Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
trzeba zobaczyć czy do kabelka wychodzącego z pinu trzeciego czujnika G62/G2 nie jest wpięty w szereg opornik . A gdzie konkretnie mam tego szukać bo nie bardzo sie orientuje gdzie znajduje się ten czujnik
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
No jak nie spada ciśnienie to wszystko w porządku musi być... Jak czujnik wału? Ciśnienia odpowiedniego nie ma. Gdyby to był czujnik to był coś przerywal albo coś podobnego
Weź tester, i podepnij manometr pod kolektor dolotowy. na początek masz kontrolę co wymaga kalkulator, co pokazuje czujnik ciśnienia w dolocie no i jake jest rzeczywiste ciśnienie, po to manometr....
czipowany passat ma zwiększoną dawkę paliwa chipbox w wielu przypadkach to po prostu opornik obniżający sygnał z czujnika temperatury nawet do -40 i układ zwiększający ciśnienie doładowania sprawdz czy prąd dochodzi prad do swiec i wtryski
Jedyną niepokojąca rzeczą w logach jest ciśnienie w dolocie 2950 bar. I teraz albo coś zablokowało dolot (dlatego podejrzewałem klapę gaszącą albo EGR). Możliwe że sam czujnik doładowania szaleje.
W passacie N75 jest na blasze z prawej strony silnika z przodu. Błąd czujnika ciśnienia doładowania wychodzi nie dlatego, że jest uszkodzony, tylko dlatego, że w układzie dolotowym jest zbyt wysokie ciśnienie
Miałem ten sam problem walczyłem z tym przez rok czasu chodzi dokładnie o Vw Passat b5 1.9 tdi AHU usterka-notlauf przy prędkości 120km/h od razu tryb awaryjny. Wszystko miałem sprawdzone poprzez chwilowe podmiany ze sprawnego auta i nadal to samo żadnej poprawy aż pewnego dnia podsunęła mnie myśl o rozebraniu sterownika silnika w momencie odkręcania...
podstawą w diagnostyce doładowania jest test drogowy (3bieg,3 tyś obr., 100% gazu)sprawdzasz wsazania czujnika(grupa11) zobacz też co pokazuje czujnik na samym zapłonie(ciśnienie atm)
A VAG'owałeś auto w ogóle ? Jakieś błędy, logi, itp. ? Traci moc przy 3000 prawdopodobnie N75, ale wypadałoby to sprawdzić. Zmostkuj wężyk ciśnieniowy z tym do turbo pomijając zawór, jeśli ciśnienie ustabilizuje się na ~1600mbar, to prawie na pewno będzie to zawór, jeśli nie, to szukaj nieszczelności na wężykach.
moze byc czujnik cisnienia do wymiany przerabialem to ostatnio , objawy identyczne , bledu nie zglaszal
Na postoju więcej jak 2500 obr.min nie wykręcisz bo komputer odcina, a drugie - jak sprawdzałeś ciśnienie doładowania? Pewnie na postoju, a to jest błąd, bo wtedy nigdy nie wyjdzie rzeczywiste ciśnienie, musisz przeprowadzić jazdę najlepiej na 3 biegu i z gazem w podłodze patrzysz jak się rozwija sytuacja. Z doładowania odejmij też bar, bo pamiętaj...
Do kolegi janotg, w silniku AHU, turbina nie ma zmiennej geometrii, i w zasadzie nie ma co się przycierać. Do kolegi romansu, w środku obudowy ECU są dwa czujniki, jeden mierzy ciśnienie atmosferyczne i jest czujnikiem odniesienia, a drugi do którego doprowadzony jest wężyk z IC, mierzy ciśnienie doładowania. Jeżeli wężyk jest uszkodzony, to komputer...
Autko przy przyspieszaniu na niskich biegach czasami łapie coś dziwnego. Jakby przycina się, szarpie i jedzie max do 3000obr 3200obr. strasznie muląc. Przypomina mi to swego rodzaju tryb awaryjny. Gdy zmienię bieg na wyższy i dam pedał w podłogę to już ciągnie normalnie. Nie trzeba wyłączać silnika. Żadnych błędów w ECU. Ciśnienie doładowania w normie...
