o powstrzymanie mądrości w stylu "ask google" bo w zależności od strony błędy są równie opisane....
dopadła mnie grypa i nie bardzo mogę siedzieć w garażu ale dziś się zmusiłem ... Filtr oleju jest jak by zassany lekko , w środku w obudowie jest na pewno zawór zwrotny który działa - zrobiłem dziś doświadczenie ze sprężonym powietrzem , dmuchałem w otwór po czujniku ciśnienia oleju - wkład filtra był otwarty i kompletnie nic tam nie dmuchało .... a...
Nie powinno tak być. Pytanie, czy kręci się w przeciwną stronę w sposób wymuszony (silnik kręci) czy samoistnie. Jeśli w sposób wymuszony, to trzeba to wyłączyć, bo ktoś schrzanił robotę. I sprawdzić w ogóle konfigurację sprężarki, poprawić ją. Jeśli samoistnie, to zapewne dlatego że albo nie działa dekompresja w końcowym cyklu pracy, dodatkowo może...
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Pewnie jest tam masa, 5V i sygnał zwrotny, zasymuluj mu na sygnałowym 2-3V i sprawdź czy podniesie obroty.
Jestem po wymianie iskrownika, elektroniki, panelu przedniego i zaworu gazu i nadal dioda po ok. 9 sekundach wpada błąd czerwona. Sam już nie wiem co mnie przekręca, że nie działa. Presostat załącza sprawdzony na płycie. Czujnik ciśnienia wskazuje 1 bar i daje napięcie na płytę zwrotne 1,5 V. Czujnik przegrzania zwarty i jest przejście na płytę. Czujnik...
#1 - zawór zwrotny między zimną a CWU Ja bym nie dawał bo nie widzę jaka jest jego rola. Schemat powyżej, ten dla pompy ciepła, jest inny niż twoja instalacja bo ma dwie dodatkowe pompy obiegowe - jedna do grzania CWU a druga do CO. Nie ma natomiast zaworu 3D. Wersja z zaworem 3D jest w instrukcji https://dimplex24.pl/material-do-pobrani...
Dzięki Wszystkim za zainteresowanie. Ciśnienie na biegu jałowym wynosi około 280 bar. Spadki występują tylko w chwili gdy przygasa lub gaśnie. Gdy silnik chodzi poprawnie nie ma żadnych spadków na biegu jałowym. Zatankowałem ostatnio dwa razy to lepsze paliwo, pojeździłem trochę i jest trochę lepiej. Już tylko przygasa a nie gaśnie i zdarza się to coraz...
Po zdjęciu elementu, które załączam na zdjęciu jest dostęp do tego zbiornika, odkręciłem z wentyla zaślepkę i dopompowałem. https://obrazki.elektroda.pl/6387726700_... https://obrazki.elektroda.pl/5136433400_... ta rdza która została na obudowie to z wycieku gdy zalewałem pompę, nieszczelności żadnych tam nie widać,...
Mam jeszcze taki pomysł: Nie mierzyć bezpośrednio objętości pojemnika, tylko zastosować zewnętrzny czujnik ciśnienia (jako głębokościomierz) i utworzyć ujemne sprzężenie zwrotne z siłownikiem zmiany objętości pojemnika. Wtedy batyskaf zatrzymywałby się na zadanej głębokości bez zbędnych obliczeń. Badając pochodną funkcji głębokości od czasu można określić...
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
To hydrostatyczny przetwornik poziomu cieczy wykorzystywany zazwyczaj w przemyśle spożywczym. Zakres 0..0,4 bar czyli od 0 do 4 metrów wody. Sygnał zwrotny 4..20mA ( 4mA - 0 bar, 20mA - 0,4bar). Urządzenie zasilane jest z pętli prądowej 4..20mA. Więc włączasz szeregowo zasilacz 24V, przetwornik ( "+" na 3 zacisk) i miliamperomierz czy coś do pomiaru...
Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam Renault Scenic z 2002 roku z silnikiem 1.9 dci. Auto zgasiłem i już nie można go odpalić i nie wiem co jest przyczyną. Po podłączeniu do komputera pokazał, że czujnik nie pokazuje ciśnienia. Czujnik został wymieniony, pompka elektryczna działa i nie wiem co dalej. Z węży ropa leci. Jak sprawdzałem ciśnienie na...
Zakręciła mnie ta bmw dziś kompletnie, zapaliłem na włożonym zmostkowaniu przekaźnika pompki odpaliłem, szybko podmieniłem mostek na przekaźnik i autko dalej chodzi, niestety nie do końca 20razy pali a czasami, nie chce, delikatnie złapie zgaśnie i wtedy rozpoczyna się "giełdanie" i znów załapie i wtedy okej. Wygląda na to jakby się zapowietrzała na...
Myślę o zastosowaniu układu hydraulicznego napędzanego silnikiem spalinowym. Rozwiązanie to pozwala na pozbycie się problemu baterii bo cała energia morze być pozyskiwana z alternatora. Rozwiązanie to ma jednak wiele minusów. Jednym z nich jest wielki hałas towarzyszący pracy maszyny, drugi to problem z wyborem silnika, jego umiejscowienia i zasilania...
zasilanie 5V cały czas stałe, podłączony jestem miernikiem równolegle pod podłączony czujnik różnicy ciśnienia. Kupiłem kolejny czujnik, tym razem używany oryginalny i co ciekawe było dobrze. Podgrzałem czujnik opalarką i informacja zwrotna z czujnika cały czas 500mV (na wyłączonym silniku), bez żadnych wahań, pojeździłem autem, DPF wypalił się, zero...
Witaj, Zacznij od sprawdzenia manometrem ciśnienia paliwa od zbiornika, wymień filtr paliwa, sprawdź działanie pompy wysokiego ciśnienia, zdemontuj i oczyść czujnik ciśnienia paliwa na listwie, odpowietrz dobrze układ paliwowy. Ewentualnie sprawdź napięcie na czujnikach. A i pozostał jeszcze elektrozawór zwrotny paliwa
EBS 03019-09; czujnik przyspieszenia położenia pedału hamulca , uszkodzony. EBS 03131-01;modulator ciśnienia oś przednia po prawej,błędny meldunek zwrotny. ZBR 00597-08;brak sygnału hamulca.Ten błąd jest powiązany z błędem pedału hamulca.
Najprostsze rozwiązanie dla uzyskania stabilnego nadciśnienia na poziomie 10kPa to zbiornik buforowy o pojemności np. 10L zasilany powietrzem z ustalonym nadciśnieniem np. 100-200kPa przez elektrozawór sterowany impulsowo i kalibrowany dławik, czujnik ciśnienia w zbiorniku i regulowany dławik na wylocie do głowicy. Do tego sterownik sterujący zaworem...
Na podanych wartościach ja zrobiłbym to tak. Zbiornik na deszczówkę napełnia się deszczówką ale tylko jak pada. Rozumiem że jest to w miarę szczelny zbiornik 2,6 x 7,5 x 1,2 czyli około 23m3 wody. W studni kręgowej zamontuj super zwykłą pompę + zabezpieczenie przed pracą na sucho i wodę skieruj do zbiornika na deszczówkę w którym przydałoby się zamontować...
Wyświetla błąd niewłaściwego ciśnienia w układzie CR(wynika ze jest za wysokie bo zaczyna głośno pracować-stuki w silniku ) , wymieniony zawór na pompie wysokiego ciśnienia , czujnik na listwie, sprawdzona wiązka elektryczna, wymienione filtry,wyczyszczona obudowa filtra , zaworek zwrotny sprawny , powrót do zbiornika drożny i bez efektu . problem się...
Dzięki za podjęcie tematu. Co do różnicy ciśnień to wiem, że im jest większa tym bardziej zapchany DPF. Jestem ciekaw czy czasem nie jest uszkodzony czujnik różnicy ciśnień , czy te wartości napięć są prawidłowe, w stanie 0 obr/min na różnych forach podają że powinna być mniej więcej połowa napięcia wejściowego czyli ok. 2,5 V. Ponadto auto zostało...
