Tak na początek sprawdź czujnik operatora.
Witam nie mam przewodu którym podłącza się czujnik temperatury silnika i niewiem jaka końcówka powinna być bo sam czujnik wygląda trochę jak dla mnie nietypowo prosił bym o jakieś zdjęcie z końcówką
Witam. Mam wielka prosbe moze ktos mial przypadek jak ja zginely swiatla mijania i naped przedniej osi i cos tylny podnosnik zaczolnie funkcjonowac odpowiednio tak jak z ciezarem podniesionym nie pracowal podczas transpotru na nieruwnej drodze (chodzi mi o plywanie podczas jazdy) nie wiem bezpieczniki wszystkie ok moze jakis czujnik?
jeszcze dodatkowa uwaga -od starego presostatu wychodziły dwie kostki, męska i żeńska. Podłączona była tylko jedna a druga wisiała luzem. To jakieś złącze do pomiarów ? nie znalazłem gdzie to można podłączyć - przesyłam link na wzór
Witam, mam problem z silnikiem DEUTZ-BF6M 2012 C zamontowanym w opryskiwaczu samojezdnym. Pracował cały dzień, następnego dnia odpalił i po 10 min zgasł. Podpompowałem paliwa, odpalił i jechał dalej. Kolejnego dnia czuć było delikatnie mniejszą moc i po przejechaniu kilometra zgasł, nie nagle ale tak jakby zabrakło paliwa. Paliwo do wtrysków dochodzi,...
Witam szukam schematu elektrycznego do silnika Deutz TCD 2012 L04/06 2V/m. Jest to silnik na common railu ze sterownikiem Boscha 0281 020 069. Silnik jak i wiązka na silniku wraz z czujnikami jest OK, problem jest z wiązką która idzie w kierunku kabiny, została upalona od pożaru. Maszyna to ładowarka teleskopowa Merlo, jutro podeśle Vin ale nie wiem...
Czyli pewnie będzie tak że ten czujnik cały czas puszcza prąd przez dwa brązowe a co za tym idzie prąd na cewkę gaszenia i czujnik. W momencie przerwania obwodu brakuje prądu na cewce i czujniku i maszyna gaśnie. Wrzucając to do mojego schematu będzie tak? Piszę na forum bo mnie zablokowało Dodano po 11 Przy każdym paleniu silnika trzeba dawać ten dodatkowy...
Cześć, Mam problem z silnikiem Deutz TCD 4.1 L4 w wózku widłowym. Zaczęło się od pojawiającej się migającej kontrolki świec żarowych i spadku mocy. Występowało to głównie podczas jazdy przy agresywnym puszczeniu pedału gazu. Aktualnie mamy już duży problem przy próbie uruchomienia wózka. Bez płaka nie podchodzimy. Odczytaliśmy błąd niskiego ciśnienia...
Witam usterkę znalazłem ,analizując dokumentację i sprawdzając ciśnienia na pompie i elektrozaworach ( powinno być 18 bar) i ciśnienia są ok i wskazuje to że skrzynia załącza poszczególne sprzęgła ale ciągnik nie jedzie to oznacza że brak przeniesienia napędu z silnika na skrzynię lub ze skrzyni hydraulicznej na skrzynię mechaniczną więc sprawdziłem...
to są zestawy nad którymi się zastanawiałem,nie wiem który wybrać,panewki też kupię, zobaczę jak zdejmę stare tuleje mam nadzieję że wału nie trzeba będzie wyciągać.Czy ten silnik posiada czujnik temp.oleju jeżeli tak to w którym miejscu?to czy silnik pracował bez smarowania nie jestem w stanie powiedzieć -co robił poprzedni właściciel.
Patrząc po kontrolce, wygląda na coś od sieczkarni/szarpacza. Czujnik załączenia może. Jakie tam sprzęgło? Elektromagnes? Może czujnik zapchania słomy. Poszukaj od d..y strony :D
Zgadza się błąd E6 to czujnik prędkości wejścia lub wyjścia ze skrzyni. Centralka podaje błąd ale nie mówi czy czujnik czy brak komunikacji między czujką a centralką . To trzeba sprawdzić.