Witam. Mam pewien Problem, Mianowicie, Samochod Kreci, Nie Pali Zostal Podpiety pod Komputer Kod Bledu: 17936( Sterowanie katami fazowymi walu rozrzadu, blok1, przerwa w obwodzie....nie ciagly) Dodam ze czujnik walka rorzadu By Wymieniany i to samo. Passat B5 1.8 20v ADR ;: Przecież to standardowa usterka w vw/skodzie z tego okresu . Przyjrzyj się...
Sprawdź oprogramowaniem diagnostycznym ciśnienie w kolektorze ssącym, może to być tylko uszkodzenie zegara. U znajomego był podobny efekt, uszkodzony był filterek na przewodzie do czujnika ciśnienia zegara doładowania. Jeśli auto nie straciło mocy, nie syczy itd itp to nie ma co szukać usterki - ale należy zacząć od diagnostyki.
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji - Najprawdopodobniej coś z n75 lub z łopatkami od zmiennej geometrii 16705 Czujnik prędkości obrotowej wału - Sprawdź czujniki G40 i G28 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - Błąd poduszek powietrznych, jeśli nie świeci się kontrolka airbag pewnie miałeś słaby akumulator 18057 Brak komunikatu...
rodzą się plany na zamontowanie turbodoładowania w Peuegot 206 2.0RC silnik RFK po 2002roku, jakie turbo do tego silnika by się sprawdziło? ciśnienie doładowania z rzędu 0.5bara by chyba wystarczyło, jak zrobić czujnik turbo doładowania dla ECU? oczywiście jeśli projekt by ruszył to finałem byłoby zrobienie softu u specjalisty, na jaką moc w efekcie...
Witam, Od tygodnia samochód zgłasza błąd czujnika ciśnienia doładowania. W log10(silnikowej) ciśnienie pokazuje ok 2197 bez znaczenia czy włączony czy wyłączony silnik. Totalny brak mocy, turbo w ogóle nie wstaje. Zamówiłem czujnik w ciemno ale jakiez było moje zdziwienie kiedy nie potrafię go zlokalizować. Od góry, od dołu, na odlocie, za dolotem,...
skoro wystąpiły różnice w cśnieniu doładowania to sprawdź szczelność układu dolotowego (nieszczelność skutkuje brakiem mocy i dymieniem z rury) . Parametry ciśnienie doładowania rzeczywiste i zalecane przez PCM powinno się z grubsza pokrywać ) Wszystko ładnie pięknie, tylko czy nie będzie wówczas błędu (czujnik ciśnienia doładowania)? I jeszcze jedno...
Witam. Mam passata B6 2.0 TDI 140KM 2007r który podczas przyśpieszania ma "muła" nie załącza się turbina. Czujnik doładowania wyczyszczony rury przewody w porządku błędów brak. Zastanawia mnie tylko czy może być to EGR ponieważ podczas przyśpieszania ciśnienie doładowania w normie a jak mam przyśpieszam to VAG pokazuje że EGR nie otwiera się w ogóle...
wyrzuca błąd przeładowania czyli zbyt wysokie ciśnienie doładowania Przy przestawionym rozrządzie chyba by niee było synchronizacji wałków, a w tym przypadku jest dobrze. Chyba, że tu czujnik jest na jednym wałku i jest mozliwe przestawienie rozrzadu tak, że wszystkie parametry sa w porządku
sprawdziłem polskim vagiem wykresy doładowania na postoju i już mi wyszło, że przy 1300 obrotach daje ciśnienie prawie 3000 to jest nie możliwe żeby turbina takie ciśnienie dawała już zamówiłem czujnik MAP-a, a kierownica pięknie działa zawór N75 też sprawdziłem na krótko zamyka i otwiera bez zastrzeżeń. Jak wymienię czujnik MAP-a to napiszę. Dodano...
