Czujnik ciśnienia spalin, czujnik powietrza doładowanego, czujnik ciśnienia atmosferycznego, czujnik powietrza zasysanego powinny przy zgaszonym silniku pokazywać tą samą wartość +/- 75hPa Dotyczy motora 651 w Sprinterze.
andrzej20001 widziałeś w mercedesie czujnik zamontowany w ECU ?
Witam. Sprinter 906 2.2L z dwoma turbinami. Błędy w silnik: P0105 - ciśnienie atmosferyczne między modułem sterowania silnika a czujnikiem ciśnienia doładowania jest nieprwidłowe P2904- zwiększ kontrolę przepustnicy ciśnienia Czytane autocom-em. W parametrach czujnik ciśnienia w dolocie obok przepustnicy powietrza pokazuje ciągle 800mbar - czyli wartość...
Wiem że jest to troszkę dziwne ale mam pytanie . W przypadku gdy mam uszkodzony czujnik ciśnienia powietrza i turbina pompuje 1.8 bara a czujnik ciśnienia wskazuje ECU 1.2 bara . Auto to MB Sprinter 308cdi jakie będą skutki uboczne takiej eksploatacja samochodu poza padnięciem turbiny ?
Błąd występuje stale, nie daje się kasować. Sterownik podstawia ciśnienie doładowania 800. czujnik turbo podmieniony na nowy. Do sterownika wraca sygnał ok 1V. Na wolnych nie ma w parametrach zmiany położenia przepustnicy przy przegazowaniu. Odpięcie czujnika ciśnienia nie powoduje generowania innego błędu.
Witam, chciałbym odkopać trochę temat. Sprawa dotyczy diagnostyki sprinter '97 z silnikiem 2.9TD Posiadam kabel zakupiony od producenta "polski VAG", aplikację VAG-COM 311.2 oraz adapter złącza z OBD2 na sprintera. Pytanie brzmi czy ten zestaw umożliwi sprawdzenia sprinterka? : http://motoallegro.pl/vw-audi-skoda-seat...
Pod filtrem powietrza masz zaworek sterujący turbiną, pewnie on padł, typowe dlatego sprintera. Na początek go wyjmij i obstukaj może sie zawiesił, bo to również często się zdarza. Jeśli na krótko turbo ci pompuje to na 99% przyczyna tkwi w tym zaworku. Podciśnienia dobrze podłączone, powinno być jak w Twoim opisie.
EGR jest, po czyszczeniu (brudny nie był). Przepływka wymieniona na inną oryginalną. Czujniki ciśnienia (przy przepustnicy i w filtrze) też wymienione. Przepływ powietrza podam jak będzie samochód , (dzisiaj lub jutro) bo było +-450 tylko nie pamiętam w czym mierzone. Dodam też że dzieje się tak raz na 1000-1500km i po zresetowaniu przepływki odzyskuje...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Górna granica ale czego? Pewnie ciśnienia powietrza - ale tego nie napisałeś. Sprawdź w warunkach drogowych jakie jest doładowanie. Powinno dochodzić do 2,4 - 2-6 bara (taki odczyt jest z ekranu Star Diagnozy) Wypalanie DPF pod komputerem nie zawsze pomaga - sprawdź w wartościach aktualnych (zwłaszcza czujnik ciśnienia różnicowego i czujnik ciśnienia...
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
Oto błędy: -system odpowietrzania komory korbowej -czujnik różnicy ciśnienia filtra cząsteczek stałych -czujnik temperatury powietrza otoczenia Pierwszy błąd udało się skasować, reszta powraca. Jaki kabel/programator potrzebuje aby sczytać wsad z sterownika silnika? Sterownik Bosch A 646 150 02 77
Zobacz czy przewód z turbo do kolektora robi się twardy po dodaniu gazu. A może poszedł wtrysk sterujący. ?? w cdi Popatrz dokładnie co ci jeszcze zerwało tym paskiem (np. wężyk z turbiny , czujnik ciśnienia lub temperatury powietrza etc.) Pozatym odczyt błędów ze sterownika jeśli pokaże zawór to do sprawdzenia wiązka na przedniej belce i podciśnienie.
Wypalanie zostaje uruchamiane przez sterownik okresowo - to nie jest tak, że powinno się wypalać cały czas. W momencie uruchomienia procedury zostaje zwiększona dawka wtryskiwanego paliwa, załączają się świece żarowe i zmniejsza się ilość dostarczanego do cylindrów powietrza. Takie wypalanie trwa ok. 10- 20 minut. Zapamiętany błąd z niskiego ciśnienia...
2623 robiłem dwa razy. Raz był uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania ( na dole po lewej stronie obok intercoolera) a drugi raz był nieszczelny intercooler. Po każdej naprawie robiłem adaptację przepływomierza i chyba reset czujnika doładowania. 2623 -01 to przepływ powietrza na wolnych za niski. Był wcześniej post o tym.
Witam. Może nowy ale coś podpowiem. Spróbuj na postoju wciskać gaz do oporu... jeżeli po czasie auto zacznie ci falować na wysokich obrotach lub zgaśnie może przyczyną być pompa wstępna która po nagrzaniu ma za mały wydatek. lub wysokiego ciśnienia. :) Pare podpowiedzi: Jeżeli masz bąbelki powietrza na wężykach przy filtrze to wymień o-ringi lub przewody....