Witam posiadam deutz fahr 6.61 ostatnio po nagrzaniu zaświeciła mi się kontrolka od ciśnienia oleju im bardzie się nagrzewał tym większe obroty musiały być aby zgasła ta kontrolka. wymieniłem czujnik i wkręciłem zegar wymieniłem wszystkie panewki główne i korby. Główne były lekko wytarte korby prawie nic . Wymieniłem także pompe oleju i olej fuchs 15w40....
Skrzynia ZF T7228L ,Centralka Bosch 0 260 001 026, lub oznaczenie ZF 6009 066 010. Centralka ma 88 pinów w trzech rzędach .Ciągniki Deutz Agrotron z roku około 1997 (chyba MK1 ) seria 6 czyli 6.00 - 6.45 .Otrzymałem informacje iż występowało też w serii 4 )4.70+4.95 . Potrzebuję schemat okablowania jak też spis kodów błędów . Jeśli ktoś posiada przewiduję...
Panowie, posiadam ten INTERFEJS około półtora roku (IDC4 AGRI & OHW). Miesiąc po tym jak go aktywowałem, wyszła aktualizacja na którą jak się okazało, nie łapię się. Po kontakcie z producentem ( dystrybutor - firma z Poznania, po sprzedaży tego dziadostwa ma w przyrodzeniu wszelkie uwagi, itd, chociaż przed sprzedażą zarzekali się, że interfejs gdyby...
Czujnik (ABSu przy kole, lub w/przy skrzyni biegów) podaje wartości niezgodne z oczekiwaniami (spoza zakresu). Zapewne uszkodzenie czujnika, przerwanie ekranu przewodu, masy itp.
Witam mam problem ze smarowaniem , gdy jest zimny silnik to smarowanie się nie zapala ale jak łapie 30 -40 stopni zaczyna informować o jego braku . podłączyłem zegar i ciśnienie na wolnych wczoraj 0,5 bara . Dodam ze jak wymieniłem olej i filtr to jeden cały dzień roboczy nie było problemu , dop następnego dnia zaczeło mi się palić znowu kupiony został...
Proszę o pomoc kod- EA , w ciągniku DEUTZ Agrotron MK3 135 skrzynia biegów ręczna 6-ka z 4-rema nadbiegami ,rewers lizak tylko przód - tył. Po wciśnięciu pedału sprzęgła powyżej 3/4 i do podłogi na wyświetlaczu na słupku pojawia się symbol klucza i EA ,a biegi nadal nie chcą wejść by ruszyć i czuć iż sprzęgło ciągnie i ciągnik chce jechać . Gdy z oporem...
Pod chłodnica była zamontowana blachą odkrecilem ja tam w tej chłodnicy jest też czujnik na jeden kabelek może czujnik jest uszkodzony Kolego jeżeli się znasz to możemy się wymienić nr tel będzie łatwiej pozdrwiam
Mam problem z podnosnikiem w tym ciagniku. EHR podnosi ale nie opuszcza. Na poczatku byla usterka w sterowniku. Raz zimny lut na samym gniezdzie na wyjsciu na elektrozawor a za pol roku luzny BTS432. Od tego czasu nie opuszcza. Wczesniej klient kombinowal z czujnikiem poziomu i podnosil na max nie rozlaczajac pompy, po wymianie na nowy czujnik i ustawieniu...
Witam. Poszukuję przyrządów do obsługi, montażu, regulacji układu wtryskowego w silnikach SAME DEUTZ głównie chodzi mi o serie 1000. Gdzie mógłbym takie przyrządy kupić? ewentualnie podobierać i zkompletować z innych zestawów narzędzi dla samochodów osobowych/TIR itp. Albo nawet dorobić własne blokady i podstawki?? Może ktoś sobię takie skompletował?...
Kompresor się załącza? Nie ma prawa, jeśli nie ma środka w układzie. Zazwyczaj powinieneś mieć jakby dwa czujniki: niskiego oraz wysokiego ciśnienia (mogą być dwa osobne, lub 2 w 1). Chociaż były również wersje z jednym czujnikiem tylko na wysokie ciśnienie. Pytanie, jaki masz ten ciągnik (model, rok produkcji), co zrobił tamten spec przy tym układzie...
