A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Z16XEP nie ma przepływomierza.Te dwa przewody to czujnik temperatury zasysanego powietrza.Do obliczenia dawki korzysta z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym i jeszcze paru parametrów.Pozdrawiam.
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
Hej, Astra K 1,4 benzyna - Oriętuje się ktoś w którym miejscu jest zamontowany czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym ? (55573249) Myślałem że on jest w tym miejscu mniej więcej - https://obrazki.elektroda.pl/5137323300_... ale tutaj mi siedzi czujnik z numerkami 12681993 i wtyczka jest z 4 pinami a mój czujnik o numerach 55573249...
Widzę że temat jest typowy dla tego silnika Z17DTH. Ja jestem chyba bardziej uparty niż średnia statystyczna użytkowników bo własnie mija rok jak szukam przyczyny i auto dalej się tak zachowuje. Ja póki co sprawdziłem/zrobilem: - sprawdzony układ podciśnienia sterownania turbem (zaworek i ciśnienia) - wymieniona turbina na nówke sztuke + wyczyszczony...
Czujnik ciśnienia w kolektorze wykręć i obejrz czy nie jest gnojem uświniony, jak jest to do benzyny i wyczyść go.
Witam. Co do silnika X16SZR to wg EPC powinien mieć dwa czujniki temp. cieczy: 1-szy dwupinowy z tyłu silnika na kolektorze ssącym - ten daje sygnał do komputera i nie ma nic wspólnego ze wskaźnikiem temperatury. 2-gi jednopinowy - i tu zaczynają się schody. W EPC niestety nie nie pokazali rozmieszczenia czujników dla tego typu silnika. Niektórzy mechanicy...
Dzięki wielkie za schemat. Miałem problem z obrotami - okazało się, że przewód łączący czujnik z komputerem był przerwany. Mam jednak kolejne pytanie. Gdzie podłączony czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym? Czy to P23? Czy P24 to potencjometr przepustnicy?
Czy ktoś wie jak sprawdzic czujnik ciśnienia w kolektorze? komputer podaje kod: Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie) Bo mam wrazenie ze to on wysiadł
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
Masz jakieś doświadczenia, z tymi czujnikami? U mnie jest BOSCH ale nie znam prawidłowego zakresu napięcia na wyjściu. Próbowałem zmieniać ciśnienie za pomocą sprężonego powietrza ale nie widzę zmian napięcia. Czyli może trzeba wymienić. Dodano po 1 Proszę Państwa chyba sukces. Zasymulowałem napięcie 1V i "check engine" się nie zapalił. Za pomocą programu...
W moim przypadku są 3 czujniki,Baro i map sensor obok siebie w kolektorze i czujnik doładowania w rurze IC.Na zgaszonym silniku wszystkie pokazują 100kpa więc wskazują atmosferyczne więc jest ok.Po odpaleniu na wolnych obrotach baro i ten na rurze dalej pokazują 100kpa ,a map 40-60kpa czyli podciśnienie(wahania zależne od stopnia wygrzania silnika).Wskazania...
Sprawdź lambdę, wężyk do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik temp.
Podczas jazdy i redukcji biegu lub wrzucenie na luz, przy ASTRZE II G spadają obroty poniżej 500 i samochód gaśnie (motor Z16SE)Nie zawsze tak się dzieje lecz czasami, zimą bardzo często. Byłem na stacji diagnostycznej, komputer wykrył błąd PO 105 (został oczywiście skasowany). Mechanik powiedział że prawdopodobnie do wymiany jest czujnik ciśnienia...
Masz niewłaściwe opisy błędów. 19 - nieprawidłowy sygnał z czujnika położenia wału 34 - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym (MAP) - niskie napięcie Wtyczka MAP-a w ogóle podpięta?
Czujnik ciśnienia w kolektorze odłącz i spróbuj tak na szybko, ale znacznie łatwiej będzie z jakimś diagnoskopem. pozdr
W/g word -data , nr. 25 to czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze /MAP/.
