Problem był w EGR i czujniku ciśnienia paliwa.
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa Peugeot 308 SW 1.6 HDI 2011 rok. Może jakiś schemat ktoś ma żeby zaznaczyć w którym dokładnie miejscu albo gdzie obok jakiej części,z góry bardzo dziękuję AI: Czy możesz opisać, dlaczego potrzebujesz zlokalizować czujnik ciśnienia paliwa? Czy występują jakieś konkretne objawy lub problemy? błąd kodu P0087?...
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
https://obrazki.elektroda.pl/6291456800_... B186 to czujnik. Pin nr 1 - sygnał, 1V na biegu jałowym, 0,5V na włączonym zapłonie Pin nr 2 - masa Pin nr 3 - zasilanie 5V Jeśli masz zasilanie i masę, a nie masz 0,5 po zapłonie to raczej czujnik zepsuty.
Jak mnie pamięć nie myli zasilanie jest wspólne dla EGR, przepływomierza i czujnika ciśnienia paliwa.
Podobny problem miał kolega w innym Peugeocie. Pomogła wymiana czujnika ciśnienia paliwa.
Czujników się nie mierzy tylko podmienia na sprawne.
Egr, Czujnik położenia wałka rozrządu, przepływka. Podłączałeś pod kompa żeby sprawdzić błędy?
Gdzie jest czujnik ciśnienia paliwa w Peugeot 206,2.0 hdi
Problem jest z czujnikiem kopiowania turbo a ty wymieniasz czujnik ciśnienia paliwa.
Przewody sprawdzalam ale nie jestem elektronikiem i nie wiem jakie mają być wartości tak jak wcześniej pisałam na czujniku ciśnienia paliwa jest za wysoka wartość 5v a co mi da sprawdzenie przewodów jak nie mam pojęcia jakie mają mieć wartosci może w tym pomozesz Dodano po 2 Taka wartość pokazuje miernik nawet jak jest wypięty czujnik ciśnienia paliwa
Podpinam się pod temat. Masz rozwiązany temat, kolego... U mnie 308 1.6 HDi gaśnie podczas jazdy... wymieniony czujnik ciśnienia paliwa, czujnik położenia wału... Dalej nic, gaśnie nadal.
Witam, mam ten sam problem, że jest w trybie awaryjnym i już nie wiem, co mam zrobić dalej, a między innymi wymieniłem zawór EGR na nowy, przepływomierz powietrza nowy, turbinę po regeneracji, wyczyszczony intercooler, odma również, wtryski sprawdzone są w 100% dobre, kostki wtrysków nowe, a samochód dalej bez mocy i w trybie awaryjnym do 3 tys. obrotów...
colin555 czy ewenyualnie mogę sam spróbować wyczyścić regulator na pompie i wypłukać obwód paliwowy. Jak to się robi? Czy lepiej jechać do innego mechanika i kazać mu to zrobić?
Witam mam peugeota 307 1.6hdi z 2006 roku Od poczatku mialem problemy z autem / głupiało na wolnych obrotach potrafiło sobie przygasnac. ( przez jakieś 2 mies było ok ) Pozniej problem wrocił na dłuższej trasie auto gasło jak chciało potrafiło normalnie odpalić działać i później znowu to samo. Wymieniony został czujnik wału i walka rozrządu inny zestaw...
Wymieniłeś już ten wtryskiwacz? jeszcze nie, od części dzieli mnie spora odległość i chcę kupić wszystko za jednym zamachem (ograniczenia transportowe). Wtrysk na pewno do wymiany ale pojawia się również błąd P0087 - niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, więc chciałbym się upewnić co do czujnika ciśnienia paliwa.
tak ten sama wartośc czujnika cisnienia paliwa
obwód czujnika ciśnienia w rampie paliwa , zwarcie z masą, Może od twojego problemu?
pomylono kostki od czujnika ciśnienia (mapsensor) i często niewykorzystanej kostki od filtra paliwa.
Sprawdź kostkę pod pedałem gazu, wypnij przeczyść , i czujnik też. I sprawdź kostkę zrób to samo na przepustnicy, na odpalonym silniku poruszaj nią ,może tylko nie kontaktuje. A czujnik ciśnienia to tylko wymiana. Tu masz przykład nowego...https://allegro.pl/oferta/czujn... Citroen Peugeot to samo...