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
Cewkę można wyjąć zamiast cewki żarówkę i będzie widać. Jak zgaśnie to resetujesz rozrusznikiem. I po kolei szarpiesz wiązkami. Czy mostkujesz czujniki. Są tylko dwa. No i alternator. Kontrolki też masz dwie jedna do czujników droga do alternatora
U mnie jest tak: Silnik ma na stałe zadaną prędkość 1500RPM, nie ma aktywnego regulatora obrotów. Kalibruje się tak, że bierze się ręczny miernik obrotów, mierzy obroty silnika, i tą wartość wstukuje się w sterownik. Pomiar częstotliwości jest oddzielnie, ale pokazuje się w zakładce parametrów prądnicy, a silnik wywala alarm bez dopiętego czujnika obrotów....
Witam, sprzęt jak wyżej. Pytanie: od czego jest kontrolka, pokazana na foto. Świeci po załączeniu zapłonu, a wraz z nią miga kontrolka ''awaryjne''. Prawdopodobnie sygnał z któregoś czujnika, ale nie wiadomo z którego, literatury brak.
Dostałem dziś schemat silnika czujnik ciśnienia oleju idzie w miejsce tego przewodu dodatkowego kabel podłączony do masy jest od tego czujnika ale odłączenie go od masy nic nie zmieniło po włączeniu stacyjki zegar dalej pokazuje 10 ale myślę że ciśnienie będzie wysokie bo z rozmowy z ludzmi znającymi ten silnik wynika ze zawór w pompie oleju jest zacięty...
Możliwe że te ustrojstwo od wyprzedzenia kąta wtrysku może szwankować?? Bo nigdzie tego nie opisują jak to sprawdzać. ? Kont wtrysku podany na tabliczce znamionowej silnika. Sprawdza się tak jak to opisują w książce. Metodą kroplową lub na czujnik zegarowy. Swoją drogą to długo trzymasz ten silnik na palecie.
Deutz na silnikach chłodzonych wiatrem zbudował legędę trwałości. Te silniki pracują od Arktyki do Afryki. I nie ma problemów z przegrzaniem,czy niedogrzaniem. A sposób zabezpieczenia silnika jest zależny od producenta maszyny. W opcjach jest sporo czujników które można zamontować.
Jak już mówiłem wcześniej musisz wyzerować czas (liczbę) otwarcia zaworu PRV. Co z tego, że skasujesz błędy jak czas zostanie nie skasowany i błąd jest od razu ten sam. Jak po wyzerowaniu czasu po jakimś czasie błąd powróci to znaczy, że zawór jest uszkodzony lub masz nie prawidłowe ciśnienie na szynie CR. Jak już też mówiłem po jednej stronie szyny...
Skoro nie kopci to nie ma paliwa. Ale podaj jaki silnik no forum są silnikowcy a nie traktorzyści. Rocznik zdjęcie tabliczki znamionowej silnika. Już widzę BF4L1012EC tylko na czym? EMR 1,2 czy MVS? Stawiam na EMR Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa i podejrzenia wartości bieżących może być czujnik ciśnienia powietrza. Bo jak nie bedzie miał powietrza...
szukam schematu instalacji czujnika stopu oraz jego umiejscowienia w ciągniku pilnie
Wiam, Mam problem z ciągnikiem DF Agrotron 6.20 s. Są dni że problem nie występuje, ale są te takie że nie da się korzystać z ciągnika. Po uruchomieniu, wrzuceniu biegu (bez znaczenia jakiego), ustawieniu kierunku jazdy i puszczeniu pedału sprzęgła - ciągnik jedzie. Problem zaczyna się po dodaniu gazu (nie mogę do końca wyczuć czy po osiągnięciu jakiejś...
Jakie dwie funkcje??? Sprawdź sygnał czujnika prędkości, wygląda na megnetoindukcyjny, mogło dojść do uszkodzenia wiązki, łącza. Te czujniki potrafią, w czasie pracy przy niesprawnej instalacji zacząć generować dziwne sygnały.