Może uszkodzony jest czujnik mierzący ciśnienie w kolektorze ssącym , ja jednak stawiam na dziurę w dolocie , sprawdź dokładnie IC może być pęknięty, dokładne oględziny dolotu są wskazane.
> sprawdź też jeszcze raz czy wszystko jest OK z przepływomierzem powietrza[/quote] tu nie ma przepływki jest czujnik ciśnienia w kolektorze który rzekomo pokazuje prawidłowo ciśnienie (hmmm???)
Witam, od kilku miechów pojawiają mi się na zmianę lub razem te dwa błędy. P0500 - czujnik prędkości pojazdu lub sygnał prędkości pojazdu jest poza zasięgiem, nieprawidłowa częstotliwość - pojawia się najczęściej podczas jazdy na dużych prędkościach, a P0105 - ciśnienie na kolektorze dolotowym, czujnik napięcia błąd - najczęściej jak ruszam ze skrzyżowania....
W tej wersji silnika C14NZ, błędy sprawdza się przez połączenie np spinaczem 2 pinów. Był jeden błąd nr 34 - czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie. Czujnik wymieniłem i nadal to samo, nieraz błąd wyskakuje, a nieraz nie.
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
Podjedz gdzieś na diagnozę komputerowa i będzie wszystko jasne. To może być naprawdę wszystko. Turbinę sprawdzałeś tylko wzrokowa a nie wiesz czy nie daje za mało lub za dużo powietrza. Równie dobrze czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym.
Mam problem z astra c16nz,silnik wogóle nie ma mocy,przy dodaniu gazy dziwnie buczy i bardzo powoli wkręca się na obroty.Sprawdziłem czy nie łapie lewego powietrza,wymieniłem świece,przewody,kopułke,palec i nic astra nie ma wogole mocy,lewdo rusza z miejsca ;/ Problemu z zapalanie nie ma,pali na ciepłym jak i na zimnym odrazu.Z czytałem błędy 33 Czujnik...
Sprawdźcie czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym i przewód od kolektora do czujnika - to właśnie on w zależności od podciśnienia daje sygnał do komputera a ten do silniczka krokowego. Czasami trzeba wyczyścić i posmarować odpowiednim preparatem silniczek krokowy a jeśli to pomoże tylko na chwile to podjechać na diagnostyke komputerową - w oplach...
Wow to już pół roku .... a obiecałem napisać , lepiej póżno niż wcale :) . Dostałem kilka maili z prośbą o podanie rozwiązania , a więc tak : Jeśli samochód odpala bez problemów - zostawcie pompę w spokoju , problem może leżeć w trzech miejscach . 1. Sprawdzić wiązkę przewodów która idzie obok przewodów prądowych do świec żarowych - w takim plastiku...
1. Zmień mechanika. 2. Jak wspomniał mickemaster wymień intercooler. 3. Winny może być również przepływomierz lub czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Diagnostyka komputerowa może całej prawdy nie powie, ale dużo podpowie ;) Powodzenia!
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
A to ciśnienie w kolektorze ile wynosi? Ile barów? A ile powinno wynosić w określonych warunkach pracy?Skonfrontowałeś to ze wskazaniami rzeczywistymi? Acha, ty nie wiesz. Nie wiesz, no masz fejsa na Max 323 i pusto w głowie.
Zakładam że świece i przewody wraz z pozostałymi elementami układu zapłonowego sprawne. Sprawdź tutaj: www.czarnik.neostrada.pl/c14nz.html Sprawdź też czujnik położenia przepustnicy bo jeśli nie wyśle do ECU sygnału otwarcia 0%(czyli zamknięcia przepustnicy) silnik krokowy nie podejmie próby regulacji. I dla świętego spokoju napięcia na czujniku ciśnienia...
https://forum.opel24.com/topic/26000-kod... 13 Sonda lambda lub jej obwód, brak zmian napięcia/rozwarty obwód 33 Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód, za wysokie napięcie (GM Multec, Bosch Motronic) 35 Zawór regulacji prędkości obrotowej biegu...