Mi się wydaje że usuwasz ostatnie cyfry i teraz zależnie jeżeli to silnik to przed wstawiasz P np. P0190 lub zdiagnozuj u kogoś kto ma PP lub jakiś lepszy interfejs. Dziwne jest to bo nie raz diagnozowałem Autocomem ten silnik i błędy były normalne. Trop z usuwaniem ostatniej cyfry może być trafny- nawet bez dodawania literki. Dla DW10 TD/L3/L4 RHY...
Odczytać usterki wiarygodnym testerem. Jeżeli nadal będzie się pojawiał kod P0191 to tu jego opis: P0191 - Zmierzony prąd regulatora ciśnienia paliwa nie odpowiada ciśnieniu sygnalizowanemu przez czujnik ciśnienia paliwa. Sprawdzić : - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa ( dodatk. usterka P0190) - Regulator ciśnienia paliwa (dodatk. usterka P1671)
Też takie podejrzenia miałem chodzi o ten na pompie po prawej stronie? , a czujnik ciśnienia paliwa na listwie nie padł czasami?
Witam. Mam taka zagwostke z Peugotem mojego taty. A mianowicie. Ostatnio wymieniał skrzynie biegów, a po wymianie zaczeły sie problemy z odpalaniem. Okazało sie ze ma spalone 3 świece. Wymienił świece i wyskakuje bład: -aktywny bład przekaznika podgrzewania poczatkowego. Był podłaczyć do kompa i nie ma żadnego błedu, a dalej nie pali tak jak powinien....
wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa i jest ok
Niestety nie mam kompa, dziś przyjdzie skaner diagnostyczny, czy czujnik stopu albo ciśnienia paliwa może mieć na to jakiś wpływ?
Witam, Samochód Peugeot 5008 2.0 po odpaleniu gaśnie, nie chce odpalić. Trzeba poczekać kilkanaście minut i wtedy odpali. Pojawia się błąd P2566. Na serwisie po podłączeniu pod komp nie było żadnego problemu. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa. Samochód codziennie jest użytkowany i pracuje normalnie, równo i czysto.
sterownik nie załączy pompki paliwa jak ma zły sygnał z czujnika ciśnienia na listwie.
Bosch czy Siemens/Continetal? Ta wtyczka to czujnik temp paliwa, możesz jeszcze bez inwestycji dmuchnać w zbiornik(drożność powrotu paliwa) lub zasilić go z bańki, czujniki ciśnienia paliwa często też padają, ale nowy org w dobrych pięniądzach jest.
P0192 "Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa - niski sygnał wejściowy"
Zalała ON na 90%. Jesli po tankowaniu niedlugo zgasl. Sprawdz jeszcze temperatury z czujników i ew. ciśnienie paliwa
A czujnik ciśnienia paliwa nie przekłamuje? Wiązkę oczywiście sprawdziłeś.
gdzie ten kabel od tej złączki niebieskiej leci dalej? W jednym leci tu, w innym tam, jeszcze w innym gdzie indziej Rozumiesz co mam na myśli? Jednak mimo tylu niewiadomych podpowiem ci, ze błąd temperatury paliwa nie jest powodem gaśnięcia silnika ale błąd regulatora ciśnienia już może być
Jeśli masz drugi to podmień. Często padają same czujniki ciśnienia
Masz do sprawdzenia 3 opcje: 1. Filtr paliwa do wymiany. 2. Nieszczelność układu paliwowego. 3. Uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa albo jego okablowanie.
https://www.autogenius.info/pl/peugeot-5... https://autobezpieczniki.pl/peugeot-508-... https://public.servicebox.peugeot.com/AP... A tu ---- P20 Pompa dodatku do paliwa---- https://warsztat.pl/artykuly/schemat-poj...
BSI jest też powiązane z czujnikiem ilości paliwa i jeśli jest wskazanie, że jest paliwo a na wtrysku nie będzie odpowiedniego ciśnienia wtedy komputer odczyta to jako awarie pompy paliwą bądź urządzenia wtryskowego i zablokuje auto :(
spadek ciśnienia paliwa, jak regulator nowy to może czujnik na listwie...