Olej ok. Ciśnienie dla silnika dobre. Chociaż mogło by być trochę większe. Bo jak ci jeszcze z biegiem czasu spadnie to czujnik ciśnienia będzie ci wyłączać maszynę. Miałem taki przypadek okazało się że wał był przeszlifowany poza zakres. Po roku pracy ciśnienia spadło poniżej tego co czujnik akceptował. Wał ładny nie zużyty tyle że 3 czy 4 mikrony...
Cały czas. Chociaż w jakimś małym atlasie spotkałem rozwiązanie z przekaźnikiem był pod deską do którego były podłączone czujniki. I w razie W gasiły silnik. Tylko że na czas odpalania były blokowane. Do tego przy zimnym silniku i pojawieniu się ładowania gasnoł silnik. Więc cały ten układ ominołem dając dodatkowo brzęczyk i dużą kontrolkę z diody.
Ciągnik raz mi zaczął jechać wszystko działało pół biegi przód tył.Czujnik od temperatury mam dobry bo sprawdzałem na innym ciągniku ale centralka widzi jak by był odpięty to samo włącznik krańcowy w pompce cały czas jest otwarty.Próbowałem go zwierać i centralka tego nie widzi tylko raz po przekręceniu kluczyka jest zmiana.Sam czujnik sprawdzałem miernikiem...
Witam, nie mam pod ręką serwisówki od tego modelu, ale google twierdzi że jest to "Intake manifold air temperature sensor voltage above normal". Czyli może to być zwarcie do + sygnału z czujnika temperatury powietrza wlotowego. Jest w sieci ogólnodostępna instrukcja do silników TCD 2012 L04/06 V2 - TCD 2013 L04/06 V2 [url=]Link
Nie w obudowie koła zamachowego masz czujnik pickup. To sygnał z niego. Ale jak pisałem miejsce jest jeszcze na drugi czujnik. Możesz go wkręcić i wykorzystać bezpośrednio. Nie ingerując w elektronikę silnika.
A więc tak min ciśnienie to 1.1 bara czujnik nastawiony na 1.8 ,teraz moje pytanie w moim silniku f3l1011 ciśnienie mierzone manometrem wacha się w granicach 1.0 do 2.1 co może być przyczyną gdzieś czytałem że w innych modelach Deutz były jakieś zaworki które należało wyczyścić (odkręcić na chwilę i ponownie zakręcić) czy wtym modelu też tak jest.
Witam niestety nikt nic nie podpowiedział sam walczyłem z tematem Kalibracji do dzisiaj nie wiem jak wywołać ale wykręciłem czujnik ciśnienia - szło powietrze jak doszedł olej wkręciłem czujnik nie jest idealnie ale jeździ jak go wyczuć to bez szarpania da rade
Bład 14 to niepewne działanie czujnika neutralu jesli dobrze pamietam.Raczej nie ma wpływu na problem o którym piszesz.Tu raczej potrzebna kalibracja najpierw.
Witajcie, mam problem z Premiumką 280 dxi nieszczęsny silnik Deutz D7E. Autko generalnie chodziło bardzo dobrze, aż do czasu gdy bez żadnych innych oznak słabości pokazał się z nienacka komunikat "injection inoperative" i irytujące odcięcie mocy przez komputer, 12 km/h pod górkę w Siewierzu z ładunkiem 2 ton, masakra . Początkowo powiązałem to z niedawną...
Więc nie podaje napięcia ma KL15. Zmierz to. Czy ten moduła podtrzymanie do rozruchu? Kiedy powinien ignorować czujniki. Bo jakoś nie doczytałem tego w instrukcji. Ewentualnie można dołożyć zewnętrzną czasówkę.
Witam, tak na szybkiego, zdjęcie z texy nie mówi absolutnie nic. W jakim położeniu jest przełącznik kierunku jazdy, czy test został wywołany przy silniku uruchomionym, itd... Ze zdjęcia można wywnioskować że sterownik nie widzi ciśnienia oleju i obwód czujnika skrętu jest otwarty. Proszę wybaczyć "przytyk", ale sądząc po stażu i dorobku na forum, powinien...