Witam! Posiadam Opla Astrę h z silnikiem 1.3 cdti (Z13DTH) bez dpf. Problem jest następujący. Po regeneracji turba i wymianie intercoolera bo był dziurawy samochód wkręca się tylko do 4000 obrotów i nie ma mocy. Turbo pompuje, mieszek chodzi, czujnik ciśnienia doładowania wymieniony, filtr paliwa wymieniony, wszystkie czujniki podmienione i sprawdzone,...
Dzisiaj dobrałem sie do czujnika ciśnienia doladowania i zauważyłem ze w kolektorze jest pełno nagaru. Kolektor wyjąłem i umyłem. Jestem w trakcie składania. Czy da sie jakos sprawdzić ten czujnik bo tez byl zabrudzony i nie jestem pewny czy bedzie działało.
Auto nie chce mi zapalić. Po zmostkowaniu gniazda komputera pokazuje mi nastepujace błędy. 029 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie,034 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie,085 - Wtryskiwacz 5 - zbyt niskie napięcie.Co może być przyczną tych błędów i jak je usunąć?
Wskaźnik działa prawidłowo nie wiem czy można po tym stwierdzić w jakim stanie czujnik może spróbować odpalić po zdjęciu przewodu z czujnika? Po wskaźniku nie stwierdzisz bo w Astrze F jest jeden do sterownika silnika a drugi na wskaźniki.Ciebie bardziej interesuje ten od sterownika.Jest on w kolektorze ssącym od strony rozrządu wtyczka na 2piny.Możesz...
U mnie jest intercooler później wąż do przepustnicy w nim jest jakiś czujnik, następnie przepustnica i za nią jest to wyprowadzenie do którego jest podpięty reduktor i ten czujnik (po oznaczeniach wyczytałem że jest to czujnik ciśnienia) ale co on mierzy to nie wiem. Nie wiem czy to jest właściwie włączone. W silnikach bez doładowania, u Prins'a ciśnieniem...
Map sensor jest to czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym .W Twoim samochodzie znajduje się na ścianie grodziowej(taka czarna kostka z podłączoną rurką i trzema przewodami)pod plastykową osłoną na podszybiu.Co do ciśnienia samej pompy to danych nie posiadam.W mojej wieloletniej praktyce nie mierzyłem tego.Dla mnie wykładnią jest samo...
odczytane kody błędów według kolejności i ich interpretacja według strony: http://www.opel24.com/porady/ogolne/418-... 44 Sonda lambda lub jej obwód, za uboga mieszanka paliwowo – powietrzna 45 Sonda lambda lub jej obwód, za bogata mieszanka paliwowo – powietrzna 85 Wtryskiwacz 5. lub jego obwód,...
Witam ostatnio stosując się do Waszych rad dokładnie przeczyściłem przepustnicę widać było że ktoś wcześniej stosował tam dodatkowo jako uszczelki silikonu do wysokich temperatur takiego czerwonego ale że ja nie miałem akurat takiego to wyczyściłem resztki starego i skręciłem po prostu . Zauważyłem również że śruby mocujące były dość lekko dokręcone...
Obawiam się że mechanicznie nie jest "ok". Dodano po 4 Najlepiej podepnij analogowy vacuometr i zobacz czy ci ten czujnik kłamie czy faktycznie jest tak marnie z ciśnieniem. Czujnik nie kłamie. Rozrząd się rozjechał - czerwony kolektor wydechowy :)
34 - Obwód czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym
Czujnik temperatury dla ECU powinien być z tyłu silnika na kolektorze dolotowym, z tego co pamiętam to niebieska lub biała wtyczka.wartości podam jutro (odpięty to -40 stopni :) ).
To w tej wersji by nie było tego czujnika? To jest twinport - zmienna faza kolektora dolotowego.
DTC P0236 Działanie czujnika wspomagania turbosprężarki Warunki ustawień DTC •Moduł ECM wykrywa że sygnał czujnika ciśnienia doładowania nie mieści się w przedziale modelu uzyskanego prędkości obrotowej czujnika, czujnika BARO, czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP), czujnika pozycji przepustnicy oraz czujnika ciśnienia...