Witam Pacjent to Passat B6 z silnikiem BMR 2,0 tdi 170km. Autko strasznie dymi na czarno przy przyśpieszaniu czy nawet przy przy gazówce na postoju. Pompo wtryskiwacze były wymieniane 40tys km temu na akcji serwisowej, turbina wydaje się ok , brak luzu czy uszkodzeń, samo sterowanie turbiny też wydaje się ok sztanga pracuje a tester odczytuje prawidłowe...
Witam Mam problem jak w temacie. Passat 2008rok kod silnika BZB. Auto chodzi jakby na trzech cylindrach, ciężko ma utrzymać obroty biegu jałowego i nie chce się wkręcać na obroty. Błędy jakie występują po pewnym czasie jak się go uruchomi to 08213- czujnik położenia klapek w kolektorze dolotowym, 00665- ciśnienie doładowania poza granicą i wypadanie...
Witam. Posiadam Passata B6 2.0 TDI BMR 170 KM 2005r składanego po wypadku. Auto odpalało, ale osiągało max 3000obr i prawie wcale nie jechało, a po kilku minutach silnik gasł, i nie palił aż wystygnie. Teraz nie pali wcale. Na uniwersalnym interfejsie pokazuje w silniku błędy : 16622 - czujnik ciśnienia doładowania - sygnał zbyt wysoki - zwarcie do...
Podbijam temat. Trochę czasu upłynęło.. może ktoś się wypowie. podmieniłem czujnik obrotów wału- szarpie jakby trochę inaczej ale dalej szarpie, czujnik obrotów walka rozrządu tez nic nie zmienia. Założyłem lepszy egr-autko minimalnie mniej pali ale poza tym nic innego nie zmienia. Poszedł lepszy wałek rozrządu i nowe popychacze-silnik delikatniej pracuje...
witam, bardzo Was przepraszam że się produkujecie a ja nie daje oznak życia! Wczoraj prawie cały dzień polerowałem auto i nie miałem czasu zapiąć VAGa. Muszę znieść kompa z pokoju bo nie mam laptopa a narazie u nas okropnie leje deszcz, okropne błoto... :( Turbina napewno nie jest idealna ale jak wyciągłem czujnik doładowania z węża to ciśnienie tłoczy...
Panowie dziękuje za wszystkie rady. Jednak musze zacząć wszystko od początku. Pogubiłem sie już który czyjnik, który zawór jest od czego. Na poczatku grubej rury z powietrzem są dwa czujniki jeden na górze(czujnik masy powietrza), a pod rurą jest drugi - nie wiem do czego. Idąc dalej przed turbina jest jakis miernik mocy tak to nazwał mechanik jednak...
Tak więc dziś testowałem , sprawdzałem autko może z 4 godziny kod silnika to : ATJ sterownik silnika: Diesel EDC 15P porównanie ilościowe mg/H : zawór 1 -1,01 zawór 2 0,49 zawór 3 0,61 zawór -0,11 kąt wyprzedzenia zapłonu 63,5 stopnia, wartość masy powietrza zadana 250 mg/H a zmierzona 401,5 mg/H, w szynie CAN BUS błąd 0.414 Sterownik błędnie kodowany...
Nie nie ma wpływu na pracę silnika. Ten sam silnik był montowany w kilku modelach. Dodam że byłem dwa razy na kompie u dwuch innych mechaników i nie mają zastrzeżeń do silnika. Wiec w czym może być problem? Dawka paliwa, ciśnienie doładowania, czystość dolotu,filtrów, intercoolera, napięcie akumulatora, nieszczelny dolot, temperatura jaka widzi komputer,...
Dzisiaj pojadę do kumpla który ma w laptopie program do vw ,powiedział że wyświetli mu bład i jego numer,jak to zrobię to się odezwę,nie napisałem jeszcze że mój pasek ma 290 tyś przejechane.Gdzie jest ten czyjnik doładowania? Dodano po 4 Jestem po komputerze,takie były komunikaty; 528 czujnik wysokości-F96 przerwa lub zwarcie do masy,575 ciśnienie...
