A czy przypadkiem nie zapala się lampka od smarowania??? Podnosząc obroty zwieksza się ciśnienie oleju więc ja tak dedukuję że może chodzić o uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, lub zbyt niskie ciśnienie oleju w silniku. Proponuje sprawdzić ciśnienie i czujnik. To na początek, jak nie zadziała to bedziemy szukać dalej.
Są tylko 2 czujniki zaznaczone na zdjęciu. Włożyłeś odpowiednie czujniki? One nie są identyczne to raz z dwa to czujniki są na odpowiednie ciśnienie.
Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
Lepszy olej nic nie da.Nie chodzi o ciśnienie na tłokach ,bo to inna bajka,ale ciśnienie w układzie smarowania.Wykręcasz czujnik ciśnienia oleju i wkręcasz manometr.Patrzysz czy po nagrzaniu silnika ciśnienie mocno spada. Jeśli nie to czujnik a jeśli spada to silnik do remontu.
Szukaj w specyfikacji silnika w jakim zakresie ciśnień pracuje czujnik ciśnienia oleju w silniku Twojego samochodu, w moim miał próg 0,7 Bara, co jak sprzedali Ci o niewłaściwych parametrach ?.
sprawdż czujnik ciśnienie oleju silnika, on współpracuje z przekażnikiem podtrzymującym zasilanie. Jeśli zaraz po odpaleniu nie pojawi sie ciśnienie oleju, elektryka jest rozłączana.Tak jest w wielu modelach thermokingów i carrierów. Jako ze 10 lat temu przestałem sie tym zajmować, to jestem nieco już do tyłu. Wychowałem się na jednostkach SBII di,...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Jesli przewód do czujnika podłączysz do masy przez jakiś oprnik ok 10ohm i wskaźnik pokarze maksymalne ciśnienie to znaczy że czujnik w silniku padł.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Sprawdzić poziom oleju, najlepiej zrobić diagnozę manometrem który pokaże czy czujnik oleju jest ok i czy silnik ma odpowiednie ciśnienie oleju... Odma powinna być szczelna bo może olej wydmuchać jak silnik pracuje, nie wolno- jakby się okazało ze silnik nie ma smarowania to szybko się silnik zatrze.
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Kod usterek: MID 128- PID 100 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PID100 Ciśnienie oleju silnikowego FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego Tak jak kolega wyżej pisał, uszkodzony...
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
W takim razie przewód na którym masz odczyt z oporem to czujnik temperatury oleju ( opór zmienia się razem ze zmianą temperatury ), jeśli podgrzejesz lub ochłodzisz czujnik powinna zmienić się wartość oporu. Drugi przewód to czujnik ciśnienia oleju. Totalny stek bzdur!!! Czujnika ciśnienia oleju w kompresorze nie ma, bo i po co. Jest manometr pokazujący...
Już miałem pisać prośbę o wrzucenie serwisówki na forum, bo z goole nie dało się ściągnąć. Niestety serwisówka niewiele mówi o budowie silnika i konstrukcji układu smarowania. Widzę że wał korbowy jest podparty na łożyskach tocznych, natomiast korbowody jak się domyślam również są łożyskowane tocznie, lecz smarowanie dopływa z pompki przez pokrywę zapłonu...
Źle myślisz, układ działa tak, że jak ciśnienie oleju nie osiąga wartości niezbędnej do zadziałania białego czujnika (1,8 bar) przy prędkości obrotowej silnika 2500 rpm to włącza się alarm i miga kontrolka. Najlepiej zweryfikować działanie układu wkręcając manometr zamiast któregoś z czujników i mierząc rzeczywiste ciśnienie oleju.
Układ sygnalizacji stanu alarmowego. Działa z czujnikiem przegrzania silnika (styk w czujniku temperatury silnika) oraz z czujnikiem ciśnienia oleju silnikowego. Dość oryginalne rozwiązanie układowe. Zadziałanie któregoś z czujników powoduje podanie masy na przerywacz i zadziałanie piszczyka oraz kontrolek ostrzegawczych STOP. Zasilanie do przerywacza...