Zacznij od pomiaru ciśnienia np. manometrem, być może uszkodzony czujnik.
Jednak gdy próbowałem wykorzystać do rozłączania solenoidu gaszenia czujnik ciśnienia oleju, to podłączony przekaźnik (nr2) wprowadzał zmianę rezystancji i kontrolka ciśnienia oleju cały czas się świeciła. Musisz kontrolkę oleju odseperować diodą od czujnika oleju.Wówczas napięcie z przekaźnika nie będzie przechodzić na kontrolkę. Dodano po 3 Czyli...
Dla potomnych Pierwszy błąd dotyczy problemów z masa a drugi usterki czujnika obrotów temat zamykam
Nie na ok tylko na pałę. A na ok kręcisz tak by ładnie spalał. Znaki masz na kole pasowym i skręcasz czujnik zegarowy w pompę lub przekręcasz trzpień z blokada. A metodą kropelkową patrzysz na punkt otwarcia.
Zapomniałem zrobić zdjęcia podstawy filtra.Tak mam podobny czujnik jak z pozycji 16 wkręcany jest w cylinder.Dzis zrobiłem około 30 km i tak wskazówka podniosła się prawie do połowy ale to jak jechałem pod górkę a z górki i na prostym spada do zera więc wychodzi ze czujnik jakis działa tylko silnik nie ma stałej temperatury?
I dlatego ci powtórzę nie ma żadnego czujnika. To co pokazałeś to tylko elektromagnes do rozblokowania listwy. Co więcej element nie ruszany. Bo występuje jako całość. Cały korektor LDA z elektromagnesem i podstawą filtra. Podlega wymianie, jak nie działa. Zaznaczył ci na żółto . Chociaż można go ominąć, to tylko dla ekologi. A sprawdzenie jest banalnie...
Kupujesz kapilarę lub zastępujesz czujnikiem elektrycznym. A modułu to tam nie było.
Błąd czujnika prędkości (B6) przerwa w obwodzie lub zwarcie. Gdzie znajduje się ten czujnik?
To tak nie dział. Wentylator sterowany ciśnieniem oleju. Autorze masz wszystkie blachy. Te na sprężynkach pomiędzy cylindrami też się liczą. Wentylator zasprzęgla się ciśnieniem oleju. Możesz mieć termostat w wydech. Albo zawór elektromagnetyczny przy filtrach oleju ( najczęściej ) zawór sterowany modułem Deutz-a. Masz dwa czujniki temperatury po jednym...
Może inny czujnik. Odczytaj jego temperaturę pracy. To raz Dwa uruchom maszynę i w trakcie pracy zdejmij wsówkę. Powinna zgasnąć. To samo z innymi czujnikami. Dzięki temu będzie wiadomo czy NC czy NO.
No to przeczytaj jeszcze raz kartę charakterystyki oleju silnikowego który ma aprobatę do Deutz. A potem też przeczytaj dowolnego dozwolonego do tego silnika. I co ma wspólnego uniwersalny wskaźnik oleju z dedykowanym. Inna sprawa że wskaźnik pokazałaś ale gdzie czujnik zamontowany już nie. O takim małym drobnym szczególe jak to że te wskaźniki okazują...
Cześć wszystkim mam problem z agroplusem 315 ecoline jak się rozgrzeje wchodzi w tryb awaryjny piszczy i wywala błąd M13 obroty wtedy to max 1600 zgasze odpalę blad znika ale jest to zawsze po rozgrzaniu mój komputer pokazuje nieregularny sygnał potencjometru 1/2 które podmieniłem z innego i zkalibrowalem blad wciąż jest wymieniłem wszystkie bezpieczniki...
Wewnątrz.Gdzie sie wpiąć?Możesz w miejsce czujnika.A gdzie sobie odkręcisz jakiś dekielek na skrzyni by coś słyszec to już Twoj wybór.Może wybierak skrzyni biegów.W skrzyniach ZF jest troche ciężko bo brak pokrywy na wierzchu.Masz tam ZF 7xxx ile?