Dzięki za info ,ale proszę jeszcze pozostałych szpeców o wypowiedzi. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56...
Wyczyść kolektor dolotowy zero reakcji Dodano po 2 To jeszcze zapytam o Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania: normalne, że cały czas jest 0 ? Wyczyść Dodano po 23 Z tego co wiem klapy zamkniente na chwile mają za zadanie zwiększyć chwilowe ciśnienie poto rzeby czujnik doładowania widział większe chwilowe ciśnienie...
Patrząc na schematy do Z20LET (Astra G/Zafira A) to nadal jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Prócz tego na schemacie jest B110 Sensor – Luftdruck, ale to chyba zewnętrzny czujnik ciśnienia atmosferycznego. Jakby miał czujnik ciśnienia doładowania to silnik mógłby pracować bez przepływomierza, a tak odłączenie przepływomierza pewnie wyłączy...
Błąd p0243 w tym silniku może być wygenerowany przez wiele czynników. Poza ewidentnymi przypadkami typu nieszczelność układu czy uszkodzenie turbiny , najczęstszą przyczyną z mojego doświadczenia jest zapchanie substancjami smolistymi układu dolotowego a w szczególności zaworu egr, klap zawirowań, czujnika ciśnienia i tej rury metalowej idącej do kolektora...
Kolego ona chyba nie ma przepustnicy. Ma czujnik ciśnienia kolektora ssącego i czujnik temperatury powietrza dolotowego. Nie mam pojęcia jakie powinny być prawidłowe wartości
Ostatnio z jakością czujników to loteria na 5 czujników różnicy ciśnień 3 były dobre , gdybym tego nie widział u mechanika to bym nie uwierzył . Co do czujników to kupować Bosch , Magnetti Marelli ,ESEN SKV , MEAT & DORIA Unikać METZGER, NTY. Pod kolektorem ssacym jest o numerze 55574902 a z przodu silnika o numerze 55587751 Teraz czytaj --znajomy...
Witam. Nie sztuka dać turbo do regeneracji a po zamontowaniu okaże się że to nie jest to. Na pierw należałoby sprawdź podciśnienia dochodzące do gruszki po przez zawór sterujący nią. Również warto zajrzeć do zaworu EGR i do czujnika doładowania który jest w kolektorze.
Nazwa emulator MAPsensora jest niebyt adekwatna do dzialania - emu, MAP. obniza napiecie podawne przez MAP do ECU, A to napięcie to obniża w jakiś "inteligentny" sposób czy o stałą wartość, bo jak jest stała wartość to można wpiąć zwykłą diodę (ewentualnie 2, 3) i obnizyć napięcie o 0,7V (1,4; 2.1V). No ale ciśnienie w kolektorze dolotowym i tak jest...
Cześć wszystkim! Jestem nowy na forum i zaczynam przygodę z diagnostyką samochodową. Mam problem z wysokim zużyciem paliwa w moim Oplu Astra H (1.6 benzyna, 2008). Zauważyłem, że spalanie w mieście dochodzi do 10 l/100 km, choć norma to raczej 7–8 l. Postanowiłem użyć taniego skanera OBD-II (ELM327 z Bluetooth) do sprawdzenia, co może być przyczyną....
kopulka palec rozdzielacza, świece zapłonowe, to podstawowe rzeczy do sprawdzenia. później sprawdz polaczenia w kostkach przy czujniku halla i module zapłonowym no i tak jak kolega kadett napisał czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze. tam sprawdź wężyk ktory łączy go z kolektorem ssącym i podłączenie w kostce
Sprawdź przewód ciśnieniowy przy sprężarcew osłonie termicznej... często przegrzewa się od kolektora wydechowego. Sprawdź również czujniki ciśnienia... wypnij kostki elektryczne i poszukaj na czujnikach.
