Jeśli ciśnienie jest dobre to padł czujnik .Pozdrawiam
Pompa prawdopodobnie się zacina , stąd błąd czujnika ciśnienia , padał zwolniony a komp widzi w układzie ciśnienie stąd te błędy
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
ok sprawdzę tylko poda ktoś jakie powinno byc to ciśnienie na którym czujniku?
Masz zbyt niskie ciśnienie. Tam jest tylko czujnik przy filtrze.
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Witam Pojawia się błąd : 01435 - czujnik 1 ciśnienia w układzie hamulcowym (g201) 27-10 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny jak się zagrzeje komora silnika pojawia się błąd co 30m pierwsze przyspieszenie Błąd pojawi się w czasie jazdy nie trzeba naciskać hamulca. Czujnik podmieniony na dwa inne z działających aut. Czujnik stopu wymieniony-wyregulowany...
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Pompa abs do wymiany. Uszkodzony czujnik ciśnienia hamowania.
Jakie ciśnienie pokazuje czujnik????
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
Prędkościomierz i kontrolka to dwie różne sprawy... Jeśli kontrolka i piski pojawiają się w tym samym czasie to z całą pewnością jest to buzzer sygnalizujący dżwiękowo problem z olejem ... Mógł wysiąść jeden z dwóch czujników kontrolujących ciśnienie....
A okablowanie sprawdziłeś?W parametrach widać też ciśnienie.
najczęściej sie zatyka slauchik olejem, ale niewykluczona awaria samego czujnika.
Jakie ciśnienie widzi EDC? Czy wyskoczy jakiś błąd jak odepniesz czujnik ciśnienia?
Dobra potestowane już jakiś czas , kupiłem czujnik FAE i narazie spokój póki co .
Kolego pierwsze co to podłącz zegar i sprawdź ciśnienie przed takim próbami. Podłącz komputer wejdź w zegary i zobacz czy się na ok jak auto chodzi? Rozkręć opakowanie plastikowe na podszybiu i sprawdź tam połączenie instalacji.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Sprawdź czy tarczka przesłonowa czujnika halla w aparacie ma założony klin (taki cieniutki pręcik), być może ktoś, kiedyś wymieniał czujnik i zapomniał go założyć
Dawno takiego nie robiłem, ale zdaje mi się, że tam był tylko odczyt kodów migowych (pojedyncza wsówka dyndająca gdzieś koło cewki wn) Ale przy takich objawach to trzeba sprawdzić 3 rzeczy: ciśnienie paliwa (1,1 bar), czujnik temp cieczy ( 200-300Ω na gorącym silniku) i oringi wtryskiwacza
To sprawdź albo wymień czujnik.
tak to jest Teves ATE po 90 roku czyli czujnik ciśnienie jest z boku
Sprawę załatwiła wymiana czujników cisnienia
moze masz za niskie ciśnienie czynnika chłodzącego w układzie klimatyzacji. albo czujnik ciśnienia jest uszkodzony
(at)robokop dziękuję za twoją koleją mądra wypowiedź,nigdzie nie napisałem że ja czegoś nie potrzebuje,napisałem że dobry elektryk samochodowy będzie wiedział czy ta wartość na czujniku jest prawidłowa czy nie,i tylko takie pytanie zadałem. Zajadę do elektryka i zapytam czy zawyżona wartość na czujniku znaczy o jego uszkodzeniu. A jak przyślą nowe obd...
trzeba zobaczyć czy do kabelka wychodzącego z pinu trzeciego czujnika G62/G2 nie jest wpięty w szereg opornik . A gdzie konkretnie mam tego szukać bo nie bardzo sie orientuje gdzie znajduje się ten czujnik
Zmierz ciśnienie oleju manometrem ,potem ewentualnie wymieniaj czujnik.
Sprawdzić ciśnienie paliwa, wskazania czujnika temperatury dla ECU.
Jest czujnik ciśnienia ale nic Ci to nie da bo czujnik jest tylko po stronie HP. Nie wiem czy czasem w sterowniku silnika nie będzie pokazane ciśnienie. Jeżeli masz VCDSa to wystarczy odpalić bibliotekę do której jest odnośnik w blokach pomiarowych, wtedy będziesz miał opisane wszystkie bloki w notatniku.