Jest tak błąd wyskakuje za każdym razem tak samo ok minuty po odpaleniu wtedy sztanga się wsuwa ,cięgno się ponosi a zawór n75 przestaje dawać podciśnienie nawet jak dodam gazu to gruszka stoi i nie drgnie w górę czy dół n75 nie daje podciśnienia,ustawiłem na znaki jak było przed demontażem ,grucha trzyma ciśnienie sprawdzałem dużą strzykawką ,co ciekawe...
Witam Passat traci moc przy ok. 3000 obr. Był u mechanika jakiś czas temu i grzabał przy turbinie ale praktycznie to nic nie dało. Podpiąłem pod vaga i pokazał błąd 66535 uszkodzenie modułu sterującego i 575-ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania. Zastanawiam się czy to nie czujnik doładowania powietrza. Ponieważ nie moge wrzucić pliku...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam jestem mechanikiem, zastanawiam sie nad swapem bmw e46 na v12 5,4 z bmw 750, i teraz pytanie bo nie chce mi sie za bardzo ładować w koszta i przerabianie skrzyni, więc pytanie brzmi czy kołnierz ze skrzyni 6 biegowej z silnika 4.4 pasuje na śruby itd do 5.4, czytałem różne opinie trudno coś z tego wywnioskować, ale skoro skrzynia automatyczna...
Poniżej przesyłam kilka postów z forum www.toledoclub.pl. sam jestem użytkownikiem toledziaka 1.9 tdi "auto przechodzi w tryb awaryjny i turbawka wtedy nie pompuje pewno po tym mechanik stwierdzil ze nie ma cisnienia wyskoczyl blad 00575?? moga byc 2 mozliwosci duza nieszczelnosc w dolocie wtedy rowniez nie bedzie cisnienia + straszny batory za autem,...
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział...
najczęściej sie zatyka slauchik olejem, ale niewykluczona awaria samego czujnika.
Witam Samochód Passat Combi 2002 Rocznik, Silnik AVB Pacjentem jest mój samochód który ostatnio zaczyna w dziwny sposób się zachowywać. Tzn czasami się zachowuje i nie jest to powtarzalne. Podczas przyspieszania na 5 biegu przy 120km/h silnik potrafi wejsc w tryb awaryjny. Błąd się potarza sporadycznie. Na początku wywnioskowałem , iż mogą to być zapiekające...
Witam wszystkich. Jeśli był taki temat to proszę o usunięcie. Oczytalelem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Zacznę od początku, posiadam Passata b6 2tdi CR 2008r, silnik cbab, skrzynia dsg kqc. Przebieg 219tys,. Problem zaczął się przy przebiegu 209tys, co się stało? Auto wrzuciło tryb awaryjny, i tak osiołkiem zjechałem 200km...
Jakie parametry pokazuje czujnik ciśnienia doładowania G31? Jaki jest błąd po jego odłączeniu i co wtedy widać w blokach pomiarowych?
Pomijając milczeniem fakt, że logi mi się nie otwierają, wygląda na uwalony Map sensor/czujnik ciśnienia doładowania. Oczywiście do sprawdzenia np. woltomierzem.
Witam, mam problem z podłączeniem czujnika ciśnienia. Czy może ktoś posiada schemat do podłączenia, albo jakiekolwiek zdjęcie, by ułatwić pracę?
Też mam ten sam problem w moim Passacie B8 2015 r. Salon Polska, kupiłem go w wrześniu 2024 z przebiegiem 120 tys. zrobiłem nim już 12 tys. km. Oczywiście początkowy serwis zrobiony: oleje, filtry, rozrząd, pasek pompy oleju itp. i nie umiem sobie z tym poradzić. Wymieniłem: gruszkę, zawór N75, przewody z podciśnienia łącznie z zaworem jednokierunkowym,...
