Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
temp. powietrza i czujnik ciśnienia doładowania (fizycznie jeden czujnik) Temp komp pokazuje -40 a doładowanie 2600mbar A czujnik podmieniłeś na drugi ?
Turbo szaleje. Niebieska linia to zadane doładowanie. Czerwona takie ciśnienie widzi czujnik. A wiec późno wstało (regenerowane?) jak się już obudziło to walnęło ciśnieniem ponad miarę ,sterownik silnika próbował to ratować ale potem przedobrzył i zdjął za dużo co skutkowało niedoładowaniem. Na koniec znowu ponad zadanym. Typowy objaw regenerowanego...
Lutowanie nic nie dało. Czujnik ciśnienia atmosferycznego chyba sprawny — pokazuje cały czas 992 hPa. Wykręciłem kolektor ssący — dwa środkowe wloty zmieniły średnicę do 2 cm (sadza). Auto kupiłem niedawno od starszego pana, podczas jazdy próbnej był muł. Turbo nie dmucha więcej niż 0,4 bar, będę wyjmował turbo, bo śruby od wydechu ani drgną.
No jak nie spada ciśnienie to wszystko w porządku musi być... Jak czujnik wału? Ciśnienia odpowiedniego nie ma. Gdyby to był czujnik to był coś przerywal albo coś podobnego
Lubicz koło Torunia Dodano po 13 No to sterownik powinien zabijać to doładowanie a dlaczego tego nie zrobił, może coś czujnik ciśnienia doładowania oszukuje dziwna sprawa. Jeszcze raz sprawdzę połączenia wezykow i przeczyszcze ten czujnik.
Jeżeli Passat b6 bo do sprawdzenia wiązka przy skrzyni ta w grubym peszlu często za tam przetarte kable
Na postoju więcej jak 2500 obr.min nie wykręcisz bo komputer odcina, a drugie - jak sprawdzałeś ciśnienie doładowania? Pewnie na postoju, a to jest błąd, bo wtedy nigdy nie wyjdzie rzeczywiste ciśnienie, musisz przeprowadzić jazdę najlepiej na 3 biegu i z gazem w podłodze patrzysz jak się rozwija sytuacja. Z doładowania odejmij też bar, bo pamiętaj...
Czujnik ciśnienie łatwo sprawdzić nawet pompką po prostu kompem na nieodpalonym silniku odczytasz wartość np 980 mbar to jest twoje 0 na manometrze pompki i delikatnie pompujesz do 1,5 bara (nie więcej jak 1,5 bara bo rozwalisz czujnik ) jak od wyniku odejmiesz wartość ciśnienia atmosfery i podzielisz przez 1000 to masz wynik w barach na pompce. Jak...
Witam. Mam zagrychę w temacie 1.8T mot AEB (150ps) tak samo ma się sprawa w AJL (180ps). Silnik nie ma czujnika ciśnienia doladowania. W ETKA nie ma, w schematach jakich bym nie patrzal nie ma wzmianki o takim czujniku. Ale za to jest zawór elektryczny N75 do sterowania ciśnienia doladowania sterowany przez ECU. I teraz moje pytanie w jaki sposób ECU...
Witam Mam problem z kontrolką oleju która zapala się od wczoraj. Dzisiaj zmierzę ciśnienie oleju- vag pozywał ze jest ok przy powiedzmy 1300 obr/min. poniżej tych obrotów pokazywał ze ciśnienie oleju poniżej 2 minimum. Czy w tym silniku są dwa czujniki ciśnienia oleju? jeden jest przy filtrze a drugi jest z tyłu w głowicy? jakie powinny być ciśnienia...
Zapaliła mi się kontrolka silnika, a kabelek wypluł takie coś: 001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) P0473 - 000 - Signal too High Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 16 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.39 V Mileage: 130 km Temperature: 126.0°C...