Najlepiej zmierzyć ciśnienie manometrem. Najprościej wymienić czujnik.
Nie ma przy bagnecie. Aż zdjąłem dolną osłonę ale pod misą jest tylko czujnik poziomu oleju. EDIT. Zdesperowany dzwoniłem do ASO i się okazuje że w tym silniku ciśnienie monitorowane jest pośrednio przez pomiar temperatury oleju. Czujnik poziomu jest 3-przewodowy i tam zaszyty jest ten od temperatury.
1. ciśnienie oleju silnika 5,6 czujnik predkości pojazdu 7,12 czujnik temperatury silnika Błędy tablicy. Skrzynia wyświetla błędy poprzedzone literą E Podejrzewam że masz skrzynie 16x16 ( najczęściej występuje) Tak jak kolega napisał problem ze sprzęgłem C1. jeśli brak błędów skrzyni to obstawiam na uszkodzony kosz ale to taka wróżba internetowa
A ja bym sprawdził faktyczne ciśnienie oleju. W tym silniku powinno być 3,3 Bar przy 4000 rpm.
Ciśnienie oleju powinieneś mieć 2bar-y przy 2000obr/min. I taka informacja ode mnie, żebyś przed pomiarem nagrzał silnik do min. 90*C i dopiero wykonał pomiar ciśnienia. Jeśli będzie ok (napisałem), to w ów czas wymień czujnik i będzie ok.
Dobra potestowane już jakiś czas , kupiłem czujnik FAE i narazie spokój póki co .
Olej może być gęściejszy o tej porze roku , sprawdż na rozgrzanym silniku. Jeżeli nie zachodza zmiany to może być przytkany lub już wyeksploatowany trochę czyjnik albo puszcza cisnienie na panewkach lub na wałku rozrządu. Osobiście stawiam na czujnik ciśnienia. Warto sprawdzić ale ta 1 sek to jeszcze nie stan alarmowy gorzej byłoby np 5sek wtedy warto...
Pozostałe kontrolki współpracują z czujnikiem oleju ,wymień czujnik oleju lub sprawdz ciśnienie oleju .Może być zużyty silnik ,pompa oleju i.t.p.
Manometr wkręcasz tam gdzie czujnik oleju , ciśnienie na ciepłym silniku na wolnych obrotach około 2 bar.
Czujnik przegrzania stopnia śrubowego. Zablokuj na sztywno cewkę gaszenia i znajdź czujnik, który ją wyłącza metodą kolejnego mostkowania. Doprowadź do ładu instalację elektryczną maszyny. Zbadaj też ciśnienie oleju w silniku. Zacznij coś działać, bo przywaliłeś się do tego jednego czujnika i wymiany oleju, oraz separatora jak rzep do psiego ogona nie...
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Ciśnienie przy filtrze RDP 3/A powinno wynosić 0,294-0,670 MPa na obrotach znamionowych i min. 0,08 MPa na wolnych. Czujnik jest wkręcony w magistralę olejową,przy kabinie koło filtra olejowego . Jest to silnik Z 8701-1 który występuje w Ursusach serii 1200 .
Jeśli jesteś pewien silnika to można wykręcić czujnik ciśnienia oleju wkręcić dobry dokładny manometr i sprawdzić ciśnienie oleju w rzeczywistości jakie jest. Ale to chyba mechanik by musiał bo powinien mieć lepszy sprzęt. Jeśli ciśnienie oleju będzie odpowiednie więc wina czujnika . Jeśli wskaże ciśnienie za niskie to jest kilka przyczyn- zużyte panewki...
To normalne jak deska stwierdzi ładowanie (zgaśnie kontrolkla alternatora) a nie stwierdzi prędości obrotowej silnika, i dodatkowo zobaczy, że spracował czujnik ciśnienia, to zapala kontolkę oleju i piszczy. Stan taki jest dla niej anormalny-silnik niby chodzi (jest ładowanie, jest ciśnienie) a nie ma informacji o obrotach. Zajął bym się wpierw jednym...
