jak prąd dochodi do samego sprzęgła a ono nie reaguje to po prostu jest zepsute, najprawdopodobnej masz przerwę w uzwojeniu jak jest zimno to się kurczy i styka nie raz tak miałem, przecież to tylko zwykły elektro magnes jak jest prąd to to musi działać i zapiąć, albo druga opcja lepsza dla ciebie zdaża się tak że tarcza sprzęgiełka jest za daleko i...
To jest common rail pompa wtryskowa Siemens, tam są 2 czujniki ciśnienia.
Z czujnika napięcie wychodzące jest 4.99v
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Albo zapchany DPF albo czujnik ciśnienia do wymiany.
Masz problem z ciśnieniem paliwa podłącz kompa i zobacz podczas rozruchu jakie masz
Na tym ciśnieniu powinien się odezwać. Sprawdź czujnik GMP ( wału korbowego )
Witam.Sprawdź najpierw podstawowe parametry;czujnik ciśnienia CR,regulator ciśnienia CR,Ciśnienie pompy wstępnego zasilania.......
czujnik stołowy też wymieniłem Po co? Pomierz ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową na poszczególnych cylindrach,
Jeśli można spytać, to czemu chcesz pompy wtryskowej wyjmować?, bo żeby wyjąć, to musi być jakiś błąd prawda. Natomiast, jeśli pompa wysokiego ciśnienia zasysa paliwo, a masz za niskie ciśnienia na rozdzielaczu, to warto sprawdzić czujnik położenia wału korbowego, a najlepiej zakupić nową. Pytam tak z czystej ciekawości, bo też myślałem, że pompę będę...
Spotkałem kiedyś X10XE w Corsie B (przez ten wiecznie rozszczelniający się czujnik ciśnienia oleju).
Podłącz pod coś lepszego, bo tu parametry to bzdury nawet na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie czujnik doładowania zawsze pokazuje ciśnienie atmosferyczne.
Za niskie ciśnienie rail to po pierwsze. Dalej to oscyloskop i podejrzeć czujnik wału
Ciśnienie oleju.
Pompa napewno dobra. Może być czujnik, regulator cr albo wtryski.
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Dosyć ciekawie się demontuje pompę wtryskową trzeba zdemontować rozrząd i na kółku wałka rozrządu brak klina ale przynajmniej jest wycięcie z tyłu wałka do ustawienia ,dekiel łańcucha rozrządu nie ma kołków prowadzących ciekawie jak go później ustawię w /znowu tokarka pójdzie w ruch/ fajnie się rozbiera ale kto to poskłada... Nie wiem czy komuś się...
Jeśli przy maksymalnym skręcie kołami słychać głośniejszą pracę pompy a obroty spadają o ok 100obr/min zamiast rosnąć to czujni może być uszkodzony, czy raczej ciśnienie na pompie jest zbyt małe by go uruchomić? Można go sprawdzić w prosty sposób?
kolego chwileee :) chcesz wymieniać wszystko???!! moze na początek zrobisz porządną diagnostyke... przydało by się troche danych: Ciśnienie doładowania podczas obciazenia.(kilka pomiarów) ciśnienie na listwie rail. (na wolnych obrotach oraz przy max pedale w podłodze(najwyzsza wartosc)) korekta wtrysków na wolnych obrotach silnik rozgrzany. odczyt przy...
Zrobione, jak wzrastało ciśnienie na rampie to czujnik ciśnienia robił zwarcie w linii zasilania i zjadał tym samym zasilanie na czujnik wałka, pedału i reszty, dlatego też po odkręceniu rurki było gites.
Paliwo, ciśnienie paliwa, iskra świece, czujnik temperatury, obroty rozrusznika i spadek napięcia podczas kręcenia.
Dioda mruga czyli czujnik ok. Co jeszcze zauważyłem to to że w parametrach zadane ciśnienie rampy jest 0. Hmm dlaczego?
ciśnienie w ogumieniu jednakowe ? czujnik we właściwej odległości od pierścienia ? info o prędkości nie jest przypadkiempobierane z czujnika ABS-u?
Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania.
a masz klime nabitą? może jest za niskie ciśnienie w układzie i wtedy czujnik też nie puści sprężarki żeby jej nie zatrzeć
P1631 - przekaźnik główny w komorze silnika R8 w skrzynce przekaźników, trzeba sprawdzić czy działa poprawnie, opór, napięcie zasilania cewki i przełącznika, połączenie z masą P2291 - ciśnienie sterowania wtryskiwacza. po kolei trzeba sprawdzić (czujnik ciśnienia paliwa, zawór dozowania paliwa, być może sprawdzenie ECU)
Wiesz wydaje mi się że zmiana mechanika to najlepsze rozwiązanie. Skoro brak napięcia w sieci CAN no to jak połączył się i odczytał błędy z EGR bo skoro takie były to tylko w PCM. 2 bary w układzie paliwowym (skoro podnieniał czujnik to sądzę że na rampie) to praktycznie to jest brak ciśnienia. Tam występuje dużo wyższe ciśnienie znaczy powinno występować...
Skacze ciśnienie czy dawka paliwa? Coś mi się wydaje ze ten co go podpinał pod kompa sam dokładnie nie wiedział co jest albo Ty nie wiesz jaki masz silnik. W TDDI nie na czujnika ciśnienia paliwa takie coś występuje w TDCI.
1. Zmierzyć faktyczne ciśnienie oleju, mechanicznym manometrem 2. Do zbadania kablologia wokół czujnika. Jeżeli to się stało po wymianie to pewnie gdzieś w kabelkach uksytych problem leży
posłuchaj pawel wawa, odczytanie błędów to jest nic, trzepa odczytać parametry. przy rozruchu np ciśnienie na rampie wtrysku itd. w tych samochodach często podały wtryski, ale nie koniecznie, czasem pompa a czasem cały układ zasilający był do wymiany. niech ktoś ci sprawdzi wartości przelewów na powrotach i ciśnienie na rampie , a czujnik położenia...
Witam Mam problem z moim focusem, auto nie odpala ponieważ nie dostaje paliwa i mruga kontrolka świec żarowycj. Czujnik ciśnienia na listę przy rozruchu pokazuje 59bar a to zdecydowanie za mało więc wydawałoby się że to usterka elektryczna. Dodaje zdjęcie z badania testerem https://obrazki.elektroda.pl/5064605900_... Co i tym myślicie?
Czyli najpewniej nie daje impulsów na wtryskiwacze. Jakie mogą być tego przyczyny? Auto odpala na plaku ale strzela, może rozrząd źle założony miałem taki przypadek we VW że bez czujnika wałka rozrządu palił, a z czujnikiem nie chciał bo wtedy wiedział że nie są w fazie o ząb. Ale tu w tym przypadku odłączałem górny czujnik i dalej nie pali. Z wtrysków...
Dzień Dobry, Pacjent: Focus 2.0 Duratec benzyna 145km Mam problem z niskim ciśnieniem na wolnych obrotach przy rogrzanym silniku (miga kotrolka). Problem zaczął się po obróceniu panewki w silniku. Wymieniłem wal na nowy, panewki, pompa oleju, czujnik cisnienia oleju, filtry itp. oraz wyczyscile wszystkie kanaly olejowe oraz smoka. Nie ruszałem glowicy...
Witam. Miałem podobny problem. Tylko jest problem z tym błędem czujnika ciśnień. Salon się poddał. Proszę o info autora postu co było uszkodzone z tym czujnikiem różnicy ciśnień.
Witam. mam problem z focusem 1,8 endura di 90ps 2000r. Jak zimny jest wszystko ok. ale po rozgrzaniu silnika do normalnej temp. przy obrotach ok 4000obr.min zaczyna świecić kontrolka,zwalniając na wolne obroty gaśnie .czujnik mam nowy . mierząc ciśnienie to przy 2000obr.min wynosi ok3,2bar a przy 4000 ok 4,5bar. co panowie o tym sądzicie???
Czy regenerowane byly wszystkie wtryskiwacze, czy wybiórczo? Co z dopasowaniem nowych kodów, były czy nie? Zbadaj ciśnienie pompy paliwowej podczas odpalania. Zobacz, czy czujnik doładowania pracuje poprawnie i czy turbina się otwiera do końca.
Paweł bzdury to Ty piszesz zamiast wspomóc. 3.1.9. Nie obrażaj drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum. Ostrzeżenie. A tak na marginesie wysłałem w/w urządzenie do byłego właściciela firmy sprawdził , niestety nie dowiedziałem się od niego niczego. Ale myszkując na forach znalazłem coś takiego, zasada pracy prosta...