Sprawdź poziom płynu chłodniczego. 🤣😭😂 A w którym miejscu się dolewa w silniku chłodzonym powietrzem. Możesz mieć wyciągnięty pasek więc sprawdź czy napinacz nie do tego do czujnika zerwania paska. Możesz to ściągnąć wtyczkę z tego czujnika i zobaczyć wtedy drugi czujnik masz głowicy ten długi cienki. Opcjonalnie mogłeś mieć...
To teraz jak to opisujesz to wygląda tak jakby czujnik uciągu szalał. Tak to się w JD nazywa, nie wiem jak to jest w DF. W JD jest pokrętło do regulacji siłowej i pozycyjnej. Gdy ma się pług np na podnośniku to jak się ma najmocniejszą czułość ustawioną i dotkniesz go ręką to od razu zareaguje na zmianę nacisku. Tu wygląda podobnie jak to opisujesz...
Witam. Potrzebny mi schemat elektryczny skrzyni i mostu do Deutz Fahr Agrotron 6.00 s z 1996 r. Ciągnik przygasa przy skręcie kierownicą, po wciśnięciu sprzęgła wyświetla się błąd E5 i ciągnik pomimo włożenia biegu nie rusza, ale czasami jest OK. Mam też problem z cewką gaszenia, po jej wymianie ciągnik gaśnie jedynie po odpięciu zasilania (kostki)....
Sprawdziłem czujnik pozycji górnych ramion - jest sprawny. Po przekręceniu w skrajne pozycje pokazuje pozycję na panelu opuszczanie i podnoszenie ramion. Elektrozawory pod względem napięcia w tylnym rozdzielaczu odpowiadające za podnoszenie i opuszczanie również są sprawne. Natomiast w tylnym rozdzielaczu brakuje ciśnienia oleju. Po wpięciu maszyny...
Nie rób sobie jaj. Jak składałeś silnik. Albo kto go składał? Przecież blok trzeba wyczyścić, i ten zawór wyciągasz. Jest pod zaślepka na imbus z przodu silnika. Dostępny od zewnątrz. Nie ma zaślepki tylko pod czujnikiem ciśnienia jest korek a w środku trzpień z sprężynka, szukając go zacząłem rozkręcać stary silnik w drobny mak inaczej to w życiu bym...
Zdjęcie bloku silnika 1012. Za pompą wody jest zaślepka imbusowa, do kanału olejowego. Odkręcić pompę spryskaj tą zaślepkę wodą z płynem. Wykręć czujnik ciśnienia oleju i wpuść powietrze. Będziesz wiedziała czy ona puszcza
Przecież histereza jest ustawiona w sterowniku. Jeśli inaczej by to pracowało , powinno dać się zmienić ustawienia. Np. Żeby rozłączał wcześniej lub później. A próbowałeś w Deutzu ? Same to Grupa SDF przecież. Dużo osób mający sprawny system rozłączania blokady i napędu , nie korzysta z tego, z powodu przedwczesnego zużycia mechanizmu różnicowego ....
jest do niego utrudniony dostęp, ja nie byłem przy oględzinach przez mechanika więc trudno mi coś konkretnego powiedzieć, jest to czujnik elektroniczny do pomiaru ciśnienia powietrza w układzie pneumatycznym z jednym wyprowadzeniem. Jutro sprawdzę rozmiar gwintu. Najprawdopodobniej będzie trzeba go wykręcić i do sklepu, chciałem się tylko dowiedzieć...
Ten czujnik to standartowe wyposażenie producenta silnika. Tam idą cienkie kable. I to z tego peszla który masz na zdjęciu. Kostka połączeniowa poniżej. A ty masz czujnik producenta maszyny. Ten w lewo od czujnika cisnienia.A co do sensu zajrzyj do schematu maszyny albo idź po kablach. W końcu to ty stoisz przy silniku który nie wiadomo w czym jest...