Musiałbyś sprawdzić co się dzieje na sterowaniu wentylatora , sygnał ze sterownika silnika. Drugą opcją jest załączanie wentylatora przez układ klimatyzacji , jakie ciśnienie "widzi" klimatronik?
podstawą w diagnostyce doładowania jest test drogowy (3bieg,3 tyś obr., 100% gazu)sprawdzasz wsazania czujnika(grupa11) zobacz też co pokazuje czujnik na samym zapłonie(ciśnienie atm)
a co powiecie aby sprawdzić ciśnienie sprężania i ciśnienie jakie daje pompa paliwa ?
Czy może ktoś zna jaka powinna być poprawna diagnostyka silnika 1.9tdi VAG-COM :ilość paliwa,kąt wtrysku .itp. Mam jeszcze pytanie,przy obrotach powyżej 2000 tyś zapala się lampka oleju i miga oraz brzęczyk brzęczy,olej wymieniony,czujniki sprawdzone,ciśnienie dobre.
Witaj, Sprawdź czujnik temperatury, jeśli dobrze pamiętam jeśli jest poniżej 5*C To pozostawia on obwód otwarty i nie załączysz klimy ( brak zasilania zaworka i czujnika ciśnienia)
Witam. Mam problem z migającą kontrolką cisnienia oleju w Passat b5 1.8 20V 115KM. ADR kontrolka zaczęła migać po odpaleniu silnika. I miga do jego wyłączenia. W warsztacie wymieniono mi pompĘ, tak na wszelki wypadek. Stara była ok, ciśnienie ok 5 bar. Nowa ma już 7 bar. Kolo stwierdził że problem jest z przewodem lub elektryką. Czy i gdzie szukać przewodów...
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
Kostki do każdego w/w czujnika zostały sprawdzone. Mamy drugi samochód o tych samych parametrach na placu i wszystkie paramatery odnośnie V(voltów) mają identyczne. Dla próby zostały również odpięte wszystkie kostki z układu Rail, i nadal podczas kręcenia rozrusznikiem pojawia się ciśnienie 0-448bar ( brak rośnięcia ciśnienia). Jakieś dalsze pomysły...
Do sprawdzenia cewka/i zapłonowa/e, świece, wtryskiwacze (zawory) gazu, przepływomierz, czujnik temperatury silnika i ciśnienie w cylindrach.
Witam wtryskiwacze wszystkie zostały naprawione po montażu adaptacji kodów IMA praca silnika jest równa i cicha ale podczas jazdy zapala się spiralka świec żarowych. Błąd jaki towarzyszy to 10116 ciśnienie na szynie paliwowej za niskie,i już nie wiem gdzie szukać przyczyny czyżby któryś z czujników na listwie?? proszę o porady.pozdrawiam.[/img]
Zmierz ciśnienie. Chyba że wolisz wydać kasę na wymianę czujników a okaże się że brak jest ciśnienia.
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
Witam!! Mam taki dziwny problem z paskiem że jak się zagrzeje to przy 1500obr włącza się kontrolka oleju i piszczy jak dodam gazu na 2000obr i więcej to gaśnie i jest ok jak ujmę na 1200obr i mniej też gaśnie co może być przyczyną? na początku obstawiałem czujnik ten przy filtrze ale okazało się że on łapie dopiero jak ma większe ciśnienie ok 1,2 bara...
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
Witam, udało się opanować temat ? Mam identyczny problem w identycznym silniku, P2002 nie daje się skasować i wraca nawet na zgaszonym silniku. DPf wyczyszczony , wtryski sprawdzone , czujnik różnicy ciśnień nowy, aa problem pozostaje.
Polecam sprawdzić ciśnienie sprężania na zimnym. Problemy z zapłonem mogą być spowodowane słaba kompresją lub uszkodzonym rozrusznikiem. Czujnik temperatury nie ma nic do rzeczy ale możesz go dopiąć dla próby. Ten przy wyjściu z głowicy. Wzrost spalania to albo brak powietrza- to również utrudnia rozruch, słaba kompresja, uszkodzone kolo zmiennej fazy.
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
A sprawdzałeś domowym sposobem czy turbina coś ładuje to znaczy czy pompuje wąż do kolektora bo jeśli nie to powodem może być sama turbina.Ale powodów może być mnóstwo jak walnięty czujnik ciśnienia po brak podciśnienia.
Sprawdzić: sonda czujnik temp silnika ciśnienie paliwa WN Ale najpierw diagnostyka
Witam. Passat B4 ma podwójną kontrolę ciśnienia oleju. Czujnik ciśnienia przy głowicy powinien być koloru niebieskiego i po uruchomieniu silnika ma rozwierać. Czujnik przy filtrze koloru szarego na ciśnienie 0,9 ma zwierać po uruchomieniu silnika. Odepnij przewód od tego czujnika i zewrzyj do masy, jeżeli po uruchomieniu silnika i przekroczeniu 2 tys....