Ktoś powie że monotematyczny jestem, ale jakie jest to ciśnienie doładowania podczas występowania usterki? Instalacja do tego czujnika została sprawdzona? Takie testy to w buty możesz sobie wsadzić, jest usterka obwodu czujnika ciśnienia doładowania, więc logicznym jest że odłączenie kostki nic nie da.
Zobacz w parametrach jakie ciśnienie masz na listwie , jak nie ma ciśnienia to nie otworzy wtrysków .Można zrobić test przelewowy podmienić regulator czujnik cisnienia na listwie .Jak nie pali na plaka to usterka mechaniczna (gdzie psikasz tego plaka?).
Witam koledzy mam podobny problem z tym że u mnie wskazuje że i pompa jest ok tzn: standardowo pokazywała sie sprężynka pojechałem do specjalisty zrobili wszystkie wtryski gdyż były uszkodzone, dodatkowo test filtra paliwa plus wymiana, czyszczenie egr. po naprawie dalej wskakuje sprężynka, i tutaj pojawiają się schody: pompa na wolnych obrotach na...
Przecież masz podaną przyczynę, czego jeszcze oczekujesz? Sterownik nie może regulować ciśnieniem na listwie. Pewnie w czasie rozruchu ciśnienie na listwie to 0bar. Sprawdzić instalację pomiędzy regulatorem a PCM, wymienić regulator, sprawdzić czujnik ciśnienia. Jak widzisz odczyt kodów to nie wszystko. Jeszcze trzeba pomyśleć. Kto odczytywał te kody?
To sprawdziłem na samym początku zabawy. Przejście przez włącznik ciśnieniowy jest gdy jest ciśnienie w układzie. Jest masa z jednej strony na tym czujniku, z drugiej jest ciągłość przewodu aż do sterownika. Na czujniku ciśnienia jest zasilanie, gdy odpinam czujnik jest błąd niskiego ciśnienia, gdy podaję 2,5V z dzielnika napięcia na przewód sygnałowy...
Na początek sprawdź wg #19 (na przegięciach i w miejscach gdzie mogą przetrzeć się przewody paliwowe) a później (jeśli nie zapowietrza się) - wykonaj #3 Diesel do prawidłowego rozruchu ma mieć zapewnione odpowiednie ciśnienie paliwa na listwie oraz duży prąd rozruchu z akumulatora - dalej to już elektronika.
Czujnik ciśnienie zwany presostat
P2263 czyli za niskie ciśnienie doładowania.. zapnij sprzęt, zrób logi dynamiczne do podglądu ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste.. czujnik kopiowania turbo to nic innego jak potencjometr.. do sprawdzenia nieszczelności w układzie dolotu, i pomiar podciśnienia( jakie jest) możesz na próbę zbypassować zaworek sterowania VNT i zrobić logi( jak...
-Napięcie czujników ESP IVD/DSC 11,24V przy włączonym silniku -Ciśnienie na pompie spoczynkowo 1424 kPa, 9180 kPa przy mocno naciśniętym pedale hamulca -MODSTATE: error -Komunikacja CAN z PCM: obecna -i na koniec ciekawostka, kierownica ustawiona prosto i do ESP przychodzi sygnał -17,5 st. podczas gdy w module wspomagania ta wartość wynosi wówczas w...
Jestem jednak przekonany że po jego zwrocie w trakcie ekspertyzy szczegółowej okaże się że był to całkowicie odosobniony przypadek a firma dalej będzie produkować granaty odłamkowe. Tak się przyglądając szczegółom Twojego przypadku, to niestety odnoszę wrażenie że problem bezpieczeństwa tego urządzenia jest lekceważony od strony producenta. Faktycznie,...
Ale czujniki Ciśnienia masz wpięte ? Jeżeli nie to ciśnienie rozwali Ci układ. W tych fordach są dwa rodzaje układów do czerwca1999 i po czerwcu 1999 ten wcześniejszy jest prostrzy do zrobienia. Ten drugi jest bardziej rozbudowany choć w obydwóch przypadkach o załączeniu decyduje ECU.