Czujnik ciśnienia doładowania.
Witam mam problem z moim Passatem 2.0 Tdi BMP, na zimnym silniku wyskakuję mi tryb awaryjny i błąd p0299 niedoladownie chyba że trzymam go koło 3k obrotów to wszystko jest okej, jeśli silnik złapie już temperaturę to wszystko jest okej nic się nie dzieje czujnik ciśnienia doładowania zmieniony, zawór n75 zmieniony gdzie jeszcze szukać problemu.
Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania.
Ok, czujnik temperatury powietrza ( w czujniku ciśnienia doładowania) pokazuje złą temperaturę powietrza zasysanego blok 007, pozycja w VAG-COM. Podmieniłem na nowy i dalej jest to samo to jest: na zewnątrz jest dziś około 5 stopni na plusie a VAG pokazuje temperaturę zasysanego powietrza gdzieś w okolicy +20 stopni, gdzie szukać przyczyny? Po schłodzeniu...
Wpadasz w awaryjny Główny problem: Czujnik ciśnienia doładowania - G71 poczytaj http://forum.vw-passat.pl/archive/index....
Nigdzie nie mogę znaleźć opisu, interpretacji pewnych określeń z programu VCDS. Chodzi mi o wyjaśnienie takich pojęć jak: większość z ramki zamrożonej( bo niektóre oczywiste) stan, priorytet , częstość błędu. Co znaczy "Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Licznik cykli...
Witam . Mam problem w vw passacie b7 2.0 Tdi 140 z błędem czujnika ciśnienia doładowania błąd P0237. Czasem po odpaleniu miga kontrolka świecy po wyłączeniu i uruchomieniu silnika kontrolka gaśnie i jest przez jakiś czas ok czasem zapala się w czasie jazdy i ogranicza moc . Może ktoś miał taki problem i coś podpowie czujnik cisnienia jest nowy .
A jak tam pokazuje czujnik ciśnienia doładowania ?
Przepraszam, nie doczytałem że 90km. Sprawdź w sterowniku czy przewód od czujnika ciśnienia doładowania nie jest uszkodzony.
wymieniłem dziś pompę vacum to hamulce są żylety jak kiedyś ale dalej to samo się dzieje że łapie mula w czasie jazdy a może też być to wona czujnika ciśnienia doładowania
Kolego czy sprawdzileś czujnik ciśnienia doładowania? Czy elektrozawór gruszki turbiny był sprawdzany?
koledzy czy ja mam wymienić mapsensor?? czujnik od ciśnienia doładowania ?? czy coś innego??
Instalacja sprawdzona od czujnika do sterownika ? Często przyczyną usterki czujnika temperatury,ciśnienia doładowania w tych modelach to rezystancja instalacji ,przy sprawdzaniu jest dobrze. Można sprawdzić bloki pomiarowe. W aso gotowa wiązka z kostką czujnika i pinami do wpięcia w złącze sterownika detal 130 pln.
Przecież pisze! czujnik temperatury powietrza na kolektorze dolotowym z interculera, zawór N75 -regulator ciśnienia doładowania. Jak nie to trzeba wykonać testy vagiem w ruchu, szukaj na elektrodzie bo jest tu wszystko!
Czujnik ciśnienia zabezpiecza tylko od MAX powodując odcięcie doładowania a to niema nic wspólnego z objawami jakie kolega "a01608" przedstawił. Ja również jestem za sprawdzeniem immo. U kumpla w Golfie TDI 94r były takie same objawy na początku boz czasem to nawet i w trasie sam zgasł bez powodu. Sprawę załatwiło przelutowanie styków na przekaźniku...
jeśli chodzi o czujnik ciśnienia doładowania to najpierw odpiełem wtyczkę auto od razu nie miało mocy myslę że to tryb awaryjny następnie podłączyłem drugi z boku czyli nie widział faktycznego ciśnienia doładowania no i bez zmian czyli nadal brak mocy posiadam cdifa więc sam za dużo nie zrobię odczyty i parametry znam z innych warsztatów które nie mogą...