Witam Pojawia się błąd : 01435 - czujnik 1 ciśnienia w układzie hamulcowym (g201) 27-10 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny jak się zagrzeje komora silnika pojawia się błąd co 30m pierwsze przyspieszenie Błąd pojawi się w czasie jazdy nie trzeba naciskać hamulca. Czujnik podmieniony na dwa inne z działających aut. Czujnik stopu wymieniony-wyregulowany...
Witam, jako, że mój 2.0 TFSI BGB ostatnio się wysypał z powodu awarii pompy oleju postanowiłem wyposażyć się w dodatkowy wskaźnik ciśnienia oleju. Oryginalnie ten silnik ma tylko czujnik bistabilny 1.4 bara, normalnie otwarty. Pierw myślałem o wkręceniu trójnika ale widzę, że są też czujniki, które jednocześnie mają styk i pomiar analogowy (np. VDO)....
Witam wszystkich jako nowy na forum i pozdrawiam. Chcę w swoim Lanosie zrobić czujnik obecności płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Pytanko do Was jak to zrobić, od czego można zaadoptować czujnik i na jakiej zasadzie ma on działać (pływak, czy lepiej jakieś sensory?). Chcę to zamontować dla spokoju eksploatacji i bezpieczeństwa silnika. Pozdrawiam Jacek
Witam. Mam problem z migającą kontrolką cisnienia oleju w Passat b5 1.8 20V 115KM. ADR kontrolka zaczęła migać po odpaleniu silnika. I miga do jego wyłączenia. W warsztacie wymieniono mi pompĘ, tak na wszelki wypadek. Stara była ok, ciśnienie ok 5 bar. Nowa ma już 7 bar. Kolo stwierdził że problem jest z przewodem lub elektryką. Czy i gdzie szukać przewodów...
Witam. Proszę o pomoc w lokalizacji czujnika ciśnienia doładowania w VW Passat 1.9 TDI z 94r.
Witam. Mam problem w Passacie B4, a mianowicie ciągle mruga kontrolka ciśnienia oleju... Czytałem już wiele postów, ale nic z tego nie pomogło. Wymieniałem czujnik, jeden z dwóch, które są na górze filtra oleju. Był koloru czarnego i dalej nic... Czujniki są dwa, jeden biały, drugi właśnie czarny. Zamieniłem kabelki od czujników i dalej mruga. Odpiąłem...
Witam, mam problem z passatem B5 fl. Do 20km/h ABS ASR działa powyżej tej prędkości wywala błąd g201. Czujnik w pompie doladowującej wymieniony i problem bez zmian. Pompa ABS Bosch tyko z elektroniką sterująca zaworami. Miał ktoś może podobny problem ?
Jak za pomoca VAGa sprawdzic cisnienie doladowania w silniku benzynowym?
Witam! Problem jest następujący może ktoś pomoże: Auto podczas przyspieszania szarpie tzn ma takie zdławienia charakterystyczne gdy nie dostaje paliwa. Błędy wskazują na czujnik ciśnienia niewiarygodny sygnał. Pomiary online podczas jazdy pokazują, że wysokie ciśnienie na biegu jałowym to między 40-50bar, po dodaniu gazu rośnie lecz gdy ruszam i "depnę"...
Chcę zmierzyć ciśnienie oleju w passacie B5, silnik AWM, 1.8T bo jak odpalam i dodaje gazu to piszczy na tablicy i świeci kontrolka. Znalazłem na filtrze czujnik ale po odpięciu go po włączeniu silnika kontrolka gaśnie i zapala się powtórnie gdy dodaje gazu (czyli nic się nie zmienia w działaniu kontrolki czy odpięty czujnik czy podpięty - gaśnie po...
Witam.Panowie chcieliśmy zmierzyć u znajomego ciśnienie oleju.Niestety nie mamy profesjonalnego przyrządu z odpowiednimi końcówkami.Mamy sprawny manometr i końcówkę która wchodzi w miejsce czujnika oleju.Niestety nigdzie nie możemy dostać redukcji miedzy tą końcówkę a manometr.Połączyliśmy te dwa elementy gumowym wężykiem.Połączenia są szczelne jednak...