Ten mechanik wczoraj jeszcze mówił, że przy filtrze powinien być zawór zwrotny, a go tam nie ma w tym modelu. Ale nie sądzę by to miało znaczenie skoro czujnik ciśnienia jest na dole przy pompie. Gdyby czujnik był gdzieś u góry to wtedy wszystko by to miało sens jak dla mnie.
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Coś podobnego ale "stereo" (jeden oświetlacz z chyba 4 LED i dwa oddzielne fotorezystory) budowałem do kalibratora mierników ciśnienia. Inwazyjny pomiar ciśnienia (IBP) wykorzystuje jednorazowe (taaa, w naszych warunkach) tensometryczne czujniki mostkowe różnych producentów. Wydaje się że jest tam klasyczny mostek z dodaną na jednej przekątnej rezystancją....
Witam.Po regeneracji turbiny doładowanie zwiększyło się do 1.6 at. Teraz jest mocniejszy i lepiej się zbiera,sprawdzę jaką ma siłę jak pojadę w góry. Pozostał problem z pompką paliwową, po przekręceniu kluczyka bez odpalenia cały czas pracuje i słychać jak paliwo przez przelew wraca do zbiornika. Wymieniłem jeszcze czujnik ciśnienia przy filtrze paliwa...
Jeśli będzie miał kolega okazję to poproszę zdjęcie tego rozwiązania w nowszych Airpolach. Ja niestety tego nie mam, cała skrzynia zdaje się zaprojektowana już na instalację 5 przewodową, jednak podłączana byłą jedynie tradycyjnie. Normalnie cała sprężarka powinna być "na przewodzie ochronnym", u mnie jest na zerze dlatego wcześniej wspomniałem o tym...
Cześć! Mam problem z Lupo 1.0 2000r., benzyna, kod silnika ALL. Po wymianie silnika na nowy i podłączeniu czujnika MAP auto gaśnie po kilku sekundach. MAP sensor podmieniony, przepustnica po adaptacji i dokładnym czyszczeniu, węże podciśnienia sprawdzone, wykluczona nieszczelność układu dolotowego, nowy czujnik cieczy, odma sprawdzona, sonda lambda...
Tak na chłopski rozum to tu by pasował wzmacniacz operacyjny ze sprzężeniem zwrotnym ujemnym, wzmocnienie 50.... i na wyjściu masz ciśnienie w woltach - 1V == 100kPa czyli 1bar...
1) Ucichło bo tutaj jest forum elektryków, elektroników - nie znajdziesz tu odpowiedzi z hydrauliki siłowej. 2) Elektrozawór 4/2 możesz zastosować, nawet byłoby bezpieczniej :) 3) Zasilacz to pompa, zawór ograniczający ciśnienie, filtr, itd. 4) Schemat który przedstawileś wcześniej jest to układ do testowania zawórów ograniczajacych ciśnienie. W zasilaczu...
Witam wszystkich mam problem z mercedesem w 220 3.2 CDI po wciśnięciu pedału gazu do dechy auto gaśnie pokazuje bład p1187 monitorowanie ciśnienia wymieniłem pompę po regeneracji wtryski po regeneracji zawór ciśnienia i czujnik ciśnienia na listwie też przekładałem ominąłem też filtr paliwa prosto z banki paliwo podałem i ciągle to samo gaśnie ,przy...
Kompresor po dokładniej obserwacji dobija do niecałych 8bar. Jednak chwilę po krztusi się i ciśnienie spada 6bar. Zawór bezpieczeństwa podskakuje - zastanawiam się czy to on nie jest problemem lub zawór zwrotny ? Zmieniony czujnik ciśnienia ma zakres 90 - 120 psi (6.21 - 8.27 bar ). Na zaworze bezpieczeństwa mam podane: Type AXD2 III - 0.8 DN R 1/4...