Witam! Mam ten sam problem z Passatem BLS a zrobiłem już niby wszystko. U mnie jest ta różnica że nie tyrkocze nic a auto pięknie się zbiera. Auto było po DPF'ie i by może po mocy cho nie jestem pewien. Wrzuciłem soft bez DPF ale bez mocy i nic to nie dało. Następnie sprawdziłem wszystkie możliwości standardowe tj dziura dolotu, zapchany filtr powietrza...
Ale czy li jak mam na dłoni? Intercooler juz zawalony a może czujnik ciśnienia doładowania bo on ponoć z czujnikiem temperatury powietrza jest??? Pojadę do tunerów oni może to ogarną.
Witam. Jestem posiadaczem Passata b5 99r AHU 90ps. Problem jest następujący, gdy podłącze chip-boxa i podkręcę go prawie do max. to mruga mi kontrolka świec żarowych. Gdy go zmniejszę to przestaje migać. Gdzie może tkwić problem dlaczego nie mogę podkręcić go do maximum? Czy przyczyną? Może być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania?
Ale on tag nagle zaczął dużo palić?? Może przepływke sprawdz. Poprostu odłącz wtyczkę i zobacz czy jest różnica. Dodano po 4 Jeszcze może być czujnik ciśnienia doładowania. A filtry wymienione masz??
Problem rozwiązany przyczyną był lipny czujnik ciśnienia doładowania. Wymieniłem na stary orginalny rozruszałem jeszcze przy okazji cięgiełko od turbiny i samochód śmiga aż miło.
Przepływomierz pierwszy jest od nowości, drugi używany kupiony ma takei same numery (aczkolwiek nie wiadomo czy sprawny, według sprzedającego sprawny). Czujnik ciśnienia doładowania nie ruszany od nowości. Logi z 5 biegu: http://vaglogger.apphb.com/log/5ee68c75e... i 6 biegu: http://vaglogger.apphb.com/log/5ee68cace... i 4 biegu:...
Witam. Nowy temat ponieważ nie ma odpowiedzi na forach itd. Pacjent to passat b5. 1.9tdi 130km avf 6 biegowa skrzynia, przebieg 400 200km. Spalanie najmniejsze jakie uzyskałem to 7,9l w trasie, w mieście ok 13l. Wyniki z vag com. Czujnik temperatury wskazania prawidłowe. Temperatura paliwa nie przekracza 30°c Kąt wtrysku 0.0 idealnie. Wtryski mają korektę....
Wepnij miernik przed n75 - będzie widoczne jakie jest w układzie podciśnienie. To co opisujesz przedstawia pracę zaworu - zachowuje się niepoprawnie albo tak mu nakazuje ecu. Bardzo przydałyby się logi wskazań czujnika ciśnienia doładowania. Bo jeśli to ecu to musi mieć jakieś podstawy do takiego zachowania.
Nie doszukuj się czegoś czego tam być nie powinno. Zauważ, że wtyczka do przepływomierza ma jeden (pierwszy) pin wolny gdyż czujnik temperatury zasysanego powietrza G72 masz montowany w dolocie pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym (zależnie od rocznika Passata jest albo odrębny albo zintegrowany z czujnikiem G71 ciśnienia doładowania) więc drugi...
2 bie to będzie się za szybko wszystko działo, turbina moze nie zdążyć "zbudować ciśnienia" :) Trzeci to minimum. Które grupy nie powiem z pamięci, a nie mam obecnie dostępu do VAGa/VCDSa. 020 masz cofnięcie zapłonu od czujnika stuku, na razie niepotrzebne 115 masz doładowania wymagane/ rzeczywiste Im mniej grup masz włączonych podczas logowania tym...
Czujnik ciśnienia doładowania jest przed kolektorem dolotowym [czarna kostka z wtyczką] jest jeszcze przepływomierz za filtrem powietrza. Uszkodzona turbina.zawór sterowania turbo, uszkodzone przewody podciśnień, układ wtryskowy itd. To są z grubsza rzeczy odpowiedzialne za to ze występuje odcięcie sterowania turbo przez sterownik silnika. Musisz udać...