W silnikach Deutz czujnik zerwania paska działa jako zwieracz obwodu żarówki. Czyli połączyć w szerwg z zasilaniem i żarówką. Po zerwaniu paska krzywka naciśnie na włącznik i tem załączy żarówkę (tak na okrągło). Kombajnu nie znam więc schematu instalacji także brak.
Witajcie. Poszukuje schematu elektrycznego skrzyni i EHR-u a najlepiej to całej serwisówki do Deutz Fahr Agrostar 6.61. Ktoś po odłączał czujniki i cewki a teraz nie wiadomo jak powinno być... Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.
kkknc jest na elektrodzie ekspertem od silników deutz
Witam Po włączeniu zapłonu od razu pojawia się błąd EB, gdy włączę zapłon na wciśniętym sprzęgle błędu brak do czasu puszczenia sprzęgła. Dobrałem się do czujnika, jest to czujnik Halla, zasilanie 5V i wyjście sygnału, po testach na stole stwierdzam, że jest sprawny, napięcie na wyjściu rośnie liniowo od 0 do 5V w zależności od położenia. Sprawdziłem...
Zadzwoń do tej firmy, oni Tobie ściągną ten czujnik.
Witam man taki problem ze koparką terex ,maszyna pracowała narmalnie nie dymiła , nagle na wolnych obrotach zgasła i nie chce odpalić , odkrecilismy przewody przed wtryskami i paliwo wylatuje . czy ktos wie jak sie zabrac do tematu Jak sprawdzic czy wtryski sie otwietaja czy czujnik n wale jest dobry
Silnik Deutz TCD 2011 L04 problemy z odpalaniem. Gdy jest zimno nie widzi obrotów silnika można kręcić do wyczerpania akumulatora ,aż po którejś próbie pokażą się obroty na wyświetlaczu i pali od strzała. Po podłączeniu komputera diagnostycznego błąd czujnika wału. Czujnik wymieniony bez rezultatu. Co może być przyczyną usterki.
silnik liniowy jest na 4 przewody dwa są zasilaniem silnika ze zmianą polaryzacji, a dwa są z czujników krańcówek w silniku i z bezpiecznika przeciążenia silnika liniowego. Czujniki klapy są dwa 90 procent i 100 procent są one na złączu 3 pinowym w jednej kostce są to dwa kontaktrony włączone z rezystorami. Nie warto zawracać sobie głowy regeneracją...
Przepraszam za odgrzanie kotleta ale czy za pomocą elm327 można zrobić odczyt czujników z deutza ? Pomijając diagnostykę i kody błędów tylko samo live data ? Lub czy jakimś innym powszechnie dostępnym interfejsem da sie odczytać deutza ?
Dzień dobry! Problem z prasą, deutz fahr 3.20 OC, unia famarol klepie ją na licencji pod nr df 120 i chyba df 1.8. W prasie jest siłownik odpowiedzialny za podanie siatki na belę i z tym jest problem bo nie działa. Mechanizm działa tak: naciśnięcie przycisku na sterowniku prasy powoduje wysunięcie tłoka elektrycznego i podanie siatki na obracającą się...
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
uszkodzenia wtryskiwacza gdy paliwo jest kierowane nie w komorę sprężania tylko obok A gdzie ma wylecieć dziura skoro w tym miejscu tłok ma najmniej mięsa więc najszybciej się ono rozgrzeje, boki są chłodzone przez omywaną wodą tuleję, a druga sprawa właśnie w komorę sprężania jest wtryskiwane paliwo. Więc nie wypali go nigdzie indziej tylko właśnie...
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
A czy osoba pisząca zdaję sobie sprawę że forum jest dobrowolne. I nie każdy ma chwilkę czasu na zawołanie innych by udzielić odpowiedzi. :cry: Teraz czekam na odpowiedzi na kilka pytań. Na pierwszym zdjęciu widać czujnik temperatury sprężarki jak mniema, bo jest na nim zaznaczona temperatura wyłączenia 100°C, a silnik nastawia się na 130-150°C. Ten...
witam. auto Volvo FL 240 silnik Deutz D7E (2013) z 2008 roku problem z ciśnieniem oleju, mianowicie przy zmianach biegów na rozgrzanym oleju (ok 90stopni i więcej) ciśnienie oleju spada że zapala się kontrolka ciśnienia, po zwiększeniu obrotów auto odzyskuje ciśnienie i nic się nie dzieje. wał po szlifie na głównych, panewki nowe kolbenschmidt, korbowodowe...
