Mi się wydaje ze koło 300atm dzisiaj takiego robiłem .Skaczące ciśnienie może być spowodowane kilkoma czynnikami na początek na przelewki menzurki .
Mi to wygląda na element popychacza. Obstawiam, że silnik poddał się ze względu na niskie ciśnienie oleju.
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Za niskie te ciśnienia, pewnie tylko na 3 cylindrze w miarę.
I ciśnienie doładowania.
Przetarta wiązka.
Patrzyłeś na ciśnienie? Próba wtryskiwaczy zrobiona?
Jakie ciśnienie doładowania?
Wymiana pompy paliwa , przepuszczała ciśnienie
Co do jakości to się nie wypowiem ,ale możliwe jest że te pompki z koszami są tylko zdjęcia poglądowe bo już sie kiedyś dawno spotkałem a w rzeczywistości i tak dostajesz samą pompę paliwa.Pompa nie ma znaczenia czy jest od forda,czy opla np.ważne aby miała odpowiednie parametry takie jak ciśnienie ,regulator cisnienia znajduje sie w aucie i on ustala...
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
Jeśli nie włączy się sprężarka klimatyzacji to może być taki objaw. Trzeba sprawdzić czy klapki pracują poprawnie, czy jest czynnik, czy sterownik widzi prawidłowe ciśnienie czynnika itp.
Sprawdź czy wentylator chłodnicy się załącza po rozgrzaniu silnika. Ponadto czy czasami nie był wymieniany zbiorniczek płynu chłodniczego wraz z korkiem, albo sam korek na jakiś zamiennik? W korku jest specjalny zaworek ciśnieniowy. Jego zadaniem jest utrzymać stałe ciśnienie w instalacji chłodzenia na określonym poziomie. Np. 1,4 bara, 2 bary (trzeba...
Odp. Do Ociz . Przy odkręconym przewodzie od pompy bardzo małe ciśnienie .
Jakie ciśnienie masz?
Filtr paliwa sprawdzony? Jest paliwo przed pompą wysokiego ciśnienia?
Mogą być jeżeli czujnik ciśnienia na rampie będzie uszkodzony. Może przekazywać nieprawidłową wartość dla sterownika, niż jest w rzeczywistości. Może też być zanieczyszczony opiłkami . Najpewniej sprawdzisz ciśnienie manometrem.
jak prąd dochodi do samego sprzęgła a ono nie reaguje to po prostu jest zepsute, najprawdopodobnej masz przerwę w uzwojeniu jak jest zimno to się kurczy i styka nie raz tak miałem, przecież to tylko zwykły elektro magnes jak jest prąd to to musi działać i zapiąć, albo druga opcja lepsza dla ciebie zdaża się tak że tarcza sprzęgiełka jest za daleko i...
czujnik ciśnienia sprawny wiązka elektryczna ok Czyli sprawdzona wiązka z tyłu silnika do czujnika ciśnienia rampy CR? Tam lubiły pękać kable, zwierało zasilanie do sygnału i błąd za wysokiego ciśnienia
Co to znaczy za wysokie ? Przecież podpinając tester wszystko jest jak na dłoni. Odczytaj z testera jaka jest różnica między zadanym a rzeczywistym ciśnieniem.
Ciśnienie zerowe
Zmieliło panewkę z jakiego powodu? Może niedostateczne było ciśnienie zanim ją zmieliło. Odpalając zimny silnik masz nadmiar ciśnienia,wtedy otwiera się zawór przelewowy przy każdym dodaniu gazu,do czasu aż olej nie zrobi się ciepły i daje się bez problemu pompować przez kanały. Nieraz się dzieje tak że śmieci i nagary przyblokują ten zawór i zostaje...
Dzięki faktycznie resetuje się to z poziomu komputera po każdej wymianie opon a nie tak jak twierdzili w FORDZIE że samo zniknie.
nie napisałem, ale oczywiście w normie. a ze strony elektrycznej jakieś pomysły?zastanawiam się czy nie za duże to ciśnienie ,wie ktoś jakie ma być
Jakie komputer widzi ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Uszkodzony zawór na powrocie paliwa lub zatkany powrót.
Jeżdżenie na oparach benzyny niszczy pompę , wydajność jej i ciśnienie!
,,,wyraźne ciśnienie ,,, to może być zbyt małe ,podłącz tester diagnostyczny pewnie coś pokaże .tam się pompy sypią często
Ciśnienie w pompie zasilającej 650...750 1/min 3,6 bar - 4 bar Utrzymać ciśnienie min. 2 bar Po 8 min
Jaki przyrząd bym musiał do tej operacji kupic i jakie powinno być ciśnienie?
Najprościej i najtaniej to sprawdzić ciśnienie na wszystkich cylindrach...
Ciśnienie na listwie jakie?
Jakie jest ciśnienie paliwa ?
Jak wygląda test przelewowy wtryskiwaczy ?Jakie ciśnienie rozruchu?
na takim ciśnieniu spręzanina to palił nie będzie
Jeżeli jest pusta to sprężarka nie załączy się . Musisz zacząć od sprawdzenia ciśnienia.