W Audi kontrolka oleju wraz z brzęczykiem zapala sie jeśli z czujnika wysokiego ciśnienia oleju nie zostanie podany sygnał masy na licznik a obroty silnika przekroczą 2000obr/min . Czujnik wysokiego ciśnienia "daje" masę gdy ciśnienie oleju przekroczy 2bary. Sprawdź ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku przy 2000 obr/min.
Na zużyty silnik nie pomoże regulacja ciśnienia.Zrób pomiar ciśnienia zegarem bo może tylko czujnik się skończył.
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Czy to ciśnienie było fizycznie zmierzone za pomocą manometru na ciepłym silniku na wolnych obrotach?
Ciśnienie mieżyłeś manometrem ? Może czujnik oszukuje?
Raczej chodzi o czujnik cisnienia oleju , bo ciśnienia paliwa nie ma w tym silniku.
Potrzebuje schemat od czujnika ciśnienia oleju aż do licznika ..... świeci ciśnienie oleju czy czujnik wpięty czy wypięty iveco daily 35c18 po 2006 rok sterownik silnika EDC16C39 BOSCH
Koledzy podpowiedzcie, czy może być uszkodzony czujnik ciśnienia oleju silnikowego ,ponieważ na wyłączonym silniku po podpięciu komputera pokazuje ciśnienie 0,45 bar, oraz nie świeci się kontrolka po przekręceniu zapłonu. Dodam że nie ma żadnego błędu EDC.
Odłączyłem czujnik ciśnienia oleju. Silnik działa. Tylko muszę dojść do sedna problemu. Dziękuję temat rozwiazany.
Czy w silniku TDI 90KM typ ALH są dwa czuniki oleju czy jeden. Ten podstawowy znajduje się w okolicy filtra oleju i jest do niego dobry dostęp. Gdzie jest 2 czujnik, podobno zbiera sygnał dolnego ciśnienia z rozzrządu. Mam problem przy starcie na chwilę zapala się lampka i brzęczy sygnalizacja, wymieniłem czujnik oleju, sprawdziłem ciśnienie na zimnym...
Zostaje brudny patent ale działa i wielokrotnie pokazywał gdzie jest problem. Micha w dół i teraz albo napędzenie pompy oleju wkretarką z zanurzonym smokiem w oleju. Albo pompowanie oleju po ciśnieniem w miejsce czujnika. Wanna pod silnik i pięknie widać gdzie jest problem z uciekającym olejem no chyba że jest problem z napędem pompy.
Problem jest z czujnikiem spadku ciśnienia oleju w silniku. Ciśnienie oleju na zegarze jest w zakresie zielonego pola ale świeci się kontrolka no i sygnał dźwiękowy. Wymieniłem czujnik ale nie ma efektu, przewód elektryczny czujnika zdjęty ze styku czujnika też niczego nie zmienia. Czujnik jak mi się wydaje steruje masą więc sądzę,że problem jest gdzieś...
Wykręć i weź go w rękę i do sklepu napewno coś ci doradzą aby gwint pasował powiniem działać od 0.45bara tu chdzi aby lampka zgasła jak przydzie ciśnienie.
Czujnik masz u góry głowicy, Pomierz ciśnienie bo możliwe że masło ci przymarzło i pompuje olej a nie spływa. Patrzyłeś w ogóle czy jest poziom oleju?
Pytanie, czy miał prawidłowe ciśnienie oleju - padały czujniki, i również były problemy ze smarowaniem. Jeśli znikło ciśnienie oleju to duża szansa, że napinacz puścił i przeskoczył.
A pytanie - z czego Kolega odczytuje wartość tego ciśnienia? Jeżeli jest to ciśnienie zmierzone na pewno sprawnym manometrem, to jest takie jakie jest i można się wtedy zastanawiać nad dalszym postępowaniem. Ale jeżeli jest to wynik z jakiegoś czujnika ciśnienia, to ja bym zaczął od sprawdzenia manometrem jakie faktycznie jest ciśnienie.