Radziłbym jednak dać rozrusznik do sprawdzenia. Może jest problem z uzwojeniem podtrzymującym w elektromagnesie rozrusznika. Akumulator 120 Ah ma niemal taki sam prąd rozruchowy co akumulatory 6 V 165/195 Ah. Spadek napięcia do 9 V jest zjawiskiem normalnym. Szukałem przekaźników świec żarowych. Od Transa kiepska propozycja ze względu na brak zamienników...
Witam agregacie mam silnik deutza z czujnikiem ciśnienia oleju (+kontrolka) ostatnio , zaczął brać olej wiec zbliża się remont. Ale w związku z tym mam inna ideę, czy mógłby mi ktoś pomóc i "zaprojektować" wyłącznik silnika w momencie gdy miałaby czy zapaliłaby się kontrolka ciśnienia oczywiście podczas jego pracy. pzdr ran
to jest swieca zarowa , albo plomieniowa Ani jedna ani druga. Z opisu autora wynika że to Heitzflanscha, czyli podgrzewacz oporowy w kolektorze dolotowym. Czyli taka "farelka" która na przykład w Deutzu wodnym ma troszke ponad 2kW. Cummins montował czasem nawet 3kW. Niezły trzeba mieć wtedy akumulator. Większość sterowników Heitzflanszy ma wejście...
Witam mam parę problemów z silnikiem F6L913,po pierwsze ciśnienie oleju mierzone na czujniku po zapaleniu osiąga 7 bar ,po rozgrzaniu na wolnych obrotach jest 1,5.drugi problem wycieki oleju z termostatu spalin i elektrozaworu (zauważyłem,że elektrozawór nie jest podłaczony),wycieka olej spod kolektora wydechowego na pierwszym cylindrze od kabiny....ostatnie...
W zeszłym roku w aucie były regenerowane wszystkie wtryskiwacze i pompy wysokiego ciśnienia oraz wymieniona szyna CR z czujnikiem i zaworem upustowym, wymieniona pompa niskiego układu, regulator ciśnienia, długopisy. Przez 100 tys. km nawet się to dobrze sprawowało, ale teraz znów problem z MID 128 PSID 96 FMI 1 i odcięcie mocy po zagrzaniu silnika. dodatkowo...
Samochody mają dużo wyższe ciśnienie, chyba benzyna ? W maszynach rolniczych to normalne ciśnienie , jeszcze zależy do osprzętu silnika czy silnik deutz czy perkins czy sisu czy jeszcze coś innego Silnik perkins, układ paliwowy Common rail. Nic nowego . Nie żaden składak. Podejrzenia mam na czujnik wału, bo gdyby robił zakłócenia to mogło by się tak...
Zapodaj zdjęcia tego obrotomierza z Deutza. Renaulty z czasów '80–'90 z silnikiem MWM miały czujnik na kole zamachowym (tzw. impulsator), a nie pomiar z uzwojenia alternatora.
Dzień dobry, mama problem z kompresorem śrubowym DEMAG SC30DS-2 jest napędzany Silnikiem Deutz F2L1011po po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch zapala pompuje po powrocie na zapłon gaśnie, kontrolka awaria świeci ciągle, przy niższych obrotach pulsacyjnie, wysokich równo. Wymieniłem: cewkę gaszenia, czujnik ciśnienia oleju w silniku, ładowanie jest...
Witam serdecznie grupowiczów. Mam problem z kompresorem śrubowym Compair c38 rocznik produkcji 2004, liczba motogodzin 1930. Kompresor używam do piaskowania z piaskarką z elektrycznym sterowaniem. Kompresor wcześniej chodził normalnie, ale zaczął co raz częściej się wyłączać podczas piaskowania. Wcześniej było to raz na parę dni, potem raz na dzień,...