Dziekuje wam bardzo za szybką odpowiedz 😊 Jeszcze jedna prośba do was. Mógłby ktoś z was wysłać mi zdjęcie zaworku zwrotnego w listwie i czujnika cisnienia paliwa bo nie mogę zlokalizować ich położenia 😶 Dodatkowo wzroslo spalanie o 2l na 100km. Wiec mowicie ze wymiana tego zaworka i czujnika ciśnienia paliwa powinna rozwiazać sprawe?
Szanowny Kolego! Nie bardzo wiem, czy masz problem elektryczny, czy hydrauliczny. Opisz dokładnie sytuację, jaki jest układ sterowania, gdzie są jakieś czujniki, czy i gdzie jest zawór zwrotny (może się np. grzybek zawieszać), bo inaczej to jest tylko gdybanie. Tylko popraw pisownię.
Jestem jednak przekonany że po jego zwrocie w trakcie ekspertyzy szczegółowej okaże się że był to całkowicie odosobniony przypadek a firma dalej będzie produkować granaty odłamkowe. Tak się przyglądając szczegółom Twojego przypadku, to niestety odnoszę wrażenie że problem bezpieczeństwa tego urządzenia jest lekceważony od strony producenta. Faktycznie,...
Forumowy kolega sprzedaje sterowania gotowe to kompresorów poszukaj. Niestety dla laika to raczej nie jest robota. Jest tam rozruch gwiazda-trójkąt, czujnik ciśnienia oleju, odprężnik podczas rozruchu dodatkowo przydaje się licznik godzin pracy, zabezpieczenie kontroli faz. W tym czasie lepiej sprawdź jej stan fizyczny, kontrola oleju, zaworu zwrotnego,...
WITAM:MIE UWIEŻYCIE ALE OD TYGODNIA WALCZE Z MANEM I IDENTYCZNA USTERKA,POMPY I WTRYSKI SPRAWDZONE, WSZYSTKIE ZAWORKI I CZUJNIKI WYMIENIŁEM I NIC.DZISIAJ POSTAWIŁEM 2 MANA OBOK TEGO ZEPSUTEGO I PRZEMIENIŁEM KOMLETNA OBUDOWE FILTRA/CZUJNIKI ZOSTAŁY ZAKRĘCONE STARE/ NO I JAK REKA ODJĄŁ.SAM JUŻ NIE WIEM O CO CHODZI Dodano po 4 WRAZ Z OBUDOWĄ ZOSTAŁ PRZYKRĘCONY...
Podejrzewam, że uszkodzony jest zawór zwrotny w tym zbiorniku wyrównawczym (biała bańka nad pompą), możliwe, że membrana sparciała ze starosci, lub od jakiegos dodatku do paliwa. Pompa działa poprawnie, bo przed odcięciem przez czujnik ciśnienia przelewa przez jakieś 2 sekundy. Nie będę kupował najtańszego zamiennika a z lepszym do zakupu mi nie spieszno,...
Sprawdź filtr czy czasami nie jest całkowicie zapchany. Możliwe, ze jak pompa wbudowana w kocioł rusza to robi się podciśnienie na powrocie kotła i czujnik wykrywa spadek ciśnienia. Jak pompa się zatrzyma to ciśnienie wraca do normy. Jeżeli powrót ciśnienia trwa jakąś chwilę to może to być efektem tego, że na wyjściu zasiania z kotła jest zamontowany...
w samochodzie jest czujnik ciśnienienia atmosferycznego (którego u mnie brakuje:) ). Chcę zasymulować ten czujnik i dowiedziałem się jaka wartość napięcia odpowiada konkretnej wartości ciśnienia. Jest kostka z 3 pinami: +5v, sygnał zwrotny do ECU i Masa. I na środkowy pin (sygnał zwrotny) muszę mu podstawić te 4v, a więc zapotrzebowanie na prąd będzie...