Witam Podmień czujnik ,może masz po naprawie silnika przypchany kanał olejowy do czujnika(bardzo wolno spada ciśnienie po zgaszeniu silnika).
Czujnik na wierzchu skrzyni biegów- włącznik świateł cofania Czujnik tuż nad łączeniem skrzyni biegów z silnikiem- kontrolka zbyt wysokiej temperatury cieczy Czujnik z tyłu silnika od strony kabiny- ciśnienie oleju 2 czujniki obok termostatu, z przodu silnika- temperatura cieczy, jeden do wskaźnika, drugi do ecu czujnik nad wyjściem prawej półosi. (...
Do sprawdzenia ciśnienie oleju oraz sam czujnik na gorącym silniku.
Mój ojciec w swoim ciągniku też miał problem z czujnikiem ciśnienia oleju(oryginalny działał wiele lat, a następne co chwile się psuły). Najgorsze było to że nie dość, że trzeba było kupować nowy to nigdy nie było pewności że ciśnienie jest w porządku. Po którejś awarii czujnika ojciec kupił wskaźnik ciśnienia od c 385 i przewody. Trzeba było dać dotoczyć...
Czujnik zwiera styki bez ciśnienia oleju, podając masę z silnika na kontrolkę i ta świeci, ciśnienie rozwiera styki i przerywa obwód, i gaśnie. Zwarty z masą przewód powinien zaświecić kontrolkę. Sprawdź jeszcze pola stykowe dla oprawki żarówki, czy ta dziurka na oprawkę w liczniku nie jest nadpalona > nie kontaktuje sama oprawka żarówki do licznika....
Pozostaje mechaniczny pomiar ciśnienia oleju wkręć manometr zamiast czujnika ciśnienia oleju jeśli ciśnienie oleju na zimnym silniku znacznie przekracza 5-6 atm. to zacięty zawór w pompie oleju , taki tłoczek ze sprężynką .
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Możliwe że jednak czujnik temperatury kończy żywot, w byłym moim z 1999 roku z silnikiem AHF miałem zdarzenie z czujnikiem ciśnienie oleju, ogólnie za małe ciśnienie, wymieniłem na nowy i po kłopocie, w Twoim przypadku zapewne jest tak samo, sądząc po wieku auta.
Witam , w silniku diesla mojej maszyny jest taki prościutki układ bezpieczeństwa, że "masa" elektrozaworu wyłączającego silnik jest poprowadzona przez czujnik ciśnienia oleju. Niestety ostatnio ten układ szwankuje, gdyż zdarzają się takie momenty silnikowi, że gdy dostaje obciążanie, spadają obroty biegu jałowego do bardzo niskich. System regulacji...
W silniku sa dwa czujniki ciśnienia oleju. Poszukaj tego drugiego
1 ciśnienie oleju 0.3 bar 2 temperatura dla przekaźnika świec, przekaźnik najlepiej podłącz od 2-ki 3 temperatura na zegary 4 ciśnienie oleju 1.8 bar, jak nie ma czujnika to przewód podłącz do masy
czujnik pod wpływem ciśnienia oleju przerywa obwód z masą i wtedy kontrolka ciśnienia na desce gaśnie co oznacza ciśnienie w układzie smarowania silnika.
Ile ta kontrolka się świeci po odpaleniu? Dobrze by było zmierzyć mechanicznie ciśnienie oleju. 6-8 sekund Długo, zmierz ciśnienie oleju zegarem. Będzie wiadomo czy to problem czujnika czy czegoś innego.
Problem się rozwiązał. Wiem jak działa czujnik ciśnienia, a jak podciśnienia. W ciągniku który opisałem ktoś z jakiś przyczyn demontował instalacje elektryczną i montując ją zrobił to na sztukę. Czujnik ciśnienia oleju, który w silniku MWM montowany jest przy filtrze oleju podłączony był do kontrolki nie drożności filtra (oczywiście omyłkowo) stąd moje...
jaki olej lejesz ? wlej 10w60 i wtedy zmierz ciśnienie na bardzo rozgrzanym silniku.