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Po wymianie wtryskiwacza auto zgasło podczas jazdy w pierwszym tygodniu 5 razy i od tego momentu nie ma z tym problemu. Sugerowano mi że najprawdopodobniej przyczyną tej usterki był czujnik na listwie (z tyłu silnika). Odnośnie powietrza w układzie paliwowym to udało mi się samemu wykryć przyczynę. Gdy było auto u mechanika kazałem wymienić przewód...
Wiem o tym już kolego bo bawiłem się czujnikiem ciśnienia doładowania i łapał tryb awaryjny nie tylko przy zapalaniu ale też na wolnych obrotach co mnie zdziwiło a była tylko jedna para diod zenera ale ja wszystko robię na wyłączniki więc ominę to ale muszę bardzo ostrożnie z tym ciśnieniem na listwie postępować. A taka ciekawostka na marginesie czujnik...
Witam. Mam taki problem jak w temacie. Na jednym kompie pokazało problem ze spalinami - wymieniłem EGR pochodził 2 dni normalnie po czym znów stracił moc. Podpiąłem znów pod kompa pokazuje: układ dolotowy powietrza. Magicy mechanicy patrzyli na przepływke przy filtrze i nic, przeczyszczali czujniki i nic nadal brak mocy. Powiedzcie mi czy: 1) zakładając...
Komunikat jest mniej wiecej taki: masa powietrza zbyt duża. Wielokrotnie zmieniałem przepływomierz, zawory turbiny, czujniki ciśnienia na kolektorze wydechowym. Jeśli zmieniam biegi, i za każdym razem wysprzęglam samochód (np.dojeżdżając do świateł), jest ok, natomiast jeżeli kilkukrotnie "puszcze" samochód na biegu-łapie błąd. Regenerowałem egr, wypalałem...
Witam wszystkich,panowie mam problem z sprinterem 2.2 cdi 2002r otóż podczas jazdy nagle stracił moc i tak po podłaczeniu do kompa wskazało na czujnik sterujący turbina,czujnik kupiony wymieniony ( to jest ten pod filtrem powietrza) wszystkie wężyki podciśnieniowe sprawdzone a mocy jak nie było tak nie ma :cry: żadnych błedów komputer teraz nie pokazuje.Wiec...
hmm pompa powinna być ok bo rok temu była robiona też o tym myślałem sprawdzę rano kompresje po ciemku nie będę robił auto idzie na sprzedaż jak najmniejszym kosztem chce zrobić Dodano po 15 spr kompresje nabija ponad 25 wiec jest ok podłączyłem kompa wyskoczyło 10 błędów p1223 czujnik położenia zębatki regulacyjnej paliwa p1351 początkowa regulacja...
Filtr powietrza jest nowy. Ale rozumiem że rura mogła by być zapchana? Diagnostyka ok, tylko czy mam jechać na warsztat? Czy jest możliwość żeby się wgłębiać w temat i szukać samemu. Jak robiłem przy nim końcówki drążka kierowniczego, drążki i zbieżność to oczywiście zapytałem o dym, mechanik powiedział: Z tym przebiegiem to on tak ma. Dodano po 5 Jakieś...
Usterki: 123900 ciśnienie doładowania niewystarczające 16A600 emisja tlenków azotu w przeciągu ostatnich 400dni zbyt wysoka. Poniekąd słuszne jest spostrzeżenie, iż popiół to nie sadza i już się nie spala nawet w piecu. Dlatego są tak duże różnice ciśnień w filtrze DPF podczas jazdy. Jest to jednak skutek, a nie przyczyna. Pierwotnych źródeł problemów...
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinterem 515 2,2 CDI 2008r. dwie turbiny. Po pierwszym odczytaniu błędów: - 2011 - Miernik masy powietrza, zbyt duży przepływ, - 2633 - Czujnik MAF; przesunięcia sygnału, - 2359 - Ciśnienie turbodoładowania; niskie ciśnienie. Wymieniłem przepływomierz, zrobiłem adaptację i skasowałem błędy. Po jeździe próbnej okazuje...
Auto jest bardzo słabe na 4 i 5 biegu nie ma siły po prostu ładunek jaki wozi to 800kg wkręca się ładnie od 2500 do 3000 obr/min ale tylko na pierwszych 3 biegach na 4 jest tragedia a 5 to już lepiej nie mówić ale dobija do 3000tyś wtedy osiąga prędkość 100km/h potom bardziej jeszcze zwalnia ale dobija powoli z górki do 130 szybciej nie jeżdżę. Na postoju...
. Sprawdzilem wiązke od stera, ster w srodku, do czujnika, wszystko czyste, opornosc czujnika 0,645 kΩ Gdzie mierzone?Dolot powietrza do silnika drożny?Wydech też?Dziwne to nie odpalanie na plaku.
Potrzebuje pomocy, mam sprintera 313 z 2000r. ze skrzynią sprint shift ( manualną 6 biegową sterowaną automatycznie) po wymianie oleju u mechanika wlał jakiś półsyntetyczny ATF Total skrzynia ciężko przerzuca biegi szarpie i w ogóle nie ma wstecznego biegu. Przed wymianą był wsteczny tylko zdecydowałem się na wymianę ponieważ podczas jazdy skrzynia...
czujnik ciśnienia sprinter sprinter czujnik ciśnienia ciśnienia powietrza czujnik
lodówka mrozi mocno przyczyna numer łożyska bascom input bajty
mikrokomputer cobra1 philips pus7334
Ciśnienie w układzie AdBlue Scania Euro 5: Kluczowe informacje Kondensator 10 000 µF a ładowanie prądem zmiennym