Witam! Panowie czy mógłbym liczyć na pomoc albo jakakolwiek poprawną korektę mapy albo podpowiedź co i jak skorygować?Nie mam już sił do tego trupa ;/ a muszę dojeżdżać na uczelnie w Legnicy (160km) a on nie chce jechać ;/ mimo że vcds nie pokazał ani jednego błędu na początku jechał dużo lepiej jak seria a teraz...:( Z góry dzięki i pozdro. Nie ma...
Witam! Mam ten sam problem z Passatem BLS a zrobiłem już niby wszystko. U mnie jest ta różnica że nie tyrkocze nic a auto pięknie się zbiera. Auto było po DPF'ie i by może po mocy cho nie jestem pewien. Wrzuciłem soft bez DPF ale bez mocy i nic to nie dało. Następnie sprawdziłem wszystkie możliwości standardowe tj dziura dolotu, zapchany filtr powietrza...
Witam. Posiadam VW Passata B5 115KM z silnikiem AJM. Problem polega na tym iz w zakresie ok 1600 - 2200 auto ciągnie tak jak ma ciągnąc turbinę słychać itp, ale dalej słychać tylko ryk silnika i powolne katowanie do 3k rpm i dalej do 4k rpm to trudno na biegu go wykręcić. Nie mam jak zrobić logów z vaga bo nikt u mnie czegoś takiego nie posiada.. Ale...
To nie jest 1Z B4 a B5, tam każdy miał już EDC Kolego, więc map sensor zintegrowany z IAT sensorem są w rurze dolotowej plastikowej. Gruchę sprawdzałem zewnętrznym źródłem ciśnienia, otwierała się już przy 0.4 pełne otwarcie było 0.6, katalog podaje 0.8 a poza tym na sztandze ewidentnie jest żółta farba, na nakrętce blokującej też, a między nimi było...
Witam jestem mechanikiem, zastanawiam sie nad swapem bmw e46 na v12 5,4 z bmw 750, i teraz pytanie bo nie chce mi sie za bardzo ładować w koszta i przerabianie skrzyni, więc pytanie brzmi czy kołnierz ze skrzyni 6 biegowej z silnika 4.4 pasuje na śruby itd do 5.4, czytałem różne opinie trudno coś z tego wywnioskować, ale skoro skrzynia automatyczna...
Siema. Siedzę na Forach od 4 miesięcy szukając rozwiązania niedomagań swojego samochodu... i w końcu po wykorzystaniu wszystkich rad, postanowiłem opisać problem tutaj. Sprawa dotyczy Passat B5 1.9 TDI silnik serii AJM 115 KM. Generalnie samochód pow. 370 kkm i 18 lat użytkowania do najnowszych nie należy. Niestety moje objawy do typowych usterek również....
Najpierw trochę historii. Paska kupiłem rok temu od siostry, która miała już problemy z brakiem mocy. W 2012r. wymieniono elektrozawór i czujnik ciśnienia ładowania. I jakoś chodził. Był problem wchodzenia w tym awaryjny na wysokich obrotach przy 4 i 5 biegu. W czerwcu zeszłego roku dałem turbo do czyszczenia powiedzieli, że kable źle podłączone były...
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
moze być uszkodzony czujnik cisnienia powietrza doładowanego, jedz najlepiej na konkretny serwis, niech kompa wepna i zdiagnozują.
passat ciśnienie doładować ciśnienie doładować passat czujnik ciśnienie doładować
świateł pozycyjnych zawijanie wierszy philips obudowa
głośnik pionier niebieski ekran czekaj
Schemat elektryczny Dodge Journey 2009 - gdzie znaleźć? Problemy z instalacją Apache 2 - Rozwiązania i Diagnostyka