Jeżeli się nie zgubiłem to było tak, ze szukano nocnego ubytku powietrza. Ktoś wpadł na pomysł by sprawdzić zawór zwrotny w podstawie osuszacza. Wymontowano ją, sprawdzono i przy okazji tak pokręcono regulacją ciśnienia, że na zegarach na desce było 12 bar, a następnie pojawiło się syczenie, które opisałeś na wstępie. Później zaczęły się problemy z...
Wiem,ale patrzcie na wartość ciśnienia turbo. No widzę, niższe niż atmosferyczne, ale jednocześnie system widzi tyle powietrza, ile potrzebuje. Dowiem się w końcu czym się anomalia objawia, oprócz pozornie nieprawidłowego odczytu? Za zwrotne położenie układu regulacji turbiny odpowiada tzw. czujnik kopiowania turbiny - możliwe że widzi tylko skrajne...
Manometr zapychając się pokazuje jakieś dziwne ciśnienia ,bywa że masz 1,5bara a faktycznie masz pusty wymięnnik główny i wielkie problemy.W tym kotle nie ma czujnika ciśnienia .Wiem że to pasuje jak piernik do wiatraka ale w przewodzie manometru lub jego kroćcu tworzy się cos jakby zawór zwrotny stąd te skoki ciśnienia.Moja odpowiedz to jak sobie nie...
Spotkalem sie xxx razy.Najczesciej jednak nie jest to zepolony czujnik cisnienia, tylko instalacja.Czujnik cisnienia podzielony jest na dwie czesci- obwod hamolca roboczego osi tylnej i osi przedniej Jezeli faktycznie cisnienie jest w zbiornikach, to problem masz z pomiarem cisnienia w obwodach.W kostce do zespolonego czujnika jest masa, zasilanie +5V...
Usterki F5 mówią o problemach czujnika różnicy ciśnień(który bada czy wentylator działa prawidłowo). Najczęściej zaczynamy od najtańszego rozwiązania( jeśli rzeczywiście nie widać przyczyny). - klapka zwrotna wentylatora - czujnik różnicy ciśnień - wentylator - płyta główna
Brak błędów na komputerze, czujnik położenia wału drugi, filtry dwa wymienione, zaworek zwrotny nowy założony. Podejrzewam właśnie pompę podciśnieniową. Ale czy możliwe, że przycina się i nie daje ciśnienia. Zauważyłem również, że w króćcu od serwa było delikatnie zaolejone. Może pompa Vacum puszcza już??
nie ma żadnych kodów w komputerze Dodano po 52 wymieniłem zawór zwrotny w głowicy silnika,a podstawa filtrów paliwa cała nowa wraz z zaworkiem paliwa i czujnikiem ciśnienia na niej montowanym Dodano po 2 Gdyby to się działo po dłuższym postoju,ale nie ma regularności usterka występuje rzadko i zanika na dłuższy okres
Witam, Czy gdybym użył sterownika PLC, to on może podawać sygnał do wybranego elektrozaworu w określonym czasie (kolejności)? Współczesne sterowniki PLC zazwyczaj mają wyjścia, które potrafią sterować typowymi elektrozaworami bezpośrednio, bez żadnych dodatkowych elementów. Musisz, jak napisał poprzednik, napisać odpowiedni program sterujący. Możesz...
Dostałem oryginalną instrukcję naprawy klimatyzacji i doczytałem cytuję IX - CZUJNIK CIŚNIENIA Ma on taką samą funkcję, jak presostat trój-funkcyjny, tzn. mierzy ciśnienie w układzie wysokiego ciśnienia. Odsyła on informację do modułu klimatyzacji lub kontroli silnika, który steruje następnie systemem. Wszystkie naprawy tych elementów mogą być wykonywane...
Dobra robota, chociaż podejrzanie wysokie masz skoki w wynikach BMP085. Użyłeś trybu największej dokładności z uśrednianiem pomiarów i odfiltrowałeś dobrze zasilanie? Witaj Mirku Użyłem trybu najszybszego, bez uśredniania danych w czujniku, być może dlatego sygnał jest bardziej zaszumiony. Inne czujniki tez nie były filtrowane. Przede wszystkim zależało...