Sprawdź czy jest numeracja styków w gnieździe. Byłoby prościej, gdyby była wtyczka, łatwiej dojść po kolorach. 1 2 masa 3 podświetlenie 4 tempomat 5 GEM 6 ABS 7 ABS 8 czujnik poziomu paliwa 9 10 plus po zapłonie 11 12 komputer pokładowy 13 sterownik silnika 14 plus stały 15 czujnik poziomu paliwa drugi przewód 16 17 kierunkowskaz 18 ABS 19 ciśnienie...
Jeśli ustawie na lo leci zimne powietrze czy to klima czy zwykły nawiew Jeśli dam trochę wyższa temperature odrazu zaczyna wrzucać gorące powietrze Czy może mieć to związek z uszkodzonym czujnikiem temperatury zewnętrznej Ponieważ pokazuje mi ciągle 41 stopni Dodano po 1 Jeśli nie włączy się sprężarka klimatyzacji to może być taki objaw. Trzeba sprawdzić...
Z błędu wynika że ciśnienie paliwa jest nieprawidłowe. Możliwe że uszkodzony jest regulator ciśnienia bądź czujnik ciśnienia. Trzeba zmierzyć jakie ciśnienie jest na listwie w momencie kręcenia rozrusznikiem bądź pracy na plaku. Możesz też zapiąć manometr na listwę (jak nie masz dostępu do komputera) i patrzeć co wskaże ale pamiętaj że tam powinno być...
Witam wszystkich czytelników mam taki problem z pompą .Pompa podaje paliwo na wtryski tylko ma małe ciśnienie . Pompa jest po regeneracji czujniki przy pompie są nowe . Myślę że komputer coś nie przepuszcza . W samochodzie przy odpalaniu kontrolki prędkościomierza i obrotów idą do końca i wracają . JAKA MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ ? Nie mogę odpalić silnika
Na filtrze to chyba masz tylko podgrzewacz lub czujnik wody a słyszysz pompkę po przekręceniu kluczyka? Jak masz takie kombinacje to zacznij od bezpieczników ew spróbuj na plaka odpalić to przynajmniej będzie mechaniczne sprawny i komp sprawdź ciśnienie paliwa bo tak gdybać to do wiosny będziemy
Spróbuje ci powróżyć. Za niskie ciśnienie na CR przy większym obciążeniu. Przez to silnik łapie błąd i gaśnie. Wymień filtr paliwa, sprawdź układ zasilania paliwem. Albo jakiś inny błąd np. czujnik wału. Pasują ci takie wróżby?
Nie jestem pewien czy masz czujniki cisnienia w kołach, bo w nowszych autach nadzór nad cisnieniem w kołach ma ABS. Wyczytaj instrukcje i poszukaj przycisku resetującego nadzór. Jest to symbol opony i resetuje sie go na płaskiej powierzchni na którym stoi auto.
Żadnych błędów, ogrzewanie jest, ciśnienia w układzie chłodzenia też nie ma.
Ten czujnik powinieneś wymienić (dwa piny/przewody): http://ford.sklep.pl/product-pol-15057-c... Jest w głowicy, nie w bloku... Jednoprzewodowy to czujnik ciśnienia oleju jest.
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
Po schemacie wygląda że nie ma tam nic innego tylko CAN.Z GEM do licznika przez CAN ms, i od licznika do PCM przez CAN hs.Może i polecenie jest tylko czy PCM widzie poprawnie Ciśnienia?Nie wiem jaki tam jest czujnik czy 5v czy tylko switch.
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Obecne systemy OBDII potrafią same zgasić kontrolkę MIL jeśli po iluś odpaleniach nie wykryją usterki w układzie.
Witam mam problem z moja foka a mianowicie po regeneracji wtrysków i wymianie filtra paliwa auto ma za wysokie ciśnienie paliwa. auto odpala normalnie , po czym ciśnie rośnie i słychać jak to mechanik nazwał twarde spalanie. auto pali z kluczyka, czujnik wymieniany z innego auta dalej to samo, regulator nowy i bez zmian, instalacja elektryczna ok, ecu...