Wiaki sposób sprawdzałeś to ciśnienie
jakie ciśnienie jak krecisz rozrusznikiem ?
odpali popracuje 3 sekundy i gaśnie Jakie wtedy widzi ciśnienie?
Już zwieziony. Błąd P0087 – niskie ciśnienie na listwie paliwowej. Pompę słychać. Jakieś pomysły?
Ciśnienie oleju.
Jakie podciśnienie masz w dolocie na wolnych? Pomierz do tego ciśnienie sprężania.
jaki kolor ma ten dym? Ciśnienie sprężania mierzyłeś?
Jak stało sie to nagle to mógł sie zawiesić lub paść regulator ciśnienia
Na plaku odpala bez problemu
Sprawdź ciśnienie sprężania.
Witam.Sprawdź najpierw podstawowe parametry;czujnik ciśnienia CR,regulator ciśnienia CR,Ciśnienie pompy wstępnego zasilania.......
Dla mnie to dźwięk zacierającego się sprzęgła alternatora wtedy napinacz zaczyna drżeć, najlepiej by było odpalić bez paska PK lub przyjrzeć się napinaczowi jak pracuje
Masz Delphi to parametry ciśnienie doładowania rzeczywiśce i wymagane zrób wykresy na najwyższym biegu z jałowego gaz w podłogę do zapalenia błędu. Sprawdzisz gdzie masz rozjazd.
Ty masz to sprawdzić czy podniesienie daje efekt. A jak tak będzie, a będzie. To szukaj. Poduszki i kompresja do tego, świece, kable, cewki, wtryskiwacz, ciśnienie paliwa.
Minimum 0,75 bara na wolnych obrotach przy 80*C. 1,5 bara przy 2000 obrotów.
Ciśnienie paliwa, i alternator. A raczej nieprawidłowy regulator.
Jest co2 w ukladzie?
To zależy od instalacji. Jedne pokażą inne nie. Ale każda pokaże ciśnienie gazu. Jakie jest, a jakie powinno być.
P1631 - zabezpieczenia przed kradzieżą sygnał Zezwolenia na Start nieprawidłowe P2291 - Ciśnienie sterowania wtryskiwaczy; rozruchu silnika - zbyt niskie ciśnienie Na plaku odpali?
W parametrach bieżących widzi obroty silnika . Jakie ciśnienie na rayli?
Sprawdź jakimś lepszym diagnoskopem jakie ciśnienie pokazuje presostat
No to w parametry i sprawdzic ciśnienie na lisstwie wtryskowej i wszystko będzie jasne. A gdzie najlepiej się wpiąć i jakie jest prawidłowe ciśnienie?.
czujnik stołowy też wymieniłem Po co? Pomierz ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową na poszczególnych cylindrach,
Pompa CR czy pompa w zbiorniku? Po awarii pompy CR cały układ paliwowy musi być wyczyszczony.
A jakie jest ciśnienie doładowania?? Jakieś kody DTC na silniku ??
Zaworek możesz wymienić ale jak nie naprawisz błędu od FAP to nic z tego i tak nie będzie. Odczytaj ciśnienie różnicowe na początek . na wolnych i przy 3000rpm.
To jeszcze górne łożyska na mak-personie i opony , ciśnienie w kołach .
Jak nie odpala na plaka to albo zatkany dolot ,brak ciśnienia sprężania albo przestawiony rozrząd.Sprawdź ciśnienie sprężania na początek.
Jeszcze raz sprawdź rozrząd ,skoro stało się to po jego wymianie. Sprawdź też ciśnienie sprężania .
Wtryski do sprawdzenia, ciśnienie do rozruchu stanowczo za niskie. prawdopodobnie któryś wtrysk uszkodzony, próba przelewowa prawdę powie.
Diagnostyka parametrów szczególnie temperatur,połozenia przepustnicy. Ciśnienie paliwa do sprawdzenia.
Witam Spotkałem się z czymś takim w hotelu, inny model PPE2 zamiast dotyku miał wyświetlacz i pokrętło multifunkcyjne, moc 24kW. Podgrzewacze były dwa na pion połączone szeregowo i działały oba jednocześnie. Ciśnienie wody gorącej bardzo duże, takie jak zimnej, ale przy tym przepływie dwa podgrzewacze nie dawały rady podgrzać wody do temperatury 60st...
Jeżeli masz dokładnie taki sam reduktor to to co zaznaczone w kółku powinno iść do kolektora ssącego - ma być tam podciśnienie podłączone. Ten króciec nad nim to zawór bezpieczeństwa - nakładasz wężyk i puszczasz gdzieś pod auto - jak będzie zbyt duże ciśnienie na reduktorze to wyleci przez ten króciec. Ten grubszy na środku parownika to wyjście fazy...