Witam, Gryzę temat peugeota 306 2.0hdi 110km z 2003r. Problem odcinania mocy i błędu p0190-zwarcie obwodu czujnika ciśnienia paliwa do plusa. Przejrzałem ciągłość przewodów od czujnika do komputera i: Brakuje mi plusa na zewnętrznym pinie 3 pinowej kostki od czujnika. Przejście na kablu od czujnika do wtyczki ecu jest. Natomiast na pinie środkowym wtyczki...
Listwę paliwa wtryskowa. Często padają same czujniki ciśnienia
Oj już nie pamietam wczoraj sprawdzaliśmy i wyskakuje tylko jeden błąd którego nie da się skasować czujnik ciśnienia paliwa zamówiłem nowy jak przyjdzie będę się odzywał ( bsm i Immo odpada. )
Pół roku to kawał czasu. Jak macie inny pewny czujnik położenia wału to ja bym podmieniał. Zdarza się że komputer nie wyświetli błędu z nim związanego, a zamiast tego wyrzuci błąd ciśnienia paliwa. Zawsze można też podłączyć osyloskop pod sam czujnik.
Witam. Dziękuję za odpowiedzi. Od ostatniego posta nic nie robiłem z braku czasu. W najbliższych dniach zajmę się autkiem i zrobię według podpowiedzi. Jeszcze mam zamówiony czujnik ciśnienia paliwa, więc też go podmienię i zobaczę czy coś się zmieni. Pozdrawiam
Z tego błędu masz tylko to do sprawdzenia : Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa
https://obrazki.elektroda.pl/5055890800_... https://obrazki.elektroda.pl/5077668900_... pomożesz i zaznaczysz które? :) Dodano po 12 https://obrazki.elektroda.pl/7936629900_... może lepsze dojście będzie przez usunięcie rurek nadmiarów od wtrysków?
Na pompie wysokiego znajduje się regulator ciśnienia paliwa, natomiast na listwie czujnik ciśnienia paliwa . Co do drugiego to mam pewne wątpliwości ale mogę sprawdzić jutro, jak potrzebujesz, bo mam taki silnik na warsztacie.
Witam sprawdź czy do pompy pochodzi zasilanie i podłącz do komputera i sprawdź czujnik ciśnienia paliwa bo może on jest uszkodzony
Czujnik ciśnienia na listwie wymieniałem lecz nic to nie pomogło i nie nam 300 bar lecz 0 bar.
W szynie ciśnienie wzorowe, do momentu aż nie zaczyna szaleć, w tedy spada do ok 120 bar. W planie było zrobienie odrębnego zbiornika. Przyszedł manometr, dziś będę mierzył podciśnienia (układ siemensa nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku, paliwo jest zaciągane przez pompę wc) przed i za filtrem, oraz spróbuje z podmienić czujnik ciśnienia paliwa....
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
Z tą pompą to musiałbym być naprawdę pechowcem. Najpierw wsadziłem pompę odnowioną i sprawdzoną, po tym zabiegu samochód także nie odpalał bez plaka. Właściciel auta na własną rękę kupił nową nieużywaną, i na niej to samo. Nie spotkałem się jeszcze z tak opornym silnikiem. Zobaczyłem teraz jeszcze jeden problem Podczas wolnych obrotów zadane ciśnienie...
Brak ciśnienia z pompy, brak odczytu ciśnienia paliwa, uszkodzony czujnik wału i jeszcze ze 20 innych powodów.
Wymieniłem również czujnik na listwie i dalej nie podaje paliwa.
Dla jasności pompa wysokiego ciśnienia razem z czujnikiem była wysłana i sprawdzona w Bosch serwisie. Pozdrawiam
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Dobrze by było jakbyś podał listę błędów jakie rejestruje kalkulator wtrysku. Problem może być związany ciśnieniem paliwa ale nie koniecznie. Na pompie znajduje się regulator ciśnienia przykręcony dwoma śróbkami wyjmij go i przeczyść (np.przedmuchaj powietrzem pod ciśnieniem) zachowaj przytym czystość. Problem może rozwiązać także wymiana czujnika na...
Pompa, regulator ciśnienia, czujnik w rampie lub żaby w zbiorniku.
Witam brak ciśnienia paliwa , zasilcie paliwem z osobnej bańki i ponowny test ciśnienia
Z twojego opisu problemem będzie układ paliwa np. wtryskiwacze, pompa ciśnienia lub ta w zbiorniku. Ten czujnik temperatury na razie zostaw - nie będzie powodował większych problemów.