Nie mogę znaleźć czy to jest wersja z napinaczem łańcucha z przestawiaczem fazy czy bez. Problem może być w czujniku (słabe zasilanie głupieje,czy z przewodem sygnałowym) z odległością czujnika do "koła fonicznego " lub jego uszkodzenie. Jak wersja z przestawianiem fazy to podstawą jest ciśnienie oleju bo to ono zasila napinacz bez niego nie pracuje...
Zewrzyj czujnik ciśnienia
Dziękuję za informację,jak wymienię dam znać. A co do Turbo to nie jest tak że daje za duże ciśnienie i dlatego rurę wypchnęło? Nigdy coś takiego się nie wydarzyło dopiero po wymianie turbo, dlatego myślałem że to ten czujnik od ciśnie jest walnięty,a nie pamiętam kiedy bym ruszał ta rurę ta gruba u góry co ja widać,złączka puściła z jednej strony i...
Jak masz włączoną klime na auto to ele. wiatrak dziala czaly czas. Wylacz klime i wtedy sprawdź. Powinien sie wyłączyć. Jeśli nie odłączyć czujnik, ten na zdjęciu. Od tego zacznij. Dodam tylko od siebie że nie wyłączy się natychmiast po wyłączeniu klimy tylko po jakimś czasie, jak zbije ciśnienie.
Uszkodzona wiązka czujnika wysokiego ciśnienia
czujnik ciśnienia płynu hamulcowego jest na pompie hamulcowej To właśnie pisałem kilka postów wcześniej, a bardzo często zdarza się że jest źle ustawiony włącznik świateł stop, i pompa hamulcowa już wybudowała ciśnienie które czujnik mierzy, ale włącznik na pedale jeszcze wciśnięcia hamulca nie odnotował/ lub na odwrót.
Siema podłącz komputer do auta i sprawdź jakie ciśnienie czujnik pokazuje. Może przewody od czujnika są uszkodzone.
Max 8-9 mbar,nie rozumiem po co wymiany czujników i czyszczenie rurek jak cisnienie za duże,zapchane rurki to ciśnienie 0 mbar. Ciśnienie róznicowe dal sprawnego filtra to 2-6 .mbar. Tak, teoretycznie masz rację, ale miałem już pewien problem z DPFem i okazało się że problem był właśnie z zapchaną rurką. Ale pomiar nie pokazywał 0mbar jak można byłoby...
Moim zdaniem ciśnienie oleju sporadycznie jest za niskie. Dlatego tez sporadycznie zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Dlatego proponowałbym podłączyć zamiast oryginalnej instalacji lub równolegle z nią druga niezależna kontrolkę, która informowałaby o stanie styków czujnika ciśnienia oleju (zwarte/rozwarte), co przy sprawnym czujniku ciśnienia oleju...
Pompy vaccum nie usłyszycie na zapłonie O ilę się nie mylę to to jest na pompowtryskiwaczach, które zasilane są paliwem z tandempompy (vacupompa+pompa paliwa) na wałku rozrządu a ona zasilana jest pompą elektryczną w baku paliwa i chodziło mi właśnie o nią. Tandempompa bez wstępnego ciśnienia (ok. 3,5bara) z pompy w baku nie bedzie działać prawidłowo....
Weź tester, i podepnij manometr pod kolektor dolotowy. na początek masz kontrolę co wymaga kalkulator, co pokazuje czujnik ciśnienia w dolocie no i jake jest rzeczywiste ciśnienie, po to manometr....
To jest udogodnienie a nie wyposażenie podstawowe. Jeżeli urwie miskę lub zabraknie oleju to zaświeci się czerwona lampka - "lampka Alladyna" - gdzie wyłącza się wtedy silnik. Bark ciśnienia oleju pojawi się dopiero wtedy gdy smok w misce olejowej będzie powyżej poziomu oleju a to będzie dużo poniżej poziomu minimum oleju. Dzięki za wyjaśnienie. Czyli...
Podstawowa sprawa. Podłączyć komputer i sprawdzić wartości rzeczywiste: ciśnienie paliwa, obroty silnika oraz synchronizację czujnika wału czujnikiem wałka. Jeżeli ciśnienie paliwa oraz obroty będą a komputer wykryje brak synchronizacji walu korbowego z wałkiem to trzeba zajrzeć do rozrządu.