Masz problem z ciśnieniem paliwa podłącz kompa i zobacz podczas rozruchu jakie masz
Rozumiem że luz zaworowy ok.??Ciśnienie żądane 28-34
ropa jest podawana przez A jakie ciśnienie paliwa? Może paliwo jest, a ciśnienia paliwa brak. Jakie numery błędów były??? To nie CR i skąd się dowie, jakie ciśnienie paliwa.
Czyli sprawdzić ciśnienie na pompie a czy ciśnienie będzie jeśli zawór będzie walniety
Witam Pacjent to Ford Focus MK3 1.6 EB 2012, wymyśliłem sobie , że w ramach wolnego czasu zrobię dodatkowe zegary (jak w ST) z ciśnieniem turbo, oleju. Arduino/ESP + LCD ogarnąłem ale nie wiem jakie ramki odpowiadają za te wartości. Czy macie może jakieś źródła pomocne w tej kwestii ? Obroty silnika , położenie przepustnicy to byłoby stosunkowo łatwo...
Kiedy zapalił ciśnienie było około 300 barów czyli ok a czy ten regulator wymienię bez demontażu pompy?
w granicach 600
Wymień filtr, sprawdź czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza, jeśli tam bedzie ok a auto pod obciążeniem bedzie gasło, wypadało by zainteresować się pompą CR oraz wtryskami które mogą upuszczać ciśnienie, i sterownik wykrywa wyciek paliwa i gasi silnik. Czasami zdarza się ze padnie regulator ciśnienia paliwa.
Najpierw sprawdzilbym kompresję i ciśnienie oleju ,aby mieć pewność,że nie doszło do usterki mechanicznej
Podłącz pod coś lepszego, bo tu parametry to bzdury nawet na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie czujnik doładowania zawsze pokazuje ciśnienie atmosferyczne.
Ciśnienie sprężania było by złe, ale sprawdzić można.
Możliwe, że wyciek jest tylko wtedy, gdy płyn się nagrzeje i wzrośnie ciśnienie w obiegu. Wtedy nie zauważysz, bo od razu odparuje. Najlepiej nabić zbiornik powietrzem około 8 psi i patrzeć/słuchać, skąd ucieka płyn lub powietrze, jeśli jest niski poziom płynu.
Odpowietrzony ok. Na listwie daje ciśnienie ....
Witam, samochód ford focus 1.8 tddi 2000r po regeneracji sterownika pompy wtryskowej vp44 nie odpala co widać na filmie. Po odpięciu przewodów POMPA-WTRYSKIWACZE paliwo leje się ale powoli a tam przecież powinno być duże ciśnienie. Jakaś porada. Proszę o pomoc
A więc będzie ciężko.Na oko to nie sprawdzisz, bo to regulator robi robotę tak czy tak.Załatw manometr i tyle.Choć ciśnienie paliwa nie musi być przyczyną.
Immobilizer pozwala:iskra jest, benzynę czuć, rozrusznik kręci(a to właśnie odcina). Sprawdzona została także pompa paliwa,filtr, przewody,świece cewka,rozrząd, oraz ciśnienie. Wszystko jest ok. A focus jak odpali to dalej na kilka sekund.
Pompa olejowa? zatkany kosz ssący ?
Sprawdż na który cylinder żle pali. Ciśnienie równe na wszystkich garach?
Mnie to wygląda na brak gazu w układzie. Trzeba podjechać do warsztatu, sprawdzić ciśnienie i w przypadku jego braku dobić.
no niestety tacy ludzie też życ muszą , mam nauczkę na przyszłość. a los i tak się odwróci . pokombinuje coś z wymianą silnika. tylko jescze takie pytanie czy ja bede musiala wymieniac cos w tym silniku czy on juz jest gotowy do zamontowania i jazdy ?
Niech chociaż powie jakie ciśnienie jest na railu pow. 3tyś.
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Ciśnienie na listwie 2.8-3 bara .
luzy zaworowe były ok
Zarejestrowano zbyt niskie ciśnienie na szynie paliwowej :P
Diagnostyka, jakie jest ciśnienie doładowania? Dolot sprawdzony? Dpf jest w samochodzie? Jakieś kopcenie występuje?
błędów nie ma A ciśnienie podczas rozruchu jakie widzi?
Mylisz się. Największym problemem w tej chwili jest brak jakiejkolwiek diagnostyki. Trzeba przejrzeć sterownik silnika testerem, podejrzeć temperatury, ciśnienie paliwa, odczytać błędy.
Albo zapchany DPF albo czujnik ciśnienia do wymiany.
Dioda mruga czyli czujnik ok. Co jeszcze zauważyłem to to że w parametrach zadane ciśnienie rampy jest 0. Hmm dlaczego?
ciśnienie sprężania focus focus niski ciśnienie focus ciśnienie silnik
citroen xsara paliwo grubo drutu nawojowego naprawa statecznika elektronicznego
czujnik położenia wałka rozrządu objawy czujnik położenia wałka rozrządu objawy
Zanikające prawe kierunkowskazy w Dacii Duster Jak włączyć blokadę rodzicielską na różnych urządzeniach?