Czujnik na filtrze paliwa nie odpowiada za sterowanie regulatorem ciśnienia. Działaj dalej, powodzenia.
Regulator na pompie podmieniony na nowy oryginał bez efektu , czujnik ciśnienia pokazuje płynnie wartości - nie ma skoków Nie wpadłeś na dwa pomysły. Pierwszy wymienić filtr paliwa ,a drugie odczytać ciśnienie rzeczywiste /zadana podczas pełnego buta. Co komu z płynnych wartości?
u mnie problem z był z kostką czujnika ciśnienia paliwa.. podejrzen bylo mnostwo, wystarczylo poodginac styki wyczyscic, wpiąć.. i od roku spokoj :)
Jak w temacie max.1,5tys. obrotów i pali się kontrolka silnika.Po podłączeniu komputera wyświetla błędy 1.Ciśnienie paliwa poza górną granicą i drugi błąd to za duże ciśnienie doładowania.Pytanie skąd takie błędy w silniku w,którym nie ma czujnika ciśnienia paliwa a silnik jest bez turbiny.
Na testy można zrobić klon ecu silnika. On jest dosyć tani a wykluczymy sterownik. Sterownik zamówiłem, na jutro będzie. Zobaczymy co z tego wyniknie. Gdzies czytałem, ze podobne problemy możne stwarzać czujnik ciśnienia paliwa albo zawalony wydech. Dzisiaj jeszcze to sprawdzę
Witam mam problem z peugeot expert 1.6hdi. Na zimnym silniku pali, jeździ. Jak się rozgrzeje paliwo, wyskakuje błąd niskie ciśnienie paliwa. Wymieniłem wtryski - przelewały, filtr paliwa ,błąd się pali nadal. Mechanik obstawił pompę wtryskową - wymieniona. Nadal jak się rozgrzeje to samo. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej - nie...
Witam, widzę ze mamy ten sam problem. Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, wszystkie filtry, olej, ale niestety problem pozostał. Objawy identyczne jak u Pana, proszę o informacje czy udało się Panu w końcu rozwiązać problem. Będę wdzięczny za wiadomość. Pozdrawiam
Sprawdź ciśnienie paliwa, oraz stan regulatora ciśnienia paliwa. Dobrze by było też sprawdzić co dzieje się z sygnałem z czujnika położenia wału w momencie jak gaśnie, oraz stan wiązki elektrycznej wokół silnika.
Minęło sporo czasu, z przerwami działam dalej, pomimo braku wizualnych uszkodzeń kupiłem okazyjnie cały moduł na akumulatorze i lampka gaśnie wreszcie, jakiś przekaźnik zalany w bocznej kostce nie rozwierał. Nowy aku i już nie ma problemu z odpalaniem, pozostało rozebranie i diagnoza żaluzji wlotu powietrza, db wywala błąd, i walka w toku z problemem...
Była robiona jakaś diagnostyka - w szczególności odczyty z czujników temperatury, pomiar ciśnienia paliwa, test układu regulacji wolnych obrotów?
Może być problem z zaworem dawki na pompie WC. Sprawdż czy jest plus na zaworze dawki po włączeniu zapłonu. Jak jest plus to podłącz do odłączonej wtyczki zaworu dawki żaróweczkę 5W, od zasobnika ciśnienia odkręć jedną rurkę wysokiego ciśnienia tak aby w zasobniku nie powstało ciśnienie i zakręć rozrusznikiem. Żaróweczka powinna się zaświecić a z zasobnika...
jak go nie wymienisz tego zaworu to padnie w najmniej oczekiwanym momencie, ale tak ze silnik nie odpali,a poza tym powoduje zbyt wysoki wzrost ciśnienia na szynie co może spowodować uszkodzenie wtrysków i czujnika ciśnienia w szynie paliwa,za tym twoja wola
witam. peugeot co jakiś czas potrafił zgasnąć, po wielu próbach itp. udało się ustalić przyczyny i je wymienić. 1 problem to gruszka (ręczna pompka). membrana w środku była uszkodzona i paliwo cofało się do zbiornika. 2 czujnik położenia wałka rozrządu 3 czujnik ciśnienia paliwa Po tych naprawach jest wszystko ok. pozdrawiam
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Mógł też się sypnąć czujnik ciśnienia na railu.