No jak nie spada ciśnienie to wszystko w porządku musi być... Jak czujnik wału? Ciśnienia odpowiedniego nie ma. Gdyby to był czujnik to był coś przerywal albo coś podobnego
Jest to czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Czyli MAP sensor.
Też tak myślę że tu ciśnienie w oponach jest kontrolowane przez system abs, podobnie jak w bmw, żadne tam czujniki
By sprawdzić czy ciśnienie jest zbyt niskie czy zbyt wysokie wystarczy zajrzeć w bloki pomiarowe gdy na panelu jest włączona klimatyzacja - kanał 1, okienko 1. 1 - kompresor wyłączony z powodu zbyt niskiego ciśnienia odczytanego przez F129 3 - kompresor wyłączony z powodu zbyt wysokiego ciśnienia odczytanego przez F129 Jak sprawdzić czujnik - sprawdzić...
Męczyłem się 2 lata aż w końcu sama usterka powiedziała co jest uszkodzony był czujnik różnicy ciśnień.
...przecież to ma być tylko makieta, chodzi o to by pokazać, że podczas hamowania, po zaniku lub znacznym obniżeniu częstotliwości impulsów z jednego z czujników, załączy się pompa ABS i zredukuje ciśnienie na zacisku hamulcowym odpowiadającym danemu kołu/czujnikowi (jeśli to będzie ABS z EBD). Tu nie chodzi o stanowisko do badania układu ABS tylko...
Błąd jest tylko po przekroczeniu 1500rpm, silnik chodzi prawidłowo wiec na pewno nie ciśnienie. Ciśnienie jest mierzone dopiero od 1500obr/min Wtyczki w liczniku dobrze wpięte? Piny nie pogięte?
po pierwsze to sprawdź ciśnienie paliwa, po drugie to podłącz ten samochód pod vaga i zobacz co się dzieje
wisko chłodzi chłodnice płynu, a elektryk klime. Zatem podłącz kompa i zobacz jakie ciśnienie widzi czujnik ciśnienia czynnika, może masz za mało gazu lub coś przy pchane jest (dysza, osuszacz).
Pompa wysokiego cisnienia odpada. Sprawdz kolego wiązkę między modułem pompy paliwa a sterownikiem. Możesz też wysterować pompę paliwa napięciem o kształcie prostokątnym. Błąd prawdopodobnie pojawia się dlatego,że ciśnienie na listwie mimo zwiększania wydatku pompy nie wzrasta odpowiednio. Sprawdził bym jeszcze czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Pozdrawiam
Witam, mam dziwną sytuacje w Passacie, mianowicie piszcząca kontrolka oleju. Jak przekroczę 2000 obr. to piszczy, jak dam na luz to przestaje. Wymieniłem dwa czujniki ciśnienia oleju
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju
Spróbuj zrobić adaptacje oraz sprawdź dokładnie wiązkę (nie tylko samą wtyczkę) od czujnika ciśnienia.
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
Czujnik ciśnienia doładowania.
Numeru bledu teraz sobie nie przpomne. ale napewno chodzi o zbyt wysokie ciśnienie turbo. Czujnik ciśnienia wymieniłem na nawy bo podejrzewałem, że może pzekłamywć. przy przeładowaniu jest chyba cisnienie około 2600
Jakie masz ciśnienie w cylindrach. Sprawdż czujnik temp. jaką temp. pokazuje na zimnym do sterownika.
Czujnik ciśnienia doładowania:D
Pytanie pierwsze to czy masz napełnioną klimę w/g zalecanych nominałów? Przy jeździe pozamiejskiej może spadać niskie ciśnienie i czujnik odpowiedzialny wyłącza kompresor. Pozdrawiam.
Jeśli to dym biały to olej, czyli prawdopodobnie TURBO siedzi na uszczelniaczach, jeśli Ciemny - za duża dawka - trzeba sprawdzić ciśnienie za turbo, jeśli ok- przepływka, czujnik ciśnienia.. lista błędów by się przydała...
Dlaczego nie sprawdzisz jakie ciśnienie widzi i jak reaguje na jego wzrost?Czujnik prawdopodobnie jest w bloku hydraulicznym wewnątrz.Także raczej sam nie poradzisz.