Tam są faktycznie dwa czujniki ciśnienia oleju (ciśnienie da się podejrzeć na liście danych ) + elektrozawór sterujący ciśnieniem oleju . Pomiary ciśnienia manometrem w tym modelu nie zawsze dają dobre rezultaty bo przeważnie fiksuje podczas jazdy .Czujnika jeszcze nigdy w tym silniku nie miałem uszkodzonego , zaworu sterującego też . Przeważnie uszkodzona...
Po dłuższym kręceniu jak auto nie odpali zawsze wali kontrolką ciśnienia oleju. Zmostkowałeś tzn że ciśnienie w razie W sprawdziłeś? Kontrolka świec żarowych silnika immo zapala się i gaśnie ? Paliwo jest ? Błędy w silniku innym systemie?
Jaki poziom olej jest w silniku czy są ubytki cieczy chłodzącej ?? Silnik został przegrzany?? Ciśnienie oleju w silniku sprawdza się manometrem - sprawdź je. Jest możliwość uszkodzenia samego czujnika ciśnienie oleju.
Witam pacjent to Peugeot Boxer lll 2,2 hdi 2017 r. Problem to tryb awaryjny i błąd p15a1 - ciśnienie oleju poniżej wartości referencyjnej .Autko ma około 300 tyś. przebiegu i problem byłby jasny gdyby nie to że silnik jest wyposażony w elektrozawór regulujący ciśnienie oleju . Do tej pory co zostało zrobione to nowy czujnik ciśnienia oleju od dilera...
Problem dotyczy zapalającej się kontrolki oleju wizualnej i akustycznej.Problem pojawił się po wymianie oleju,czujnik wymieniony na nowy,ciśnienie oleju w normie,silnik pracuje równo bez żadnych zastrzeżeń.Pytanie w czym może być problem i jak go rozwiązać?????????
Wymień filtr oleju i olej na początek. Filtr proponuje Kneht albo Man, na Filtronie zdarzały się takie objawy. Jak nie pomoże to trzeba sprawdzić ciśnienie oleju - ale na rozgrzanym silniku, oraz czujnik/czujniki ciśnienia oleju.
Nie do końca. Miał czujnik prawidłowego ciśnienia oleju... Tak, tak........ To zajrzyj do instrukcji obsługi jakiegokolwiek samochodu i sprawdź czy jest coś co się nazywa czujnik prawidłowego ciśnienia oleju. Jest po prostu czujnik ciśnienia oleju który pokazuje jest wymagane minimalne ciśnienie do pracy silnika albo go nie ma. A nie czy jest dobre...
Przy pracującym silniku, ciśnienie oleju powoduje przerwę końcówki czujnika z masą. Lampka gaśnie.
Jeżeli ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku jest dobre ,to może czujnik ciśnienia szwankuje.
Mechanik sprawdził ciśnienie, więc tak: na zimnym silniku ciśnienie jest ok, a jak się nagrzeje, pompa traci ciśnienie. Pod mikroskopem w oleju są opiłki metalu. Mechanik proponuje dwa rozwiązania: spróbować wymienić pompę i czujnik, ale nie daje gwarancji, że pomoże, lub od razu szukać silnika i wymienić silnik, ponieważ on się nie podejmie naprawy...
Hałas jest ogólnie roznoszony po całej górze,po ściągnięciu pokrywy zaworów za bardzo olej tam niedochodzi coś sucho ,a czujnik jest w górnej części
Witam, Przychodzę po długiej przerwie z problemem za wysokiego ciśnienia oleju na zimnym silniku w TGX 2010r, D26 480km, Przebieg 1 116 000km. A więc tak, na zimnym silniku wywala błąd EDC 03087-00. Zacząłem od wymiany czujnika oleju - no bo najszybciej i najprościej, i bez zmian niestety. Zmierzyliśmy ciśnienie oleju i przy temp oleju 10st ciśnienie...