Witam, Szukam schematu elektycznego silnika 2.0hdi Bez mux - komputer na jedną wtyczkę ECU BOSCH EDC152C Muszę sprawdzić kable między czujnikiem ciśnienia paliwa a komputerem Z góry dzięki za pomoc
Myślę że winny jest czujnik ciśnienia paliwa na pompie lub listwie. A możesz jeszcze sprawdzić pompkę paliwa w zbiorniku ale nie jestem pewien czy u ciebie występuje.
Witam. Poszukuję nowego czujnika ciśnienia paliwa do Peugeota 407 2.0 HDI 136 KM. Nigdzie nie mogę znaleźć. Wszędzie są czujniki ale do silników 1.6 litra. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Witam !!! Autko jak w temacie ze sterownikiem Bosch EDC15C2 nie można uruchomić silnika , po odczycie kodów błędów pokazuje tylko błędy 1404 i 1408. Pompa paliwa niskiego ciśnienia pracuje , sygnał z położenia wału jest prędkość obrotową pokazuje , brak odpowiedniego ciśnienia paliwa pokazuje 48bar , zawór na pompie CR wymieniony , czujnik ciśnienia...
Stan oringów na regulatorze ciśnienia jest dobry, pozostaje wymienić regulator ciśnienia na nowy i wtedy się okaże. Regulator ciśnienia paliwa czy czujnik ciśnienia paliwa jest odpowiedzialny za nierówną pracę silnika? Drugie pytanie jest takie czy obydwa te czujniki da się sprawdzić na diagnostyce komputerowej ?
Witam. Na nasze to "Usterka układu oczyszczania spalin". Podłączyć PP2000 i odczytać błędy. Przyczyny: zapchany filtr FAP (filtr cząstek stałych), brak płynu w zbiorniczku systemu FAP (jeśli jest "mokry FAP"), złej jakości paliwo, może uszkodzony czujnik różnicowy ciśnienia. Poczytaj: http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top... http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top...
Przecież masz w błędach opisane, nie działa regulator ciśnienia przerwa to po co mierzysz jak on nie pracuje, poza tym co z czujnikiem ciśnienia nie pokazuje w parametrach ile daje.
Dziękuję za podpowiedź sugestię. Poszukam schematów do wyzej wymienionych czujników/ wtyczek oraz przekopię chyba w ciemno wiązkę do regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC i listwie WS.
Pompa sprawna.Podłączona z oddzielnego zasilania.Czujnik położenia wału nowy.Podmieniałem drugie BSM3M.Bezpieczniki sprawdzone i oczyszczone.Dlaczego zgineła kontrolka silnika i ciśnienia paliwa. Miał ktoś taki problem z takim P206 1.4 8v 2003r.
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Rocznik auta to 2000 ale tam nie ma chyba pompy elektrycznej. Jeszcze jedno silnik gaśnie dopiero po kilku sek. od wyłączenia stacyjki i obroty nie przekraczają 2,5 tys. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi wydaje mi się że może to być czujnik ciśnienia.
Ja miałem dwie przyczyny. Czujnik wysokiego ciśnienia padał, oraz wadliwa instalacja do pompki paliwa. Gdzieś przewód był załamany i odcinał dopływ paliwa.
Mam już winę, kupiłem do tego celu komputer diagnostyczny, wyszło na to że chodziło o przekroczony limit licznika do wymiany filtra, przy 180.000 ponoć zapala się ten komunikat bez względu na wszystko. Zregenerowałem filtr (mimo że poziom zaśmiecenia nie był wyższy niż 30%, wyzerowałem liczniki w kalkulatorze dodatku do paliwa i już pół roku jeżdżę...
Jaki przebieg auta? Symbol klucza nie ma nic do rzeczy. Możliwe przyczyny: - Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwe. - Uszkodzony(e) wtrysk(wtryski) przelewami wraca zbyt dużo paliwa i pompa nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia potrzebnego do odpalenia. - Zabrudzony filtr paliwa, lub cały układ paliwowy. - Uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie....