Na zgaszonym silniku tak, zresztą widzisz-ciśnienie w kolektorze równe atmosferycznemu zaś napięcie w instalacji 12V
42-Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie (w przypadku silników X16SZ/X16XEL) lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) 33-Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie (przewód podciśnienia może być odłączony lub przerwany)
W 2.0 dieslu opla zaczyna się naprawę od sprawdzenia podciśnienia. Później wężyki na szczelność, sprawność zaworów sterujących, czujnik ciśnienia doładowania na zabrudzenia- od razu sprawdza się czystość kolektora ssącego itd. Co zostało zrobione?
Witam mam problem z oplem Astra k 1.6 turbo 200 koni zapala się chcek engine wywala następujące błędy P0101 miernik masy powietrza P0299 ciśnienie doładowania P1101 system zasysający w odnoszac się do punktu pierwszego w parametrach przepływomierz pokazuję 2.8 na wolnych obrotach i w momencie dodania gazu zmienia się więc wykluczył bym go ciśnienie...
czujnik ciśnienia paliwa umieszczony za filtrem paliwa pokaż go w astrze g 2,0dtl stan świec i przewody WN no comments
Generalnie kod 33 mówi że czujnik podciśnienia w kolektorze wykrył ciśnienie zbliżone do atmosferycznego ,więc albo wężyk od czujnika dynda albo jest lewe powietrze w kolektorze. Ten dyndający zatkaj na razie. A odpinając wężyk od czujnika powinieneś zassać powietrze z kolektora.
Jakie ciśnienie masz w kolektorze ssącym na wolnuch obrotach? Sprawdź szczelność kolektora ssącego i egr, czasem uszczelka pod egr przepuszcza, i jeszcze jedna sprawa, ten zaworek na filtrze powietrza czy działa poprawnie?
Mam problem z Astrą F `92r, silnik 60KM dławi się przy wysokich obrotach, podjazdach nawet pod niewielką górę. Zapala się lampka z układu elektronicznego silnika. Odzczytałem kody błędów 33-Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie, 45-Sonda lambda - bogata mieszanka. Co może być przyczyną? Dodam, że mechanik wymienił silniczek pompy paliwa...
Elektro zawory sprawne, zamieniłem dla pewności nawet Turbo, jednak powyżej 3000 obr. wpada w tryb awaryjny, Gruszka od Turbo sprawna, vacum zasysa, teraz pytanie czy może to być wina tego czujnika ciśnienia który jest przykrecony do tej pokrywy kolektora ssącego ? Czy może jest tak że przy tych obrotach vacum nie domaga ?
Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Ja miałem takie sam problem w Kadecie z takim samym silnikiem. U mnie przyczyną okazał się brak ciśnienia na drugim cylindrze. Popękane pierścienie i dziurawy tłok. Co w konsekwencji dawało powrót spalin do kolektora ssącego. Po prostu silnik miał za dużo powietrza.
Mam C16SE i coś mi się kojarzy, że w C14SE też raczej nie zalecane są świece dwuelektrodowe. Prędzej w 16V. Jeśli w dodatku są to BOSCH FLR8 LDCU+ to z mojej praktyki i jak spostrzegłem w internecie kilku innych użytkowników to porażka. To chwyt reklamowy 2-elktrodowe do tego silnika. Teraz sam sobie zaprzeczę-3 elektrodowe "ISKRY" dobrze mi się sprawowały....
Witam. Auto Opel Astra F Kombi, 1993 rok produkcji, benzyna, brak gazu, silnik C16NZ, mono wtrysk Multec. Powrót paliwa z wtrysku jest podłączony do metalowego "przelotu" przy czujniku ilości paliwa. Następnie za "przelotem" (już wewnątrz zbiornika paliwa) idzie dalej gumowy wężyk, który jest podłączony do czegoś w dole zbiornika. I o to coś mi chodzi....
Panowie/Panie....mam mały problem : Astra1.7 CDTI , 2005 , czyściłem EGR i kolektor ssący...musiałem wyjąć czujnik ciśnienia pompy wtryskowej....po ponownym wkręceniu leci z niego paliwo???? czy tam jest jakaś uszczelka i mi wyleciała ??? boję się go dokręcić na max żeby nie urwać gwintu ???? proszę o pomoc.....