Witam mam taki problem auto to Passat 1.9 TDI 90 KM z 2000r. problem jest taki autko ciągnie do jakichś 2500obr/min ,później bardzo słabo sprawdzone: przepływka , N75, czujnik ciśnienia doładowania, wyświetla błąd 17553 nie daje się wykasować :cry:
lancellot , zrób parę logów dynamicznych : grupa 003 z 011 i 008 z 010 (zacznij logowanie od 1400 obrotów) oraz jeden log statyczny grupy 010 i je tu wklej. Chciałbym zobaczyć m.in. jak mierzy czujnik ciśnienia doładowania gdyż przy wyczerpaniu powyższych możliwości on pozostaje najbardziej podejrzany.
Witam.Posiadam Passata b5 z 1997r silnik 90km 1.9tdi.Problem polega na tym że podczas przyspieszania jak osiągnę 120km/h nagle auto lekko przy hamuje i brak mocy utrzymuje stałą prędkość nie przyspiesza,wtedy musze zgasić go odpalic i znowu moc jest i tak w kòłko dodam ze rano jak jadę do pracy to 170km/h i nic sie nie dzieje ale przy powrocie...
Co wykazała diagnostyka? Czy auto było podpinane pod komputer? W tym modelu nie ma trybu S. To nie mercedes, w którym jest przełącznik zmiany trybów pracy skrzyni. Czy obsługa skrzyni była robiona? Trzeba zacząć od komputera i nie patrzeć tylko na błędy w skrzyni ale również w silniku. Niekiedy błędna praca elementów przy silniku wpływa również na...
Witam Po odpaleniu Passata i przejechaniu kilku metrów zapala się kontrolka od świec żarowych, przy czym traci moc, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu błąd znika, na zimnym silniku czasem powraca, ostatnio po przejechaniu 700km ani nie wyskoczyło. Po podłączeniu do komputera błąd P2563 p0238 oraz komunikat zdjęcie poniżej. Wymienialem czujnik ciśnienia,...
Jeśli przekłamuje to błędu nie będzie i jazdy też nie będzie . Jadę dzisiaj podłożyć przepływke i sprawdzę czy zabieg pomógł Dodano po 9 Dodano po 2 No jak dla mnie to nienaturalne jest jej zachowanie . Od tego co oczekuje i co dostaje. Tym bardziej,że tak jak by zawiesiła się przepływka podłożona brak poprawy czujnik ciśnienia doładowania tez brak...
Hej. Od kwietnia borykam sie z problemem braku mocy. Na początku turbina włączała się jak sie jej chciało ale stopniowo coraz rzadziej. Okazało się że wywaliło mi gdzieś wężyk od podcisnienia w trójniku. Wężyk został podpięty niestety po dłuższym czasie. Po zakręceniu auta na pierwszych 3 biegach do 4k obrotów auto wypluło czarną chumure i działało...
Sterownik silnika czyli "komputer" łapie błąd jak olej z dolotu dostaje się do jego wnętrza wężykiem idącym z kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania, który znajduje się właśnie w komputerze. Co do komputera to raczej leży bo widziałem Był wystrzelony któryś z układów był na bank spalony. Wiem o czym piszesz SZTOMEL bo mi mechanik to pokazywał...
Brakuje logu 011 dynamicznie, zmniejsz obroty biegu jałowego do takich jak były poprzednio a zwiększ sobie dawkę paliwa bo masz niską, silnik nie dogrzany - albo uwalony termostat albo czujnik G62 zaniża, kąt wtrysku zbyt późny, zawór N108 w pompie wtryskowej nie wyrabia, sprawdzić jeszcze raz poprawność ustawienia rozrządu i podciągnąć kąt wtrysku...