Masz możliwość podejrzenia błędów jeśli występują w tej sytuacji. Opisz dokładnie w jakich sytuacjach to się dzieje. Na Twoim miejscu , gdy silnik odmówi posłuszeństwa sprawdził bym czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu, a nawet czujnik ciśnienia na szynie wtryskowej. A jeśli masz dostęp do diagnoskopu to sprawdził bym jakie ciśnienie panuje...
witam.mam forda focusa II z 2005r 1.6 16V. problem jest taki że jak podczas jazdy auto powyżej 4000 obrotów zaczyna się mulić i nie ma takiego przyspieszenia jak powinien mieć.sprawdzane było ciśnienie paliwa które na wolnych obrotach wynosiło 3,8 bara a natomiast przy dodaniu gazu spadało do 3,5÷3,6 bara.w aucie został wymieniony rozrząd na oryginalnych...
najpierw sprawdź czy masz w aucie turbo i czujnik ciśnienia oleju, dopiero później można myśleć o ramkach i parametrach
Witam podmien czujnik cisnienia paliwa na rampie ,za male cisnienie przy duzym poborze paliwa
Sprawdź jakimś lepszym diagnoskopem jakie ciśnienie pokazuje presostat Co tam chcesz sprawdzać jak to presostat 0-1? Autor oddaj auto do warsztatu bo nic z tej naprawy chyba nie będzie, to zwykłe czujniki mechaniczne i nie podają żadnych parametrów, jedynie zwierają odpowiednie kable ze sobą.
Okey, sytuacja wygląda tak: nowe przewody paliwowe, filtr paliwa oryginał - odpowietrzanie filtra, auto pali na plaka na ''strzał'', bez plaka nie załapie. Na ciepłym też nie chce załapać. Jak odpali to chwilę chodzi bardzo równo, a chwilę jakby lekko przerywał i wydobywa się jakieś dziwne metaliczne syczenie/gwizdanie i tak na zmianę. Ciśnienie na...
To normalny objaw. Zakręciłeś zawór, ciśnienie za reduktorem spadło co wykrył czujnik i przełączył na PB. Identyczna sytuacja jak przy braku gazu w zbiorniku. Sterownik przełączy na PB by silnik nie zgasł i powiadomi Cię o tym miganiem kontrolek i sygnałem dźwiękowym.
Witam! Mam następujący problem z manualną klimatyzacją. Po załączeniu klimatyzacji zapala się dioda na przycisku, lecz klima nie działa. Byłem w serwisie klimy gdzie sprawdzili ciśnienie oraz czujniki,wszystko jest ok. Jak zwarli przekaźnik sprzęgła klimy załącza się kompresor, wieje zimne powietrze, nie działa wiatrak na chłodnicy oraz po chwili słychać...
Witam wszystkich. Posiadam focusa 1.8 tddi 2001r. 175 tk. Po wymianie na nowe: wtryski, świece żarowe, pasek rozrządu, filtr paliwa, używany czujnik MAP, oraz po regeneracji pompy wtryskowej {wymiana korpusu w serwisie Boscha}. Brak jakichkolwiek błędów po podłączeniu komputera {w ASO}.Ciśnienie sprężania równiutkie na wszystkich cylindrach. Niestety...
Zmień urządzenie diagnostyczne na wiarygodne, ten silnik nie ma bezpośredniego wtrysku i czujnika ciśnienia paliwa, to Modular 2.5 turbo r5 z Volvo
Koledzy, podmieniałem cewkę i czujnik położenia wału, auto dalej nie odpalało, okazało się, żę jest zalane, auto wkońcu udało się odpalic z pedałem gazu w podlodze, auto na wolnych chodzi i ma 500 obr, brakuje mu powietrza, bypass jest sprawny, mierzony i sprawdzany na krótko natomiast ecu nie chce nim za bardzo sterowac, podpowiecie cos o adaptacji...
witam, Temt juz kiedys wczesniej poruszałem lecz nie dostałem odpowiedzi więc wrzucam jeszcze raz ale bardziej szczegółowy. Focus II 1,8 TDCi temat rzeka i dosyć popularny lecz nie rozwiązany NIE ODPALA Ani zimny ani rozgrzany Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa bo po podłaczeniu do kompa wskazywał "Zbyt niskie ciśnienie paliwa" nie pomogło Sprawdzałem...
Może ktoś jest wtajemniczony i wie co zrobić żeby to naprawić Nie licz że ktoś się podzieli tą tajemnicą.Może za jakiś czas jak będzie to już popularne.
Wyjmowałeś czujnik ciśnienia? Sprawdzałeś czy nie ma opiłków?