Rurka moze byc zabita nagarem Te metalowe rurki w które wchodzą węże od czujnika ciśnienia? Adaptacja zrobiona
Problem dotyczy zapalającej się kontrolki oleju wizualnej i akustycznej.Problem pojawił się po wymianie oleju,czujnik wymieniony na nowy,ciśnienie oleju w normie,silnik pracuje równo bez żadnych zastrzeżeń.Pytanie w czym może być problem i jak go rozwiązać?????????
A więc ustaw kąt wtrysku albo zmień kowala na mechanika. Błąd ciśnienia w afn. Kupuje 0,7 jak powiesz gdzie tam jest czujnik ciśnienia paliwa.
czipowany passat ma zwiększoną dawkę paliwa chipbox w wielu przypadkach to po prostu opornik obniżający sygnał z czujnika temperatury nawet do -40 i układ zwiększający ciśnienie doładowania sprawdz czy prąd dochodzi prad do swiec i wtryski
Autko przy przyspieszaniu na niskich biegach czasami łapie coś dziwnego. Jakby przycina się, szarpie i jedzie max do 3000obr 3200obr. strasznie muląc. Przypomina mi to swego rodzaju tryb awaryjny. Gdy zmienię bieg na wyższy i dam pedał w podłogę to już ciągnie normalnie. Nie trzeba wyłączać silnika. Żadnych błędów w ECU. Ciśnienie doładowania w normie...
Panowie czy zepsuty czujnik wału krzywkowego G40 ma wpływ na brak mocy w passat tdi 115 km ?
Witam. Problem morze tkwić w żle dobranych czujnikach ciśnienia oleju. W tym modelu występują dwa czujniki ciśnienia oleju: 1-niskie ciśnienie 0,25 bara -niebieski 2-wysokie ciśnienie 1,80 bara-biały [/code]
Albo faktycznie spada ciśnienie oleju, albo czujnik ciśnienia oleju lub jego instalacja jest do naprawy. Póki nie wykluczysz spadku ciśnienia, lepiej auta nie używać.
Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania.
Wężyki przykleiły się do zaworku. Obróć wężykiem tak jakbyś chciał przekręcić go na tych króćcach od zaworu.
oczywiscie że nie pokazał bo w tym miejscu co masz czujnik było "pusto" brak płynu po wywalonej uszczelce bo ciśnienie wywalało wszystko do góry,racja!
W passacie N75 jest na blasze z prawej strony silnika z przodu. Błąd czujnika ciśnienia doładowania wychodzi nie dlatego, że jest uszkodzony, tylko dlatego, że w układzie dolotowym jest zbyt wysokie ciśnienie
Jak wyżej. Sprawdzić poziom oleju a jak jest ok to sprawdzić czujniki ciśnienia oleju.
Sprawdzić stan rozrusznika,sprawdzić ciśnienie wstępne paliwa,sprawdzić parametry(temp) nie tylko wtryski.Możesz na próbę zacisnąć przelew.Możesz na próbę odpiąć czujnik temp.Była jeszcze dawka rozruchowa.
Miałem ten sam problem walczyłem z tym przez rok czasu chodzi dokładnie o Vw Passat b5 1.9 tdi AHU usterka-notlauf przy prędkości 120km/h od razu tryb awaryjny. Wszystko miałem sprawdzone poprzez chwilowe podmiany ze sprawnego auta i nadal to samo żadnej poprawy aż pewnego dnia podsunęła mnie myśl o rozebraniu sterownika silnika w momencie odkręcania...
moze byc czujnik cisnienia do wymiany przerabialem to ostatnio , objawy identyczne , bledu nie zglaszal
A VAG'owałeś auto w ogóle ? Jakieś błędy, logi, itp. ? Traci moc przy 3000 prawdopodobnie N75, ale wypadałoby to sprawdzić. Zmostkuj wężyk ciśnieniowy z tym do turbo pomijając zawór, jeśli ciśnienie ustabilizuje się na ~1600mbar, to prawie na pewno będzie to zawór, jeśli nie, to szukaj nieszczelności na wężykach.
passat czujnik ciśnienie klimatyzacji czujnik ciśnienie turbina passat czujnik ciśnienie doładować passat
ogniwo peltiera zwarcie ciśnienie skrzynia nissan magneśnic wirnik
Radio internetowe Wi-Fi – samoczynne wyłączanie, niestabilność połączenia, Frontier Silicon, Ocean-Digital Sunligoo N3 MAX – jak ograniczyć prędkość skutera elektrycznego? Menu P07, aplikacja, limiter