Witam , jestem posiadaczem Opla Astry H , 2008 r. 1.9 , 150 KM , twintop common rail ... Mam następujący problem , moje auto dostaje mocy dopiero przy ok . 2000 obr/min , wyskoczył mi błąd o nr. 000175 o informacji " niskie ciśnienie szyny " ... Jadąc autem bez błędu moc jest dopiero przy 2000 obr/min , po wyskoczeniu błędu auto nie ma mocy w ogóle...
Pozwalam sobie na małą aktualizację Podmieniłem: -sterownik LPG, -sterownik PB, -wtryskiwacze PB, -regulator ciśnienia listwy PB, -pompę paliwa, -chwilowo odłączyłem sterownik LPG, -naprawiłem/poprawiłem wtyczki od wtryskiwaczy PB i poprawiłem połączenia z sterownikiem LPG, -sprawdziłem silniczek krokowy regulacji wolnych obrotów, -sprawdziłem czujnik...
To znaczy twierdzisz że turbinka nie podaje? to dla czego zmienia Ci się napięcie na czujniku doładowania. Może coś zatkane jest. A z EGR Elektrit ma rację. Czy to silnik X17DTL ? Poza tym kolego, tam turbina chodzi od początku odpalenia auta, a podciśnienie ją ogranicza. Czyli wypinając podciśnienie pompuje na maxa. Dlatego nie zmienia Ci się te 10%,...
Daj spokój-wypluje i przedmucha. Chyba że strasznie się boisz o katalizator. Zresztą już go odpalałeś więc jakby coś miało łomotnąć to już by strzeliło. Przeczyść świeczki i heya. Do Kolegi opisującego przypadek astry-tam zamiast przepływki masz czujnik ciśnienia w kolektorze i jak nieszczelność powstanie w jego obwodzie to będzie silnik paliwem zalewało....
U mnie jest dokładnie to samo, silnik Z16XE 16V rozebrany, popychacze nowe, pomierzone wszystko, pierścienie nowe. Rozrząd nowy. Ciśnienie fest trzyma, olej od nowości 5W30, zawory ok, krzywki ok, wałki w normie, nie pogięte. Wtryski podmieniane, nie pomogło. Na 1. garze pokazało spalanie detonacyjne, silnik najpierw stukał na luzie, po remoncie, po...
Posiadam Zafirę B 1.9 DTH. Również walczyłem z p2279 ponad miesiąc. Usunięcie klap z kolektora nic nie dało tak samo jak samo jego ściągnięcie i uszczelnienie, czyszczenie EGR, przepustnicy etc. Winowajcą całego zamieszania był strzelony przewód czujnika ciśnienia DPF przez, który DPF się nie wypalał i zapchał się tak że po wymianie węża różnica ciśnień...
Kolega zapytał się o to, co odpowiada za między innymi zwiększenie obrotów i dawki paliwa na zimnym silniku, aby osiągnął temperaturę roboczą. Nazwał to potocznie "ssaniem". Trzeba było tak komplikować sprawę, zamiast wyjaśnić od razu? Wiele osób nazywa to w 2013 roku ssaniem, tak jak szlifierkę kątową Boschem, a kosę spalinową Stihlem. Albo ogrzewacz...
Cisnienie w kolektorze i temp.powietrza i dlatego.Jak go odepniesz to ecu przyjmuje dane awaryjne i dlatego jest poprawa. Musisz sprawdzic co on pokazuje w parametrach.