Witam. Kolega kupił Passata jak z tematu. Zaglądamy pod maskę a tam nie jest podłączony czujnik ciśnienia doładowania oraz pewne węże? Załączam zdjęcia. Czy ktoś pomoże rozwiązać zagadkę? Dlaczego ktoś miał taki pomysł aby rozłączać i jak to naprawić? Z góry dzięki. http://obrazki.elektroda.pl/7694298800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7837927600_1...
Witam. Posiadam VW Passata B5 115KM z silnikiem AJM. Problem polega na tym iz w zakresie ok 1600 - 2200 auto ciągnie tak jak ma ciągnąc turbinę słychać itp, ale dalej słychać tylko ryk silnika i powolne katowanie do 3k rpm i dalej do 4k rpm to trudno na biegu go wykręcić. Nie mam jak zrobić logów z vaga bo nikt u mnie czegoś takiego nie posiada.. Ale...
Witam i jak tam kolego poradziłeś sobie z tym słabym dołem? Ja mam ten sam problem w Golfie V 1.9 TDI 105KM (zrobiony na 178KM) a mianowicie nie chce jechać do ok. 2100 obr/min po przekroczeniu tych obrotów gwałtowny wcisk w fotel. Mam go od 3lat i zawsze miał słaby dół nawet na serii, a po założeniu turbo od ARL-a jest masakra, regulacja sztangi nic...
Widziałem już różne Turba z różnymi zatarciami całkowitymi i częściowymi czasami nie można było wcale ruszyć czasami zacinały się w połowie czasem zatrzymały się w pozycji 100% czasem odcinały do 0% rzadko kiedy objawy były jednoznaczne , nigdy nie spotkałem się z jakimś charczeniem które można było w 100% określić jako z Turbo ,ale jak widzę wiele...
https://rapidshare.com/share/0780072F79C... W tym pliku są zrobione logi. Nie wiem czy dobrze to zrobiłem. Najpierw blok 13, 23, 18 na postoju potem podczas jazdy. Następnie blok 3, 10, 11 na postoju a potem w czasie jazdy. Dodatkowo żadnych błędów komputer nie widzi. W czasie przyśpieszania na 1 i 2 biegu między 2 a 3 tys obr. nie...
Witam , tak jak w temacie jest lekki spadek mocy oraz wzrost spalania i to w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Do tego dochodzi minimalny problem przy rozruchu, lekki niewielki siwy dymek przy odpaleniu . Auto po podpięciu pokazało czujnik ciśnienia doładowania, po wykasowaniu błąd nie powrócił .Wyczyściłem turbinę chodź w sumie była czysta . Usunąłem...
Najpierw trochę historii. Paska kupiłem rok temu od siostry, która miała już problemy z brakiem mocy. W 2012r. wymieniono elektrozawór i czujnik ciśnienia ładowania. I jakoś chodził. Był problem wchodzenia w tym awaryjny na wysokich obrotach przy 4 i 5 biegu. W czerwcu zeszłego roku dałem turbo do czyszczenia powiedzieli, że kable źle podłączone były...
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
VW Passat B8 MY2017 benzyna 1.8 kod CJSC Błąd: P2563 niewiarygodny sygnał: Nastawnik ciśnienia doładowania V465 Jak do niego dojść aby sprawdzić złącze tego czujnika czy nie zaśniedziało, trzeba demontować osłonę półosi czy da się od góry to rozłączyć, tam jest tak ciasno że tragedia normalnie. Dodam jeszcze że to silnik EA888 wersja 3, chociaż rocznik...
ciśnienie doładować passat czujnik ciśnienie doładować czujnik doładować ciśnienie
siła elektromagnesu philips ustawić godzina brother ilość wydrukowanych stron
technicolor cga4236tch1 technicolor cga4236tch1
Kärcher K2 – jak odkręcić uszkodzony korek wlewu wody? Porady, narzędzia, zamienniki Akai VS-X2000 czy VS-G855 – porównanie magnetowidów, digitalizacja VHS, 6 vs 4 głowice