Komputer pokazał błąd p1198 - problem z regulacją ciśnienia paliwa w zasobniku, ale podczas prób odpalania zerowe obroty.
odczytałem freeze dzięki bartek_j błędy wykasowane, ale po zapaleniu auta i przegazowaniu pod odcięcie, pojawiają się te dwa: P1327 wykrycie fazy zintegrowanej z zapłonem/zapalaniem BŁĄD STAŁY P0108 Czujnik ciśnienia przewodu dolotowego powietrza. Zwarcie do plusa lu przerwa w obwodzie BŁĄD PRZEJŚCIOWY czujnik nowy, wiązka przedzwoniona
auto głupiało jeszcze przed wycięciem FCS filtr został usunięty z tego powodu co zresztą nic nie dalo Dodano po 2 teraz zaproponował mi wymianę czujnika ciśnienia paliwa a następnie sterownik tylko czy to może być to
Hej! Czujnik ciśnienia jest częstą usterką, ale błąd masz raczej na zaniki paliwa, poza tym musisz podpompować przed odpaleniem, stawiam jednak na przetarcie przewodu obwodu gruszki.
Generalnie defekt jaki występuje wskazuje na czujnik wysokiego ciśnienia na pompie.Najlepiej zamontować nowy ponieważ jest to bardzo precyzyjne urządzenie (nie dotykać końcówki palcami - jest to filtr ).Zazwyczaj gdy jest uszkodzony to autko przechodzi w stan serwisowy i wkręca się tylko do 2000 obrotów.Natomiast na rampie wtrysku znajduje się drugi...
No też tak myślałem ale 2 razy czujnik ruszył bo podczas jazdy zablokował mi sie silnik do 3 tys i włączyło sie wypalanie filtra (gorące lusterka, dziwny zapach) ale nie mogłem dokończyć jechać na trasę bo akurat brak paliwa miałem musiałem na stacje a po tankowaniu sie nie włączył :/ czyli coś on pracuje . Nie wiem jak sprawdzić te napięcie dla kabla...
Dziś wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa w rampie, czujnik obrotów wałka rozrządu i czujnik położenia wału. Ciągle ten sam efekt. Kontrolka od immo zachowuje się normalnie. Ma może ktoś jakąś radę? :cry:
Witam, błąd p1198 Peugeot. Ręce opadają, proszę o pomoc. Sprawdzone wtryski, wymienione czujniki na pompie i listwie, nowy regulator ciśnienia paliwa, nowy filtr paliwa, nie było opiłków, bak sprawdzony, smok ssawny czysty. Pali od styku, traci moc po rozgrzaniu, po wyłączeniu kluczyka moc jest z powrotem ale nie na długo i jeszcze jak jest chłodniej...
Trochę dziwne, czujnik pedału gazu i doładowania mają osobne zasilania Sprawdź jeszcze zasilanie przepływomierza i regulatora ciśnienia paliwa, mają wspólne zasilanie System masz SID?
witam,proponuję wymienić przepływomierz powietrza ponieważ praktycznie jego uszkodzenie nie jest sygnalizowane kontrolką silnika i wymiana tylko na nowy i najlepiej oryginał,co do filtra to raczej odpada ponieważ byłby jakiś błąd z nadzorem niskiego ciśnienia paliwa.
Witam mam problem z Peugeot 307 2.0HDI 136km.Problem polega na tym ze nie można go odpalic .Silnik kręci ale nic więcej ,ale po odłączeniu wtyczki od czujnika ciśnienia na listwie paliwa samochód odpali bez problemu i chodzi do czsu az go zgaszę po czym koleiny raz trzeba zrobić to samo żeby go odpalić .Był podłączony pod komputer i nic nie pokazuje.Proszę...
Gdyby była to wina braku paliwa, czujnik ciśnienia na szynie by wywalił błąd. Moim zdaniem kończy się wtryskiwacz - przydałby się test przelewów. Może pompa opiłkuje. Może coś ze świecami żarowymi, może z EGR, choć wątpię. Test przelewów na początek.
czujnik ciśnienia paliwa czujnik ciśnienia peugeot czujnik paliwa peugeot
pilot zmiennym kodem pobieranie zablokowane dozownik płynu zmywarki
pralka indesit cieknie pralka indesit cieknie
Model SPICE dla tranzystora BDP 395 Volvo FL: Komunikat "Zatrzymaj pojazd pedał przyspieszenia"