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Witam. Problem rozwiązany. Okazało się, że winowajcą jest po prostu zapchany filtr DPF, dokładnie tak jak pisał użytkownik "razec11". Z tym, że częściowo zasyfiony był też kolektor(lecz nie trzeba było go czyścić). Natomiast kompletnie zasyfiony czujnik ciśnienia doładowania turbiny(który steruje EGR'em). Przez zabrudzenie czujnika, samochód nie pokazywał...
wyczyściłem czujnik i chwilę działał ale za chwilę to samo, wymieniłem na nowy, wykasowałem błędy, nadal pojawia się P0105 Ciśnienie bezwzględne kolektora (MAP) - wysokie napięcie czujnika oraz P1405 Zawór recyrkulacji spalin EGR - napięcie za wysokie, dodam ze zawór też nowy założyłem. przejechalem sie kawałek i to samo, max 3,5 tys obroty
To auto zawsze potrzebuje troche pokręcić zanim odpali. Jak wsiadam do a3 8l tdi 130koni to juz silnik jest odpalony zanim przekrece kluczyk, tak szybko.. Chciałem zrobić takia test jak na filmie poniżej. https://www.youtube.com/watch?v=C6-Lw0Zf... Takie moje spostrzeżenie. Wydaje mi się jakby nie dostawał odpowiedniej dawki powietrza... 2 litrowy diesel...
Witam, ostatnio jadąc na autostradzie w Niemczech zaświeciła mi się kontrolka ładowania, co okazało się że skończyły się szczotki, Zamówiłem na e-bay nowy regulator i wymieniłem, zamontowałem i ładowanie jest wszystko ładnie pięknie, lecz po wymianie zaczął się świecić check engine. Po odczytaniu błędów metodą na spinacz wyszło mi: P0130- Sonda lambda...
Jak na gazie jest dobrze a na benzynie źle to ewidentnie wina układu wtrysku paliwa... Sprawdź wężyk do mapsensora czy nie jest nigdzie sparciały i nieszczelny (szczególnie na końcach), Może być też czujnik temperatury wody do wymiany (w kolektorze ssącym z tyłu - niebieska wtyczka) Można by też sprawdzić ciśnienie paliwa albo chociaż odkręcić wężyk...
Podsumowując, w najbliższym czasie sprawdzę: - jeszcze raz kompresję przy pomocy drugiej osoby. Sprawdzałem ją sam, więc mogłem za długo kręcić, gdyż nie widziałem manometru. Pomiar jednak powinien zatrzymać się w "najwyższym" punkcie. - jeszcze raz ciśnienie paliwa, przynajmniej przy dodawaniu gazu. Powinno niezależnie od dodawania gazu zawsze trzymać...
Wymieniony został wężyk od MAP oraz sam czujnik MAP. Nie odpalił. Spróbowałem wyjąć sondę lambda z kolektora wydechowego jak radzono wyżej - efekt? Za drugim rozruchem uruchomił się, ale to co wyleciało przez otwór lambdy i wydech pozostawię bez komentarza. Zapchany wydech. Dodatkowo wyskoczyły błędy: P0105 - sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej...
Dla sprostowania: MAP sensor nie mierzy podciśnienia tylko ćiśnienie bezwzględne w kolektorze ssącym, a to delikatna róznica. Jeżeli na innych czujnikach jest to samo to moze trzeba zacząć szukać gdzie indziej? A może wężyk łączący kolektor z czujnikiem jest niedrożny? Kiedyś trafiła do mnie tempra 2.0 prosto od gazowników. Samochód chodził jak połamany...
Witam! Mam problem z Oplem Astra H 1.4 XEP 2006r +LPG. Samochód nie odpala, świece robią się mokrę. i jak by go zalewało. Raz poraz jak by łapał na jeden dwa cylindry ale finalnie nie odpala. W samochodzie sprawdzone: - Ciśnienie sprężania średnio 14-16bar - ciśnienie paliwa 3,7bar ( paliwo trochę spuszczone i można je bez problemu zapalic ) - podłożona...