Na początek sprawdź wg #19 (szczelność układu zasilania: na przegięciach, połączeniach i w miejscach gdzie mogą przetrzeć się przewody paliwowe) a później (jeśli nie ma zapowietrzenia układu) - wykonaj #3. Dodatkowo sprawdź jaką temp. podaje do sterownika czujnik temperatury płynu (dwupinowy) oraz opisywaną w linku drożność przewodu EGR. Diesel do prawidłowego...
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia klimtyzcji?Z góry dziękuję
Odetnij zasilanie pompy paliwa w zbiorniku paliwa. Przy samym złączu pompy. Możesz też odciąć sygnał z czujnika ciśnienia paliwa w silniku. W kabinie skuteczne jest również odcięcie czujnika pedału sprzęgła.
Witam. Jestem posiadaczem focusa mk2 1.8 tdci 115 k m z 2006 r. Od dłuższego czasu borykam się z szarpaniem silnika na biegu jałowym. Silnik pracuje nierówno i telepie całą budą . Podejrzenie wpadło na wtryskiwacze. Zgodnie zaleceniem pojechałem do zakładu,wtryski sprawdzone na stole,wynik bardzo dobry,wtryski sprawne . Co jakiś czas zapalała się kontrolka...
ford focus 1.8 tdci 2001 rok, który po wymianie pompy, wtrysków przeczyszczeniu całego układu paliwowego łącznie z wyczyszczeniem zbiornika nie odpala już teraz zapala się kontrolka świec i samochód gaśnie. Odpala jedynie na plaku ale i to nie przynosi efektu bo tak kopci że pół wioski nie widać. Silnik 1,8 tdci ford mk1 posiada system dieslowski wtrysku...
Widzę Panowie tu ostra wymianę zdań zaliczyli . wszystko chyba przez mój pośpiech w czasie pisania postu . Ten ford to był TDCI . Ale to wyjaśniłem . CO do kolegi który tam pisał ,żebym oddał do warsztatu,to będzie taniej. Ford właśnie trafił z 4 innych warsztatów xD. Sprawdziłem go pod względem zaworów regulujących ciśnienie i czujnik ciśnienia także...
Wiem że wykopalisko ale może się przyda.... Ja też z pewnej przyczyny musiałem spuścić płyn chłodniczy (kolega podobnie - po założeniu parownika musiał od nowa napełniać układ i od tego się zaczyna), nabić od nowa i zaczęło się gotowanie ( tak jak u kolegi, dość losowo ale pewne było że za którymś razem temperatura na wskaźniku pójdzie pod niebo a wyrównawczy...
Na początek zaworek regulujący ciśnienie paliwa do sprawdzenia-wymycia. Wymiana czujnika ciśnienia dokonuje się po uprzednim porównaniu z manometrem włączonym w układ i porównując oba pomiary.Opiłki w filtrze paliwa mogą świadczyć o zużytej pompie, słaba wydajność pompy paliwa przy dużym obciążeniu. Podpięty manometr doskonale to pokarze. A wnioski...
Witam! Mam problem z pojemnościowym ogrzewaczem wody. Krótko przybliżę problem z ogrzewaczem. W kwietniu tego roku zakupiłem pojemnościowy ogrzewacz wody FOCUS ELEKTRONIK (SG) w jednym ze sklepów sieci Bricoman. Do tej pory wszystko działało jak należy, bez żadnych zastrzeżeń. Jednak od trzech dni występuje problem w grzaniu wody. Tzn na wyświetlaczu...
https://obrazki.elektroda.pl/7729178000_... https://obrazki.elektroda.pl/6377131800_... Kolejny parametr to m.in. czujnik spalania stukowego - zdjęcia poniżej - również na biegu jałowym ponieważ w trakcie jazdy program nie mógł wykonać tego testu. Niestety nie potrafię zinterpretować wyników, proszę Was o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5441248800_...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z uruchamianiem auta gdy silnik jest ciepły . Najczęściej jest tak, że muszę kręcić dwa razy, tzn. za pierwszym razem kręcę około 3 sekund (wiem, że nie zapali) i próbuję drugi raz - wtedy najczęściej zapala po 2 sekundach. Rzadziej zdarza się, że że muszę kręcić 3 lub 4 razy po kilka sekund - wtedy to potrafi nieźle...
Masz padnięty czujnik ciśnienia doładowania. Jedź do dobrego mechanika niech to sprawdzi.