Znowu będę zgadywać, że jak Knorr to wersja 2.x lub coś koło tego. Napięcia, które podajesz to nie są napięcia zasilania modułu/modulatora EBS. Zakładam, że zobaczyłeś je za pomocą jakiegoś sprzętu diagnostycznego. Czujniki różnego rodzaju z reguły obecnie zasilane są 5V i generują sygnał zwrotny większy niż 0V i mniejszy niż 5V np. czujniki ciśnienia...
A spece złożą z chińszczyzny wtryski na "starych" kodach i dopiero zacznie się jazda. Wszystko zależy od tego do kogo zawieziesz, dokładnie tak samo z mechanikami - są dobrzy i tacy sobie. Ja tam nigdy nie miałem problemów z regenerowanymi a nieliczne reklamacje są załatwiane bez grymasów i od ręki. Od tego bym rozpoczął rozeznanie No cóż, permanentnie...
Czujnik mam kupiony w zestawie (polecany przez sprzedawcę) razem z falownikiem, czyli taki: https://obrazki.elektroda.pl/3831103400_... Mam wersję 0.6MP czyli 6 barów. Przy okazji nie udało mi się kupić u nas redukcji z M20 na 1/4 cala (w sensownej cenie), tani i szybki był zakup na ali. Wszystkie podstawowe kalibracje i nastawy udały...
Na wejściu do domu jest już założony przez firmę od wodociągów zawór antyskażeniowy, dodatkowo ja założę zawór zwrotny i na rurze ze studni, i na rurze z wodą sieciową. Nie będzie możliwości, żeby woda się cofała ani do studni, ani w sieć. Nie chciałbym ograniczać ciśnienia z sieci, bo i tak tam szału nie ma. To z zaworem chyba będzie lepsze. Tylko...
Muszę przyznać że łębski facet Ciebie i dziękuję za pomoc i cierpliwość. Więc tak nawet o tym nie pomyślałem że olej, który ostatnio dolałem a dolałem go kilka setek może właśnie wywalać, a właśnie po tej dolewce zaczęły się dziać jaja i nie pomyślałem aby sprawdzić stan oleju na ciepłej śrubie powyżej 65 stopni, bo w 1 pdf-ie co wkleiłem jest pokazane...
Czy coś wcześniej było robione w układzie paliwowym np. zwykła wymiana filtrów paliwa? Chavez ma rację , ten układ nie posiada zaworka zwrotnego w smoku tak jak w HPI i taniej będzie zdiagnozować układ komputerem niż błądzić w ciemno. Podaj błędy z EMS których nie sczytałeś wcześniej, być może będą pomocne w rozwiązaniu problemu.Jest czujnik na niskiej...
Witam MAN TGA 2005r błąd to moduł kontroli ciśnienia, lewa przednia półoś , nieprawidłowy sygnał zwrotny zaworu rezerwowego. Co to może być? instalacja sprawdzona od przednich modulatorów do sterownika w kabinie są ok, na tylny modulator wysyła cały czas napięcie na przednie tylko na krótko po przekręceniu zapłonu i gaśnie https://obrazki.elektroda.pl/6529300100_...
SPN 0119 Ciśnienie oleju retardera Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia oleju retardera za pomocą czujnika ciśnienia oleju T80 Odbiór przez klienta/opis objawów • Centralna lampka ostrzegawcza świeci się podczas jazdy i podczas postoju pojazdu stale na żółto • Tryb hamowania przy użyciu retardera jest niemożliwy Failure Mode Identification (FMI)...
czujnik ciśnienia zwrotnego spalin czujnik sygnału zwrotnego czujnik sprzężenia zwrotnego spalin
głośniki avensis avensis funkcja radio iveco daily problemy klimatyzacja
Nieszczelny retarder Mercedes Actros – objawy, diagnostyka, naprawa Voith/ZF Intarder, Aquatarder Celestion S10 – typowe usterki, naprawa, wymiana kondensatorów, objawy buczenia