Rozrząd ,zawory KZF, koła KZF, ciśnienie oleju i nie wiadomo co jeszcze. Pomoże tylko warsztat znający te silniki.
I ja właśnie nigdy nie zrozumiem takiego podejścia do sprawy. Nie wiem, czy jest to próba oszukania się, czy niedopuszczanie do siebie myśli, ze coś jest już po prostu zużyte i należy to naprawić lub wymienić. Golf II to już wiekowe auto i zużycie silnika jest tu zupełnie normalne. Ale magicy będą kombinować z wymianą czujników, omijaniem obwodów, byle...
Ciśnienie jest stałe i nie wacha się. A z tym przewodem Koło mówił że problem jest gdzieś dalej. Bo próbował Tak jak mówisz. Dodam jeszcze że kontrolka oleju zaczyna mrugać i Piszczeć po włączeniu zapłonu. Na wył silniku
Serwis olejou nie piszczy. Sprawdż czujnik ciśnienia oleju lub ciśnienie oleju w silniku.
Jest tylko 1 czujnik ten w głowicy i zestaw wskaźników diagnozuje go przy ok. 2000 obr.,na wolnych nawet jak nie ma ciśninia kontrolka się nie zapali. Nie pamiętam ,czy ciśnienie zwiera czy rozwiera do masy ale łatwo sprawdzić czujnik i na pewno ciśnienie do sprawdzenia manometrem.
Poziom oleju niewiele ma wspólnego z ciśnieniem oleju, manometr w dłoń wykręcić czujnik ciśnienia oleju i w jego miejsc wkręcić manometr z odpowiednim adapterem. Jeżeli ciśnienie oleju na ciepłym silniku będzie Ok to winowajcą będzie najprawdopodobniej czujnik.
Witaj kol. alarmy od 11 do 28 to są sygnały niebezpiecznych trybów pracy krytyczne, w dokumentacji wektora którą przeglądam w formie papierowej brak kodu 21, dobra znalazłem. zapisany ołówkem. i tak 11. niskie ciśnienie oleju ... na razie mało ważny bo silnik nie pracuje. 21. Wysoke ciśnienie ssania. i tu kropka. to jest pewnie to które go trzyma przed...
Koło filtra oleju jest 1 pinowy czujnik, zdejmij z niego przewód i sprawdź czy kontrolka zgaśnie, jeśli nie to oznacza, że jest zwarcie na instalacji. Natomiast jeśli zgaśnie to może być uszkodzony czujnik albo jest złe ciśnienie oleju w silniku.
Wyłączają któryś z czujników , trzeba zobaczyć który. Tracisz ciśnienie oleju,przegrzewa się silnik albo kompresor a chłodnicę to trzeba po prostu umyć a nie dmuchać.
A jaki prąd będziesz załączał/wyłączał - domyślam się że będziesz tam miał sprzęgło e/m? Zwykły presostat LCA odrzucasz? Dodano po 23 Są wprawdzie czujniki ciśnieniowe na 12V olejowe,ale czy taki olejowy będzie Co do zasady będzie pracował prawidłowo, ale prosty czujnik ciśnienia oleju silnika spalinowego po pierwsze ma niewiadomą histerezę i inne parametry,...
Ciśnienie OK. Problem na kablach w komorze silnika. Kolor czarny idzie z czujników przez okrągłą złącze do licznika. I prosze się nie sugerować pełnym przejściem, najlepiej puścić to drugim kablem.
Mierzone w ogóle ciśnienie? Wartość to standardowo minimum 2 bary przy 2k obrotów i gorącym silniku.
Zainwestowałem w nowy czujnik i po sprawie. Wszystko działa. Jednak podczas mycia dostała się woda do czujnika. Próbowałem wysuszyć go ciepłym powietrzem i było widać jak wydostaje się z niego wilgoć. Koszt czujnika 800 zł
Co podaje komputer, zamontuj manometr i zobaczysz, czy ciśnienie jest - a wtedy czujnik ciśnienia oleju szwankuje.
|trójnik można kupić wkręcany w miejsce oryginalnego czujnika ciśnienia.