A niby dlaczego się nie wyłączy? Zastanówmy się jak dochodzi zimna woda to jest w stanie regulować ale jak ciepła to już nie? Nie rozumie też argumentu o zbyt ciepłej wodzie. Temperatura wody takiego układu nie będzie wyższa od zakładanej przez podgrzewacze. Odpowiedz na pytanie: tak przepływowy elektryczny będzie regulował temperaturę wyjścia wody....
Witam Posiadam forda focusa mk1 1.6 99r. I jest w nim kilka problemów, do których nie bardzo wiem jak już podejść. Mianowicie, kiedyś zaczęło się od typowego falowania obrotów, co oczywiście zostało rozwiązane. Jednakże, gdy tak codziennie jeżdżę nurtuje mnie to, że jego spalanie odbiega nieco od normy bo nie móc przejechać 300km na 30l Pb to normalne...
Podejrzyj parametry z czujnika kopiowania turbo.
cóż widzę że muszę sam kombinować:( stawiam na czujnik ciśnienia, jak coś wymyśle dam znać.
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
P042E Lub P042F Zwarcie z ziemią. Problem z okablowaniem lub uszkodzone złącze. Korozja przewodów elektrycznych lub połączeń. Zatkane kanały zaworu recyrkulacji spalin. Uszkodzony elektroniczny czujnik różnicy ciśnień ze sprzężeniem zwrotnym (DPFE). Wadliwy czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin lub czujnik absolutny ciśnienia powietrza w kolektorze...
Fakty: - reduktor kme silver - wtryski zamienione na używane valtek 3ohm - wyczyszczone i sprawdzone cewki - wcześniejsze matrix HD344 padły - wymienione filterki - ciśnienie ustawione na 1,15 bara - po auto-konfiguracji parametry: nachylenie -6, przesunięcie 1,7 Niby wszystko ok. Auto jedzie na LPG jednak po mocniejszym wciśnięciu pedału gazu przechodzi...
Tak wyczyszczona zerowne adaptacje kam podmieniona druga używka brak Mian identyczne objawy dodam że autko po odpaleniu trzyma obroty idealnie Ale tylko jak przygazuje to zaczynają się cyrki dziać silnik zaczyna kuleć na obrotach aż wkoncu gaśnie Dodano po 15 Silnik to 1.6 16v 100 km bez krokowego Dodano po 2 Dodam jeszcze że została wymieniona cewka...
To mogą ale nie muszą być rzeczy powiązane. Niskie napięcie może powodować różne błędy. Część zniknie po odpaleniu na nowo auta, część zostanie w pamięci. Mówisz że w tej chwili check engine się nie pali tylko samo ESP? Ale auto ma moc więc tak źle nie jest. Ogólnie mechanik może mieć rację. Ale samo podejście "wymieńmy wszystko" jest dyskwalifikujące....
Od jakiegoś czasu na 2-biegu szarpie autem, tak jakby miał się za moment zatrzymać... silnik tak jakby zamierał na moment i zaświecają się wszystkie kontrolki (tak jak przy rozruchu.. wtryski, świeca, akumulator, itp)... samochód jedzie dalej i kontrolki zaraz gasną. Najlepsze jest to, że po zaświeceniu się tych wszystkich kontrolek samochód powinien...
Witam! Proszę o pomoc! Dzisiaj będąc na Słowacji włączył mi się alarm "Silnik usterka". Jazda była równa, bez jakichś gwałtownych ruchów pedałem gazu. Prędkość raczej też spokojna. W związku z tym, że nie mam assstance za granicą, postanowiłem jak wracać do Polski. Jadąc spokojnie, ale z duszą na ramieniu przejechałem granicę, gdzie zrobiłem sobie przerwę....
Witam wszystkich serdecznie. Mam problem ze swoją praca inżynierską, a mianowicie z czujnikiem ciśnienia zbudowanym na folii piezoelektrycznej PVDF ( http://www.gabrielmiczka.com/pdf/Element... ). Idea działania: generalnie podczas zginania lub ściskania folii występuje zjawisko piezoelektryczne (powstają ładunki elektryczne przeciwnego...
focus ciśnienie czujnik focus ciśnienie sprężania focus
oporność kabel antenowy prosty regulator oświetlenia xantia regulator
volkswagen sharan volkswagen sharan
Oscyloskop OMŁ-3M - produkcja radziecka czy polska? TP-Link: Tylko dioda Power, Atheros się grzeje