To skad wiesz za masz Z14 ? Wiem stąd ponieważ iż kolektor wydechowy jest z wbudowanym katalizatorem wtryski podstawa EGR i egr jest taki jaki powinien, głowica też się minilanie różni jest koło oraz czujnik walka rozrządu taki jak być w z14xe stąd wiem że mam z14xe a dla porównania mam jeszcze jedna astrę z silnikiem x14xe i dla nawet porównania widać...
więc układ zapłonowy odpada,sterownik od strony regulacji wolnych obrotów.Zainteresuj się ciśnieniem benzyny przejedz się z manometrem i zobacz co dzieje się podczas gaśnięcia.Sprawdz połączenie czujnika MAP z kolektorem a w szczególności króciec w samym kolektorze.Warto przejrzeć punkty masowe i zasilania sterownika a także masę silnika.Bywają czasem...
mam astre 95r i vectre 97r w astrze 1.4i(wielopunktowy) padl mi silnik wiec wzielem z vectry a tam byl 1.6 jednopunktowy wiec osprzet zostawilem z 1.4i a silnik wlozylem 1.6 wszystko pasi tylko ze jedea wiazka kabli niejest wpieta bo niema miejsca na nia lub niewiem gdzie jest i pali mi sie pomaranczowa kontrolka ale wiem ze to jest kod 33(Czujnik ciśnienia...
Jestem posiadaczem CorsyB z silnikiem C12NZ - monowtrysk, bez przepływomierza, bez czujników: spalania stukowego i na wale korbowym. Temat "gubienia zapłonów " drążę od dwóch lat -bezskutecznie! Problem jest b. ciężki do rozwiązania! Odwiedziłem diagnostykę w ASO OPLA, prywatny zakład elektroniki samochodowej- test Techem, pomiar ciśnienia sprężania,...
Witam, posiadam astrę g 2.0 dti, która nie ma mocy, na komputerze pokazywalo błąd czujnika ciśnienia w dolocie i przepływomierz. Załozyłem drugi przepływomierz i błąd zniknął ale zaczął wtedy palic ponad 10l więc zmienilem na stary. Drugi czujnik nie pokazywał błędu ale jego wskazania po dodaniu gazu były mniejsze niz na wolnych obrotach. Wyczysciłem...
WITAM. Mam problem z Oplem 1,9 CDTI który nie odpala przy temperaturze 30-40 stopni tuż po wyłączeniu świec żarowych.Po zapaleniu wystepuje jeszcze nie równa praca po osiągnięciu 60stopni objawy znikaja silnik pracuje równo odpala bez problemu .Zimny pali również dobrze ale ma tą nierówna prace .Ciśnienie na cylindrach po 26 wtryski po naprawie z nadanymi...
za namową Was wyczyściłem EGR i czujnik w kolektorze - oba były oczywiście zasyfione. Czyściłem już te rzeczy 2 razy, stąd nie myślałem, że tak szybko będę musiał robić to samo. Po odpaleniu auta i przejechaniu autem 3km DPF się zaczął wypalać (jechałem może do 70km/h) stąd zaskoczyło mnie to bardzo, że samoistnie się tak szybko uruchomił. Przepędziłem...
Ten silnik jest tak cepowaty że ......... Zapalasz, odłaczasz czujnik temp, odłaczasz sondę, a on i tak ma chodzić i nawet w miarę jedzie. Bez czujnika temp zapalisz po długim kręceniu z pedałem gazu w podłodze. Jeśli powyższe nie skutkuje usterka jest gdzie indziej. Ciśnienie paliwa trochę za małe ale powinien jeździć. Jeśli kłopot jest przy ruszaniu,...
Być może jeszcze trochę w emocjach pisane ale ten mędrzec, który tak ulokował rozrusznik w e46 2,0d 115km zaiste winien być za lewe jądro w warsztacie zawieszony. Z góry kolektor i magistrala wodna z boku tunel nadwozia z dołu łapa silnika i tajemnicza puszka elektryczna na nie wiem czemu na wielgachnej blasze kutej do łapy zamocowana. Zdjąć z góry...
astra czujnik ciśnienia kolektorze czujnik ciśnienia kolektorze laguna czujnik ciśnienia kolektorze
piecyk gazowy gaśnie junkers putty samsung ariva obrazu
whirlpool kuchenka mikrofalowa immobilizer megane
Różnica w liczbie pinów silnika pralki Beko Radio nie wycisza się do końca - przyczyny i rozwiązania