Piszczy dopóki nie wyłączysz zapłonu? Jeśli tak to jest to sygnalizacja słabego ciśnienia oleju..albo czujnik szwankuje, albo coś dzieje się z pompą oleju. Najlepiej zmierzyć ciśnienie oleju a jeśli będzie poprawne podmienić czujnik. Jest jeszcze trzecia możliwość: uszkodzony licznik tzw. zimne luty.. Musisz sam zaobserwować co się dzieje i czy z pracą...
witam musisz jeszcze wiedzieć ze są 2 czujniki ciśnienia oleju jeden jest to czujnik ciśnienia- silnik pracuje ciśnienie siepojawiło czyli jest smarowanie potem jest jescze jeden czujnik który często gęsto jest pomijany zapominamu o nim nikiedy go mostkóją jest to czujnik wysokiego ciśnienia jak by tak ciśnienie było za wysokie w układzie to on też...
Kolego powoli, jeśli masz błędy abs, ecu to i powinny się palić kontrolki. Po drugie zmierz ciśnienie oleju czujnik przed oczami po prawej stronie masz więc problemu nie ma.
Witam Panowie, Pacjent MB Axor 1828 VIN: WDB9505341l552743. Problem polega na tym, że spada ciśnienie oleju silnikowego po rozgrzaniu. Nie jest to wina awarii czujnika, sprawdzałem ciśnienie manometrem, na zimnym silniku ponad 2 bary, po rozgrzaniu na biegu jałowym spada poniżej 0,5 bara. Problem się pogłębia bo ostatnio szofer mówił, że ostrzeżenia...
Cześć. Mam problem, wyświetla mi się komunikat "niskie ciśnienie oleju" (nie czerwony czajniczek), manometr podłączony zamiast czujnika wskazuje ca 0,5 bara na ciepłym silniku i biegu jałowym. Wbrew tezie, że w internecie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, tej nie ma. Wymiana filtru oleju, czy czyszczenie smoka nic nie dało. Mechanik oczywiście...
Zapaliła się kontrolka oleju na wyświetlaczu. Silnik zaczął stukać, osłabł i pedał hamulca zrobił się twardy. Zmierzyłem ciśnienie oleju-zegar nawet nie drgnął. Myślałem, że zegar nawalił, więc wykręciłem go, otwór na czujnik ciśnienia oleju zostawiłem otwarty i uruchomiłem silnik. Olej nie trysnął, nawet nie pojawiła się kropelka. Czy ktoś miał taki...
Gdyby w schemacie byłby podany typ, modle czujnika nie było by pytania. Gdyby był uszkodzony i miałbym go fizycznie w rękach także nie było by pytania. Maszyna przyszła bez tego czujnika a jest on potrzebny do synchronizacji siłowników. https://obrazki.elektroda.pl/4544962400_... https://obrazki.elektroda.pl/5249736100_... https://obrazki.elektroda.pl/9279930700_...
Ten czujnik może być czujnikiem ciśnienia oleju i przy wyłączonym silniku jest zwarty do masy a kontrolka smarowania świeci.Jak go odpalisz ciśnienie oleju rozewrze styki w czujniku i kontrolka gaśnie.
Gdybym wiedział że tak będzie to już na samym początku bym tak zrobił, teraz to nie przejdzie... Nikt nie wie o co tu chodzi, ciśnienie oleju cały czas w normie, może pompa wody się zacina albo coś? Albo coś z chłodniczką oleju? Dodano po 6 Ten silnik nie ma czujnika ciśnienia oleju, są silniki OM651 z czujnikiem i bez, mój akurat jest bez czujnika....
ciśnienie oleju czujnik czujnik ciśnienie oleju czujnik ciśnienie oleju silnik citroen
sprężarka danfoss przelotka naprawa cyfra moduł
zafira schemat włącznik wyłącznik świateł
Dostęp do pamięci wewnętrznej konsoli X12 z komputera Reset oprogramowania w fotopułapce Denver WCS-5023